Řemen variátoru 781x19,8x9,5mm pro skútry
- řemeny z našeho portfolia jsou plnohodnotnou náhradou sériového řemene
- umožňují plně využít výkon motoru, aniž by byla ohrožena jeho životnost a spolehlivost
- řemeny se vyznačují vysokou odolností a velmi tichým chodem
Parametry:
- délka: 781mm
- šířka: 19,8mm
- výška zubu (tloušťka): 9,5mm
- rozteč (úhel): 30°
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Kymco 00127542
Kymco 23100-LCD-4E00
Vhodné pro motocykly:
Kymco Agility 200i PLUS / 14
Kymco Agility 200i R16 / 10,12,19
Kymco Agility 150 R16 / 16
Kymco Like 200 / 09
Kymco Like LX 200 / 12
Kymco People S 200i / 05,07
Kymco People S 200 / 05,07
Před objednáním je potřeba pečlivě zkontrolovat manuál motocyklu nebo parametry původního řemene.
»» Značka Gates vyrobila jako první na světě klínový řemen (vynalezl ho John Gates) a od založení firmy v roce 1911 je firma lídrem ve výrobě klínových řemenů, V-žebrovaných řemenů i ozubených řemenů.
- Boost to jsou kvalitní řemeny ve variantách Reinforced (vyztužený) a Super Reinforced
Značka Gates je významný dodavatelem hnacích rozvodů pro automobilový průmysl - rozvodové řemeny, klínové Micro-V řemeny, napínací kladky nebo pryžové hadice značky Gates je možné nalézt jako originální díl v automobilech Volkswagen, Audi, Škoda, Mercedes Benz, Honda, Porsche, Ferrari, Toyota, Volvo, Ford, Mazda, atd. V současnosti Gates dodává své výrobky více než 30 značkám OEM (Original Equipment Manufacturer – dodavatel prvovýroby) do jejich výrobních závodů po celém světě.
»» Athena v současné době nabízí kompletní, aktualizovaný sortiment náhradních dílů pro převodovky skútrů a maxiskútrů, jako jsou variátory, korektory točivého momentu a hnací řemeny.
- Athena to jsou kvalitní řemeny pro dlouhou životnost ve variantách Gold - standardní řemeny s dobrým poměrem kvalita/cena a Platinum - řemeny nejvyšší řady vhodné pro použití u vysoce výkonných nebo vyladěných motorů. Umožňují vám plně využít výkon motoru, aniž by byla ohrožena životnost a spolehlivost.
Athena, založená v roce 1973 jako malá řemeslná firma, je dnes mezinárodní společností, která vyrábí a distribuuje produkty po celém světě a může se pochlubit ročním globálním obratem 146,8 milionů eur. Značka Athena je zárukou inovace a kvality. Všechny produkty, od nejmenších až po ty nejsložitější komponenty, jsou vyrobeny kombinací vysoce specializovaného know-how a nejmodernějších technologií.
»» Dayco se řadí ke světovým lídrům v oblasti dodávek náhradních dílů. Největší část jeho portfolia tvoří originální vybavení (OEM), především pásy a díly řemenových pohonů.
Dayco se zaměřuje především na výrobu drážkových, klínových a rozvodových řemenů. Kromě těchto dílů věnuje velkou pozornost také produkci rozvodových sad (např. s vodními pumpami).
- Dayco to jsou kvalitní řemeny ve variantách Reinforced (vyztužený aramidovými vlákny), Super Reinforced a Hyper Reinforced High Performance
Řemen variátoru 793x22,1x10,5mm pro skútry
- řemeny z našeho portfolia jsou plnohodnotnou náhradou sériového řemene
- umožňují plně využít výkon motoru, aniž by byla ohrožena jeho životnost a spolehlivost
- řemeny se vyznačují vysokou odolností a velmi tichým chodem
Parametry:
- délka: 793mm
- šířka: 22,1mm
- výška zubu (tloušťka): 10,5mm
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Piaggio 841213
Vhodné pro motocykly:
Aprilia ATLANTIC EU3 125 / 06-11
Aprilia ATLANTIC EU3 250 / 06-08
Aprilia MOJITO 125 / 08
Aprilia MOJITO 150 / 03-07
Aprilia SPORT CITY ONE 125 / 08-10
Aprilia SR MAX 125 / 11-14
Aprilia SR MOTARD 125 / 12-14
Derbi BOULEVARD EU3 125 / 04-12
Derbi BOULEVARD EU3 150 / 04-07
Derbi GP1 LOW SEAT EU3 125 / 07-08
Derbi VARIANT SPORT 4T E3 125 / 12
Gilera NEXUS EURO 3 125 / 07-08
Gilera RUNNER VX EU3 4T 125 / 07
Gilera RUNNER VX RACE 4T 125 / 06
Gilera RUNNER VX SC 4T 125 / 06-07
Gilera RUNNER VX-VXR 4T LC 125 / 02-06
Piaggio FLY 125 / 05-07
Piaggio FLY 4T 3V IE DT/LEM 125 / 12-15
Piaggio FLY EU3 125 / 07-11
Piaggio FLY EURO3 150 / 05-10
Piaggio HEXAGON 2T LC 125 / 00
Piaggio HEXAGON GTX 125 / 00
Piaggio LIBERTY 4T 125 / 01-08
Piaggio LIBERTY 4T - 3V LEM 150 / 13-19
Piaggio LIBERTY 4T EURO3 / SPORT 4T 150 / 08
Piaggio LIBERTY 4T (LEADER E.G 150 / 00-08
Piaggio LIBERTY DELIVERY 4T EURO3 125 / 07-15
Piaggio LIBERTY MOC 4T 125 / 09-13
Piaggio LIBERTY MOC 4T 150 / 09-13
Piaggio LIBERTY RST / PTT 125 / 04-06
Piaggio LIBERTY SPORT 125 / 06
Piaggio LIBERTY SPORT EU3 4T 125 / 06-08
Piaggio MP3 125 / 07-10
Piaggio MP3 150 / 07
Piaggio MP3 YOURBAN ERL 125 / 11
Piaggio SKIPPER 4T 125 / 00-02
Piaggio SKIPPER 4T 150 / 00-02
Piaggio SUPER HEXAGON GTX 4T 125 / 01-02
Piaggio TYPHOON 2V E3 125 / 10-11
Piaggio VESPA 4T SPORT EURO3 150 / 08
Piaggio VESPA 946 4T - 3V 125 / 13-14
Piaggio VESPA ET4 125 / 96-02
Piaggio VESPA ET4 4T 150 / 99-02
Piaggio VESPA GRANTURISMO/EU3 125 / 03-08
Piaggio VESPA GTS 4T IE SUPER 150 / 14-15
Piaggio VESPA GTS EURO 3 125 / 07-14
Piaggio VESPA GTS IE SUPER 4T 125 / 09-16
Piaggio VESPA GTV 125 / 07-08
Piaggio VESPA GTV 4T NAVY EU3 125 / 08
Piaggio VESPA LX 125 / 05-06
Piaggio VESPA LX 125 / 12-13
Piaggio VESPA LX 150 / 05-06
Piaggio VESPA LX 4T 3V IE 125 / 12-13
Piaggio VESPA LX 4T FL / TOURING 150 / 09-11
Piaggio VESPA LX EU3 / IE 150 / 06-11
Piaggio VESPA LX EURO 3 / IE 125 / 05-10
Piaggio VESPA LX TOURING 125 / 10-11
Piaggio VESPA LXV 4T EURO 3 125 / 06-09
Piaggio VESPA LXV 4T NAVY EURO3 125 / 08
Piaggio VESPA LXV IE 4T 125 / 10-13
Piaggio VESPA S 4T EU3 125 / 09-10
Piaggio VESPA S 4T / IE 150 / 07-10
Piaggio VESPA S IE & COLLEGE 125 / 09-11
Piaggio VESPA S IE & COLLEGE 150 / 09-12
Piaggio X7 EU3 125 / 08
Piaggio X7 EVO IE EURO3 125 / 09-12
Piaggio X8 125 / 04-06
Piaggio X8 PREMIUM EU2/EU3 125 / 06-07
Piaggio X8 STREET EURO 2 125 / 06
Piaggio X8 STREET EURO 2 150 / 06-08
Piaggio X9 4T 125 / 01-02
Piaggio X9 EVOLUTION EU3 125 / 03-07
Piaggio X EVO 125 / 07-16
Piaggio ZIP 125 / 00-02
Před objednáním je potřeba pečlivě zkontrolovat manuál motocyklu nebo parametry původního řemene.
»» Značka Gates vyrobila jako první na světě klínový řemen (vynalezl ho John Gates) a od založení firmy v roce 1911 je firma lídrem ve výrobě klínových řemenů, V-žebrovaných řemenů i ozubených řemenů.
- Boost to jsou kvalitní řemeny ve variantách Reinforced (vyztužený) a Super Reinforced
Značka Gates je významný dodavatelem hnacích rozvodů pro automobilový průmysl - rozvodové řemeny, klínové Micro-V řemeny, napínací kladky nebo pryžové hadice značky Gates je možné nalézt jako originální díl v automobilech Volkswagen, Audi, Škoda, Mercedes Benz, Honda, Porsche, Ferrari, Toyota, Volvo, Ford, Mazda, atd. V současnosti Gates dodává své výrobky více než 30 značkám OEM (Original Equipment Manufacturer – dodavatel prvovýroby) do jejich výrobních závodů po celém světě.
»» Athena v současné době nabízí kompletní, aktualizovaný sortiment náhradních dílů pro převodovky skútrů a maxiskútrů, jako jsou variátory, korektory točivého momentu a hnací řemeny.
- Athena to jsou kvalitní řemeny pro dlouhou životnost ve variantách Gold - standardní řemeny s dobrým poměrem kvalita/cena a Platinum - řemeny nejvyšší řady vhodné pro použití u vysoce výkonných nebo vyladěných motorů. Umožňují vám plně využít výkon motoru, aniž by byla ohrožena životnost a spolehlivost.
Athena, založená v roce 1973 jako malá řemeslná firma, je dnes mezinárodní společností, která vyrábí a distribuuje produkty po celém světě a může se pochlubit ročním globálním obratem 146,8 milionů eur. Značka Athena je zárukou inovace a kvality. Všechny produkty, od nejmenších až po ty nejsložitější komponenty, jsou vyrobeny kombinací vysoce specializovaného know-how a nejmodernějších technologií.
»» Dayco se řadí ke světovým lídrům v oblasti dodávek náhradních dílů. Největší část jeho portfolia tvoří originální vybavení (OEM), především pásy a díly řemenových pohonů.
Dayco se zaměřuje především na výrobu drážkových, klínových a rozvodových řemenů. Kromě těchto dílů věnuje velkou pozornost také produkci rozvodových sad (např. s vodními pumpami).
- Dayco to jsou kvalitní řemeny ve variantách Reinforced (vyztužený aramidovými vlákny), Super Reinforced a Hyper Reinforced High Performance
Řemen variátoru 860x19,7x9mm pro skútry
- řemeny z našeho portfolia jsou plnohodnotnou náhradou sériového řemene
- umožňují plně využít výkon motoru, aniž by byla ohrožena jeho životnost a spolehlivost
- řemeny se vyznačují vysokou odolností a velmi tichým chodem
Parametry:
- délka: 860mm
- šířka: 19,7mm
- výška zubu (tloušťka): 9mm
- rozteč (úhel): 28°
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
SYM 1B01A6101
Vhodné pro motocykly:
SYM Symphony S125 / 15-18
SYM Symphony SR125 / 15-18
SYM Symphony ST125 / 15-18
Před objednáním je potřeba pečlivě zkontrolovat manuál motocyklu nebo parametry původního řemene.
»» Značka Gates vyrobila jako první na světě klínový řemen (vynalezl ho John Gates) a od založení firmy v roce 1911 je firma lídrem ve výrobě klínových řemenů, V-žebrovaných řemenů i ozubených řemenů.
- Boost to jsou kvalitní řemeny ve variantách Reinforced (vyztužený) a Super Reinforced
Značka Gates je významný dodavatelem hnacích rozvodů pro automobilový průmysl - rozvodové řemeny, klínové Micro-V řemeny, napínací kladky nebo pryžové hadice značky Gates je možné nalézt jako originální díl v automobilech Volkswagen, Audi, Škoda, Mercedes Benz, Honda, Porsche, Ferrari, Toyota, Volvo, Ford, Mazda, atd. V současnosti Gates dodává své výrobky více než 30 značkám OEM (Original Equipment Manufacturer – dodavatel prvovýroby) do jejich výrobních závodů po celém světě.
»» Athena v současné době nabízí kompletní, aktualizovaný sortiment náhradních dílů pro převodovky skútrů a maxiskútrů, jako jsou variátory, korektory točivého momentu a hnací řemeny.
- Athena to jsou kvalitní řemeny pro dlouhou životnost ve variantách Gold - standardní řemeny s dobrým poměrem kvalita/cena a Platinum - řemeny nejvyšší řady vhodné pro použití u vysoce výkonných nebo vyladěných motorů. Umožňují vám plně využít výkon motoru, aniž by byla ohrožena životnost a spolehlivost.
Athena, založená v roce 1973 jako malá řemeslná firma, je dnes mezinárodní společností, která vyrábí a distribuuje produkty po celém světě a může se pochlubit ročním globálním obratem 146,8 milionů eur. Značka Athena je zárukou inovace a kvality. Všechny produkty, od nejmenších až po ty nejsložitější komponenty, jsou vyrobeny kombinací vysoce specializovaného know-how a nejmodernějších technologií.
»» Dayco se řadí ke světovým lídrům v oblasti dodávek náhradních dílů. Největší část jeho portfolia tvoří originální vybavení (OEM), především pásy a díly řemenových pohonů.
Dayco se zaměřuje především na výrobu drážkových, klínových a rozvodových řemenů. Kromě těchto dílů věnuje velkou pozornost také produkci rozvodových sad (např. s vodními pumpami).
- Dayco to jsou kvalitní řemeny ve variantách Reinforced (vyztužený aramidovými vlákny), Super Reinforced a Hyper Reinforced High Performance
Motobaterie 4RIDE jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) 4RIDE poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
Baterie CB7L-B patří do řady WET - (mokrý) klasický deskový akumulátor s tekutým elektrolytem.
ETN (evropské typové číslo): 507 012 004
Napětí: 12 V
Kapacita: 7 Ah
Nabíjecí proud: 0,7 A
Start. proud CCA/-18°C: 124 A
Rozměry: D137 x Š76 x V134 mm
Hmotnost: 2,6 kg
Typ: klasická olověná s tekutým elektrolytem (údržbová)
Pólování: pól + vpravo
Odvětrání: odpařovací kanálek vpravo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
YUASA 12N7-3B
YUASA YB7L-B
BANNER YB7L-B
BOSCH M4 F210
EXIDE 12N7-3B
EXIDE EB7L-B
MOTTOBAT MB9U
Možnost použití pro:
Aermacchi SX125
Aermacchi SX175
Peugeot Elyseo 100 G2AAK
Yamaha Majesty 125 / 98-06
Aprilia SR125 / 92-02
Yamaha YFM80 Raptor / 02-
Hyosung GA125 Cruise
Hyosung GA125 Cruise II
Peugeot Looxor 50TSDI
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Stator generátoru (alternátor) se snímačem otáček klikového hřídele pro skútry Aprilia 50 Ditech
- Použití pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním (enduro, motokros). Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního. Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- Nebo pro generování napětí pro baterii a indukční zapalování (silniční motocykly). Primární část indukční cívky se před zapálením připojí pomocí tranzistoru k palubnímu napětí motocyklu a v okamžiku zapálení se odpojí. Při velké změně napětí na primární části indukční cívky se indukuje na sekundární části vysoké napětí pro svíčku.
- 12V
- 12 cívek
- 1x konektor
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Aprilia AP8515072
Aprilia AP8515105
Aprilia 638610
Aprilia 639865
Vhodné pro:
Aprilia 50R LC Ditech Factory / 06-12
Aprilia 50R LC Ditech Sport / 01-04
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé) od americké značky Arrowhead
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Parametry:
- 12V
- 1x konektor (4 kontakty)
Nahrazuje originální díl (OEM):
Kymco 18197310
Arrowhead AKY6000
Arrowhead 230-58155
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro:
Baccio AX 100
Bajaj M 80
Brava Alpina 110
Brava Athene Sports 110
Brava Nevada 110
Brava Nevada 100
Brava Nevada Jmstar Tunning 110
Cerro BIX CE-21 110
Cerro BIX CE-21 Tunning 110
Cerro FLY CE 110
Gilera C 50
Gilera C 110
Gilera Futura 110
Gilera Futura 100
Gilera GLA,3B 110
Gilera QM 2T 50
Gilera QM 12 100
Gilera QM 9 100
Guerrero Bike GENERACION 100
Guerrero Future ENCENDIDO A MAGNETO 70
Guerrero G,Econo 50
Guerrero G,Econo 100
Guerrero G,Express 50
Guerrero G,Express 70
Guerrero G 70
Guerrero G 110
Guerrero G,Econo 90
Guerrero GC Trabajo 125
Guerrero GD Ideal 100
Guerrero GM T Ideal 150
Guerrero GM T Policial 150
Guerrero GMX 150
Guerrero GXL Policial 125
Guerrero GXL Caminos 125
Guerrero Sunny 50
Guerrero Windy 50
Kinetic K4 100
Kymco Activ 110
Kymco Agility 150
Kymco Agility 50
Kymco DJ W Refined 50
Kymco Filly 50
Kymco KB 100
Kymco People 150
Kymco People 50
Kymco Scout 50
Kymco Super 9 50
Kymco Top Boy 100
Kymco Top Boy 50
Kymco Yup 50
Kymco ZX 50
Magister AX 100
Magister BT C 90
Magister BX F 100
Magister MG F 100
Magister MG D 100
Magister MG K 100
Motomel AX 100
Motomel C DLX C/ARRANQUE 100
Motomel C SE S/ARRANQUE 100
Motomel Clipper 110
Motomel Dream 70
Motomel MAX 110
Motomel Swing 50
Piaggio Salute 50
Suzuki Address AG 100
Suzuki AE M-91 N-92 KP-93 50
Suzuki AX 100
Značka Arrowhead Electrical Products vyrábí široký sortiment elektrických komponentů a jejich součástí. Sortiment zahrnuje startéry motoru, startovací kartáče, startovací uhlíky, alternátory, statory, regulátory pro motocykly, čtyřkolky a vodní skútry. Díky 45 letým zkušenostem disponují všechny výrobky vysokou kvalitou a zpracováním.
Stator generátoru (alternátor) se snímačem otáček klikového hřídele pro Yamaha+Minarelli
- Použití pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním (enduro, motokros). Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního. Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- Nebo pro generování napětí pro baterii a indukční zapalování (silniční motocykly). Primární část indukční cívky se před zapálením připojí pomocí tranzistoru k palubnímu napětí motocyklu a v okamžiku zapálení se odpojí. Při velké změně napětí na primární části indukční cívky se indukuje na sekundární části vysoké napětí pro svíčku.
- 12V
- 12 cívek
- 4 vodiče
Vhodné pro:
Yamaha CS 50 RR LC Jog / 03-15
Yamaha YQ 50 R Aerox / 03-15
Řemen variátoru 783x18,5x8,5mm pro skútry
- řemeny z našeho portfolia jsou plnohodnotnou náhradou sériového řemene
- umožňují plně využít výkon motoru, aniž by byla ohrožena jeho životnost a spolehlivost
- řemeny se vyznačují vysokou odolností a velmi tichým chodem
Parametry:
- délka: 783mm
- šířka: 18,5mm
- výška zubu (tloušťka): 8,5mm
- rozteč (úhel): 32°
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda 23100-KZL-931
Vhodné pro motocykly:
Honda NSC110 Dio Vision 110cc / 11-16
Před objednáním je potřeba pečlivě zkontrolovat manuál motocyklu nebo parametry původního řemene.
»» Značka Gates vyrobila jako první na světě klínový řemen (vynalezl ho John Gates) a od založení firmy v roce 1911 je firma lídrem ve výrobě klínových řemenů, V-žebrovaných řemenů i ozubených řemenů.
- Boost to jsou kvalitní řemeny ve variantách Reinforced (vyztužený) a Super Reinforced
Značka Gates je významný dodavatelem hnacích rozvodů pro automobilový průmysl - rozvodové řemeny, klínové Micro-V řemeny, napínací kladky nebo pryžové hadice značky Gates je možné nalézt jako originální díl v automobilech Volkswagen, Audi, Škoda, Mercedes Benz, Honda, Porsche, Ferrari, Toyota, Volvo, Ford, Mazda, atd. V současnosti Gates dodává své výrobky více než 30 značkám OEM (Original Equipment Manufacturer – dodavatel prvovýroby) do jejich výrobních závodů po celém světě.
»» Athena v současné době nabízí kompletní, aktualizovaný sortiment náhradních dílů pro převodovky skútrů a maxiskútrů, jako jsou variátory, korektory točivého momentu a hnací řemeny.
- Athena to jsou kvalitní řemeny pro dlouhou životnost ve variantách Gold - standardní řemeny s dobrým poměrem kvalita/cena a Platinum - řemeny nejvyšší řady vhodné pro použití u vysoce výkonných nebo vyladěných motorů. Umožňují vám plně využít výkon motoru, aniž by byla ohrožena životnost a spolehlivost.
Athena, založená v roce 1973 jako malá řemeslná firma, je dnes mezinárodní společností, která vyrábí a distribuuje produkty po celém světě a může se pochlubit ročním globálním obratem 146,8 milionů eur. Značka Athena je zárukou inovace a kvality. Všechny produkty, od nejmenších až po ty nejsložitější komponenty, jsou vyrobeny kombinací vysoce specializovaného know-how a nejmodernějších technologií.
»» Dayco se řadí ke světovým lídrům v oblasti dodávek náhradních dílů. Největší část jeho portfolia tvoří originální vybavení (OEM), především pásy a díly řemenových pohonů.
Dayco se zaměřuje především na výrobu drážkových, klínových a rozvodových řemenů. Kromě těchto dílů věnuje velkou pozornost také produkci rozvodových sad (např. s vodními pumpami).
- Dayco to jsou kvalitní řemeny ve variantách Reinforced (vyztužený aramidovými vlákny), Super Reinforced a Hyper Reinforced High Performance
Kompletní startér
- druhovýrobní kvalitní startér, který poskytuje vysokou spolehlivost a požadovaný výkon
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž
Upozornění: startér je vhodný pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
Upozornění: Startéry v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy startéru či kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu.
Technické údaje a parametry:
- napětí: 12V
- rozteč otvorů: 70mm
- počet zubů: 9
- délka hřídele: 19mm
- montážní průměr: 26mm
- směr otáčení: CCW (vlevo)
Tento startér nahrazuje originální díl (OEM):
Suzuki 31100-41D00
Mitsuba
Vhodné pro motocykly:
Suzuki AG100 Adress / 91-01
Suzuki AH100
Suzuki UG110 / 00-01
Manuál pro pérování japonské značky KAYABA
- originál publikace přímo od výrobce
- publikace v anglickém jazyce (překlad není k dispozici)
Upozornění: z důvodu povahy zboží a zákonné výjimky nejde toto zboží vrátit! Tiskoviny jsou zbožím, od jejichž koupě zákon neumožňuje odstoupit ani při nákupu přes internet (§ 1837 písm. i) občanského zákoníku.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = pro vrtání 41,00mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Vhodné pro motocykly:
Aprilia 50 Habana
Derbi 50 Manhattan
Derbi 50 Courier
Derbi 50 Atlantis Wave
Derbi 50 Atlantis H2O
Derbi 50 Atlantis Red Bullet
Derbi 50 Atlantis AC
Derbi 50 Vamos
Derbi 50 Hunter
Derbi 50 Predator
Derbi 50 Fura
Derbi 50 Aventura
Italjet 50 Formula
Italjet 50 Jackpot
Italjet 50 Torpedo
Italjet 50 Cruise
Italjet 50 Velocifero
Malaguti 50 Crosser
Piaggio 50 Scorza
Piaggio 50 Speedline
Piaggio 50 Rivanna
Piaggio 50 Acrostec
Piaggio 50 202T
Piaggio 50 303T
Suzuki CP50
Suzuki AY50
Suzuki 50 Address
Suzuki 50 Sepia
TGB 50 F409
TGB 50 303R
Atala 50 Hacker
Hyosung 50 SuperCab
Hyosung 50 Rush
Hyosung 50 Fast
Hyosung 50 SF
motor Franco Morini
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = 41,25mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Vhodné pro motocykly:
Aprilia 50 Habana
Derbi 50 Manhattan
Derbi 50 Courier
Derbi 50 Atlantis Wave
Derbi 50 Atlantis H2O
Derbi 50 Atlantis Red Bullet
Derbi 50 Atlantis AC
Derbi 50 Vamos
Derbi 50 Hunter
Derbi 50 Predator
Derbi 50 Fura
Derbi 50 Aventura
Italjet 50 Formula
Italjet 50 Jackpot
Italjet 50 Torpedo
Italjet 50 Cruise
Italjet 50 Velocifero
Malaguti 50 Crosser
Piaggio 50 Scorza
Piaggio 50 Speedline
Piaggio 50 Rivanna
Piaggio 50 Acrostec
Piaggio 50 202T
Piaggio 50 303T
Suzuki CP50
Suzuki AY50
Suzuki 50 Address
Suzuki 50 Sepia
TGB 50 F409
TGB 50 303R
Atala 50 Hacker
Hyosung 50 SuperCab
Hyosung 50 Rush
Hyosung 50 Fast
Hyosung 50 SF
motor Franco Morini
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = 41,75mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Vhodné pro motocykly:
Aprilia 50 Habana
Derbi 50 Manhattan
Derbi 50 Courier
Derbi 50 Atlantis Wave
Derbi 50 Atlantis H2O
Derbi 50 Atlantis Red Bullet
Derbi 50 Atlantis AC
Derbi 50 Vamos
Derbi 50 Hunter
Derbi 50 Predator
Derbi 50 Fura
Derbi 50 Aventura
Italjet 50 Formula
Italjet 50 Jackpot
Italjet 50 Torpedo
Italjet 50 Cruise
Italjet 50 Velocifero
Malaguti 50 Crosser
Piaggio 50 Scorza
Piaggio 50 Speedline
Piaggio 50 Rivanna
Piaggio 50 Acrostec
Piaggio 50 202T
Piaggio 50 303T
Suzuki CP50
Suzuki AY50
Suzuki 50 Address
Suzuki 50 Sepia
TGB 50 F409
TGB 50 303R
Atala 50 Hacker
Hyosung 50 SuperCab
Hyosung 50 Rush
Hyosung 50 Fast
Hyosung 50 SF
motor Franco Morini
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = 39,25mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sady Athena nabízejí širokou škálu kovaných a litých pístů, které byly přednostně používány pro vlastní přestavbové kitové sady (sady válce pro zvýšení objemu).
- rozměr pístu = 44,00mm
- komprese = standardní
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Kreidler 50cc
Kované písty se nabízejí jako velmi dobré řešení z hlediska výkonu a spolehlivosti, díky moderně provedeným úpravám, modifikované kompresi a povrchové úpravě(molybden/teflon).
Všechny písty jsou vyráběny dle standardů kvality EN ISO 9002, které přinášejí výrobkům vysokou spolehlivost. Dále neustálý technický vývoj a zlepšování pomáhá zdokonalování všech výrobků již od roku 1973.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi OEM SINTER jsou dokonalejší náhradou za originální sintrované brzdové destičky. Jedná se o prémiovou sinterovanou směs s perfektní kombinací důležitých vlastností (výborný brzdný účinek, vysoká citlivost brzd, neuvadající vytrvalý brzdný efekt, stabilní účinek za mokra).
Směs doporučená pro každodenní použití na silnici pro motocykly všech kubatur, pro použití v terénu a na čtyřkolkách.
Většinou včetně keramického tepelného štítu ze zadní strany destiček!!
Při použití ve standardním provozu a za standardních podmínek použití vykazují nadprůměrnou životnost.
- dlouhodobě používaná a ověřená vysoce kvalitní směs OEM SINTER
- vynikající všestranné brzdění s výborným brzdným účinkem jak za sucha i za mokra, tak za tepla i za studena
- velmi nízký abrazivní účinek zaručuje malé opotřebení brzdových kotoučů
- pro stálost brzdného účinku není potřeba ohřátí na vyšší teplotu
- velmi dobrá odolnost proti "vadnutí"
- při standardní provozu nabízí velmi dlouhou životnost
DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Suzuki 59300-14880
Suzuki 59300-14870
Yamaha 3P6-W0045-00
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 830
BREMBO 07.YA09
BREMBO 07037
BRENTA 3018
BRENTA 4018
CL BRAKES 1175
CL BRAKES 3049
EBC FA423/4HH
GALFER FD372
GALFER FD222
LUCAS MCB706
TRW MCB706
NEWFREN FD0264
SBS 146
SBS 740
VESRAH VD-353
DELTA DB2106
DELTA DB2121
GOLDFREN 147
GOLDFREN 326
FERODO FDB2085
Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku