Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 30mm
- vnější průměr "B" = 55mm
- šířka "C" = 13mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 15mm
- vnější průměr "B" = 35mm
- šířka "C" = 11mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = zakryté
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Těsnění MTZ jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování a z nejjakostnějších materiálů na základě přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Těsnění MTZ jsou ekvivalentní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Sada obsahuje komponenty pro generální opravu celého motoru - vždy v přesném počtu pro daný motor - kontrola obsahu viz. fotografie:
- většinu plochých těsnění motoru - pod hlavu, pod válec, mezi kartery, boční víka motoru, vodního čerpadla a další;
- o-kroužky, kroužky výfuku a případně i gufera přívěry;
- u 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 5VL-E1351-10
Yamaha 5HH-E1351-00
Samostatná těsnění víka spojky a víka zapalování od italského výrobce Centauro jsou vysocekvalitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění.
Jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Toto těsnění nahrazuje originální díl:
Kawasaki 11060-1111
Kawasaki 11009-1368
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Suzuki 16510-05A00
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Suzuki GV700 GLF,GLF2 / 85
Suzuki VS700 GLEPG,GLFG,GLPG,GLEFG / 86
Suzuki GSXR750R (Japan) / 87
Suzuki GSXR750R2,RH,RR (Japan) / 87
Suzuki GSXR750 F,G,HG,H,XH / 85-87
Suzuki VS750 GLF / 85-86
Suzuki GV1200 GLF,GLF2,GLG / 85-86
Suzuki GV1400 GCG,GDG,GTG / 86
Olejové filtry MTZ jsou vyráběny jedním z největších světových výrobců filtrů a filtračních vložek na světě. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Aprilia 857187
Arctic Cat 0436-146
Arctic Cat 0812-005
Chery 375-101201
Kawasaki 52010-S005
Kymco 1541A-PWB1-900
Suzuki 16510-03G00
Suzuki 16510-03X07
Suzuki 16510-06B00
Suzuki 16510-06B01
Suzuki 16510-07J00
Suzuki 16510-34E00
Vhodné pro motocykly:
Aprilia RSV1000 RSV4 R / 09-11
Aprilia RSV1000 RSV4 R APRC / ABS / 12-14
Aprilia RSV1000 RSV4 R Factroy / 10-12
Aprilia RSV1000 RSV4 R APRC Factory / ABS / 11-14
Aprilia RSV4 RF / 15-18
Aprilia RSV4 RR / 15-17
Aprilia RSV1000 RSV4 R APRC Factory SE / 11-14
Aprilia RSV1000 RSV4 V4R Tuono / 11-13
Aprilia RSV1000 RSV4 V4R Tuono APRC / 12-13
Aprilia RSV1000 RSV4 V4R Tuono APRC ABS / 14
Aprilia Tuono V4 1100RR / 15-17
Aprilia Tuono V4 1100RF E4 ABS / 18
Aprilia Tuono Factory V4 1100 / 15-17
Arctic Cat 400 / 98-03
Arctic Cat 400 2x4 Automatic / 03-04
Arctic Cat 400 4x4 / 04-07
Arctic Cat 400 4x4 Automatic / 03-08
Arctic Cat 400 4x4 ACT / 04
Arctic Cat 400 4x4 ACT Auto / 04
Arctic Cat 400 4x4 VP / 05-06
Arctic Cat 454 / 96-98
Arctic Cat 500 / 98-04
Arctic Cat 500 4x4 / 04-08
Arctic Cat 500 4x4 Automatic / 04-07
Bimota 750 SB7 / 94-96
Bimota 1000 SB8K Santamonica / 06-
Cagiva 650 Raptor i.e. / 00-05
Cagiva 650 V-Raptor / 01-04
Cagiva 1000 Raptor / 00-05
Cagiva 1000 V-Raptor / 00-04
Cagiva 1000 Xtra-Raptor / 01-05
Cagiva 1000 Navigator / 00-05
Kawasaki KLV1000 / 04-06
Kymco 375 MXU / Maxxer / 08-12
Kymco 400 MXU (ATV) / 08-12
Kymco 450 MXU i / Maxxer i / 11-15
Sachs 800 Roadster / 00-05
Suzuki KLTA400 F King Quad 400 AS / 09-16
Suzuki KLTA400 FCKing Quad 400 AS Camo / 09-16
Suzuki LTA400 K2,K3,K4 Eiger 2x4 Automatic / 02-04
Suzuki LTA400 F-K7 Eiger 4x4 Automatic / 07
Suzuki LTF400 K2,K3,K4 Eiger 2x4 / 02-04
Suzuki LTF400 K7 Eiger 2WD / 07
Suzuki LTF400 F-K2,K3,K4 Eiger 4x4 / 02-04
Suzuki LTA400 F-K2,K3,K4,K5,K6 Eiger 4x4 Automatic / 02-07
Suzuki LTF400 FC-K4,K5,K6,K7 Eiger Automatic 4x4 Camouflage / 04-07
Suzuki LTA450 X K7,K8 King Quad / 07-08
Suzuki LTA450 X-K9,L0 King Quad 450 AXi / 09-10
Suzuki LTA450 XC-K9 King Quad 450 AXi Camo / 09
Suzuki LTF500 F Quadrunner / 98-02
Suzuki LTA500 F Quadrunner / 98-02
Suzuki LTA500 X-L1,L2,L3,L4,L5 King Quad AXi / 11-19
Suzuki LTA500 XC-L1,L2,L3,L4,L5 King Quad AXi Camo / 11-18
Suzuki LTA500 XP-K9,L0,L1,L2,L3,L4,L5 King Quad AXi Power Steering / 09-19
Suzuki LTA500 XPC-L1,L2,L3,L4,L5 King Quad AXi Power Steering Camo / 11-18
Suzuki LTF500 F-K2,K3,K4,K5,K6,K7 Vinson 4x4 / 02-06
Suzuki LTF500 FC-K5,K6,K7 Vinson 4x4 Manual Camouflage / 05-06
Suzuki LTA500 F-K3,K4,K5,K6,K7 Vinson Automatic 4x4 / 03-07
Suzuki LTA500 FB-K4,K5 Vinson Automatic 4x4 / 04-05
Suzuki LTA500 FC-K4,K5,K6 Vinson Automatic 4x4 Camouflage / 04-06
Suzuki LTA700 X-K5,K6,K7,K8 King Quad / 05-08
Suzuki LTA750 X-K8,K9,L0-L6 King Quad 750 AXi / 08-19
Suzuki LTA750 XK-K9,L0-L6 King Quad 750 AXi Camo / 09-18
Suzuki LTA750 XCK-K9 King Quad 750 AXi Camo / 09
Suzuki LTA750 XP-L1-L6 King Quad 750 AXi Power Steering / 11-19
Suzuki LTA750 XPC-L1-L6 King Quad 750 AXi Power Steering Camo / 11-18
Suzuki DL250 A-L8 V-Strom / 18
Suzuki DL250 A- V-Strom / 19
Suzuki DL250 A- M0 V-Strom / 20
Suzuki GSX250 R/RA-L7,L8 / 17-18
Suzuki GSX250 R-L9 / 19
Suzuki GSX250 R / 20
Suzuki GSX250 R GP / 20
Suzuki GW250 Inazuma F / Z / 12-18
Suzuki GSX-R400 RL,RM,RN (Japan) / 90-92
Suzuki GSF600 Bandit / 95-04
Suzuki GSR600 K6,K7,K8,K9,L0 / 06-10
Suzuki GSR600 B Yoshimura / 10
Suzuki GSX600 F / 88-06
Suzuki GSX-R600 / 92-16
Suzuki GSX-R600 Moto GP / 16
Suzuki RF600 R / 93-97
Suzuki VS600 S,T,V / 95-97
Suzuki VS600 GLF / 98
Suzuki DL650 V-Strom / 04-12
Suzuki DL650 L0 V-Strom X / 10
Suzuki DL650 A V-Strom ABS / 10-16
Suzuki DL650 A V-Strom Traveller / 10
Suzuki DL650 A V-Strom GT / 10
Suzuki GSF650 Bandit / 05-11
Suzuki GSF650 S Bandit / 05-11
Suzuki GSF650 S Bandit Traveller / 10
Suzuki GSF650 SA Bandit / 10-14
Suzuki GSX650 / 08-15
Suzuki SFV650 Gladius (ABS) / 09-15
Suzuki SFV650 Gladius Special Edition / 13
Suzuki SV650 / 99-08
Suzuki SV650 SK3,SK4,SK5,SK6,SK7,SK8,SK9,SL0 / 03-10
Suzuki SV650 A/SA-K7,K8,K9,L0-L5 (ABS) / 07-15
Suzuki SV650 A-L7,L8 / 17-18
Suzuki SV650 A-L9 (ABS) / 19
Suzuki SV650 A / 20
Suzuki SV650 X-L8 (ABS) / 18
Suzuki SV650 XA-L9 (ABS) / 19
Suzuki SV650 X / 20
Suzuki VS700 / 87-88
Suzuki GSR750 L1,L2,L3,L4,L5,L6 (ABS) / 11-16
Suzuki GSR750 Z-L5,L6 (ABS) / 15-16
Suzuki GSX750 F-K,L,M,N,P,R,S,T,V,W,X,Y,K1,K2,K3,K4,K5,K6GR78A / 89-06
Suzuki GSX750 W,X,Y,K1 (Retro Style) / 98-02
Suzuki GSX-R750 J (Japan) / 88
Suzuki GSX-R750 K,AK (Japan) / 89-90
Suzuki GSX-R750 L,M (Japan) / 90-91
Suzuki GSX-R750 J,K Sling Shot GR77B / 88-89
Suzuki GSX-R750 L,M Sling Shot GR7AD / 90-91
Suzuki GSX-R750 / 92-16
Suzuki GSX-R750 Moto GP / 16
Suzuki GSX-S750 L5,L6 / 15-16
Suzuki GSX-R750 Z-L4 / 14
Suzuki VS750 GLP-H,J,K,L,M Intruder / 87-91
Suzuki C50 K5-K9,L0-L6 Boulevard / 05-19
Suzuki C50 L4,L5,L6 Boulevard B.O.S.S. / 14-16
Suzuki C50 T-K5-K9,L0-L6 Boulevard / 05-19
Suzuki C50 B-K5,K6,K7 Boulevard Black / 05-07
Suzuki C50 K9,L0-L8 Boulevard / 09-19
Suzuki C800 Intruder (VL800 Intruder) / 05-15
Suzuki M50 Boulevard / 05-16
Suzuki M50 B-K5,K6 Boulevard Black / 05-06
Suzuki M800 Intruder (VZ800 Marauder) / 05-14
Suzuki M800 Intruder T / 14
Suzuki VL800 Intruder LC Volusia / 01-04
Suzuki VL800 Intruder LC Volusia SE / 04
Suzuki VL800 Volusia / 07-09
Suzuki VL800 Custom Volusia / 08-09
Suzuki VL800 Touring Volusia / 07-09
Suzuki VS800 GL-N,P,R,S,T,V,W,X,Y,K1-K9 Intruder (S50 Intruder) / 92-09
Suzuki VX800 L,M,N,P,R,S,T,V / 90-97
Suzuki VZ800 Marauder / 97-11
Suzuki S50 K5,K6,K7,K8,K9 Boulevard / 05-09
Suzuki RF900 R / 94-00
Suzuki DL1000 V-Strom / 02-10
Suzuki DL1000 A-L4,L5,L6 V-Strom ABS / 14-16
Suzuki DL1000 A-L4,L5,L6 V-Strom Adventure ABS / 14-16
Suzuki DL1000 V-Strom Desert ABS / 16
Suzuki DL1000 V-Strom Sport ABS / 16
Suzuki GSX-R1000 / 01-18
Suzuki GSX-R1000 F ABS / 15
Suzuki GSX-R1000 Commemorative Ed. / 16
Suzuki GSX-S1000 L5,L6 / 15-16
Suzuki GSX-S1000 A-L5,L6 (ABS0 / 15-18
Suzuki GSX-S1000 F/FA-L6,L7,L8 / 16-18
Suzuki GSX-S1000 AZ-L9 (ABS) / 19
Suzuki GSX-S1000 F/FA-L9 / 19
Suzuki GSX-S1000 F/FA-M0 / 20
Suzuki GSX-S1000 FZA-L9 / 19
Suzuki GSX-S1000 S/SA-L7 / 17
Suzuki GSX-S1000 Z-L8 / 18
Suzuki GSX-S1000 Z-M0 / 20
Suzuki SV1000 / 03-07
Suzuki TL1000 S-V,W,X,Y / 97-00
Suzuki TL1000 R-W,X,Y,K1,K2 / 98-02
Suzuki GSX1100 F-J,K,L,M,N,P,R,S,T / 88-96
Suzuki GSX1100 GM,GN,GP / 91-93
Suzuki GSX-R1100 / 86-97
Suzuki GSF1200 Bandit / 96-06
Suzuki GSF1200 SBandit / 97-06
Suzuki GSX1200 Inazuma / 99-00
Suzuki GSF1250 S Bandit / 07-16
Suzuki GSF1250 SA-L0 Bandit Traveller / 10
Suzuki GSX1250 F/FA / 10-16
Suzuki GSX1300 BK-K8,K9,L0,L1,L2 B-King / 08-12
Suzuki GSX1300 BKA-K9 B-King / 09
Suzuki GSXR1300 R Hayabusa / 99-18
Suzuki GSXR1300 R-L9 Hayabusa / 19
Suzuki GSXR1300 RA-L9 Hayabusa / 19
Suzuki GSXR1300 R Hayabusa 50th Anniversary Ed. / 14
Suzuki GSXR1300 RZ-K2,K3,K4 Hayabusa / 02-04
Suzuki GSX1400 K1,K2,K3,K4,K5.K6 / 01-06
Suzuki GV1400 GDH,GTH,GCH,GDJ / 87-88
Suzuki S83 Boulevard / 05-10
Suzuki VS1400 GLF-H,J / 87-88
Suzuki VS1400 GLP Intruder / 94-09
Suzuki C90 K5-K9,L0-L3 Boulevard / 05-13
Suzuki C90 SE Boulevard / 10
Suzuki C90 T K5-K9,L0-L6 Boulevard / 05-16
Suzuki C90 Boulevard B.O.S.S / 13-18
Suzuki C90 T Boulevard B.O.S.S / 13
Suzuki C90 B-K5,K6,K7 Boulevard Black / 05-07
Suzuki VZ1500 K9,L0-L6 M1500 Intruder / 09-16
Suzuki VZ1500 K9,L1-L6 M90 Boulevard / 09-16
Suzuki VL1500 LC Intruder / 98-05
Suzuki VL1500 LC C90 Intruder / 07-09
Suzuki VL1500 LC C90T Touring Intruder / 07-09
Suzuki VLR1800 C109R Boulevard / 08-10
Suzuki VLR1800 C109T Boulevard / 08
Suzuki VLR1800 C1800R Intruder / 08-13
Suzuki M109R Boulevard / 06-14
Suzuki M109R Boulevard B.O.S.S. / 14-18
Suzuki M109R Boulevard Limited Edition / 09-14
Suzuki M109R2 Boulevard / 09-10
Suzuki VZR1800 Intruder M1800 R / 06-12
Suzuki VZR1800 N Intruder M1800 R2 / 09
Suzuki VZR1800 Intruder M1800 / 10-19
Suzuki AN650 Burgman / 02-15
Suzuki AN650 Burgman Executive / 04-18
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Harley 63731-99
Harley 63731-99A
Harley 63798-99
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Buell 1200 Cyclone M2 / 97-02
Buell 1200 Lightning S1,X1 / 94-02
Buell 1200 White Lightning X1W / 02
Buell 1200 Thunderbolt S2,S2T,S3,S3T / 94-02
Harley Davidson FLD Switchback / 12-16
Harley Davidson FLDE Deluxe / 18-19
Harley Davidson FLFB Fat Boy / 18-19
Harley Davidson FLFBS Fat Boy 114 / 18-19
Harley Davidson FLHC Heritage Classic / 18
Harley Davidson FLHCS Heritage Classic 114 / 18-19
Harley Davidson FLHP Road King Police / 09
Harley Davidson FLHT Electra Glide / 00-01
Harley Davidson FLHT Electra Glide Standard / 02-06
Harley Davidson FLHTI Electra Glide Standard (EFI) / 03-09
Harley Davidson FLHTC Electra Glide Classic / 02-13
Harley Davidson FLHTCI Electra Glide Classic (EFI) / 03-09
Harley Davidson FLHTC-UI Electra Glide Ultra Classic / 99-02
Harley Davidson FLHTC-UI Electra Glide Ultra Classic (EFI) / 03-06
Harley Davidson FLHTCU Ultra Classic Electra Glide (EFI) / 07-19
Harley Davidson FLHTCUL Ultra Classic Electra Glide Low (EFI) / 16
Harley Davidson FLHTCUSE2 SE Ultra Classic Electra Glide (EFI) / 07
Harley Davidson FLHTCUSE3 SE Ultra Classic Electra Glide (EFI) / 08
Harley Davidson FLHTCUSE4/5 CVO SE Ultra Classic Electra Glide (EFI) / 09-10
Harley Davidson FLHTCUSE6 CVO SE Ultra Classic Electra Glide (EFI) / 11
Harley Davidson FLHTCUSE7 CVO SE Ultra Classic Electra Glide (EFI) / 12
Harley Davidson FLHTCUSE8 CVO SE Ultra Classic Electra Glide (EFI) / 13-14
Harley Davidson FLHTCUTG Tri Glide Ultra Classic / 10-19
Harley Davidson FLHTCSE Screamin' Eagle Electra Glide / 04
Harley Davidson FLHTCSE2 Screamin' Eagle Electra Glide 2 / 05
Harley Davidson FLHTK Electra Glide Ultra Limited / 10-19
Harley Davidson FLHTKL Electra Glide Ultra Limited Low / 16-19
Harley Davidson FLHTKSE CVO SE Electra Glide Ultra Limited / 10-19
Harley Davidson FLHTP Electra Glide Police / 09
Harley Davidson FLHR Road King / 99-06
Harley Davidson FLHRI Road King (EFI) / 01-06
Harley Davidson FLHR Road King (EFI) / 07-19
Harley Davidson FLHRCI Road King Classic / 99-06
Harley Davidson FLHRC Road King Classic (EFI) / 07-18
Harley Davidson FLHRS Road King Custom / 04-06
Harley Davidson FLHRSI Road King Custom (EFI) / 04-06
Harley Davidson FLHRS Road King Custom (EFI) / 07
Harley Davidson FLHRXS Road King Special / 18-19
Harley Davidson FLHRSE3 Screamin' Eagle Road King (EFI) / 07
Harley Davidson FLHRSE4 Screamin' Eagle Road King (EFI) / 08
Harley Davidson FLHRSE5 CVO Road King / 13
Harley Davidson FLHRSE6 CVO Road King / 14
Harley Davidson FLHTK Ultra Limited / 18
Harley Davidson FLHTK Ultra Limited Low / 18
Harley Davidson FLHX/XI Street Glide (EFI) / 06
Harley Davidson FLHX Street Glide (EFI) / 07-19
Harley Davidson FLHXS Street Glide Special (EFI) / 14-19
Harley Davidson FLHXSE CVO Street Glide (EFI) / 10-19
Harley Davidson FLHXXX Street Glide Trike / 10-11
Harley Davidson FLRT Freewheeler / 15-19
Harley Davidson FLS Softtail Slim / 13-17
Harley Davidson FLSB Sport Glide / 19
Harley Davidson FLSL Softtail Slim / 18-19
Harley Davidson FLSS Softtail Slim S / 17
Harley Davidson FLST Heritage Softail / 06
Harley Davidson FLSTI Heritage Softail (EFI) / 06
Harley Davidson FLSTC Heritage Softail Classic / 00-06
Harley Davidson FLSTCI Heritage Softail Classic (EFI) / 01-06
Harley Davidson FLSTC Heritage Softail Classic (EFI) / 07-17
Harley Davidson FLSTF Fat Boy / 00-06
Harley Davidson FLSTF Fat Boy (EFI) / 03-17
Harley Davidson FLSTFB Fat Boy Lo (EFI) / 10-16
Harley Davidson FLSTFB Fat Boy Special / 12
Harley Davidson FLSTFBS Fat Boy S / 17
Harley Davidson FLSTFSE Screamin' Eagle Fat Boy / 05
Harley Davidson FLSTN/NI Softail Deluxe (EFI) / 05-06
Harley Davidson FLSTN Softail Deluxe (EFI) / 07-17
Harley Davidson FLSTN CVO Softail Deluxe (EFI) / 14-15
Harley Davidson FLSTS Heritage Springer / 00-03
Harley Davidson FLSTSI Heritage Springer (EFI) / 03
Harley Davidson FLSTSB Softail Cross Bones / 09-11
Harley Davidson FLSTSC Softail Springer Classic / 05-06
Harley Davidson FLSTSCI Softail Springer Classic (EFI) / 05-06
Harley Davidson FLSTSC Softail Springer Classic (EFI) / 07
Harley Davidson FLSTSE CVO Softail Convertible / 10
Harley Davidson FLSTSE2 CVO Softail Convertible / 11
Harley Davidson FLSTSE3 CVO Softail Convertible / 12
Harley Davidson FLTC-UI Electra Glide Ultra Classic / 00
Harley Davidson FLTRI Road Glide (EFI) / 99-06
Harley Davidson FLTR Road Glide (EFI) / 07-09
Harley Davidson FLTRSE3 CVO Road Glide / 09
Harley Davidson FLTRU Road Glide Ultra / 11-19
Harley Davidson FLTRUSE CVO Road Glide Ultra / 11-16
Harley Davidson FLTRX Road Glide Custom / 10-19
Harley Davidson FLTRXS Road Glide Special / 16-19
Harley Davidson FLTRXSE CVO Road Glide Custom / 12-19
Harley Davidson FLTRXSE2 CVO Road Glide Custom / 12-14
Harley Davidson FXCW Softail Rocker / 09
Harley Davidson FXCWC Softail Rocker C / 09
Harley Davidson FXCWC Softail Rocker C / 10-11
Harley Davidson FXBB Street Bob / 18-19
Harley Davidson FXBR Breakout / 18-19
Harley Davidson FXBRS Breakout 114 / 18-19
Harley Davidson FXD Dyna Super Glide / 99-05
Harley Davidson FXDI Dyna Super Glide (EFI) / 04-10
Harley Davidson FXDI35 35th Anniversary Dyna Super Glide (EFI) / 06
Harley Davidson FXDBI Street Bob (EFI) / 06
Harley Davidson FXDB Street Bob (EFI) / 07-17
Harley Davidson FXDBC Street Bob Ltd (EFI) / 16
Harley Davidson FXDC Dyna Super Glide Custom / 05
Harley Davidson FXDCI Dyna Super Glide Custom (EFI) / 05-06
Harley Davidson FXDC Dyna Super Glide Custom (EFI) / 07-14
Harley Davidson FXDF Dyna Fat Bob / 09
Harley Davidson FXDF Dyna Fat Bob / 10-17
Harley Davidson FXDFSE Dyna Fat Bob / 09
Harley Davidson FXDFSE2 CVO Dyna Fat Bob / 10
Harley Davidson FXDL Dyna Low Rider / 99-05
Harley Davidson FXDLI Dyna Low Rider (EFI) / 04-06
Harley Davidson FXDL Dyna Low Rider (EFI) / 07-17
Harley Davidson FXDLS Dyna Low Rider S (EFI) / 17
Harley Davidson FXDSE Screamin' Eagle Dyna (EFI) / 07
Harley Davidson FXDSE2 Screamin' Eagle Dyna (EFI) / 08
Harley Davidson FXDWG Dyna Wide Glide / 99-05
Harley Davidson FXDWG Dyna Wide Glide (EFI) / 04-06
Harley Davidson FXDWG Dyna Wide Glide (EFI) / 07-17
Harley Davidson FXDRS FXDR 114 / 19
Harley Davidson FXDX Dyna Super Glide Sport / 99-05
Harley Davidson FXDXI Dyna Super Glide Sport (EFI) / 04-05
Harley Davidson FXDXT Dyna Super Glide T-Sport / 01-03
Harley Davidson FXFB Fat Bob / 18-19
Harley Davidson FXFBS Fat Bob 114 / 18-19
Harley Davidson FXLR Low Rider / 18-19
Harley Davidson FXS Blackline / 12-13
Harley Davidson FXSB Breakout / 13-17
Harley Davidson FXSBSE CVO Breakout / 13-15
Harley Davidson FXSE CVO Pro Street Breakout / 17
Harley Davidson FXST Softail Standard (EFI) / 00-07
Harley Davidson FXSTB Night Train (EFI) / 00-06
Harley Davidson FXSTB Night Train (EFI) / 07-09
Harley Davidson FXSTC Softail Custom / 00
Harley Davidson FXSTC Softail Custom (EFI) / 07-10
Harley Davidson FXSTD Softail Deuce / 00-06
Harley Davidson FXSTDI Softail Deuce (EFI) / 01-06
Harley Davidson FXSTD Softail Deuce (EFI) / 07
Harley Davidson FXSTDSE Screamin' Eagle Softail Deuce / 03-04
Harley Davidson FXSTS Springer Softail / 00-06
Harley Davidson FXSTSI Springer Softail (EFI) / 03-06
Harley Davidson FXSTSSE SE Softail Springer (EFI) / 07
Harley Davidson FXSTSSE2/3 SE Softail Springer (EFI) / 08-09
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 32mm
- výška "H" = 4mm
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 17mm
- vnější průměr "B" = 35mm
- šířka "C" = 10mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 17mm
- vnější průměr "B" = 35mm
- šířka "C" = 10mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 12mm
- vnější průměr "B" = 32mm
- šířka "C" = 10mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 15mm
- vnější průměr "B" = 35mm
- šířka "C" = 11mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 15mm
- vnější průměr "B" = 35mm
- šířka "C" = 11mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Polosyntetický čtyřtaktní motorový olej vyvinutý pro splnění stále se zvyšujících požadavků moderních čtyřtaktních motorů. Na základě jedinečného syntetického posílení pomocí moderních aditiv plně splňuje požadavky předních výrobců motocyklů a nabízí kompletní ochranu všech komponentů motoru za standartních provozních podmínek silničního provozu. Tento olej je především vyvinut pro cestovní a sportovní motocykly.
Základní vlastnosti motorového oleje Putoline Super DX4:
- viskozita = 10W40
- klasifikace = API SL
- výkonností specifikace = JASO MA2
- hustota = 0,859 kg/l
- index viskozity = 168
- bod vznícení = 218 °C
- bod tuhnutí = -33 °C
Objem: 1litr
Putoline Oil je světoznámý dodavatel širokého sortimentu olejů, maziv a přípravků pro údržbu.
Specializuje se a vyrábí pouze a výhradně výrobky pro motocykly, skútry a čtyřkolky, což značku Putoline činí jedinečnou mezi opravdovými prvovýrobci olejů!
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu a dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Značka je součástí koncernu KroonOil, který vyrábí oleje již od roku 1906. Díky podpoře vlastních laboratoří a velkého technologického zázemí si značka Putoline klade za cíl neustále zdokonalovat své výrobky za pomoci nejmodernější technologií, což má i ve svém mottu "Putoline Oil, Driven by Technology!".
Samostatná těsnění víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl:
Suzuki 11483-44101
Suzuki 11483-44100
Suzuki 11483-44110
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |