Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 52mm
- šířka "C" = 15mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Kuličková zakrytá ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek. Jendá se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, velmi odolná, schopná fungovat ve vyšších otáčkách a vyžadující standardní údržbu.
Jsou vhodná pro použití v nábojích kol motocyklů, neboť se vyznačují sníženou hlučností a dosahují dlouhé životnosti. Oboustranné krytí ložisek (pryžovým těsněním) zamezuje vstupu nečistot a prodlužuje tak životnost ložiska.
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 39mm
- šířka "C" = 9mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky PROX
- jehlová ložiska PROX jsou vyráběna přesně podle OEM parametrů v Japonsku stejným výrobcem, který dodává do prvovýroby japonských i evropských značek
- osazeny vysoce kvalitně zpracovanými jehlami, které disponují dlouhou životností a nízkým koeficientem tření
- klec vyrobena z legované oceli nejvyšší kvality, jenž díky tepelné úpravě a legování disponuje tvrdším povrchem
- plnohodnotná náhrada za originální díl ("Made in Japan")
- vnitřní průměr "A" = 12mm
- vnější průměr "B" = 15mm
- šířka "C" = 14,3mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 93310-11201
Tvarovaná profesionální montpáka Racing Shape pro montáž a demontáž pneumatik
- kované provedení
- oba konce s upraveným tvarem pro jednodušší a rychlejší práci
- jeden konec rozšířený jako madlo pro lepší uchopení
- délka 20cm
- vhodné pro všechny typy pneumatik
Prachovky předních vidlic (Stěrací kroužek pérování) pro motocykly v ekonomické alternativě
- těsnící stěrací kroužky předních vidlic v této ekonomické variantě jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální těsnící prvky pérování
- jedná se o výrobek od značek Athena nebo Centauro nebo Ariete nebo AllBalls
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon) pro standardní použití
- jsou vyrobeny podle originální (OEM) specifikace a parametrů pro bezproblémovou repasi předních vidlic
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- umožňují snadnou a rychlou montáž pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. rozměry a fotografie!
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Rozměry:
- vnitřní průměr (pro průměr vidlice) A: 32mm
- vnější průměr (celkový) C: 57mm
- výška nezkoseného pláště F: 23,5mm
- výška (celková) E: 40mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Gufera předních vidlic (simerinky předních vidlic) je potřeba objednat samostatně.
»» Athena v současné době nabízí kompletní sortiment těsnících prvků a komponentů pro motocykly, skútry, maxiskútry a čtyřkolky. Kvalita olejových těsnění předních vidlic od značky Athena umožňuje bezproblémovou výměnu za originální produkty, a zajišťuje vynikající výkon z hlediska hladkosti, odolnosti vůči vysokým teplotám a vysoké odolnosti proti opotřebení.
»» Centauro je italský výrobce, který své výrobky dodává do prvovýroby motocyklů (hlavně italským výrobcům, ale i dalším evropským výrobcům). Gufera této značky disponují odolností proti oděru, proti vysokým teplotám a hlavně odolností proti chemickému působení maziv s aditivy, které se používají zejména v moderních vidlicích.
»» Ariete nabízí gufera pro přední vidlice ze speciálního materiálu (směs bohatá na grafit se samomaznými vlastnostmi), který nabízí vysokou odolnost proti mechanickému opotřebení, teplu a oděru vlivem funkce předního odpružení motocyklu. Přesně broušené těsnící břity zajišťují zvýšený výkon a nízkou přilnavost pro mimořádně hladký chod.
»» All Balls disponuje širokým sortimentem těsnících komponentů pérování s patentovanou technologií Max-Life, která prodlužuje jejich životnost. Simerinky nabízí lepší odtrhávací moment a menší tření. Většina typů je potažena speciálním mazivem pro zlepšení reakce a je trojitě utěsněna pro eliminaci úniku oleje.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Prachovky předních vidlic (Stěrací kroužek pérování) pro motocykly v ekonomické alternativě
- těsnící stěrací kroužky předních vidlic v této ekonomické variantě jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální těsnící prvky pérování
- jedná se o výrobek od značek Athena nebo Centauro nebo Ariete nebo AllBalls
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon) pro standardní použití
- jsou vyrobeny podle originální (OEM) specifikace a parametrů pro bezproblémovou repasi předních vidlic
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- umožňují snadnou a rychlou montáž pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. rozměry a fotografie!
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Rozměry:
- vnitřní průměr (pro průměr vidlice) A: 38mm
- vnější průměr (montážní) B: 52,5mm
- vnější průměr (celkový) C: 58mm
- výška osazení pro montáž D: 6mm
- výška (celková) E: 12mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Kawasaki 110121696
Kawasaki 110121473
Gufera předních vidlic (simerinky předních vidlic) je potřeba objednat samostatně.
»» Athena v současné době nabízí kompletní sortiment těsnících prvků a komponentů pro motocykly, skútry, maxiskútry a čtyřkolky. Kvalita olejových těsnění předních vidlic od značky Athena umožňuje bezproblémovou výměnu za originální produkty, a zajišťuje vynikající výkon z hlediska hladkosti, odolnosti vůči vysokým teplotám a vysoké odolnosti proti opotřebení.
»» Centauro je italský výrobce, který své výrobky dodává do prvovýroby motocyklů (hlavně italským výrobcům, ale i dalším evropským výrobcům). Gufera této značky disponují odolností proti oděru, proti vysokým teplotám a hlavně odolností proti chemickému působení maziv s aditivy, které se používají zejména v moderních vidlicích.
»» Ariete nabízí gufera pro přední vidlice ze speciálního materiálu (směs bohatá na grafit se samomaznými vlastnostmi), který nabízí vysokou odolnost proti mechanickému opotřebení, teplu a oděru vlivem funkce předního odpružení motocyklu. Přesně broušené těsnící břity zajišťují zvýšený výkon a nízkou přilnavost pro mimořádně hladký chod.
»» All Balls disponuje širokým sortimentem těsnících komponentů pérování s patentovanou technologií Max-Life, která prodlužuje jejich životnost. Simerinky nabízí lepší odtrhávací moment a menší tření. Většina typů je potažena speciálním mazivem pro zlepšení reakce a je trojitě utěsněna pro eliminaci úniku oleje.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Prachovky předních vidlic (Stěrací kroužek pérování) pro motocykly v ekonomické alternativě
- těsnící stěrací kroužky předních vidlic v této ekonomické variantě jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální těsnící prvky pérování
- jedná se o výrobek od značek Athena nebo Centauro nebo Ariete nebo AllBalls
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon) pro standardní použití
- jsou vyrobeny podle originální (OEM) specifikace a parametrů pro bezproblémovou repasi předních vidlic
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- umožňují snadnou a rychlou montáž pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. rozměry a fotografie!
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Rozměry:
- vnitřní průměr (pro průměr vidlice) A: 33mm
- vnější průměr (montážní) B: 40,5mm
- vnější průměr (celkový) C: 49,5mm
- výška osazení pro montáž D: 5mm
- výška (celková) E: 13mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Gufera předních vidlic (simerinky předních vidlic) je potřeba objednat samostatně.
»» Athena v současné době nabízí kompletní sortiment těsnících prvků a komponentů pro motocykly, skútry, maxiskútry a čtyřkolky. Kvalita olejových těsnění předních vidlic od značky Athena umožňuje bezproblémovou výměnu za originální produkty, a zajišťuje vynikající výkon z hlediska hladkosti, odolnosti vůči vysokým teplotám a vysoké odolnosti proti opotřebení.
»» Centauro je italský výrobce, který své výrobky dodává do prvovýroby motocyklů (hlavně italským výrobcům, ale i dalším evropským výrobcům). Gufera této značky disponují odolností proti oděru, proti vysokým teplotám a hlavně odolností proti chemickému působení maziv s aditivy, které se používají zejména v moderních vidlicích.
»» Ariete nabízí gufera pro přední vidlice ze speciálního materiálu (směs bohatá na grafit se samomaznými vlastnostmi), který nabízí vysokou odolnost proti mechanickému opotřebení, teplu a oděru vlivem funkce předního odpružení motocyklu. Přesně broušené těsnící břity zajišťují zvýšený výkon a nízkou přilnavost pro mimořádně hladký chod.
»» All Balls disponuje širokým sortimentem těsnících komponentů pérování s patentovanou technologií Max-Life, která prodlužuje jejich životnost. Simerinky nabízí lepší odtrhávací moment a menší tření. Většina typů je potažena speciálním mazivem pro zlepšení reakce a je trojitě utěsněna pro eliminaci úniku oleje.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Prachovky předních vidlic (Stěrací kroužek pérování) pro motocykly v ekonomické alternativě
- těsnící stěrací kroužky předních vidlic v této ekonomické variantě jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální těsnící prvky pérování
- jedná se o výrobek od značek Athena nebo Centauro nebo Ariete nebo AllBalls
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon) pro standardní použití
- jsou vyrobeny podle originální (OEM) specifikace a parametrů pro bezproblémovou repasi předních vidlic
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- umožňují snadnou a rychlou montáž pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. rozměry a fotografie!
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Rozměry:
- vnitřní průměr (pro průměr vidlice) A: 35mm
- vnější průměr (montážní) B: 46mm
- vnější průměr (celkový) C: 51mm
- výška osazení pro montáž D: 5mm
- výška (celková) E: 12mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Honda 91255-413-881
Honda 91255-369-000
Honda 91255-379-000
Honda 51490-GC4-830
Honda 51490-KJ2-670
Honda 51490-GC4-731
Honda 51490-GC4-701
Honda 51490-473-305
Honda 51490-413-305
Honda 51423-KAK-900
Kawasaki 92049-1524
Kawasaki 92049-1077
Kawasaki 44009-022
Kawasaki 92049-1340
Kymco 00192044
Kymco 00156310
Suzuki 51153-37310
Suzuki 51153-33730
Suzuki 51153-02B00
Yamaha 4C6-F3145-00
Gufera předních vidlic (simerinky předních vidlic) je potřeba objednat samostatně.
»» Athena v současné době nabízí kompletní sortiment těsnících prvků a komponentů pro motocykly, skútry, maxiskútry a čtyřkolky. Kvalita olejových těsnění předních vidlic od značky Athena umožňuje bezproblémovou výměnu za originální produkty, a zajišťuje vynikající výkon z hlediska hladkosti, odolnosti vůči vysokým teplotám a vysoké odolnosti proti opotřebení.
»» Centauro je italský výrobce, který své výrobky dodává do prvovýroby motocyklů (hlavně italským výrobcům, ale i dalším evropským výrobcům). Gufera této značky disponují odolností proti oděru, proti vysokým teplotám a hlavně odolností proti chemickému působení maziv s aditivy, které se používají zejména v moderních vidlicích.
»» Ariete nabízí gufera pro přední vidlice ze speciálního materiálu (směs bohatá na grafit se samomaznými vlastnostmi), který nabízí vysokou odolnost proti mechanickému opotřebení, teplu a oděru vlivem funkce předního odpružení motocyklu. Přesně broušené těsnící břity zajišťují zvýšený výkon a nízkou přilnavost pro mimořádně hladký chod.
»» All Balls disponuje širokým sortimentem těsnících komponentů pérování s patentovanou technologií Max-Life, která prodlužuje jejich životnost. Simerinky nabízí lepší odtrhávací moment a menší tření. Většina typů je potažena speciálním mazivem pro zlepšení reakce a je trojitě utěsněna pro eliminaci úniku oleje.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Prachovky předních vidlic (Stěrací kroužek pérování) pro motocykly v ekonomické alternativě
- těsnící stěrací kroužky předních vidlic v této ekonomické variantě jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální těsnící prvky pérování
- jedná se o výrobek od značek Athena nebo Centauro nebo Ariete nebo AllBalls
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon) pro standardní použití
- jsou vyrobeny podle originální (OEM) specifikace a parametrů pro bezproblémovou repasi předních vidlic
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- umožňují snadnou a rychlou montáž pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. rozměry a fotografie!
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Rozměry:
- vnitřní průměr (pro průměr vidlice) A: 38mm
- vnější průměr (celkový) C: 50,5mm
- výška osazení G: 5mm
- výška (celková) E: 9mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Suzuki 51173-40301
Gufera předních vidlic (simerinky předních vidlic) je potřeba objednat samostatně.
»» Athena v současné době nabízí kompletní sortiment těsnících prvků a komponentů pro motocykly, skútry, maxiskútry a čtyřkolky. Kvalita olejových těsnění předních vidlic od značky Athena umožňuje bezproblémovou výměnu za originální produkty, a zajišťuje vynikající výkon z hlediska hladkosti, odolnosti vůči vysokým teplotám a vysoké odolnosti proti opotřebení.
»» Centauro je italský výrobce, který své výrobky dodává do prvovýroby motocyklů (hlavně italským výrobcům, ale i dalším evropským výrobcům). Gufera této značky disponují odolností proti oděru, proti vysokým teplotám a hlavně odolností proti chemickému působení maziv s aditivy, které se používají zejména v moderních vidlicích.
»» Ariete nabízí gufera pro přední vidlice ze speciálního materiálu (směs bohatá na grafit se samomaznými vlastnostmi), který nabízí vysokou odolnost proti mechanickému opotřebení, teplu a oděru vlivem funkce předního odpružení motocyklu. Přesně broušené těsnící břity zajišťují zvýšený výkon a nízkou přilnavost pro mimořádně hladký chod.
»» All Balls disponuje širokým sortimentem těsnících komponentů pérování s patentovanou technologií Max-Life, která prodlužuje jejich životnost. Simerinky nabízí lepší odtrhávací moment a menší tření. Většina typů je potažena speciálním mazivem pro zlepšení reakce a je trojitě utěsněna pro eliminaci úniku oleje.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Prachovky předních vidlic (Stěrací kroužek pérování) pro motocykly v ekonomické alternativě
- těsnící stěrací kroužky předních vidlic v této ekonomické variantě jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální těsnící prvky pérování
- jedná se o výrobek od značek Athena nebo Centauro nebo Ariete nebo AllBalls
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon) pro standardní použití
- jsou vyrobeny podle originální (OEM) specifikace a parametrů pro bezproblémovou repasi předních vidlic
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- umožňují snadnou a rychlou montáž pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. rozměry a fotografie!
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Rozměry:
- vnitřní průměr (pro průměr vidlice) A: 48mm
- vnější průměr (montážní) B: 58,5mm
- vnější průměr (celkový) C: 61,2mm
- výška osazení pro montáž D: 6mm
- výška (celková) E: 14,5mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Yamaha 4SV-23144-00
Gufera předních vidlic (simerinky předních vidlic) je potřeba objednat samostatně.
»» Athena v současné době nabízí kompletní sortiment těsnících prvků a komponentů pro motocykly, skútry, maxiskútry a čtyřkolky. Kvalita olejových těsnění předních vidlic od značky Athena umožňuje bezproblémovou výměnu za originální produkty, a zajišťuje vynikající výkon z hlediska hladkosti, odolnosti vůči vysokým teplotám a vysoké odolnosti proti opotřebení.
»» Centauro je italský výrobce, který své výrobky dodává do prvovýroby motocyklů (hlavně italským výrobcům, ale i dalším evropským výrobcům). Gufera této značky disponují odolností proti oděru, proti vysokým teplotám a hlavně odolností proti chemickému působení maziv s aditivy, které se používají zejména v moderních vidlicích.
»» Ariete nabízí gufera pro přední vidlice ze speciálního materiálu (směs bohatá na grafit se samomaznými vlastnostmi), který nabízí vysokou odolnost proti mechanickému opotřebení, teplu a oděru vlivem funkce předního odpružení motocyklu. Přesně broušené těsnící břity zajišťují zvýšený výkon a nízkou přilnavost pro mimořádně hladký chod.
»» All Balls disponuje širokým sortimentem těsnících komponentů pérování s patentovanou technologií Max-Life, která prodlužuje jejich životnost. Simerinky nabízí lepší odtrhávací moment a menší tření. Většina typů je potažena speciálním mazivem pro zlepšení reakce a je trojitě utěsněna pro eliminaci úniku oleje.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Motocyklové zapalovací svíčky tradičního českého výrobce BRISK (dříve PAL), jenž vyrábí zapalovací svíčky již od roku 1935, a dodává do prvovýroby BMW, Husqvarna, TM, VW, Škoda, GM, Renault, Volvo a další...
Svíčky BRISK díky použitým materiálům a technologiím nabízejí velmi dobrý výkon, prodloužený interval výměny a dlouhou životnost.
Sortiment svíček MOTO zahrnuje zapalovací svíčky pro motocykly, skútry, čtyřkolky a sněžné skútry.
Dostupné ve více variantách - BRISK Classic, BRISK Super; BRISK Silver; BRISK Platin; BRISK Premium
- rozměr klíče = 16
- rozměr závitu = M14x1,25
- délka závitu = 19mm
- varianta svíčky = Platin
Tato svíčka je ekvivalentní náhradou se svíčkami následujících výrobců:
Bosch 0242240530
Bosch 0242240548
Bosch 0242240549
Bosch 0242240614
Bosch 0242240625
Bosch 0242240627
Bosch 0242240628
Bosch 0242240650
Bosch F6DPP332
Bosch FR6DP
Bosch FR6DP1
Bosch FR6DPP22
Bosch FR6DPP332
Bosch FR6KPP33+
Bosch FR6KPP332S
Bosch SUPER+55
Bosch SUPERplus55
Brisk 1352
Brisk 1425
Champion OE136
Champion OE143
Champion RC78PYP
Champion RC8PYCB
Champion RC8PYP
Champion RC8PYPB
Denso 3158
Denso 3273
Denso 3290
Denso PK22PR8
Honda 98079-5787G
Honda 98079-5787T
Motorcraft AGPR12PP8
NGK 1675
NGK 2776
NGK 3544
NGK 4180
NGK 4364
NGK 4371
NGK 4853
NGK 7963
NGK 94477
NGK BKR7EVX
NGK FR7DP-DEG
NGK PFR7B
NGK PFR7B-9
NGK PFR7B-D
NGK PFR7G
NGK PFR7G-9
NGK PFR7M
NGK PFR7N-D
NGK PFR7N-E
NGK PFR7Q
NGK PFR7S8EG
Torch K7RTP
Torch K7RTPP
Svíčky Brisk jsou vyrobeny z vysoce kvalitních materiálů a pomocí moderních technologií. Díky vlastnímu vývojovému oddělení výrobce monitoruje trendy vývoje v automobilovém průmyslu a vyvinul řadu jedinečných konstrukčních řešení, která jsou mezinárodně patentována. Některé řady svíček Brisk mají upravený tvar jiskřiště, poskytují vyšší výkon a dokonalejší využití energie paliva, zvyšují akceleraci:
- elektrody jsou vyráběny ze speciálních slitin a ušlechtilých kovů zajišťujících optimální požadované vlastnosti i v náročných podmínkách provozu
- izolátory jsou vyráběny z velmi kvalitní keramické hmoty s vysokým obsahem Al2O3 s vysokou izolační pevností
- BRISK vyvinul velmi kvalitní zátav, který potlačuje elektromagnetické záření a přitom odolává těm největším vibracím
- pouzdra jsou vyráběna metodou lisování za studena, čímž je dosaženo vysoké pevnosti bez přerušení toku vláken materiálu
- svíčky BRISK mají díky dokonalému tvarování špiček izolátoru požadované vlastnosti z pohledu tepelných vlastností, pevnosti a izolační pevnosti ve velmi agresivním prostředí spalovacího prostoru
Pro automobilový průmysl vyrábí BRISK kromě zapalovacích svíček, také žhavící svíčky, snímače, zapalovací elektrody, ionizační sondy a technickou keramiku.
Výroba svíček je uskutečňována v souladu s moderními systémy řízení kvality a výroby - společnost je certifikována dle norem ISO/TS16949:2002, ISO14001:2004, OHSAS 18001:2007 a ISO/TS 16949:2009.
Svíčky BRISK byly dříve prodávány pod značkou PAL, Jiskra, Brita - ochranné známky jsou chráněny mezinárodními institucemi ve většině států na celém světě.
Motocyklové zapalovací svíčky tradičního českého výrobce BRISK (dříve PAL), jenž vyrábí zapalovací svíčky již od roku 1935, a dodává do prvovýroby BMW, Husqvarna, TM, VW, Škoda, GM, Renault, Volvo a další...
Svíčky BRISK díky použitým materiálům a technologiím nabízejí velmi dobrý výkon, prodloužený interval výměny a dlouhou životnost.
Sortiment svíček MOTO zahrnuje zapalovací svíčky pro motocykly, skútry, čtyřkolky a sněžné skútry.
Dostupné ve více variantách - BRISK Classic, BRISK Super; BRISK Silver; BRISK Platin; BRISK Premium
- rozměr klíče = 21
- rozměr závitu = M14x1,25
- délka závitu = 19mm
- varianta svíčky = Silver
- ekvivalent svíčky NGK = B9EG, B9EGV
Tato svíčka je ekvivalentní náhradou se svíčkami následujících výrobců:
NGK 2145
NGK 3530
NGK 3998
NGK 5827
NGK B95EGV
NGK B9EG
NGK B9EGV
Suzuki 09482-00208
Svíčky Brisk jsou vyrobeny z vysoce kvalitních materiálů a pomocí moderních technologií. Díky vlastnímu vývojovému oddělení výrobce monitoruje trendy vývoje v automobilovém průmyslu a vyvinul řadu jedinečných konstrukčních řešení, která jsou mezinárodně patentována. Některé řady svíček Brisk mají upravený tvar jiskřiště, poskytují vyšší výkon a dokonalejší využití energie paliva, zvyšují akceleraci:
- elektrody jsou vyráběny ze speciálních slitin a ušlechtilých kovů zajišťujících optimální požadované vlastnosti i v náročných podmínkách provozu
- izolátory jsou vyráběny z velmi kvalitní keramické hmoty s vysokým obsahem Al2O3 s vysokou izolační pevností
- BRISK vyvinul velmi kvalitní zátav, který potlačuje elektromagnetické záření a přitom odolává těm největším vibracím
- pouzdra jsou vyráběna metodou lisování za studena, čímž je dosaženo vysoké pevnosti bez přerušení toku vláken materiálu
- svíčky BRISK mají díky dokonalému tvarování špiček izolátoru požadované vlastnosti z pohledu tepelných vlastností, pevnosti a izolační pevnosti ve velmi agresivním prostředí spalovacího prostoru
Pro automobilový průmysl vyrábí BRISK kromě zapalovacích svíček, také žhavící svíčky, snímače, zapalovací elektrody, ionizační sondy a technickou keramiku.
Výroba svíček je uskutečňována v souladu s moderními systémy řízení kvality a výroby - společnost je certifikována dle norem ISO/TS16949:2002, ISO14001:2004, OHSAS 18001:2007 a ISO/TS 16949:2009.
Svíčky BRISK byly dříve prodávány pod značkou PAL, Jiskra, Brita - ochranné známky jsou chráněny mezinárodními institucemi ve většině států na celém světě.
Motocyklové zapalovací svíčky tradičního českého výrobce BRISK (dříve PAL), jenž vyrábí zapalovací svíčky již od roku 1935, a dodává do prvovýroby BMW, Husqvarna, TM, VW, Škoda, GM, Renault, Volvo a další...
Svíčky BRISK díky použitým materiálům a technologiím nabízejí velmi dobrý výkon, prodloužený interval výměny a dlouhou životnost.
Sortiment svíček MOTO zahrnuje zapalovací svíčky pro motocykly, skútry, čtyřkolky a sněžné skútry.
Dostupné ve více variantách - BRISK Classic, BRISK Super; BRISK Silver; BRISK Platin; BRISK Premium
- rozměr klíče = 21
- rozměr závitu = M14x1,25
- délka závitu = 19mm
- varianta svíčky = Silver
Tato svíčka je ekvivalentní náhradou se svíčkami následujících výrobců:
Yamaha 90793-20140
NGK BR10ECMVX
NGK BR10ECM
NGK 4234
NGK 2457
Honda 98079-60875
Honda 98079-60845
Svíčky Brisk jsou vyrobeny z vysoce kvalitních materiálů a pomocí moderních technologií. Díky vlastnímu vývojovému oddělení výrobce monitoruje trendy vývoje v automobilovém průmyslu a vyvinul řadu jedinečných konstrukčních řešení, která jsou mezinárodně patentována. Některé řady svíček Brisk mají upravený tvar jiskřiště, poskytují vyšší výkon a dokonalejší využití energie paliva, zvyšují akceleraci:
- elektrody jsou vyráběny ze speciálních slitin a ušlechtilých kovů zajišťujících optimální požadované vlastnosti i v náročných podmínkách provozu
- izolátory jsou vyráběny z velmi kvalitní keramické hmoty s vysokým obsahem Al2O3 s vysokou izolační pevností
- BRISK vyvinul velmi kvalitní zátav, který potlačuje elektromagnetické záření a přitom odolává těm největším vibracím
- pouzdra jsou vyráběna metodou lisování za studena, čímž je dosaženo vysoké pevnosti bez přerušení toku vláken materiálu
- svíčky BRISK mají díky dokonalému tvarování špiček izolátoru požadované vlastnosti z pohledu tepelných vlastností, pevnosti a izolační pevnosti ve velmi agresivním prostředí spalovacího prostoru
Pro automobilový průmysl vyrábí BRISK kromě zapalovacích svíček, také žhavící svíčky, snímače, zapalovací elektrody, ionizační sondy a technickou keramiku.
Výroba svíček je uskutečňována v souladu s moderními systémy řízení kvality a výroby - společnost je certifikována dle norem ISO/TS16949:2002, ISO14001:2004, OHSAS 18001:2007 a ISO/TS 16949:2009.
Svíčky BRISK byly dříve prodávány pod značkou PAL, Jiskra, Brita - ochranné známky jsou chráněny mezinárodními institucemi ve většině států na celém světě.
Motocyklové zapalovací svíčky tradičního českého výrobce BRISK (dříve PAL), jenž vyrábí zapalovací svíčky již od roku 1935, a dodává do prvovýroby BMW, Husqvarna, TM, VW, Škoda, GM, Renault, Volvo a další...
Svíčky BRISK díky použitým materiálům a technologiím nabízejí velmi dobrý výkon, prodloužený interval výměny a dlouhou životnost.
Sortiment svíček MOTO zahrnuje zapalovací svíčky pro motocykly, skútry, čtyřkolky a sněžné skútry.
Dostupné ve více variantách - BRISK Classic, BRISK Super; BRISK Silver; BRISK Platin; BRISK Premium
- rozměr klíče = 21
- rozměr závitu = M14x1,25
- délka závitu = 12,7mm
- varianta svíčky = Silver
Tato svíčka je ekvivalentní náhradou se svíčkami následujících výrobců:
Bosch 0 241 268 505
Bosch W 07 AS
Bosch W 08 AS
Denso W27FC
Denso W31FS
Denso W31FS-GU
Denso W31FS-ZU
NGK 2098
NGK 2940
NGK B10HVX
NGK R5525-10
PAL N12W
PAL S14-17
PAL X17
Svíčky Brisk jsou vyrobeny z vysoce kvalitních materiálů a pomocí moderních technologií. Díky vlastnímu vývojovému oddělení výrobce monitoruje trendy vývoje v automobilovém průmyslu a vyvinul řadu jedinečných konstrukčních řešení, která jsou mezinárodně patentována. Některé řady svíček Brisk mají upravený tvar jiskřiště, poskytují vyšší výkon a dokonalejší využití energie paliva, zvyšují akceleraci:
- elektrody jsou vyráběny ze speciálních slitin a ušlechtilých kovů zajišťujících optimální požadované vlastnosti i v náročných podmínkách provozu
- izolátory jsou vyráběny z velmi kvalitní keramické hmoty s vysokým obsahem Al2O3 s vysokou izolační pevností
- BRISK vyvinul velmi kvalitní zátav, který potlačuje elektromagnetické záření a přitom odolává těm největším vibracím
- pouzdra jsou vyráběna metodou lisování za studena, čímž je dosaženo vysoké pevnosti bez přerušení toku vláken materiálu
- svíčky BRISK mají díky dokonalému tvarování špiček izolátoru požadované vlastnosti z pohledu tepelných vlastností, pevnosti a izolační pevnosti ve velmi agresivním prostředí spalovacího prostoru
Pro automobilový průmysl vyrábí BRISK kromě zapalovacích svíček, také žhavící svíčky, snímače, zapalovací elektrody, ionizační sondy a technickou keramiku.
Výroba svíček je uskutečňována v souladu s moderními systémy řízení kvality a výroby - společnost je certifikována dle norem ISO/TS16949:2002, ISO14001:2004, OHSAS 18001:2007 a ISO/TS 16949:2009.
Svíčky BRISK byly dříve prodávány pod značkou PAL, Jiskra, Brita - ochranné známky jsou chráněny mezinárodními institucemi ve většině států na celém světě.
Sady těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z jakostních materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Horní sady "Top-End" těsnění CENTAURO vždy obsahují všechny těsnící komponenty, které jsou zapotřebí při opravě motoru:
- těsnění pod válec,
- těsnění pod hlavu,
- těsnění sání,
- těsnění výfuku,
- o-kroužky, gufera přívěry, atd.
U 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie (může se stát, že v sadě může chybět těsnění, které výrobce z nějakého důvodu nevyrábí a není tedy obsaženo v této sadě).
Všechna těsnění jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost a velmi dobrou ochranu před únikem oleje.
Produkty od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální díly, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Vhodné pro:
Derbi GP1 50 LC / 01-04
Derbi GP1 50 Open LC / 06-09
Derbi GP1 50 Race LC / 05-09
Derbi 50 Revolution
Derbi 50 Atlantis LC / 02-07
Aprilia SR50 Factory LC/ 04-12
Aprilia SR50 Racing LC / 07-09
Aprilia SR50 Sport LC / 07-08
Aprilia SR50 Street LC / 07-12
Gilera DNA50 LC / 00-04
Gilera DNA50 GP 50 LC / 02-05
Gilera DNA50 RST 50 LC / 06-09
Gilera Runner 50 LC / 98-09
Gilera Runner DD 50 LC / 98-02
Gilera Runner SP 50 LC / 02-09
Piaggio NRG MC2 DD 50 / 98-09
Piaggio NRG MC2 Extreme 50 LC / 99-00
Piaggio NRG MC3 DD 50 LC / 01-04
Piaggio NRG Power DD 50 LC / 05-09
Piaggio Zip SP2 50 LC / 01-09
Piaggio Zip2 50
Válečky variátoru (kroužky závaží do variátoru) pro skútry s variátorovým pohonem na zadním kole od italské značky RMS
- kvalitní válečky pro zajištění dlouhodobé funkčnosti při výměně opotřebovaných válečků, které již neplní svoji funkci
- díky opotřebovaným válečkům variátor nefunguje správně a neposkytuje maximální výkon a dochází nenadálému poklesu otáček
- správně vybrané válečky snižují riziko ztráty výkonu skútru (nevhodně zvolené válečky mohou snížit výkon skútru i o několik koní)
Při výběru válečků do variátoru je vhodné vzít v úvahu:
- nesprávně vybrané příliš lehké válečky nabídnou výborný rozjezd, ale motor se pohybuje ve vysokých otáčkách a "řazení" je pomalé a pomalá je i maximální rychlost
- nesprávně vybrané příliš těžké válečky zapříčiňují pomalý ("těžkotonážní") rozjezd s nízkým náběhem výkonu motoru díky nízkým otáčkám a každé další zrychlení má velmi pomalý nástup.
Tyto válečky variátoru nahrazuji originální válečky (originální díl) OEM:
Balení = sada 6 ks
Rozměry:
- vnější průměr: 16mm
- výška: 13mm
- váha: 9g
- označení výrobce: RMS 100420900
RMS nabízí široký sortiment náhradních dílů oprav. sady vodního čerpadla, řemenice variátoru, válce a pístní sady motoru, klikové hřídele, relé dobíjení, spojkové komponenty, blinkry, zrcátka a další...
Společnost RMS Performance Parts byla založena v roce 1945, jejím zakladatelem byl Mandelli Ricardo, jehož původním záměrem byla výroba náhradních dílů na kola, tento záměr se rychle rozšířil o díly na mopedy a skútry.
Dnes je firma RMS největší druhovýrobcem náhradních dílů na skútry a jejich sortiment pokrývá běžné náhradní díly na většinu skútrů a působí nejen v Itálii, ale téměř po celé Evropě.
Zákazníci oceňují především vysokou kvalitu dílů za přijatelné ceny náhradních dílů pro všechny běžné značky a modely motocyklů a skútrů.
Vhodné pro skútry:
Honda Dio ZX50
Honda Bali 50 SJ50
Honda Bali 100 SJ100
Honda SFX50
Honda X8R 50
Honda Sky SGX50
Honda SH50 AF40 Scoopy
Honda SH100
Honda Lead 50 NH50
Honda Zoomer NPS50
Honda Vision 50 SA50
Honda Vision 110 NSC110
Honda Lead 125 NH125
Honda Shadow 50 SRX50
Honda SXR50
Honda Metropolitan 50 CHF50
Honda Wallaroo 50 PK50
Honda Shadow 90 SRX90
Honda NSC50R
Gilera Ice 50
Gilera Stalker 50
Gilera Storm 50
Gilera Runner 50
Gilera DNA50
Gilera Stalker 50
Gilera Storm 50
Daelim Cordi 50
Daelim Tapo 50
Daelim Message 50
Aprilia Sonic 50
Aprilia Amico 50
Aprilia Area 51
Aprilia Amico 50
Aprilia Rally 50
Aprilia Gulliver 50
Aprilia SR50
Aprilia SR50 Netscaper
Aprilia SR 50 Stealth
Aprilia SR 50 Fun Master
Aprilia SR 50 Racing
Aprilia SR 50 Di-Tech
Aprilia SR50 Factory
Aprilia SR50 Motard
Aprilia Scarabeo 50
Aprilia Mojito 50
Aprilia Habana 50
Aprilia Sport City One 50
Beta Ark 50
Beta Chrono 50
Beta Eikon 50
Beta Quadra 50
Beta Tempo 50
Benelli K2 50
Benelli 491 GT
Benelli 491 ST
Benelli 491 RR Replica
Benelli 491 Sport
Benelli Pepe 50
Benelli Naked 50
Benelli 49X QuattronoveX 50
Derbi Predator 50
Derbi Hunter 50
Derbi Paddock 50
Derbi Atlantis 50
Derbi Bullet 50
Derbi Vamos 50
Derbi GP1 50 Race
Derbi GP1 Revolution 50
Hyosung SF50 Racing
Hyosung SF50 Rally
Hyosung SD50 Avanti
Hyosung SB50 Supercab
Hyosung SB50 Cab
Hyosung SB50 Gamma
Hyosung New Tee Up 50
Kymco MXer 50
Kymco Maxxer 50
Kymco MXU 50
Kymco Agility 50
Kymco Vitality 50
Kymco People 50
Kymco Top Boy 50
Kymco Super 8
Kymco Super 9
Kymco Yager 50
Kymco Dink 50
Kymco Grand Dink 50
Kymco Meteorit Scout 50
Kymco Heroism 50
Kymco Calypso 50
Kymco Filly 50
Kymco Fever1 50
Kymco Fever2 50
Kymco Curio 50
Kymco Yup 50
Kymco Yager 50 GT
Kymco Sento 50
Kymco Like 50
Malaguti Ciak 50
Malaguti Centro 50
Malaguti Yesterday 50
Malaguti Crosser 50
Malaguti F10 Jet Line 50
Malaguti F10 Wap 50
Malaguti F12 Phantom 50
Malaguti F12 Phantom 100
Malaguti F15 Firefox 50
MBK Forte 50
MBK Evolis 50
MBK Fizz 50
MBK Booster Spirit 50
MBK Booster 50
MBK Booster NG50
MBK Booster Track 50
MBK Booster Naked 50
MBK Booster Rocket 50
MBK Flipper 50
MBK Mach G 50
MBK Nitro 50
MBK Stunt Naked 50
MBK Stunt 50
MBK Booster 50X
MBK Ovetto 50
Herkules ATV50 Supersonic
Herkules ATV50V
Herkules ATV50 Supercross
Herkules Vanguard 50
Herkules Matador 50
Herkules PR5S 50
Herkules Limbo 50
Herkules Zenith 50
Italjet Dragster 50
Italjet Scoop 50
Italjet Pista 50
Italjet Yankee 50
Italjet Jet Set 50
Italjet Torpedo 50
Italjet Velocifero 50
Italjet Formula 50
Keeway Hurricane 50
Keeway F-ACT 50
Keeway Matrix 50
Keeway RY6 50
Keeway RY8 50
Keeway Flash 50
Keeway Focus 50
Keeway ARN 50
Keeway Easy 50
Keeway Swan 50
Keeway Hacker 50
Keeway Pixel 50
Keeway Goccia 50
Keeway Venus 50
KTM Ark 50 AC
KTM Ark 50 LC
KTM Chrono 50
KTM Quadra 50
KTM Tempo 50
Kreidler Flory 50
Kreidler RMC E50
Kreidler Flory 50
MuZ / MZ Moskito Classico 50
MuZ / MZ Moskito FB50 Base
MuZ / MZ Moskito RX50
MuZ / MZ Moskito SX50
Piaggio Fly 50
Piaggio Diesis 50
Piaggio Free 50
Piaggio Liberty 50
Piaggio NRG50
Piaggio NTT50
Piaggio Storm 50
Piaggio TPH-X 50
Piaggio TPH50 Typhoon
Piaggio Zip 50
Piaggio Sfera 50
Piaggio Quartz 50
Vespa ET2
Vespa LX 50
Vespa LXV 50
Vespa S50
Vespa ET4 50
Vespa ET2 50
Vespa Primavera 50
Peugeot 50 Kisbee
Peugeot Buxy 50
Peugeot Speedake 50
Peugeot Elyseo 50
Peugeot Elystar 50
Peugeot Jet Force 50
Peugeot Looxor 50
Peugeot Ludix 50
Peugeot Ludix2 50
Peugeot Speedfight1 50
Peugeot Speedfight2 50
Peugeot Speedfight3 50
Peugeot Squab 50
Peugeot Vivacity 50
Peugeot Vivacity New 50
Peugeot Trekker 50
Peugeot Tweet 50
Peugeot TKR 50
Peugeot V-Clic 50
Peugeot Citystar 50
Peugeot Django 50
Peugeot Rapido 50 ST
Peugeot SC50 Metropolis
Peugeot SV50
Peugeot Zenith 50
Peugeot Gipsy 50
Peugeot Reggea 50
Peugeot Splinter 50
Rieju Paseo 50
Rieju Toreo 50
Sachs 49er FY50QT
Sachs Speedforce R
Sachs SX1
Sachs Speedjet 50
Sachs Eagle 50
Sachs Bee 50
Sachs Limbo 50
Sachs Reggea 50
Sachs Splinter 50
Sachs Squab 50
Simson Spatz 25 Automatik
Simson Star 25 Automatik
Simson Spatz 50 Automatik
Simson Star 50 S Automatik
Simson Star 50 T Automatik
Simson Sula 50 Thunder Bird
Simson Sula 50 City Bird
Simson Sula 100 Thunder Bird
Suzuki AP50
Suzuki Sepia 50
Suzuki Estilete 50
Suzuki Katana 50
Suzuki Zillion 50
Suzuki Address 50 AH50
Suzuki Address 100 AH100
Suzuki Street Magic 50 TR50
SYM (Sanyang) Flash
SYM (Sanyang) Free
SYM (Sanyang) DD50
SYM (Sanyang) Red Devil 50
SYM (Sanyang) Jet 50
SYM (Sanyang) Jungle 50
SYM (Sanyang) Shark 50
SYM (Sanyang) Fiddle 50
SYM (Sanyang) Mask 50
SYM (Sanyang) Mio 50
SYM (Sanyang) Fancy 50
SYM (Sanyang) Super Fancy 50
SYM (Sanyang) Orbit 50
SYM (Sanyang) Symply 50
SYM (Sanyang) Symphony 50
SYM (Sanyang) Allo 50
SYM (Sanyang) Tonik 50
SYM (Sanyang) X-Pro 50
SYM (Sanyang) Pure 50
Yamaha Jog 50
Yamaha Axis 50
Yamaha Aerox 50
Yamaha Breeze 50
Yamaha BW´s 50
Yamaha BW´s Spy 50
Yamaha Neos 50
Yamaha Slider 50
Yamaha Why 50
Yamaha W´s 50
Yamaha YE50 Zest
Yamaha Zuma 50
Yamaha Giggle 50
Yamaha Vino 50
Adly / Her Chee Silverfox 50
Adly / Her Chee Thunder Bike 50
Adly / Her Chee ATV50V
Adly / Her Chee ATV50 XXL Supercross
Adly / Her Chee ATV50 XXL Supersonic
Adly / Her Chee AirTec 50
Adly / Her Chee Noble 50
Adly / Her Chee Panther 50
Adly / Her Chee AirTec 50 LC
Adly / Her Chee PT50
Adly / Her Chee Cat 50
Adly / Her Chee Blizzard GTA 50
Adly / Her Chee Vanguard 50
Adly / Her Chee Matador 50
Adly / Her Chee Jet 50
Adly / Her Chee Rapido 50
Adly / Her Chee Silverfox 50
Adly / Her Chee PR5S
Aeon Minikolt 50
Aeon Revo 50
Aeon Revo II 50
Aeon Cobra 50
AGM GMX500 QM50QT
AGM GMX450 QM50QT
AGM Firejet YY50QT
Atala Hacker 50 AC
Atala Byte 50
Atala Hacker 50 LC
Atala Skeggia 50 AC
Atala Skeggia 50 LC
ATU Explorer City Star YY50QT
ATU Explorer Formula 2000 YY50QT
ATU Explorer Formula One YY50QT
ATU Explorer Kallio 50
ATU Explorer Level 100
ATU Explorer Race GT50
ATU Explorer Retro Star 50
ATU Explorer Spin GE50
ATU Explorer Wild Eagle 50
ATU Explorer Candy 50
ATU Explorer Classic 50
ATU Explorer Commodo 50
ATU Explorer Hi 50
ATU Explorer Iron 50
ATU Explorer Speed 50
ATU Explorer Jump 50
Baja Suncity SC50
Baja BE500 50
Baotian BT50QT-9 Ecobike
Baotian BT50QT-11 Retro
Baotian BT49QT-7 Smart Rider
Baotian BT49QT-2A Big Panther
Baotian BT49QT-12A1 Rebel
Baotian BT49QT-9 Sprint
Baotian BT49QT-12F Tanco
Baotian BT49QT-12D Hero
Baotian BT49QT-12P1 Tiger
Baotian BT49QT-12E Rocky
Baotian BT49QT-18E1 Rocky
Baotian BT49QT-11 Retro
Baotian BT49QT-2C Falcon
Baotian BT49QT-9F Eagle
Benzhou YY50QT
Benzhou Retro Star 50
Benzhou City Star 50
Benzhou Formula One 50
Benzhou Formula 2000 YY50QT
Buffalo Wind 50
CPI Popcorn
CPI Hussar
CPI Oliver
CPI GTR 50
CPI Aragon
CPI Formula R
CPI Bingo
CPI Tennessee
CPI Freaky
Dinli DL603
Dinli DL601
Dazon Diamondback 50 4T
Eppella TB50 Thunder Bike
Eppella GMX 50
Explorer Spin GE50
Explorer Race GT50
Explorer City Star (YY50QT)
Explorer Retro Star (YY50QT-15)
Explorer Race GT50 Limited
Explorer Race GT50 Sondermodell EM 2012
Explorer Spin GE50 Blue Edition
Explorer Formula 2000 (YY50QT-6A)
Explorer Formula One (YY50QT-6)
Explorer Kallio 50
Explorer Kallio 50 New Edition
Explorer Level 100 (ZS50QT)
Explorer Wild Eagle (ZS50QT)
Explorer Candy 50
Explorer Classic 50
Explorer Commodo 50
Explorer Hi 50
Explorer Iron 50
Explorer Speed 50
Explorer Jump 50
Ering Smart Rider 50
Flex Tech Hurrican 50
Flex Tech Fun 50
Flex Tech Dolphin 50
Flex Tech Sprint-10 50
Flex Tech Sprint-12 50
Flex Tech Venus 50
Flex Tech Topdrive 50
Fly Scooters IL Bello 50
Forstinger Jump 50
Forstinger Paradise 50 2T
Forstinger Omen Toxic 50
Forstinger Classic UNION JACK 50
Forstinger Classic 50
Forstinger Vendetta 50
Generic XOR 50
Generic Ideo 50
Generic Cracker 50 2T
Generic Cracker 50 4S 4T
Generic Epico 50
Generic Evolution 50
Generic Candy 50
Generic Classic 50
Generic Commodo 50
Generic Hi 50
Generic Iron 50
Generic Kallio 50
Generic Race GT 50
Generic Speed 50
Generic Spin 50 GE
Generic Jump 50
Generic Onyx 50 2T
Generic Pandora 50 2T
Generic Race 2 GT 50 2T
Generic Roc 50
Generic Sirion 50 2T
Generic Toxic 50 Sport
Generic Toxic 50
Generic Vertigo 50 2T
Generic XOR 50 Competition
Generic XOR 50 Stroke
Generic XOR2 50
Generic XOR2 50 Competition
Generic XOR2 50 Stroke
Generic XOR2 50 Anniversary
Generic Vendetta 50 2T
Generic Onyx 50 4T
Generic Pandora 50 4T
Generic Race 2 GT 50 4T
Generic Sirion 50 4T
Generic Vertigo 50 4T
Gorilla Motor Works Black Jack 50
Huatian HT50QT
Jackfox City Star YY50QT
Jackfox Formula 2000 YY50QT
Jackfox Formula One YY50QT
Jackfox Retro Star YY50QT
Jackfox YY50QT
Jonway YY50QT
Jonway Beta
Jonway Lambda
Jinlun Fighter 50
Jmstar Accipiter 50
Jmstar Sunny 50
Jmstar Falcon 50
Jmstar Eagle 50
Jmstar Z-Bike 50
Jmstar Zeus 50
Jmstar Sunfire Racing 50
Jmstar Breeze 50
Karcher KM50
Longjia LJ50QT
Longbo LB50QT
Massimo SL50QT
Mawi Super Power 50
Mawi City Spider 50
Mawi Speed Racer 50
Mawi Street Race 50
Mawi Power Star 50
Mawi Desire Race 50
Mawi Racing Power 50
MKS BT50QT
MKS YY50QT
Motorro City Hooper 50
Motorro Clea 50
Motorro Cobi 50
Motorro Desire 50
Motorro Hawk 50
Motorro Polly 50
Motorro Sprint 50
Motorro Tria 50
Motofino MF50QT
Motomojo Roadster 50
Motomojo Uptown 50
Motowell Magnet RS
Motowell Crogen
Motowell Magnet Sport
Motowell Magnet
Motowell Yoyo
Moto Zeta Rally 50
Qianjiang B-08 50
Qianjiang B-05 50
Qingqi (Jinan Qingqi) V-CLIC
PGO Big Max 50 AC
PGO T-Rex 50 AC
PGO Hot 50 AC
PGO PMX 50 AC
PGO Tornado 50 AC
PGO G-Max 50 AC
Powersports Factory Viaggio RX8 50
Pulse BT49QT Scout
Pulse SB50QT Rhythm
Pulse BT49QT Force
Puma La Vida 50
Puma Romeo 50
Puma Juliet 50
REX (Jinan Qingqi, Shenke) RS2.50
REX (Jinan Qingqi, Shenke) RS400
REX (Jinan Qingqi, Shenke) RS450
REX (Jinan Qingqi, Shenke) RS460
REX (Jinan Qingqi, Shenke) RS500
REX (Jinan Qingqi, Shenke) RS900
REX (Jinan Qingqi, Shenke) REX Scooter 50
REX (Jinan Qingqi, Shenke) REX 50 Rexy
REX (Jinan Qingqi, Shenke) Capriolo 50
Ride Jump 50
Ride Paradise 50
Ride Omen Toxic 50
Ride Classic 50
Ride Classic Union Jack 50
Ride Vendetta 50 2T
Roketa Maui MC-08 50
Roketa Bahama MC-07 50
SunL SL50QT
Schwinn Newport 50
Schwinn Hope 50
Schwinn Laguna 50
Sukida Sprint-10 50
Sukida Roma 50
Sukida Sprint-12 50
Sukida Venus 50
Sukida Dolphin 50
Tauris Samba 50
Tauris Mambo 50
Tank Urban 50 4T
Tank Sporty 50 4T
Tank Classic 50 2T
TNG SS49 50
TNG LS49 50
TNG Low Boy 50
TNG Venice 49 50
Vento Triton 50
Vento ZIP 50
Xintian (Kinroad) XT50QT
Xinling XL50QT
Yamati RX8 50
Zhongyu ZY50QT
Zongshen ZS50QT
a další..
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku