Olejové filtry MTZ jsou vyráběny jedním z největších světových výrobců filtrů a filtračních vložek na světě. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Aprilia 0256187
Bombardier 420256188
Bombardier 711256188
Vhodné pro motocykly:
Aprilia ETV1000 Caponord / 01-08
Aprilia ETV1000 Caponord Rally Raid / 04
Aprilia RST1000 Futura / 01-06
Aprilia RSV1000 Mille / 99-04
Aprilia RSV1000R Mille / 00-03
Aprilia RSV1000R / 04-05
Aprilia RSV1000R Factory / 04-09
Aprilia RSV1000R Nera / 04-08
Aprilia RSV1000R Tuono / 04-10
Aprilia RSV1000R Tuono Factory / 05-10
Aprilia RSV1000 Tuono Fighter / 03-04
Aprilia RSV1000 Tuono Racing / 04
Aprilia RSV1000 SL Mille / 00
Aprilia RSV1000 SP Mille / 00-01
Aprilia SL1000 Falco / 00-06
Bombardier 330 Outlander 330 H.O. 2x4, 4x4 / 04-06
Bombardier 400 Outlander 400 H.O. 2x4, 4x4 / 04-06
Bombardier 400 Outlander 400 H.O. 4x4 XT / 04-06
Bombardier 400 Outlander Max 400 H.O. / 04-06
Bombardier 400 Outlander Max 400 H.O. XT / 04-06
Bombardier DS650 / 01-06
Bombardier DS650 Baja / 03-04
Bombardier DS650 X / 05-06
Bombardier 650 Outlander H.O. EFI / 06
Bombardier 650 Outlander H.O. EFI XT / 06
Bombardier 650 Outlander Max H.O. EFI / 06
Bombardier 650 Outlander Max H.O. EFI XT / 06
Bombardier 800 Outlander 800 H.O. EFI / 06
Bombardier 800 Outlander 800 H.O. EFI XT / 06
Bombardier 800 Outlander Max 800 H.O. EFI / 06
Bombardier 800 Outlander Max 800 H.O. EFI XT / 06
Can-Am 400 Outlander EFI / 09-14
Can-Am 400 Outlander EFI XT / 09-13
Can-Am 400 Outlander H.O / 07-08
Can-Am 400 Outlander H.O XT / 07-08
Can-Am 400 Outlander Max EFI / 09-15
Can-Am 400 Outlander Max EFI XT / 09-15
Can-Am 400 Outlander Max H.O / 07-08
Can-Am 400 Outlander Max H.O XT / 07-08
Can-Am 450 Outlander L EFI / 15-18
Can-Am 450 Outlander EFI / 19
Can-Am 450 Outlander 6x6 EFI / 19
Can-Am 450 Outlander EFI - T3 / 19
Can-Am 450 Outlander 6x6 EFI - T3 / 19
Can-Am 450 Outlander L DPS EFI / 16-17
Can-Am 450 Outlander L Max EFI / 15-18
Can-Am 450 Outlander Max EFI / 19
Can-Am 450 Outlander Max 6x6 EFI / 19
Can-Am 450 Outlander Max EFI - T3 / 19
Can-Am 450 Outlander Max 6x6 EFI - T3 / 19
Can-Am 450 Outlander L Max DPS EFI / 16-17
Can-Am 500 Outlander EFI / 09-15
Can-Am 500 Outlander L EFI / 15
Can-Am 500 Outlander EFI DPS / 13-14
Can-Am 500 Outlander EFI XT / 09-14
Can-Am 500 Outlander EFI XT-P / 14
Can-Am 500 Outlander H.O EFI / 07-08
Can-Am 500 Outlander H.O EFI XT / 07-08
Can-Am 500 Outlander Max EFI / 09-13
Can-Am 500 Outlander L Max EFI / 15
Can-Am 500 Outlander Max EFI DPS / 13
Can-Am 500 Outlander Max EFI XT / 09-13
Can-Am 500 Outlander Max H.O EFI / 07-08
Can-Am 500 Outlander Max H.O EFI XT / 07-08
Can-Am 500 Renegade EFI / 08-15
Can-Am 500 Renegade X xc EFI / 14
Can-Am 570 Outlander EFI / 16-19
Can-Am 570 Outlander DPS PRO EFI - T3 / 19
Can-Am 570 Outlander PRO Nordic EFI - T3 / 19
Can-Am 570 Outlander L Mossy Oak Hunting Edition EFI / 16-17
Can-Am 570 Outlander L LE EFI / 16
Can-Am 570 Outlander L Max EFI / 16-18
Can-Am 570 Outlander Max EFI / 19
Can-Am 570 Outlander Max DPS XT EFI - T3 / 19
Can-Am 570 Outlander Max PRO Nordic EFI - T3 / 19
Can-Am 570 Outlander L Max mr EFI / 16
Can-Am 570 Outlander L Max DPS EFI / 16-17
Can-Am 570 Outlander DPS EFI / 16
Can-Am 570 Outlander XT EFI / 16-17
Can-Am 570 Outlander Max XT EFI / 17
Can-Am 570 Outlander T3 Max EFI PRO / 18
Can-Am 570 Outlander X mr / 17
Can-Am 570 Renegade EFI / 16-19
Can-Am 570 Renegade X mr / 17
Can-Am 650 Outlander EFI / 09-19
Can-Am 650 Outlander EFI T3 / 19
Can-Am 650 Outlander DPS / 13-17
Can-Am 650 Outlander EFI X mr / 15-17
Can-Am 650 Outlander EFI XT / 09-17
Can-Am 650 Outlander EFI XT-P / 14
Can-Am 650 Outlander H.O EFI / 07-08
Can-Am 650 Outlander H.O EFI XT / 07-08
Can-Am 650 Outlander Max EFI / 09-19
Can-Am 650 Outlander Max 6x6 EFI / 19
Can-Am 650 Outlander Max EFI - T3 / 18-19
Can-Am 650 Outlander Max 6x6 EFI -T3 / 19
Can-Am 650 Outlander Max EFI DPS / 13-17
Can-Am 650 Outlander Max EFI XT / 09-17
Can-Am 650 Outlander Max EFI XT-P / 12
Can-Am 650 Outlander Max H.O EFI / 07-08
Can-Am 650 Outlander Max H.O EFI XT / 07-08
Can-Am 650 Outlander X mr / 14
Can-Am 650 Outlander 6x6 EFI / 15-18
Can-Am 650 Outlander 6x6 DPS / 17
Can-Am 650 Outlander 6x6 XT EFI / 16
Can-Am 650 Renegade EFI - T3 / 19
Can-Am 800 Outlander H.O EFI / 07-08
Can-Am 800 Outlander H.O EFI XT / 07-08
Can-Am 800 Outlander Max H.O EFI / 07-08
Can-Am 800 Outlander Max H.O EFI Ltd / XT / 07-08
Can-Am 800 R Outlander EFI / 09-15
Can-Am 800 R Outlander EFI DPS / 13-14
Can-Am 800 R Outlander EFI XT / 09
Can-Am 800 R Outlander EFI XT, XT-P / 10-13
Can-Am 800 R Outlander EFI X xc / 10-12
Can-Am 800 R Outlander EFI XT mr / 10-12
Can-Am 800 R Outlander EFI XMR / 15
Can-Am 800 R Outlander Max EFI / 09-15
Can-Am 800 R Outlander Max EFI DPS / 13-14
Can-Am 800 R Outlander Max EFI Ltd. / 09-14
Can-Am 800 R Outlander Max EFI XT / 09-13
Can-Am 800 R Outlander Max EFI XT-P / 11-14
Can-Am 800 R Renegade EFI / 08-15
Can-Am 800 R Renegade EFI X / 08-10
Can-Am 800 R Renegade EFI X xc / 11-14
Can-Am 850 Outlander DPS / 16-17
Can-Am 850 Outlander XT / 16-17
Can-Am 850 Outlander XT-P / 16-17
Can-Am 850 Outlander EFI / 19
Can-Am 850 Outlander Max EFI / 18-19
Can-Am 850 Outlander Max Ltd. / 16
Can-Am 850 Outlander Max XT / 17
Can-Am 850 Outlander Max XT-P / 17
Can-Am 850 Outlander EFI X mr / 16-17
Can-Am 850 Renegade EFI / 16-19
Can-Am 850 Renegade X xC / 16-17
Can-Am 1000 Outlander / 12-14
Can-Am 1000 Outlander EFI / 15
Can-Am 1000 Outlander DPS / 13-17
Can-Am 1000 Outlander T3 EFI / 18-19
Can-Am 1000 Outlander R DPS / 16
Can-Am 1000 Outlander R EFI / 18-19
Can-Am 1000 Outlander XT / 12-14
Can-Am 1000 Outlander XT-P / 13-14
Can-Am 1000 Outlander R XT-P / 16-17
Can-Am 1000 Outlander R XT / 16-17
Can-Am 1000 Outlander R Max EFI / 15-19
Can-Am 1000 Outlander R Max LTD / 17
Can-Am 1000 Outlander R Max XT / 17
Can-Am 1000 Outlander R Max XT-P / 17
Can-Am 1000 Outlander R Mossy Oak Huntng Edition / 17
Can-Am 1000 Outlander R X mr EFI / 15-18
Can-Am 1000 Outlander Max DPS / 13-14
Can-Am 1000 Outlander Max LTD. / 13-14
Can-Am 1000 Outlander Max EFI LTD. / 15
Can-Am 1000 Outlander Max XT / 13-14
Can-Am 1000 Outlander Max XT-P / 13-14
Can-Am 1000 Outlander T3 Max EFI / 18-19
Can-Am 1000 Outlander X mr / 13-14
Can-Am 1000 Outlander X mr EFI / 15
Can-Am 1000 Outlander 6x6 EFI / 15-18
Can-Am 1000 Outlander Max 6x6 EFI - T3 / 19
Can-Am 1000 Outlander 6x6 EFI - T3 / 19
Can-Am 1000 Outlander Max 6x6 EFI - T3 / 19
Can-Am 1000 Outlander 6x6 XT EFI / 16-17
Can-Am 1000 Renegade / 12-17
Can-Am 1000 Renegade T3 EFI / 18-19
Can-Am 1000 Renegade R EFI / 18-19
Can-Am 1000 Renegade X mr / 17
Can-Am 1000 Renegade X xc / 12-17
Can-Am 425 Defender DPS (HD5 Engine) / 17-19
Can-Am 425 Traxter (HD5 Engine) / 17-18
Can-Am 425 Traxter (HD5 Engine) T1B Series / 19
Can-Am 800 Defender DPS / XT / XT CAB (HD8 Engine) / 16-19
Can-Am 800 Defender Max DPS / XT (HD8 Engine) / 16-19
Can-Am 800 Traxter (HD8 Engine) / 16-18
Can-Am 800 Traxter (HD8 Engine) T1B Series / 19
Can-Am 800 Traxter MAX (HD8 Engine) / 18
Can-Am 800 SSV R Commander EFI / 11-19
Can-Am 800 SSV R Commander Max EFI / 19
Can-Am 800 SSV R Commander DPS / 13-17
Can-Am 800 SSV R Commander XT / 12-17
Can-Am 800 SSV Maverick Trail EFI / 18
Can-Am 800 SSV Maverick Base T2B Series / 19
Can-Am 800 SSV Maverick Base DPS Series / 19
Can-Am 800 SSV Maverick Base DPS T2B Series / 19
Can-Am 975 Defender DPS / XT / XT CAB (HD10 Engine) / 16-19
Can-Am 975 Defender Max DPS / XT / XMR (HD10 Engine) / 16-19
Can-Am 975 Defender Mossy Oak Hunter Ed. (HD10 Engine) / 16-17
Can-Am 975 Traxter (HD10 Engine) / 17-18
Can-Am 975 Traxter T1B Series (HD10 Engine) / 19
Can-Am 975 Traxter Xmr (HD10 Engine) / 18
Can-Am 975 Traxter MAX (HD10 Engine) / 18
Can-Am 1000 SSV Commander 4x4 / 11-15
Can-Am 1000 SSV Commander DPS. 4x4 / 13-17
Can-Am 1000 SSV Commander Ltd. 4x4 / 12-17
Can-Am 1000 SSV Commander R EFI 4x4 / 18
Can-Am 1000 SSV Commander X 4x4 / 11-15
Can-Am 1000 SSV Commander XT 4x4 / 11-17
Can-Am 1000 SSV Commander XT-P 4x4 / 14-16
Can-Am 1000 SSV Commander MAX XT 4x4 / 14-17
Can-Am 1000 SSV Commander MAX DPS 4x4 / 16-17
Can-Am 1000 SSV Commander MAX Ltd 4x4 / 16-17
Can-Am 1000 SSV Commander MAX R EFI / 18-19
Can-Am 1000 SSV Commander Mossy Oak Hunter Edition / 16-17
Can-Am 1000 SSV Maverick Sport 1000 Base DPS / 19
Can-Am 1000 SSV Maverick 1000R / 14-15
Can-Am 1000 SSV Maverick 1000R / 16
Can-Am 1000 SSV Maverick 1000R DPS / 16-19
Can-Am 1000 SSV Maverick 1000R DPS T1B Series / 19
Can-Am 1000 SSV Maverick 1000R xc / 17-18
Can-Am 1000 SSV Maverick 1000R xc DPS / 17-18
Can-Am 1000 SSV Maverick 1000R Turbo / 17
Can-Am 1000 SSV Maverick X ds 1000R / 16
Can-Am 1000 SSV Maverick X ds 1000R Turbo / 16
Can-Am 1000 SSV Maverick X RS 1000R / 14-16
Can-Am 1000 SSV Maverick X RS 1000R Turbo / 16
Can-Am 1000 SSV Maverick X RS DPS 1000R / 14-15
Can-Am 1000 SSV Maverick X MR DPS 1000R / 14-16
Can-Am 1000 SSV Maverick X MR 1000R / 17-19
Can-Am 1000 SSV Maverick X XC 1000R / 17-19
Can-Am 1000 SSV Maverick X XC DPS 1000R / 14-16
Can-Am 1000 SSV Maverick MAX X ds 1000R / 16
Can-Am 1000 SSV Maverick MAX X ds 1000R Turbo / 16-17
Can-Am 1000 SSV Maverick Max X MR 1000R / 17
Can-Am 1000 SSV Maverick MAX X RS 1000R / 14-15
Can-Am 1000 SSV Maverick MAX X RS 1000R Turbo 16-17
Can-Am 1000 SSV Maverick MAX Turbo / 17
Can-Am 1000 SSV Maverick MAX DPS 1000R / 16-19
Can-Am 1000 SSV Maverick MAX DPS 1000R T1B Series / 19
Can-Am 1000 SSV Maverick Trail EFI / 18
Can-Am 1000 SSV Maverick Trail Base DPS / 19
Can-Am 1000 SSV Maverick Trail DPS - T2B Series / 19
Hisun 800HS UTV
CF Moto Gladiator X450
CF Moto Gladiator X520
CF Moto Gladiator X550
CF Moto Gladiator X600
CF Moto Gladiator X625
CF Moto Gladiator X850
CF Moto Gladiator X1000
CF Moto Gladiator UTV 550
CF Moto Gladiator UTV 830
CF Moto Gladiator UTV 1000
CF Moto Gladiator Z1000 V-Twin
CF Moto Gladiator X8
CF Moto Gladiator Z6
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Suzuki 16510-06C00
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Suzuki GSF250 N,P,R,S Bandit (Japan) / 92-95
Suzuki GSF250 V Bandit (Japan) / 97
Suzuki GSX250 S Cobra / 89
Suzuki GSX250 S-G Katana / 86
Suzuki GSX250 SS-M Katana / 91
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 38mm
- výška "H" = 6mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Kuličková zakrytá ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek. Jendá se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, velmi odolná, schopná fungovat ve vyšších otáčkách a vyžadující standardní údržbu.
Jsou vhodná pro použití v nábojích kol motocyklů, neboť se vyznačují sníženou hlučností a dosahují dlouhé životnosti. Oboustranné krytí ložisek (pryžovým těsněním) zamezuje vstupu nečistot a prodlužuje tak životnost ložiska.
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 44mm
- šířka "C" = 12mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 10mm
- vnější průměr "B" = 26mm
- šířka "C" = 8mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 10mm
- vnější průměr "B" = 26mm
- šířka "C" = 8mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 0625060001
Husqvarna 0625060001
Husaberg 0625060001
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 42mm
- šířka "C" = 12mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Kuličková ložiska EBI/TPI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek
- jedná se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, odolná a vyžadující standardní údržbu
- sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně
- hlavní předností těchto ložisek je velmi příznivá cena při dodržení standadních kvalitativních parametrů
- vnitřní průměr "A" = 17mm
- vnější průměr "B" = 40mm
- šířka "C" = 12mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 8mm
- vnější průměr "B" = 24mm
- šířka "C" = 8mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = zakryté
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Papír pro výrobu plochých těsnění do motoru, pod víka skříně a další aplikace
- kvalitní materiál s perfektní stálostí tvaru a s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- velký formát pro vytvoření těsnění větších rozměrů nebo více těsnění z jednoho archu
- pro výrobu, vyřezávání vlastního těsnění nebo obtížně dostupného těsnění
- vhodné pro široký okruh použití (motocykly, skútry, čtyřkolky, sněžné skútry, apod.)
- dostupné tloušťky 0,3mm / 0,5mm / 0,7mm / 1,0mm / 1,5mm
Rozměry archu: 500x700mm
Síla (tloušťka): 1,0mm
Upozornění: Rozměrová odchylka archu papíru se dle výrobní normy výrobce může pohybovat v toleranci ±5 %.
Sady těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z jakostních materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Horní sady "Top-End" těsnění CENTAURO vždy obsahují všechny těsnící komponenty, které jsou zapotřebí při opravě motoru:
- těsnění pod válec,
- těsnění pod hlavu,
- těsnění sání,
- těsnění výfuku,
- o-kroužky, gufera přívěry, atd.
U 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie (může se stát, že v sadě může chybět těsnění, které výrobce z nějakého důvodu nevyrábí a není tedy obsaženo v této sadě).
Všechna těsnění jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost a velmi dobrou ochranu před únikem oleje.
Produkty od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální díly, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Výfukové skládané těsnění mezi motor a výfukové svody od italské značky Vertex
- vysoce kvalitní těsnění vývodu výfuku z motoru
- vyráběno v kvalitě OEM podle specifikací a parametrů výrobců motocyklů
- sortiment zahrnuje široký výběr rozměrů pro silniční motocykly, offroadové motocykly, čtyřkolky, atd.
Rozměry:
- vnitřní průměr (A) = 37mm
- vnější průměr (B) = 44,5mm
- výška (C) = 4mm
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Honda 15412-HP7-A01
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Honda TRX420FA / 09-20
Honda TRX420FPA / 09-14
Honda TRX500FA / 15-19
Honda SXS1000 Pioneer / 16-20
Honda Talon 1000 / 19-20
Honda Talon X4 1000 / 19-20
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Kawasaki 16097-1002
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki ER250 B3 (Z250 Scorpion) / 88
Kawasaki Z250 A1-A2,A2,B1 / 78-80
Kawasaki Z250 A1,A2,A3 / 79-81
Kawasaki Z250 B1,B2 / 81-82
Kawasaki EX305 (GPZ305) / 83-97
Kawasaki KZ305 / 82-88
Olejové filtry MTZ jsou vyráběny jedním z největších světových výrobců filtrů a filtračních vložek na světě. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Yamaha 3UH-E3440-00
Yamaha 5H0-13440-00
Yamaha 5H0-13440-09
Vhodné pro motocykly:
MBK 125XC Flame T / 95-99
MBK 125XC K Flame R / 97-99
MBK 125XC Flame F / 00-03
MBK 125XC Vertex / 97
Yamaha YTM200 (Tri Moto) / 83-85
Yamaha YTM225 DXK,DXL,DXN,DRS (Tri Moto) / 83-86
Yamaha YTM225 DRN,DRS / 85-86
Yamaha YFM200 N / 85-89
Yamaha YFM200 DXS,DXW / 86-87
Yamaha YFM225 S,T,U / 86-90
Yamaha YFM230 BearTracker / 03-04
Yamaha YFB250 D,G / 92-95
Yamaha YFB250 Timberwolf / 94-00
Yamaha YFM250 W / 89-92
Yamaha YFM250 ERW,ERA,D / 89-93
Yamaha YFM250 Bear Tracker / 91-04
Yamaha YFM250 Bruin (Foam air filter outer cover) / 06
Yamaha YFM250 W,X,Y Big Bear (Foam air filter outer cover) / 07-09
Yamaha SR125 SE / 80-99
Yamaha SR125 3MW / 00-02
Yamaha TW125 5EK,5RS / 99-04
Yamaha XT125 / 82-86
Yamaha XT125 2YE / 88-90
Yamaha XT125 2YU / 91-96
Yamaha SR185 H,J / 81-82
Yamaha AG200 1FE
Yamaha BW200 N,S,ES,ET,EU / 85-88
Yamaha TW200 T,U,W,A,B,D,E,F (USA) / 87-94
Yamaha TW200 H,HC,J,JC,N,NC,P,PC,R,RC Trailway / 96-03
Yamaha TW200 S,SC,T,TC,V,VC,W,WC,X,XC,Y,YC,Z,ZC,A1,B1,D1,E1,F1,G1,H1 / 04-17
Yamaha XT200 J,K,KC / 82-83
Yamaha XT200 (Japan)
Yamaha XT225 D,E,F,G.H,J,K,L,M Serow / 92-00
Yamaha XT225 N,P,R,S,T,V,W / 01-07
Yamaha TT225 S,T / 86-87
Yamaha TT-R225 / 00-04
Yamaha TT-R230 / 05-16
Yamaha SRX250 N,T,CT / 87
Yamaha XT250 T (Japan)
Yamaha XT250 L,LC / 84
Yamaha BW350 U2JN / 88
Yamaha TT350 S,T,W / 86-89
Yamaha TT350 A,B / 90-92
Yamaha XT350 55V,3YT / 85-01
Yamaha TT600 S,E / 97
Yamaha TT600 E / 99-00
Yamaha TT600 R / 99-03
Yamaha XC125T / K Cygnus R / 95-03
Yamaha YJ125 Vino (USA) / 06-09
Yamaha 150 Fly One / 98-99
Olejové filtry MTZ jsou vyráběny jedním z největších světových výrobců filtrů a filtračních vložek na světě. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Kymco 1541A-LBA2-E00
Yamaha 5DM-13440-00
Yamaha B16-E3440-00
Vhodné pro motocykly:
Kymco 500 MXU / XL / 06-15
Kymco 500 UXV 4x4 / 08-15
Kymco 550 MXU i.e. / 11-12
Kymco 700 MXU i.e. / 13
Kymco 500 Xciting / 05-09
Kymco 500 Xciting RI / 10-16
Kymco 700i MyRoad / 11-16
Yamaha YFM660 R-N,P,R,S,T Raptor / 01-05
Yamaha YFM660 RLE-R,S Raptor Black Limited Edition / 03-04
Yamaha YFM700 DH-G Grizzly Hunter / 16
Yamaha YFM700 P-G Grizzly 4WD FI EPS / 16
Yamaha YFM700 PH-G Grizzly Hunter EPS / 16
Yamaha YFM700 GPA-J Grizzly EPS / 18
Yamaha YFM700 GPH-J Grizzly EPS Hunter / 18
Yamaha YFM700 GPL-H,J Grizzly EPS 4WD LE / 17-18
Yamaha YFM700 GPS-H,J Grizzly EPS 4WD SE / 17-18
Yamaha YFM700 GPX-J Grizzly EPS / 18
Yamaha YFM700 KDH-G,H,J Kodiak 700 4WD Hunter / 16-18
Yamaha YFM700 KDX-J Kodiak 700 / 18
Yamaha YFM700 KPA-H,J Kodiak 700 4WD EPS Hunter / 17-18
Yamaha YFM700 KPH-G,H,J Kodiak 700 4WD EPS Hunter / 16-18
Yamaha YFM700 KPX-G,H,J Kodiak 700 4WD EPS / 16-18
Yamaha YFM700 KPS-G,H,J Kodiak 700 4WD EPS SE / 16-18
Yamaha FZS600 Fazer / 98-03
Yamaha FZS600 SP Fazer / 00-01
Yamaha XVS1300 A Midnight Star / 07-10
Yamaha XVS1300 A-W,X,Y V-Star (USA) / 07-09
Yamaha XVS1300 CT-W,X,Y V-Star Tourer (USA) / 07-09
Yamaha XP500 TMAX (1st Air Filter) / 01-07
Yamaha XP500 TMAX (Left Hand Side Air Filter) / 01-07
Yamaha XP500 TMAX (Right Hand Side V-Belt Filter) / 01-07
Yamaha XP500 TMAX TECH MAX ABS (1st Air Filter) / 11
Yamaha XP500 SP TMAX White MAX (1st Air Filter) / 10-11
Yamaha XP500 SP TMAX White MAX (Left Hand Side Air Filter) / 10-11
Yamaha XP500 SP TMAX White MAX (Right Hand Side V-Belt Filter) / 10-11
Yamaha XP530 TMAX / BLACK MAX / Iron Max (1st Air Filter) / 12-16
Yamaha XP530 TMAX / BLACK MAX / Iron Max (Left Hand Side Air Filter) / 12-16
Yamaha XP530 TMAX / BLACK MAX / Iron Max (Right Hand Side V-Belt Filter) / 12-16
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku