Padací rám od portugalského výrobce CrossPro
- robustní hliníkový ochranný rám motocyklu v inovativním designu pro snížení celkové hmotnosti
- dle typu zajišťuje ochranu přední části motocyklu (motoru, nádrže, předních vidlic, přední masky, apod.) před značným poškozením při pádu
- padáky Cross Pro jsou vyrobeny z kvalitního hliníkového materiálu o síle 3mm (duralová slitina), který zaručuje dlouhou životnost
- většina použitých profilů v konstrukci padacího rámu jsou trubky o průměru 25mm
- přesná konstrukce pro jednotlivé typy motocyklů zajišťuje skvělou ochranu
- perfektní zpracování na moderních strojích zabezpečuje vysokou přesnost při montáži
- jednoduchá montáž i demontáž - součástí balení jsou i montážní komponenty a držáky (rozdílné dle modelu a roku výroby)
- vysoká úroveň zpracování, špičková kvalita výroby i materiálů - kvalitní výrobek "Made in Portugal"
Povrchová úprava práškovou barvou s elektrostatickým procesem nanášení a následnou tepelnou úpravou zvyšuje odolnost nástřiku a zaručuje dlouhodobou ochranu proti korozi.
Dostupné v barvách: černá, červená, modrá, žlutá, oranžová, bílá, zelená nebo v provedení leštěný hliník (Ice Polished).
Portugalská značka CrossPro byla založena v roce 2005 a zabývá se výrobou ochranných komponentů a doplňků pro vozidla na dvou i čtyřech kolech. Během krátké doby si značka vybudovala velmi dobrou reputaci v Evropě díky výrobě kvalitních a funkčních krytů pro čtyřkolky a hliníkových ochranných doplňků a příslušenství pro motocykly.
Produkty CROSSPRO jsou vyráběny v továrně v Portugalsku a podléhají přísné kontrole kvality, aby byla zajištěna nejlepší kvalita nabízených produktů. Proces neustálého zlepšování a zdokonalování produktů s postupným rozšiřováním sortimentu dle nových trendů motocyklového sportu, společně se znalostmi o mechanice a know-how o modalitě materiálů posunují produkty CrossPro na úroveň světové špičky.
Upozornění: z důvodu rozměrových parametrů a náročnosti na balení a přepravu je u této položky účtován dodatečný poplatek ve výši 50,-Kč, který se zobrazuje jako "Recyklační poplatek".
Padací rám od portugalského výrobce CrossPro
- robustní hliníkový ochranný rám motocyklu v inovativním designu pro snížení celkové hmotnosti
- dle typu zajišťuje ochranu přední části motocyklu (motoru, nádrže, předních vidlic, přední masky, apod.) před značným poškozením při pádu
- padáky Cross Pro jsou vyrobeny z kvalitního hliníkového materiálu o síle 3mm (duralová slitina), který zaručuje dlouhou životnost
- většina použitých profilů v konstrukci padacího rámu jsou trubky o průměru 25mm
- přesná konstrukce pro jednotlivé typy motocyklů zajišťuje skvělou ochranu
- perfektní zpracování na moderních strojích zabezpečuje vysokou přesnost při montáži
- jednoduchá montáž i demontáž - součástí balení jsou i montážní komponenty a držáky (rozdílné dle modelu a roku výroby)
- vysoká úroveň zpracování, špičková kvalita výroby i materiálů - kvalitní výrobek "Made in Portugal"
Tyto padací rámy jsou určeny pro model DCT.
Povrchová úprava práškovou barvou s elektrostatickým procesem nanášení a následnou tepelnou úpravou zvyšuje odolnost nástřiku a zaručuje dlouhodobou ochranu proti korozi.
Dostupné v barvách: černá, červená, modrá, žlutá, oranžová, bílá, zelená nebo v provedení leštěný hliník (Ice Polished).
Portugalská značka CrossPro byla založena v roce 2005 a zabývá se výrobou ochranných komponentů a doplňků pro vozidla na dvou i čtyřech kolech. Během krátké doby si značka vybudovala velmi dobrou reputaci v Evropě díky výrobě kvalitních a funkčních krytů pro čtyřkolky a hliníkových ochranných doplňků a příslušenství pro motocykly.
Produkty CROSSPRO jsou vyráběny v továrně v Portugalsku a podléhají přísné kontrole kvality, aby byla zajištěna nejlepší kvalita nabízených produktů. Proces neustálého zlepšování a zdokonalování produktů s postupným rozšiřováním sortimentu dle nových trendů motocyklového sportu, společně se znalostmi o mechanice a know-how o modalitě materiálů posunují produkty CrossPro na úroveň světové špičky.
Upozornění: z důvodu rozměrových parametrů a náročnosti na balení a přepravu je u této položky účtován dodatečný poplatek ve výši 50,-Kč, který se zobrazuje jako "Recyklační poplatek".
Padací rám od portugalského výrobce CrossPro
- robustní hliníkový ochranný rám motocyklu v inovativním designu pro snížení celkové hmotnosti
- dle typu zajišťuje ochranu přední části motocyklu (motoru, nádrže, předních vidlic, přední masky, apod.) před značným poškozením při pádu
- padáky Cross Pro jsou vyrobeny z kvalitního hliníkového materiálu o síle 3mm (duralová slitina), který zaručuje dlouhou životnost
- většina použitých profilů v konstrukci padacího rámu jsou trubky o průměru 25mm
- přesná konstrukce pro jednotlivé typy motocyklů zajišťuje skvělou ochranu
- perfektní zpracování na moderních strojích zabezpečuje vysokou přesnost při montáži
- jednoduchá montáž i demontáž - součástí balení jsou i montážní komponenty a držáky (rozdílné dle modelu a roku výroby)
- vysoká úroveň zpracování, špičková kvalita výroby i materiálů - kvalitní výrobek "Made in Portugal"
Tyto padací rámy jsou určeny pro model DCT.
Povrchová úprava práškovou barvou s elektrostatickým procesem nanášení a následnou tepelnou úpravou zvyšuje odolnost nástřiku a zaručuje dlouhodobou ochranu proti korozi.
Dostupné v barvách: černá, červená, modrá, žlutá, oranžová, bílá, zelená nebo v provedení leštěný hliník (Ice Polished).
Portugalská značka CrossPro byla založena v roce 2005 a zabývá se výrobou ochranných komponentů a doplňků pro vozidla na dvou i čtyřech kolech. Během krátké doby si značka vybudovala velmi dobrou reputaci v Evropě díky výrobě kvalitních a funkčních krytů pro čtyřkolky a hliníkových ochranných doplňků a příslušenství pro motocykly.
Produkty CROSSPRO jsou vyráběny v továrně v Portugalsku a podléhají přísné kontrole kvality, aby byla zajištěna nejlepší kvalita nabízených produktů. Proces neustálého zlepšování a zdokonalování produktů s postupným rozšiřováním sortimentu dle nových trendů motocyklového sportu, společně se znalostmi o mechanice a know-how o modalitě materiálů posunují produkty CrossPro na úroveň světové špičky.
Upozornění: z důvodu rozměrových parametrů a náročnosti na balení a přepravu je u této položky účtován dodatečný poplatek ve výši 50,-Kč, který se zobrazuje jako "Recyklační poplatek".
Padací rám od portugalského výrobce CrossPro
- robustní hliníkový ochranný rám motocyklu v inovativním designu pro snížení celkové hmotnosti
- dle typu zajišťuje ochranu přední části motocyklu (motoru, nádrže, předních vidlic, přední masky, apod.) před značným poškozením při pádu
- padáky Cross Pro jsou vyrobeny z kvalitního hliníkového materiálu o síle 3mm (duralová slitina), který zaručuje dlouhou životnost
- většina použitých profilů v konstrukci padacího rámu jsou trubky o průměru 25mm
- přesná konstrukce pro jednotlivé typy motocyklů zajišťuje skvělou ochranu
- perfektní zpracování na moderních strojích zabezpečuje vysokou přesnost při montáži
- jednoduchá montáž i demontáž - součástí balení jsou i montážní komponenty a držáky (rozdílné dle modelu a roku výroby)
- vysoká úroveň zpracování, špičková kvalita výroby i materiálů - kvalitní výrobek "Made in Portugal"
Tyto padací rámy jsou určeny pro model DCT.
Povrchová úprava práškovou barvou s elektrostatickým procesem nanášení a následnou tepelnou úpravou zvyšuje odolnost nástřiku a zaručuje dlouhodobou ochranu proti korozi.
Dostupné v barvách: černá, červená, modrá, žlutá, oranžová, bílá, zelená nebo v provedení leštěný hliník (Ice Polished).
Portugalská značka CrossPro byla založena v roce 2005 a zabývá se výrobou ochranných komponentů a doplňků pro vozidla na dvou i čtyřech kolech. Během krátké doby si značka vybudovala velmi dobrou reputaci v Evropě díky výrobě kvalitních a funkčních krytů pro čtyřkolky a hliníkových ochranných doplňků a příslušenství pro motocykly.
Produkty CROSSPRO jsou vyráběny v továrně v Portugalsku a podléhají přísné kontrole kvality, aby byla zajištěna nejlepší kvalita nabízených produktů. Proces neustálého zlepšování a zdokonalování produktů s postupným rozšiřováním sortimentu dle nových trendů motocyklového sportu, společně se znalostmi o mechanice a know-how o modalitě materiálů posunují produkty CrossPro na úroveň světové špičky.
Upozornění: z důvodu rozměrových parametrů a náročnosti na balení a přepravu je u této položky účtován dodatečný poplatek ve výši 50,-Kč, který se zobrazuje jako "Recyklační poplatek".
Padací rám od portugalského výrobce CrossPro
- robustní hliníkový ochranný rám motocyklu v inovativním designu pro snížení celkové hmotnosti
- dle typu zajišťuje ochranu přední části motocyklu (motoru, nádrže, předních vidlic, přední masky, apod.) před značným poškozením při pádu
- padáky Cross Pro jsou vyrobeny z kvalitního hliníkového materiálu o síle 3mm (duralová slitina), který zaručuje dlouhou životnost
- většina použitých profilů v konstrukci padacího rámu jsou trubky o průměru 25mm
- přesná konstrukce pro jednotlivé typy motocyklů zajišťuje skvělou ochranu
- perfektní zpracování na moderních strojích zabezpečuje vysokou přesnost při montáži
- jednoduchá montáž i demontáž - součástí balení jsou i montážní komponenty a držáky (rozdílné dle modelu a roku výroby)
- vysoká úroveň zpracování, špičková kvalita výroby i materiálů - kvalitní výrobek "Made in Portugal"
Tyto padací rámy jsou určeny pro model DCT.
Povrchová úprava práškovou barvou s elektrostatickým procesem nanášení a následnou tepelnou úpravou zvyšuje odolnost nástřiku a zaručuje dlouhodobou ochranu proti korozi.
Dostupné v barvách: černá, červená, modrá, žlutá, oranžová, bílá, zelená nebo v provedení leštěný hliník (Ice Polished).
Portugalská značka CrossPro byla založena v roce 2005 a zabývá se výrobou ochranných komponentů a doplňků pro vozidla na dvou i čtyřech kolech. Během krátké doby si značka vybudovala velmi dobrou reputaci v Evropě díky výrobě kvalitních a funkčních krytů pro čtyřkolky a hliníkových ochranných doplňků a příslušenství pro motocykly.
Produkty CROSSPRO jsou vyráběny v továrně v Portugalsku a podléhají přísné kontrole kvality, aby byla zajištěna nejlepší kvalita nabízených produktů. Proces neustálého zlepšování a zdokonalování produktů s postupným rozšiřováním sortimentu dle nových trendů motocyklového sportu, společně se znalostmi o mechanice a know-how o modalitě materiálů posunují produkty CrossPro na úroveň světové špičky.
Upozornění: z důvodu rozměrových parametrů a náročnosti na balení a přepravu je u této položky účtován dodatečný poplatek ve výši 50,-Kč, který se zobrazuje jako "Recyklační poplatek".
Padací rám od portugalského výrobce CrossPro
- robustní hliníkový ochranný rám motocyklu v inovativním designu pro snížení celkové hmotnosti
- dle typu zajišťuje ochranu přední části motocyklu (motoru, nádrže, předních vidlic, přední masky, apod.) před značným poškozením při pádu
- padáky Cross Pro jsou vyrobeny z kvalitního hliníkového materiálu o síle 3mm (duralová slitina), který zaručuje dlouhou životnost
- většina použitých profilů v konstrukci padacího rámu jsou trubky o průměru 25mm
- přesná konstrukce pro jednotlivé typy motocyklů zajišťuje skvělou ochranu
- perfektní zpracování na moderních strojích zabezpečuje vysokou přesnost při montáži
- jednoduchá montáž i demontáž - součástí balení jsou i montážní komponenty a držáky (rozdílné dle modelu a roku výroby)
- vysoká úroveň zpracování, špičková kvalita výroby i materiálů - kvalitní výrobek "Made in Portugal"
Tyto padací rámy jsou určeny pro model DCT.
Povrchová úprava práškovou barvou s elektrostatickým procesem nanášení a následnou tepelnou úpravou zvyšuje odolnost nástřiku a zaručuje dlouhodobou ochranu proti korozi.
Dostupné v barvách: černá, červená, modrá, žlutá, oranžová, bílá, zelená nebo v provedení leštěný hliník (Ice Polished).
Portugalská značka CrossPro byla založena v roce 2005 a zabývá se výrobou ochranných komponentů a doplňků pro vozidla na dvou i čtyřech kolech. Během krátké doby si značka vybudovala velmi dobrou reputaci v Evropě díky výrobě kvalitních a funkčních krytů pro čtyřkolky a hliníkových ochranných doplňků a příslušenství pro motocykly.
Produkty CROSSPRO jsou vyráběny v továrně v Portugalsku a podléhají přísné kontrole kvality, aby byla zajištěna nejlepší kvalita nabízených produktů. Proces neustálého zlepšování a zdokonalování produktů s postupným rozšiřováním sortimentu dle nových trendů motocyklového sportu, společně se znalostmi o mechanice a know-how o modalitě materiálů posunují produkty CrossPro na úroveň světové špičky.
Upozornění: z důvodu rozměrových parametrů a náročnosti na balení a přepravu je u této položky účtován dodatečný poplatek ve výši 50,-Kč, který se zobrazuje jako "Recyklační poplatek".
Kufry X-plor jsou určeny pro všechny, kteří hledají boční ADVENTURE kufry za dostupnou cenu.
- univerzální použití pro více modelů motocyklů
- kufr je vyroben z plastu s hliníkovým vzhledem
- robustní konstrukce s uzamykatelným odklápěcím víkem
- francouzský elegantní design s kompaktními a čistými liniemi
- zamykání na klíček
- boční madla
Díky základové desce a profily s více montážmíni otvory lze použít tento kufr na mnoho modelů motocyklů.
Objem: 28 litrů
Barva: černá
Přepravní nosnost: 8 kg
Rozměry (š-v-h): 42,5x22x28 cm
Balení: 1 sada (1 pár)
Upozornění: Tyto kufry jsou použitelné výhradně jako boční kufry!
Upozornění: Pravidelná kontrola a údržba je vyžadována na všech částech zavadla a jeho připevnění! Pokud je zavadalo poškozeno, nepoužívejte jej a
okamžitě demontujte z motocyklu. Kufr může být instalován různými způsoby na různé motocykly v závislosti na typu motocyklu a na zamýšleném použití a rovněž dle doporučení výrobce motocyklu. Nesprávná instalace nebo použití kufru může ovlivnit ovládání a provoz motocyklu, a může potenciálně vést k osobnímu zranění nebo smrti. Pokud máte nějaké otázky ohledně instalace nebo použití příslušenství, vyhledejte kvalifikovanou technickou pomoc.
Originální náhradní díl do předních vidlic (pérování) od japonského výrobce KYB.
Jedná se o originální díl přímo od výrobce KYB (Kayaba), který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celé vidlice.
Výrobce KYB je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek) a řadí se mezi světovou špičku.
Originální náhradní díl zadního tlumiče (pérování) od japonského výrobce KYB.
Jedná se o originální díl přímo od výrobce KYB (Kayaba), který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celého tlumiče.
Rozměry:
Vnitřní průměr těla tlumiče: 46mm
Výrobce KYB je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek) a řadí se mezi světovou špičku.
Jednotka zapalování (CDI jednotka / modul zapalování / řídící jednotka)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- zapojení je totožné s originálním dílem - plnohodnotná náhrada za originální díl
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového dílu)
Upozornění: díl je od výrobce určený pro daný model a rok výroby - kontrola konektorů a vhodnost použití viz. fotografie!
Tato jednotka zapalování nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 30400-461-155
Honda 30400-MA4-601
Honda 30400-MA1-155
Honda 30400-426-154
Honda 30400-460-661
Honda 30400-460-662
Honda 30400-425-154
Honda 30400-425-164
Vhodné pro motocykly:
Honda CX500C Custom / 82
Honda GL500 SilverWing / 81-82
Honda GL500D SilverWing Deluxe / 82
Honda GL500I SilverWing Interstate / 81-82
Honda CB650 (Europe) / 79-81
Honda CB650 (USA) / 79-82
Honda CB650C Custom / 80-81
Honda CB650SC NightHawk (SOHC) / 82
Honda CX650C Custom / 83
Honda CX650ED Eurosport / 83
Honda GL650 SilverWing / 83
Honda GL650D SilverWing Deluxe / 83
Honda GL650I SilverWing Interstate / 83
Honda CB750C Custom (DOHC) / 80-82
Honda CB750F Four Bol d'Or (DOHC) / 79-83
Honda CB750F2 (DOHC) / 82-83
Honda CB750K Four (DOHC) / 79-82
Honda CB750L Limited (DOHC) / 79
Honda CB750SC NightHawk (DOHC) / 82-83
Honda CB900C Custom / 80-82
Honda CB900F Bol d'Or / 79-82
Honda CB900F SuperSport / 81-82
Honda CB900F2 Bol d'Or / 81-83
Honda CB1000C Custom / 83
Honda CBX1000 Supersport / 81-82
Honda CB1100F Bol d'Or SuperSport / 83
Honda CB1100R / 81-83
Honda GL1100 GoldWing / 80-82
Honda GL1100A GoldWing Aspencade / 82
Honda GL1100D GoldWing Deluxe / 80-81
Honda GL1100I GoldWing Interstate / 80-82
Produkty HPI v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku komponentu, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Jednotka zapalování (CDI jednotka / modul zapalování / řídící jednotka)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- zapojení je totožné s originálním dílem - plnohodnotná náhrada za originální díl
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového dílu)
Upozornění: díl je od výrobce určený pro daný model a rok výroby - kontrola konektorů a vhodnost použití viz. fotografie!
Tato jednotka zapalování nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 30410-MF5-751
Vhodné pro motocykly:
Honda VT500C Shadow / 85-86
Produkty HPI v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku komponentu, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Jednotka zapalování (CDI jednotka / modul zapalování / řídící jednotka)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- zapojení je totožné s originálním dílem - plnohodnotná náhrada za originální díl
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového dílu)
Upozornění: díl je od výrobce určený pro daný model a rok výroby - kontrola konektorů a vhodnost použití viz. fotografie!
Tato jednotka zapalování nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Suzuki 32900-46D01
Suzuki BB7252
Vhodné pro motocykly:
Suzuki GSX400SSN Katana / 92-93
Produkty HPI v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku komponentu, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Jednotka zapalování (CDI jednotka / modul zapalování / řídící jednotka)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- zapojení je totožné s originálním dílem - plnohodnotná náhrada za originální díl
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového dílu)
Upozornění: díl je od výrobce určený pro daný model a rok výroby - kontrola konektorů a vhodnost použití viz. fotografie!
Tato jednotka zapalování nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Suzuki 32900-38B00
Suzuki 32900-38B10
Vhodné pro motocykly:
Suzuki VS1400 Intruder / 87-89
Produkty HPI v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku komponentu, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Jednotka zapalování (CDI jednotka / modul zapalování / řídící jednotka)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- zapojení je totožné s originálním dílem - plnohodnotná náhrada za originální díl
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového dílu)
Upozornění: díl je od výrobce určený pro daný model a rok výroby - kontrola konektorů a vhodnost použití viz. fotografie!
Tato jednotka zapalování nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 4X7-82305-21
Yamaha 42X-82305-20
Vhodné pro motocykly:
Yamaha XV750 Virago / 81-90
Produkty HPI v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku komponentu, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Kompletní startér od americké značky Arrowhead
- druhovýrobní vysoce kvalitní startéry, které poskytnou vysokou spolehlivost a požadovaný výkon
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
- při instalaci není potřeba žádných změna či úprav
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce
- izolovaná armatura pro ochranu proti nečistotám a korozi
- pryžová těsnění na horní a spodní straně jednotky zajišťují suchý provoz s prodlouženou životností
- vybaveny kvalitními měděnými pouzdry, izolovanými armaturami, kvalitními jehlovými ložisky a vysoce kvalitními elektromagnety s měděným vinutím pro vyšší točivý moment při startu
- startéry Arrowhead nabízejí dlouhou životnost a vysoký výkon
Upozornění: Startéry v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy startéru či kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu.
Provedení:
12V
Tento startér nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 4NK-81800-00-00
Yamaha 4NK-81890-00-00
Arrowhead 410-54171
Arrowhead SMU0366
Značka Arrowhead Electrical Products vyrábí široký sortiment elektrických komponentů a jejich součástí. Sortiment zahrnuje startéry motoru, startovací kartáče, startovací uhlíky, alternátory, statory, regulátory pro motocykly, čtyřkolky a vodní skútry. Díky 45 letým zkušenostem disponují všechny výrobky vysokou kvalitou a zpracováním.
Brzdové kotouče pro motocykly od německé značky TRW nabízejí prvotřídní kvalitu, atraktivní inovativní design a široký sortiment
- všechny brzdové kotouče pro motocykly TRW Lucas jsou maximalizovány pro bezpečnost a výkon pomocí unikátní vysoce kvalitní slitiny oceli
- motocyklové brzdové kotouče TRW Lucas poskytují výjimečnou kvalitu, absolutní spolehlivost a špičkový výkon bez kompromisů
- použity vysoce kvalitní materiály, kontrola kvality a výroba s nejpřísnější tolerancí a přesným povrchovým broušením (s rozměrovou tolerancí tloušťky pouhých 2/100mm pro maximální snížení vibrací)
- technologie křížově tvarovaného povrchového broušení zabraňuje vibracím a urychluje adaptaci nových destiček
- kotouče TRW Lucas disponují ultra tvrzeným povrchem pro prodlouženou životnost a rozměrovou stálost a nabízejí dokonalý chod, méně vibrací a lepší přizpůsobení a funkci brzdových destiček
- kotouče TRW jsou odolné proti opotřebení a jejich životnost je až o 30 % delší ve srovnání s mnoha ostatními značkami, a to navíc poskytují robustní výkon pro maximální bezpečnost
- sortiment zahrnuje širokou škálu kotoučů pro motocykly, skútry, čtyřkolky a skútry, tak i kotouče pro osobní a nákladní automobily
- výrobce doporučuje použití brzdových destiček TRW společně s brzdovými kotouči TRW, avšak vždy s maximálním ohledem na způsob použití (ne všechny směsi destiček se hodí do běžného provozu nebo terénu nebo na okruh!)
Brzdové kotouče TRW Lucas jsou nejlepší volbou pro jakékoliv použití - jsou vyráběny bez kompromisů ohledně surovin ani výrobních tolerancí obrábění - je to kombinace síly, inteligentního designu, vysoce pevné a rozměrově stálé oceli a nejmodernějších výrobních technologií včetně precizního řezání a nejdokonalejšího broušení.
Navíc jsou certifikovány podle nejvyšších bezpečnostních standardů mezinárodního automobilového průmyslu (kotouče se dodávají s typovým schválením - dokumenty s přihláškou vozidla naleznete zde: https://www.trwaftermarket.com/en/motorcycle/downloads/).
Ať při silničním použití v běžném provozu tak i v závodních podmínkách, motocyklové brzdové kotouče TRW Lucas nechávají konkurenci vždy za sebou!
Výrobky TRW LUCAS jsou používány i v nejprestižnějších závodech motocyklů, jako například MotoGP nebo WSBK.
Výrobce TRW LUCAS, známý také jako TRW Automotive vznikl spojením uznávaných značek TRW a Lucas a je součástí koncernu ZF.
Značka TRW je jedním z největších výrobců brzdových komponentů s více než 100 letou tradicí.
Všechny náhradní díly TRW jsou vyvíjeny, konstruovány, vyráběny a testovány se stejnou úrovní odbornosti a přesnosti, jaké platí pro brzdové systémy originální kvality OE.
Všechny brzdové disky jsou vyrobeny z extrémně rozměrově stabilní a kalené oceli opracované na nejpřísnější toleranci, aby kotouče dobře spolupracovali s brzdovými destičkami a účinně odrážely teplo vznikající při brzdění, odolávaly opotřebení a v konečném důsledku co nejdéle sloužily.
Plovoucí brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního nerezového materiálu určené pro silniční motocykly
- vysoce kvalitní přední brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- plovoucí konstrukce s ocelovým středem s odlehčením a vnějším věncem s robustní konstrukcí usměrňuje a eleminuje pnutí a deformaci vlivem vysokých teplot vznikajících při prudkém brzdění, neboť zajišťuje možnost rozpínání dle aktuální tepelné zátěže
- vnější věnec s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- precizní strojní snýtování vnějšího věnce a středu s velmi přesnou tolerancí pro "plovoucí funkčnost"
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon, nízké opotřebení, odolávají vysokému kontaktnímu tlaku a pomáhají progresivní reakci při brzdění, díky čemuž je brzdění plynulejší a přesnější
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)
Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Kawasaki 41080-0648-18U
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |