• 860 447 produktů skladem ihned k expedici
  • Osobní odběr ve Strakonicích od 8:00 do 16:00

Díly pro Váš motocykl

TECHNIKA - SILNICE

Kotouč brzdový plovoucí TRW MSW228 (296/61/5D) - kulatý design - Kawasaki ZX6R Ninja / 98-99 + ZX9R Ninja / 98-99

Kotouč brzdový plovoucí TRW MSW228 (296/61/5D) - kulatý design - Kawasaki ZX6R Ninja / 98-99 + ZX9R Ninja / 98-99

Brzdové kotouče pro motocykly od německé značky TRW nabízejí prvotřídní kvalitu, atraktivní inovativní design a široký sortiment
- všechny brzdové kotouče pro motocykly TRW Lucas jsou maximalizovány pro bezpečnost a výkon pomocí unikátní vysoce kvalitní slitiny oceli
- motocyklové brzdové kotouče TRW Lucas poskytují výjimečnou kvalitu, absolutní spolehlivost a špičkový výkon bez kompromisů
- použity vysoce kvalitní materiály, kontrola kvality a výroba s nejpřísnější tolerancí a přesným povrchovým broušením (s rozměrovou tolerancí tloušťky pouhých 2/100mm pro maximální snížení vibrací)
- technologie křížově tvarovaného povrchového broušení zabraňuje vibracím a urychluje adaptaci nových destiček
- kotouče TRW Lucas disponují ultra tvrzeným povrchem pro prodlouženou životnost a rozměrovou stálost a nabízejí dokonalý chod, méně vibrací a lepší přizpůsobení a funkci brzdových destiček
- kotouče TRW jsou odolné proti opotřebení a jejich životnost je až o 30 % delší ve srovnání s mnoha ostatními značkami, a to navíc poskytují robustní výkon pro maximální bezpečnost
- sortiment zahrnuje širokou škálu kotoučů pro motocykly, skútry, čtyřkolky a skútry, tak i kotouče pro osobní a nákladní automobily
- výrobce doporučuje použití brzdových destiček TRW společně s brzdovými kotouči TRW, avšak vždy s maximálním ohledem na způsob použití (ne všechny směsi destiček se hodí do běžného provozu nebo terénu nebo na okruh!)

Brzdové kotouče TRW Lucas jsou nejlepší volbou pro jakékoliv použití - jsou vyráběny bez kompromisů ohledně surovin ani výrobních tolerancí obrábění - je to kombinace síly, inteligentního designu, vysoce pevné a rozměrově stálé oceli a nejmodernějších výrobních technologií včetně precizního řezání a nejdokonalejšího broušení.
Navíc jsou certifikovány podle nejvyšších bezpečnostních standardů mezinárodního automobilového průmyslu (kotouče se dodávají s typovým schválením - dokumenty s přihláškou vozidla naleznete zde: https://www.trwaftermarket.com/en/motorcycle/downloads/).
Ať při silničním použití v běžném provozu tak i v závodních podmínkách, motocyklové brzdové kotouče TRW Lucas nechávají konkurenci vždy za sebou!
Výrobky TRW LUCAS jsou používány i v nejprestižnějších závodech motocyklů, jako například MotoGP nebo WSBK.

Výrobce TRW LUCAS, známý také jako TRW Automotive vznikl spojením uznávaných značek TRW a Lucas a je součástí koncernu ZF.
Značka TRW je jedním z největších výrobců brzdových komponentů s více než 100 letou tradicí.
Všechny náhradní díly TRW jsou vyvíjeny, konstruovány, vyráběny a testovány se stejnou úrovní odbornosti a přesnosti, jaké platí pro brzdové systémy originální kvality OE.
Všechny brzdové disky jsou vyrobeny z extrémně rozměrově stabilní a kalené oceli opracované na nejpřísnější toleranci, aby kotouče dobře spolupracovali s brzdovými destičkami a účinně odrážely teplo vznikající při brzdění, odolávaly opotřebení a v konečném důsledku co nejdéle sloužily.

Plovoucí brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního nerezového materiálu určené pro silniční motocykly
- vysoce kvalitní přední brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- plovoucí konstrukce s ocelovým středem s odlehčením a vnějším věncem s robustní konstrukcí usměrňuje a eleminuje pnutí a deformaci vlivem vysokých teplot vznikajících při prudkém brzdění, neboť zajišťuje možnost rozpínání dle aktuální tepelné zátěže
- vnější věnec s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- precizní strojní snýtování vnějšího věnce a středu s velmi přesnou tolerancí pro "plovoucí funkčnost"
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon, nízké opotřebení, odolávají vysokému kontaktnímu tlaku a pomáhají progresivní reakci při brzdění, díky čemuž je brzdění plynulejší a přesnější
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)

Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.

Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:


Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Kawasaki 41080-1442-A4

 
5 207,00 Kč
LUMSW228
Kotouč brzdový plovoucí TRW MSW245 (330/94/6D) - kulatý design - Honda CBR900RR / 01-03 + CBR929RR Fireblade / 00-01 + CBR954RR Fireblade / 02-03

Kotouč brzdový plovoucí TRW MSW245 (330/94/6D) - kulatý design - Honda CBR900RR / 01-03 + CBR929RR Fireblade / 00-01 + CBR954RR Fireblade / 02-03

Brzdové kotouče pro motocykly od německé značky TRW nabízejí prvotřídní kvalitu, atraktivní inovativní design a široký sortiment
- všechny brzdové kotouče pro motocykly TRW Lucas jsou maximalizovány pro bezpečnost a výkon pomocí unikátní vysoce kvalitní slitiny oceli
- motocyklové brzdové kotouče TRW Lucas poskytují výjimečnou kvalitu, absolutní spolehlivost a špičkový výkon bez kompromisů
- použity vysoce kvalitní materiály, kontrola kvality a výroba s nejpřísnější tolerancí a přesným povrchovým broušením (s rozměrovou tolerancí tloušťky pouhých 2/100mm pro maximální snížení vibrací)
- technologie křížově tvarovaného povrchového broušení zabraňuje vibracím a urychluje adaptaci nových destiček
- kotouče TRW Lucas disponují ultra tvrzeným povrchem pro prodlouženou životnost a rozměrovou stálost a nabízejí dokonalý chod, méně vibrací a lepší přizpůsobení a funkci brzdových destiček
- kotouče TRW jsou odolné proti opotřebení a jejich životnost je až o 30 % delší ve srovnání s mnoha ostatními značkami, a to navíc poskytují robustní výkon pro maximální bezpečnost
- sortiment zahrnuje širokou škálu kotoučů pro motocykly, skútry, čtyřkolky a skútry, tak i kotouče pro osobní a nákladní automobily
- výrobce doporučuje použití brzdových destiček TRW společně s brzdovými kotouči TRW, avšak vždy s maximálním ohledem na způsob použití (ne všechny směsi destiček se hodí do běžného provozu nebo terénu nebo na okruh!)

Brzdové kotouče TRW Lucas jsou nejlepší volbou pro jakékoliv použití - jsou vyráběny bez kompromisů ohledně surovin ani výrobních tolerancí obrábění - je to kombinace síly, inteligentního designu, vysoce pevné a rozměrově stálé oceli a nejmodernějších výrobních technologií včetně precizního řezání a nejdokonalejšího broušení.
Navíc jsou certifikovány podle nejvyšších bezpečnostních standardů mezinárodního automobilového průmyslu (kotouče se dodávají s typovým schválením - dokumenty s přihláškou vozidla naleznete zde: https://www.trwaftermarket.com/en/motorcycle/downloads/).
Ať při silničním použití v běžném provozu tak i v závodních podmínkách, motocyklové brzdové kotouče TRW Lucas nechávají konkurenci vždy za sebou!
Výrobky TRW LUCAS jsou používány i v nejprestižnějších závodech motocyklů, jako například MotoGP nebo WSBK.

Výrobce TRW LUCAS, známý také jako TRW Automotive vznikl spojením uznávaných značek TRW a Lucas a je součástí koncernu ZF.
Značka TRW je jedním z největších výrobců brzdových komponentů s více než 100 letou tradicí.
Všechny náhradní díly TRW jsou vyvíjeny, konstruovány, vyráběny a testovány se stejnou úrovní odbornosti a přesnosti, jaké platí pro brzdové systémy originální kvality OE.
Všechny brzdové disky jsou vyrobeny z extrémně rozměrově stabilní a kalené oceli opracované na nejpřísnější toleranci, aby kotouče dobře spolupracovali s brzdovými destičkami a účinně odrážely teplo vznikající při brzdění, odolávaly opotřebení a v konečném důsledku co nejdéle sloužily.

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Braking STX36
Brembo 78B40895
Tsuboss FLD036
NEWFREN DF5141AF
NG 644
Ferodo FMD0130

Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Honda 45120-MCJ-830
Honda 45120-MCJ-831

 
5 207,00 Kč
LUMSW245
Jednotka zapalování (CDI jednotka) - Aprilia RS50 / 18-20

Jednotka zapalování (CDI jednotka) - Aprilia RS50 / 18-20

Jednotka zapalování (CDI jednotka / modul zapalování / řídící jednotka)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- zapojení je totožné s originálním dílem - plnohodnotná náhrada za originální díl
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového dílu)

Upozornění: díl je od výrobce určený pro daný model a rok výroby - kontrola konektorů a vhodnost použití viz. fotografie!

Tato jednotka zapalování nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Aprilia

Vhodné pro motocykly:
Aprilia RS50 / 18-20

Produkty HPI v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku komponentu, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.

 
5 219,00 Kč
HPCD8001D
Jednotka zapalování (CDI jednotka) - Ducati Pantah 350SL+Pantah 350TL / 83 + Pantah 350XL / 82 + Darmah 900SD / 76-80 + 900 GTS / 78-79 + Laverda TR Chott 250 + Alpino 350+Alpino 500 / 78-81 + Moto Guzzi 350 V35 / 77-79

Jednotka zapalování (CDI jednotka) - Ducati Pantah 350SL+Pantah 350TL / 83 + Pantah 350XL / 82 + Darmah 900SD / 76-80 + 900 GTS / 78-79 + Laverda TR Chott 250 + Alpino 350+Alpino 500 / 78-81 + Moto Guzzi 350 V35 / 77-79

Jednotka zapalování (CDI jednotka / modul zapalování / řídící jednotka)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- zapojení je totožné s originálním dílem - plnohodnotná náhrada za originální díl
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového dílu)

Upozornění: díl je od výrobce určený pro daný model a rok výroby - kontrola konektorů a vhodnost použití viz. fotografie!

Tato jednotka zapalování nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
BOSCH 1 217 280 034
Ducati 0799.46.300
Ducati 0616.46.303

Vhodné pro motocykly:
Ducati Pantah 350SL / 83
Ducati Pantah 350TL / 83
Ducati Pantah 350XL / 82
Ducati Darmah 900SD / 76-80
Ducati 900 GTS / 78-79

Laverda TR Chott 250
Laverda Alpino 350 / 78-81
Laverda Alpino 500 / 78-81
Laverda Jota 1000 / 76-81
Laverda Mirage 1200 / 78-79

Moto Guzzi 350 V35 / 77-79


Produkty HPI v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku komponentu, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.

 
5 219,00 Kč
HPCD6904D
Startér kompletní pro Kawasaki ZRX1100 + ZRX1200R + ZX-10 Ninja + GPZ1100 + ZZR1200

Startér kompletní pro Kawasaki ZRX1100 + ZRX1200R + ZX-10 Ninja + GPZ1100 + ZZR1200

Kompletní startér od americké značky Arrowhead
- druhovýrobní vysoce kvalitní startéry, které poskytnou vysokou spolehlivost a požadovaný výkon
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
- při instalaci není potřeba žádných změna či úprav
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce
- izolovaná armatura pro ochranu proti nečistotám a korozi
- pryžová těsnění na horní a spodní straně jednotky zajišťují suchý provoz s prodlouženou životností
- vybaveny kvalitními měděnými pouzdry, izolovanými armaturami, kvalitními jehlovými ložisky a vysoce kvalitními elektromagnety s měděným vinutím pro vyšší točivý moment při startu
- startéry Arrowhead nabízejí dlouhou životnost a vysoký výkon

Upozornění: Startéry v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy startéru či kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu.

Provedení:
12V

Tento startér nahrazuje originální díl (OEM):
Kawasaki 21163-1126
Kawasaki 21163-1161
Kawasaki 21163-1212

Arrowhead 410-54124
Arrowhead SMU0135

Vhodné pro:
Kawasaki ZG1000 Concours / 90-06
Kawasaki ZRX1100 (ZX1100) / 99-00
Kawasaki ZRX1200R (ZX1200) / 01-05
Kawasaki ZX-10 Ninja (ZX1000) / 88-01
Kawasaki GPZ1100 (ZX1100 ) / 95-98
Kawasaki GPZ1100 ABS (ZX1100) / 96-97
Kawasaki ZZR1200 (ZX1200) / 02-05

Značka Arrowhead Electrical Products vyrábí široký sortiment elektrických komponentů a jejich součástí. Sortiment zahrnuje startéry motoru, startovací kartáče, startovací uhlíky, alternátory, statory, regulátory pro motocykly, čtyřkolky a vodní skútry. Díky 45 letým zkušenostem disponují všechny výrobky vysokou kvalitou a zpracováním.

 
5 221,00 Kč
AR410-54124
Padací rám Dual Sport Crash Bar - Honda CB500X / 19-23 - barva bílá

Padací rám Dual Sport Crash Bar - Honda CB500X / 19-23 - barva bílá

Padací rám od portugalského výrobce CrossPro
- robustní hliníkový ochranný rám motocyklu v inovativním designu pro snížení celkové hmotnosti
- dle typu zajišťuje ochranu přední části motocyklu (motoru, nádrže, předních vidlic, přední masky, apod.) před značným poškozením při pádu
- padáky Cross Pro jsou vyrobeny z kvalitního hliníkového materiálu o síle 3mm (duralová slitina), který zaručuje dlouhou životnost
- většina použitých profilů v konstrukci padacího rámu jsou trubky o průměru 25mm
- přesná konstrukce pro jednotlivé typy motocyklů zajišťuje skvělou ochranu
- perfektní zpracování na moderních strojích zabezpečuje vysokou přesnost při montáži
- jednoduchá montáž i demontáž - součástí balení jsou i montážní komponenty a držáky (rozdílné dle modelu a roku výroby)
- vysoká úroveň zpracování, špičková kvalita výroby i materiálů - kvalitní výrobek "Made in Portugal"

Povrchová úprava práškovou barvou s elektrostatickým procesem nanášení a následnou tepelnou úpravou zvyšuje odolnost nástřiku a zaručuje dlouhodobou ochranu proti korozi.
Dostupné v barvách: černá, červená, modrá, žlutá, oranžová, bílá, zelená nebo v provedení leštěný hliník (Ice Polished).

Portugalská značka CrossPro byla založena v roce 2005 a zabývá se výrobou ochranných komponentů a doplňků pro vozidla na dvou i čtyřech kolech. Během krátké doby si značka vybudovala velmi dobrou reputaci v Evropě díky výrobě kvalitních a funkčních krytů pro čtyřkolky a hliníkových ochranných doplňků a příslušenství pro motocykly.
Produkty CROSSPRO jsou vyráběny v továrně v Portugalsku a podléhají přísné kontrole kvality, aby byla zajištěna nejlepší kvalita nabízených produktů. Proces neustálého zlepšování a zdokonalování produktů s postupným rozšiřováním sortimentu dle nových trendů motocyklového sportu, společně se znalostmi o mechanice a know-how o modalitě materiálů posunují produkty CrossPro na úroveň světové špičky.

Upozornění: z důvodu rozměrových parametrů a náročnosti na balení a přepravu je u této položky účtován dodatečný poplatek ve výši 50,-Kč, který se zobrazuje jako "Recyklační poplatek".

 
5 225,00 Kč
CP1970057-01
Padací rám Dual Sport Crash Bar - Honda CB500X / 19-23 - barva černá

Padací rám Dual Sport Crash Bar - Honda CB500X / 19-23 - barva černá

Padací rám od portugalského výrobce CrossPro
- robustní hliníkový ochranný rám motocyklu v inovativním designu pro snížení celkové hmotnosti
- dle typu zajišťuje ochranu přední části motocyklu (motoru, nádrže, předních vidlic, přední masky, apod.) před značným poškozením při pádu
- padáky Cross Pro jsou vyrobeny z kvalitního hliníkového materiálu o síle 3mm (duralová slitina), který zaručuje dlouhou životnost
- většina použitých profilů v konstrukci padacího rámu jsou trubky o průměru 25mm
- přesná konstrukce pro jednotlivé typy motocyklů zajišťuje skvělou ochranu
- perfektní zpracování na moderních strojích zabezpečuje vysokou přesnost při montáži
- jednoduchá montáž i demontáž - součástí balení jsou i montážní komponenty a držáky (rozdílné dle modelu a roku výroby)
- vysoká úroveň zpracování, špičková kvalita výroby i materiálů - kvalitní výrobek "Made in Portugal"

Povrchová úprava práškovou barvou s elektrostatickým procesem nanášení a následnou tepelnou úpravou zvyšuje odolnost nástřiku a zaručuje dlouhodobou ochranu proti korozi.
Dostupné v barvách: černá, červená, modrá, žlutá, oranžová, bílá, zelená nebo v provedení leštěný hliník (Ice Polished).

Portugalská značka CrossPro byla založena v roce 2005 a zabývá se výrobou ochranných komponentů a doplňků pro vozidla na dvou i čtyřech kolech. Během krátké doby si značka vybudovala velmi dobrou reputaci v Evropě díky výrobě kvalitních a funkčních krytů pro čtyřkolky a hliníkových ochranných doplňků a příslušenství pro motocykly.
Produkty CROSSPRO jsou vyráběny v továrně v Portugalsku a podléhají přísné kontrole kvality, aby byla zajištěna nejlepší kvalita nabízených produktů. Proces neustálého zlepšování a zdokonalování produktů s postupným rozšiřováním sortimentu dle nových trendů motocyklového sportu, společně se znalostmi o mechanice a know-how o modalitě materiálů posunují produkty CrossPro na úroveň světové špičky.

Upozornění: z důvodu rozměrových parametrů a náročnosti na balení a přepravu je u této položky účtován dodatečný poplatek ve výši 50,-Kč, který se zobrazuje jako "Recyklační poplatek".

 
5 225,00 Kč
CP1970057-02
Padací rám Dual Sport Crash Bar - Honda CB500X / 19-23 - barva červená

Padací rám Dual Sport Crash Bar - Honda CB500X / 19-23 - barva červená

Padací rám od portugalského výrobce CrossPro
- robustní hliníkový ochranný rám motocyklu v inovativním designu pro snížení celkové hmotnosti
- dle typu zajišťuje ochranu přední části motocyklu (motoru, nádrže, předních vidlic, přední masky, apod.) před značným poškozením při pádu
- padáky Cross Pro jsou vyrobeny z kvalitního hliníkového materiálu o síle 3mm (duralová slitina), který zaručuje dlouhou životnost
- většina použitých profilů v konstrukci padacího rámu jsou trubky o průměru 25mm
- přesná konstrukce pro jednotlivé typy motocyklů zajišťuje skvělou ochranu
- perfektní zpracování na moderních strojích zabezpečuje vysokou přesnost při montáži
- jednoduchá montáž i demontáž - součástí balení jsou i montážní komponenty a držáky (rozdílné dle modelu a roku výroby)
- vysoká úroveň zpracování, špičková kvalita výroby i materiálů - kvalitní výrobek "Made in Portugal"

Povrchová úprava práškovou barvou s elektrostatickým procesem nanášení a následnou tepelnou úpravou zvyšuje odolnost nástřiku a zaručuje dlouhodobou ochranu proti korozi.
Dostupné v barvách: černá, červená, modrá, žlutá, oranžová, bílá, zelená nebo v provedení leštěný hliník (Ice Polished).

Portugalská značka CrossPro byla založena v roce 2005 a zabývá se výrobou ochranných komponentů a doplňků pro vozidla na dvou i čtyřech kolech. Během krátké doby si značka vybudovala velmi dobrou reputaci v Evropě díky výrobě kvalitních a funkčních krytů pro čtyřkolky a hliníkových ochranných doplňků a příslušenství pro motocykly.
Produkty CROSSPRO jsou vyráběny v továrně v Portugalsku a podléhají přísné kontrole kvality, aby byla zajištěna nejlepší kvalita nabízených produktů. Proces neustálého zlepšování a zdokonalování produktů s postupným rozšiřováním sortimentu dle nových trendů motocyklového sportu, společně se znalostmi o mechanice a know-how o modalitě materiálů posunují produkty CrossPro na úroveň světové špičky.

Upozornění: z důvodu rozměrových parametrů a náročnosti na balení a přepravu je u této položky účtován dodatečný poplatek ve výši 50,-Kč, který se zobrazuje jako "Recyklační poplatek".

 
5 225,00 Kč
CP1970057-04
Padací rám Dual Sport Crash Bar - Honda CB500X / 19-23 - barva modrá

Padací rám Dual Sport Crash Bar - Honda CB500X / 19-23 - barva modrá

Padací rám od portugalského výrobce CrossPro
- robustní hliníkový ochranný rám motocyklu v inovativním designu pro snížení celkové hmotnosti
- dle typu zajišťuje ochranu přední části motocyklu (motoru, nádrže, předních vidlic, přední masky, apod.) před značným poškozením při pádu
- padáky Cross Pro jsou vyrobeny z kvalitního hliníkového materiálu o síle 3mm (duralová slitina), který zaručuje dlouhou životnost
- většina použitých profilů v konstrukci padacího rámu jsou trubky o průměru 25mm
- přesná konstrukce pro jednotlivé typy motocyklů zajišťuje skvělou ochranu
- perfektní zpracování na moderních strojích zabezpečuje vysokou přesnost při montáži
- jednoduchá montáž i demontáž - součástí balení jsou i montážní komponenty a držáky (rozdílné dle modelu a roku výroby)
- vysoká úroveň zpracování, špičková kvalita výroby i materiálů - kvalitní výrobek "Made in Portugal"

Povrchová úprava práškovou barvou s elektrostatickým procesem nanášení a následnou tepelnou úpravou zvyšuje odolnost nástřiku a zaručuje dlouhodobou ochranu proti korozi.
Dostupné v barvách: černá, červená, modrá, žlutá, oranžová, bílá, zelená nebo v provedení leštěný hliník (Ice Polished).

Portugalská značka CrossPro byla založena v roce 2005 a zabývá se výrobou ochranných komponentů a doplňků pro vozidla na dvou i čtyřech kolech. Během krátké doby si značka vybudovala velmi dobrou reputaci v Evropě díky výrobě kvalitních a funkčních krytů pro čtyřkolky a hliníkových ochranných doplňků a příslušenství pro motocykly.
Produkty CROSSPRO jsou vyráběny v továrně v Portugalsku a podléhají přísné kontrole kvality, aby byla zajištěna nejlepší kvalita nabízených produktů. Proces neustálého zlepšování a zdokonalování produktů s postupným rozšiřováním sortimentu dle nových trendů motocyklového sportu, společně se znalostmi o mechanice a know-how o modalitě materiálů posunují produkty CrossPro na úroveň světové špičky.

Upozornění: z důvodu rozměrových parametrů a náročnosti na balení a přepravu je u této položky účtován dodatečný poplatek ve výši 50,-Kč, který se zobrazuje jako "Recyklační poplatek".

 
5 225,00 Kč
CP1970057-03
Padací rám Dual Sport Crash Bar - Honda CB500X / 19-23 - barva stříbrná Ice Polished

Padací rám Dual Sport Crash Bar - Honda CB500X / 19-23 - barva stříbrná Ice Polished

Padací rám od portugalského výrobce CrossPro
- robustní hliníkový ochranný rám motocyklu v inovativním designu pro snížení celkové hmotnosti
- dle typu zajišťuje ochranu přední části motocyklu (motoru, nádrže, předních vidlic, přední masky, apod.) před značným poškozením při pádu
- padáky Cross Pro jsou vyrobeny z kvalitního hliníkového materiálu o síle 3mm (duralová slitina), který zaručuje dlouhou životnost
- většina použitých profilů v konstrukci padacího rámu jsou trubky o průměru 25mm
- přesná konstrukce pro jednotlivé typy motocyklů zajišťuje skvělou ochranu
- perfektní zpracování na moderních strojích zabezpečuje vysokou přesnost při montáži
- jednoduchá montáž i demontáž - součástí balení jsou i montážní komponenty a držáky (rozdílné dle modelu a roku výroby)
- vysoká úroveň zpracování, špičková kvalita výroby i materiálů - kvalitní výrobek "Made in Portugal"

Povrchová úprava práškovou barvou s elektrostatickým procesem nanášení a následnou tepelnou úpravou zvyšuje odolnost nástřiku a zaručuje dlouhodobou ochranu proti korozi.
Dostupné v barvách: černá, červená, modrá, žlutá, oranžová, bílá, zelená nebo v provedení leštěný hliník (Ice Polished).

Portugalská značka CrossPro byla založena v roce 2005 a zabývá se výrobou ochranných komponentů a doplňků pro vozidla na dvou i čtyřech kolech. Během krátké doby si značka vybudovala velmi dobrou reputaci v Evropě díky výrobě kvalitních a funkčních krytů pro čtyřkolky a hliníkových ochranných doplňků a příslušenství pro motocykly.
Produkty CROSSPRO jsou vyráběny v továrně v Portugalsku a podléhají přísné kontrole kvality, aby byla zajištěna nejlepší kvalita nabízených produktů. Proces neustálého zlepšování a zdokonalování produktů s postupným rozšiřováním sortimentu dle nových trendů motocyklového sportu, společně se znalostmi o mechanice a know-how o modalitě materiálů posunují produkty CrossPro na úroveň světové špičky.

Upozornění: z důvodu rozměrových parametrů a náročnosti na balení a přepravu je u této položky účtován dodatečný poplatek ve výši 50,-Kč, který se zobrazuje jako "Recyklační poplatek".

 
5 225,00 Kč
CP1970057-10
Padací rám Dual Sport Crash Bar - Honda CB500X / 19-23 - barva žlutá

Padací rám Dual Sport Crash Bar - Honda CB500X / 19-23 - barva žlutá

Padací rám od portugalského výrobce CrossPro
- robustní hliníkový ochranný rám motocyklu v inovativním designu pro snížení celkové hmotnosti
- dle typu zajišťuje ochranu přední části motocyklu (motoru, nádrže, předních vidlic, přední masky, apod.) před značným poškozením při pádu
- padáky Cross Pro jsou vyrobeny z kvalitního hliníkového materiálu o síle 3mm (duralová slitina), který zaručuje dlouhou životnost
- většina použitých profilů v konstrukci padacího rámu jsou trubky o průměru 25mm
- přesná konstrukce pro jednotlivé typy motocyklů zajišťuje skvělou ochranu
- perfektní zpracování na moderních strojích zabezpečuje vysokou přesnost při montáži
- jednoduchá montáž i demontáž - součástí balení jsou i montážní komponenty a držáky (rozdílné dle modelu a roku výroby)
- vysoká úroveň zpracování, špičková kvalita výroby i materiálů - kvalitní výrobek "Made in Portugal"

Povrchová úprava práškovou barvou s elektrostatickým procesem nanášení a následnou tepelnou úpravou zvyšuje odolnost nástřiku a zaručuje dlouhodobou ochranu proti korozi.
Dostupné v barvách: černá, červená, modrá, žlutá, oranžová, bílá, zelená nebo v provedení leštěný hliník (Ice Polished).

Portugalská značka CrossPro byla založena v roce 2005 a zabývá se výrobou ochranných komponentů a doplňků pro vozidla na dvou i čtyřech kolech. Během krátké doby si značka vybudovala velmi dobrou reputaci v Evropě díky výrobě kvalitních a funkčních krytů pro čtyřkolky a hliníkových ochranných doplňků a příslušenství pro motocykly.
Produkty CROSSPRO jsou vyráběny v továrně v Portugalsku a podléhají přísné kontrole kvality, aby byla zajištěna nejlepší kvalita nabízených produktů. Proces neustálého zlepšování a zdokonalování produktů s postupným rozšiřováním sortimentu dle nových trendů motocyklového sportu, společně se znalostmi o mechanice a know-how o modalitě materiálů posunují produkty CrossPro na úroveň světové špičky.

Upozornění: z důvodu rozměrových parametrů a náročnosti na balení a přepravu je u této položky účtován dodatečný poplatek ve výši 50,-Kč, který se zobrazuje jako "Recyklační poplatek".

 
5 225,00 Kč
CP1970057-05
Pístní sada Yamaha SR500 / 78-81 + TT500 / 76-81 + XT500 / 76-81 - pro vrtání 87,00mm

Pístní sada Yamaha SR500 / 78-81 + TT500 / 76-81 + XT500 / 76-81 - pro vrtání 87,00mm

Písty PROX jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.

- rozměr pístu = pro vrtání 87,00mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst  

Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.

Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Yamaha 583-11631-02
Yamaha 583-11610-02
Yamaha 583-11633-00
Yamaha 11H-11633-00
Yamaha 93450-22027
Yamaha 934501302200

Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.

Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.

Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.

Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).

Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.

Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.

 
5 235,00 Kč
01.2576.000
Pístní sada Yamaha SR500 / 78-81 + TT500 / 76-81 + XT500 / 76-81 - pro vrtání 87,50mm

Pístní sada Yamaha SR500 / 78-81 + TT500 / 76-81 + XT500 / 76-81 - pro vrtání 87,50mm

Písty PROX jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.

- rozměr pístu = pro vrtání 87,50mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst  

Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.

Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Yamaha 583-11636-02-00
Yamaha 583-11610-22-00
Yamaha 583-11633-00
Yamaha 11H-11633-00
Yamaha 93450-22027
Yamaha 934501302200

Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.

Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.

Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.

Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).

Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.

Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.

 
5 235,00 Kč
01.2576.050
Pístní sada Yamaha SR500 / 78-81 + TT500 / 76-81 + XT500 / 76-81 - pro vrtání 88,00mm

Pístní sada Yamaha SR500 / 78-81 + TT500 / 76-81 + XT500 / 76-81 - pro vrtání 88,00mm

Písty PROX jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.

- rozměr pístu = pro vrtání 88,00mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst  

Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.

Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Yamaha 583-11638-02-00
Yamaha 583-11610-32-00
Yamaha 583-11633-00
Yamaha 11H-11633-00
Yamaha 93450-22027
Yamaha 934501302200

Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.

Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.

Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.

Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).

Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.

Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.

 
5 235,00 Kč
01.2576.100
Stator generátoru (alternátor) pro Kawasaki KZ650 + KZ700 + KZ750 + KZ751 + KZ752

Stator generátoru (alternátor) pro Kawasaki KZ650 + KZ700 + KZ750 + KZ751 + KZ752

Stator generátoru (alternátor) 12V od americké značky Arrowhead
- druhovýrobní vysoce kvalitní statory, které nabízejí vysokou spolehlivost a požadovaný výkon
- stator generátoru Arrowhead poskytuje stálý výkon v celém rozsahu provozu
- vysoká odolnost vinutí statoru vůči průrazu při vysokých teplotách
- drát vinutí s elektroizolačním lakem prvotřídní kvality nabízí vynikající proudovou zatížitelnost a odolnost vůči teplu
- konstrukce s redukcí tepla prodlužuje životnost
- kvalitní izolace kabelů proti opotřebení pro dlouhou životnost
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
- při instalaci není potřeba žádných změna či úprav
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce
- statory Arrowhead nabízejí dlouhou životnost a vysoký výkon

Upozornění: Statory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy startéru či kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu.

- Použití pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním (enduro, motokros). Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního. Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- Nebo pro generování napětí pro baterii a indukční zapalování (silniční motocykly). Primární část indukční cívky se před zapálením připojí pomocí tranzistoru k palubnímu napětí motocyklu a v okamžiku zapálení se odpojí. Při velké změně napětí na primární části indukční cívky se indukuje na sekundární části vysoké napětí pro svíčku.

Tento stator nahrazuje originální díl (OEM):
Kawasaki 21003-1083
Arrowhead 340-58087

Vhodné pro:
Kawasaki KZ650 CSR / 81-83
Kawasaki KZ700 / 84
Kawasaki KZ750 GPZ / 82
Kawasaki KZ750 LTD / 80-83
Kawasaki KZ750 Spectre / 82-83
Kawasaki KZ750 / 80
Kawasaki KZ751 / 81
Kawasaki KZ752 / 82

Značka Arrowhead Electrical Products vyrábí široký sortiment elektrických komponentů a jejich součástí. Sortiment zahrnuje startéry motoru, startovací kartáče, startovací uhlíky, alternátory, statory, regulátory pro motocykly, čtyřkolky a vodní skútry. Díky 45 letým zkušenostem disponují všechny výrobky vysokou kvalitou a zpracováním.

 
5 244,00 Kč
AR340-58087
Stator generátoru (alternátor) se snímačem otáček pro Honda CMX250X / 15 + CMX250C Rebel / 01-14

Stator generátoru (alternátor) se snímačem otáček pro Honda CMX250X / 15 + CMX250C Rebel / 01-14

Stator generátoru (alternátor) se snímačem otáček klikového hřídele 12V od americké značky Arrowhead
- druhovýrobní vysoce kvalitní statory, které nabízejí vysokou spolehlivost a požadovaný výkon
- stator generátoru Arrowhead poskytuje stálý výkon v celém rozsahu provozu
- vysoká odolnost vinutí statoru vůči průrazu při vysokých teplotách
- drát vinutí s elektroizolačním lakem prvotřídní kvality nabízí vynikající proudovou zatížitelnost a odolnost vůči teplu
- konstrukce s redukcí tepla prodlužuje životnost
- kvalitní izolace kabelů proti opotřebení pro dlouhou životnost
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
- při instalaci není potřeba žádných změna či úprav
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce
- statory Arrowhead nabízejí dlouhou životnost a vysoký výkon

Upozornění: Statory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy startéru či kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu.

- Použití pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním (enduro, motokros). Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního. Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- Nebo pro generování napětí pro baterii a indukční zapalování (silniční motocykly). Primární část indukční cívky se před zapálením připojí pomocí tranzistoru k palubnímu napětí motocyklu a v okamžiku zapálení se odpojí. Při velké změně napětí na primární části indukční cívky se indukuje na sekundární části vysoké napětí pro svíčku.

Tento stator nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 31120-KEN-671
Arrowhead 340-58099

Značka Arrowhead Electrical Products vyrábí široký sortiment elektrických komponentů a jejich součástí. Sortiment zahrnuje startéry motoru, startovací kartáče, startovací uhlíky, alternátory, statory, regulátory pro motocykly, čtyřkolky a vodní skútry. Díky 45 letým zkušenostem disponují všechny výrobky vysokou kvalitou a zpracováním.

 
5 244,00 Kč
AR340-58099
Objednejte dnes, 13 hod. a zboží obdržíte v pondělí.
Potřebujete zboží ještě dnes?
Vyzvědnětě si jej osobně na naší prodejně ve Strakonicích v době od 8 do 16h.
Platí pouze pro zboží označené skladem.
Doprava zdarma
při nákupu nad 2 200,00 Kč
Platí pro maloobchodní prodej do ČR
Chcete dostávat informace z našeho obchodu?

860 447 kusů zboží skladem ihned k expedici, 58 004 produktů v nabídce
14 dnů na vrácení a výměnu zakoupeného zboží
29 let zkušeností s prodejem náhradních dílů a příslušenství na všechny druhy motocyklů
Vlastní prodejna ve Strakonicích, kde si můžete zboží ihned osobně vyzvednout
Dlouhá historie firmy - na trhu od roku 1996.
Oficiální zastoupení více jak 45 značek pro Českou republiku
Odborná pomoc při výběru náhradních dílů a příslušenství na motocykly a čtyřkolky
Věrnostní program za každý nákup
ONLINE Live Chat každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin s proškoleným technikem

Motodíly od A do Z

 

 

 

MTZ Mototechnika s.r.o.

Telefon:  601 303 001  /  601 303 002

               601 303 003  /  601 303 004

E-mail: info@mototechnika.cz

Prodejna:

U Blatenského mostu 1482
(průmyslová zóna Kání Vrch)
386 01 Strakonice

Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod.

Informace

Kontakt a prodejna

Články, novinky

Doprava a platba

Obchodní podmínky

Reklamační řád

Výměna / Vrácení zboží

Ochrana osobních údajů

FAQ - Časté dotazy

Nastavení Cookies

O společnosti

Zastupované značky

Všechny prodávané značky

Velkoobchod

Profil společnosti

Historie společnoti

Podporujeme

Zapůjčení nýtovačky

Velikosti oblečení