• 868 219 produktů skladem ihned k expedici
  • Osobní odběr ve Strakonicích od 8:00 do 16:00

Díly pro Váš motocykl

MOTOR

Ložisko 6002-C3-2Z (rozměry: 15x32x9 mm) Koyo
Koyo

Ložisko 6002-C3-2Z (rozměry: 15x32x9 mm) Koyo

Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.

- vnitřní průměr "A" = 15mm
- vnější průměr "B" = 32mm
- šířka "C" = 9mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním

Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí. 
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.

Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.

Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.

Skladem - Ihned expedujeme
205,00 Kč
Těsnění pod válec Beta RR250 / 13-24 + RR300 / 13-24 + Xtrainer 300+250 / 15-22
Centauro

Těsnění pod válec Beta RR250 / 13-24 + RR300 / 13-24 + Xtrainer 300+250 / 15-22

Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž

Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie

Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.

Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.

Nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Beta 026110250000
Beta 026110240030

Skladem - Ihned expedujeme
205,00 Kč
Těsnění víka spojky Kawasaki GPZ900R / 84-91 + GPZ1000RX / 86-87 + GTR1000 / 86-98 + ZL900 Eliminator / 85-86 + ZX10 / 88-91
Centauro

Těsnění víka spojky Kawasaki GPZ900R / 84-91 + GPZ1000RX / 86-87 + GTR1000 / 86-98 + ZL900 Eliminator / 85-86 + ZX10 / 88-91

Samostatná těsnění víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž

Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie

Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.

Toto těsnění nahrazuje originální díl:
Kawasaki 11009-1388
Kawasaki 11009-1860
Kawasaki 11061-1154

Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).

Skladem - Ihned expedujeme
205,00 Kč
Těsnění víka zapalování Honda CBR600RR Fireblade / 07-16 + CBR600RA
Centauro

Těsnění víka zapalování Honda CBR600RR Fireblade / 07-16 + CBR600RA

Samostatná těsnění víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž

Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie

Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.

Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
vhodné pro víko Honda 11321-MFJ-D00
vhodné pro víko Honda 11321-MFJ-305

Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).

Skladem - Ihned expedujeme
205,00 Kč
Těsnění víka zapalování Suzuki GSF650 Bandit+GSX650F + GSF1250 Bandit+GSX1250
Centauro

Těsnění víka zapalování Suzuki GSF650 Bandit+GSX650F + GSF1250 Bandit+GSX1250

Samostatná těsnění víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž

Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie

Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.

Toto těsnění nahrazuje originální díl:
Suzuki 11483-18H00

Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).

Vhodné pro motocykly:
Suzuki GSF650 Bandit / 07-12
Suzuki GSX650 F / 08-15
Suzuki GSF1250 Bandit / 07-16
Suzuki GSX1250 FA / 10-16

Skladem - Ihned expedujeme
205,00 Kč
Filtr olejový HF142 (PROX) - Yamaha YZF250 + WRF250 + YZF400 + WRF400 + WRF426 + YZF426 + TTR250 + YFM350 Warrior + YFM350 Wolverine + YFM350 Raptor + YFM400 BigBear + TM Racing 250 + TM Racing 450 + TM Racing 660
Prox

Filtr olejový HF142 (PROX) - Yamaha YZF250 + WRF250 + YZF400 + WRF400 + WRF426 + YZF426 + TTR250 + YFM350 Warrior + YFM350 Wolverine + YFM350 Raptor + YFM400 BigBear + TM Racing 250 + TM Racing 450 + TM Racing 660

Olejové filtry PROX jsou vyráběny značkou Hiflo Filtro a nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem.
Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.

Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu

Nahrazuje originální čísla (OEM code):
TM Racing F66508
Yamaha 1UY-13440-01
Yamaha 1UY-13440-02

Vhodné pro motocykly:
TM Racing 250 4T / 07
TM Racing 450 4T / 07-10
TM Racing 660 4T / 08-09
Yamaha YFM350 XT,XU Warrior / 87-88
Yamaha YFM350 ERT,ERU / 87-88
Yamaha YFM350 FW-T,U,W,F,J,BJ Big Bear / 87-99
Yamaha YFM350 FW-A,B,D,E,F,G / 90-95
Yamaha YFM350 UH / 96
Yamaha YFM350 FX-H,J,K,L,M,N,P,R,S,T Wolverine 4x4 / 96-05
Yamaha YFM350 X- W,B,D,E,F,G,H,J,L,M,N,P,R,S Warrior / 89-04
Yamaha YFM350 R-T,V,W,X,Y,Z,A,B,D Raptor / 05-13
Yamaha YFM350 RSE-W Raptor Special Edition / 07
Yamaha YFM350 RSE2-W Raptor Special Edition 2 / 07
Yamaha YFP350 T,U Terrapro / 88
Yamaha YFM400 FWF,FWG,FWH,FWK Kodiak / 94-99
Yamaha YFM400 Big Bear / 93-02
Yamaha YFM400 N,S Big Bear 2WD (Foam air filter outer cover) / 03-04
Yamaha YFM400 FW Big Bear 4x4 (Foam air filter outer cover) / 03-06
Yamaha YFM400 FB-W,X,Y,Z,A,B Big Bear IRS (Foam air filter outer cover) / 07-12
Yamaha YFM400 FBH-W,X,Y,Z,A,B Big Bear Hunter IRS (Foam air filter outer cover) / 07-12
Yamaha TT-R250 / 00-06
Yamaha WR250 F-N,P / 01-02
Yamaha YZ250 F-N,P / 01-02
Yamaha WR400 F / 99-01
Yamaha YZ400 F-K,L / 98-99
Yamaha WR426 F / 01-02
Yamaha YZ426 F / 00-02

Skladem - Ihned expedujeme
209,00 Kč
Filtr olejový HF563 (HifloFiltro) - Aprilia 125 RS + 450RXV+550RXV+450SXV+550SXV + Derbi 125 GPR+125 Mulhacen +125 Senda R DRD Racing + Husqvarna TE250+TE310+TC250 + TC450+TE450+TC510+TE510 + SM450R+SM530R+SM610+SM630 + SWM125+SWM300+SWM500SWM 650 Su
Hiflo Filtro

Filtr olejový HF563 (HifloFiltro) - Aprilia 125 RS + 450RXV+550RXV+450SXV+550SXV + Derbi 125 GPR+125 Mulhacen +125 Senda R DRD Racing + Husqvarna TE250+TE310+TC250 + TC450+TE450+TC510+TE510 + SM450R+SM530R+SM610+SM630 + SWM125+SWM300+SWM500SWM 650 Su

Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.

Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu

Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Aprilia 874081
Aprilia 9150166
Derbi 874081
Husqvarna 8000B0593
F.B. MONDIAL 874081
Piaggio 880887

Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.

Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.

Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)

Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.

Vhodné pro motocykly:
Aprilia 125 RS4 / 11-17
Aprilia 125 Tuono / 17
Aprilia 450 RXV Enduro / 06-15
Aprilia 450 SXV Super Moto / 06-15
Aprilia 450 SXV Street Legal
Aprilia 550 RXV Enduro / 06-15
Aprilia 550 SXV Super Moto / 06-15
Aprilia 550 SXV Street Legal
Derbi 125 GPR / 09-13
Derbi 125 Mulhacen / 07-13
Derbi 125 Senda R DRD Racing / 09-13
Derbi 125 Senda R SM Racing / 09-13
Derbi 125 Terra / 07-13
Derbi 125 Terra Adventure / 07-13
Husqvarna TC250 / 08
Husqvarna TE250 / 08-09
Husqvarna TXC250 / 08-09
Husqvarna TE310 / 09-10
Husqvarna TC450 / 08-10
Husqvarna TE450 / 08-10
Husqvarna TXC450 / 08-11
Husqvarna SM450 R / 08-10
Husqvarna SM450 RR / 09-10
Husqvarna TC510 / 08-10
Husqvarna TCX510 / 08-11
Husqvarna TE510 / 08-10
Husqvarna TXC510 / 08-09
Husqvarna SM510 R / 08-10
Husqvarna SM530 RR / 09
Husqvarna SM630 IE / 10
Husqvarna SMR630 / 11
Husqvarna SMS630 / 11
Husqvarna TE630 / 10-11
SWM 125
SWM 300
SWM 500
SWM 650 GT Super Dual
AJP PR7
AJP PR7 Adventure
Piaggio Beverly 350
FB Mondial HPS 125 Enduro
FB Mondial HPS 125 Hipster
FB Mondial HPS 125 Supermoto
FB Mondial SMX 125
FB Mondial SMX 125 Enduro
FB Mondial SMX 125 Hipster
FB Mondial SMX 125 Supermotard
FB Mondial SMX 125 Supermoto
FB Mondial Sport Classic 125 Pagani

Skladem - Ihned expedujeme
209,00 Kč
Gufero/Simerink motoru NOK/ARS - rozměry 20x37x7mm - Honda CR250R / 92-07
Prox

Gufero/Simerink motoru NOK/ARS - rozměry 20x37x7mm - Honda CR250R / 92-07

Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)

- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 37mm
- výška "H" = 7mm

Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference NO):
Honda 91205-KZ3-861

Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.

CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)

Skladem - Ihned expedujeme
209,00 Kč
Gufero/Simerink motoru NOK/ARS - rozměry 20x40x9mm - Kawasaki KX125 / 88-08
Prox

Gufero/Simerink motoru NOK/ARS - rozměry 20x40x9mm - Kawasaki KX125 / 88-08

Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)

- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 40mm
- výška "H" = 9mm

Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference NO):
Kawasaki 92049-1300

Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.

CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)

Skladem - Ihned expedujeme
209,00 Kč
Gufero/Simerink motoru NOK/ARS - rozměry 35x47x7mm - KTM 450EXC+500EXC / 09-16 + 400EXC+530EXC / 09-11 + 450SXF+450SMR+250SXF+250EXCF + Husqvarna FE450+FE501 + FC450+FS450 + Husaberg FE390+FE450+FE570+FE250
Prox

Gufero/Simerink motoru NOK/ARS - rozměry 35x47x7mm - KTM 450EXC+500EXC / 09-16 + 400EXC+530EXC / 09-11 + 450SXF+450SMR+250SXF+250EXCF + Husqvarna FE450+FE501 + FC450+FS450 + Husaberg FE390+FE450+FE570+FE250

Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)

- vnitřní průměr "A" = 35 mm
- vnější průměr "B" = 47 mm
- výška "H" = 7 mm
- provedení = dvoubřité

Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference NO):
KTM 0760354774

Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.

CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)

Skladem - Ihned expedujeme
209,00 Kč
Ložisko 16002-C3 (15x32x8mm) Koyo KTM
Koyo

Ložisko 16002-C3 (15x32x8mm) Koyo KTM

Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.

- vnitřní průměr "A" = 15mm
- vnější průměr "B" = 32mm
- šířka "C" = 8mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové

Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 0625160020
Husqvarna 0625160020

Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.

Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.

Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.

Skladem - Ihned expedujeme
209,00 Kč
Ložisko 6001 C3 (12x28x8mm) Koyo (vodní čerpadlo Yamaha)
Koyo

Ložisko 6001 C3 (12x28x8mm) Koyo (vodní čerpadlo Yamaha)

Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.

- vnitřní průměr "A" = 12mm
- vnější průměr "B" = 28mm
- šířka "C" = 8mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové

Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 93306-00105
Yamaha 93306-00101
Yamaha 93306-00106
Yamaha 93306-001Y1
Yamaha B6001

Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.

Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.

Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.

Skladem - Ihned expedujeme
209,00 Kč
Ložisko 6304-2RS (rozměry: 20x52x15mm) Koyo
Koyo

Ložisko 6304-2RS (rozměry: 20x52x15mm) Koyo

Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.

- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 52mm
- šířka "C" = 15mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním

Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.

Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.

Skladem - Ihned expedujeme
209,00 Kč
Ložisko 69/22-2RS (rozměry. 22x39x9 mm)
EBI

Ložisko 69/22-2RS (rozměry. 22x39x9 mm)

Kuličková zakrytá ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek. Jendá se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, velmi odolná, schopná fungovat ve vyšších otáčkách a vyžadující standardní údržbu.
Jsou vhodná pro použití v nábojích kol motocyklů, neboť se vyznačují sníženou hlučností a dosahují dlouhé životnosti. Oboustranné krytí ložisek (pryžovým těsněním) zamezuje vstupu nečistot a prodlužuje tak životnost ložiska.

- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 39mm
- šířka "C" = 9mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním

Skladem - Ihned expedujeme
209,00 Kč
Těsnění pod válec Suzuki VZ800 Marauder / 97-03 + VX800 / 90-97 + VS800GL Intruder / 92-02 + VS750GL Intruder / 86-91 + VS700 Intruder / 86-87 + VS600GL Intruder / 95-97
Centauro

Těsnění pod válec Suzuki VZ800 Marauder / 97-03 + VX800 / 90-97 + VS800GL Intruder / 92-02 + VS750GL Intruder / 86-91 + VS700 Intruder / 86-87 + VS600GL Intruder / 95-97

Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž

Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie

Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.

Nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Suzuki 11241-45C20
Suzuki 11241-38A10
Suzuki 11241-45C01

Skladem - Ihned expedujeme
209,00 Kč
Těsnění víka ventilů Honda VT1100C Shadow / 85-94
Centauro

Těsnění víka ventilů Honda VT1100C Shadow / 85-94

Samostatné těsnění ventilového víka (pod víko ventilů) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění.
Jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.

Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.

Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 12332-MG8-000
Honda 12332-MG8-306

Skladem - Ihned expedujeme
209,00 Kč
Objednejte do pondělí, 13 hod. a zboží obdržíte v úterý.
Potřebujete zboží ještě dnes?
Vyzvědnětě si jej osobně na naší prodejně ve Strakonicích v době od 8 do 16h.
Platí pouze pro zboží označené skladem.
Doprava zdarma
při nákupu nad 2 200,00 Kč
Platí pro maloobchodní prodej do ČR
Chcete dostávat informace z našeho obchodu?

868 219 kusů zboží skladem ihned k expedici, 58 611 produktů v nabídce
14 dnů na vrácení a výměnu zakoupeného zboží
30 let zkušeností s prodejem náhradních dílů a příslušenství na všechny druhy motocyklů
Vlastní prodejna ve Strakonicích, kde si můžete zboží ihned osobně vyzvednout
Dlouhá historie firmy - na trhu od roku 1996.
Oficiální zastoupení více jak 45 značek pro Českou republiku
Odborná pomoc při výběru náhradních dílů a příslušenství na motocykly a čtyřkolky
Věrnostní program za každý nákup
ONLINE Live Chat každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin s proškoleným technikem

Motodíly od A do Z

 

 

 

MTZ Mototechnika s.r.o.

Telefon:  601 303 001  /  601 303 002

               601 303 003  /  601 303 004

E-mail: info@mototechnika.cz

Prodejna:

U Blatenského mostu 1482
(průmyslová zóna Kání Vrch)
386 01 Strakonice

Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod.

Informace

Kontakt a prodejna

Články, novinky

Doprava a platba

Obchodní podmínky

Reklamační řád

Výměna / Vrácení zboží

Ochrana osobních údajů

FAQ - Časté dotazy

Nastavení Cookies

O společnosti

Zastupované značky

Všechny prodávané značky

Velkoobchod

Profil společnosti

Historie společnoti

Podporujeme

Zapůjčení nýtovačky

Velikosti oblečení

Zboží bylo přidáno do košíku

Pokračovat Přejít do košíku