Motocyklové zapalovací svíčky NGK jsou nejčastěji používané svíčky jak v prvovýrobě, tak i v náhradních dílech.
Většina svíček je k dispozici ve více kvalitativních variantách:
- se standardní elektrodou
- platinovou elektrodou
- iridiovou elektrodou
-rozměr klíče = 16
-rozměr závitu = M10x1
-délka závitu = 19mm
-varianta svíčky = Iridum
Tato svíčka je ekvivalentní náhradou se svíčkami následujících výrobců:
Champion 8698
Denso 4131
Denso 5369
Denso IUH27
Denso U27ESR-N
Denso VHN27Z
Denso VNH27Z
Honda 31911-HW1-671
Honda 31911-HW1-6710-M1
NGK 6544
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
Značka NGK je celosvětově největším dodavatelem do prvovýroby automobilů, motocyklů, vodních skútrů. Často se podílí na vývoji nejvhodnějšího řešení pro danou aplikaci již v počáteční fázi vývoje motoru společně s konstruktéry výrobce motoru, tak aby byly splněny všechny požadavky a normy a dosažena vysoká spolehlivost, účinnost a výkon za všech provozních podmínek.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Motobaterie IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
- začka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2
Baterie B38-6A patří do řady WET - (mokrý) klasický deskový akumulátor s tekutým elektrolytem. Olověné baterie se dodávají suché, nabité.
Napětí: 6 V
Kapacita: 13 Ah
Nabíjecí proud: 1,3 A
Start. proud CCA/-18°C: 80 A
Rozměry: D119 x Š83 x V161 mm
Hmotnost: 1,87kg
Typ: klasická olověná s tekutým elektrolytem
Pólování: + pól vpravo
Odvětrání: odpařovací kanálek vpravo
Obsah balení: akumulátor, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Akumulátor je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
BANNER B38-6A
EXIDE B38-6A
YUASA B38-6A
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Motobaterie AMG IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
- značka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2
Baterie YTX7L-BS patří do řady AGM - Technologie AGM - (Absorbent Glass Mat) savé skleněné mikrovlákno používá mikroporézní, vysoce porézní a odolný separátor, který zajišťuje nerozlitelnost akumulátoru a dobrý kontakt elektrolytu s deskami akumulátoru.
Baterii po zprovoznění není třeba dolévat a je odolná proti vytečení elektrolytu až do náklonu 45°.
Baterie je odolnější proti otřesům, extrémním podmínkám a podává skvělé výkony.
ETN (evropské typové číslo): 506.014.005
Napětí: 12 V
Kapacita: 6 Ah
Nabíjecí proud: 0,6 A
Start. proud CCA/-18°C: 80 A
Rozměry: D114 x Š71 x V131 mm
Hmotnost: 2,5 kg
Typ: AGM s tekutým elektrolytem
Pólování: pól + vpravo
Odvětrání: uzavřené
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
DYNAVOLT DTX7L-BS
YUASA YTX7L-BS
BANNER YTX7L-BS
EXIDE ETX7L-BS
FIAMM FTX7L-BS
MOTOBATT MBTX7S
VARTA 506.014.005
Možnost použití pro:
Aprilia SR125 / 99-02
Aprilia Mojito 125 Custom / 08-10
Honda NX125 / 88-00
Honda VT250F / 90-95
Kawasaki EX250 Ninja / 88-03
Piaggio/Vespa S125 / 07-09
Suzuki DR200 SE / 00-13
Suzuki DR250 SE / 97-03
Yamaha XT225 / 93-00
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Motocyklové zapalovací svíčky NGK jsou nejčastěji používané svíčky jak v prvovýrobě, tak i v náhradních dílech.
Většina svíček je k dispozici ve více kvalitativních variantách:
- se standardní elektrodou
- platinovou elektrodou
- iridiovou elektrodou
- rozměr klíče = 14
- rozměr závitu = M10x1
- délka závitu = 21mm
- varianta svíčky = Laser Iridium
Tato svíčka je ekvivalentní náhradou se svíčkami následujících výrobců:
Brisk 1715
Brisk CR10YS
Honda 31909-MEN-A31
Honda 31909-MEN-A310-M1
Značka NGK je celosvětově největším dodavatelem do prvovýroby automobilů, motocyklů, vodních skútrů. Často se podílí na vývoji nejvhodnějšího řešení pro danou aplikaci již v počáteční fázi vývoje motoru společně s konstruktéry výrobce motoru, tak aby byly splněny všechny požadavky a normy a dosažena vysoká spolehlivost, účinnost a výkon za všech provozních podmínek.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Jednotka zapalování (CDI jednotka / modul zapalování / řídící jednotka)
- vhodné pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
Tato řídící jednotka nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Aprilia AP8212474
Aprilia AP8212119
Beta 1120632800
Fantic 36845005660
Garelli 2250003810
Lambretta 9110018
Malaguti 02402200
MBK 1D4-H5540-00
Peugeot 753408
Piaggio 00H03330171
Piaggio 00F03310171
Piaggio 00F03320171
Piaggio 00H03300011
Piaggio 00H03320011
Rieju 0005.070.2005
Rieju 0005.070.2020
Rieju 0005.070.2025
Vespa 244128
Vespa 2441285
Vespa 9110018
Yamaha 1D4-H5540-00
Řídící jednotky v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a odzkoušením - každý kus je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro motocykly:
Aprilia RX50
Aprilia RS50
Aprilia MX50
Aprilia SX50
Aprilia Red Rose 50
Aprilia AF1 Futura 50
Aprilia Pegaso 50
Aprilia Europa 50
Beta RR50
Beta RR50 Enduro
Beta RR50 Motard
Beta RR50 Supermotard
Beta RR6 50 Motor
Beta Tempo 50
Bultaco Lobito 50
Cagiva Mito 50
Derbi GPR50
Derbi GPR50 Racing
Derbi Senda 50 SM DRD X-Treme
Derbi Senda 50 SM DRD Racing
Derbi Senda 50 SM
Derbi Senda 50 R X-Treme
Derbi Senda 50 R DRD X-Treme
Derbi Senda 50 R X-Race
Derbi Fenix 50
Derbi Furax 50
Generic Trigger X-Enduro
Generic Trigger SM50
Gilera GPR50
Gilera RCR50
Gilera SMT50
Gilera RCR50
Gilera GSM50
Gilera Zulu 50
Fantic Motor Regolarita Casa 50
Fantic Motor Caballero SM50
Fantic Motor Casa 50 Enduro
Fantic Motor Casa 50 Motard
HM-Moto CRE50 Supermoto
HM-Moto CRE50 Enduro
HM-Moto CRE50 Baja
HM-Moto Derapage 50
Malaguti XTM50
Malaguti XSM50
Malaguti NKD50 Drakon
MBK X-Power 50
MBK X-Limit 50
Motorhispania Furia 50
Motorhispania RX50
Motorhispania RYZ50 Enduro
Motorhispania RYZ50 SM Pro Racing
Motorhispania MH10 Enduro
Motorhispania MH10 SM
Motorhispania YR11 50 Enduro
Motorhispania YR11 50 SM
Peugeot XPS
Peugeot XPS 50 Enduro
Peugeot XPS 50 SM
Rieju Tango 50
Rieju Spike 50
Rieju SMX50
Rieju MRX50
Rieju MRT50
Rieju Drac 50
Rieju RR50
Rieju RR50 Sport
Rieju RS2 50
Rieju RS2 Matrix
Rieju RS1 50
Rieju RS-1 Evolution
Rieju RRX 50
Sherco SE50R
Sherco SM50R
Yamaha DT50R
Yamaha TZR50R
Motobaterie IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
- značka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2
Baterie YB9L-A2 patří do řady WET - (mokrý) klasický deskový akumulátor s tekutým elektrolytem.
ETN (evropské typové číslo): 509.016.008
Napětí: 12 V
Kapacita: 9 Ah
Nabíjecí proud: 0,9 A
Start. proud CCA/-18°C: 80 A
Rozměry: D135 x Š75 x V139
Hmotnost: 3,1 kg
Typ: klasická olověná s tekutým elektrolytem
Pólování: pól + vpravo
Odvětrání: odpařovací kanálek vlevo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
4RIDE CB9L-A2
YUASA YB9L-A2
BANNER YB9L-A2
BOSCH M4 F27
EXIDE YB9LA2
MOTTOBAT MB9U
VARTA YB9L-A2
Možnost použití pro:
Derbi Boulevard 125 4T / 03-05
Derbi Boulevard 150 / 07-09
Kawasaki EL250 Eliminator / 96-03
Kawasaki ER250 Scorpion / 86-90
Kawasaki GPZ305 Belt Drive / 85-89
Kawasaki ZXR250 / 90-95
Kawasaki ZZR250 / 90-93
MZ ETS125 / 69-73
MZ 125 Saxon / 93-97
MUZ ETS125 / 69-73
MUZ 125 Saxon / 93-97
Suzuki GT550 / 73-76
a další ...
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Originální mikrospínač brzdy (brzdového světla) brzdového systému BREMBO
- jedná se originální díl přímo od italského výrobce Brembo, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl použitý v prvovýrobě (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě výrobce motocyklu
- použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji a výrobě motocyklu
- jedná se o originální výrobek BREMBO, čímž je zaručena dokonalá kvalita všech materiálů a přesné rozměry dle OEM specifikace
Tento díl nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Ducati 53940351A
Výrobce BREMBO je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl. Řadí se mezi světovou špičku v oblasti brzdových systémů a jejich komponentů. Za více jak 50 let historie značky byla cesta růstu společnosti Brembo poseta velkými technologickými, sportovními a obchodními úspěchy, které z této společnosti udělaly špičkového lídra v Itálii i na celém světě - jméno značky Brembo je synonymem pro „brzdy“ po celém světě. Mezi počáteční úspěchy patří výroba prvního kompletního brzdového systému, instalovaného standardně na motocykly v roce 1972; dodávky do Formule 1 pro Ferrari v roce 1975 nebo první hliníkový třmen a první karbonové kotouče v 80. letech minulého století. Značka Brembo byla vždy průkopníkem v používání inovativních materiálů k neustálému zlepšování výkonu a odolnosti svých produktů.
Produkty Brembo jsou dodávány do prvovýroby mnoha značek motocyklů (jako například KTM, Husqvarna, Beta, Gas-Gas, Sherco, Moto Guzzi, Aprilia, Cagiva, BMW,
ale i do prvovýroby automobilů (portfolio zahrnuje prestižní automobilové značky jako Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Fiat-Chrysler, Ferrari, Ford, General Motors, Lamborghini a Porsche a další...).
Motobaterie IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
- začka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2
Baterie YB7L-B patří do řady WET - (mokrý) klasický deskový akumulátor s tekutým elektrolytem.
ETN (evropské typové číslo): 507.012.004
Napětí: 12 V
Kapacita: 8 Ah
Nabíjecí proud: 0,8 A
Start. proud CCA/-18°C: 40 A
Rozměry: D137 x Š76 x V134 mm
Hmotnost: 2,9kg
Typ: klasická olověná s tekutým elektrolytem
Pólování: pól + vpravo
Odvětrání: odpařovací kanálek vpravo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
YUASA 12N7-3B
YUASA YB7L-B
BANNER YB7L-B
BOSCH M4 F210
EXIDE 12N7-3B
EXIDE EB7L-B
MOTTOBAT MB9U
VARTA 50712 (YB7L-B)
Možnost použití pro:
Aermacchi SX125
Aermacchi SX 175
Peugeot Elyseo 100 G2AAK
Yamaha Majesty 125 / 98-06
Aprilia SR125 / 92-02
Yamaha YFM 80 Raptor / 02-
Hyosung GA125 Cruise
Hyosung GA125 Cruise II
Peugeot Looxor 50 TSDI
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Spínací skříňky od výrobce EMGO jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální spínací skříňky. Nabízí výbornou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů.
Nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 3DM-82510-00
Spínací skříňky od výrobce EMGO jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální spínačku.
Nabízí výbornou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů.
Dodáváno v balení se dvěma klíči.
Nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki 27005-1103
Kawasaki 27005-1227
Kawasaki 27005-1239
Kawasaki 27005-1226
Kawasaki 27005-1129
Motocyklové zapalovací svíčky NGK jsou nejčastěji používané svíčky jak v prvovýrobě, tak i v náhradních dílech.
Většina svíček je k dispozici ve více kvalitativních variantách:
- se standardní elektrodou
- platinovou elektrodou
- iridiovou elektrodou
-rozměr klíče = 18
-rozměr závitu = M14x1,25
-délka závitu = 19mm
-varianta svíčky = Laser Iridium
Tato svíčka je ekvivalentní náhradou se svíčkami následujících výrobců:
Aprilia 8122586
Bosch 242140500
Bosch 242145503
Bosch 242150501
Bosch X4C
Bosch XR4CS
Bosch XR6CC
Bosch YR5LDE
Champion RAX94C
Champion RAX94YC
Denso IX27B
Denso X22EPU9
Denso X24EPR-U9
Denso X24EPR-ZU9
Denso X24EPRU9
Denso X24EPRZU9
Denso X24EPZU9
Denso X24ESR-U
Denso X24ESRU
Denso X24ESZU
Denso X24EU
Denso X24GPR-U
Denso X27EPR-U9
Denso X27EPRU9
Denso X27EPRZU9
Denso X27EPZU9
Denso X27ESR-U
Denso X27ESRU
Denso X27ESZU
Denso X27ETR
Denso X31ETR
Denso XU22EPRU
Denso XU24EPRU
Ducati 67040141A
Ducati 67040171A
Ducati 67040351A
NGK D8EA
NGK D9EA
NGK D9EVX
NGK DCPR8EKP
NGK DP8EA-9
NGK DP9EA-9
NGK DP9EA9
NGK DPR8EA-9
NGK DPR8EA9
NGK DPR8EIX-9
NGK DPR8EVX-9
NGK DPR9EA-9
NGK DPR9EA9
NGK DPR9EIX-9
NGK DPR9EVX-9
NGK DPR9Z
NGK DR7ES
NGK DR8EA
NGK DR8EB
NGK DR8EIX
NGK DR8ES
NGK DR8ES-L
NGK DR8ESL
NGK DR9EA
NGK DR9EIX
NGK IJR8B-9
NGK IJR8B9
NGK JR8B
NGK JR9B
NGK JR9C
Torch D7CA
Torch D7RC
Torch D8RC
Torch D8RTC
Torch D8RTC-9
Torch D8TC
Torch D8TC-9
Torch D9C
Torch D9RC
Torch D9RTC-9
Torch D9TC-9
Torch DK7RTC
Torch DK8RTC
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
Značka NGK je celosvětově největším dodavatelem do prvovýroby automobilů, motocyklů, vodních skútrů. Často se podílí na vývoji nejvhodnějšího řešení pro danou aplikaci již v počáteční fázi vývoje motoru společně s konstruktéry výrobce motoru, tak aby byly splněny všechny požadavky a normy a dosažena vysoká spolehlivost, účinnost a výkon za všech provozních podmínek.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Fajfka/Botka od japonského výrobce NGK pro zapalovací svíčku
Tato díl nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Suzuki 33510-35G00
Fajfky/botky NGK disponují odrušovacími rezistory, které potlačují různé rušivé frekvence v celkovém rozsahu a zabraňují jejich šíření, čímž nedochází k negativnímu ovlivnění nebo narušení vlastností motoru (dokonalého stavu může být dosaženo použitím odrušených zapalovacích svíček).
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
Značka NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Přepínač sdružený - model Honda
Přepínač pro motocykly, čtyřkolky, skútry s mnoha funkcemi včetně kabeláže pro ovládání:
- blinkry se 3 polohami: vpravo / vlevo / vypnout
- světel se 3 polohami: ON (zapnuto) / OFF (vypnuto) / Parking
- předního světla se 2 polohami: HIGH / LOW
- houkačky (klaksonu) nebo možnost použití jako startéru
Barva: černá
Materiál: odolný plast
Rozměry: šířka mm
Kabeláž:
Délka kabeláže:
Vhodné pro motocykly:
Honda XR250 / 93-04
Honda XR400 / 96-04
Honda XR600R / 88-00
Honda XR650R / 00-07
Relé startovací (startovací relé / elektromagnetický spínač startéru)
- sortiment zahrnuje pro motocykly, skútry a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Dle typu a modelu balení obsahuje: relé, pojistky, konektor, držák, krytcí převlek - vhodnost použití a kontrola obsahu viz. fotografie!
Toto relé nahrazuje originální díl (OEM):
Aprilia
Ducati
Gilera
Relé v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro motocykly:
Aprilia RSV4 1000 / 09-14
Aprilia RSV4 1000 Factory / 10-17
Aprilia RSV4 1000 Racing / 10-17
Aprilia RSV4 1000 RR / 15-19
Aprilia RSV Tuono V4 / 15-20
Aprilia RSV Tuono V4R / 11-15
Gilera 500 Fuoco / 07-19
Gilera GP800 / 08-14
Gilera 500 Nexus / 04-12
Piaggio 350 Beverly / 12-20
Piaggio 400 Beverly / 06-12
Piaggio 500 Beverly / 02-14
Piaggio MP3 400 / 07-12
Piaggio MP3 500 / 10-12
Piaggio XEVO 400 / 07-11
Piaggio X10 125 / 12-16
Piaggio X10 350 / 12-16
Piaggio X10 500 / 12-16
Piaggio X8 400 / 06-11
Piaggio X9 500 / 00-07
Motobaterie AMG IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
- značka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2
Baterie YTX9-BS patří do řady AGM - Technologie AGM - (Absorbent Glass Mat) savé skleněné mikrovlákno používá mikroporézní, vysoce porézní a odolný separátor, který zajišťuje nerozlitelnost akumulátoru a dobrý kontakt elektrolytu s deskami akumulátoru.
Baterii po zprovoznění není třeba dolévat a je odolná proti vytečení elektrolytu až do náklonu 45°.
Baterie je odolnější proti otřesům, extrémním podmínkám a podává skvělé výkony.
ETN (evropské typové číslo): 508.012.008
Napětí: 12 V
Kapacita: 8 Ah
Nabíjecí proud: 0,8 A
Start. proud CCA/-18°C: 120 A
Rozměry: D150 x Š87 x V105 mm
Hmotnost: 3,4 kg
Typ: AGM s tekutým elektrolytem
Pólování: pól + vlevo
Odvětrání: uzavřené
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
DYNAVOLT DTX9-BS
YUASA YTX9-BS
BANNER YTX9-BS
EXIDE ETX9-BS
FIAMM FTX9-BS
MOTOBATT MBTX9U
VARTA 508.012.008
Možnost použití pro:
Aprilia Leonardo 150 / 98-00
Aprilia RS125 / 94-09
Aprilia 125 Tuareg / 87-92
Arctic Cat DVX400 / 04-08
BMW C650 Evolution / 16-18
BMW S1000XR / 16-17
BMW G310R / 16-19
Benelli 125 Velvet / 99-03
Beta 125 Eikon / 99-05
Cagiva 1000 Raptor / 04-05
Honda CB500 / 94-03
Honda CBR600 / 87-00
Honda CBR900RR Fireblade / 93-99
Honda NX650 Dominator / 88-89
Honda VT600C Shadow / 88-03
Honda XR650L / 93-18
Honda FX650 Vigor / 99-01
Honda TRX300 / 93-12
Honda TRX400 / 99-13
Honda TRX700 / 08-13
Hyosung GV250 / 09-16
Kawasaki KFX400 / 03-06
Kawasaki EX250 Ninja 250R / 09-12
Kawasaki EX300 Ninja / 13-17
Kawasaki KLX650 / 1993-1996
Kawasaki Ninja 1000 / 17-20
Kawasaki Ninja 400 / 08-19
Kawasaki Z800 / 13-16
Kawasaki Z900 / 17-19
Kawasaki Z750 / 05-06
Kawasaki ZX-6R Ninja / 08-19
Kawasaki ZX-7R Ninja / 91-97
Kawasaki ZX-9R Ninja / 00-03
Kawasaki Versys 1000 / 15-19
Kawasaki Versys-X 300 / 17-19
KTM LC4 640 Adventure / 96-02
KTM 640 Duke LC4 / 96-98
KTM 200 Duke
KTM 390 Duke / 15-18
KTM 690 Duke / 13-17
Kymco Venox 250 / 09-10
Polaris Predator 500 / 03-06
Polaris Outlaw 450 / 07-10
Polaris Outlaw 525 / 08-12
Royal Enfield 411 Himalayan / 17-20
Suzuki DR650 / 96-19
Suzuki LTZ400 QuadSport / 03-16
Suzuki GSF400 Bandit / 91-93
Suzuki GSF600 Bandit / 96-03
Suzuki GSXR600 / 92-19
Suzuki GSXR750 / 96-99
Suzuki GSX600F Katana / 98-06
Suzuki GSX650F / 08-11
Suzuki GSX750F Katana / 98-06
Suzuki AN400 Burgman / 03-16
Suzuki UH200 Burgman / 14-19
SYM HD125 / 10-11
SYM HD200 / 10-13
Triumph 1200 Bonneville
Triumph 600 Daytona
Triumph 600 Speed Four / 02-05
Triumph 600 Daytona
Triumph 675 Daytona / 11-16
Triumph 675 Street Triple / 08-18
Yamaha XJ600 Seca / 92-98
Yamaha XT600E / 90-95
a další ...
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Fajfka/Botka od japonského výrobce NGK pro zapalovací svíčku
Tento díl nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki 21160-0024
Fajfky/botky NGK disponují odrušovacími rezistory, které potlačují různé rušivé frekvence v celkovém rozsahu a zabraňují jejich šíření, čímž nedochází k negativnímu ovlivnění nebo narušení vlastností motoru (dokonalého stavu může být dosaženo použitím odrušených zapalovacích svíček).
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
Značka NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku