Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Triumph 1210031-T0301
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Triumph 750 Daytona / 91-95
Triumph 750 Speed Triple / 97
Triumph 750 Thunderbird / 95
Triumph 750 Trident / 91-98
Triumph 900 Adventurer / 95-01
Triumph 900 Daytona / 94-97
Triumph 900 Legend TT / 99-01
Triumph 900 Sprint Sports / 95-98
Triumph 900 Speed Triple / 94-96
Triumph 900 Thunderbolt / 96
Triumph 900 Thunderbird / 95-03
Triumph 900 Thunderbird Sport / 99-03
Triumph 900 Tiger 91-00
Triumph 900 Trident / 91-98
Triumph 900 Trophy / 91-01
Triumph 1000 Daytona / 91-95
Triumph 1200 Daytona / 93-97
Triumph 1200 Trophy / 91-03
Olejové filtry MTZ jsou vyráběny jedním z největších světových výrobců filtrů a filtračních vložek na světě. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Honda 15400-PFB-007
Honda 15410-MM5-003
Honda 15410-MM9-003
Honda 15410-MM9-013
Honda 15410-MM9-305
Honda 15410-MM9-405
Honda 15410-MM9-P00
Honda 15410-MM9-P01
Honda 15410-MM9-P03
Honda 15410-MT7-003
Honda 15412-MT7-003
Kawasaki 16097-0004
Kawasaki 16097-0008
Kawasaki 16097-0011
Kawasaki 16097-1059
Kawasaki 16097-1061
Kawasaki 16097-1063
Kawasaki 16097-1064
Kawasaki 16097-1066
Kawasaki 16097-1067
Polaris 308 49 63
Yamaha 3FV-13440-00
Yamaha 3FV-13440-20
Yamaha 5GH-13440-00
Yamaha 5GH-13440-10
Yamaha 5GH-13440-30
Yamaha 5GH-13440-70
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Ural IMZ-8.101-01090-01
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Ural 650cc Ural Motorcycle
Ural 750 Gear Up / 10-13
Ural 750 Patrol / 10-13
Ural 750 Patrol T / 10-13
Ural 750 Ranger / 10-13
Ural 750 Retro / 10-13
Ural 750 Retro Sidecar / 10-13
Ural 750 Sportsman / 10-13
Ural 750 Sportsman T / 12-13
Ural 750 T / 10-13
Ural 750 Tourist / 10-13
Ural 750 Tourist T / 12-13
Gufera dříku ventilů (simerinky na ventily) od japonské značky Vesrah jsou vyráběna z prvotřídních materiálů, které disponují nízkým třecím koeficientem a vynikajícími těsnícími vlastnostmi, dle OEM specifikací a norem renomovanými výrobci v Japonsku - jedná se o výrobek používaný v prvovýrobě.
Rozměry:
- vnější průměr (A): 9,4mm
- vnější průměr břitu (včetně pružinky) (B): 6,2mm
- vhodné pro průměr dříku ventilu (C): 4,0mm
- vnitřní průměr (D): 7,5mm
- celková výška (E): 7,8mm
- výška těla (F): 6,2mm
Uvedené rozměry jsou orientační a nejsou nijak závazné!
Toto gufero ventilu odpovídá originálnímu dílu (OEM Replacement):
Kawasaki 92049-1308
Zahrnují široký sortiment pro:
- offroadové motocykly (motokros / enduro)
- silniční motocykly
- čtyřkolky (atv / quad)
Balení = 1ks
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki ZRX400 / 90-99
Kawasaki ZZR600 / 93-03
Kawasaki ZX6R Ninja / 95-06
Kawasaki ZX6R Ninja / 07-14
Kawasaki ZX6RR Ninja / 03-06
Kawasaki ZX6R ZX636 Ninja / 02-15
Kawasaki Z750S / 05-07
Kawasaki Z750 / 04-12
Kawasaki Z800 / 13-15
a další...
Gufera dříku ventilů (simerinky na ventily) od japonské značky Vesrah jsou vyráběna z prvotřídních materiálů, které disponují nízkým třecím koeficientem a vynikajícími těsnícími vlastnostmi, dle OEM specifikací a norem renomovanými výrobci v Japonsku - jedná se o výrobek používaný v prvovýrobě.
Rozměry:
- vnější průměr (A): 8,6mm
- vnější průměr břitu (včetně pružinky) (B): 6,2mm
- vhodné pro průměr dříku ventilu (C): 4,0mm
- vnitřní průměr (D): 7,2mm
- celková výška (E): 8,0mm
- výška těla (F): 6,5mm
Uvedené rozměry jsou orientační a nejsou nijak závazné!
Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Replacement):
Kawasaki
Zahrnují široký sortiment pro:
- offroadové motocykly (motokros / enduro)
- silniční motocykly
- čtyřkolky (atv / quad)
Simerink dříku ventilu od italské značky Centauro
- sortiment zahrnuje těsnící gufera pro sací ventily a výfukové ventily
- jsou vyráběny z prvotřídních materiálů, které disponují nízkým třecím koeficientem a vynikajícími těsnícími vlastnostmi, dle OEM specifikací a norem
- použité materiály pro výrobu zajišťují prodlouženou životnost a disponují velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- účinně zabrání úniku motorového oleje, smíšeného plynu i úniku výfukových plynů v motoru
- jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální gufera
Gufera dříku ventilů zahrnují široký sortiment pro:
- offroadové motocykly (motokros / enduro)
- silniční motocykly
- čtyřkolky (atv / quad)
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 12209-MBB-003
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 40mm
- výška "H" = 8mm
Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference NO):
Honda 91206-GC4-711
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 40mm
- výška "H" = 8mm
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 28mm
- vnější průměr "B" = 45mm
- výška "H" = 8mm
Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference NO):
Honda 91206-GC4-711
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 30mm
- vnější průměr "B" = 45mm
- výška "H" = 8mm
Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference NO):
Honda 91203-KS6-004
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 30mm
- vnější průměr "B" = 50mm
- výška "H" = 7mm
Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference NO):
Kawasaki 92050-057
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Kuličková ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek
- jedná se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, odolná a vyžadující standardní údržbu
- sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně
- hlavní předností těchto ložisek je velmi příznivá cena při dodržení standadních kvalitativních parametrů
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 47mm
- šířka "C" = 8mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 93316-00503
Vhodné pro motocykly:
Yamaha XT500
Yamaha XT600
Yamaha XT600E
Yamaha XT600Z
Yamaha XT600K
Yamaha XTZ660 Tenere
Yamaha TT600
Yamaha SRX600
Yamaha SX650
Yamaha XZ550R
Yamaha TX650
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 10mm
- vnější průměr "B" = 35mm
- šířka "C" = 11mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Těsnění pod hlavu, těsnění pod válec jsou vyráběna v kvalitním zpracování a z kvalitních materiálů na základě přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Těsnění jsou ekvivalentní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Nahrazuje originální díl (OEM):
Suzuki 11141-05202
Suzuki 11141-05201
Vhodné pro motocykly:
Suzuki G
Samostatná těsnění víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 58430040000
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Olejové filtry MTZ jsou vyráběny jedním z největších světových výrobců filtrů a filtračních vložek na světě. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Aprilia 857187
Arctic Cat 0436-146
Arctic Cat 0812-005
Chery 375-101201
Kawasaki 52010-S005
Kymco 1541A-PWB1-900
Suzuki 16510-03G00
Suzuki 16510-03X07
Suzuki 16510-06B00
Suzuki 16510-06B01
Suzuki 16510-07J00
Suzuki 16510-34E00
Vhodné pro motocykly:
Aprilia RSV1000 RSV4 R / 09-11
Aprilia RSV1000 RSV4 R APRC / ABS / 12-14
Aprilia RSV1000 RSV4 R Factroy / 10-12
Aprilia RSV1000 RSV4 R APRC Factory / ABS / 11-14
Aprilia RSV4 RF / 15-18
Aprilia RSV4 RR / 15-17
Aprilia RSV1000 RSV4 R APRC Factory SE / 11-14
Aprilia RSV1000 RSV4 V4R Tuono / 11-13
Aprilia RSV1000 RSV4 V4R Tuono APRC / 12-13
Aprilia RSV1000 RSV4 V4R Tuono APRC ABS / 14
Aprilia Tuono V4 1100RR / 15-17
Aprilia Tuono V4 1100RF E4 ABS / 18
Aprilia Tuono Factory V4 1100 / 15-17
Arctic Cat 400 / 98-03
Arctic Cat 400 2x4 Automatic / 03-04
Arctic Cat 400 4x4 / 04-07
Arctic Cat 400 4x4 Automatic / 03-08
Arctic Cat 400 4x4 ACT / 04
Arctic Cat 400 4x4 ACT Auto / 04
Arctic Cat 400 4x4 VP / 05-06
Arctic Cat 454 / 96-98
Arctic Cat 500 / 98-04
Arctic Cat 500 4x4 / 04-08
Arctic Cat 500 4x4 Automatic / 04-07
Bimota 750 SB7 / 94-96
Bimota 1000 SB8K Santamonica / 06-
Cagiva 650 Raptor i.e. / 00-05
Cagiva 650 V-Raptor / 01-04
Cagiva 1000 Raptor / 00-05
Cagiva 1000 V-Raptor / 00-04
Cagiva 1000 Xtra-Raptor / 01-05
Cagiva 1000 Navigator / 00-05
Kawasaki KLV1000 / 04-06
Kymco 375 MXU / Maxxer / 08-12
Kymco 400 MXU (ATV) / 08-12
Kymco 450 MXU i / Maxxer i / 11-15
Sachs 800 Roadster / 00-05
Suzuki KLTA400 F King Quad 400 AS / 09-16
Suzuki KLTA400 FCKing Quad 400 AS Camo / 09-16
Suzuki LTA400 K2,K3,K4 Eiger 2x4 Automatic / 02-04
Suzuki LTA400 F-K7 Eiger 4x4 Automatic / 07
Suzuki LTF400 K2,K3,K4 Eiger 2x4 / 02-04
Suzuki LTF400 K7 Eiger 2WD / 07
Suzuki LTF400 F-K2,K3,K4 Eiger 4x4 / 02-04
Suzuki LTA400 F-K2,K3,K4,K5,K6 Eiger 4x4 Automatic / 02-07
Suzuki LTF400 FC-K4,K5,K6,K7 Eiger Automatic 4x4 Camouflage / 04-07
Suzuki LTA450 X K7,K8 King Quad / 07-08
Suzuki LTA450 X-K9,L0 King Quad 450 AXi / 09-10
Suzuki LTA450 XC-K9 King Quad 450 AXi Camo / 09
Suzuki LTF500 F Quadrunner / 98-02
Suzuki LTA500 F Quadrunner / 98-02
Suzuki LTA500 X-L1,L2,L3,L4,L5 King Quad AXi / 11-19
Suzuki LTA500 XC-L1,L2,L3,L4,L5 King Quad AXi Camo / 11-18
Suzuki LTA500 XP-K9,L0,L1,L2,L3,L4,L5 King Quad AXi Power Steering / 09-19
Suzuki LTA500 XPC-L1,L2,L3,L4,L5 King Quad AXi Power Steering Camo / 11-18
Suzuki LTF500 F-K2,K3,K4,K5,K6,K7 Vinson 4x4 / 02-06
Suzuki LTF500 FC-K5,K6,K7 Vinson 4x4 Manual Camouflage / 05-06
Suzuki LTA500 F-K3,K4,K5,K6,K7 Vinson Automatic 4x4 / 03-07
Suzuki LTA500 FB-K4,K5 Vinson Automatic 4x4 / 04-05
Suzuki LTA500 FC-K4,K5,K6 Vinson Automatic 4x4 Camouflage / 04-06
Suzuki LTA700 X-K5,K6,K7,K8 King Quad / 05-08
Suzuki LTA750 X-K8,K9,L0-L6 King Quad 750 AXi / 08-19
Suzuki LTA750 XK-K9,L0-L6 King Quad 750 AXi Camo / 09-18
Suzuki LTA750 XCK-K9 King Quad 750 AXi Camo / 09
Suzuki LTA750 XP-L1-L6 King Quad 750 AXi Power Steering / 11-19
Suzuki LTA750 XPC-L1-L6 King Quad 750 AXi Power Steering Camo / 11-18
Suzuki DL250 A-L8 V-Strom / 18
Suzuki DL250 A- V-Strom / 19
Suzuki DL250 A- M0 V-Strom / 20
Suzuki GSX250 R/RA-L7,L8 / 17-18
Suzuki GSX250 R-L9 / 19
Suzuki GSX250 R / 20
Suzuki GSX250 R GP / 20
Suzuki GW250 Inazuma F / Z / 12-18
Suzuki GSX-R400 RL,RM,RN (Japan) / 90-92
Suzuki GSF600 Bandit / 95-04
Suzuki GSR600 K6,K7,K8,K9,L0 / 06-10
Suzuki GSR600 B Yoshimura / 10
Suzuki GSX600 F / 88-06
Suzuki GSX-R600 / 92-16
Suzuki GSX-R600 Moto GP / 16
Suzuki RF600 R / 93-97
Suzuki VS600 S,T,V / 95-97
Suzuki VS600 GLF / 98
Suzuki DL650 V-Strom / 04-12
Suzuki DL650 L0 V-Strom X / 10
Suzuki DL650 A V-Strom ABS / 10-16
Suzuki DL650 A V-Strom Traveller / 10
Suzuki DL650 A V-Strom GT / 10
Suzuki GSF650 Bandit / 05-11
Suzuki GSF650 S Bandit / 05-11
Suzuki GSF650 S Bandit Traveller / 10
Suzuki GSF650 SA Bandit / 10-14
Suzuki GSX650 / 08-15
Suzuki SFV650 Gladius (ABS) / 09-15
Suzuki SFV650 Gladius Special Edition / 13
Suzuki SV650 / 99-08
Suzuki SV650 SK3,SK4,SK5,SK6,SK7,SK8,SK9,SL0 / 03-10
Suzuki SV650 A/SA-K7,K8,K9,L0-L5 (ABS) / 07-15
Suzuki SV650 A-L7,L8 / 17-18
Suzuki SV650 A-L9 (ABS) / 19
Suzuki SV650 A / 20
Suzuki SV650 X-L8 (ABS) / 18
Suzuki SV650 XA-L9 (ABS) / 19
Suzuki SV650 X / 20
Suzuki VS700 / 87-88
Suzuki GSR750 L1,L2,L3,L4,L5,L6 (ABS) / 11-16
Suzuki GSR750 Z-L5,L6 (ABS) / 15-16
Suzuki GSX750 F-K,L,M,N,P,R,S,T,V,W,X,Y,K1,K2,K3,K4,K5,K6GR78A / 89-06
Suzuki GSX750 W,X,Y,K1 (Retro Style) / 98-02
Suzuki GSX-R750 J (Japan) / 88
Suzuki GSX-R750 K,AK (Japan) / 89-90
Suzuki GSX-R750 L,M (Japan) / 90-91
Suzuki GSX-R750 J,K Sling Shot GR77B / 88-89
Suzuki GSX-R750 L,M Sling Shot GR7AD / 90-91
Suzuki GSX-R750 / 92-16
Suzuki GSX-R750 Moto GP / 16
Suzuki GSX-S750 L5,L6 / 15-16
Suzuki GSX-R750 Z-L4 / 14
Suzuki VS750 GLP-H,J,K,L,M Intruder / 87-91
Suzuki C50 K5-K9,L0-L6 Boulevard / 05-19
Suzuki C50 L4,L5,L6 Boulevard B.O.S.S. / 14-16
Suzuki C50 T-K5-K9,L0-L6 Boulevard / 05-19
Suzuki C50 B-K5,K6,K7 Boulevard Black / 05-07
Suzuki C50 K9,L0-L8 Boulevard / 09-19
Suzuki C800 Intruder (VL800 Intruder) / 05-15
Suzuki M50 Boulevard / 05-16
Suzuki M50 B-K5,K6 Boulevard Black / 05-06
Suzuki M800 Intruder (VZ800 Marauder) / 05-14
Suzuki M800 Intruder T / 14
Suzuki VL800 Intruder LC Volusia / 01-04
Suzuki VL800 Intruder LC Volusia SE / 04
Suzuki VL800 Volusia / 07-09
Suzuki VL800 Custom Volusia / 08-09
Suzuki VL800 Touring Volusia / 07-09
Suzuki VS800 GL-N,P,R,S,T,V,W,X,Y,K1-K9 Intruder (S50 Intruder) / 92-09
Suzuki VX800 L,M,N,P,R,S,T,V / 90-97
Suzuki VZ800 Marauder / 97-11
Suzuki S50 K5,K6,K7,K8,K9 Boulevard / 05-09
Suzuki RF900 R / 94-00
Suzuki DL1000 V-Strom / 02-10
Suzuki DL1000 A-L4,L5,L6 V-Strom ABS / 14-16
Suzuki DL1000 A-L4,L5,L6 V-Strom Adventure ABS / 14-16
Suzuki DL1000 V-Strom Desert ABS / 16
Suzuki DL1000 V-Strom Sport ABS / 16
Suzuki GSX-R1000 / 01-18
Suzuki GSX-R1000 F ABS / 15
Suzuki GSX-R1000 Commemorative Ed. / 16
Suzuki GSX-S1000 L5,L6 / 15-16
Suzuki GSX-S1000 A-L5,L6 (ABS0 / 15-18
Suzuki GSX-S1000 F/FA-L6,L7,L8 / 16-18
Suzuki GSX-S1000 AZ-L9 (ABS) / 19
Suzuki GSX-S1000 F/FA-L9 / 19
Suzuki GSX-S1000 F/FA-M0 / 20
Suzuki GSX-S1000 FZA-L9 / 19
Suzuki GSX-S1000 S/SA-L7 / 17
Suzuki GSX-S1000 Z-L8 / 18
Suzuki GSX-S1000 Z-M0 / 20
Suzuki SV1000 / 03-07
Suzuki TL1000 S-V,W,X,Y / 97-00
Suzuki TL1000 R-W,X,Y,K1,K2 / 98-02
Suzuki GSX1100 F-J,K,L,M,N,P,R,S,T / 88-96
Suzuki GSX1100 GM,GN,GP / 91-93
Suzuki GSX-R1100 / 86-97
Suzuki GSF1200 Bandit / 96-06
Suzuki GSF1200 SBandit / 97-06
Suzuki GSX1200 Inazuma / 99-00
Suzuki GSF1250 S Bandit / 07-16
Suzuki GSF1250 SA-L0 Bandit Traveller / 10
Suzuki GSX1250 F/FA / 10-16
Suzuki GSX1300 BK-K8,K9,L0,L1,L2 B-King / 08-12
Suzuki GSX1300 BKA-K9 B-King / 09
Suzuki GSXR1300 R Hayabusa / 99-18
Suzuki GSXR1300 R-L9 Hayabusa / 19
Suzuki GSXR1300 RA-L9 Hayabusa / 19
Suzuki GSXR1300 R Hayabusa 50th Anniversary Ed. / 14
Suzuki GSXR1300 RZ-K2,K3,K4 Hayabusa / 02-04
Suzuki GSX1400 K1,K2,K3,K4,K5.K6 / 01-06
Suzuki GV1400 GDH,GTH,GCH,GDJ / 87-88
Suzuki S83 Boulevard / 05-10
Suzuki VS1400 GLF-H,J / 87-88
Suzuki VS1400 GLP Intruder / 94-09
Suzuki C90 K5-K9,L0-L3 Boulevard / 05-13
Suzuki C90 SE Boulevard / 10
Suzuki C90 T K5-K9,L0-L6 Boulevard / 05-16
Suzuki C90 Boulevard B.O.S.S / 13-18
Suzuki C90 T Boulevard B.O.S.S / 13
Suzuki C90 B-K5,K6,K7 Boulevard Black / 05-07
Suzuki VZ1500 K9,L0-L6 M1500 Intruder / 09-16
Suzuki VZ1500 K9,L1-L6 M90 Boulevard / 09-16
Suzuki VL1500 LC Intruder / 98-05
Suzuki VL1500 LC C90 Intruder / 07-09
Suzuki VL1500 LC C90T Touring Intruder / 07-09
Suzuki VLR1800 C109R Boulevard / 08-10
Suzuki VLR1800 C109T Boulevard / 08
Suzuki VLR1800 C1800R Intruder / 08-13
Suzuki M109R Boulevard / 06-14
Suzuki M109R Boulevard B.O.S.S. / 14-18
Suzuki M109R Boulevard Limited Edition / 09-14
Suzuki M109R2 Boulevard / 09-10
Suzuki VZR1800 Intruder M1800 R / 06-12
Suzuki VZR1800 N Intruder M1800 R2 / 09
Suzuki VZR1800 Intruder M1800 / 10-19
Suzuki AN650 Burgman / 02-15
Suzuki AN650 Burgman Executive / 04-18
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |