Olejové filtry MTZ jsou vyráběny jedním z největších světových výrobců filtrů a filtračních vložek na světě. Jedná se vysocekvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysocekvalitních materiálů
- plnohodnostná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Husqvarna 8000H4235
Yamaha 1S4-E3440-00
Yamaha 38B-E3440-00
Yamaha 5D3-13440-00
Yamaha 5D3-13440-01
Yamaha 5D3-13440-02
Yamaha 5D3-13440-09
Vhodné pro motocykly a čtyřkolky:
Yamaha YZ250F / 09-25
Yamaha YZF450 / 09-25
Yamaha WRF250 / 09-25
Yamaha WRF450 / 09-25
Yamaha YZF250X
Yamaha YZF450X
Yamaha WR250R / 08-20
Yamaha WR250X / 08-20
Yamaha MT125 / 15-20
Yamaha YZFR125 / 15-20
Yamaha XT250 Y,YC,Z,ZC,A,AC,B,BC,D,DC,E,EC,F,FC,G,GC,H,HC / 09-17
Yamaha YBR250 / 08-12
Yamaha Scooter YP125R X-Max 2DM / 15-16
Yamaha Scooter YP125RA X-Max ABS / 15-16
Yamaha ATV YFM250R-X,Y,Z,A,B,D Raptor / 08-13
Yamaha ATV YFM250 RSE-X,Y Raptor SE / 08-09
Yamaha ATV YFM250 RSE2-Y Raptor SE2 / 09
Yamaha ATV YFM250 RSP-A Raptor SE / 11
Yamaha ATV YFM250R Raptor SE Custom / 08
Yamaha ATV YFZ450 W,X,Y,Z,A,B,D / 07-13
Yamaha ATV YFZ450R-Y,Z,A,B,D,E,F,G,H / 09-17
Yamaha ATV YFZ450 RSE-W,X,Y,Z,A,B,D,E,F,G,H Special Edition / 07-17
Yamaha ATV YFZ450X-Z,A / 10-11
Yamaha ATV YFZ450XSE-A SE / 11
Yamaha ATV YFZ450 XBB-Z Bill Ballance Edition / 10
Yamaha ATV YFZ450 SE2-W Special Edition2 / 07
Yamaha ATV YFZ450 BB-W Bill Ballance Edition / 07
Gas Gas EC250F 4T / 12-15
Gas Gas EC300F 4T / 13-15
Gas Gas EC450F 4T / 13-15
Husqvarna SMR125 4T / 12
Husqvarna SMS4 125 4T / 11-13
Husqvarna TE125 4T / 11-13
Fantic 250 Caballero TF ES / 11-13
Olejové filtry MTZ jsou vyráběny jedním z největších světových výrobců filtrů a filtračních vložek na světě. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
KTM 58038005000
KTM 58038005100
KTM 58038005101
KTM 90138015000
Polaris 2520754
Vhodné pro motockly:
Husqvarna 401 Svartpilen / 18-19
Husqvarna 401 Vitpilen / 18-19
Husqvarna 701 Enduro / 16-24
Husqvarna 701 Supermoto / 16-24
Husqvarna 701 Vitpilen / 18-20
KTM 450 XC ATV / 08-11
KTM 525 XC ATV / 08-11
KTM 125 Duke / 11-24
KTM 200 Duke / 12-24
KTM 250 Duke / 15-24
KTM 390 Duke / 13-24
KTM 125 RC / 14-24
KTM RC200 / 14-24
KTM RC250 / 15-17
KTM RC390 / 14-24
KTM 250EXC Racing / 00-06
KTM 400EXC Racing / 00-07
KTM 450EXC Racing / 03-07
KTM 450SX Racing / 03-06
KTM 520SX / 00-02
KTM 525SX / 03-07
KTM 400EGS
KTM 400EXE
KTM 400SX
KTM 400MXC
KTM 450MXC
KTM 450 SMR / 04-07
KTM 525 SMR / 04-06
KTM 560 SMR
KTM 540 SXS
KTM 620EXE
KTM 620EGS
KTM 620 Duke
KTM 625 SXC
KTM 625 SMC
KTM 640 Duke
KTM 640 LC4
KTM 660 Rally
KTM 660 Supermoto
KTM 660 SMC
KTM 690 Duke
KTM 690 Enduro
KTM 690 Rally Factory Replica
KTM 690 SMC
KTM 690 Supermoto
Polaris 450 Outlaw MXR
Polaris 525 Outlaw
Beta RR250 / 05-09
Beta RR400 / 05-09
Beta RR450 / 05-09
Beta RR525 / 05-09
Husaberg FC450 / 04-06
Husaberg FE450 / 04-08
Husaberg FS450 / 04-08
Husaberg FC550 / 04-06
Husaberg FE550 / 04-08
Husaberg FS550 / 04-08
Husaberg FE650 / 04-08
Husaberg FS650 / 04-08
Olejové filtry MTZ jsou vyráběny jedním z největších světových výrobců filtrů a filtračních vložek na světě. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
KTM 59038046000
KTM 59038046100
KTM 59038046101
KTM 59038046144
Polaris 2520755
Vhodné pro motocykly:
Betamotor 250RR Enduro 4T 2nd Filter / 05-09
Betamotor 400RR Enduro 4T 2nd Filter / 05-09
Betamotor 450RR Enduro 4T 2nd Filter / 05-09
Betamotor 525RR Enduro 4T 2nd Filter / 05-09
KTM 450 XC ATV 2nd Filter / 08-11
KTM 525 XC ATV 2nd Filter / 08-11
KTM 250EXC Racing 2nd Filter / 03
KTM 250EXC Racing 2nd Filter / 04-06
KTM 400EXC Racing (1 Hole Air Filter) 2nd Filter / 04-05
KTM 400EXC Racing (3 Hole Air Filter) 2nd Filter / 04-05
KTM 400EXC 2nd Filter / 06-07
KTM 400SX / MXC / EXC (1 Hole Air Filter) 2nd Filter / 04-05
KTM 400SX / MXC / EXC (3 Hole Air Filter) 2nd Filter / 04-05
KTM 400XC-W 2nd Filter / 07
KTM 450SX / EXC / MXC 2nd Filter / 03-06
KTM 450EXC 2nd Filter / 07
KTM 450SMR 2nd Filter / 05-07
KTM 450XC / XC-W 2nd Filter / 07
KTM 450XC 2nd Filter / 08
KTM 520SX / MXC / EXC 2nd Filter / 99
KTM 520SX / MXC / EXC 2nd Filter / 00
KTM 520SX / MXC / EXC (1 Hole Air Filter) 2nd Filter / 01-02
KTM 520SX / MXC / EXC (3 Hole Air Filter) 2nd Filter / 01-02
KTM 525SX / MXC / EXC (1 Hole Air Flter) 2nd Filter / 03
KTM 525SX / MXC / EXC / XC / XC-W (3 Hole Air Filter) 2nd Filter / 03-07
KTM 525SMR 2nd Filter / 04-06
KTM 540SXS 2nd Filter
KTM 560SMR 2nd Filter / 07
KTM 625SXC 2nd Filter / 03-04
KTM 660 Rally E Factory Replica 2nd Filter / 06-07
KTM 660 Supermoto 2nd Filter / 02-03
KTM 660 SMC 1st Filter / 04-05
KTM 690 Duke 2nd Filter / 08-11
KTM 690 Duke R 2nd Filter / 10-11
KTM 690 Enduro 2nd Filter / 08-11
KTM 690 Enduro R 2nd Filter / 09-11
KTM 690 SMC 2nd Filter / 08-11
KTM 690 Supermoto R 2nd Filter / 07
KTM 690 Supermoto R 2nd Filter / 08-09
Polaris 450 Outlaw MXR, S 2nd Filter / 08-09
Polaris 525 Outlaw / IRS 2nd Filter / 07-11
Olejové filtry MTZ jsou vyráběny jedním z největších světových výrobců filtrů a filtračních vložek na světě. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Honda 15410-422-000
Honda 15410-422-004
Honda 15410-426-000
Honda 15410-426-010
Honda 15412-300-024
Honda 15412-300-325
Kawasaki 16099-003
Yamaha 36Y-13441-00
Vhodné pro motocykly:
Benelli 350 RS / 78-81
Benelli 350 GTS / 75-79
Benelli 354 T Touring Sport / II / 79-85
Benelli 400 GTS / 75-79
Benelli 500 Quattro / 73-76
Benelli 500 LS / 77-82
Benelli 504 Sport / 77-82
Benelli 654 T / Sport (4 Cyl 4T) / 80-86
Benelli 750 (6 Cyl 4T) / 74-80
Bimota 500 KB2 / 81-84
Bimota 900 HB2 / 82-83
Bimota 1000 KB1 / 78-82
Bimota 1000 KB3 / 83-84
Bimota 1000 YB6 / Ex-up / Tuatara / 88-90
Bimota 1100 HB3 / 83-85
Bimota 1200 YB5 / 87-88
Honda CB350 F,F1 / 73-74
Honda CB400 F,F1,F2 / 75-79
Honda CB500 / 71
Honda CB500 F Four / 72-77
Honda CB500 K1,K2,K3 / 72-74
Honda CB550 74-76
Honda CB550 F1,F2,K3,K4 (4 Cylinders) / 75-80
Honda CB550 SC Nighthawk / 82-83
Honda CB650 ZRC03 / 79
Honda CB650 CA,CBRC03 / 80-81
Honda CB650 C Custom RC05 / 80-82
Honda CB650 SC Nighthawk / 80-83
Honda CB650 SCC (SOHC) / 82-84
Honda CB650 SC (DOHC) / 83-84
Honda CB650 LC (Japan)
Honda CB750 K1-K8 / 70-78
Honda CB750 A 750 Hondamatic / 76-78
Honda CB750 F,F1,F2 / 77-78
Honda CB750 KZ,KA,KB,FZ RC01 / 79-82
Honda CB750 F-A,B,C,D,2C,2D RC04 / 80-85
Honda CB750 F Bol d'Or RC04
Honda CB750 C Custom / 80-82
Honda CB750 CA,CB,CDB Custom
Honda CB900 F-Z,A,B,C,D / 79-82
Honda CB900 Bol d 'Or / 79-82
Honda CB900 F2B,F2C,F2D / 83-84
Honda CB900 C Custom / 80-82
Honda CB900 F 900 Supersport / 79-82
Honda CB1000 C Custom / 83
Honda CBX1000 ZA (CB 1) SC03 / 78-79
Honda CBX1000 A ProLink / 80
Honda CBX1000 B,C ProLink SC06 / 80-82
Honda GL1000 Gold Wing / 75-80
Honda GL1000 L,Z,LTD / 75-79
Honda CBX1050 / 79-80
Honda CB1100 RB SC05 / 81
Honda CB1100 RC,RD SC08 / 82-83
Honda CB1100 F SC11 / 83
Honda GL1100 Gold Wing / 80-85
Honda GL1100 I Interstate / 80-83
Honda GL1100 A Aspencade / 82-83
Honda GL12SE-I / 86
Honda GL1200 AE,AF,AG,AH / 84-88
Honda GL1200 Gold Wing / 84-87
Honda GL1200 A Gold Wing Aspencade / 84-87
Honda GL1200 I Gold Wing Interstate / 84-87
Honda GL1200 Gold Wing / 90
Kawasaki EL250 B2-B3,E1-E7 Eliminator / 88-97
Kawasaki EL250 B/F EL252 F2-F6 / 96-03
Kawasaki EX250 E1,E2 (GPZ250R Ninja) / 86-87
Kawasaki EX250 F2-F19 (GPX250R Ninja) / 88-05
Kawasaki EX250 F6F,F7F Ninja 250R (USA) USA / 06-07
Kawasaki EX250 J8F,J9F,JAF,JAFA,JBF,JBFA,JCF,JCFA Ninja 250R (USA) / 08-12
Kawasaki EX250 K8F,K9F,KAF,KBF,KCF (EX250R Ninja) / 08-12
Kawasaki EX250 (EX250R Ninja) Special Edition / 12
Kawasaki EX250 F,G,R-2 (GPX250 R) (Japan) / 88
Kawasaki EX250 (ZZR250) / 98-02
Kawasaki EX250 H1,H2,H3 (ZZR250) / 90-93
Kawasaki Z400 D1,D2 (2 Cyl) / 74-75
Kawasaki Z400 D3,D4 (2 Cyl) / 76-77
Kawasaki Z400 B1-B2,G1,H, LTD (2 Cyl) / 78-80
Kawasaki Z400 J1,J2,J3 (4 Cyl) (KZ400J) / 80-83
Kawasaki Z400 M1 (KZ400 M1) / 83
Kawasaki ZR400 A1,B1 (Z400F) / 83-85
Kawasaki ZR400 C1,C2,C3,C4 Zephyr (Japan) / 89-93
Kawasaki ZX400 C2 (Z400F2) / 84-87
Kawasaki ZX400 D (GPZ400R) (Japan) / 85-86
Kawasaki ZX400F (GPX400R) (Japan)
Kawasaki KZ440 / 80-83
Kawasaki Z440 C1,C2 / 80-81
Kawasaki Z440 A1-A3, D4-D6, LTD / 80-85
Kawasaki Z440 H1,H2 / 82-84
Kawasaki Z500 B1,B2 / 79-80
Kawasaki Z500 B3 (6 Speed) / 81
Kawasaki KZ550 D1,M1,C1-C4,A1-A4 / 80-83
Kawasaki KZ550 H1,H2 / 82-84
Kawasaki KZ550 F1,F2 / 82-84
Kawasaki Z550 B1,B2 / 79-80
Kawasaki Z550 A1,A2,A3 / 80-83
Kawasaki Z550 C1,C2,C3,LTD / 81-83
Kawasaki Z550 G1-G3 (GT550) / 83-86
Kawasaki Z550 G4-G9 (GT550) / 87-01
Kawasaki ZR550 A1,A2 (Z550F) / 80-83
Kawasaki ZR550 B2-B8 Zephyr / 91-00
Kawasaki Z550 D1 Twin Shock (GPZ550) / 81
Kawasaki ZX550 H1,H2 Unitrack (GPZ550) / 82-83
Kawasaki ZX550 A1-A3 Unitrack (GPZ550) / 84-86
Kawasaki ZX550 A4-A6 Unitrack (GPZ550) 87-92
Kawasaki ZL600 A1,A2 / 86-87
Kawasaki ZL600 B1-B2 Eliminator / 95-98
Kawasaki ZX600 A1-A5 (GPZ600R) / 85-89
Kawasaki ZX600 C1-C10 (GPX600R) / 88-00
Kawasaki KR650 C1 / 93
Kawasaki KZ650 E1,LTD,F1 / 80
Kawasaki KZ650 H1,H2,H3,CSR / 78-80
Kawasaki Z650 B1,B2,B3 / 77-79
Kawasaki Z650 F1,F2 / 80-81
Kawasaki Z650 F3 / 82
Kawasaki Z650 F4 / 83
Kawasaki Z650 C1,C2,C3 / 78-79
Kawasaki Z650 SR, D1,D1A,D2,D3 / 78-80
Kawasaki KZ750 G1,LTD / 80
Kawasaki KZ750 M1,CSR / 82
Kawasaki KZ750 N1,N2 Spectre / 82-83
Kawasaki KZ750 F1,LTD / 83
Kawasaki KZ750 K1,K2,LTD / 83-84
Kawasaki Z750 E1,E2,E3 / 80-82
Kawasaki Z750 H1,H2,H3,LTD / 80-82
Kawasaki Z750 L1,L2 / 81-82
Kawasaki Z750 L3,L4 / 83-87
Kawasaki Z750 P1-P10 (GT750) / 82-96
Kawasaki ZR750 C1-C6 Zephyr / 91-95
Kawasaki ZR750 D1-D2 Zephyr / 96-99
Kawasaki ZR750 F1-F5 (ZR-7) / 99-03
Kawasaki ZR750 H1-H3 (ZR-7S) / 01-03
Kawasaki Z750 R1 (GPZ750) / 82
Kawasaki ZX750 F1,F2,F3 (GPX750R) / 86-88
Kawasaki ZX750 A1-A5,A2L (GPZ750) Unitrack / 83-89
Kawasaki ZX750 E1,E2 (GPZ750) Turbo / 84-85
Kawasaki ZX750 G2,G3 (GPZ750 R) / 85-88
Kawasaki ZX750 H2 (ZXR750) / 90
Kawasaki Z900 A4 (Z1F) / 76
Kawasaki ZL900 A1,A2 Eliminator / 85-86
Kawasaki ZX900 A1-A12 (GPZ900R) Ninja / 84-96
Kawasaki KZ1000 K1,K2,LTD,M1,M2,CSR / 81-82
Kawasaki KZ1000 J1,J2,J3 / 81-83
Kawasaki KZ1000 R1,R2 / 82-83
Kawasaki KZ1000 P1-P9 / 82-90
Kawasaki KZ1000 P10-P21 Police / 91-02
Kawasaki KZ1000 P24 Police / 05
Kawasaki Z1000 J1,J2,J3 / 81-83
Kawasaki Z1000 R2 / 83
Kawasaki Z1000 K1,K2, LTD / 81-82
Kawasaki ZG1000 A1-A20,A6F ConCours (GTR1000) / 86-06
Kawasaki ZL1000 A1,A2 Eliminator / 87-88
Kawasaki ZX1000 A1,A2,A3 (GPZ1000RX) / 86-89
Kawasaki ZX1000 B1,B2,B3 (ZX10) Tomcat (Ninja) / 88-90
Kawasaki KZ1100 B1,B2 / 81-82
Kawasaki KZ1100 L1 (LTD) 83
Kawasaki KZ1100 D1,D2 (Spectre) / 82-83
Kawasaki Z1100 A1,A2,A3 / 81-83
Kawasaki Z1100 B1,B2 / 81-82
Kawasaki Z1100 R1 / 84-86
Kawasaki ZN1100 B1,B1L,B2,LTD / 84-85
Kawasaki ZR1100 A1-A4, B1 Zephyr / 91-96
Kawasaki ZR1100 C2,C3,C4 (ZRX1100) / 96-00
Kawasaki ZX1100 B1,B2 (GPZ1100) / 81-82
Kawasaki ZX1100 A1,A2,A3 (GPZ1100) Unitrack / 83-85
Kawasaki ZX1100 E1,E2,E3 (GPZ1100) / 95-97
Kawasaki ZX1100 F1 ABS (GPZ1100ABS) / 96
Kawasaki ZX1100 C1,C2,C3,C4 (ZZ-R1100) / 90-93
Kawasaki ZX1100 D1,D2,D3,D4,D5,D6 (ZZ-R1100) / 93-98
Kawasaki ZX1100 D7,D8,D9 (ZZ-R1100) / 99-01
Kawasaki ZG1200 A1,A2,B1-B17 Voyager XIII / 89-03
Kawasaki ZRX1200 / 01-03
Kawasaki ZRX1200 R (ZR1200 A1-A6) / 01-06
Kawasaki ZRX1200 S (ZR1200S B1-B4) / 01-04
Kawasaki ZRX1200 Daeg / 09
Kawasaki ZZ-R1200 C1-C4 (ZX1200) / 02-05
Kawasaki Moto Guzzi Motorcycle
Kawasaki 350 Quattro / 354 4T / 74-75
Yamaha FZ700 T,TC / 87
Yamaha FZX700 S,SC,T,TC / 86-87
Yamaha FZ750 N,S,SC,U,UC / 85-88
Yamaha FZ750 Genesis / 87-94
Yamaha FZX750 2JE / 86-88
Yamaha FZX750 (Japan) / 90-
Yamaha FZX750 / 98
Yamaha FZR750 RT,RU Genesis 2TT / 87-88
Yamaha FZR750 R (Japan) / 89-90
Yamaha FZR750 RA,RB / 91-92
Yamaha FZR1000 Genesis 2LA / 87-88
Yamaha FZR1000 RA (EXUP) 3LE / 89-90
Yamaha FJ1100 / 84-86
Yamaha FJ1200 / 86-95
Yamaha FJ1200 A ABS / 91-95
Yamaha XJR1200 / 95-98
Yamaha XJR1200 SP / 97-98
Yamaha XJR1300 5EA,5WM / 99-06
Yamaha XJR1300 5WM / 07-15
Yamaha XJR1300 SP5EA / 99-02
Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly v ekonomické alternativě
- těsnící gufera předních vidlic v této ekonomické variantě jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální těsnící prvky pérování
- jedná se o výrobek od značek Athena nebo Centauro nebo Ariete nebo AllBalls
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon) pro standardní použití
- jsou vyrobeny podle originální (OEM) specifikace a parametrů pro bezproblémovou repasi předních vidlic
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- umožňují snadnou a rychlou montáž pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. rozměry a fotografie!
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je poteba objednat samostatně!
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Yamaha 931-10300-13
Yamaha 1E7-23145-00
Yamaha 3R1-23145-00
Yamaha 4V1-23145-L0
Yamaha 931-10300-08
Suzuki 51153-48420
Suzuki 51153-08030
Kawasaki 92049-1069
Kawasaki 92049-1036
Honda 91255-169-003
Honda 91255-GAA-003
Honda 91255-110-000
Honda 91255-110-003
Honda 91255-110-005
Honda 91255-446-003
Honda 91255-446-013
Honda 91255-KAH-901
Honda 51490-GS9-305
Honda 51490-961-305
Honda 51490-KN6-910
Aprilia 8223047
»» Athena v současné době nabízí kompletní sortiment těsnících prvků a komponentů pro motocykly, skútry, maxiskútry a čtyřkolky. Kvalita olejových těsnění předních vidlic od značky Athena umožňuje bezproblémovou výměnu za originální produkty, a zajišťuje vynikající výkon z hlediska hladkosti, odolnosti vůči vysokým teplotám a vysoké odolnosti proti opotřebení.
»» Centauro je italský výrobce, který své výrobky dodává do prvovýroby motocyklů (hlavně italským výrobcům, ale i dalším evropským výrobcům). Gufera této značky disponují odolností proti oděru, proti vysokým teplotám a hlavně odolností proti chemickému působení maziv s aditivy, které se používají zejména v moderních vidlicích.
»» Ariete nabízí gufera pro přední vidlice ze speciálního materiálu (směs bohatá na grafit se samomaznými vlastnostmi), který nabízí vysokou odolnost proti mechanickému opotřebení, teplu a oděru vlivem funkce předního odpružení motocyklu. Přesně broušené těsnící břity zajišťují zvýšený výkon a nízkou přilnavost pro mimořádně hladký chod.
»» All Balls disponuje širokým sortimentem těsnících komponentů pérování s patentovanou technologií Max-Life, která prodlužuje jejich životnost. Simerinky nabízí lepší odtrhávací moment a menší tření. Většina typů je potažena speciálním mazivem pro zlepšení reakce a je trojitě utěsněna pro eliminaci úniku oleje.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly v ekonomické alternativě
- těsnící gufera předních vidlic v této ekonomické variantě jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální těsnící prvky pérování
- jedná se o výrobek od značek Athena nebo Centauro nebo Ariete nebo AllBalls
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon) pro standardní použití
- jsou vyrobeny podle originální (OEM) specifikace a parametrů pro bezproblémovou repasi předních vidlic
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- umožňují snadnou a rychlou montáž pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. rozměry a fotografie!
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je poteba objednat samostatně!
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Aprilia 8220005
Aprilia 8103371
Malaguti 12031200
Malaguti 12030900
Malaguti 12012900
»» Athena v současné době nabízí kompletní sortiment těsnících prvků a komponentů pro motocykly, skútry, maxiskútry a čtyřkolky. Kvalita olejových těsnění předních vidlic od značky Athena umožňuje bezproblémovou výměnu za originální produkty, a zajišťuje vynikající výkon z hlediska hladkosti, odolnosti vůči vysokým teplotám a vysoké odolnosti proti opotřebení.
»» Centauro je italský výrobce, který své výrobky dodává do prvovýroby motocyklů (hlavně italským výrobcům, ale i dalším evropským výrobcům). Gufera této značky disponují odolností proti oděru, proti vysokým teplotám a hlavně odolností proti chemickému působení maziv s aditivy, které se používají zejména v moderních vidlicích.
»» Ariete nabízí gufera pro přední vidlice ze speciálního materiálu (směs bohatá na grafit se samomaznými vlastnostmi), který nabízí vysokou odolnost proti mechanickému opotřebení, teplu a oděru vlivem funkce předního odpružení motocyklu. Přesně broušené těsnící břity zajišťují zvýšený výkon a nízkou přilnavost pro mimořádně hladký chod.
»» All Balls disponuje širokým sortimentem těsnících komponentů pérování s patentovanou technologií Max-Life, která prodlužuje jejich životnost. Simerinky nabízí lepší odtrhávací moment a menší tření. Většina typů je potažena speciálním mazivem pro zlepšení reakce a je trojitě utěsněna pro eliminaci úniku oleje.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly v ekonomické alternativě
- těsnící gufera předních vidlic v této ekonomické variantě jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální těsnící prvky pérování
- jedná se o výrobek od značek Athena nebo Centauro nebo Ariete nebo AllBalls
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon) pro standardní použití
- jsou vyrobeny podle originální (OEM) specifikace a parametrů pro bezproblémovou repasi předních vidlic
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- umožňují snadnou a rychlou montáž pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. rozměry a fotografie!
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je poteba objednat samostatně!
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Honda 91255-446-305
Honda 91255-446-013
Honda 91255-446-003
Honda 91255-446-000
Honda 91255-110-005
Honda 91255-110-000
Honda 91255-GAA-003
Honda 91255-110-003
Honda 91255-KAH-901
Honda 51490-KYK-911
Honda 51490-KRM-852
Honda 51490-KRM-851
Honda 51490-KK4-305
Honda 51490-KC5-305
Honda 51490-KC1-305
Honda 51490-GJ1-305
Honda 51490-GC4-700
Honda 51490-GAA-305
Honda 51490-446-770
Honda 51490-446-305
Honda 51490-KEJ-900
Kawasaki 92049-1080
Kymco 00155065
Suzuki 51153-48730
»» Athena v současné době nabízí kompletní sortiment těsnících prvků a komponentů pro motocykly, skútry, maxiskútry a čtyřkolky. Kvalita olejových těsnění předních vidlic od značky Athena umožňuje bezproblémovou výměnu za originální produkty, a zajišťuje vynikající výkon z hlediska hladkosti, odolnosti vůči vysokým teplotám a vysoké odolnosti proti opotřebení.
»» Centauro je italský výrobce, který své výrobky dodává do prvovýroby motocyklů (hlavně italským výrobcům, ale i dalším evropským výrobcům). Gufera této značky disponují odolností proti oděru, proti vysokým teplotám a hlavně odolností proti chemickému působení maziv s aditivy, které se používají zejména v moderních vidlicích.
»» Ariete nabízí gufera pro přední vidlice ze speciálního materiálu (směs bohatá na grafit se samomaznými vlastnostmi), který nabízí vysokou odolnost proti mechanickému opotřebení, teplu a oděru vlivem funkce předního odpružení motocyklu. Přesně broušené těsnící břity zajišťují zvýšený výkon a nízkou přilnavost pro mimořádně hladký chod.
»» All Balls disponuje širokým sortimentem těsnících komponentů pérování s patentovanou technologií Max-Life, která prodlužuje jejich životnost. Simerinky nabízí lepší odtrhávací moment a menší tření. Většina typů je potažena speciálním mazivem pro zlepšení reakce a je trojitě utěsněna pro eliminaci úniku oleje.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly v ekonomické alternativě
- těsnící gufera předních vidlic v této ekonomické variantě jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální těsnící prvky pérování
- jedná se o výrobek od značek Athena nebo Centauro nebo Ariete nebo AllBalls
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon) pro standardní použití
- jsou vyrobeny podle originální (OEM) specifikace a parametrů pro bezproblémovou repasi předních vidlic
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- umožňují snadnou a rychlou montáž pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. rozměry a fotografie!
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je poteba objednat samostatně!
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Cagiva/Ducati/Macchi/Husqvarna 800046500
Honda 51602KB1910
»» Athena v současné době nabízí kompletní sortiment těsnících prvků a komponentů pro motocykly, skútry, maxiskútry a čtyřkolky. Kvalita olejových těsnění předních vidlic od značky Athena umožňuje bezproblémovou výměnu za originální produkty, a zajišťuje vynikající výkon z hlediska hladkosti, odolnosti vůči vysokým teplotám a vysoké odolnosti proti opotřebení.
»» Centauro je italský výrobce, který své výrobky dodává do prvovýroby motocyklů (hlavně italským výrobcům, ale i dalším evropským výrobcům). Gufera této značky disponují odolností proti oděru, proti vysokým teplotám a hlavně odolností proti chemickému působení maziv s aditivy, které se používají zejména v moderních vidlicích.
»» Ariete nabízí gufera pro přední vidlice ze speciálního materiálu (směs bohatá na grafit se samomaznými vlastnostmi), který nabízí vysokou odolnost proti mechanickému opotřebení, teplu a oděru vlivem funkce předního odpružení motocyklu. Přesně broušené těsnící břity zajišťují zvýšený výkon a nízkou přilnavost pro mimořádně hladký chod.
»» All Balls disponuje širokým sortimentem těsnících komponentů pérování s patentovanou technologií Max-Life, která prodlužuje jejich životnost. Simerinky nabízí lepší odtrhávací moment a menší tření. Většina typů je potažena speciálním mazivem pro zlepšení reakce a je trojitě utěsněna pro eliminaci úniku oleje.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly v ekonomické alternativě
- těsnící gufera předních vidlic v této ekonomické variantě jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální těsnící prvky pérování
- jedná se o výrobek od značek Athena nebo Centauro nebo Ariete nebo AllBalls
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon) pro standardní použití
- jsou vyrobeny podle originální (OEM) specifikace a parametrů pro bezproblémovou repasi předních vidlic
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- umožňují snadnou a rychlou montáž pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. rozměry a fotografie!
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je potřeba objednat samostatně!
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Kawasaki 92049-1179
Suzuki 51153-29420
Yamaha 52S-F3145-00
Yamaha 22W-23145-L0
Yamaha 22W-23145-00
»» Athena v současné době nabízí kompletní sortiment těsnících prvků a komponentů pro motocykly, skútry, maxiskútry a čtyřkolky. Kvalita olejových těsnění předních vidlic od značky Athena umožňuje bezproblémovou výměnu za originální produkty, a zajišťuje vynikající výkon z hlediska hladkosti, odolnosti vůči vysokým teplotám a vysoké odolnosti proti opotřebení.
»» Centauro je italský výrobce, který své výrobky dodává do prvovýroby motocyklů (hlavně italským výrobcům, ale i dalším evropským výrobcům). Gufera této značky disponují odolností proti oděru, proti vysokým teplotám a hlavně odolností proti chemickému působení maziv s aditivy, které se používají zejména v moderních vidlicích.
»» Ariete nabízí gufera pro přední vidlice ze speciálního materiálu (směs bohatá na grafit se samomaznými vlastnostmi), který nabízí vysokou odolnost proti mechanickému opotřebení, teplu a oděru vlivem funkce předního odpružení motocyklu. Přesně broušené těsnící břity zajišťují zvýšený výkon a nízkou přilnavost pro mimořádně hladký chod.
»» All Balls disponuje širokým sortimentem těsnících komponentů pérování s patentovanou technologií Max-Life, která prodlužuje jejich životnost. Simerinky nabízí lepší odtrhávací moment a menší tření. Většina typů je potažena speciálním mazivem pro zlepšení reakce a je trojitě utěsněna pro eliminaci úniku oleje.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 8mm
- vnější průměr "B" = 16mm
- výška "H" = 5mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 30mm
- vnější průměr "B" = 42mm
- výška "H" = 4mm
Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference NO):
KTM 0760304240
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 35mm
- vnější průměr "B" = 42mm
- výška "H" = 4mm
Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference NO):
KTM 0760354240
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Kuličková zakrytá ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek (levnou náhradou za originální díly - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Jendá se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, velmi odolná, schopná fungovat ve vyšších otáčkách a vyžadující standardní údržbu.
Jsou vhodná pro použití v nábojích kol motocyklů, neboť se vyznačují sníženou hlučností a dosahují dlouhé životnosti. Oboustranné krytí ložisek (pryžovým těsněním) zamezuje vstupu nečistot a prodlužuje tak životnost ložiska.
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 47mm
- šířka "C" = 16mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitních materiálů pomocí moderních technologií.
Stylové ozdobné šroubky v provedení SKULL BONES
- praktický designový doplněk pro motocykly, skútry i čtyřkolky
- vyrobené z kovového materiálu s povrchovou úpravou
- zajímavý doplněk pro uchycení SPZ, apod.
Parametry:
- závit M6
- design Lebka
Balení: 2ks (1 pár)
Barvy: stříbrná, zlatá
Silentblok univerzální pro uchycení dílů a eliminaci vibrací
- možnost použití pro montáž k motoru, do tlumičů, ke kapotáži, rámu, apod.
- díky použitému pryžovému materiálu znatelně snižuje přenos vibrací
Rozměry:
- vnitřní průměr: 10,5mm
- vnější průměr: 22mm
- zástavbová šířka: mm
- celková šířkka: 19mm
Motocyklové zapalovací svíčky tradičního českého výrobce BRISK (dříve PAL), jenž vyrábí zapalovací svíčky již od roku 1935, a dodává do prvovýroby BMW, Husqvarna, TM, VW, Škoda, GM, Renault, Volvo a další...
Svíčky BRISK díky použitým materiálům a technologiím nabízejí velmi dobrý výkon, prodloužený interval výměny a dlouhou životnost.
Sortiment svíček MOTO zahrnuje zapalovací svíčky pro motocykly, skútry, čtyřkolky a sněžné skútry.
Dostupné ve více variantách - BRISK Classic, BRISK Super; BRISK Silver; BRISK Platin; BRISK Premium
- rozměr klíče = 16
- rozměr závitu = M10x1
- délka závitu = 19mm
- varianta svíčky = Super
Tato svíčka je ekvivalentní náhradou se svíčkami následujících výrobců:
Aprilia 8224685
Champion 8654
Champion 8654-1
Champion OE092
Champion OE241
Champion RG4HC
Champion RG4HCX
Champion RG92C
Champion RG92DC
Champion RGU92C
Denso 4128
Denso 4224
Denso U27ES-N
Denso U27ESR-N
Denso U27ESR-NB
Honda 98059-59816
Honda 98059-59816-H0
Kawasaki 92070-1142
Kawasaki 92070-1143
Kawasaki 92070-1266
Kawasaki E9207-01142
Kawasaki E9207-01143
Kawasaki E9207-01266
Kawasaki J4520-U27ES-RN
NGK 6263
NGK 7499
NGK C9E
NGK CR9E
NGK CR9EH
Piaggio 641320
Suzuki 09482-00458
Suzuki 09482-00459
Yamaha 94700-00318
Yamaha 94700-00410
Yamaha 94701-00315
Yamaha 94701-00318
Yamaha 94701-00410
Yamaha 94703-00307
Yamaha 94703-00315
Yamaha 94703-00318
Yamaha 94703-00319
Yamaha 94703-00410
Svíčky Brisk jsou vyrobeny z vysoce kvalitních materiálů a pomocí moderních technologií. Díky vlastnímu vývojovému oddělení výrobce monitoruje trendy vývoje v automobilovém průmyslu a vyvinul řadu jedinečných konstrukčních řešení, která jsou mezinárodně patentována. Některé řady svíček Brisk mají upravený tvar jiskřiště, poskytují vyšší výkon a dokonalejší využití energie paliva, zvyšují akceleraci:
- elektrody jsou vyráběny ze speciálních slitin a ušlechtilých kovů zajišťujících optimální požadované vlastnosti i v náročných podmínkách provozu
- izolátory jsou vyráběny z velmi kvalitní keramické hmoty s vysokým obsahem Al2O3 s vysokou izolační pevností
- BRISK vyvinul velmi kvalitní zátav, který potlačuje elektromagnetické záření a přitom odolává těm největším vibracím
- pouzdra jsou vyráběna metodou lisování za studena, čímž je dosaženo vysoké pevnosti bez přerušení toku vláken materiálu
- svíčky BRISK mají díky dokonalému tvarování špiček izolátoru požadované vlastnosti z pohledu tepelných vlastností, pevnosti a izolační pevnosti ve velmi agresivním prostředí spalovacího prostoru
Pro automobilový průmysl vyrábí BRISK kromě zapalovacích svíček, také žhavící svíčky, snímače, zapalovací elektrody, ionizační sondy a technickou keramiku.
Výroba svíček je uskutečňována v souladu s moderními systémy řízení kvality a výroby - společnost je certifikována dle norem ISO/TS16949:2002, ISO14001:2004, OHSAS 18001:2007 a ISO/TS 16949:2009.
Svíčky BRISK byly dříve prodávány pod značkou PAL, Jiskra, Brita - ochranné známky jsou chráněny mezinárodními institucemi ve většině států na celém světě.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku