Kuličková zakrytá ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek. Jendá se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, velmi odolná, schopná fungovat ve vyšších otáčkách a vyžadující standardní údržbu.
Jsou vhodná pro použití v nábojích kol motocyklů, neboť se vyznačují sníženou hlučností a dosahují dlouhé životnosti. Oboustranné krytí ložisek (pryžovým těsněním) zamezuje vstupu nečistot a prodlužuje tak životnost ložiska.
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 39mm
- šířka "C" = 9mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Kuličková ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek
- jedná se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, odolná a vyžadující standardní údržbu
- sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně
- hlavní předností těchto ložisek je velmi příznivá cena při dodržení standadních kvalitativních parametrů
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 56mm
- šířka "C" = 16mm
- axiální vůle ložiska = C4
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = 63/22
Kloubová ložiska pro uchycení zadního tlumiče motocyklu
- skládají se z vnitřního pohyblivého kroužku a vnějšího kroužku, které se zalisovává do oka zadního tlumiče
- díky své konstrukci jsou určena pro použití vyžadující přenos zatížení při naklápění, kde při relativně nízkých smykových rychlostech je potřeba umožnit kývavé pohyby nebo natáčení/otáčení/naklápění
- jedná se o kluzná kloubová ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná k zabezpečení prostorové nastavitelnosti dvou součástí
Jsou vhodná pro použití k uchycení pérování (zejména pro uložení zadního tlumiče).
- vnitřní průměr "A" = 14mm
- vnější průměr "B" = 26mm
- šířka vnějšího kroužku "C" = 13mm
- šířka vnitřního kroužku "D" = 14mm
- typ ložiska = standardní s mazací drážkou a "prasklým" vnějším kroužkem
Upozornění: Standardní kloubová ložiska jsou vyráběna jako ekonomická alternativa oproti kloubovým ložiskům Race. Z technologických důvodů je vnější kroužek už ve výrobní procesu naražen, aby bylo odstraněno pnutí. Kvůli tomu má ložisko na vnějším kroužku "prasklinu", která je následně nalisováním do oka tlumiče odstraněna a ložisko je plně funkční.
Kuličková ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek
- jedná se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, odolná a vyžadující standardní údržbu
- sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně
- hlavní předností těchto ložisek je velmi příznivá cena při dodržení standadních kvalitativních parametrů
- vnitřní průměr "A" = 28mm
- vnější průměr "B" = 68mm
- šířka "C" = 18mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = 63/28
Kuličková zakrytá ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek. Jendá se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, velmi odolná, schopná fungovat ve vyšších otáčkách a vyžadující standardní údržbu.
Jsou vhodná pro použití v nábojích kol motocyklů, neboť se vyznačují sníženou hlučností a dosahují dlouhé životnosti. Oboustranné krytí ložisek (pryžovým těsněním) zamezuje vstupu nečistot a prodlužuje tak životnost ložiska.
- vnitřní průměr "A" = 30mm
- vnější průměr "B" = 62mm
- šířka "C" = 23,8mm
- typ ložiska = dvouřadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Toto ložisko je možné jako náhrada za originální ložisko:
KTM 0625032067
Kloubová ložiska pro uchycení zadního tlumiče motocyklu
- skládají se z vnitřního pohyblivého kroužku a vnějšího kroužku, které se zalisovává do oka zadního tlumiče
- díky své konstrukci jsou určena pro použití vyžadující přenos zatížení při naklápění, kde při relativně nízkých smykových rychlostech je potřeba umožnit kývavé pohyby nebo natáčení/otáčení/naklápění
- jedná se o kluzná kloubová ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná k zabezpečení prostorové nastavitelnosti dvou součástí
Jsou vhodná pro použití k uchycení pérování (zejména pro uložení zadního tlumiče).
- vnitřní průměr "A" = 10mm
- vnější průměr "B" = 24mm
- šířka vnějšího kroužku "C" = 14,5mm
- šířka vnitřního kroužku "D" = 13mm
- typ ložiska = standardní s mazací drážkou a "prasklým" vnějším kroužkem
Upozornění: Standardní kloubová ložiska jsou vyráběna jako ekonomická alternativa oproti kloubovým ložiskům Race. Z technologických důvodů je vnější kroužek už ve výrobní procesu naražen, aby bylo odstraněno pnutí. Kvůli tomu má ložisko na vnějším kroužku "prasklinu", která je následně nalisováním do oka tlumiče odstraněna a ložisko je plně funkční.
Kuličková ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek
- jedná se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, odolná a vyžadující standardní údržbu
- sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně
- hlavní předností těchto ložisek je velmi příznivá cena při dodržení standadních kvalitativních parametrů
- vnitřní průměr "A" = 17mm
- vnější průměr "B" = 47mm
- šířka "C" = 14mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Kuličková ložiska TPI/EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek
- jedná se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, odolná a vyžadující standardní údržbu
- sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně
- hlavní předností těchto ložisek je velmi příznivá cena při dodržení standadních kvalitativních parametrů
- vnitřní průměr "A" = 17mm
- vnější průměr "B" = 42mm
- šířka "C" = 13mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = SC03A39 Specialized Bearing
Sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně.
Spodní jehlová ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců (levnou náhradou za originální díly - poskytují dobrou užitnou hodnotu - výhodný poměr cena/výkon).
- zaručují bezpečný a dlouhodobý provoz při standardních podmínkách
- rozměrově přesné a technologicky dobře zpracované jehly dobře přenáší radiální sílu
- nabízí hladký provoz při standardním provozu
Rozměry:
- vnitřní průměr "A" = 16mm
- vnější průměr "B" = 21mm
- šířka "C" = 10mm
Spodní jehlová ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců (levnou náhradou za originální díly - poskytují dobrou užitnou hodnotu - výhodný poměr cena/výkon).
- zaručují bezpečný a dlouhodobý provoz při standardních podmínkách
- rozměrově přesné a technologicky dobře zpracované jehly dobře přenáší radiální sílu
- nabízí hladký provoz při standardním provozu
Rozměry:
- vnitřní průměr "A" = 16mm
- vnější průměr "B" = 22mm
- šířka "C" = 12mm
Kloubová ložiska pro uchycení zadního tlumiče motocyklu
- skládají se z vnitřního pohyblivého kroužku a vnějšího kroužku, které se zalisovává do oka zadního tlumiče
- díky své konstrukci jsou určena pro použití vyžadující přenos zatížení při naklápění, kde při relativně nízkých smykových rychlostech je potřeba umožnit kývavé pohyby nebo natáčení/otáčení/naklápění
- jedná se o kluzná kloubová ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná k zabezpečení prostorové nastavitelnosti dvou součástí
Jsou vhodná pro použití k uchycení pérování (zejména pro uložení zadního tlumiče).
- vnitřní průměr "A" = 14mm
- vnější průměr "B" = 26mm
- šířka vnějšího kroužku "C" = 13mm
- šířka vnitřního kroužku "D" = 14mm
- typ ložiska = Race
Kuličková ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek. Jedná se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, velmi odolná, schopná fungovat ve vyšších otáčkách a vyžadující standardní údržbu.
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 52mm
- šířka "C" = 12mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = SC04A47CS Specialized Bearing
Sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně.
Spodní jehlová ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců (levnou náhradou za originální díly - poskytují dobrou užitnou hodnotu - výhodný poměr cena/výkon).
- zaručují bezpečný a dlouhodobý provoz při standardních podmínkách
- rozměrově přesné a technologicky dobře zpracované jehly dobře přenáší radiální sílu
- nabízí hladký provoz při standardním provozu
Rozměry:
- vnitřní průměr "A" = 18mm
- vnější průměr "B" = 24mm
- šířka "C" = 12mm
Spodní jehlová ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců (levnou náhradou za originální díly - poskytují dobrou užitnou hodnotu - výhodný poměr cena/výkon).
- zaručují bezpečný a dlouhodobý provoz při standardních podmínkách
- rozměrově přesné a technologicky dobře zpracované jehly dobře přenáší radiální sílu
- nabízí hladký provoz při standardním provozu
Rozměry:
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 26mm
- šířka "C" = 12mm
Počet nalezených produktů: 46
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |