Nejmodernější a nejdokonalejší 100% syntetický 4T závodní motorový olej z řady "Premiere Pro-Selection" na bázi nejmodernějšího systému "Putoline Nanotech Additive PureBike". Nabízí plnou kompatibilitu s moderními frikčními materiály spojek, jedinečnou účinnost spojky vysokou úroveň ochrany proti opotřebení pro všechny komponenty motoru, excelentní tekutost i při nízkých teplotách, maximální a konstantní účinnost, výborné čistící vlastnosti a permanentní vysokou kvalitu během celé doby používání. Vyvinutý pro silniční motocykly používané v extrémních a závodních podmínkách.
Specifikace: JASO MA-2 , API SM
Cívka indukční (zapalovací cívka) je plnohodnotnou náhradou za originální díl
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce
- některé typy dodávány včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (kontrola obsahu viz. fotografie)
- před montáží je nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nové cívky)
Základní funkcí zapalovací cívky je vytvořit pomocí magnetické indukce vysoké napětí pro zapalovací svíčku.
Systémy zapalování CDI a tzv. induktivní (bateriové, tranzistorové, TI, TCI) používají rozdílné indukční cívky. Indukční cívka u magneto-tyristorového zapalování má velice nízký odpor primárního vinutí (cca. 0,3 Ohm) a indukční cívka zapalování bateriového má odpor vyšší (3,5 Ohm) a proto je nelze zaměňovat.
- 12V
- 1x konektor (1 kontakt)
Tato cívka nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Gilera 826115
RMS 246010010
Vhodné pro:
Gilera 50Easy Moving / 95-96
Gilera 50Storm / 94-95
Gilera 50Typhoon / 94-00
Gilera Runner125 / 97-02
Gilera Runner180 / 97-02
Piaggio 50Sfera / 95-97
Piaggio 50Zip / 92-96
Piaggio 125Hexagon / 94-99
Piaggio 125Liberty / 98-02
Piaggio 125Sfera / 95-97
Piaggio 125Skipper / 94-99
Piaggio 180Hexagon / 98-99
Vespa 125ET4 / 96-02
Cívka v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý kus je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 36mm
- vnější průměr "B" = 52mm
- výška "H" = 8mm
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Relé blinkrů / přerušovač blinkrů vhodný pro motocykly, se zvukovou signalizací.
- vhodné rovněž pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
Kompaktní rélé/přerušovač vyrobené z kvalitních komponentů od renomovaného výrobce pro dosažení maximální bezporuchovosti a dlouhé životnosti.
- 12V
- 2 póly (2 kontakty)
- s gumovým držákem/příchytkou
- doporučené žárovky 10W
- výrobce neudává maximální zatížení
Montpáka kovaná na mousse
- dlouhé provedení pro snadnou práci při montáži a demontáži mousse do pneumatiky
- konce montpáky s různými druhy záhybu pro lepší práci
- délka 40cm
- vhodné pro všechny typy pneumatik
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Vzduchové filtry HifloFiltro byly vyvinuty speciálně pro moderní výkonné motory. Poskytují dokonalou ochranu motoru díky excelentní filtraci při zachování vysokého průtoku vzduchu k dosažení maximálního výkonu.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Kymco 17211-LKF5-E00
Vzduchové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Vhodné pro motocykly:
Kymco 400I Xciting / 12-17
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky PROX
- jehlová ložiska PROX jsou vyráběna přesně podle OEM parametrů v Japonsku stejným výrobcem, který dodává do prvovýroby japonských i evropských značek
- osazeny vysoce kvalitně zpracovanými jehlami, které disponují dlouhou životností a nízkým koeficientem tření
- klec vyrobena z legované oceli nejvyšší kvality, jenž díky tepelné úpravě a legování disponuje tvrdším povrchem
- plnohodnotná náhrada za originální díl ("Made in Japan")
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 25mm
- šířka "C" = 24mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 93310-320U3
Prachovky předních vidlic (Stěrací kroužek pérování) pro motocykly od japonského výrobce NOK
- vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým těsněním) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách do tlumičů a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách
- těsnící komponenty přední vidlice značky NOK účinně zabraňují pronikání částic prachu, nečistot a písku zvenčí, čímž prodlužují servisní interval a životnost ostatních komponentů pérování
- tyto prachovky jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná komponenty jsou osazovány v prvovýrobě
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Rozměry:
- vnitřní průměr (pro průměr vidlice) A: 48mm
- vnější průměr (montážní) B: 58,8mm
- vnější průměr (celkový) C: 62mm
- výška osazení pro montáž D: 5,8mm
- výška (celková) E: 10,2mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Kawasaki 92093-0584
Suzuki 51173-28H30
NOK XR0920F K204-50
Gufera předních vidlic (simerinky předních vidlic) je potřeba objednat samostatně.
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KXF250 / 13-19
Suzuki RMZ250 / 13-15
Suzuki RMZ450 / 13-14
Výrobce NOK je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
Všechna těsnění značky NOK splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví, a jsou používána pro utěsnění strojů v různých oblastech, včetně automobilů, letadel, lodí, vlakových vozů, stavebních strojů, zemědělských strojů, petrochemických závodů i domácích spotřebičů.
Hlavní předností těchto vysoce kvalitních těsnících prvků je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Prachovky předních vidlic (Stěrací kroužek pérování) pro motocykly od japonského výrobce NOK
- vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým těsněním) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách do tlumičů a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách
- těsnící komponenty přední vidlice značky NOK účinně zabraňují pronikání částic prachu, nečistot a písku zvenčí, čímž prodlužují servisní interval a životnost ostatních komponentů pérování
- tyto prachovky jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná komponenty jsou osazovány v prvovýrobě
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Rozměry:
- vnitřní průměr (pro průměr vidlice) A: 48mm
- vnější průměr (montážní) B: 58,7mm
- vnější průměr (celkový) C: 62,1mm
- výška osazení pro montáž D: 5,9mm
- výška (celková) E: 12,5mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Honda 51490-KRN- A41 (tento kód je celá sada)
NOK XR0920E KRN-H0
Gufera předních vidlic (simerinky předních vidlic) je potřeba objednat samostatně.
Výrobce NOK je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
Všechna těsnění značky NOK splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví, a jsou používána pro utěsnění strojů v různých oblastech, včetně automobilů, letadel, lodí, vlakových vozů, stavebních strojů, zemědělských strojů, petrochemických závodů i domácích spotřebičů.
Hlavní předností těchto vysoce kvalitních těsnících prvků je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Termostat chladícího systému motoru (termostat teploty vody)
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- hlavní pružina, vysouvací jehla, otevírací víčko jsou vyrobeny z kvalitních materiálů pro větší spolehlivost a životnost ve standardním provozu
- vhodná náhrada za originální díl
Nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 19300-KE8-000
Vhodné pro motocykly:
Honda VTR250 / 09-11
Honda CB500 / 95-02
Honda CB500S / 98-02
Honda VT500 Shadow / 83-85
Honda XL600V Transalp / 90-99
Honda VT600C Shadow / 88-99
Honda XL600 / 88
Honda NTV650 Revere / 88-97
Honda NT650V Deauvile / 98-05
Honda XRV650 Africa Twin / 88
Honda VT750C / 99-07
Honda VT750C2 / 99-02
Honda VT750DC / 01-02
Honda XRV750 Africa Twin / 90-00
Sady těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z jakostních materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Sada obsahuje komponenty pro generální opravu celého motoru - vždy v přesném počtu pro daný motor - kontrola obsahu viz. fotografie:
- většinu plochých těsnění motoru - pod hlavu, pod válec, mezi kartery, boční víka motoru, vodního čerpadla a další;
- o-kroužky, kroužky výfuku a případně i gufera přívěry;
- u 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie (může se stát, že v sadě může chybět těsnění, které výrobce z nějakého důvodu nevyrábí a není tedy obsaženo v této sadě).
Všechna těsnění jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost a velmi dobrou ochranu před únikem oleje.
Produkty od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální díly, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Sada těsnění vyrobena z kvalitních materiálů a ve velmi dobrém zpracování na základě přesných specifikací a parametrů
- pro motor 140cc 4takt
- vrtání válce 56,00mm
Sada obsahuje komponenty pro generální opravu celého motoru
- těsnění pod hlavu
- těsněné pod válec (vrtání 56mm)
- těsnění pod hlavu
- těsnění víka zapalování
- těsnění mezi kartery
- těsnění víka spojky
Vhodné pro motocykl a čtyřkolky čínské výroby:
Pitbike
Dirtbike
Crossbike
ATV
a další 4T s motory 140 ccm
Volnoběžná tryska karburátoru Dell'Orto.
- rozměr trysky = 32
- průměr závitu = M5
- délka trysky = 32mm
- pro karburátor = Dell'Orto
Trysky jsou italské výroby "Made in Italy" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Trysky jsou shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Jednotka zapalování (CDI jednotka / modul zapalování)
- řídící zapalovací modul zaručuje nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách
- modulové boxy zapalování (Ignition CDI Box) jsou také známé jako systémy zapalování s výbojem kondenzátoru
- tyto zapalovací jednotky ukládají energii a poté ji téměř okamžitě uvolňují pro účinné zapalování motoru
- tento elektronický systém, který funguje jako spouštěcí mechanismus, se běžně používá v motocyklech, čtyřkolkách, vodních skútrech i silničních skútrech
- vhodné pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie) - před montáží je nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru
- každý modul CDI prochází před prodejem přísným vícebodovým testovacím programem a splňuje standardy jak pro kvalitu, tak pro montáž
Parametry:
- 12V
- 1x konektor (3 kontakty)
- 1 vodič
Jednotky zapalování CDI v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro:
Aprilia - Mojito Custom 50 [Piaggio]
Aprilia - SR 50 Di-Tech LC / vodou chlazený 2003-2007 [Vstřikovač Piaggio] ZD4VFB00
Aprilia - SR 50 R Factory Di-Tech LC / vodou chlazený 2003-07-2013 [Vstřikovač Piaggio ] ZD4VFB00
Aprilia - SR 50 R LC / vodou chlazený 2006-2014 [Piaggio] ZD4VFD00
Aprilia - SR 50 Racing od 2003/07 [Piaggio Motor]
Aprilia - SR 50 Sport od 07/07 [Piaggio Street Motor] Aprilia - SR 50 / vodou chlazený 2004-2011 [Piaggio] ZD4TEA
Gilera - DNA 50 ZAPC270
Gilera - Ice 50 ZAPC300
Gilera - Runner 50 1998 DT ZAPC 1400
Gilera - Runner 50 2001 DD ZAPC30 Runner 50 2001 DD ZAPC305 Runej Purej0 Gilera 2001 DD ZAPC305 Runner 05 Purej0 2005 ZAPC462
Gilera - Runner 50 SP s karburátorem 2001-2004 ZAPC36
Gilera - Runner 50 SP s karburátorem od roku 2005 ZAPC461
Gilera - Stalker 50 DD do 1998 ZAPC130
Gilera - Stalker 50 DD 19399-03
Gilera Gilera -0399-03010
Gilera -0399-0301101 DT 1999-2003 ZAPC130
Gilera - Storm 50 TEC1
Gilera - Storm 50 od roku 2007 ZAPC290
Piaggio - Diesis 50 DT od roku 2001 ZAPC341
Piaggio - Diesis 50 ZAPC343
Piaggio - Easy Fly54 - Easy Flyaggio - EasyT500Moving ZAPC341 DT 2T / 2-taktní ZAPC441
Piaggio - zdarma 50 DT FCS2T
Piaggio - zdarma 50 sloupků DT FCS2T
Piaggio - zdarma 50 TT FCS2T
Piaggio - Liberty 50 2T / 2-taktní od roku 1997 ZAPC150
Piaggio - Liberty 50 2T / 2-taktní od roku 2007 ZAPC425
Piaggio - Liberty 50 2T / 2-taktní od roku 2009 ZAPC491
Piaggio- 202Tstro Liberty - Liberty
Piaggio - Liberty 50 2T / 2-taktní RST 2004-2006 ZAPC421
Piaggio - Liberty 50 2T / 2-taktní RST ZAPC374
Piaggio - Liberty 50 2T / 2-taktní Sport 2007-2008 /ZAPC-2008 ZAPC-509 vodou chlazený ZAPC-425 1996 SAL1T
Piaggio - NRG 50 mc2 DD LC / vodou chlazený 1996-1998 ZAPC040
Piaggio - NRG 50 mc2 DD LC / vodou chlazený od roku 1998 ZAPC18
Piaggio - NRG 50 mc2 /vodou chlazený DT0909 LC / vodou chlazený 1998 ZAPC040 - vodou chlazený -chlazený od roku 1998 ZAPC18
Piaggio - NRG 50 mc2 Extreme DD LC / vodou chlazené 1999-2002 ZAPC220
Piaggio - NRG 50 mc2 Extreme DT AC / vzduchem chlazené 1999-2002 ZAPC210 Piaggio - NRG 50 mc3 DD LC / vodou chlazené -2005 NRG 50 mc2 1996 SAL1T
Piaggio - Quartz 50 DT LC / vodou chlazený 1992-1996 NSP1T
Piaggio - Sphere 50 TT AC / vzduchem chlazený 1991-1994 NSL1T
Piaggio - Sphere NSL 50 TT AC / vzduchem chlazený 1991-109
Piaggio 1991-109 Piaggio 1991-109 Piaggio vzduchem chlazený -1997 ZAPC010
Piaggio - Storm 50 DT AC / vzduchem chlazený 1994-1996 TEC1T
Piaggio - TPH 50 / Nový TPH 50 DT AC / vzduchem chlazený 2008-2010 LBMC481
Piaggio - TPHDTPH 50 / Nový chlazený od roku 2010 LBMC501
Piaggio - TPH 50 / Typhoon 50 DT AC / vzduchem chlazený 1993-1997 TEC1T
Piaggio - TPH-X 50 DT AC / vzduchem chlazený 1999-1903 TEC2T Piaggio - TPH-XR 50 DT AC / vzduchem chlazený od 2000000 ZAPC TPH-XR 50 DT AC/ vzduchem chlazený od roku 2001 ZAPC290
Piaggio - Zip 2 SP 50 DT LC / vodou chlazený od roku 2000 ZAPC250
Piaggio - Zip 50 TT AC / vzduchem chlazený 1992-1994 SSLipT
Piaggio Base vzduchem chlazený 1996-1998 SSP2T
Piaggio - Zip Base 50 DT AC / Vzduchem chlazený 1996-1998 SSP2T
Piaggio - Zip Base 50 TT AC / Vzduchem chlazený 1996-1998 SSP2T
Piaggio - Zip Fast Rider 50 DT91 AC / SSP2T191 AC
Piaggio - Zip Fast Rider 50 DT AC / vzduchem chlazený 1996-2000 ZAPC070
Piaggio - Zip RST 50 DT 1996-2000 ZAPC060
Piaggio - Zip RST 50 TT 1996-2000 ZAPC060
Piaggio - Zip SP 50 DT LC / vodou chlazený 1996-2000 ZAPC110
Piaggio - Zip SSL 25 TT AC / vzduchem chlazený 1992-1996 SSL1T S990
Piaggio - vzduchem chlazený 1996 SSL1T
Vespa - ET2 50 až 2000 ZAPC160
Vespa - ET2 50 od 2000 ZAPC381
Vespa - LX 50 2T / 2-taktní Vespa ZAPC381 Vespa - LX 50 4T / 4-taktní 2037-200PC 03X02 2T / 2-taktní Sport od roku 2012 ZAPC381
Vespa - S 50 2T / 2-taktní ZAPC381
Vespa - S 50 4T / 4-taktní 2V 2010 ZAPC389
Řemen variátoru 634x15,5x8mm pro skútry
- řemeny z našeho portfolia jsou plnohodnotnou náhradou sériového řemene
- umožňují plně využít výkon motoru, aniž by byla ohrožena jeho životnost a spolehlivost
- řemeny se vyznačují vysokou odolností a velmi tichým chodem
Parametry:
- délka: 634mm
- šířka: 15,5mm
- výška zubu (tloušťka): 8mm
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda 23100-GN2-003
Vhodné pro motocykly:
Honda SA 50 / 89-91
Peugeot ST RAPIDO / L / L2 / 3 50cc / 85-93
Před objednáním je potřeba pečlivě zkontrolovat manuál motocyklu nebo parametry původního řemene.
»» Značka Gates vyrobila jako první na světě klínový řemen (vynalezl ho John Gates) a od založení firmy v roce 1911 je firma lídrem ve výrobě klínových řemenů, V-žebrovaných řemenů i ozubených řemenů.
- Boost to jsou kvalitní řemeny ve variantách Reinforced (vyztužený) a Super Reinforced
Značka Gates je významný dodavatelem hnacích rozvodů pro automobilový průmysl - rozvodové řemeny, klínové Micro-V řemeny, napínací kladky nebo pryžové hadice značky Gates je možné nalézt jako originální díl v automobilech Volkswagen, Audi, Škoda, Mercedes Benz, Honda, Porsche, Ferrari, Toyota, Volvo, Ford, Mazda, atd. V současnosti Gates dodává své výrobky více než 30 značkám OEM (Original Equipment Manufacturer – dodavatel prvovýroby) do jejich výrobních závodů po celém světě.
»» Athena v současné době nabízí kompletní, aktualizovaný sortiment náhradních dílů pro převodovky skútrů a maxiskútrů, jako jsou variátory, korektory točivého momentu a hnací řemeny.
- Athena to jsou kvalitní řemeny pro dlouhou životnost ve variantách Gold - standardní řemeny s dobrým poměrem kvalita/cena a Platinum - řemeny nejvyšší řady vhodné pro použití u vysoce výkonných nebo vyladěných motorů. Umožňují vám plně využít výkon motoru, aniž by byla ohrožena životnost a spolehlivost.
Athena, založená v roce 1973 jako malá řemeslná firma, je dnes mezinárodní společností, která vyrábí a distribuuje produkty po celém světě a může se pochlubit ročním globálním obratem 146,8 milionů eur. Značka Athena je zárukou inovace a kvality. Všechny produkty, od nejmenších až po ty nejsložitější komponenty, jsou vyrobeny kombinací vysoce specializovaného know-how a nejmodernějších technologií.
»» Dayco se řadí ke světovým lídrům v oblasti dodávek náhradních dílů. Největší část jeho portfolia tvoří originální vybavení (OEM), především pásy a díly řemenových pohonů.
Dayco se zaměřuje především na výrobu drážkových, klínových a rozvodových řemenů. Kromě těchto dílů věnuje velkou pozornost také produkci rozvodových sad (např. s vodními pumpami).
- Dayco to jsou kvalitní řemeny ve variantách Reinforced (vyztužený aramidovými vlákny), Super Reinforced a Hyper Reinforced High Performance
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 35mm
- výška "H" = 7mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku