Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Ducati 090549960
Ducati 44440034A
Ducati 44440035A
Ducati 44440038A
Ducati 44440171A
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Bimota 750 DB1,S,SR / 85-89
Bimota 851 Tesi 1D / 90-91
Bimota 900 DB2 / SR / 92-98
Bimota 900 DB3 / 95-99
Bimota 900 DB4 / 99-02
Bimota 900 Tesi 1D / 92-96
Bimota 1000 DB5 S,R / 05-15
Bimota 1000 DB6 Delirio / 06-15
Bimota 1000 Tesi 3D / Naked / 07-15
Bimota 1078 DB10 Bimotard / 11-15
Bimota 1078 RE / 11-15
Bimota 1078 DBX / 12-15
Bimota 1098 DB7 / 08-14
Bimota 1100 SB6 / R / 94-99
Bimota 1198 DB8 / 12-15
Bimota 1198 DB9 Brivido / 11-15
Bimota 1198 DB11,VLX / 12-14
Bimota 1200 DB12 Tourist / 12-14
Cagiva 350 Alazzurra TL,GT
Cagiva 650 Alazzurra Sports / 82-88
Cagiva 650 Alazzurra GT Sports / 82-88
Cagiva 750 Elefant / Lucky Explorer / 93-97
Cagiva 900 Elefant IE GT / Lucky Explorer / 90-92
Cagiva 900 Elefant / Luck Explorer / 93-97
Cagiva 900 Grand Canyon / 90-92
Gilera 125 Arcore
Gilera 150 Arcore
Ducati 350 Pantah
Ducati 350F3
Ducati 350 Indiana
Ducati 400SS Junior Super Sport / 92-94
Ducati 400 Monster (Japan Only) / 01-08
Ducati 400 Monster Dark (Japan Only) / 02-05
Ducati 400 Scrambler Sixty2 / 16
Ducati 600 Monster / 93-01
Ducati 600SL Pantah Sports / 81-85
Ducati 600SS / 93-98
Ducati 620 Monster i.e. / 03-06
Ducati 620 Monster Dark i.e. / 04-05
Ducati 620 Monster Dark / 06
Ducati 620 Monster Dark MD Monodisco / 04
Ducati 620 S Monster i.e. / 02-03
Ducati 620 Multistrada / 06
Ducati 620 Multistrada Dark / 06
Ducati 620 Sport / 03
Ducati 650 Indiana Custom / 86-88
Ducati 659 Monster (Australia Only) / 11-14
Ducati 695 Monster / 07-08
Ducati 696 Monster / 09-14
Ducati 748 Biposto / 95-99
Ducati 748SP / 94-98
Ducati 748SPS / 99
Ducati 748 / 01-03
Ducati 748 R / S / 00-02
Ducati 749 / 03-06
Ducati 749R / 04-06
Ducati 749S / 03-06
Ducati 750 F1 MKII / 85-87
Ducati 750 Paso / 86-90
Ducati 750 Sport / 88-90
Ducati 750 Sport / 01-02
Ducati 750SS / 91-02
Ducati 750 Indiana Custom / 87-88
Ducati 750 Monster / 96-01
Ducati 750 Monster i.e. / 02
Ducati 750 Monster i.e. Dark / 02
Ducati 795 Monster / 12-15
Ducati 796 Monster / 11-15
Ducati 796 Hypermotard / 10-12
Ducati 796 Monster / 17
Ducati 797 Monster / 18
Ducati 797 Monster + / 18
Ducati 800 Monster i.e. / 03-04
Ducati 800 Monster S2R / 05-07
Ducati 800 Monster Dark S2R / 05-06
Ducati 800 Scrambler Cafe Racer / 18-19
Ducati 800 Scrambler Classic / 15-18
Ducati 800 Scramer Desert Sled / 18-19
Ducati 800 Scrambler Flat Track Pro / 15-16
Ducati 800 Scrambler Full Throttle / 15-19
Ducati 800 Scrambler Icon / 15-19
Ducati 800 Scrambler Urban Enduro / 15-16
Ducati 800 Scrambler Mach 2 / 17-18
Ducati 800 Sport / 03
Ducati 800 SS / 03-07
Ducati 821 Hypermotard / SP / 13-18
Ducati 821 Hyperstrada / 13-18
Ducati 821 Monster / Dark / Stripe / 14-17
Ducati 848 / 08-10
Ducati 848 Evo / 11-13
Ducati 848 Evo Corse Special Edition / 12-13
Ducati 848 Streetfighter / 12-16
Ducati 851 Strada / 89-92
Ducati 888 Strada / 92-94
Ducati 900 Monster / 93-01
Ducati 900 Monster i.e. / 02
Ducati 900 Monster i.e. Dark / 02
Ducati 900 MH / 01
Ducati 900 S Monster / 98
Ducati 900 S2 / 79-85
Ducati 900 Sport / 02
Ducati 900 Super Sport / 90-02
Ducati 900 Super Light / 92-97
Ducati 900 FE / 98
Ducati 906 Paso Sports / 88-91
Ducati 907 I.E. / 90-93
Ducati 916 Monster S4 / 01-03
Ducati 916 Strada/Biposto/SP / 93-98
Ducati 916 SPS / 93
Ducati 916 Senna / 96-98
Ducati 916 SPS Fogarty Replica (Ltd. Edition) / 99
Ducati 916 ST4 / 99-03
Ducati 939 Hypermotard / 16-19
Ducati 939 Hypermotard SP / 16-19
Ducati 939 Hyperstrada / 16-18
Ducati 939 Supersport / 17-19
Ducati 939 Supersport S / 17-19
Ducati 944 ST2 / 97-03
Ducati 950 Hypermotord / 19
Ducati 950 Multistrada / 18
Ducati 989 Desmosedici RR / 08
Ducati 992 S2R 1000 / 06
Ducati 992 ST3 / 04-07
Ducati 992 ST3 S (ABS) (USA) / 07
Ducati 996 Biposto / 99
Ducati 996 Monster S4R / 04-06
Ducati 996 SPS / 99
Ducati 996 / 00-01
Ducati 996R / 01
Ducati 996S / 01
Ducati 996 Sport Touring 4S / 01
Ducati 996 ST4 S / 02-05
Ducati 996 ST4 S (ABS) / 03-05
Ducati 998 / 02-03
Ducati 998R, S / 02
Ducati 998 Monster S4R Testastretta / 07-08
Ducati 998 Monster S4R Testastretta S / 07-08
Ducati 998 Monster S4R Tricolore S / 08
Ducati 999 / 03-06
Ducati 999R,S / 03-06
Ducati 1000DS / 04-06
Ducati 1000DS S / 05-06
Ducati 1000GT Sportclassic / 07-10
Ducati 1000GT Sportclassic Touring / 09
Ducati 1000 Monster i.e. / 03-05
Ducati 1000 S Monster i.e. / 04-05
Ducati 1000 Monster S2R / 07-08
Ducati 1000 SS / 03-05
Ducati 1000 Sport / 06
Ducati 1000 Sport S / 07-09
Ducati 1000 Sport Biposto / 07-08
Ducati 1000 Sport Monoposto (Japan Only) / 07
Ducati 1000 Smart / 06
Ducati 1098 07-08
Ducati 1098 R, S / 07-08
Ducati 1099 Streetfighter, S / 09-13
Ducati 1100 Monster / 08-10
Ducati 1100 Monster Evo / 11-13
Ducati 1100 Monster S / 08-10
Ducati 1100 Monster Diesel / 13-14
Ducati 1100 Multistrada, S / 07-09
Ducati 1100 Hypermotard / S 08-09
Ducati 1100 Hypermotard Evo / 10-11
Ducati 1100 Hypermotard Evo / 12
Ducati 1100 Hypermotard SP Evo / 10-11
Ducati 1100 Hypermotard SP Evo Corse Edition / 12
Ducati 1198 / 09-10
Ducati 1198R / 09
Ducati 1198R Corse SE / 10
Ducati 1198S / 09-10
Ducati 1198S Corse SE / 10
Ducati 1198SP / 11
Ducati 1198 Diavel / 11-18
Ducati 1198 Diavel AMG / 12
Ducati 1198 Diavel Carbon / 11-18
Ducati 1198 Diavel Cromo / 12-14
Ducati 1198 Diavel Dark / 13-14
Ducati 1198 Diavel Strada / 13-15
Ducati 1198 Diavel Titamium / 16
Ducati 1200 Monster / 14-19
Ducati 1200 Monster S / 14-19
Ducati 1200 Monster S Stripe / 16-17
Ducati 1200 Monster R / 16-19
Ducati 1200 Multistrada / 10-16
Ducati 1200 Multistrada DVT / 16
Ducati 1200 Multistrada DVT Sport Pack / 16
Ducati 1200 Multistrada DVT Urban Pack / 16
Ducati 1200 Multistrada Enduro / 16-18
Ducati 1200 Multistrada Enduro Pro / 18
Ducati 1200 Multistrada S / 10-17
Ducati 1200 Multistrada S DVT / 16
Ducati 1200 Multistrada S DVT Urban Pack / 16
Ducati 1200 Multistrada S GT / 10-16
Ducati 1200 Multistrada S Pikes Peak / 12-17
Ducati 1200 Multistrada S Touring / 10-17
Ducati 1200 Multistrada S Touring D-Air / 15-17
Ducati 1200 Multistrada S Touring D-Air DVT / 16
Ducati 1262 Xdiavel / 16-17
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Harley Davidson 63793-01K
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Harley Davidson VRSCA V-Rod / 02-06
Harley Davidson VRSCAW V-Rod (EFI) / 07-09
Harley Davidson VRSCB V-Rod / 04-05
Harley Davidson VRSCD Night Rod / 06
Harley Davidson VRSCD Night Rod (EFI) / 07-08
Harley Davidson VRSCDX Night Rod Special (EFI) / 07-17
Harley Davidson VRSCDX V-Rod 10th Anniversary Edition / 12
Harley Davidson VRSCF V-Rod Muscle / 09-17
Harley Davidson VRSCR Street Rod / 06
Harley Davidson VRSCR Street Rod (EFI) / 07
Harley Davidson VRSCSE Screamin' Eagle V-Rod / 05
Harley Davidson VRSCX (EFI) / 07
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Aprilia 0956745
Buell Q1064.1AM
Can-Am 420956745
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Aprilia 1000cc Aprilia Long Filter for use with Extended Filter Cover / 04-10
Buell 1125 CR / 09-10
Buell 1125 R / 09-10
Can-Am 990 GS Spyder / 08
Can-Am 990 GS Spyder SE5 / 09
Can-Am 990 GS Spyder SM5 / 09
Can-Am 990 RS Spyder SM5 / 10-12
Can-Am 990 RS Spyder SE5 / 10-12
Can-Am 990 RT Spyder SE5 / 10-12
Can-Am 990 RT Spyder SM5 / 10-12
Can-Am 990 RT Spyder SM5 LTD / 11-12
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Aprilia 82883R
Aprilia 82960R
Gilera 82883R
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Aprilia SL 750 Shiver / ABS / 07-16
Aprilia SL 750 Shiver GT / ABS / 09-15
Aprilia SMV 750 Dorsoduro / ABS / 08-16
Aprilia SMV 750 Dorsoduro Factory / ABS / 10-15
Aprilia 850 Mana / ABS / 07-16
Aprilia 850 Mana GT / ABS / 09-15
Aprilia 1200 Dorsoduro / 11-15
Aprilia 1200 Dorsoduro ABS / 11-15
Aprilia 1200 Dorsoduro ABS ATC / 14-16
Aprilia 1200 Caponord / 13-16
Aprilia 1200 Caponord Rally / 15-16
Aprilia 850 SRV / ABS / 12-16
Gilera 800 GP / GP Centenario / 08-14
Moto Guzzi 1400 California Audace / 15-17
Moto Guzzi 1400 California Custom ABS / 13-17
Moto Guzzi 1400 California Eldorado / 15-17
Moto Guzzi 1400 California Touring SE / 15-17
Moto Guzzi 1400 California Touring ABS / 12-17
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 37mm
- výška "H" = 6mm
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 40mm
- výška "H" = 7mm
Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference NO):
Yamaha 93102-20485
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 38mm
- výška "H" = 7mm
Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference NO):
Yamaha 93102-22419
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Samostatná těsnění víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl:
Yamaha 3JP-15462-01
Yamaha 3JP-15462-00
Yamaha 26H-15462-00
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Samostatná těsnění víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl:
Kawasaki 11061-0165
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki ER-6N / 06-16
Kawasaki ER-6F / 06-16
Kawasaki EX650 Ninja / 11-23
Kawasaki Versys 650 / 07-23
Kawasaki Vulcan 650 / 15-23
Kawasaki Z650 / 17-23
Samostatná těsnění víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl:
Suzuki 11483-01H00
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Vhodné pro motocykly:
Suzuki GSX-R600 / 06-17
Suzuki GSX-R750 / 06-19
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Buell 63806-00Y
CF Moto CF188-011300
CF Moto 0700-070200
CF Moto 0180-011300-0B00
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Buell 500 Blast / 02-09
Buell 900 Firebolt XB9R / 02-07
Buell 900 Lightning XB9S / 03-04
Buell 900 Lightning CityX XB9SX / 05-10
Buell 1200 Firebolt XB12 R / 04-10
Buell 1200 Lightning XB12 S / 04-08
Buell 1200 Lightning CityX XB12SX / 10
Buell 1200 Lightning Long XB12SS / 06-10
Buell 1200 Lightning XB12 SCG / 05-10
Buell 1200 Lightning XB12 STT / 08
Buell 1200 Ulysses XB12 X / 06-10
Buell 1200 Ulysses XB12 XT / 09-10
Buell 1200 Ulysses Police XB12 XP / 09-10
CF Moto 650 MT
CF Moto 650 NK
CF Moto 650 GT
CF Moto 450 SR
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Multi 0812-130
Nissan 3R0-07615-0
Polaris 2520799
Polaris 3089996
Tohatsu 37-3R0076150
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Indian Scout / 15-19
Indian Scout Sixty / 17-19
Indian Scout Bobber / 18-19
Nissan NSF 15
Nissan NSF 20
Nissan NSF 25
Nissan NSF 30
Polaris 330 Trail Blazer / 12-13
Polaris 330 Trail Boss / 12-13
Polaris 400 Hawkeye HO 2x4 / 12-14
Polaris 400 Sportsman H.O. 4x4 / 12-14
Polaris 450 Sportsman H.O. / 18-19
Polaris 450 Sportsman H.O. Utility Edition / 18
Polaris 450 Sportsman HD 2x4 / 19
Polaris 500 Scrambler 4x4 / 12
Polaris 500 Sportsman HO / 12-13
Polaris 500 Sportsman Forest / Forest Tractor / 12-14
Polaris 500 Sportsman EFI Touring H.O. / 12-13
Polaris 550 Sportsman EFI / 11-14
Polaris 550 Sportsman EFI EPS / 11-14
Polaris 550 Sportsman Forest / 12-14
Polaris 550 Sportsman Touring EFI EPS / 11-14
Polaris 550 Sportsman X2 EFI / 11-13
Polaris 550 Sportsman X2 EFI INLT / EPS / LE UE / 14
Polaris 550 Sportsman XP EFI / 09-10
Polaris 550 Sportsman XP EFI LE Browning / EPS / 09-11
Polaris 550 Sportsman XP EFI w/EPS / 09-10
Polaris 550 Sportsman XP Touring EPS / 12
Polaris 550 Sportsman XP EPS HD INTL / 14
Polaris 570 Sportsman EFI / 14-18
Polaris 570 Sportsman EFI EPS / 14-18
Polaris 570 Sportsman Forest / 14-16
Polaris 570 Sportsman Forest EFI EPS / 14-16
Polaris 570 Sportsman EFI HD / 14-16
Polaris 570 Sportsman SP MD / 16-18
Polaris 570 Sportsman SP Touring / 16-19
Polaris 570 Sportsman EFI UTE HD / MD EPS / EUN / SP / Zug / 14-19
Polaris 570 Sportsman EFI X2 EPS / 16
Polaris 570 Sportsman Touring EFI / EPS / 14-19
Polaris 570 Sportsman Touring EFI INTL / 14-16
Polaris 570 Sportsman Touring Tractor EFI / 16
Polaris 570 Sportsman 6x6 / 18-19
Polaris 570 TR / 15
Polaris 850 Scrambler / 16-18
Polaris 850 Scrambler 48 / 19
Polaris 850 Sportsman X2 EFI LE / 11
Polaris 850 Sportsman XP EFI / 11
Polaris 850 Sportsman XP EFI EPS / 09-11
Polaris 850 Sportsman XP EFI LE Browning / 09-10
Polaris 850 Sportsman XP EFI LE Browning EPS / 11
Polaris 850 Sportsman XP EFI LE Nuclear Sunset / 09
Polaris 850 Sportsman XP EFI LE Orange Madness EPS / 11
Polaris 850 Sportsman XP H.O. / 12-13
Polaris 850 Sportsman XP H.O. EPS / 12-15
Polaris 850 Sportsman XP H.O. EPS LE / 13
Polaris 850 Sportsman Forest / 14-15
Polaris 850 Sportsman SP / 16-18
Polaris 850 Sportsman SP 48 / 19
Polaris 850 Sportsman High Lifter Edition / 18-19
Polaris 850 Sportsman Touring EFI EPS / 11
Polaris 850 Sportsman Touring EFI LE Super Graphite EPS / 11
Polaris 850 Sportsman Touring H.O. EPS / 12-15
Polaris 850 Sportsman Touring H.O. EPS LE / 13
Polaris 850 Sportsman Touring SP / 18-19
Polaris 850 Sportsman WV / 14
Polaris 1000 Scrambler HP H.O. EPS / 14-15
Polaris 1000 Scrambler HP H.O. EPS INTL / 14-15
Polaris 1000 Scrambler XP / 16-19
Polaris 1000 Scrambler XP Tractor / 19
Polaris 1000 Scrambler XP Zug / 19
Polaris 1000 Sportsman Touring XP / 18
Polaris 1000 Sportsman Touring / 16
Polaris 1000 Sportsman HL / 16
Polaris 1000 Sportsman XP / 16-19
Polaris 1000 Sportsman XP 48 / 19
Polaris 1000 Sportsman XP Hunter / 18
Polaris 1000 Sportsman XP High Lifting / 18-19
Polaris 1000 Sportsman XP Tractor / 19
Polaris 1000 Sportsman XP Zug / 19
Polaris 1000 Sportsman Touring Tractor / 19
Polaris 1000 Sportsman Touring XP / 19
Polaris 900 Ranger RZR XP / 11-19
Tohatsu MFS 15
Tohatsu MFS 20
Tohatsu MFS 25
Tohatsu MFS 30
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Moto Guzzi 14153000
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Benelli 250 Quattro / 254 / Sport (4 Cylinder 4T) / 77-84
Benelli 304cc (4 Cylinder 4T) / 84-89
Benelli 125cc 2 Cylinder 4T / 82-95
Moto Guzzi 125 2C 4T / 79-81
Moto Guzzi 250 Quattro / 254 / Sport / 304 4T
Moto Guzzi 750 S3 / 75-
Moto Guzzi 850 Le Mans I,II,III / 75-83
Moto Guzzi 850 T3,T4,T5 / 75-88
Moto Guzzi 850 T3 California / 75-83
Moto Guzzi 1000 California II / 82-86
Moto Guzzi 1000 California III / 87-93
Moto Guzzi 1000 California III ie / 90-93
Moto Guzzi 1000 Daytona ie Bip. / 93
Moto Guzzi 1000 Daytona ie Monop. / 92-93
Moto Guzzi 1000 Le Mans IV / 84-87
Moto Guzzi 1000 Le Mans V / 86-92
Moto Guzzi 1000 Mille GT / 87-94
Moto Guzzi 1000 Quota / 89-91
Moto Guzzi 1000 Quota ie / 92-93
Moto Guzzi 1000 S / 90-93
Moto Guzzi 1000 SP / 78-83
Moto Guzzi 1000 SP2 / 84-87
Moto Guzzi 1000 SP3 / 88-96
Moto Guzzi 1000 V1000 G5 / 78-85
Moto Guzzi 1000 V1000 I Convert / 75-84
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Benelli 018.01.07.101.000
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Benelli 899 TNT T / S / K / 08-15
Benelli 899 Cafe Racer / 10-11
Benelli 899 Century Racer / 11-12
Benelli 900 Tornado / 01
Benelli 900 Tornado Limited Edition / 02
Benelli 900 Tornado Novacento / 03
Benelli 900 Tornado TRE Novacento 03-05
Benelli 900 Tornado TRE 900 / 900 LE / RS / T / S / 04-15
Benelli 900 Tornado TRE 900 RS / 04-05
Benelli 1130 Cafe Racer / 05-11
Benelli 1130 Century Racer / 11
Benelli 1130 TN Titanium / 05-15
Benelli 1130 TNT Sport / Evo / Cafe Racer / 04-15
Benelli 1130 TNT Sport / Sport Evo / 05-08
Benelli 1130 TNT R 160 / 10-15
Benelli 1130 Tornado TRE / 06-15
Benelli 1130 TRE K / 06-15
Benelli 1130 TRE K Amazonas / 07-15
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
MV Agusta 8000A1428
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
MV Agusta F4 Agostini / 03
MV Agusta F4 Brutale S / 02-03
MV Agusta F4 Brutale Serie Ono / 01-03
MV Agusta F4 Brutale / 05
MV Agusta F4 S / 00-02
MV Agusta F4 S 1+1 / 00-02
MV Agusta F4 S 750 EVO 3 / 03
MV Agusta F4 S 750 1+1 EVO 3 / 03
MV Agusta F4 Senna / 01-02
MV Agusta F4 SPR / 01-03
MV Agusta 910 Brutale R / S / 05-08
MV Agusta F4-1000 / 05-07
MV Agusta F4-1000 1+1 / 07
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 26mm
- vnější průměr "B" = 37mm
- výška "H" = 7mm
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |