Válečky variátoru (kroužky závaží do variátoru) pro skútry s variátorovým pohonem na zadním kole
- kvalitní válečky pro zajištění dlouhodobé funkčnosti při výměně opotřebovaných válečků, které již neplní svoji funkci
- díky opotřebovaným válečkům variátor nefunguje správně a neposkytuje maximální výkon a dochází nenadálému poklesu otáček
- správně vybrané válečky snižují riziko ztráty výkonu skútru (nevhodně zvolené válečky mohou snížit výkon skútru i o několik koní)
Při výběru válečků do variátoru je vhodné vzít v úvahu:
- nesprávně vybrané příliš lehké válečky nabídnou výborný rozjezd, ale motor se pohybuje ve vysokých otáčkách a "řazení" je pomalé a pomalá je i maximální rychlost
- nesprávně vybrané příliš těžké válečky zapříčiňují pomalý ("těžkotonážní") rozjezd s nízkým náběhem výkonu motoru díky nízkým otáčkám a každé další zrychlení má velmi pomalý nástup.
Balení = sada 6 ks
Rozměry:
- vnější průměr: 20mm
- výška: 12mm
- váha: 13g
Vhodné pro skútry:
Aprilia
Kymco
MBK Doodo
MBK XC
MBK XQ
Yamaha VP125 X-City
Yamaha XC125 Cygnus
Yamaha XN125
Yamaha XQ125Master
Yamaha YP125 X-Max
Yamaha YP250 X-Max
Yamaha Tricity125i
Yamaha Tricity 150i
Honda SH300 / 07-
Honda SH150i / 13-
Honda Forza NSS300 / 13-
Honda PCX125i / 10-14
Honda SH125
Honda PCX150i
Honda Silver Wing FJS400
Honda Silver Wing FJS600
Honda Lead100 SCV100
Honda Vision110 NSC110
Honda Lead110 NHX110
Honda Lead100 SCV100
Honda Spacy CH150
Honda Pantheon
Honda NES125
Honda SH125i
Honda SH 150i
Honda Helix CN250
Honda Foresight FES250
Honda Forza NSS250
Honda Jazz NSS250
Honda Spacy CH125
Honda NES150
Honda Dylan SES125
Honda Dylan SES150
Honda S-Wing FES125i
Honda S-Wing FES150i
Honda Pantheon FES150i
Honda Passion125i
Honda Passion150i
Honda PCX125i
a další
Vzduchový filtr pro čínské skútry
- kompletní airbox sání včetně vzduchového filtru
- přesná náhrada za originální filtr
- kvalitní zpracování
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 42mm
- výška "H" = 7/9mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Klíč na olejové filtry (nástrčná hlavice) pro jednoduchou montáž a demontáž olejového filtru.
Vybaven otvorem (čtyřhran) pro nasazení ráčny gola-sady o rozměru 3/8".
- vnitřní průměr hlavice - 73 mm
- počet vnitřních hran hlavice - 12 hran
- připojovací otvor pro gola-sadu - čtyřhran 3/8"
Vhodné pro olejové filtry:
HF184 (Gilera, Aprilia, Adiva, Peugeot, Malaguti)
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky PROX
- jehlová ložiska PROX jsou vyráběna přesně podle OEM parametrů v Japonsku stejným výrobcem, který dodává do prvovýroby japonských i evropských značek
- osazeny vysoce kvalitně zpracovanými jehlami, které disponují dlouhou životností a nízkým koeficientem tření
- klec vyrobena z legované oceli nejvyšší kvality, jenž díky tepelné úpravě a legování disponuje tvrdším povrchem
- plnohodnotná náhrada za originální díl ("Made in Japan")
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 27mm
- šířka "C" = 25mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki 13033-3703
Prvotřídní syntetická kapalina do předních vidlic motocyklů s vyspělými a pokrokovými aditivy Putoline HPX20R
HPX-R je závodní syntetická kapalina pro namáhané motocyklové vidlice vyrobena ze speciálních, vysoce rafinovaných, syntetických základních olejů.
Přidáním nejmodernějších pokrokových přísad je HPX-R vysoce výkonný produkt pro použití na závodní úrovni Grand Prix - jedinečné vlastnosti zajišťují rychlou reakci vidlice, zabraňují pěnění, korozi, oxidaci, opotřebení komponentů a prodlužují životnost těsnění.
HPX kapalina je vhodná pro přední vidlice jak výkonných silničních motocyklů, tak i namáhaných off-roadových motocyklů.
- zabraňuje korozi, oxidaci
- nepění
- prodlužuje životnost těsnění a brání prosakování těsnících kroužků
- vhodný pro provoz na silnici a závody silničních a terénních motocyklů.
Základní vlastnosti oleje Putoline HPX R 20W:
- hustota = 0,893 kg/l
- index viskozity = 159
- bod vznícení = 234 °C
- bod tuhnutí = - 33 °C
Objem: 1l
Putoline Oil je holandský výroce vysoce kvalitního a širokého sortimentu olejů, maziv a produktů údržby.
Specializuje se výhradně na motocykly, čtyřkolky a skútry.
Dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem ve vlastních laboratořích přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu - výrobky Putoline jsou vyráběny od základu podle vlastních receptur za použití nejmodernějších technologií a aditiv - všechny oleje jsou vyráběné za účelem dosažení dokonalosti a jedinečnosti!
Nejedná se o žádný universální olej, který velcí výrobci prodávají malým značkám, když splní podmínku minimálního odběru (jen jim vymění etiketu na obalu ...).
Sada polepů na ráfek pro motocykly od italského výrobce PROGRIP
- určeno pro silniční motocykly
- kvalitní materiály vyrobené v Itálii (Made in Italy)
- dodáváno v sadě (8ks pro obě strany obou kol většiny silničních motocyklů)
- před aplikací na ráfek je potřeba dokonale vyčistit a odmastit povrch ráfku
Šířka pásku v nejširším bodě - 12mm
Délka pásku (po obvodě) - přibližně 41cm
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky PROX
- jehlová ložiska PROX jsou vyráběna přesně podle OEM parametrů v Japonsku stejným výrobcem, který dodává do prvovýroby japonských i evropských značek
- osazeny vysoce kvalitně zpracovanými jehlami, které disponují dlouhou životností a nízkým koeficientem tření
- klec vyrobena z legované oceli nejvyšší kvality, jenž díky tepelné úpravě a legování disponuje tvrdším povrchem
- plnohodnotná náhrada za originální díl ("Made in Japan")
- vnitřní průměr "A" = 15mm
- vnější průměr "B" = 19mm
- šířka "C" = 17mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 93310-21510
Motocyklové rukojeti Progrip ve dvouvrstvém provedení určené pro silniční motocykly.
Dvouvrstvá konstrukce nabízí kompromis mezi pohodlným držením a delší životností rukojeti.
Vnitřní tvrdší vrstva (HARD - tvrdost SH 58) udržuje stálý tvar rukojetí, zabezpečuje pevné spojení s řidítky a eliminuje možnost protáčení.
Vnější měkčí gelová vrstva (SOFT - tvrdost SH 15) zajišťuje pohodlé a pevné uchopení pro dokonalou kontrolu řízení.
- dvouvrstvé (DUAL Layer)
- plný konec rukojetí
- průměr - 22 / 25mm
- délka - 122mm
- tvrdost materiálu - vnitřní SH 58 / vnější SH 15
Značka Progrip nabízí široký sortiment rukojetí pro off-roadové motocykly, silniční motocykly, skútry, čtyřkolky, vodní skútry, sněžné skútry a jízdní kola.
Pro každou aplikaci je možnost výběru z několika modelů (designů), různých kvalitativních provedení (1-vrstvé / 2-vrstvé / 3-vrstvé) a také různých délek (sortiment zahrnuje více jak 100 modelů).
Všechny rukojeti jsou vyráběny v Itálii již od roku 1925, kdy se nejprve vyráběli z buvolích rohů. Kolem roku 1945 se začali rukojet vyrábět z plastů a denní produkce byla kolem 1.000ks. Nyní se rukojeti Progrip výrábí pomocí nejmodernějších technologií z kvalitních, nezávadných a normalizovaných materiálů a denní produkce převyšuje 100.000ks.
Rukojeti značky Progrip používali a používají jezdci nejvyšší světové úrovně:
MotoGP - Marc Marquez, Loris Capirossi, Cal Crutchlow, Toni Elias, Stefan Bradl, Esteve Rabat, Colin Edwards, Karel Abraham a další ...
MXGP - Antonio Cairoli, Tim Gajser, Romain Febvre, Max Nagl, Tanel Leok, Max Anstie, Christophe Pourcel, Jeremy van Horebeek, David Philippaerts a mnoho dalších ...
Enduro - Matthew Phillips, Juha Ahola, Alex Salvini, Matti Seistola, Oscar Polli, Franco Picco, Danny La Porte a další.
PROGRIP = Comfort and technology for your hands!
Motocyklové rukojeti Progrip ve dvouvrstvém provedení určené pro silniční motocykly.
Dvouvrstvá konstrukce nabízí kompromis mezi pohodlným držením a delší životností rukojeti.
Vnitřní tvrdší vrstva (HARD - tvrdost SH 58) udržuje stálý tvar rukojetí, zabezpečuje pevné spojení s řidítky a eliminuje možnost protáčení.
Vnější měkčí gelová vrstva (SOFT - tvrdost SH 15) zajišťuje pohodlé a pevné uchopení pro dokonalou kontrolu řízení.
- dvouvrstvé (DUAL Layer)
- plný konec rukojetí
- průměr - 22 / 25mm
- délka - 122mm
- tvrdost materiálu - vnitřní SH 58 / vnější SH 15
Značka Progrip nabízí široký sortiment rukojetí pro off-roadové motocykly, silniční motocykly, skútry, čtyřkolky, vodní skútry, sněžné skútry a jízdní kola.
Pro každou aplikaci je možnost výběru z několika modelů (designů), různých kvalitativních provedení (1-vrstvé / 2-vrstvé / 3-vrstvé) a také různých délek (sortiment zahrnuje více jak 100 modelů).
Všechny rukojeti jsou vyráběny v Itálii již od roku 1925, kdy se nejprve vyráběli z buvolích rohů. Kolem roku 1945 se začali rukojet vyrábět z plastů a denní produkce byla kolem 1.000ks. Nyní se rukojeti Progrip výrábí pomocí nejmodernějších technologií z kvalitních, nezávadných a normalizovaných materiálů a denní produkce převyšuje 100.000ks.
Rukojeti značky Progrip používali a používají jezdci nejvyšší světové úrovně:
MotoGP - Marc Marquez, Loris Capirossi, Cal Crutchlow, Toni Elias, Stefan Bradl, Esteve Rabat, Colin Edwards, Karel Abraham a další ...
MXGP - Antonio Cairoli, Tim Gajser, Romain Febvre, Max Nagl, Tanel Leok, Max Anstie, Christophe Pourcel, Jeremy van Horebeek, David Philippaerts a mnoho dalších ...
Enduro - Matthew Phillips, Juha Ahola, Alex Salvini, Matti Seistola, Oscar Polli, Franco Picco, Danny La Porte a další.
PROGRIP = Comfort and technology for your hands!
Regulátor dobíjení (regulátor napětí / relé dobíjení) pro motocykly, skútry a čtyřkolky
Plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu.
Parametry:
- 12V / 15A DC
Nahrazuje originální díl (OEM):
Kymco Bet&Win125 / 97-04
Kymco Bet&Win150 / 00-04
Kymco 250
Kymco Dink125 / 97-15
Kymco Dink150 / 97-03
Kymco Grand Dink125 / 99-16
Malaguti F18 125 Warrior / 01-04
Malaguti Phantom Max 150 / 03-04
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Příruba karburátoru.
Plnohodnotná náhrada za originální díl.
Spínací skříňky od výrobce S-LINE jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální spínací skříňky zapalování
- nabízí výbornou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyrobeny podle originální (OEM) specifikace a parametrů
- sada 2 kusů zámků se 2 klíči
Upozornění: spínačky jsou určeny jako alternativní náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie. Konektory nemusí být vhodné pro všechny typy a ročníky výroby!
Rozměry:
- průměr těla: 13mm
- průměr hlavičky (pro klíč): 17mm
- délka těla (zástavbová délka s nožičkama): 31mm
- délka těla (zástavbová délka bez nožiček): 26mm
- celková délka: 35mm
Řemen variátoru 778x16,5x8,3mm pro skútry
- řemeny z našeho portfolia jsou plnohodnotnou náhradou sériového řemene
- umožňují plně využít výkon motoru, aniž by byla ohrožena jeho životnost a spolehlivost
- řemeny se vyznačují vysokou odolností a velmi tichým chodem
Parametry:
- délka: 778mm
- šířka: 16,5mm
- výška zubu (tloušťka): 8,3mm
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Suzuki 27601-10E00-X00
Vhodné pro motocykly:
Suzuki AY AIR 50 / 03-04
Suzuki AY GB-D-A 50 / 01-02
Suzuki AY KATANA 50 / 97-98
Suzuki AY KATANA LC (GB-D-A 50 / 99-00
Suzuki AY KATANA LC / R 50 / 97-98
Před objednáním je potřeba pečlivě zkontrolovat manuál motocyklu nebo parametry původního řemene.
»» Značka Gates vyrobila jako první na světě klínový řemen (vynalezl ho John Gates) a od založení firmy v roce 1911 je firma lídrem ve výrobě klínových řemenů, V-žebrovaných řemenů i ozubených řemenů.
- Boost to jsou kvalitní řemeny ve variantách Reinforced (vyztužený) a Super Reinforced
Značka Gates je významný dodavatelem hnacích rozvodů pro automobilový průmysl - rozvodové řemeny, klínové Micro-V řemeny, napínací kladky nebo pryžové hadice značky Gates je možné nalézt jako originální díl v automobilech Volkswagen, Audi, Škoda, Mercedes Benz, Honda, Porsche, Ferrari, Toyota, Volvo, Ford, Mazda, atd. V současnosti Gates dodává své výrobky více než 30 značkám OEM (Original Equipment Manufacturer – dodavatel prvovýroby) do jejich výrobních závodů po celém světě.
»» Athena v současné době nabízí kompletní, aktualizovaný sortiment náhradních dílů pro převodovky skútrů a maxiskútrů, jako jsou variátory, korektory točivého momentu a hnací řemeny.
- Athena to jsou kvalitní řemeny pro dlouhou životnost ve variantách Gold - standardní řemeny s dobrým poměrem kvalita/cena a Platinum - řemeny nejvyšší řady vhodné pro použití u vysoce výkonných nebo vyladěných motorů. Umožňují vám plně využít výkon motoru, aniž by byla ohrožena životnost a spolehlivost.
Athena, založená v roce 1973 jako malá řemeslná firma, je dnes mezinárodní společností, která vyrábí a distribuuje produkty po celém světě a může se pochlubit ročním globálním obratem 146,8 milionů eur. Značka Athena je zárukou inovace a kvality. Všechny produkty, od nejmenších až po ty nejsložitější komponenty, jsou vyrobeny kombinací vysoce specializovaného know-how a nejmodernějších technologií.
»» Dayco se řadí ke světovým lídrům v oblasti dodávek náhradních dílů. Největší část jeho portfolia tvoří originální vybavení (OEM), především pásy a díly řemenových pohonů.
Dayco se zaměřuje především na výrobu drážkových, klínových a rozvodových řemenů. Kromě těchto dílů věnuje velkou pozornost také produkci rozvodových sad (např. s vodními pumpami).
- Dayco to jsou kvalitní řemeny ve variantách Reinforced (vyztužený aramidovými vlákny), Super Reinforced a Hyper Reinforced High Performance
Ložiska japonského výrobce NTN, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 62mm
- šířka "C" = 17mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně. Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Univerzální štelovací (seřizovací) šroub bohatosti palivové směsi v karburátoru All Balls pro jednoduché a rychlé seřízení bez nutnosti použití šroubováku nebo jiného speciálního nástroje.
Vybaven všemi komponenty pro okamžitou instalaci:
- pružinkou, o-kroužkem
- viditelným číslováním přesné nastavení.
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Vhodné pro motocykly:
Harley FLHR Road King / 94-06
Harley FLHR Road King Classic / 99
Harley FLHRS Road King Custom / 04-06
Harley FLHS Electra Glide Sport / 91-93
Harley FLHT Electra Glide / 95-06
Harley FLHTC Electra Glide Classic / 90-05
Harley FLHTCU Electra Glide Ultra / 97
Harley FLHTCU Electra Glide Ultra Classic / 91-92
Harley FLHTCU Ultra Classic Electra Glide / 93-96
Harley FLHX Street Glide / 06
Harley FLST Heritage / 06
Harley FLSTB Softail Night Train / 00
Harley FLSTC Heritage Classic / 93-96
Harley FLSTC Heritage Softail Classic / 91-92
Harley FLSTC Softail Heritage Classic / 97-06
Harley FLSTF Fat Boy / 91-06
Harley FLSTN Heritage Special Nostalgia / 93-06
Harley FLSTN Softail / 05
Harley FLSTS Heritage Springer / 97-03
Harley FLSTSC Heritage Springer / 06
Harley FLSTSC Softail / 05
Harley FLTC Tour Glide Classic / 91-92
Harley FLTCU Tour Glide / 93-96
Harley FLTCU Tour Glide Ultra Classic / 91-92
Harley FLTR Road Glide / 98-04
Harley FXD Super Glide / 95-04
Harley FXDBD Dyna Sturgis / 92
Harley FXDBS Dyna Daytona / 91-92
Harley FXDC Super Glide Custom / 92-05
Harley FXDL Dyna Low Rider / 93-05
Harley FXDP Dyna Police / 01-03
Harley FXDSCON Dyna Convertible / 94-00
Harley FXDSCON Dyna Super Glide Sport / 99
Harley FXDWG Dyna Super Glide / 03
Harley FXDWG Dyna Wide Glide / 93-05
Harley FXDWG2 Dyna Wide Glide / 01
Harley FXDWG2 Switch Blade / 02
Harley FXDX Dyna Convertible / 99-02
Harley FXDX Dyna Super Glide Sport / 00-05
Harley FXDX-CON Dyna Convertible / 98
Harley FXDXT Dyna Wide Glide TSport / 03
Harley FXDXT Super Glide TSport / 01-02
Harley FXLR Low Rider Custom / 91-94
Harley FXR Super Glide / 91-94
Harley FXR2 / 99
Harley FXR3 / 99
Harley FXRS Conv Low Rider / 91-92
Harley FXRS Low Rider / 91-92
Harley FXRSCON Super Glide - Low Rider Sport Convertible / 93-94
Harley FXRSSP Low Rider Sport / 91-93
Harley FXRT Sport Glide / 91-92
Harley FXST Softail / 91-06
Harley FXSTB Softail Night Train / 99-06
Harley FXSTC Softail Custom / 91-99
Harley FXSTD Softail Deuce / 00-06
Harley FXSTS Softail Springer / 91-06
Harley FXSTSB Softail Bad Boy / 95-97
Harley FXWDG Dyna Wide Glide / 00
Harley XL1200 / 97-98
Harley XL1200 Custom / 97-03
Harley XL1200 Sport / 97-01
Harley XL1200C Custom / 04-06
Harley XL1200R Roadster / 05-06
Harley XL883 / 04-06
Harley XL883R / 03
Harley XL883 STD / 97-02
Harley XL883C Custom / 02-06
Harley XL883L / 05-06
Harley XL883R / 02-06
Harley XLH1200 / 91-03
Harley XLH1200 / 95-96
Harley XLH1200 / 95-96
Harley XLH883 / 91-01
Harley XLH883 Custom / 99-01
Harley XLH883 Deluxe / 90-96
Harley XLH883 Hugger / 90-03
Harley XLH883 STD / 89-03
Harley XLHC1200 Custom / 02
Harley XLHS1200 Sport / 02
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku