• 861 261 produktů skladem ihned k expedici
  • Osobní odběr ve Strakonicích od 8:00 do 16:00

Díly pro Váš motocykl

TECHNIKA - SILNICE

Spojka Rekluse Torq-Drive Clutch Pack - Suzuki GSX600R / 08-22 + GSX750R / 06-22

Spojka Rekluse Torq-Drive Clutch Pack - Suzuki GSX600R / 08-22 + GSX750R / 06-22

Rekluse Torq-Drive Clutch Pack je sada vysoce výkonné manuální spojky.
Instalace je stejně snadná jako výměna lamel spojky za komponenty OEM. Technologie tenkých třecích kotoučů TorqDrive umožňuje, aby se do prostoru OEM spojky vešlo více kotoučů, snižuje se tak prokluz a poskytuje plný výkon motoru.

Poznámka: Nejedná se o náhradní spojkovou sadu pro RadiusX, RadiusCX nebo Core Manual TorqDrive.

Rekluse TorqDrive zlepšil výkon přibližně o 25 % ve srovnání s původní spojkou. Je instalováno více spojkových obložení než originál a pro je zajištěn lepší přenos síly z motoru na převodovku bez prokluzu. Původní třecí obložení spojky a ocelové kotouče jsou při instalaci odstraněny a nahrazeny obložením Rekluse TorqDrive. Třecí destičky Rekluse TorqDrive používají ocelové jádro, zatímco spojkové destičky OEM používají hliník. Při zahřátí se ocelová jádra spojkových obložení Rekluse roztahují o méně než polovinu ve srovnání s hliníkovými jádry obložení OEM, což prakticky eliminuje vadnutí spojky. Během let výzkumu a testování vyvinula společnost Rekluse nejlepší třecí podložky pro motocykly z hlediska funkčnosti, přenosu síly a odolnosti. Třecí a spojkové obložení jsou trvanlivější a odolnější než jiné spojkové kotouče.
Kapacita točivého momentu se zvýší v průměru o 25 %, zatímco ovládací síly na spojkové páčce se sníží v průměru o 10 % (obě hodnoty se liší podle modelu). Pro ochranu spojkového koše jsou použity ocelové vložky, které zabraňují vyražení koše.

Vlastnosti a výhody:
- lepší přenos síly motoru na převodovku a na hnací řetěz
- eliminuje vadnutí spojky
- lepší rozjezdy a akcelerace ze zatáček
- zvýšená životnost spojky
- zlepšení přenosu výkonu o cca 25 %
- snížení síly potřebné pro ovládání spojky o cca 10 % (v závislosti na modelu)

Součástí dodávky:
- 11 ocelových kotoučů TorqDrive (o 1 více než OEM)
- 12 třecích obložení TorqDrive (o 1 více než OEM)
- Pružiny spojky pro přítlačnou desku
- Ocelové vložky do spojkového koše


Vhodné pro:
Suzuki GSX R600 / 08-22
Suzuki GSX R600 100th Anniversary Edition / 21
Suzuki GSX R600 30 Years / 16,18
Suzuki GSX R600 GP / 16-18
Suzuki GSX R600 MotoGP / 16-18
Suzuki GSX R600Z / 22
Suzuki GSX R750 / 06-22
Suzuki GSX R750 100th Anniversary Edition / 21
Suzuki GSX R750 50th Ann. Edition / 14
Suzuki GSX R750 50th Anniversary Edition / 14
Suzuki GSX R750Z / 22

 
15 032,00 Kč
RLRMS-2806002
Spojka Rekluse Torq-Drive Clutch Pack - Yamaha FJ09+FZ09 / 17 + MT09 / 18-21 + Tracer 900 / 19 + Tracer 900GT / 19-20 +  XSR900 / 17-21

Spojka Rekluse Torq-Drive Clutch Pack - Yamaha FJ09+FZ09 / 17 + MT09 / 18-21 + Tracer 900 / 19 + Tracer 900GT / 19-20 + XSR900 / 17-21

Rekluse Torq-Drive Clutch Pack je sada vysoce výkonné manuální spojky.
Instalace je stejně snadná jako výměna lamel spojky za komponenty OEM. Technologie tenkých třecích kotoučů TorqDrive umožňuje, aby se do prostoru OEM spojky vešlo více kotoučů, snižuje se tak prokluz a poskytuje plný výkon motoru.

Poznámka: Nejedná se o náhradní spojkovou sadu pro RadiusX, RadiusCX nebo Core Manual TorqDrive.

Rekluse TorqDrive zlepšil výkon přibližně o 25 % ve srovnání s původní spojkou. Je instalováno více spojkových obložení než originál a pro je zajištěn lepší přenos síly z motoru na převodovku bez prokluzu. Původní třecí obložení spojky a ocelové kotouče jsou při instalaci odstraněny a nahrazeny obložením Rekluse TorqDrive. Třecí destičky Rekluse TorqDrive používají ocelové jádro, zatímco spojkové destičky OEM používají hliník. Při zahřátí se ocelová jádra spojkových obložení Rekluse roztahují o méně než polovinu ve srovnání s hliníkovými jádry obložení OEM, což prakticky eliminuje vadnutí spojky. Během let výzkumu a testování vyvinula společnost Rekluse nejlepší třecí podložky pro motocykly z hlediska funkčnosti, přenosu síly a odolnosti. Třecí a spojkové obložení jsou trvanlivější a odolnější než jiné spojkové kotouče.
Kapacita točivého momentu se zvýší v průměru o 25 %, zatímco ovládací síly na spojkové páčce se sníží v průměru o 10 % (obě hodnoty se liší podle modelu). Pro ochranu spojkového koše jsou použity ocelové vložky, které zabraňují vyražení koše.

Vlastnosti a výhody:
- lepší přenos síly motoru na převodovku a na hnací řetěz
- eliminuje vadnutí spojky
- lepší rozjezdy a akcelerace ze zatáček
- zvýšená životnost spojky
- zlepšení přenosu výkonu o cca 25 %
- snížení síly potřebné pro ovládání spojky o cca 10 % (v závislosti na modelu)

Součástí dodávky:
- 11 ocelových kotoučů TorqDrive (o 1 více než OEM)
- 12 třecích obložení TorqDrive (o 1 více než OEM)
- Pružiny spojky pro přítlačnou desku
- Ocelové vložky do spojkového koše


Vhodné pro:
Yamaha FJ09 / 17
Yamaha FZ09 / 17
Yamaha MT09 / 18-21
Yamaha Tracer 900 / 19
Yamaha Tracer 900GT / 19-20
Yamaha XSR900 / 17-21

 
15 032,00 Kč
RLRMS-2807009
Spojka Rekluse Torq-Drive Clutch Pack - Yamaha FZ07 / 14-17 + MT07 / 14-22 + Tenere 700 / 19-22 + XSR700 / 15-22

Spojka Rekluse Torq-Drive Clutch Pack - Yamaha FZ07 / 14-17 + MT07 / 14-22 + Tenere 700 / 19-22 + XSR700 / 15-22

Rekluse Torq-Drive Clutch Pack je sada vysoce výkonné manuální spojky.
Instalace je stejně snadná jako výměna lamel spojky za komponenty OEM. Technologie tenkých třecích kotoučů TorqDrive umožňuje, aby se do prostoru OEM spojky vešlo více kotoučů, snižuje se tak prokluz a poskytuje plný výkon motoru.

Poznámka: Nejedná se o náhradní spojkovou sadu pro RadiusX, RadiusCX nebo Core Manual TorqDrive.

Rekluse TorqDrive zlepšil výkon přibližně o 25 % ve srovnání s původní spojkou. Je instalováno více spojkových obložení než originál a pro je zajištěn lepší přenos síly z motoru na převodovku bez prokluzu. Původní třecí obložení spojky a ocelové kotouče jsou při instalaci odstraněny a nahrazeny obložením Rekluse TorqDrive. Třecí destičky Rekluse TorqDrive používají ocelové jádro, zatímco spojkové destičky OEM používají hliník. Při zahřátí se ocelová jádra spojkových obložení Rekluse roztahují o méně než polovinu ve srovnání s hliníkovými jádry obložení OEM, což prakticky eliminuje vadnutí spojky. Během let výzkumu a testování vyvinula společnost Rekluse nejlepší třecí podložky pro motocykly z hlediska funkčnosti, přenosu síly a odolnosti. Třecí a spojkové obložení jsou trvanlivější a odolnější než jiné spojkové kotouče.
Kapacita točivého momentu se zvýší v průměru o 25 %, zatímco ovládací síly na spojkové páčce se sníží v průměru o 10 % (obě hodnoty se liší podle modelu). Pro ochranu spojkového koše jsou použity ocelové vložky, které zabraňují vyražení koše.

Vlastnosti a výhody:
- lepší přenos síly motoru na převodovku a na hnací řetěz
- eliminuje vadnutí spojky
- lepší rozjezdy a akcelerace ze zatáček
- zvýšená životnost spojky
- zlepšení přenosu výkonu o cca 25 %
- snížení síly potřebné pro ovládání spojky o cca 10 % (v závislosti na modelu)

Součástí dodávky:
- 11 ocelových kotoučů TorqDrive (o 1 více než OEM)
- 12 třecích obložení TorqDrive (o 1 více než OEM)
- Pružiny spojky pro přítlačnou desku
- Ocelové vložky do spojkového koše


Vhodné pro:
Yamaha FZ07 / 14-17
Yamaha MT07 / 14-22
Yamaha Tenere 700 / 19-22
Yamaha XSR700 / 15-22

 
15 032,00 Kč
RLRMS-2807007
Hlava válce Honda NSR250 MC16 / 86-87

Hlava válce Honda NSR250 MC16 / 86-87

Tuningové hlavy válců od nizozemské značky VHM.
- s vyměnitelnou vložkou spalovacího prostoru, kterou je nutno objednat samostatně (dodáváno bez vnitřní vložky)
- zlepšení výkonu motoru (poskytuje vyšší výkon)
- vylepšení tepelného přenosu a zvýšená odolnost při detonaci
- vyrobena z vysoce kvalitní slitiny a disponuje vylepšenými vodními kanály
- závodní hlava válce VHM s výměnnou spalovací komorou byla speciálně vyvinuta pro optimální výkon během celého závodu
- dostupné různé varianty výměnných vložek spalovací komory
- vysoká kvalita zpracování "Made in EU"
- uváděné výkonové hodnoty byly docíleny a naměřeny při použití benzínu s oktanovým číslem 98, který je doporučený jako standardní pro hlavy VHM.

Vnitřní vložka se objednává jako samostatný díl (není obsahem balení)!

Vhodné vložky (obj.kód):
AE32308-D (12.40cc) *
AE32308-B (12.00cc)
AE32308-C (12.20cc)
AE32308-E (12.60cc)

Těsnění standardně není součástí balení (pouze pokud v originálním provedení bylo ploché těsnění, neboť hlavy VHM jsou těsněny výhradně o-kroužky)!

Upozornění: pro motor, kde je použita hlava VHM, není doporučeno použití paliva s bioethanolem, a to z důvodu vysokého tepla a míry detonace.

Doporučení pro výběr správné vložky hlavy válce:
- vložka s vyšší kompresí = určena pro lepší akceleraci a výkon ve vyšších otáčkách - nabízí více síly od spodu;
* vložka se standardní kompresí VHM = navržena jako ideální závodní vložka výrobcem VHM, která v celkovém rozsahu nabízí lepší výkon i otáčky než originální díl;
- vložka s nižší kompresí =  nabízí vyšší rychlost.

 
15 270,00 Kč
VHAA33192
Hlava válce Honda NSR250 MC18 / 88-89

Hlava válce Honda NSR250 MC18 / 88-89

Tuningové hlavy válců od nizozemské značky VHM.
- s vyměnitelnou vložkou spalovacího prostoru, kterou je nutno objednat samostatně (dodáváno bez vnitřní vložky)
- zlepšení výkonu motoru (poskytuje vyšší výkon)
- vylepšení tepelného přenosu a zvýšená odolnost při detonaci
- vyrobena z vysoce kvalitní slitiny a disponuje vylepšenými vodními kanály
- závodní hlava válce VHM s výměnnou spalovací komorou byla speciálně vyvinuta pro optimální výkon během celého závodu
- dostupné různé varianty výměnných vložek spalovací komory
- vysoká kvalita zpracování "Made in EU"
- uváděné výkonové hodnoty byly docíleny a naměřeny při použití benzínu s oktanovým číslem 98, který je doporučený jako standardní pro hlavy VHM.

Vnitřní vložka se objednává jako samostatný díl (není obsahem balení)!

Vhodné vložky (obj.kód):
AE32308-D (12.40cc) *
AE32308-B (12.00cc)
AE32308-C (12.20cc)
AE32308-E (12.60cc)

Těsnění standardně není součástí balení (pouze pokud v originálním provedení bylo ploché těsnění, neboť hlavy VHM jsou těsněny výhradně o-kroužky)!

Upozornění: pro motor, kde je použita hlava VHM, není doporučeno použití paliva s bioethanolem, a to z důvodu vysokého tepla a míry detonace.

Doporučení pro výběr správné vložky hlavy válce:
- vložka s vyšší kompresí = určena pro lepší akceleraci a výkon ve vyšších otáčkách - nabízí více síly od spodu;
* vložka se standardní kompresí VHM = navržena jako ideální závodní vložka výrobcem VHM, která v celkovém rozsahu nabízí lepší výkon i otáčky než originální díl;
- vložka s nižší kompresí =  nabízí vyšší rychlost.

 
15 270,00 Kč
VHAA33191
Hlava válce Honda NSR250 MC21+NSR250 MC28 / 90-99

Hlava válce Honda NSR250 MC21+NSR250 MC28 / 90-99

Tuningové hlavy válců od nizozemské značky VHM.
- s vyměnitelnou vložkou spalovacího prostoru, kterou je nutno objednat samostatně (dodáváno bez vnitřní vložky)
- zlepšení výkonu motoru (poskytuje vyšší výkon)
- vylepšení tepelného přenosu a zvýšená odolnost při detonaci
- vyrobena z vysoce kvalitní slitiny a disponuje vylepšenými vodními kanály
- závodní hlava válce VHM s výměnnou spalovací komorou byla speciálně vyvinuta pro optimální výkon během celého závodu
- dostupné různé varianty výměnných vložek spalovací komory
- vysoká kvalita zpracování "Made in EU"
- uváděné výkonové hodnoty byly docíleny a naměřeny při použití benzínu s oktanovým číslem 98, který je doporučený jako standardní pro hlavy VHM.

Vnitřní vložka se objednává jako samostatný díl (není obsahem balení)!

Vhodné vložky (obj.kód):
AE32069-E (12.60cc) *

Těsnění standardně není součástí balení (pouze pokud v originálním provedení bylo ploché těsnění, neboť hlavy VHM jsou těsněny výhradně o-kroužky)!

Upozornění: pro motor, kde je použita hlava VHM, není doporučeno použití paliva s bioethanolem, a to z důvodu vysokého tepla a míry detonace.

Doporučení pro výběr správné vložky hlavy válce:
- vložka s vyšší kompresí = určena pro lepší akceleraci a výkon ve vyšších otáčkách - nabízí více síly od spodu;
* vložka se standardní kompresí VHM = navržena jako ideální závodní vložka výrobcem VHM, která v celkovém rozsahu nabízí lepší výkon i otáčky než originální díl;
- vložka s nižší kompresí =  nabízí vyšší rychlost.

 
15 270,00 Kč
VHAA33054
Hlava válce Yamaha TZR250R (3XV1) / 91-92

Hlava válce Yamaha TZR250R (3XV1) / 91-92

Tuningové hlavy válců (2ks) od nizozemské značky VHM.
- s vyměnitelnou vložkou spalovacího prostoru, kterou je nutno objednat samostatně (dodáváno bez vnitřní vložky)
- zlepšení výkonu motoru (poskytuje vyšší výkon)
- vylepšení tepelného přenosu a zvýšená odolnost při detonaci
- vyrobena z vysoce kvalitní slitiny a disponuje vylepšenými vodními kanály
- závodní hlava válce VHM s výměnnou spalovací komorou byla speciálně vyvinuta pro optimální výkon během celého závodu
- dostupné různé varianty výměnných vložek spalovací komory
- vysoká kvalita zpracování "Made in EU"
- uváděné výkonové hodnoty byly docíleny a naměřeny při použití benzínu s oktanovým číslem 98, který je doporučený jako standardní pro hlavy VHM.

Vnitřní vložka se objednává jako samostatný díl (není obsahem balení)!

Vhodné vložky (obj.kód):
AE32313-B (12.00cc)
AE32313-C (12.20cc)
AE32313-D (12.40cc)*
AE32313-E (12.60cc)
AE32313-F (12.80cc)

Těsnění standardně není součástí balení (pouze pokud v originálním provedení bylo ploché těsnění, neboť hlavy VHM jsou těsněny výhradně o-kroužky)!

Upozornění: pro motor, kde je použita hlava VHM, není doporučeno použití paliva s bioethanolem, a to z důvodu vysokého tepla a míry detonace.

Doporučení pro výběr správné vložky hlavy válce:
- vložka s vyšší kompresí = určena pro lepší akceleraci a výkon ve vyšších otáčkách - nabízí více síly od spodu;
* vložka se standardní kompresí VHM = navržena jako ideální závodní vložka výrobcem VHM, která v celkovém rozsahu nabízí lepší výkon i otáčky než originální díl;
- vložka s nižší kompresí =  nabízí vyšší rychlost.

 
15 270,00 Kč
VHAA33195
Kontrolní přípravek trubek předních vidlic pérování K-TECH Front Fork Tube Alignment Tool

Kontrolní přípravek trubek předních vidlic pérování K-TECH Front Fork Tube Alignment Tool

Testovací nástroj ke zjišťování nerovnosti a ohnutí trubek předních vidlic od anglické značky K-TECH
- přístroj k zjištění ohnutí přední vidlice s vysokou přesností
- jedná se o profesionální přístroj pro profesionály
- nástroj je navržen tak, aby pomohl mechanikům zlepšit efektivitu v jejich dílnách, neboť během chvíli je možné detekovat závadu
- všechny přípravky a nástroje K-Tech jsou navrženy s více než dvacetiletými zkušenostmi a umožňují efektivní a bezpečnou práci

Značka K-Tech je výrobce mnoha tuningových a funkčních doplňků pro vyladění předních vidlic a zadních tlumičů pro offroadové i silniční použití. Specializuje se na vývoj, výrobu a servis pro zajištění bezkonkurenčního odpružení motocyklu.
Všechny produkty K-Tech jsou navrženy tak, aby pomohly zlepšit výkon a ovladatelnost motocyklu pro hobby i závodní použití.
Sortiment zahrnuje plně kompatibilní náhradní díly pro pérování (těsnící komponenty, vodící pouzdra, pružiny, trubky, pístní tyče, atd.), vlastní tuningové produkty zlepšující funkci pérování oproti originálnímu vybavení (vnitřní cartridge, systémy vnitřních pístků, kompletní přední vidlice, kompletní zadní tlumiče, adaptéry, atd.) a specializované nářadí a přípravky pro montáž i demontáž na profesionální úrovni.

 
15 499,00 Kč
KT113077010
Olej motorový motocyklový Putoline Sport4R 10W40 (balení 60L)

Olej motorový motocyklový Putoline Sport4R 10W40 (balení 60L)

Polosyntetický čtyřtaktní motorový olej vyrobený na bázi revolučního systému "Putoline technomoto aditive pure bike", jenž zajišťuje jemný chod motoru, snižuje opotřebení komponentů a zaručuje plnou kompabilitu s moderními třecími materiály mokrých spojek. Tento polosyntetický čtyřtaktní motorový olej je vhodný zejména pro silniční, terénní  motocykly, skútry a čtyřkolky, které pracují za nejnáročnějších podmínek.

Hlavní vlastnosti a výhody oleje SPORT 4R:
- minimální opotřebení motoru a převodovky
- minimální spotřeba oleje
- vynikající viskozitní vlastnosti i při nízkých teplotách, což výrazně zabraňuje opotřebení při studených startech
- vynikající čisticí vlastnosti zajišťují dlouhodobý a optimální výkon motoru
- vynikající mazací vlastnosti po celou dobu životnosti

Základní vlastnosti motorového oleje Putoline SPORT 4R:
- viskozita = 10W40
- klasifikace = API SM
- výkonností specifikace = JASO MA2
- hustota = 0,861 kg/l
- index viskozity = 153
- bod vznícení = 222 °C
- bod tuhnutí = -33 °C

Objem: 1litr

Putoline Oil je světoznámý dodavatel širokého sortimentu olejů, maziv a přípravků pro údržbu.
Specializuje se a vyrábí pouze a výhradně výrobky pro motocykly, skútry a čtyřkolky, což značku Putoline činí jedinečnou mezi opravdovými prvovýrobci olejů!
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu a dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Značka je součástí koncernu KroonOil, který vyrábí oleje již od roku 1906. Díky podpoře vlastních laboratoří a velkého technologického zázemí si značka Putoline klade za cíl neustále zdokonalovat své výrobky za pomoci nejmodernější technologií, což má i ve svém mottu "Putoline Oil, Driven by Technology!".

 
15 799,00 Kč
PU74388
Olej motorový motocyklový Putoline Sport4R 15W50 (60L)

Olej motorový motocyklový Putoline Sport4R 15W50 (60L)

Polosyntetický čtyřtaktní motorový olej vyrobený na bázi revolučního systému "Putoline technomoto aditive pure bike", jenž zajišťuje jemný chod motoru, snižuje opotřebení komponentů a zaručuje plnou kompabilitu s moderními třecími materiály mokrých spojek. Tento polosyntetický čtyřtaktní motorový olej je vhodný zejména pro silniční, terénní  motocykly, skútry a čtyřkolky, které pracují za nejnáročnějších podmínek.

Hlavní vlastnosti a výhody oleje SPORT 4R:
- minimální opotřebení motoru a převodovky
- minimální spotřeba oleje
- vynikající viskozitní vlastnosti i při nízkých teplotách, což výrazně zabraňuje opotřebení při studených startech
- vynikající čisticí vlastnosti zajišťují dlouhodobý a optimální výkon motoru
- vynikající mazací vlastnosti po celou dobu životnosti

Základní vlastnosti motorového oleje Putoline SPORT 4R:
- viskozita = 15W50
- klasifikace = API SM
- výkonností specifikace = JASO MA2
- hustota = 0,876 kg/l
- index viskozity = 150
- bod vznícení = 224 °C
- bod tuhnutí = -33 °C

Objem: 60 litrů

Putoline Oil je světoznámý dodavatel širokého sortimentu olejů, maziv a přípravků pro údržbu.
Specializuje se a vyrábí pouze a výhradně výrobky pro motocykly, skútry a čtyřkolky, což značku Putoline činí jedinečnou mezi opravdovými prvovýrobci olejů!
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu a dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Značka je součástí koncernu KroonOil, který vyrábí oleje již od roku 1906. Díky podpoře vlastních laboratoří a velkého technologického zázemí si značka Putoline klade za cíl neustále zdokonalovat své výrobky za pomoci nejmodernější technologií, což má i ve svém mottu "Putoline Oil, Driven by Technology!".

 
15 799,00 Kč
PU70416
Jednotka zapalování (CDI jednotka) - Honda RS125R / 95-08

Jednotka zapalování (CDI jednotka) - Honda RS125R / 95-08

Jednotka zapalování (CDI jednotka / modul zapalování / řídící jednotka)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- zapojení je totožné s originálním dílem - plnohodnotná náhrada za originální díl
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového dílu)

Upozornění: díl je od výrobce určený pro daný model a rok výroby - kontrola konektorů a vhodnost použití viz. fotografie!

Tato jednotka zapalování nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 30400-NX4-003
Honda 30400-NX4-771
Honda 30400-NX4-711

Vhodné pro motocykly:
Honda RS125R / 95-08

Produkty HPI v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku komponentu, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.

 
16 456,00 Kč
HPCD1113D
Spojka Rekluse Torq-Drive Clutch Pack - Indian Chief + Chieftain + Roadmaster + Springfield

Spojka Rekluse Torq-Drive Clutch Pack - Indian Chief + Chieftain + Roadmaster + Springfield

Rekluse Torq-Drive Clutch Pack je sada vysoce výkonné manuální spojky.
Instalace je stejně snadná jako výměna lamel spojky za komponenty OEM. Technologie tenkých třecích kotoučů TorqDrive umožňuje, aby se do prostoru OEM spojky vešlo více kotoučů, snižuje se tak prokluz a poskytuje plný výkon motoru.

Poznámka: Nejedná se o náhradní spojkovou sadu pro RadiusX, RadiusCX nebo Core Manual TorqDrive.

Rekluse TorqDrive zlepšil výkon přibližně o 25 % ve srovnání s původní spojkou. Je instalováno více spojkových obložení než originál a pro je zajištěn lepší přenos síly z motoru na převodovku bez prokluzu. Původní třecí obložení spojky a ocelové kotouče jsou při instalaci odstraněny a nahrazeny obložením Rekluse TorqDrive. Třecí destičky Rekluse TorqDrive používají ocelové jádro, zatímco spojkové destičky OEM používají hliník. Při zahřátí se ocelová jádra spojkových obložení Rekluse roztahují o méně než polovinu ve srovnání s hliníkovými jádry obložení OEM, což prakticky eliminuje vadnutí spojky. Během let výzkumu a testování vyvinula společnost Rekluse nejlepší třecí podložky pro motocykly z hlediska funkčnosti, přenosu síly a odolnosti. Třecí a spojkové obložení jsou trvanlivější a odolnější než jiné spojkové kotouče.
Kapacita točivého momentu se zvýší v průměru o 25 %, zatímco ovládací síly na spojkové páčce se sníží v průměru o 10 % (obě hodnoty se liší podle modelu). Pro ochranu spojkového koše jsou použity ocelové vložky, které zabraňují vyražení koše.

Vlastnosti a výhody:
- lepší přenos síly motoru na převodovku a na hnací řetěz
- eliminuje vadnutí spojky
- lepší rozjezdy a akcelerace ze zatáček
- zvýšená životnost spojky
- zlepšení přenosu výkonu o cca 25 %
- snížení síly potřebné pro ovládání spojky o cca 10 % (v závislosti na modelu)

Součástí dodávky:
- 11 ocelových kotoučů TorqDrive (o 1 více než OEM)
- 12 třecích obložení TorqDrive (o 1 více než OEM)
- Pružiny spojky pro přítlačnou desku
- Ocelové vložky do spojkového koše


Vhodné pro:
Indian Chief / 18
Indian Chief Classic / 14-17
Indian Chief Dark Horse / 16-20
Indian Chief Vintage / 14-20
Indian Chieftain / 14-19
Indian Chieftain Classic / 18-19
Indian Chieftain Dark Horse / 16-20
Indian Chieftain Elite / 17-19
Indian Chieftain Limited / 17-19
Indian Roadmaster / 15-20
Indian Roadmaster Classic / 17-19
Indian Roadmaster Dark Horse / 20
Indian Roadmaster Elite / 18-20
Indian Springfield / 16-19
Indian Springfield Dark Horse / 18-19

 
16 508,00 Kč
RLRMS-2816100
Spojka Rekluse Torq-Drive Clutch Pack - Indian FTR / 19-22 + FTR R Carbon / 21-22 + FTR Rally / 20-22 + FTR S / 19-22

Spojka Rekluse Torq-Drive Clutch Pack - Indian FTR / 19-22 + FTR R Carbon / 21-22 + FTR Rally / 20-22 + FTR S / 19-22

Rekluse Torq-Drive Clutch Pack je sada vysoce výkonné manuální spojky.
Instalace je stejně snadná jako výměna lamel spojky za komponenty OEM. Technologie tenkých třecích kotoučů TorqDrive umožňuje, aby se do prostoru OEM spojky vešlo více kotoučů, snižuje se tak prokluz a poskytuje plný výkon motoru.

Poznámka: Nejedná se o náhradní spojkovou sadu pro RadiusX, RadiusCX nebo Core Manual TorqDrive.

Rekluse TorqDrive zlepšil výkon přibližně o 25 % ve srovnání s původní spojkou. Je instalováno více spojkových obložení než originál a pro je zajištěn lepší přenos síly z motoru na převodovku bez prokluzu. Původní třecí obložení spojky a ocelové kotouče jsou při instalaci odstraněny a nahrazeny obložením Rekluse TorqDrive. Třecí destičky Rekluse TorqDrive používají ocelové jádro, zatímco spojkové destičky OEM používají hliník. Při zahřátí se ocelová jádra spojkových obložení Rekluse roztahují o méně než polovinu ve srovnání s hliníkovými jádry obložení OEM, což prakticky eliminuje vadnutí spojky. Během let výzkumu a testování vyvinula společnost Rekluse nejlepší třecí podložky pro motocykly z hlediska funkčnosti, přenosu síly a odolnosti. Třecí a spojkové obložení jsou trvanlivější a odolnější než jiné spojkové kotouče.
Kapacita točivého momentu se zvýší v průměru o 25 %, zatímco ovládací síly na spojkové páčce se sníží v průměru o 10 % (obě hodnoty se liší podle modelu). Pro ochranu spojkového koše jsou použity ocelové vložky, které zabraňují vyražení koše.

Vlastnosti a výhody:
- lepší přenos síly motoru na převodovku a na hnací řetěz
- eliminuje vadnutí spojky
- lepší rozjezdy a akcelerace ze zatáček
- zvýšená životnost spojky
- zlepšení přenosu výkonu o cca 25 %
- snížení síly potřebné pro ovládání spojky o cca 10 % (v závislosti na modelu)

Součástí dodávky:
- 11 ocelových kotoučů TorqDrive (o 1 více než OEM)
- 12 třecích obložení TorqDrive (o 1 více než OEM)
- Pružiny spojky pro přítlačnou desku
- Ocelové vložky do spojkového koše


Vhodné pro:
Indian FTR / 19-22
Indian FTR R Carbon / 21-22
Indian FTR Rally / 20-22
Indian FTR S / 19-22

 
16 509,00 Kč
RLRMS-2816200
Spojka Rekluse Torq-Drive Clutch Pack - Indian Scout / 15-21 + Scout 100th Anniversary / 20 + Scout Bobber / 18-21 + Scout Bobber Sixty / 20-21 + Scout Bobber Twenty / 20-21 + Scout Sixty / 16-20

Spojka Rekluse Torq-Drive Clutch Pack - Indian Scout / 15-21 + Scout 100th Anniversary / 20 + Scout Bobber / 18-21 + Scout Bobber Sixty / 20-21 + Scout Bobber Twenty / 20-21 + Scout Sixty / 16-20

Rekluse Torq-Drive Clutch Pack je sada vysoce výkonné manuální spojky.
Instalace je stejně snadná jako výměna lamel spojky za komponenty OEM. Technologie tenkých třecích kotoučů TorqDrive umožňuje, aby se do prostoru OEM spojky vešlo více kotoučů, snižuje se tak prokluz a poskytuje plný výkon motoru.

Poznámka: Nejedná se o náhradní spojkovou sadu pro RadiusX, RadiusCX nebo Core Manual TorqDrive.

Rekluse TorqDrive zlepšil výkon přibližně o 25 % ve srovnání s původní spojkou. Je instalováno více spojkových obložení než originál a pro je zajištěn lepší přenos síly z motoru na převodovku bez prokluzu. Původní třecí obložení spojky a ocelové kotouče jsou při instalaci odstraněny a nahrazeny obložením Rekluse TorqDrive. Třecí destičky Rekluse TorqDrive používají ocelové jádro, zatímco spojkové destičky OEM používají hliník. Při zahřátí se ocelová jádra spojkových obložení Rekluse roztahují o méně než polovinu ve srovnání s hliníkovými jádry obložení OEM, což prakticky eliminuje vadnutí spojky. Během let výzkumu a testování vyvinula společnost Rekluse nejlepší třecí podložky pro motocykly z hlediska funkčnosti, přenosu síly a odolnosti. Třecí a spojkové obložení jsou trvanlivější a odolnější než jiné spojkové kotouče.
Kapacita točivého momentu se zvýší v průměru o 25 %, zatímco ovládací síly na spojkové páčce se sníží v průměru o 10 % (obě hodnoty se liší podle modelu). Pro ochranu spojkového koše jsou použity ocelové vložky, které zabraňují vyražení koše.

Vlastnosti a výhody:
- lepší přenos síly motoru na převodovku a na hnací řetěz
- eliminuje vadnutí spojky
- lepší rozjezdy a akcelerace ze zatáček
- zvýšená životnost spojky
- zlepšení přenosu výkonu o cca 25 %
- snížení síly potřebné pro ovládání spojky o cca 10 % (v závislosti na modelu)

Součástí dodávky:
- 11 ocelových kotoučů TorqDrive (o 1 více než OEM)
- 12 třecích obložení TorqDrive (o 1 více než OEM)
- Pružiny spojky pro přítlačnou desku
- Ocelové vložky do spojkového koše


Vhodné pro:
Indian Scout / 15-21
Indian Scout 100th Anniversary / 20
Indian Scout Bobber / 18-21
Indian Scout Bobber Sixty / 20-21
Indian Scout Bobber Twenty / 20-21
Indian Scout Sixty / 16-20

 
16 509,00 Kč
RLRMS-2816031
Kufry boční hliníkové S-LINE objem 37 litrů - barva černá

Kufry boční hliníkové S-LINE objem 37 litrů - barva černá

Kufry boční S-LINE s francouzský elegantním a moderním designem.
- kufr je vyroben z masivního leteckého hliníku
- robustní konstrukce s uzamykatelným odklápěcím víkem
- kufr disponuje hydroizolací a vnitřními popruhy pro lepší držení obsahu kufru
- možnost přidání dalších lehkých věcí na víka kufrů přes vnější popruhy
- zamykání na klíček
- boční madla

Objem: 37 litrů
Barva: černá
Přepravní nosnost: 8 kg
Rozměry (š-v-h): 39x39x27,5 cm

Balení: 1 sada (1 pár)

Upozornění: Tyto kufry jsou použitelné výhradně jako boční kufry!
Upozornění: Pravidelná kontrola a údržba je vyžadována na všech částech zavadla a jeho připevnění! Pokud je zavadalo poškozeno, nepoužívejte jej a
okamžitě demontujte z motocyklu. Kufr může být instalován různými způsoby na různé motocykly v závislosti na typu motocyklu a na zamýšleném použití a rovněž dle doporučení výrobce motocyklu. Nesprávná instalace nebo použití kufru může ovlivnit ovládání a provoz motocyklu, a může potenciálně vést k osobnímu zranění nebo smrti. Pokud máte nějaké otázky ohledně instalace nebo použití příslušenství, vyhledejte kvalifikovanou technickou pomoc.

Vhodné pro motocykly:
Ducati Multistrada 1200S / 18-20
Ducati Multistrada 1200 Enduro / 18-20
Ducati Multistrada 950 / 18-20
Ducati Multistrada 1260 / 19-20
Ducati Multistrada 1260 Enduro / 19-20
Ducati Multistrada 950S / 19-20
Ducati Multistrada 1200S Touring / 18-20
Honda CB500X / 19-22

 
17 099,00 Kč
SFKSL39N-02
Kufry boční hliníkové S-LINE objem 37 litrů - barva stříbrná

Kufry boční hliníkové S-LINE objem 37 litrů - barva stříbrná

Kufry boční S-LINE s francouzský elegantním a moderním designem
- kufr je vyroben z masivního leteckého hliníku
- robustní konstrukce s uzamykatelným odklápěcím víkem
- kufr disponuje hydroizolací a vnitřními popruhy pro lepší držení obsahu kufru
- možnost přidání dalších lehkých věcí na víka kufrů přes vnější popruhy
- zamykání na klíček
- boční madla

Objem: 37 litrů
Barva: hliník
Přepravní nosnost: 8 kg
Rozměry (š-v-h): 39x39x27,5 cm

Balení: 1 sada (1 pár)

Upozornění: Tyto kufry jsou použitelné výhradně jako boční kufry!
Upozornění: Pravidelná kontrola a údržba je vyžadována na všech částech zavadla a jeho připevnění! Pokud je zavadalo poškozeno, nepoužívejte jej a
okamžitě demontujte z motocyklu. Kufr může být instalován různými způsoby na různé motocykly v závislosti na typu motocyklu a na zamýšleném použití a rovněž dle doporučení výrobce motocyklu. Nesprávná instalace nebo použití kufru může ovlivnit ovládání a provoz motocyklu, a může potenciálně vést k osobnímu zranění nebo smrti. Pokud máte nějaké otázky ohledně instalace nebo použití příslušenství, vyhledejte kvalifikovanou technickou pomoc.

Vhodné pro motocykly:
Ducati 1200 Multistrada S / 18-20
Ducati 1200 Multistrada Enduro / 18-20
Ducati 950 Multistrada / 18-20
Ducati 1260 Multistrada / 19-20
Ducati 1260 Multistrada Enduro / 19-20
Ducati 950 Multistrada S / 19-20
Ducati 1200 Multistrada S Touring / 18-20
Honda CB500X / 19-22

 
17 099,00 Kč
SFKSL39NS-10
Objednejte do středy, 13 hod. a zboží obdržíte ve čtvrtek.
Potřebujete zboží ještě dnes?
Vyzvědnětě si jej osobně na naší prodejně ve Strakonicích v době od 8 do 16h.
Platí pouze pro zboží označené skladem.
Doprava zdarma
při nákupu nad 2 200,00 Kč
Platí pro maloobchodní prodej do ČR
Chcete dostávat informace z našeho obchodu?

861 261 kusů zboží skladem ihned k expedici, 58 020 produktů v nabídce
14 dnů na vrácení a výměnu zakoupeného zboží
29 let zkušeností s prodejem náhradních dílů a příslušenství na všechny druhy motocyklů
Vlastní prodejna ve Strakonicích, kde si můžete zboží ihned osobně vyzvednout
Dlouhá historie firmy - na trhu od roku 1996.
Oficiální zastoupení více jak 45 značek pro Českou republiku
Odborná pomoc při výběru náhradních dílů a příslušenství na motocykly a čtyřkolky
Věrnostní program za každý nákup
ONLINE Live Chat každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin s proškoleným technikem

Motodíly od A do Z

 

 

 

MTZ Mototechnika s.r.o.

Telefon:  601 303 001  /  601 303 002

               601 303 003  /  601 303 004

E-mail: info@mototechnika.cz

Prodejna:

U Blatenského mostu 1482
(průmyslová zóna Kání Vrch)
386 01 Strakonice

Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod.

Informace

Kontakt a prodejna

Články, novinky

Doprava a platba

Obchodní podmínky

Reklamační řád

Výměna / Vrácení zboží

Ochrana osobních údajů

FAQ - Časté dotazy

Nastavení Cookies

O společnosti

Zastupované značky

Všechny prodávané značky

Velkoobchod

Profil společnosti

Historie společnoti

Podporujeme

Zapůjčení nýtovačky

Velikosti oblečení