Samostatná těsnění víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl:
Suzuki 11482-27A10
Suzuki 11482-27A20
Suzuki 11482-27A01
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Samostatná těsnění víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 11395-MV1-850
Honda 11395-MM9-850
Honda 11395-MM9-000
Honda 11395-MR1-000
Honda 11395-MM9-306
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Samostatná těsnění spojkového víka a těsnění víka zapalování PROX jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Suzuki 11483-32E00
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhradních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
BMW 11001341616
BMW 11421460697
BMW 11421460845
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
BMW K75 / 87-97
BMW K75C / 85-88
BMW K75 RT / 90-97
BMW K75 S / 86-97
BMW R850 C / 99-00
BMW R850 C Classic / 01
BMW R850 C Avantgarde / 01
BMW R850 GS Boxer / 99
BMW R850 R Boxer / 99
BMW R850 RT / 99
BMW R850 R / 00-06
BMW R850 R Classic / 02-04
BMW K 1 / 89-94
BMW K100 / 83-90
BMW K100 LT / 83-94
BMW K100 RS,RT / 83-94
BMW K1100 LT / 92-99
BMW K1100 RS / 92-95
BMW R1100 GS / 93-99
BMW R1100 RS / 93-01
BMW R1100 RS Special Edition / 00
BMW R1100 R / 95-01
BMW R1100 RT / 99-01
BMW R1100 S / 99-05
BMW R1100 S Sports Boxer / 00
BMW R1100 S Sport / 02
BMW R1100 S Prep / 04
BMW R1100 S Replika / 03-04
BMW R1150 GS / 99-05
BMW R1150 GS Adventure / 02-05
BMW R1150 R / 01-06
BMW R1150 R Rockster / 04-05
BMW R1150 R Rockster Edition 80 / 04
BMW R1150 RS / 02-05
BMW R1150 RS SE / 02-05
BMW R1150 RT / 02-05
BMW K1200 C / 99
BMW K1200 GT / 04
BMW K1200 LT / 99-08
BMW K1200 LT Lux / 02
BMW K1200 LT SE / 02-05
BMW K1200 RS / 97-04
BMW K1200 RS SE / 02-04
BMW R1200 C / 99
BMW R1200 C Avantgarde / 00-03
BMW R1200 C Classic / 01-05
BMW R1200 C Phoenix / 04
BMW R1200 C Montauk / 04-05
BMW R1200 C Independant / 01-04
BMW R1200 CL / 03-05
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
BMW 11427673541
Kymco 1541A-LGC6-E00
Textron 105041
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
BMW R nine T / 13-19
BMW R nine T Scrambler / 16-19
BMW R nine T Pure / 16-19
BMW R nine T Racer / 16-19
BMW R nine T Urban GS / 16-19
BMW R1200GS / 04-12
BMW R1200GS Adventure / 10-13
BMW R1200GS Adventure Triple Black / 12
BMW R1200GS Rallye / 12
BMW R1200GS Triple Black / 12
BMW R1200HP2 Enduro / 05-08
BMW R1200HP2 Megamoto / 07-08
BMW R1200HP2 Sport / 08-10
BMW R1200 / 07-14
BMW R1200R 90 Years Special / 14
BMW R1200R Classic / 12
BMW R1200RT / 05-14
BMW R1200RT 90 Years Special / 14
BMW R1200RT SE / 10-12
BMW R1200S / 06-09
BMW R1200ST / 05-08
BMW K1600GT / 11-19
BMW K1600GT SE / 12
BMW K1600GTL / 11-19
BMW K1600GTL Exclusive / 13-16
BMW K1600GTL SE / 12
BMW K1600 Grand America / 19
BMW K1600 Bagger / 17-18
BMW K1600B / 19
BMW C400X / 19
BMW C400GT / 19
BMW C600 Sport / 11-15
BMW C650GT / 11-19
BMW C650 Sport / 15-19
Kymco AK550 / 17
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 40mm
- výška "H" = 8mm
- provedení = oboustranné WAD s dvěma těsnicími rty a dvěma pružinkami (například pro použití při těsnění dvou médií)
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 28mm
- vnější průměr "B" = 40mm
- výška "H" = 8mm
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 30mm
- vnější průměr "B" = 44mm
- výška "H" = 8mm
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 32mm
- vnější průměr "B" = 44mm
- výška "H" = 9mm
Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference NO):
Kawasaki 92049-1301
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Hadice pro rozvody karburátoru od francouzské značky IROD
- vhodné pro odvzdušňovací potrubí na karburátorech, podtlakové vedení karburátoru, přepad plynového uzávěru, přepad chladiče a různé další aplikace
- ideální také pro přepad chladiče, turbo karburátoru a odvzdušňovače na 2taktních i 4taktních motocyklech
- hadice karburátoru IROD nejen skvěle vypadají, ale mají i dlouhou životnost a velmi snadno se čistí
Upozornění: není vhodné jako náhrada za benzínovou hadici!
Barvy: červená, modrá, zelená, žlutá, oranžová
Hadice pro rozvody karburátoru od francouzské značky IROD
- vhodné pro odvzdušňovací potrubí na karburátorech, podtlakové vedení karburátoru, přepad plynového uzávěru, přepad chladiče a různé další aplikace
- ideální také pro přepad chladiče, turbo karburátoru a odvzdušňovače na 2taktních i 4taktních motocyklech
- hadice karburátoru IROD nejen skvěle vypadají, ale mají i dlouhou životnost a velmi snadno se čistí
Upozornění: není vhodné jako náhrada za benzínovou hadici!
Barvy: červená, modrá, zelená, žlutá, oranžová
Hadice pro rozvody karburátoru od francouzské značky IROD
- vhodné pro odvzdušňovací potrubí na karburátorech, podtlakové vedení karburátoru, přepad plynového uzávěru, přepad chladiče a různé další aplikace
- ideální také pro přepad chladiče, turbo karburátoru a odvzdušňovače na 2taktních i 4taktních motocyklech
- hadice karburátoru IROD nejen skvěle vypadají, ale mají i dlouhou životnost a velmi snadno se čistí
Upozornění: není vhodné jako náhrada za benzínovou hadici!
Barvy: červená, modrá, zelená, žlutá, oranžová
Hadice pro rozvody karburátoru od francouzské značky IROD
- vhodné pro odvzdušňovací potrubí na karburátorech, podtlakové vedení karburátoru, přepad plynového uzávěru, přepad chladiče a různé další aplikace
- ideální také pro přepad chladiče, turbo karburátoru a odvzdušňovače na 2taktních i 4taktních motocyklech
- hadice karburátoru IROD nejen skvěle vypadají, ale mají i dlouhou životnost a velmi snadno se čistí
Upozornění: není vhodné jako náhrada za benzínovou hadici!
Barvy: červená, modrá, zelená, žlutá, oranžová
Hadice pro rozvody karburátoru od francouzské značky IROD
- vhodné pro odvzdušňovací potrubí na karburátorech, podtlakové vedení karburátoru, přepad plynového uzávěru, přepad chladiče a různé další aplikace
- ideální také pro přepad chladiče, turbo karburátoru a odvzdušňovače na 2taktních i 4taktních motocyklech
- hadice karburátoru IROD nejen skvěle vypadají, ale mají i dlouhou životnost a velmi snadno se čistí
Upozornění: není vhodné jako náhrada za benzínovou hadici!
Barvy: červená, modrá, zelená, žlutá, oranžová
Kleště na pojistné kroužky (kleště na segrovky) s výměnnými nástavci
- kompletní sada pro montáž a demontáž pojistných kroužků
- 4 nástavce (90°, 45° a 2x rovný)
- jedny kleště nahradí osm kleští
- možnost nasazení nástavců jako roztahovací nebo jako svírací
- aretační šroub s pružinoupro rychlou výměnu jednotlivých čelistí
- celková délka: 150 mm
- materiál: kvalitní nástrojová ocel
Mísící šroub pro karburátory Keihin od japonské značky Keyster
- jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvalitní díly pro profesionály
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Tento šroub karburátoru nahrazuje originál díl (OEM Replacement):
Honda 16016-ML7-004
Honda 16016-ML0-721
Honda 16016-MV1-630
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |