Polotovar brzdového kotouče pro výrobu speciálních nebo atypických brzdových kotoučů:
- vnější průměr 270mm
- síla materiálu 4,0mm
- průměr vnitřního otvoru - cca 50mm
Brzdové kotouče MTZ nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon. Jedná se o kvalitní brzdové kotouče splňující všechny požadavky pro použití na všech kubaturách i aplikacích.
Použitý kvalitní materiál, odolná povrchová úprava a přesné opracování zaručují bezproblémovou funkčnost a dlouhou životnost.
Polotovar brzdového kotouče pro výrobu speciálních nebo atypických brzdových kotoučů:
- vnější průměr 245mm
- síla materiálu 5,0mm
- průměr vnitřního otvoru - cca 50mm
Brzdové kotouče MTZ nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon. Jedná se o kvalitní brzdové kotouče splňující všechny požadavky pro použití na všech kubaturách i aplikacích.
Použitý kvalitní materiál, odolná povrchová úprava a přesné opracování zaručují bezproblémovou funkčnost a dlouhou životnost.
Polotovar brzdového kotouče pro výrobu speciálních nebo atypických brzdových kotoučů:
- vnější průměr 300mm
- síla materiálu 4,0mm
- průměr vnitřního otvoru - cca 50mm
Brzdové kotouče MTZ nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon. Jedná se o kvalitní brzdové kotouče splňující všechny požadavky pro použití na všech kubaturách i aplikacích.
Použitý kvalitní materiál, odolná povrchová úprava a přesné opracování zaručují bezproblémovou funkčnost a dlouhou životnost.
Plovoucí brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního nerezového materiálu určené pro silniční motocykly
- vysoce kvalitní přední brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- plovoucí konstrukce s ocelovým středem s odlehčením a vnějším věncem s robustní konstrukcí usměrňuje a eleminuje pnutí a deformaci vlivem vysokých teplot vznikajících při prudkém brzdění, neboť zajišťuje možnost rozpínání dle aktuální tepelné zátěže
- vnější věnec s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- precizní strojní snýtování vnějšího věnce a středu s velmi přesnou tolerancí pro "plovoucí funkčnost"
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon, nízké opotřebení, odolávají vysokému kontaktnímu tlaku a pomáhají progresivní reakci při brzdění, díky čemuž je brzdění plynulejší a přesnější
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)
Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
TRW/Lucas MSW236
EBC MD1014LS
EBC MD1014RS
NEWFREN DF5165AF
NG 752
Ferodo FMD0113
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Honda 45120-MW0-003
Honda 45220-MBG-003
Honda 45220-MZ0-003
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.
Vhodné pro motocykly:
Honda CBR600F / 99-00
Honda CrossRunner800 / 11-14
Honda VFR800 V-TEC / 02-13
Honda CB1100 / 14-17
Honda CBR900RR / 92-93
Honda CBR900F / 03
Honda XLV1000Varadero / 99-11
Honda GL1500Valkyrie / 97-03
Honda GL1800GoldWIng / 01-17
Indian Roadmaster 1811ABS / 15-16
Páčky spojky a páčky brzdy MTZ jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální páčky
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního hliníkového materiálu pomocí moderní technologie tlakového lití
- sortiment zahrnuje brzdové páčky, spojkové páčky, univerzální páčky s objímkou, páčky sytiče či páčky dekompresoru
- umožňují snadnou a rychlou montáž díky přesným rozměrům pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. fotografie!!
Podle typu jsou páčky je vybaveny příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. - kontrola obsahu viz. fotografie!!
Tato páčka je alternativní náhradou originální páčky (originální kód OEM):
Beta 21.27108.000
Beta 2127108000
Beta 2127105000
Beta 21.27105.000
Brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi FOR HARLEYS jsou určeny specificky pro velké choppery, cruisery a motocykly Harley-Davidson, Indian.
Výrobce brzdových destiček DP Brakes je dodavatelem brzdových destiček do prvovýroby Harley-Davidson.
Směs byla vyvinuta a upravena zcela dle požadavků H-D a jedná se o speciální sinterovanou směs, která disponuje nízkou tvorbou prachu a nízkou provozní hlučností.
Nabízí trvalý, neuvadající a stabilní brzdný účinek při zpomalování a zastavování velkých motocyklů.
Zaručují dlouhou životnost a nízké opotřebení brzdového kotouče bez drážek, rýh a jiného opotřebení.
Všechny brzdové destičky FOR HARLEYS mají keramický tepelný štít ze zadní strany.
- vynikající brzdný účinek za všech podmínek
- nejnižší opotřebení destiček na trhu
- žádný hluk a pískání
- při standardní provozu nabízí velmi dlouhou životnost
DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
SWM 55110064
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
Brembo 07.KS10CC
EBC FA697
SBS 998
Goldfren 402
Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Vhodné pro motocykly:
SWM RS125R / 18-20
SWM SM125R / 18-20
SWM 440 Gran Milano / 16-18
SWM 440 Gran Turismo / 18
SWM 440 Silver Vase / 16-18
SWM 500 Ace of Spades / 18-21
SWM 500 Gran Milano / 18-21
Páčky spojky a páčky brzdy MTZ jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální páčky
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního hliníkového materiálu pomocí moderní technologie tlakového lití
- sortiment zahrnuje brzdové páčky, spojkové páčky, univerzální páčky s objímkou, páčky sytiče či páčky dekompresoru
- umožňují snadnou a rychlou montáž díky přesným rozměrům pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. fotografie!!
Podle typu jsou páčky je vybaveny příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. - kontrola obsahu viz. fotografie!!
Tato páčka je alternativní náhradou originální páčky (originální kód OEM):
Honda 53178-KE2-770
Honda 53178-KR5-000
Honda 53190-MC8-000
Honda 53178-KB7-000
Vhodné pro motocykly:
Honda MTX50S / 84
Honda MTX80C / 82-84
Honda XL200R / 82-84
Honda XL500R Pro Link / 82-85
Honda FT500 / 82-83
Páčky spojky a páčky brzdy MTZ jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální páčky
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního hliníkového materiálu pomocí moderní technologie tlakového lití
- sortiment zahrnuje brzdové páčky, spojkové páčky, univerzální páčky s objímkou, páčky sytiče či páčky dekompresoru
- umožňují snadnou a rychlou montáž díky přesným rozměrům pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. fotografie!!
Podle typu jsou páčky je vybaveny příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. - kontrola obsahu viz. fotografie!!
Tato páčka je alternativní náhradou originální páčky (originální kód OEM):
Yamaha 13D-F6165-00
Vhodné pro motocykly:
Yamaha DT50R-SM / 07-11
Yamaha XT125R / 07-08
Yamaha XT125X / 07-08
Čep brzdového třmenu od výrobce AllBalls
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
Rozměry:
- délka = 61,4 mm
- průměr = 4,8 mm
Tato sada nahrazuje originální díl OEM:
Honda 45215-MFL-881
Kawasaki 92043-1683
Suzuki 69141-35F00
Suzuki 59141-40F00
Upozornění: Sada obsahuje dva čepy!
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Vhodné pro motocykly:
Přední
Honda CB1000R / 09-15
Honda CBR1000RA / 09-16
Honda CBR1000RR / 04-16
Honda CBR600RA / 09-17
Honda CBR600RR / 05-17
Honda VFR800 Interceptor / 14-15
Kawasaki KLZ1000 Versys / 15-18
Kawasaki ZZR1200 / 02-05
Suzuki GSX-R750 / 02
Páčky spojky a páčky brzdy MTZ jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální páčky
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního hliníkového materiálu pomocí moderní technologie tlakového lití
- sortiment zahrnuje brzdové páčky, spojkové páčky, univerzální páčky s objímkou, páčky sytiče či páčky dekompresoru
- umožňují snadnou a rychlou montáž díky přesným rozměrům pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. fotografie!!
Podle typu jsou páčky je vybaveny příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. - kontrola obsahu viz. fotografie!!
Tato páčka je alternativní náhradou originální páčky (originální kód OEM):
Ducati 62610021A
Ducati 037039345
Cagiva
Aprilia AP8118416X
Aprilia AP8118208
Vhodné pro motoykly:
Aprilia Pegaso 650 / 95-10
Aprilia ETX125 / 95-06
Aprilia RX125 / 95-06
Aprilia MX125 / 95-06
Ducati 400SS
Ducati 350SS / 91-92
Ducati Monster 400 / 94-97
Ducati Monster 400 / 04-08
Ducati Scrambler 400 / 16-
Ducati 400SS / 91-99
Ducati Monster 600 / 94-01
Ducati 600SS / 94-98
Ducati Monster 620 / 04-06
Ducati Multistrada 620 / 05-06
Ducati Sport 620 / 03-06
Ducati Monster 695 / 07-08
Ducati Monster 696 / 08-11
Ducati Monster 750 / 96-01
Ducati 750SS / 93-02
Ducati Monster 795 / 10-14
Ducati Monster 800 / 03-07
Ducati 800SS / 03-04
Ducati 851 / 91-92
Ducati 851S / 88-92
Ducati 888 / 90-96
Ducati Monster 900 / 93-99
Ducati 900SS / 93-02
Ducati 907Paso / 90-93
Cagiva Raptor
Cagiva Planet 125
Cagiva 125 Supercity
Cagiva 125 Tamanaco
Cagiva 350 Elefant
Cagiva W12
Cagiva WMX125
Cagiva WMX250
Moto Guzzi 1000 Strada / 94-95
Moto Guzzi 1100 California / 93-01
Moto Guzzi 1100 Quota / 98-01
Moto Guzzi 350 V35 Nevada / 92-99
Moto Guzzi 750 Nevada / 94-04
Moto Guzzi 750 Strada / 95
Moto Guzzi 850 / 83-89
Čep brzdového třmenu od japonského výrobce Tourmax
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
Rozměry:
- délka = mm
- průměr = mm
Tato sada nahrazuje originální díl OEM:
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Šroubení brzdové hadice TRW Vario pro hydraulické hadice řady Varioflex
- šroubovací koncovka z vysoce pevného hliníku nebo nerezové oceli
- koncovka pro výrobu (sestavení) opletené pancéřové hadice pro použití jako brzdová hadice nebo spojková hadice
- pro většinu typů koncovek je možnost výběru barvy (kvalitní barevná povrchová úprava - elox)
- široký sortiment šroubovaných koncovek pro možnost vytvoření jakékoliv hadice
- nákres ukazuje přesné rozměry koncovky (vždy je potřeba vybrat koncovku shodnou s originálním dílem)
- doporučeno dokončení a montáž kompletní hadice odborným servisem
Opletenou brzdovou hadici pro vytvoření hydraulické hadice je nutné objednat samostatně!!
Balení: koncovky jsou dodávány po kuse (speciální lepidlo pro montáž je součástí balení u hadice)
TRW, LUCAS a ZF - kvalita, výkon a atraktivní design inspirují motocyklisty a dealery motocyklů po celém světě již více než 100 let. Značka TRW je globální společnost s širokým pokrytím trhu a prémiovou kvalitou všech výrobků, jejíž historie trvá mnoho desítek let, a portfolio produktů TRW splňuje vysoké standardy kvality mezinárodního automobilového průmyslu a zaručuje maximální bezpečnost a výkon.
Držák hydraulické hadice od německé značky TRW
- určena pro použití se systémem hydraulických hadic Vario Flex od značky TRW
- pro ochranu vedení brzdové hadice, spojkové hadice ale i kabeláře, lanka
- univerzální použití pro motocykly, čtyřkolky a další použití
- vroubkování proti pootočení nebo vychýlení z nastavené pozice
Balení: sada 5ks
TRW, LUCAS a ZF - kvalita, výkon a atraktivní design inspirují motocyklisty a dealery motocyklů po celém světě již více než 100 let. Značka TRW je globální společnost s širokým pokrytím trhu a prémiovou kvalitou všech výrobků, jejíž historie trvá mnoho desítek let, a portfolio produktů TRW splňuje vysoké standardy kvality mezinárodního automobilového průmyslu a zaručuje maximální bezpečnost a výkon.
Páčky spojky a páčky brzdy MTZ jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální páčky
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního hliníkového materiálu pomocí moderní technologie tlakového lití
- sortiment zahrnuje brzdové páčky, spojkové páčky, univerzální páčky s objímkou, páčky sytiče či páčky dekompresoru
- umožňují snadnou a rychlou montáž díky přesným rozměrům pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. fotografie!!
Podle typu jsou páčky je vybaveny příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. - kontrola obsahu viz. fotografie!!
Tato páčka je alternativní náhradou originální páčky (originální kód OEM):
Rieju 0/000.830.1011
Rieju 0008301011
Vhodné pro motocykly:
Derbi Senda DRD 50
Derbi Senda DRD50R PRO
Derbi Senda DRD50SM
Derbi Senda SM50 EVO
Derbi Senda DRD50 Racing
HM CRE50 / 07-10
HM 50 Ddeparage / 07-10
Rieju MRT50 / 09-10
Rieju MRX50
Rieju RR50
Rieju RRX50
Rieju Tango 50 / 09-10
Rieju Marathon 125 / 08-14
Rieju Marathon 125 / 18-19
Sherco SE50 / 04-10
Sherco SER50 / 04-10
Sherco SM50 / 04-10
Sherco SMR50 / 04-10
Šroubení brzdové hadice TRW Vario pro hydraulické hadice řady Varioflex
- šroubovací koncovka z vysoce pevného hliníku nebo nerezové oceli
- koncovka pro výrobu (sestavení) opletené pancéřové hadice pro použití jako brzdová hadice nebo spojková hadice
- pro většinu typů koncovek je možnost výběru barvy (kvalitní barevná povrchová úprava - elox)
- široký sortiment šroubovaných koncovek pro možnost vytvoření jakékoliv hadice
- nákres ukazuje přesné rozměry koncovky (vždy je potřeba vybrat koncovku shodnou s originálním dílem)
- doporučeno dokončení a montáž kompletní hadice odborným servisem
Opletenou brzdovou hadici pro vytvoření hydraulické hadice je nutné objednat samostatně!!
Balení: koncovky jsou dodávány po kuse (speciální lepidlo pro montáž je součástí balení u hadice)
TRW, LUCAS a ZF - kvalita, výkon a atraktivní design inspirují motocyklisty a dealery motocyklů po celém světě již více než 100 let. Značka TRW je globální společnost s širokým pokrytím trhu a prémiovou kvalitou všech výrobků, jejíž historie trvá mnoho desítek let, a portfolio produktů TRW splňuje vysoké standardy kvality mezinárodního automobilového průmyslu a zaručuje maximální bezpečnost a výkon.
Sada pro opravu brzdového třmenu od japonské značky Tourmax
- sada pro opravu brzdového třmenu s novým pístkem brzdiče a těsnícími kroužky
- v sadě jsou obsaženy všechny potřebné komponenty pro daný model, typ a rok výroby motocyklu
- plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Rozměry:
A (vnitřní průměr) = mm
B (vnější průměr) = mm
H (výška) = mm
Tato sada pístku s kroužky Tourmax CPK-325UM nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Suzuki
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku