Vodící pouzdro do předních vidlic (pérování) od švédské značky Öhlins
- jedná se o originální díl přímo od výrobce Öhlins, který je nejvhodnější a nejdokonalejší volbou při opravně předních vidlic, cartridgí předních vidlic a zadních tlumičů, protože shodný díl je osazován v prvovýrobě
- použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji přední vidlice nebo tlumiče
Rozměry:
- vnitřní průměr "A" = 47 (46,7)mm
- vnější průměr "B" = 49 (48,7)mm
- výška "L" = 20mm
- teflonový povrch = uvnitř "tef-in"
Kód Öhlins 02549-01
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Značka Öhlins je významným a renomovaným výrobcem systému odpružení pro automobily a motocykly (celkově pro motosport). Produkty Öhlins se používají v různých odvětvích motosportu, jako je MotoGP, MXGP, Formule 1, FIA World Endurance Championship, FIA World Rallycross Championship, World Rally Championship, World Superbike Championship a British Superbike Championship, ISDE Six Days, Indianapolis 500, IndyCar, X-Games, atd. Značka Öhlins získala více než 300 titulů mistra světa ve všech odvětvích motosportu!
Velký objem výroby značky Öhlins je určen pro montáž v prvovýrobě motocyklů (OEM Supplier pro značky Yamaha, Ducati, BMW a Kawasaki) a také pro výrobu závodních automobilů po celém světě.
Sortiment značky Öhlins může nabídnout technologii odpružení pro širokou škálu vozidel, jako jsou motocykly, automobily, čtyřkolky, sněžné skútry a horská kola.
Motobaterie VARTA řady Powersports Freshpack jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) VARTA Powersports Freshpack poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie VARTA Powersports Freshpack poskytují spolehlivou startovací energii
- VARTA poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
Baterie VARTA 006012003 (6N6-3B-1) patří do řady WET - (mokrý) klasický deskový akumulátor s tekutým elektrolytem.
ETN (evropské typové číslo): 006 012 003 A51 4
Napětí: 6 V
Kapacita: 6 Ah
Nabíjecí proud: 0,6 A
Start. proud CCA/-18°C: 30 A
Rozměry: D100 x Š57 x V110 mm
Hmotnost: 1,28kg
Typ: klasická olověná s tekutým elektrolytem (údržbová)
Pólování: + pól vpravo
Odvětrání: odpařovací kanálek vpravo
Obsah balení: akumulátor, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Akumulátor je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
Dynavolt 6N6-3B
A-TECH 6N6-3B
YUASA 6N6-3B
Možnost použití:
Benelli 125 / 76
Benelli 1252CSE / 76
Honda CB125S / 73-80
Honda CL100 Scrambler / 70-73
Honda MT125 / 74-76
Honda MT250 (Elsion) / 74-76
Honda SL100 / 70-73
Honda XL100 / 74-76
Honda XL175 / 73-78
Motocyklové baterie IntAct Battery-Power poskytují spolehlivý startovací výkon. Robustní technologie, přesně přizpůsobená speciálním zatížením při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost.
Motocyklové baterie DYNAVOLT poskytují spolehlivou startovací energii pro motocykly, skútry, čtyřkolky a sněžné skútry. Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic. Jako první na světě vyrábí Dynavolt baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů. Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2.
Pro správnou údržbu a nabíjení použijte některou z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi.
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterie bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 47mm
- šířka "C" = 14mm
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Čidlo tlaku oleje (Oil pressure sensor) od japonské značky Tourmax
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Nahrazuje originální díl (OEM):
Aprilia 826161
Aprilia AP0956169
Aprilia AP8550512
Aprilia AP9150414
Moto Guzzi GU31768780
Moto Guzzi GU32768710
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Vhodné pro motocykly:
Aprilia RS125 / 11-23
Aprilia RX125 / 18-22
Aprilia SX125 / 18-22
Aprilia Tuono125 / 17-22
Aprilia Moto 6.5 / 95-99
Aprilia Pegaso650 / 92-04
Aprilia RS660 / 20-23
Aprilia Tuareg660 / 21-24
Aprilia Tuono660 / 21-23
Aprilia Shiver750 / 07-16
Aprilia Dorsoduro750 / 08-16
Aprilia Mana850 / 07-16
Aprilia Shiver900 / 17-22
Aprilia Dorsoduro900 / 17-21
Aprilia ETV1000 Caponord / 01-07
Aprilia Tuono1000 / 02-15
Aprilia Tuono1100 / 15-23
Aprilia RST1000 Futura / 01-03
Aprilia RSV1000 / 98-08
Aprilia RSV4 1000 / 09-20
Aprilia SL1000 Falco / 00-03
Aprilia RSV4 1100 / 19-23
Aprilia Caponord1200 / 12-17
Aprilia Dorsoduro1200 / 10-16
Moto Guzzi Breva750 / 03-11
Moto Guzzi Nevada750 / 04-13
Moto Guzzi V7 750 / 08-16
Moto Guzzi Griso1200 / 07-17
Moto Guzzi 1200Sport / 08-13
Moto Guzzi Norge1200 / 10-17
Moto Guzzi Stelvio1200 / 08-17
Moto Guzzi Audace1400 / 15-21
Moto Guzzi California1400 / 12-21
Moto Guzzi Eldorado1400 / 15-21
Moto Guzzi MGX1400 / 16-19
Tyto pístní sady jsou vyráběny na Taiwanu výrobcem, jehož výrobky jsou prodávány pod různými druhovýrobními značkami.
Jsou vyrobeny z kvalitních materiálů a jsou ekvivalentním řešením pro přenos hnací energie motoru a dosažení plné úrovně výkonu.
Poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Přesná technologie výroby a kvalitní materiály zaručují adekvátní pevnost, odolnost a rozměrovou stálost.
Použitá jehlová ložiska jsou vyráběna přesně podle originální specifikace a parametrů a poskytují dobrou užitnou hodnotu.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM:
ČZ
Jawa
Rozměry pístu:
A = 59,00 mm
B = 78 mm
C = 16 mm
D = 28,5 mm
G = 22 mm
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Vhodné pro motocykly:
Jawa Kývačka 350/354
Jawa Panelka 350/360
Jawa Pérák 350
Jawa Californian 350
Jawa Bizon 350
Jawa Sport 350
Jawa 350/634
ČZ 250/471
ČZ 350/472
Velorex Tříkolový
Velorex Čtyřkolový
Tyto pístní sady jsou vyráběny na Taiwanu výrobcem, jehož výrobky jsou prodávány pod různými druhovýrobními značkami.
Jsou vyrobeny z kvalitních materiálů a jsou ekvivalentním řešením pro přenos hnací energie motoru a dosažení plné úrovně výkonu.
Poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Přesná technologie výroby a kvalitní materiály zaručují adekvátní pevnost, odolnost a rozměrovou stálost.
Použitá jehlová ložiska jsou vyráběna přesně podle originální specifikace a parametrů a poskytují dobrou užitnou hodnotu.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM:
ČZ
Jawa
Rozměry pístu:
A = 59,00 mm
B = 78 mm
C = 16 mm
D = 28,5 mm
G = 22 mm
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Vhodné pro motocykly:
Jawa Kývačka 350/354
Jawa Panelka 350/360
Jawa Pérák 350
Jawa Californian 350
Jawa Bizon 350
Jawa Sport 350
Jawa 350/634
ČZ 250/471
ČZ 350/472
Velorex Tříkolový
Velorex Čtyřkolový
Brzdové destičky německé značky TRW (dříve LUCAS)
- značka TRW LUCAS je přední název v technologii brzdových destiček a brzdového obložení a je jednou z hlavních značek v oboru
- slinuté brzdové destičky LUCAS poskytují kvalitní výkon, nabízí adekvátní úroveň opotřebení ve vztahu ke způsobu použití, vykazují velmi dobrou odezvu za mokra a lépe si zachovávají výkon v extrémních situacích, jako je nouzové zastavení
- všechny směsi (mimo karbonových a dalších závodních směsí) byly vyvíjeny pro co nejmenší opotřebení brzdových kotoučů
- sortiment zahrnuje 12 různých brzdových směsí, z toho 6 směsí s certifikací ABE a TÜV
- sortiment produktů TRW Lucas nabízí brzdové destičky, brzdové kotouče, brzdové čelisti, brzdové hadice pro všechny typy motocyklů, čtyřkolek, skútrů a pro širokou škálu podmínek použití (závodní, okruhové, silniční nebo pro běžný provoz)
- brzdové komponenty TRW Lucas jsou navzájem dokonale přizpůsobeny a jejich současné použití nabízí vysokou výkonnost, spolehlivost a dlouhou životnost
- brzdové obložení TRW Lucas nabízí dobrou kompatibilitu s originálními brzdovými kotouči nebo brzdovými kotouči značky TRW Lucas
- brzdové destičky TRW Lucas jsou výrobky nejvyšší kvality, které nabízejí vysoký brzdný výkon a velkou trvanlivost
- tvar a parametry jsou přesně dle originálních brzdových destiček a jsou plně kompatibilní se všemi originálními montážními díly nebo příslušenstvím, jako jsou čepy brzdiče, centrážní plechy a další díly
- německá kvalita (Made in Germany), zárukou kvality je číslo KBA (německý úřad pro automobilovou dopravu) a testování v mnoha odborných časopisech, kde byly brzdové destičky TRW Lucas vyhodnoceny jako vynikající
- brzdové obložení TRW Lucas je šetrné k životnímu prostředí (žádný azbest, těžké kovy nebo formaldehyd se nepoužívají ve výrobním procesu)
»» směs TRW LUCAS ALLROUND (LU)
- organické brzdové destičky s keramickou podvrstvou pro retenci tepla
- univerzální osvědčená brzdová směs pro všestranné použití s dlouhou životností
- patentovaná technologie NRS
- vhodné pro všechny typy a značky brzdových kotoučů
- solidní brzdný výkon, i za mokra
»» směs TRW LUCAS SINTER OFFROAD (LUSI)
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s velmi dobrou mírou tření
- vysoká pevnost materiálu pro extrémní podmínky
- velmi dobrá trvanlivost i v písku a v blátě
- určena pro offroadové použití (motokros, enduro, čtyřkolky Quad/ATV)
»» směs TRW LUCAS SINTER RACING OFFROAD (LURASI)
- profesionální závodní brzdová směs bez antikorozní ochrany a lakování
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s velmi dobrou mírou tření
- vynikající výkon za všech podmínek a vysoký tepelný odpor
- přímá okamžitá reakce na brzdovou páčku
»» směs TRW LUCAS SINTER ROAD (LUSV a LUSH)
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s dobrým brzdným výkonem
- použitelné pro všechny aplikace, kde byly z prvovýroby použity sinterované brzdové destičky
- směs doporučená pro všechny motocykly i vysoce výkonné motocykly, cestovní motocykly pro každodenní použití
- určena pro standardní silniční provoz, protože nabízí standardní koeficient tření se standardní tepelnou odolností (není určena pro okruhové či závodní použití)
»» směs TRW LUCAS PREMIUM SINTER (LUSRT)
- prémiová brzdová směs pro nejmodernější brzdovou technologii s vysokou odolností a perfektní modulací
- nejlepší stabilita, vynikající brzdný účinek a dlouhá životnost
- patentovaná technologie NRS
- vhodné pro všechny brzdové kotouče
- určena pro závodní silniční motocykly pro amatérské závody
»» směs TRW LUCAS SINTER SCOOTER (LUSRM)
- brzdová směs speciálně vyvinutá pro větší skútry a silniční motocykly
- dobrá ovladatelnost při vysokém brzdném výkonu
- pohodlné brzdění s vysokou odolností a bez vytváření povlaku
- při standardním provozu nabízí vynikající životnost
»» směs TRW LUCAS ECONOMY (LUEC)
- organické brzdové destičky pro standardní použití
- optimální výkon po zajetí
- vysoká trvanlivost za sucha
- určena pro maloobjemové motocykly, skútry a hobby offroadové motocykly
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
BMW 34 21 7 660 281
BMW 34 21 2 332 988
BMW 34 21 2 314 997AE
BMW 34 21 7 671 881
BMW 34 21 2 335 465
BMW 34 21 2 330 633
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 794
BREMBO 07.BB04
BRENTA 3084
BRENTA 4084
CL BRAKES 2900
EBC FA363
FERODO FDB2039
GALFER FD186
GOLDFREN 292
NEWFREN FD0229
SBS 742
VESRAH VD-947
VESRAH VD-947/2
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Originální brzdový spínač s palcovým závitem (spínač brzdového světla) brzdového systému BREMBO
- jedná se originální díl přímo od italského výrobce Brembo, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl použitý v prvovýrobě (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě výrobce motocyklu
- použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji a výrobě motocyklu
- jedná se o originální výrobek BREMBO, čímž je zaručena dokonalá kvalita všech materiálů a přesné rozměry dle OEM specifikace
Výrobce BREMBO je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl. Řadí se mezi světovou špičku v oblasti brzdových systémů a jejich komponentů. Za více jak 50 let historie značky byla cesta růstu společnosti Brembo poseta velkými technologickými, sportovními a obchodními úspěchy, které z této společnosti udělaly špičkového lídra v Itálii i na celém světě - jméno značky Brembo je synonymem pro „brzdy“ po celém světě. Mezi počáteční úspěchy patří výroba prvního kompletního brzdového systému, instalovaného standardně na motocykly v roce 1972; dodávky do Formule 1 pro Ferrari v roce 1975 nebo první hliníkový třmen a první karbonové kotouče v 80. letech minulého století. Značka Brembo byla vždy průkopníkem v používání inovativních materiálů k neustálému zlepšování výkonu a odolnosti svých produktů.
Produkty Brembo jsou dodávány do prvovýroby mnoha značek motocyklů (jako například KTM, Husqvarna, Beta, Gas-Gas, Sherco, Moto Guzzi, Aprilia, Cagiva, BMW,
ale i do prvovýroby automobilů (portfolio zahrnuje prestižní automobilové značky jako Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Fiat-Chrysler, Ferrari, Ford, General Motors, Lamborghini a Porsche a další...).
Tlačítko startu s klemou, kabelem a konektorem pro motocykly Honda CRF250X + CRF450X
Tento přepínač nahrazuje originální číslo (OEM code):
Honda 35150-KSC-671
Honda 35150-KSC-670
Brzdové destičky německé značky TRW (dříve LUCAS)
- značka TRW LUCAS je přední název v technologii brzdových destiček a brzdového obložení a je jednou z hlavních značek v oboru
- slinuté brzdové destičky LUCAS poskytují kvalitní výkon, nabízí adekvátní úroveň opotřebení ve vztahu ke způsobu použití, vykazují velmi dobrou odezvu za mokra a lépe si zachovávají výkon v extrémních situacích, jako je nouzové zastavení
- všechny směsi (mimo karbonových a dalších závodních směsí) byly vyvíjeny pro co nejmenší opotřebení brzdových kotoučů
- sortiment zahrnuje 12 různých brzdových směsí, z toho 6 směsí s certifikací ABE a TÜV
- sortiment produktů TRW Lucas nabízí brzdové destičky, brzdové kotouče, brzdové čelisti, brzdové hadice pro všechny typy motocyklů, čtyřkolek, skútrů a pro širokou škálu podmínek použití (závodní, okruhové, silniční nebo pro běžný provoz)
- brzdové komponenty TRW Lucas jsou navzájem dokonale přizpůsobeny a jejich současné použití nabízí vysokou výkonnost, spolehlivost a dlouhou životnost
- brzdové obložení TRW Lucas nabízí dobrou kompatibilitu s originálními brzdovými kotouči nebo brzdovými kotouči značky TRW Lucas
- brzdové destičky TRW Lucas jsou výrobky nejvyšší kvality, které nabízejí vysoký brzdný výkon a velkou trvanlivost
- tvar a parametry jsou přesně dle originálních brzdových destiček a jsou plně kompatibilní se všemi originálními montážními díly nebo příslušenstvím, jako jsou čepy brzdiče, centrážní plechy a další díly
- německá kvalita (Made in Germany), zárukou kvality je číslo KBA (německý úřad pro automobilovou dopravu) a testování v mnoha odborných časopisech, kde byly brzdové destičky TRW Lucas vyhodnoceny jako vynikající
- brzdové obložení TRW Lucas je šetrné k životnímu prostředí (žádný azbest, těžké kovy nebo formaldehyd se nepoužívají ve výrobním procesu)
»» směs TRW LUCAS ALLROUND (LU)
- organické brzdové destičky s keramickou podvrstvou pro retenci tepla
- univerzální osvědčená brzdová směs pro všestranné použití s dlouhou životností
- patentovaná technologie NRS
- vhodné pro všechny typy a značky brzdových kotoučů
- solidní brzdný výkon, i za mokra
»» směs TRW LUCAS SINTER OFFROAD (LUSI)
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s velmi dobrou mírou tření
- vysoká pevnost materiálu pro extrémní podmínky
- velmi dobrá trvanlivost i v písku a v blátě
- určena pro offroadové použití (motokros, enduro, čtyřkolky Quad/ATV)
»» směs TRW LUCAS SINTER RACING OFFROAD (LURASI)
- profesionální závodní brzdová směs bez antikorozní ochrany a lakování
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s velmi dobrou mírou tření
- vynikající výkon za všech podmínek a vysoký tepelný odpor
- přímá okamžitá reakce na brzdovou páčku
»» směs TRW LUCAS SINTER ROAD (LUSV a LUSH)
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s dobrý brzdným výkonem
- použitelné pro všechny aplikace, kde byly z prvovýroby použity sinterované brzdové destičky
- směs doporučená pro všechny motocykly i vysoce výkonné motocykly, cestovní motocykly pro každodenní použití
- určena pro standardní silniční provoz, protože nabízí standardní koeficient tření se standardní tepelnou odolností (není určena pro okruhové či závodní použití)
»» směs TRW LUCAS PREMIUM SINTER (LUSRT)
- prémiová brzdová směs pro nejmodernější brzdovou technologii s vysokou odolností a perfektní modulací
- nejlepší stabilita, vynikající brzdný účinek a dlouhá životnost
- patentovaná technologie NRS
- vhodné pro všechny brzdové kotouče
- určena pro závodní silniční motocykly pro amatérské závody
»» směs TRW LUCAS SINTER SCOOTER (LUSRM)
- brzdová směs speciálně vyvinutá pro větší skútry a silniční motocykly
- dobrá ovladatelnost při vysokém brzdném výkonu
- pohodlné brzdění s vysokou odolností a bez vytváření povlaku
- při standardním provozu nabízí vynikající životnost
»» směs TRW LUCAS ECONOMY (LUEC)
- organické brzdové destičky pro standardní použití
- optimální výkon po zajetí
- vysoká trvanlivost za sucha
- určena pro maloobjemové motocykly, skútry a hobby offroadové motocykly
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Suzuki 59130-36A01
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BREMBO 07SU10
BRENTA 3134
BRENTA 4134
EBC FA110
GALFER FD081
LUCAS/TRW MCB556
NEWFREN FD0100
SBS 587
VESRAH VD-335
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Oprav. sada brzdové pumpy obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
- jedná se originální díl přímo od italského výrobce Brembo, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl použitý v prvovýrobě (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě výrobce motocyklu
- použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji a výrobě motocyklu
- jedná se o originální výrobek BREMBO, čímž je zaručena dokonalá kvalita všech materiálů a přesné rozměry dle OEM specifikace
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - pístek, gufero, prachovku, pojistné kroužky, pružinu a příložky.
Tato sada nahrazuje originání díl (OEM Replacement):
Ducati 61041891A
Rozměry:
Průměr: 15mm
Celková délka: 34mm
Vhodné pro motocykly:
Ducati Scrambler 800 / 17-22
Ducati 800 Cafe Racer / 17-22
Výrobce BREMBO je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl. Řadí se mezi světovou špičku v oblasti brzdových systémů a jejich komponentů. Za více jak 50 let historie značky byla cesta růstu společnosti Brembo poseta velkými technologickými, sportovními a obchodními úspěchy, které z této společnosti udělaly špičkového lídra v Itálii i na celém světě - jméno značky Brembo je synonymem pro „brzdy“ po celém světě. Mezi počáteční úspěchy patří výroba prvního kompletního brzdového systému, instalovaného standardně na motocykly v roce 1972; dodávky do Formule 1 pro Ferrari v roce 1975 nebo první hliníkový třmen a první karbonové kotouče v 80. letech minulého století. Značka Brembo byla vždy průkopníkem v používání inovativních materiálů k neustálému zlepšování výkonu a odolnosti svých produktů.
Produkty Brembo jsou dodávány do prvovýroby mnoha značek motocyklů (jako například KTM, Husqvarna, Beta, Gas-Gas, Sherco, Moto Guzzi, Aprilia, Cagiva, BMW,
ale i do prvovýroby automobilů (portfolio zahrnuje prestižní automobilové značky jako Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Fiat-Chrysler, Ferrari, Ford, General Motors, Lamborghini a Porsche a další...).
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé) od americké značky Arrowhead
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Parametry:
- 12V
- 1x konektor (4 kontakty)
Nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 31600-GAG-K20
Honda 31600-GAG-K21
Honda 31600-GAH-004
Honda 31600-GBL-871
Honda 31600-KRP-981
Kymco 31600-LBC6-900
Kymco 31600-LBC6-90B
Arrowhead AHA6048
Arrowhead 230-58081
Arrowhead ESP2012
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Značka Arrowhead Electrical Products vyrábí široký sortiment elektrických komponentů a jejich součástí. Sortiment zahrnuje startéry motoru, startovací kartáče, startovací uhlíky, alternátory, statory, regulátory pro motocykly, čtyřkolky a vodní skútry. Díky 45 letým zkušenostem disponují všechny výrobky vysokou kvalitou a zpracováním.
Motobaterie VARTA řady Powersports Freshpack jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) VARTA Powersports Freshpack poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie VARTA Powersports Freshpack poskytují spolehlivou startovací energii
- VARTA poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
Baterie VARTA 503012001 (YB3L-A) patří do řady WET - (mokrý) klasický deskový akumulátor s tekutým elektrolytem.
ETN (evropské typové číslo): 503 012 001 A51 4
Napětí: 12 V
Kapacita: 3 Ah
Nabíjecí proud: 0,3 A
Start. proud CCA/-18°C: 30 A
Rozměry: D100 x Š58 x V112 mm
Hmotnost: 1,22 kg
Typ: klasická olověná s tekutým elektrolytem (údržbová)
Pólování: pól + vpravo
Odvětrání: odpařovací kanálek vlevo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
YUASA YB3L-A
BANNER YB3L-A
FIAMM 6D2PS
EXIDE EB3L-A
Možnost použití pro:
Cagiva 350 T4 R
Malaguti 125 Runner VS, Rally
Yamaha 50DT R
Honda 50 MBX
Honda 50 NSR
Honda 80 MBX
Honda 80MTX RS/R2
Honda 125XL RC
Honda 250XL RC
Honda 350XL R
Honda 600XL R
Kawasaki 125 KDX
Kawasaki 125 KDX B1-B4
Kawasaki 125 KDX SR
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Jednotka zapalování (CDI jednotka / modul zapalování) pro skútry Kymco
- řídící zapalovací modul zaručuje nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách
- modulové boxy zapalování (Ignition CDI Box) jsou také známé jako systémy zapalování s výbojem kondenzátoru
- tyto zapalovací jednotky ukládají energii a poté ji téměř okamžitě uvolňují pro účinné zapalování motoru
- tento elektronický systém, který funguje jako spouštěcí mechanismus, se běžně používá v motocyklech, čtyřkolkách, vodních skútrech i silničních skútrech
- vhodné pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie) - před montáží je nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru
- každý modul CDI prochází před prodejem přísným vícebodovým testovacím programem a splňuje standardy jak pro kvalitu, tak pro montáž
Parametry:
- 12V
- 1x konektor (2 kontakty)
- 1x konektor (4 kontakty)
Jednotky zapalování CDI v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Jednotka zapalování (CDI jednotka / modul zapalování)
- řídící zapalovací modul zaručuje nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách
- modulové boxy zapalování (Ignition CDI Box) jsou také známé jako systémy zapalování s výbojem kondenzátoru
- tyto zapalovací jednotky ukládají energii a poté ji téměř okamžitě uvolňují pro účinné zapalování motoru
- tento elektronický systém, který funguje jako spouštěcí mechanismus, se běžně používá v motocyklech, čtyřkolkách, vodních skútrech i silničních skútrech
- vhodné pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie) - před montáží je nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru
- každý modul CDI prochází před prodejem přísným vícebodovým testovacím programem a splňuje standardy jak pro kvalitu, tak pro montáž
Parametry:
- 12V
- 1x konektor (3 kontakty)
Jednotky zapalování CDI v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro:
Gilera D.N.A
Gilera NGR
Gilera NRG
Gilera Runner
Gilera Stalker
Gilera Storm
Gilera Typhoon
Piaggio ET2
Piaggio Fly
Piaggio Free
Piaggio/Vespa LX
Piaggio LXV
Piaggio Liberty
Piaggio NRG
Piaggio NTT
Piaggio Quartz
Piaggio Sfera
Piaggio TPH
Piaggio Typhoon
Piaggio Zip
Piaggio Zip+Zip
Tělo pumpičky je vyrobeno z odolné hliníkové truby (nízká hmotnost).
Hlavici vzduchového ventilu je možné nastavit na ventily Presta a Schrader.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku