Výklopné ložisko pro uchycení zadního tlumiče motocyklu
- bezúdržbové kloubové ložisko se skládá z vnitřního pohyblivého kroužku a vnějšího kroužku, které se zalisovává do oka zadního tlumiče
- díky své konstrukci jsou určena pro použití vyžadující přenos zatížení při naklápění, kde při relativně nízkých smykových rychlostech je potřeba umožnit kývavé pohyby nebo natáčení/otáčení/naklápění
- jedná se o kulové ložisko s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelné k zabezpečení prostorové nastavitelnosti dvou součástí
Jsou vhodná pro použití k uchycení pérování (zejména pro uložení zadního tlumiče).
- vnitřní průměr "A" = 14mm
- vnější průměr "B" = 26mm
- šířka vnějšího kroužku "C" = 13mm
- šířka vnitřního kroužku "D" = 14mm
- typ ložiska = Race
Nejmodernější a nejdokonalejší 100% syntetický 4T závodní motorový olej z řady "Premiere Pro-Selection" na bázi nejmodernějšího systému "Putoline Nanotech Additive PureBike". Nabízí plnou kompatibilitu s moderními frikčními materiály spojek, jedinečnou účinnost spojky vysokou úroveň ochrany proti opotřebení pro všechny komponenty motoru, excelentní tekutost i při nízkých teplotách, maximální a konstantní účinnost, výborné čistící vlastnosti a permanentní vysokou kvalitu během celé doby používání. Vyvinutý pro silniční motocykly používané v extrémních a závodních podmínkách.
Specifikace: JASO MA-2 , API SM
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 36mm
- vnější průměr "B" = 52mm
- výška "H" = 8mm
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky PROX
- jehlová ložiska PROX jsou vyráběna přesně podle OEM parametrů v Japonsku stejným výrobcem, který dodává do prvovýroby japonských i evropských značek
- osazeny vysoce kvalitně zpracovanými jehlami, které disponují dlouhou životností a nízkým koeficientem tření
- klec vyrobena z legované oceli nejvyšší kvality, jenž díky tepelné úpravě a legování disponuje tvrdším povrchem
- plnohodnotná náhrada za originální díl ("Made in Japan")
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 25mm
- šířka "C" = 24mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 93310-320U3
Sady těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z jakostních materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Sada obsahuje komponenty pro generální opravu celého motoru - vždy v přesném počtu pro daný motor - kontrola obsahu viz. fotografie:
- většinu plochých těsnění motoru - pod hlavu, pod válec, mezi kartery, boční víka motoru, vodního čerpadla a další;
- o-kroužky, kroužky výfuku a případně i gufera přívěry;
- u 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie (může se stát, že v sadě může chybět těsnění, které výrobce z nějakého důvodu nevyrábí a není tedy obsaženo v této sadě).
Všechna těsnění jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost a velmi dobrou ochranu před únikem oleje.
Produkty od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální díly, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Sada těsnění vyrobena z kvalitních materiálů a ve velmi dobrém zpracování na základě přesných specifikací a parametrů
- pro motor 140cc 4takt
- vrtání válce 56,00mm
Sada obsahuje komponenty pro generální opravu celého motoru
- těsnění pod hlavu
- těsněné pod válec (vrtání 56mm)
- těsnění pod hlavu
- těsnění víka zapalování
- těsnění mezi kartery
- těsnění víka spojky
Vhodné pro motocykl a čtyřkolky čínské výroby:
Pitbike
Dirtbike
Crossbike
ATV
a další 4T s motory 140 ccm
Volnoběžná tryska karburátoru Dell'Orto.
- rozměr trysky = 32
- průměr závitu = M5
- délka trysky = 32mm
- pro karburátor = Dell'Orto
Trysky jsou italské výroby "Made in Italy" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Trysky jsou shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 35mm
- výška "H" = 7mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 27,8mm
- vnější průměr "B" = 55mm
- výška "H" = 10mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Ocelové ventily jsou vyrobeny z vysoce kvalitní oceli (Premium Grade Steel) dle přesných specifikací OEM a splňují přesné rozměry a tolerance.
Jsou vyrobeny japonským výrobcem, který dodává do prvovýroby většiny značek japonských výrobců motocyklů, a jsou tedy plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), jenž nabízí efektivnější nákladový poměr než originální díl.
Nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 14711-429-000
Rozměry:
- průměr dříku (A): 6,6 mm
- délka (L): 91 mm
- průměr kloboučku/talířku (D): 35 mm
Balení obsahuje 1 kus
Vhodné pro motocykly:
Honda FT500 / 82-83
Honda XL500R / 82-85
Honda XL500S / 79-82
Honda XR500 / 79-80
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky PROX
- jehlová ložiska PROX jsou vyráběna přesně podle OEM parametrů v Japonsku stejným výrobcem, který dodává do prvovýroby japonských i evropských značek
- osazeny vysoce kvalitně zpracovanými jehlami, které disponují dlouhou životností a nízkým koeficientem tření
- klec vyrobena z legované oceli nejvyšší kvality, jenž díky tepelné úpravě a legování disponuje tvrdším povrchem
- plnohodnotná náhrada za originální díl ("Made in Japan")
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 27mm
- šířka "C" = 23mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 93310-422U2
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 35mm
- výška "H" = 6 / 6,5mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Ložiska japonského výrobce NTN, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 30mm
- vnější průměr "B" = 72mm
- šířka "C" = 19mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně. Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ložiska japonského výrobce NTN, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 62mm
- šířka "C" = 17mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = JR2 CS36 Specialized Bearing
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 0625063055
Husqvarna 0625063055
Husaberg 0625063055
Gas Gas 0625063055
Sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně. Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ložiska japonského výrobce NTN, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 28mm
- vnější průměr "B" = 68mm
- šířka "C" = 18mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = 63/28
Sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně. Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Sady těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z jakostních materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Sada obsahuje komponenty pro generální opravu celého motoru - vždy v přesném počtu pro daný motor - kontrola obsahu viz. fotografie:
- většinu plochých těsnění motoru - pod hlavu, pod válec, mezi kartery, boční víka motoru, vodního čerpadla a další;
- o-kroužky, kroužky výfuku a případně i gufera přívěry;
- u 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie (může se stát, že v sadě může chybět těsnění, které výrobce z nějakého důvodu nevyrábí a není tedy obsaženo v této sadě).
Všechna těsnění jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost a velmi dobrou ochranu před únikem oleje.
Produkty od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální díly, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Vhodné pro motocykly:
Yamaha DT50X / 03-12
Yamaha DT50R / 95-12
Yamaha TZR50 / 95-14
Minarelli AM3 / 92-12
Minarelli AM4 / 92-12
Minarelli AM5 / 92-12
Minarelli AM6 / 92-12
Aprilia Red Rose 50 / 91-99
Aprilia RX50 / 91-05
Aprilia MX50 / 94-05
Aprilia RS50 / 91-05
Aprilia Pegaso 50 / 91-02
Aprilia Europe 50 / 91-02
Aprilia Classic 50 / 91-02
Aprilia AF1 50 / 91-02
Beta RR50 Enduro / 05-18
Beta RR50 Motard / 05-18
Beta RR50 Supermotard / 99-06
Beta Tempo 50
Generic Trigger X-Enduro 50
Generic Trigger SM50
Malaguti Fifty 50 Evolution
Peugeot XPS50 Enduro / 07-12
Peugeot XPS50 SM / 05-15
Peugeot XPS 50 Street / 05-06
Rieju RR50
Rieju Spike2 50
Rieju MRX50
Rieju RS-2 50
Rieju RS-1 50 Evolution 50
Rieju SMX50
Rieju MRT50 Cross / 08-17
Rieju MRT50 Pro / 08-17
Rieju MRT50 SM / 10-17
MBK X-Power 50 / 00-14
MBK X-Limit 50 / 00-12
CH-Moto WXE Racing 50
CH-Moto WSM Racing 50
HM-Moto CRE50 Supermoto 50
HM-Moto CRE50 Enduro
HM-Moto CRE50 Baja
HM-Moto Derapage 50
Motorhispania RYZ50 Enduro
Motorhispania RYZ50 SM
Motorhispania RX50
Motorhispania Furia 50
Motorhispania YR11 50 Enduro
Motorhispania YR11 50 SM
Fantic Motor Casa 50E Enduro / 17-19
Fantic Motor Casa 50M Motard / 17-19
Fantic Motor Casa 50 Regolarita
Fantic Motor SM50 Caballero
Sherco SE50R / 14-18
Sherco SM50R / 14-18
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku