Motocyklový řetěz 520 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN, která se řadí mezi TOP3 světové značky vyrábějící motocyklové řetězy
Řetězy XSO jsou vysoce kvalitní řetězy z nejmodernějších komponentů a prodlouženou životností za příznivou pořizovací cenu. díky použitým kvalitním materiálům a moderním výrobním technologiím se jedná o řetěz rozměrově stálý, s nízkým koeficientem dynamického tření, zvýšenou odolností proti pnutí a poskytující stálý výkon za všech provozních podmínek.
Garantovaná použitelnost do 750cc.
Barevné provedení bylo vyrobeno pomocí moderní technologie zaručující barevnou stálost a odolnost proti opotřebení po celou dobu životnosti řetězu.
Typové označení: 520 XSO (5/8x1/4)
Kvalitativní řada: výkonná řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (rx kroužek)
Barva: oranžová
Statická pevnost: 35,3 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 520 VX2 (pevnost 36,5 kN)
ČZ 520 DZX (pevnost 39,5 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších..
Motocyklový řetěz 520 japonské výroby PROX
Prémiové závodní hnací řetězy, které vyrábí renomovaný výrobce v Japonsku (D.I.D).
Offroadové řetězy PROX jsou sestaveny z různých komponentů, které mají svou specifickou a zásadní funkci, aby se z řetězu stal vysoce kvalitní produkt určený pro závodní použití nejvyšší světové úrovně.
Čepy se vyznačují exkluzivní úpravou čepů, která poskytuje extrémně tvrdý vnější povlak a zanechává měkčí vnitřek pro zvýšení pevnosti při současném snížení celkového opotřebení řetězu. Čepy jsou lisovány a nýtovány se čtyřnásobným vsazením pro ultra silné spojení.
Vnitřní destičky jsou navrženy ve specifickém tvaru, který umožňuje použití méně materiálu. v kombinaci s jedinečnými odlehčovacími otvory je celkově o 3% lehčí řetěz bez snížení pevnosti v tahu.
Řetěz s x-kroužkem speciálně určený pro Offroad, Enduro a čtyřkolky (ATV/Quad) je lehký úzký řetěz s těsněnícím kroužkem typu QX, který nabízí o 40% menší tření a minimálně o 150% zvýšenou odolnost oproti standardnímu netěsněnému řetězu.
Typové označení: 520 XCG (5/8x1/4)
Kvalitativní řada: závodní řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (x kroužek QX Ring)
Barva: zlatá
Statická pevnost: kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
RK 520 XSO (pevnost 35,3 kN)
D.I.D 520 VX2 (pevnost 35,8 kN)
Všechny řetězy PROX jsou předepjaty a předepnuty, aby se snížilo počáteční napnutí řetězu a okamžitý výkon, a standardně jsou dodávány s klipovým článkem.
Motocyklový řetěz 520 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN, která se řadí mezi TOP3 světové značky vyrábějící motocyklové řetězy
Řetězy XSO jsou vysoce kvalitní řetězy z nejmodernějších komponentů a prodlouženou životností za příznivou pořizovací cenu. díky použitým kvalitním materiálům a moderním výrobním technologiím se jedná o řetěz rozměrově stálý, s nízkým koeficientem dynamického tření, zvýšenou odolností proti pnutí a poskytující stálý výkon za všech provozních podmínek.
Garantovaná použitelnost do 750cc.
Barevné provedení bylo vyrobeno pomocí moderní technologie zaručující barevnou stálost a odolnost proti opotřebení po celou dobu životnosti řetězu.
Typové označení: 520 XSO (5/8x1/4)
Kvalitativní řada: výkonná řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (rx kroužek)
Barva: modrá
Statická pevnost: 35,3 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 520 VX2 (pevnost 36,5 kN)
ČZ 520 DZX (pevnost 39,5 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších..
Motocyklový řetěz 520 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN, která se řadí mezi TOP3 světové značky vyrábějící motocyklové řetězy
Řetězy XSO jsou vysoce kvalitní řetězy z nejmodernějších komponentů a prodlouženou životností za příznivou pořizovací cenu. díky použitým kvalitním materiálům a moderním výrobním technologiím se jedná o řetěz rozměrově stálý, s nízkým koeficientem dynamického tření, zvýšenou odolností proti pnutí a poskytující stálý výkon za všech provozních podmínek.
Garantovaná použitelnost do 750cc.
Barevné provedení bylo vyrobeno pomocí moderní technologie zaručující barevnou stálost a odolnost proti opotřebení po celou dobu životnosti řetězu.
Typové označení: 520 XSO (5/8x1/4)
Kvalitativní řada: výkonná řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (rx kroužek)
Barva: oranžová
Statická pevnost: 35,3 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 520 VX2 (pevnost 36,5 kN)
ČZ 520 DZX (pevnost 39,5 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších..
Motocyklový řetěz 520 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN, která se řadí mezi TOP3 světové značky vyrábějící motocyklové řetězy
Řetězy XSO jsou vysoce kvalitní řetězy z nejmodernějších komponentů a prodlouženou životností za příznivou pořizovací cenu. díky použitým kvalitním materiálům a moderním výrobním technologiím se jedná o řetěz rozměrově stálý, s nízkým koeficientem dynamického tření, zvýšenou odolností proti pnutí a poskytující stálý výkon za všech provozních podmínek.
Garantovaná použitelnost do 750cc.
Barevné provedení bylo vyrobeno pomocí moderní technologie zaručující barevnou stálost a odolnost proti opotřebení po celou dobu životnosti řetězu.
Typové označení: 520 XSO (5/8x1/4)
Kvalitativní řada: výkonná řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (rx kroužek)
Barva: zelená
Statická pevnost: 35,3 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 520 VX2 (pevnost 36,5 kN)
ČZ 520 DZX (pevnost 39,5 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších..
Motocyklový řetěz 520 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN, která se řadí mezi TOP3 světové značky vyrábějící motocyklové řetězy
Řetězy XSO jsou vysoce kvalitní řetězy z nejmodernějších komponentů a prodlouženou životností za příznivou pořizovací cenu. díky použitým kvalitním materiálům a moderním výrobním technologiím se jedná o řetěz rozměrově stálý, s nízkým koeficientem dynamického tření, zvýšenou odolností proti pnutí a poskytující stálý výkon za všech provozních podmínek.
Garantovaná použitelnost do 750cc.
Barevné provedení bylo vyrobeno pomocí moderní technologie zaručující barevnou stálost a odolnost proti opotřebení po celou dobu životnosti řetězu.
Typové označení: 520 XSO (5/8x1/4)
Kvalitativní řada: výkonná řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (rx kroužek)
Barva: žlutá
Statická pevnost: 35,3 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 520 VX2 (pevnost 36,5 kN)
ČZ 520 DZX (pevnost 39,5 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších..
Hlavní hydraulický spojkový válec od německého výrobce MAGURA
- originální náhrada za pumpy osazované v provovýrobě na motocyklech KTM, Husqvarna, Husaberg, Gas-Gas, Sherco
- spojková pumpa Magura v černém provedení (dodáváno s dlouhou černou spojkovou páčkou 163mm)
- již v základním provedení vybavena výklopnou páčkou, která snižuje možnost zlomení
- spojkové/brzdové pumpy HYMEC výrazně zlepšují ovládání spojky
- možnost dokonalého nastavení záběru spojky
- dokonalá kvalita a zpracování - kvalitní německá výroba - 100% Made in Germany
Parametry:
- pákový poměr = 1:4
- průměr pístku = 10,5mm
- rozměr závitu pro hadici = M10x1
- pro minerální olej
Sada obsahuje spínač spojky s kabeláží, montážní set zrcátek.
Neobsahuje dekompresor!
Upozornění na možnost záměny - některé modely spojkových pump i brzdových pump Magura jsou použitelné s minerálním olejem (Mineral Hydraulic Oil) a některé zase výhradně s brzdovou kapalinou (Brake Fluid DOT).
Výrobce MAGURA je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to převážně evropských značek), a řadí se mezi světovou špičku v oblasti ovládání spojky a brzdových systémů.
Radiální brzdová pumpa od německého výrobce MAGURA - Magura HC1 - model 195 - v černém provedení
- 70° úhel vůči řídítkům nabízí snížené tření a přímější pocit brzdění pro lepší kontrolu
- MAGURA „HCT“ je schválen pro trvalý provoz se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu s ohledem na kompenzaci tlaku (ABS zpětnému rázu)
- dodáváno s externím zásobníkem a montážní konzolou s minimálním požadavkem na prostor a s designovým kouřovým sklem
Brzdová radiální pumpa MAGURA HC1 je dodávána komplet "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky (M10x1)
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínač brzdových světel nebo bezpečnostním spínačem startu
- průměr 12mm
- pro brzdovou kapalinu DOT
Výrobce MAGURA je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to převážně evropských značek), a řadí se mezi světovou špičku v oblasti ovládání spojky a brzdových systémů.
Radiální brzdová pumpa od německého výrobce MAGURA - Magura HC1 - model 195 - v černém provedení
- 70° úhel vůči řídítkům nabízí snížené tření a přímější pocit brzdění pro lepší kontrolu
- MAGURA „HCT“ je schválen pro trvalý provoz se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu s ohledem na kompenzaci tlaku (ABS zpětnému rázu)
- dodáváno s externím zásobníkem a montážní konzolou s minimálním požadavkem na prostor a s designovým kouřovým sklem
Brzdová radiální pumpa MAGURA HC1 je dodávána komplet "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky (M10x1)
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínač brzdových světel nebo bezpečnostním spínačem startu
- průměr 15mm
- pro brzdovou kapalinu DOT
Výrobce MAGURA je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to převážně evropských značek), a řadí se mezi světovou špičku v oblasti ovládání spojky a brzdových systémů.
Radiální brzdová pumpa od německého výrobce MAGURA - HC1 - model 195 - v černém provedení.
- 70° úhel vůči řídítkům nabízí snížené tření a přímější pocit brzdění pro lepší kontrolu
- MAGURA „HCT“ je schválen pro trvalý provoz se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu s ohledem na kompenzaci tlaku (ABS zpětnému rázu)
- dodáváno s externím zásobníkem a montážní konzolou s minimálním požadavkem na prostor a s designovým kouřovým sklem
Brzdová radiální pumpa MAGURA HC1 je dodávána komplet "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky (M10x1)
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínač brzdových světel nebo bezpečnostním spínačem startu
- průměr 18mm
- pro brzdovou kapalinu DOT
Výrobce MAGURA je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to převážně evropských značek), a řadí se mezi světovou špičku v oblasti ovládání spojky a brzdových systémů.
Radiální spojková pumpa od německého výrobce MAGURA - HC1 - model 195 - v černém provedení.
- 70° úhel vůči řídítkům nabízí snížené tření a přímější pocit brzdění pro lepší kontrolu
- MAGURA „HCT“ je schválen pro trvalý provoz se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu s ohledem na kompenzaci tlaku (ABS zpětnému rázu)
- dodáváno s externím zásobníkem a montážní konzolou s minimálním požadavkem na prostor a s designovým kouřovým sklem
Brzdová radiální pumpa MAGURA HC1 je dodávána komplet "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky (M10x1)
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínač brzdových světel nebo bezpečnostním spínačem startu
- průměr 12mm
- pro brzdovou kapalinu DOT
Výrobce MAGURA je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to převážně evropských značek), a řadí se mezi světovou špičku v oblasti ovládání spojky a brzdových systémů.
Radiální spojková pumpa od německého výrobce Magura - HC1 - model 195 - v černém provedení.
- 70° úhel vůči řídítkům nabízí snížené tření a přímější pocit brzdění pro lepší kontrolu
- MAGURA „HCT“ je schválen pro trvalý provoz se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu s ohledem na kompenzaci tlaku (ABS zpětnému rázu)
- dodáváno s externím zásobníkem a montážní konzolou s minimálním požadavkem na prostor a s designovým kouřovým sklem
Brzdová radiální pumpa MAGURA HC1 je dodávána komplet "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky (M10x1)
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínač brzdových světel nebo bezpečnostním spínačem startu
- průměr 12mm
- pro minerální olej
Výrobce MAGURA je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to převážně evropských značek), a řadí se mezi světovou špičku v oblasti ovládání spojky a brzdových systémů.
Radiální spojková pumpa od německého výrobce MAGURA - HC1 - model 195 - v černém provedení.
- 70° úhel vůči řídítkům nabízí snížené tření a přímější pocit brzdění pro lepší kontrolu
- MAGURA „HCT“ je schválen pro trvalý provoz se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu s ohledem na kompenzaci tlaku (ABS zpětnému rázu)
- dodáváno s externím zásobníkem a montážní konzolou s minimálním požadavkem na prostor a s designovým kouřovým sklem
Brzdová radiální pumpa MAGURA HC1 je dodávána komplet "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky (M10x1)
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínač brzdových světel nebo bezpečnostním spínačem startu
- průměr 13mm
- pro brzdovou kapalinu DOT
Výrobce MAGURA je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to převážně evropských značek), a řadí se mezi světovou špičku v oblasti ovládání spojky a brzdových systémů.
Radiální spojková pumpa od německého výrobce MAGURA - HC1 - model 195 - v černém provedení.
- 70° úhel vůči řídítkům nabízí snížené tření a přímější pocit brzdění pro lepší kontrolu
- MAGURA „HCT“ je schválen pro trvalý provoz se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu s ohledem na kompenzaci tlaku (ABS zpětnému rázu)
- dodáváno s externím zásobníkem a montážní konzolou s minimálním požadavkem na prostor a s designovým kouřovým sklem
Brzdová radiální pumpa MAGURA HC1 je dodávána komplet "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky (M10x1)
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínač brzdových světel nebo bezpečnostním spínačem startu
- průměr 16mm
- pro brzdovou kapalinu DOT
Výrobce MAGURA je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to převážně evropských značek), a řadí se mezi světovou špičku v oblasti ovládání spojky a brzdových systémů.
MAGURA HYMEC - profesionální hydraulický spojkový systém nahrazující standardní originální mechanickou spojku - standardně vybaven pumpou (model 167) s výklopnou nezlomitelnou páčkou
- jednoduchá a rychlá instalace nahradí klasickou lankovou spojku moderním, malým, lehkým a perfektně fungujícím hydraulickým systémem, který zdokonaluje funkci spojky, přesnou modulaci a zvýší celkovou ovladatelnost motocyklu
- sada kapalinové spojky MAGURA HYMEC zajišťuje konstantní tlakový stupeň, konstantní krok a dávkování spojky, bod záběru spojky a samoseřizování, aby se spojka nemusela neustále nastavovat a upravovat
- hladká funkce spojky, dokonalá akcelerace při startu a perfektní funkce spojky jsou každodenní samozřejmostí
- jedná se o mnohokrát osvědčený nejkvalitnější a výkonný hydraulický spojkový systém pro offroadové motocykly
- systém MAGURA HYMEC nahrazuje lankovou spojku malým, lehkým hydraulickým systémem pro lepší ovládání spojky
- kompletní sestava hydraulické spojky poskytuje snazší provozní tlak, konstantní tlakový bod, žádné další nastavování lanka a hladké zapojení spojky, aby byl pokaždé zajištěn perfektní start
- sada Hymec výrazně zlepšuje výkon motocyklu tím, že umožňuje uživateli cítit bod, ve kterém se spojka uvolní a sepne
- tento produkt byl vyvíjen po mnoho let a testován v těch nejdrsnějších podmínkách ve světě terénních motocyklových sportů, používali ho mistři světa, kteří se všichni shodují na výhodách, ale stejně užitečný je i pro úplného nováčka nebo hobby jezdce
Sortiment zahrnuje motocykly a čtyřkolky značek Honda / Kawasaki / KTM / Suzuki / Yamaha / Husqvarna / Husaberg / Beta / BMW / Bombardier, kde jsou tyto spojkové systémy osazovány již v prvovýrobě jako originální vybavení.
Výrobce MAGURA je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to převážně evropských značek), a řadí se mezi světovou špičku v oblasti ovládání spojky a brzdových systémů.
Značka Magura byla založena v roce 1893 Gustavem Magenwirthem, který byl specialistou na brzdy. Logo Magura se stylizovaným hřebenem řízení zobrazuje relikvii prvních ovládacích pák vyvinutých společností MAGURA pro motorová vozidla. Citát zakladatele "S odvahou a dokonalostí k úspěchu!" je dnes stejně aktuální, jako byl v době založení společnosti, neboť odpovědnost k historii bere společnost vážně a prosazuje nové trendy mobility s obsáhlým know-how a vývojem technických inovací.
Značka MAGURA je po mnoho desetiletí spolehlivým dodavatelem pro motocyklový a cyklistický průmysl, a v budoucnu bude i nadále vést v dalších změnách paradigmatu, jako je zavedení ABS a CBS asistovaných brzdových systémů a dalších vyspělých a inovativních produktů vlastní konstrukce.
MAGURA HYMEC - profesionální hydraulický spojkový systém nahrazující standardní originální mechanickou spojku - standardně vybaven pumpou (model 167) s výklopnou nezlomitelnou páčkou
- jednoduchá a rychlá instalace nahradí klasickou lankovou spojku moderním, malým, lehkým a perfektně fungujícím hydraulickým systémem, který zdokonaluje funkci spojky, přesnou modulaci a zvýší celkovou ovladatelnost motocyklu
- sada kapalinové spojky MAGURA HYMEC zajišťuje konstantní tlakový stupeň, konstantní krok a dávkování spojky, bod záběru spojky a samoseřizování, aby se spojka nemusela neustále nastavovat a upravovat
- hladká funkce spojky, dokonalá akcelerace při startu a perfektní funkce spojky jsou každodenní samozřejmostí
- jedná se o mnohokrát osvědčený nejkvalitnější a výkonný hydraulický spojkový systém pro offroadové motocykly
- systém MAGURA HYMEC nahrazuje lankovou spojku malým, lehkým hydraulickým systémem pro lepší ovládání spojky
- kompletní sestava hydraulické spojky poskytuje snazší provozní tlak, konstantní tlakový bod, žádné další nastavování lanka a hladké zapojení spojky, aby byl pokaždé zajištěn perfektní start
- sada Hymec výrazně zlepšuje výkon motocyklu tím, že umožňuje uživateli cítit bod, ve kterém se spojka uvolní a sepne
- tento produkt byl vyvíjen po mnoho let a testován v těch nejdrsnějších podmínkách ve světě terénních motocyklových sportů, používali ho mistři světa, kteří se všichni shodují na výhodách, ale stejně užitečný je i pro úplného nováčka nebo hobby jezdce
Sortiment zahrnuje motocykly a čtyřkolky značek Honda / Kawasaki / KTM / Suzuki / Yamaha / Husqvarna / Husaberg / Beta / BMW / Bombardier, kde jsou tyto spojkové systémy osazovány již v prvovýrobě jako originální vybavení.
Výrobce MAGURA je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to převážně evropských značek), a řadí se mezi světovou špičku v oblasti ovládání spojky a brzdových systémů.
Značka Magura byla založena v roce 1893 Gustavem Magenwirthem, který byl specialistou na brzdy. Logo Magura se stylizovaným hřebenem řízení zobrazuje relikvii prvních ovládacích pák vyvinutých společností MAGURA pro motorová vozidla. Citát zakladatele "S odvahou a dokonalostí k úspěchu!" je dnes stejně aktuální, jako byl v době založení společnosti, neboť odpovědnost k historii bere společnost vážně a prosazuje nové trendy mobility s obsáhlým know-how a vývojem technických inovací.
Značka MAGURA je po mnoho desetiletí spolehlivým dodavatelem pro motocyklový a cyklistický průmysl, a v budoucnu bude i nadále vést v dalších změnách paradigmatu, jako je zavedení ABS a CBS asistovaných brzdových systémů a dalších vyspělých a inovativních produktů vlastní konstrukce.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku