Řemen variátoru 896x23x11mm pro skútry
- řemeny z našeho portfolia jsou plnohodnotnou náhradou sériového řemene
- umožňují plně využít výkon motoru, aniž by byla ohrožena jeho životnost a spolehlivost
- řemeny se vyznačují vysokou odolností a velmi tichým chodem
Parametry:
- délka: 896mm
- šířka: 23mm
- výška zubu (tloušťka): 11mm
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Kymco 23100-KHE7-900/ 00127998
Suzuki 27601-14F20
Suzuki 27601-14F30
Artic Cat 3303-782
PGO 23100-KHE7-900/ 00127998
Gates Boost+ 9802-31904 (896x23x11mm)
Vhodné pro motocykly:
Kymco 250 Bet & Win / 01-
Kymco 250 Bet & Win Euro 2 / 01-07
Kymco 250 Grand Dink / 02-10
Kymco Grand Dink 250 Euro 2/Euro 3 / 02-10
Kymco 250 Yup / 03-
Kymco 250 Yup Euro 2 / 03-
Kymco 250 G-Max
Kymco 250 KXR / 03-04
Kymco 250 Mongoose / 03-07
Kymco 250 MXU/SR / 05-11
Kymco 300 Maxxer / 05-15
Kymco 300 Mongoose / 05-07
Kymco 300 MXU (/ 5-15
Suzuki 200 UH Burgman / 07-15
Artic Cat 250 DVX / 06-09
Artic Cat 250 Utility / 06-09
Artic Cat 300 DVX 2x4 / 09-11
Artic Cat 300 Utility / 10-11
PGO 250 ATV/EFI
PGO 250 Bug Rider
PGO 250 Buggy
Před objednáním je potřeba pečlivě zkontrolovat manuál motocyklu nebo parametry původního řemene.
»» Značka Gates vyrobila jako první na světě klínový řemen (vynalezl ho John Gates) a od založení firmy v roce 1911 je firma lídrem ve výrobě klínových řemenů, V-žebrovaných řemenů i ozubených řemenů.
- Boost to jsou kvalitní řemeny ve variantách Reinforced (vyztužený) a Super Reinforced
Značka Gates je významný dodavatelem hnacích rozvodů pro automobilový průmysl - rozvodové řemeny, klínové Micro-V řemeny, napínací kladky nebo pryžové hadice značky Gates je možné nalézt jako originální díl v automobilech Volkswagen, Audi, Škoda, Mercedes Benz, Honda, Porsche, Ferrari, Toyota, Volvo, Ford, Mazda, atd. V současnosti Gates dodává své výrobky více než 30 značkám OEM (Original Equipment Manufacturer – dodavatel prvovýroby) do jejich výrobních závodů po celém světě.
»» Athena v současné době nabízí kompletní, aktualizovaný sortiment náhradních dílů pro převodovky skútrů a maxiskútrů, jako jsou variátory, korektory točivého momentu a hnací řemeny.
- Athena to jsou kvalitní řemeny pro dlouhou životnost ve variantách Gold - standardní řemeny s dobrým poměrem kvalita/cena a Platinum - řemeny nejvyšší řady vhodné pro použití u vysoce výkonných nebo vyladěných motorů. Umožňují vám plně využít výkon motoru, aniž by byla ohrožena životnost a spolehlivost.
Athena, založená v roce 1973 jako malá řemeslná firma, je dnes mezinárodní společností, která vyrábí a distribuuje produkty po celém světě a může se pochlubit ročním globálním obratem 146,8 milionů eur. Značka Athena je zárukou inovace a kvality. Všechny produkty, od nejmenších až po ty nejsložitější komponenty, jsou vyrobeny kombinací vysoce specializovaného know-how a nejmodernějších technologií.
»» Dayco se řadí ke světovým lídrům v oblasti dodávek náhradních dílů. Největší část jeho portfolia tvoří originální vybavení (OEM), především pásy a díly řemenových pohonů.
Dayco se zaměřuje především na výrobu drážkových, klínových a rozvodových řemenů. Kromě těchto dílů věnuje velkou pozornost také produkci rozvodových sad (např. s vodními pumpami).
- Dayco to jsou kvalitní řemeny ve variantách Reinforced (vyztužený aramidovými vlákny), Super Reinforced a Hyper Reinforced High Performance
Kompletní startér
- druhovýrobní kvalitní startér, který poskytuje vysokou spolehlivost a požadovaný výkon
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž
Upozornění: startér je vhodný pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
Upozornění: Startéry v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy startéru či kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu.
Technické údaje a parametry:
- napětí: 12V
- rozteč otvorů: 79,5 mm
- průměr hřídele: 11,5 mm
- počet zubů: 9 mm
- délka hřídele: 24 mm
- průměr uložení: 30 mm
- průměr pouzdra: 62 mm
- směr otáčení hřídele: CW (vpravo)
Tento startér nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 31200-KGF-902
Honda 31200-KGF-901
Vhodné pro motocykly:
Honda SH125 / 01-08
Honda SH150 / 01-08
Honda NES125 / 00,02-04
Honda NES150 / 00,02-06
Honda SES125 Dylan / 02-04
Honda SES150 Dylan / 02-04
Honda FES125 S-Wing / 03-06
Honda FES150 Pantheon / 03-04
Honda PES125 / 06-13
Honda PES125R / 08-13
Honda PES150 Passion / 06-10
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 30mm
- vnější průměr "B" = 72mm
- šířka "C" = 18mm
- provedení = Koyo 6306R/3BYR1SH2-9CS42
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = 6306R3 Specialized Bearing
Originální číslo dílu (OEM code):
Suzuki 09262-30100
Kawasaki 92045-S054
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Narážeč gufer přední vidlice je nezbytným nářadím potřebným k servisu předních vidlic.
Použití narážeče minimalizuje nebezpečí poškození gufer při montáži (jedná se o profesionální nářadí pro dokonalou a bezchybnou servisní práci).
Čtyři čepy zajišťují pevné spojení obou polovin pro dokonalé vedení.
Vyrobeno z kvalitní pevné oceli s protiskluzovým "mřížkovaným" povrchem, který zajišťuje možnost dokonalého uchopení i se znečištěnýma rukama.
Povrchová úprava - zinkování.
Balení: 1ks
Mitas 120/70-13" 53L TOURING FORCE-SC
Přední i zadní městská pneumatika pro skútry na cesty po městě a okolí.
Technologie stabilní kostry větších rozměrů a speciálně vyvinutý materiál běhounu poskytují vysoký jízdní komfort a vynikající ovladatelnost. Dezén běhounu končí před okrajem ramene pneumatiky a poskytuje skvělou stabilitu, přesnost na rovinách i v zatáčkách.
Unikátní směs běhounu je vyrobena z S-SBR elastomerů spolu s vysoce aktivním vyztužovacím plnivem a se speciálními pryskyřicemi je zárukou vysoké přilnavosti za mokrých i suchých podmínek.
Pneumatiky MITAS jsou vyráběny za použití moderních výrobních postupů a unikátních technologií, které jsou v mnoha případech adaptovány přímo na typ pneumatiky:
- OGT3D – Technologie 3D optimálních drážek
- SCT – Technologie silné kostry
- FEA – analýza konečných prvků
- OSCT – Technologie optimálního ocelového kordu
- Technologie okamžité přilnavosti
Při výběru materiálů MITAS spolupracuje přímo s výrobci základních surovin jako jsou např. kaučuky, plniva a přísady, a podílí se na vývoji nových surovin se zaměřením na dosažení nejlepších možných výkonnostních indikátorů (každá směs je vyvíjena s důrazem na nejčastější použití).
Všechny tyto aspekty aktivně přispívající k dosažení lepšího výkonu pneumatiky, prodloužení životnosti a dosažení větší bezpečnosti.
Společnost Mitas patří mezi přední evropské výrobce pneumatik pro motocykly. Všechny motocyklové pneumatiky značky Mitas jsou vyráběny v Evropě podle nejpřísnější kvalitativních norem. Značky Mitas a úspěšně pokračuje v dlouhé tradici výroby pneumatik pro jednostopá a speciální vozidla, která začala již v roce 1920 (bývala dceřinou společností Michelinu, z čehož pochází i název MITAS = Michelin + VeriTAS).
Mitas nabízí širokou škálu pneumatik pro skútry, offroad, enduro a silniční závodní pneumatiky. Motocyklové pneumatiky MITAS jsou používány řadou motocyklových mistrů z různých disciplín - výsledkem spolupráce s týmy v MXGP je neustálé zlepšování vlastností všech motokrosových pneumatik. Tato spolupráce je základem pro další vývoj motokrosových pneumatik Mitas.
Značení pneumatik pro motokros a enduro:
Červený pruh – značení pneumatik určených pro sportovní motokros
Žlutý pruh – pneumatiky s měkčí směsí vhodné pro enduro FIM a soutěže cross country
Zelený pruh – pneumatiky s měkčí kostrou a měkkým běhounem pro soutěže hard enduro
Dvojitý zelený pruh – pneumatiky s měkčí kostrou a velmi měkkou směsí běhounu pro soutěže extrem hard enduro
Bílý pruh – pneumatiky pro použití v zimě, motoskyöring a motokros na ledu
Pneumatiky bez pruhu - klasické motokrosové pneumatiky
Instrukce pro montáž a demontáž = Ujistěte se, že ráfek, pneumatika a duše jsou kompatibilní. Zkontrolujte, zda je pneumatika pro motocykl vhodná - používejte pouze ráfky a pneumatiky doporučené, případně schválené výrobcem motocyklu. Montáž a demontáž pneumatik může být nebezpečná a měla by být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným personálem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávné dodržení těchto postupů může znamenat chybné nasazení pneumatiky na ráfek a následně způsobit destrukci pneumatiky s explozivní silou, která může znamenat vážné zranění nebo smrt. Nikdy nezkoušejte demontovat patky nahuštěné pneumatiky. Zkontrolujte před demontáží, za je pneumatika kompletně bez vzduchu. Nikdy nepoužívejte nářadí, které může poškodit ráfek nebo patky pláště.
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 4JH-81960-01
Yamaha 4JH-81960-00
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro motocykly:
Yamaha FZR600R Genesis / 94-99
Yamaha XVS650 Dragstar / 97
Yamaha XVS650 Drag Star
Yamaha XTZ660 Tenere / 94-99
Yamaha SZR660 / 95-98
Yamaha TDM850 / 96-01
Yamaha YZF-R125 / 08-09
Yamaha YZF-R6 / 99-02
Yamaha YZF600R Thunder Cat / 96-03
Yamaha YZF-R1 / 98-01
Yamaha XP500 T-Max / 01-04
Yamaha YP125R X-Max / 10-13
Yamaha YP250 Majesty / 00-07
Peugeot 125 Elyseo / 98-04
Peugeot 150 Elyseo / 00-04
Peugeot 125 Elystar / 02-07
Peugeot 150 Elystar / 02-07
Peugeot 125 Looxor / 03-05
Peugeot 125 Jet Force / 03-11
MBK YP250 Skyliner / 00-02
Italjet 250 Jupiter / 02-03
Benelli 250 Velvet / 00-07
Relé startovací (relé startéru / elektromagnetický spínač startéru) od japonské značky Tourmax
- sortiment zahrnuje pro motocykly, skútry a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Dle typu a modelu balení obsahuje: relé, pojistky, konektor, držák, krytcí převlek - vhodnost použití a kontrola obsahu viz. fotografie!
Nahrazuje originální díl (OEM):
Suzuki 31800-49320
Suzuki 31800-37020
Suzuki 31800-09031
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Tento regulátor nahrazuje originální díl (OEM):
Aprilia AP8112941
BMW 61312346432
BMW 61317707943
Shindengen SH532B-12
Tourmax RGU-370
Parametry: 12V
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro motocykly:
BMW F650 Funduro / 93-99
BMW F650GS / 99-11
BMW F650ST / 93-98
BMW F650CS / 02-11
BMW G650X / 07-11
BMW F800S / 07-11
BMW F800ST / 07-11
BMW F650GS Dakar / 00-08
BMW F650CS Scarver / 02-05
BMW G650 Xcountry / 07-10
BMW G650 Xmoto / 07-10
BMW G650 Xchallenge / 07-10
Aprilia Leonardo 250 / 99-01
Aprilia Leonardo 250ST / 02-05
Aprilia Leonardo 300ST / 02-04
Aprilia Leonardo 250 LC / 99-01
Aprilia Leonardo 300 LC / 99-06
Aprilia Moto 650 / 95-99
Aprilia Pegaso 650 / 96-00
Aprilia Pegaso 650i / 01-04
Aprilia Pegaso 660
Ojniční sady španělské značky Samarin jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl, neboť značka Samarin je dodavatelem do prvovýroby mnoha evropských výrobců motocyklů
- neustálý rozvoj, proces zlepšování výroby a výhradní specializace na vývoj a výrobu ojnic řadí značku Samarin mezi významné značky na trhu
- ojnice Samarin mají velmi dobré vlastnosti pro zajištění výkonu a dlouhé životnosti - disponují vysokou pevností, velmi dobrou odolností a rozměrovou stálostí
- tělo ojnice je vyrobeno ze speciální oceli (Cr / Ni / Mo) a mnohé modely mají upravené vnitřní mazání
- spodní klikové čepy s dokonalou povrchovou úpravou a dokonale přesným obráběním, zesílená postříbřená ložiska typu GP a postříbřené vymezovací příložky jen potvrzují špičkovou úroveň kvality a zpracování
Sada obsahuje: ojnici, spodní ojniční čep, spodní ojniční ložisko, příložky a pro 2taktní motocykly i horní ojniční ložisko, tedy kompletní díly pro okamžité použití.
Tato ojniční sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Minarelli
Tato ojnice je součástí sady klikového hřídele dle originálního dílu (OEM Replacement):
Minarelli
Sortiment zahrnuje 2taktní, 4taktní i víceválcové motocykly, čtyřkolky (ATV/Quad), skútry a další aplikace.
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Tento regulátor nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 5BN-81960-00
Shindengen SH678A-11
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro motocykly:
Yamaha BT1100 Bulldog / 02-06
Yamaha VP125 X-City / 07-16
Yamaha VP250 X-City / 07-16
Yamaha XV1600 Wild Star / 99-04
Yamaha XVS125 Drag Star / 04
Yamaha XVS250 Drag Star / 01-04
Yamaha XVS650 Drag Star / 98-00
Yamaha XVS650 Dragstar Classic / 98-00
Yamaha XVS1100 Drag Star / 99-02
Yamaha XV1600 Roadstar
Yamaha XV1600 Road Star Silverado
Yamaha XV1700 Road Star
Yamaha YBR250 / 07-13
Yamaha YFM660 Grizzly / 02-08
Yamaha YFM700 Raptor / 06-21
Yamaha YXR450 Rhino
Yamaha YXR660 Rhino
Yamaha YFZ450R / 09-21
Yamaha YFZ450X
Yamaha YP125R X-Max / 06-15
Yamaha YP125RA X-Max ABS / 14-15
Yamaha YP250R X-Max / 07-15
Ložiska německého výrobce SKF, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl.
- vnitřní průměr "A" = 30mm
- vnější průměr "B" = 62mm
- šířka "C" = 16mm
- typ ložiska = válečkové
- provedení = NJ206ECP/C3 Specialized Bearing
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 50330082000
Husqvarna 50330082000
Husaberg 50330082000
Sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně.
Ložiska SKF poskytují vysoce kvalitní zpracování s vysokou přesností, poskytují nízké tření a umožňují vysoké rychlosti otáčení při současném snížení hluku, tepla, spotřeby energie a opotřebení. Ložiska SKF jsou nákladově efektivní alternativou a jejich konstrukce a výroba se řídí národními nebo mezinárodními rozměrovými normami. Široký sortiment valivých ložisek zahrnuje ložiska odpovídající a vyhovující mnoha výkonovým potřebám v motocyklech, čtyřkolách.
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Tento regulátor nahrazuje originální díl (OEM):
Suzuki 32800-38F10
Suzuki 32800-05G10
Suzuki 32800-05G11
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro motocykly:
Suzuki RMX450Z / 10-19
Suzuki LTA400F Eiger 4X4 / 02-07
Suzuki LTR450 QuadRacer / 06-12
Suzuki LTZ400 Quadsport / 09-17
Nabíječka Electhium Smart Charger
- univerzální nabíječka pro všechny typy baterií - kyselinové, gelové, AGM, SLA, Lithiové (LiFePo4)
- navržena pro zlepšení výkonu a životnosti lithiové baterie
- automaticky kontroluje úroveň nabití, takže nabíjení bude prováděno pouze v případě potřeby, aby nedošlo k překročení jmenovitého napětí
- vhodná pro motocykly, skútry, lodě
- napětí 12V 2A
- ochrana proti špatnému zapojení (přepólování, ochrana proti přetížení, ochrana proti proti zkratu
- světelná indikace LED
Dodáváno se dvěma sadama připojovacích kabelů, a to s kabely se svorkami nebo kabely s oky pro přímé napojení na baterii
Parametry:
- AC: 100V-240V (47Hz - 63Hz)
- DC: 4-14,6V / 2A
- náběhový proud: 400mA
Motobaterie AMG IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
- značka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2
Baterie YTZ10S-BS patří do řady AGM - Technologie AGM - (Absorbent Glass Mat) savé skleněné mikrovlákno používá mikroporézní, vysoce porézní a odolný separátor, který zajišťuje nerozlitelnost akumulátoru a dobrý kontakt elektrolytu s deskami akumulátoru.
Baterii po zprovoznění není třeba dolévat a je odolná proti vytečení elektrolytu až do náklonu 45°.
Baterie je odolnější proti otřesům, extrémním podmínkám a podává skvělé výkony.
ETN (evropské typové číslo): 508.901.015
Napětí: 12 V
Kapacita: 8,5 Ah
Nabíjecí proud: 0,9 A
Start. proud CCA/-18°C: 120 A
Rozměry: D150 x Š87 x V94 mm
Hmotnost: 3,3 kg
Typ: AGM s tekutým elektrolytem
Pólování: pól + vlevo
Odvětrání: uzavřené
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
DYNAVOLT DTZ10S-C
INTACT YTZ10S
YUASA YTZ10S
LANDPORT YTZ10S-BS
BANNER GTZ10-4
EXIDE ETZ10-BS
FIAMM YTZ10S-BS
BOSCH 0092M60110
VARTA 508.901.015
KTM 58411053100
KTM 76011053100
CF MOTO 31020700
Možnost použití pro:
Aprilia 1000 RSV4 R APRC Factory / 09-14
BMW S1000RR / 09-14
Bombardier Quest 650Max / 04-05
Honda CB1000R / 09-15
Honda NT650V Deauville / 98-04
KTM Duke 690
KTM 690SMC
KTM 690 Enduro
KTM Supermoto 690
Husqvarna 701 Enduro
Husqvarna 701 Supermoto
Kawasaki KLF300 Bayou 4WD / 00-05
Kawasaki ZX1000 Ninja / 10-16
MV Agusta Brutale 910S / 08-10
Suzuki LTR 450 Quadracer / 06-11
Yamaha FZ-07 / 15-17
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Relé startovací (relé startéru / elektromagnetický spínač startéru) od japonské značky Tourmax
- sortiment zahrnuje pro motocykly, skútry a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Dle typu a modelu balení obsahuje: relé, pojistky, konektor, držák, krytcí převlek - vhodnost použití a kontrola obsahu viz. fotografie!
Toto relé nahrazuje originální díl (OEM):
Suzuki 31800-21E20
KTM 60011058000
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Relé v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro motocykly:
Suzuki AN250 Burgman / 98-99
Suzuki AN400 Burgman / 99-13
Suzuki GS500 / 01-08
Suzuki GS500F / 04-08
Suzuki GSF1200 Bandit / 01-05
Suzuki GSF600 Bandit / 95-04
Suzuki GSR750 / 11-13
Suzuki GSX1200 Inazuma / 99-00
Suzuki GSX1300R Hayabusa / 99-06
Suzuki GSX1400 / 02-07
Suzuki GSX600F / 98-01
Suzuki GSX750 / 98-03
Suzuki GSX750F / 98-05
Suzuki GSXR1100 / 93-97
Suzuki GSXR600 / 11-14
Suzuki GSXR750 / 11-14
Suzuki GZ250 Marauder / 99-01
Suzuki RF900R / 96-97
Suzuki SV650 / 99-02
Suzuki TL1000 / 98-00
Suzuki VL1500 Intruder / 98-09
Suzuki VL800 Intruder / 05-12
Suzuki VL800 Volusia / 01-05
Suzuki VZ 800 Marauder / 97-03
KTM 950 Adventure
KTM 990 Adventure
KTM 990 Adventure R
KTM 990 Adventure S
KTM 690 Duke
KTM 690 Supermoto
KTM 690 Supermoto R
KTM 990 Superduke
KTM 990 Superduke R
Batoh na motorku o objemu 18 litrů
- vhodný pro rychlý přístup k osobním věcem (jako jsou doklady, mobil, peníze, notebook, apod.)
- praktická konstrukce s možností velkého otevření pro snazší přehled o obsahu
- polstrovaný
- nastavitelné ramenní a hrudní popruhy
- kvalitní materiál včetně zakryté zipy proti nečistotám a vodě
- kapsa na 15" notebook
- rukojeť pro přenášení
- vybaven 2 kapsami se snadným přístupem
Rozměry: 40x30x15cm
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku