Designové zátky a víčka motoru od japonské značky ZETA.
- vyrobeno z kvalitního hliníkového materiálu na CNC obráběcích strojích
- dokonale přesné rozměry (přesná náhrada za originální víčko/zátku - bez nutnosti úprav)
- povrchová úprava - kvalitní odolný elox
- vyráběné ve zlaté a titanové barvě
Kompletní aplikace pro jednotlivé motocykly na stránkách výrobce - http://www.zeta-racing.com/street/oil_filler_cap/index.html
Vhodné pro motocykly:
Yamaha FZR250 / 87-94
Yamaha FZX250 / 91-92
Yamaha MT25 / 16-19
Yamaha MT03 / 16-19
Yamaha YZFR25 / 15-20
Yamaha YZFR3 / 15-20
Yamaha FZ400 97
Yamaha XJR400 / 93-96
Yamaha FZ6 / 04-06
Yamaha FZS600 Fazer / 00-03
Yamaha FZX750 / 90
Yamaha FZ6R / 09-17
Yamaha YZF-R6 / 99-20
Yamaha MT07 / 14-20
Yamaha FZ07 / 15-17
Yamaha FZ8 / 11-13
Yamaha TDM850 / 98-01
Yamaha XJ900 / 00-02
Yamaha FZ-1 / 06-15
Yamaha FZS1000 Fazer / 01-05
Yamaha YZF-R1 / 98-14
Yamaha XJR1200 / 94-96
Yamaha XTZ1200Z Super Tenere / 10-17
Yamaha FJR1300 / 01-16
Yamaha TENERE700 / 20-21
a další ...
Designové zátky a víčka motoru od japonské značky ZETA.
- vyrobeno z kvalitního hliníkového materiálu na CNC obráběcích strojích
- dokonale přesné rozměry (přesná náhrada za originální víčko/zátku - bez nutnosti úprav)
- povrchová úprava - kvalitní odolný elox
- vyráběné ve zlaté a titanové barvě
Rozměry:
- závit M20x1,5
- rozměr klíče
Vhodné pro modely:
Suzuki GSR250 / 12-17
Suzuki GSR250S / 14-15
Suzuki GW250 / 12-17
Suzuki INAZUMA250 / 12-15
Suzuki GSX250R / 17-19
Suzuki DL250 V-Strom / 17
Suzuki GSR400 / 06-12
Suzuki GLAUDIUS400 / 09-13
Suzuki IMPULUS400 / 94-07
Suzuki INAZUMA400 / 97-02
Suzuki DL650 V-Strom / 04-19
Suzuki GSF750 / 96-00
Suzuki SV650 / 16-19
Suzuki SV650X / 18-19
Suzuki GSF750 / 96-00
Suzuki GSR750 / 13-15
Suzuki GSX-R600 / 97-19
Suzuki GSX-R750 / 89-19
Suzuki GSX-S750 / 17-19
Suzuki GSX-R1000 / 01-18
Suzuki GSX-S1000 / 15-19
Suzuki GSX-R1100 / 86-98
Suzuki SV1000 / 03-07
Suzuki DL1000 V-Strom / 04-19
Suzuki GSF1200 Bandit / 01-06
Suzuki GSF1250 Bandit / 06-15
Suzuki GS1200 / 01-02
Suzuki GSXR1300 Hayabusa / 08-19
Suzuki GSX1300 B-King
Suzuki GSX1400 / 01-08
Kompletní aplikace pro jednotlivé motocykly na stránkách výrobce - http://www.zeta-racing.com/street/oil_filler_cap/index.html
Páčky spojky a páčky brzdy MTZ jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální páčky
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního hliníkového materiálu pomocí moderní technologie tlakového lití
- sortiment zahrnuje brzdové páčky, spojkové páčky, univerzální páčky s objímkou, páčky sytiče či páčky dekompresoru
- umožňují snadnou a rychlou montáž díky přesným rozměrům pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. fotografie!!
Podle typu jsou páčky je vybaveny příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. - kontrola obsahu viz. fotografie!!
Tato páčka je alternativní náhradou originální páčky (originální kód OEM):
Aprilia 2B008249
Brzdové pakny od německého výrobce TRW Lucas
- vysoce kvalitní brzdové čelisti pro bubnové brzdy poskytující špičkový brzdný výkon
- plnohodnotná náhrada za originální díl (vlastnosti, parametry a rozměry jsou zcela shodné)
- obložení brzdových čelistí z kvalitního materiálu pro zvýšenou odolnost a dlouhou životnost
- ekologická výroba bez chromu a bez těžkých kovů (i bez azbestu)
- pružiny brzdových čelistí z kvalitní pružinové oceli pro udržení přesného napětí čelistí a prodlouženou dobu servisního intervalu
- kvalitní a přesný odlitek z lehké slitiny pro dokonalou funkci uvnitř brzdového bubnu a bezproblémový provoz
- povrch těla čelistí s antikorozní povrchovou úpravou
- brzdové obložení TRW Lucas zaručuje špičkový výkon za všech povětrnostních podmínek
- široký sortiment zahrnuje přední pakny a zadní pakny pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- doporučena montáž kvalifikovaným mechanikem nebo odborným servisem
Rozměry:
- vnější průměr (pro brzdový buben): 150mm
- šířka čelisti: 24mm
Balení: sada obsahuje pár brzdových čelistí a většina sad i pružiny pro brzdové čelisti - kontrola obsahu viz. fotografie!
TRW, LUCAS a ZF - kvalita, výkon a atraktivní design inspirují motocyklisty a dealery motocyklů po celém světě již více než 100 let. Značka TRW je globální společnost s širokým pokrytím trhu a prémiovou kvalitou všech výrobků, jejíž historie trvá mnoho desítek let, a portfolio produktů TRW splňuje vysoké standardy kvality mezinárodního automobilového průmyslu a zaručuje maximální bezpečnost a výkon.
Tyto brzdové pakny jsou shodné s brzdovými paknami následujících výrobců:
AGPA M263
AGPA M054
EBC 903
GALFER MF601
Ferodo FSB874
NEWFREN GF0128
SBS SBS2146
Vhodné pro motocykly:
LML-Vespa Star Deluxe 125 rear / 12-17
LML-Vespa NV150 / 95-99
LML-Vespa T5 150 / 93-95
LML-Vespa NV200 / 95-98
LML-Vespa 200 T5 / 95
Piaggio PX80E / 84-96
Vespa PK50S, XL rear / 82-90
Vespa PK50XL2 / 90-97
Vespa PK80 rear / 83-88
Vespa PK125 / 81-99
Vespa PX125 rear / 00-08
Vespa PX125 rear / 12-17
Vespa PX150 rear / 98-12-
Vespa PX200 / 78-97
Vespa PX200 rear / 98-07
Brzdové pakny od německého výrobce TRW Lucas
- vysoce kvalitní brzdové čelisti pro bubnové brzdy poskytující špičkový brzdný výkon
- plnohodnotná náhrada za originální díl (vlastnosti, parametry a rozměry jsou zcela shodné)
- obložení brzdových čelistí z kvalitního materiálu pro zvýšenou odolnost a dlouhou životnost
- ekologická výroba bez chromu a bez těžkých kovů (i bez azbestu)
- pružiny brzdových čelistí z kvalitní pružinové oceli pro udržení přesného napětí čelistí a prodlouženou dobu servisního intervalu
- kvalitní a přesný odlitek z lehké slitiny pro dokonalou funkci uvnitř brzdového bubnu a bezproblémový provoz
- povrch těla čelistí s antikorozní povrchovou úpravou
- brzdové obložení TRW Lucas zaručuje špičkový výkon za všech povětrnostních podmínek
- široký sortiment zahrnuje přední pakny a zadní pakny pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- doporučena montáž kvalifikovaným mechanikem nebo odborným servisem
Rozměry:
- vnější průměr (pro brzdový buben): 125mm
- šířka čelisti: 17mm
Balení: sada obsahuje pár brzdových čelistí a většina sad i pružiny pro brzdové čelisti - kontrola obsahu viz. fotografie!
TRW, LUCAS a ZF - kvalita, výkon a atraktivní design inspirují motocyklisty a dealery motocyklů po celém světě již více než 100 let. Značka TRW je globální společnost s širokým pokrytím trhu a prémiovou kvalitou všech výrobků, jejíž historie trvá mnoho desítek let, a portfolio produktů TRW splňuje vysoké standardy kvality mezinárodního automobilového průmyslu a zaručuje maximální bezpečnost a výkon.
Tyto brzdové pakny jsou shodné s brzdovými paknami následujících výrobců:
AGPA M282
EBC 905
GALFER MF602
Ferodo FSB890
NEWFREN GF0162
Vhodné pro motocykly:
Piaggio APE50 front / 80-05
Vespa N50 front / 85-90
Vespa PK50S, XL front / 82-90
Vespa PK80 front / 83-88
Opravná sada brzdového třmenu
- kompletní opravné sady brzdového třmene (brzdiče) pro motocykly a čtyřkolky
- opravná sada slouží k rychlé opravě nefunkčního brzdiče následkem stáří gumových těsnících komponentů a prvků
- každá sada obsahuje přesné komponenty rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce třmenu
- jednotlivé sady obsahují většinou hlavní komponenty, které se nejvíce opotřebovávají
Obsah balení: těsnící prvky na brzdový pístek, těsnící prvky vodícího čepu, prachovka odvzdušňovacího šroubu, závlačka, speciální vazelína.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!
Při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu a použijte doporučenou náplň/kapalinu dle manuálu.
Tato sada brzdiče BCR-103 nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Honda 43207-431-671
Honda 43218-371-006
Honda 43209-431-671
Brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi PRO-MX jsou určeny pro závodní offroadové motocykly (motokros, enduro, supercross, trial), kde je brzdný výkon nejdůležitějším požadavkem.
Disponují speciální sinterovanou směsí HIGH PERFORMANCE HH PRO-MX, která byla vyvinuta za pomoci profesionálních továrních jezdců a týmů nejvyšší světové úrovně. Brzdové destičky se směsí PRO-MX používali a používají špičkový jezdci světové úrovně - Ryan Villopoto, Blake Baggett, Stevan Everts, David Knight, Juha Salminen, Matti Seistola, Brock Tickle, Dougie Lampkin, Monster Energy Pro-Circuit Team a další ...
Směs doporučená pro závodní offroadové použití pro všestranné brzdění s rychlým brzdným účinkem, progresivním dávkováním brzdění a nízkou námahou pro ovládání brzdové páčky.
Všechny destičky jsou osazeny keramickým tepelným štítem ze zadní strany.
- speciální vysoce kvalitní směs HIGH PERFORMANCE HH PRO-MX
- progresivní pocit brzdění s okamžitým nástupem účinku
- velmi nízký abrazivní účinek zaručuje malé opotřebení brzdových kotoučů
- pro stálost brzdného účinku není potřeba ohřátí na vyšší teplotu
- velmi dobrá odolnost proti "vadnutí"
- dlouhá životnost i při závodních podmínkách
Upozornění:Jedná se o sadu nových nepoužitých komponentů.
Speciální výprodejová cena kvůli menšímu průměru (6mm x 5mm).
Skladem pouze jedna sada!
Značka DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sinterovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sinterované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za morka, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu. Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Opravná sada brzdového třmenu
- kompletní opravné sady brzdového třmene (brzdiče) pro motocykly a čtyřkolky
- opravná sada slouží k rychlé opravě nefunkčního brzdiče následkem stáří gumových těsnících komponentů a prvků
- každá sada obsahuje přesné komponenty rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce třmenu
- jednotlivé sady obsahují většinou hlavní komponenty, které se nejvíce opotřebovávají
Obsah balení: těsnící prvky na brzdový pístek, těsnící prvky vodícího čepu, prachovka odvzdušňovacího šroubu, závlačka, speciální vazelína.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!
Při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu a použijte doporučenou náplň/kapalinu dle manuálu.
Tato sada brzdiče BCF-204 nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Yamaha 1J3-W0048-00
Yamaha 4W1-W0057-00
Yamaha 4W1-W0047-00
Yamaha 4L0-W0047-01
Vhodné pro motocykly:
Yamaha RD350 / 80-83
Yamaha XJ550 / 81-84
Yamaha XJ750 Seca / 82-84
Yamaha XV1000 Midnight / 83-85
Páčky spojky a páčky brzdy MTZ jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální páčky
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního hliníkového materiálu pomocí moderní technologie tlakového lití
- sortiment zahrnuje brzdové páčky, spojkové páčky, univerzální páčky s objímkou, páčky sytiče či páčky dekompresoru
- umožňují snadnou a rychlou montáž díky přesným rozměrům pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. fotografie!!
Podle typu jsou páčky je vybaveny příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. - kontrola obsahu viz. fotografie!!
Tato páčka je alternativní náhradou originální páčky (originální kód OEM):
Yamaha 5D7-H3922-40
Vhodné pro motocykly:
Yamaha YZF-R125 / 14-20
Yamaha MT125 / 15-19
Brzdové pakny od japonských výrobců Vesrah nebo Taric
- kvalitní brzdové čelisti pro bubnové brzdy poskytující špičkový brzdný výkon
- plnohodnotná náhrada za originální díl (vlastnosti, parametry a rozměry jsou zcela shodné)
- obložení brzdových čelistí z kvalitního materiálu pro zvýšenou odolnost a dlouhou životnost
- kvalitní a přesný odlitek z lehké slitiny pro dokonalou funkci uvnitř brzdového bubnu a bezproblémový provoz
- doporučena montáž kvalifikovaným mechanikem nebo odborným servisem
Balení: sada obsahuje pár brzdových čelist - kontrola obsahu viz. fotografie!
Tyto brzdové pakny (brzdové obložení) nahrazují originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 4V4-W253A-00
Yamaha 4V4-W2535-00
Yamaha 3R5-25130-00
Yamaha 3R5-W2535-00
Tyto brzdové pakny jsou shodné s brzdovými paknami následujících výrobců:
AGPA M364
EBC 508
Ferodo FSB763
Newfren GF1164
SBS SBS2036
Vesrah VB-234
Vhodné pro motocykly:
Yamaha SR125 / 93-96 (zadní)
Yamaha YZ125 / 83-84 (přední)
Yamaha YZ250 / 82-84 (přední)
Yamaha YZ465 / 80 (přední)
Yamaha YZ490 / 82-84 (přední)
Yamaha IT250L / 84 (přední)
Yamaha IT465 / 81-82 (přední)
Yamaha IT490L front / 83-84 (přední)
Yamaha TT600L / 83-84 (přední)
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Standard" nabízející velmi dobrý poměr "cena/výkon" (příznivá cena; dobrý brzdný účinek; adekvátní životnost standardnímu použití; šetrné k brzdovému kotouči).
Jedná se o standardní organickou směs poslední generace, která je určena pro všechny motocykly používané v běžném silničním provozu, které byly v prvovýrobě osazeny destičkami s organickou směsí.
Vhodná rovněž pro hobby použití offroadových motocyklů (motokros, enduro) a čtyřkolek za suchých podmínek.
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- silniční motocykly
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- skútry (včetně maxi-skútrů)
- čtyřkolky (ATV/Quad).
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Yamaha 3D6-F5811-00
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 878
BREMBO 07048
BREMBO 7048
BRENTA 3048
BRENTA 4048
EBC FA350
GALFER FD270
GOLDFREN 211
LUCAS MCB735
TRW MCB735
NEWFREN FD0323
SBS 773
SBS 167
VESRAH VD-999
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Standard" nabízející velmi dobrý poměr "cena/výkon" (příznivá cena; dobrý brzdný účinek; adekvátní životnost standardnímu použití; šetrné k brzdovému kotouči).
Jedná se o standardní organickou směs poslední generace, která je určena pro všechny motocykly používané v běžném silničním provozu, které byly v prvovýrobě osazeny destičkami s organickou směsí.
Vhodná rovněž pro hobby použití offroadových motocyklů (motokros, enduro) a čtyřkolek za suchých podmínek.
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- silniční motocykly
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- skútry (včetně maxi-skútrů)
- čtyřkolky (ATV/Quad).
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Yamaha 4S5-W0045-00
Yamaha 4C9-W0045-00
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BREMBO 07YA28
BRENTA 3152
BRENTA 4152
EBC FA464
FERODO FDB2238
GALFER FD393
GOLDFREN 264
LUCAS MCB812
TRW MCB812
NEWFREN FD0437
SBS 858
VESRAH VD-282
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Standard" nabízející velmi dobrý poměr "cena/výkon" (příznivá cena; dobrý brzdný účinek; adekvátní životnost standardnímu použití; šetrné k brzdovému kotouči).
Jedná se o standardní organickou směs poslední generace, která je určena pro všechny motocykly používané v běžném silničním provozu, které byly v prvovýrobě osazeny destičkami s organickou směsí.
Vhodná rovněž pro hobby použití offroadových motocyklů (motokros, enduro) a čtyřkolek za suchých podmínek.
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- silniční motocykly
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- skútry (včetně maxi-skútrů)
- čtyřkolky (ATV/Quad).
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Honda 45105-MA5-305
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 645
BREMBO 07HO07
CL BRAKES 2282
EBC FA045
FERODO FDB183
GALFER FD045
GOLDFREN 068
LUCAS MCB55
TRW MCB55
NEWFREN FD0045
SBS 526
VESRAH VD-117
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Standard" nabízející velmi dobrý poměr "cena/výkon" (příznivá cena; dobrý brzdný účinek; adekvátní životnost standardnímu použití; šetrné k brzdovému kotouči).
Jedná se o standardní organickou směs poslední generace, která je určena pro všechny motocykly používané v běžném silničním provozu, které byly v prvovýrobě osazeny destičkami s organickou směsí.
Vhodná rovněž pro hobby použití offroadových motocyklů (motokros, enduro) a čtyřkolek za suchých podmínek.
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- silniční motocykly
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- skútry (včetně maxi-skútrů)
- čtyřkolky (ATV/Quad).
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Honda 45105-KL8-405
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
CL BRAKES 3017
COBREQ N-912
EBC FA069/2
FRAS-LE PD/854
FERODO FDB538
GOLDFREN 049
GALFER FD054
LUCAS MCB544
TRW MCB544
NEWFREN FD0058
SBS 572
VESRAH VD-123/2
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Standard" nabízející velmi dobrý poměr "cena/výkon" (příznivá cena; dobrý brzdný účinek; adekvátní životnost standardnímu použití; šetrné k brzdovému kotouči).
Jedná se o standardní organickou směs poslední generace, která je určena pro všechny motocykly používané v běžném silničním provozu, které byly v prvovýrobě osazeny destičkami s organickou směsí.
Vhodná rovněž pro hobby použití offroadových motocyklů (motokros, enduro) a čtyřkolek za suchých podmínek.
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- silniční motocykly
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- skútry (včetně maxi-skútrů)
- čtyřkolky (ATV/Quad).
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Honda 06435-KT7-415
Honda 43105-MY1-405
Honda 06435-KT7-405
Moto Guzzi 30654630
Triumph 2025016
Triumph T2020602
Yamaha 20S-W0046-00
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 711
BREMBO 07HO27
BREMBO 7029
BRENTA 3073
BRENTA 4073
CL BRAKES 2298
EBC FA140
FERODO FDB531
GALFER FD103
GOLDFREN 020
LUCAS MCB585
TRW MCB585
NEWFREN FD0136
SBS 161
SBS 614
VESRAH VD-147
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Standard" nabízející velmi dobrý poměr "cena/výkon" (příznivá cena; dobrý brzdný účinek; adekvátní životnost standardnímu použití; šetrné k brzdovému kotouči).
Jedná se o standardní organickou směs poslední generace, která je určena pro všechny motocykly používané v běžném silničním provozu, které byly v prvovýrobě osazeny destičkami s organickou směsí.
Vhodná rovněž pro hobby použití offroadových motocyklů (motokros, enduro) a čtyřkolek za suchých podmínek.
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- silniční motocykly
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- skútry (včetně maxi-skútrů)
- čtyřkolky (ATV/Quad).
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Cagiva 8000-88482
Cagiva 8000-66796
Honda 06455-MT8-405
Honda 45105-MT8-008
Honda 06455-MT8-305
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 690
BREMBO 07HO35
CL BRAKES 2248
EBC FA124/2
FERODO FDB663
GOLDFREN 024
LUCAS MCB624
TRW MCB624
NEWFREN FD0105
SBS 647
VESRAH VD-143/2
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku