Hlavní tryska karburátoru Mikuni.
- rozměr trysky = 65
- průměr závitu = M5
- délka trysky = 9,1mm
- průměr hlavičky = 8mm
- pro karburátor Mikuni VM, Mikuni BS, Mikuni BST a Mikuni BSW
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki Z650
Kawasaki Z1
Kawasaki Z900
Kawasaki Z1000
Kawasaki Z1300
Kawasaki H1
Kawasaki H2
Yamaha XS400
Yamaha XS750
Yamaha XS1100
Yamaha XJ900
Yamaha FJ1200
Suzuki GS550
Suzuki GS750
Suzuki GS850
Suzuki GS1000
Suzuki GT380
Suzuki GT550
Suzuki GT750
a další
Hlavní tryska karburátoru Mikuni.
- rozměr trysky = 67,5
- průměr závitu = M5
- délka trysky = 9,1mm
- průměr hlavičky = 8mm
- pro karburátor Mikuni VM, Mikuni BS, Mikuni BST a Mikuni BSW
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki Z650
Kawasaki Z1
Kawasaki Z900
Kawasaki Z1000
Kawasaki Z1300
Kawasaki H1
Kawasaki H2
Yamaha XS400
Yamaha XS750
Yamaha XS1100
Yamaha XJ900
Yamaha FJ1200
Suzuki GS550
Suzuki GS750
Suzuki GS850
Suzuki GS1000
Suzuki GT380
Suzuki GT550
Suzuki GT750
a další
Hlavní tryska karburátoru Mikuni.
- rozměr trysky = 70
- průměr závitu = M5
- délka trysky = 9,1mm
- průměr hlavičky = 8mm
- pro karburátor Mikuni VM, Mikuni BS, Mikuni BST a Mikuni BSW
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki Z650
Kawasaki Z1
Kawasaki Z900
Kawasaki Z1000
Kawasaki Z1300
Kawasaki H1
Kawasaki H2
Yamaha XS400
Yamaha XS750
Yamaha XS1100
Yamaha XJ900
Yamaha FJ1200
Suzuki GS550
Suzuki GS750
Suzuki GS850
Suzuki GS1000
Suzuki GT380
Suzuki GT550
Suzuki GT750
a další
Hlavní tryska karburátoru Mikuni.
- rozměr trysky = 75
- průměr závitu = M5
- délka trysky = 9,1mm
- průměr hlavičky = 8mm
- pro karburátor Mikuni VM, Mikuni BS, Mikuni BST a Mikuni BSW
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki Z650
Kawasaki Z1
Kawasaki Z900
Kawasaki Z1000
Kawasaki Z1300
Kawasaki H1
Kawasaki H2
Yamaha XS400
Yamaha XS750
Yamaha XS1100
Yamaha XJ900
Yamaha FJ1200
Suzuki GS550
Suzuki GS750
Suzuki GS850
Suzuki GS1000
Suzuki GT380
Suzuki GT550
Suzuki GT750
a další
Hlavní tryska karburátoru Mikuni.
- rozměr trysky = 77.5
- průměr závitu = M5
- délka trysky = 9,1mm
- průměr hlavičky = 8mm
- pro karburátor Mikuni VM, Mikuni BS, Mikuni BST a Mikuni BSW
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki Z650
Kawasaki Z1
Kawasaki Z900
Kawasaki Z1000
Kawasaki Z1300
Kawasaki H1
Kawasaki H2
Yamaha XS400
Yamaha XS750
Yamaha XS1100
Yamaha XJ900
Yamaha FJ1200
Suzuki GS550
Suzuki GS750
Suzuki GS850
Suzuki GS1000
Suzuki GT380
Suzuki GT550
Suzuki GT750
a další
Hlavní tryska karburátoru Mikuni.
- rozměr trysky = 80
- průměr závitu = M5
- délka trysky = 9,1mm
- průměr hlavičky = 8mm
- pro karburátor Mikuni VM, Mikuni BS, Mikuni BST a Mikuni BSW
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki Z650
Kawasaki Z1
Kawasaki Z900
Kawasaki Z1000
Kawasaki Z1300
Kawasaki H1
Kawasaki H2
Yamaha XS400
Yamaha XS750
Yamaha XS1100
Yamaha XJ900
Yamaha FJ1200
Suzuki GS550
Suzuki GS750
Suzuki GS850
Suzuki GS1000
Suzuki GT380
Suzuki GT550
Suzuki GT750
a další
Hlavní tryska karburátoru Mikuni.
- rozměr trysky = 82,5
- průměr závitu = M5
- délka trysky = 9,1mm
- průměr hlavičky = 8mm
- pro karburátor Mikuni VM, Mikuni BS, Mikuni BST a Mikuni BSW
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki Z650
Kawasaki Z1
Kawasaki Z900
Kawasaki Z1000
Kawasaki Z1300
Kawasaki H1
Kawasaki H2
Yamaha XS400
Yamaha XS750
Yamaha XS1100
Yamaha XJ900
Yamaha FJ1200
Suzuki GS550
Suzuki GS750
Suzuki GS850
Suzuki GS1000
Suzuki GT380
Suzuki GT550
Suzuki GT750
a další
Hlavní tryska karburátoru Mikuni.
- rozměr trysky = 85
- průměr závitu = M5
- délka trysky = 9,1mm
- průměr hlavičky = 8mm
- pro karburátor Mikuni VM, Mikuni BS, Mikuni BST a Mikuni BSW
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki Z650
Kawasaki Z1
Kawasaki Z900
Kawasaki Z1000
Kawasaki Z1300
Kawasaki H1
Kawasaki H2
Yamaha XS400
Yamaha XS750
Yamaha XS1100
Yamaha XJ900
Yamaha FJ1200
Suzuki GS550
Suzuki GS750
Suzuki GS850
Suzuki GS1000
Suzuki GT380
Suzuki GT550
Suzuki GT750
a další
Hlavní tryska karburátoru Mikuni.
- rozměr trysky = 87,5
- průměr závitu = M5
- délka trysky = 9,1mm
- průměr hlavičky = 8mm
- pro karburátor Mikuni VM, Mikuni BS, Mikuni BST a Mikuni BSW
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki Z650
Kawasaki Z1
Kawasaki Z900
Kawasaki Z1000
Kawasaki Z1300
Kawasaki H1
Kawasaki H2
Yamaha XS400
Yamaha XS750
Yamaha XS1100
Yamaha XJ900
Yamaha FJ1200
Suzuki GS550
Suzuki GS750
Suzuki GS850
Suzuki GS1000
Suzuki GT380
Suzuki GT550
Suzuki GT750
a další
Příruba karburátoru.
Plnohodnotná náhrada za originální díl.
Příruba karburátoru.
Plnohodnotná náhrada za originální díl.
Vzduchové filtry HifloFiltro byly vyvinuty speciálně pro moderní výkonné motory. Poskytují dokonalou ochranu motoru díky excelentní filtraci při zachování vysokého průtoku vzduchu k dosažení maximálního výkonu.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Honda 17211-GB4-770
Vzduchové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Určeno pro:
Honda C50 L (Single Seat) / 80-85
Honda C50 Cub / 82-86
Honda C50 LAC,LAE,LAG / 82-89
Honda C50 E Super Cub / 84-86
Honda C70 C/E Cub / 82-86
Honda C90 C/E/G/N/P / 83-96
Honda C90 MF / 85-86
Honda C90 P/T Cub / 95-99
Honda C90 MP/T Cub (Electric Start) / 95-99
Vzduchové filtry HifloFiltro byly vyvinuty speciálně pro moderní výkonné motory. Poskytují dokonalou ochranu motoru díky excelentní filtraci při zachování vysokého průtoku vzduchu k dosažení maximálního výkonu.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Kymco 00117469
Kymco 17211-LKG7-E00
Vzduchové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Vhodné pro motocykly:
Kymco 125 K-XCT i.e. / 12-16
Kymco 300i K-XCT i.e. / 12-16
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 24mm
- vnější průměr "B" = 35mm
- výška "H" = 6mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 15mm
- vnější průměr "B" = 21mm
- výška "H" = 3mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Vodící pouzdro přední vidlice a pouzdro zadního tlumiče (vnitřní pouzdro zadního tlumiče pérování) od japonského výrobce SHOWA
Jedná se originální díl přímo od výrobce Showa, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celého tlumiče.
Rozměry:
- vnintřní průměr: 12,5mm
- vnější průměr: 17mm
- výška: 10mm
- provedení: s teflonem uvnitř
Výrobce Showa je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Značka Showa byla založena v roce 1938 jako dodavatel součástí pro letecký průmysl Showa Aircraft Precision Works. Velký rozsah výroby zaujímá spolupráce se značkou Hodna, se kterou značka Showa spolupracovala již před rokem 1950. Od roku 1962 je Showa rovněž dodavatel pro Harley-Davidson.
Společnost Showa Corp vyrábí tlumiče pérování, systémy řízení, diferenciály, vrtulové hřídele, plynové pružiny, čerpadla s plynule měnitelným převodem pro automobily a také systémy pohonu a přední vidlice a zadní tlumiče pro motocykly. Motocyklové a hydraulické komponenty jsou největším segmentem v sortimentu značky Showa.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku