Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = 41,25mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Vhodné pro motocykly:
Aprilia 50 Habana
Derbi 50 Manhattan
Derbi 50 Courier
Derbi 50 Atlantis Wave
Derbi 50 Atlantis H2O
Derbi 50 Atlantis Red Bullet
Derbi 50 Atlantis AC
Derbi 50 Vamos
Derbi 50 Hunter
Derbi 50 Predator
Derbi 50 Fura
Derbi 50 Aventura
Italjet 50 Formula
Italjet 50 Jackpot
Italjet 50 Torpedo
Italjet 50 Cruise
Italjet 50 Velocifero
Malaguti 50 Crosser
Piaggio 50 Scorza
Piaggio 50 Speedline
Piaggio 50 Rivanna
Piaggio 50 Acrostec
Piaggio 50 202T
Piaggio 50 303T
Suzuki CP50
Suzuki AY50
Suzuki 50 Address
Suzuki 50 Sepia
TGB 50 F409
TGB 50 303R
Atala 50 Hacker
Hyosung 50 SuperCab
Hyosung 50 Rush
Hyosung 50 Fast
Hyosung 50 SF
motor Franco Morini
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = 41,75mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Vhodné pro motocykly:
Aprilia 50 Habana
Derbi 50 Manhattan
Derbi 50 Courier
Derbi 50 Atlantis Wave
Derbi 50 Atlantis H2O
Derbi 50 Atlantis Red Bullet
Derbi 50 Atlantis AC
Derbi 50 Vamos
Derbi 50 Hunter
Derbi 50 Predator
Derbi 50 Fura
Derbi 50 Aventura
Italjet 50 Formula
Italjet 50 Jackpot
Italjet 50 Torpedo
Italjet 50 Cruise
Italjet 50 Velocifero
Malaguti 50 Crosser
Piaggio 50 Scorza
Piaggio 50 Speedline
Piaggio 50 Rivanna
Piaggio 50 Acrostec
Piaggio 50 202T
Piaggio 50 303T
Suzuki CP50
Suzuki AY50
Suzuki 50 Address
Suzuki 50 Sepia
TGB 50 F409
TGB 50 303R
Atala 50 Hacker
Hyosung 50 SuperCab
Hyosung 50 Rush
Hyosung 50 Fast
Hyosung 50 SF
motor Franco Morini
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = 39,25mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sady Athena nabízejí širokou škálu kovaných a litých pístů, které byly přednostně používány pro vlastní přestavbové kitové sady (sady válce pro zvýšení objemu).
- rozměr pístu = 44,00mm
- komprese = standardní
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Kreidler 50cc
Kované písty se nabízejí jako velmi dobré řešení z hlediska výkonu a spolehlivosti, díky moderně provedeným úpravám, modifikované kompresi a povrchové úpravě(molybden/teflon).
Všechny písty jsou vyráběny dle standardů kvality EN ISO 9002, které přinášejí výrobkům vysokou spolehlivost. Dále neustálý technický vývoj a zlepšování pomáhá zdokonalování všech výrobků již od roku 1973.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sady od španělské značky Barikit
- vyznačují se zejména vyšším obsahem křemíku ve speciání slitině,což zajišťuje maximální stabilitu a vysokou únavovou pevnost
- obrábění na moderních CNC strojích zajišťuje nejlepší hladkost chodu
- kvalitní zpracování a rozměrová přesnost zajišťují optimální výkon
- písty Barikit jsou používány v sériové výrobě i pro tuninové motory
- pro vybrané písty (většinou závodní písty) používá značka Barikit exkluzivní patentovanou povrchovou úpravu BLAUZAFIR, která snižuje tření, zvyšuje výkonové vlastnosti a životnost celého motoru
- rozměr pístu = 37,95mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Rozměry/Parametry:
- kompresní výška (A) = 28,2 mm
- výška vypouknutí spalovacího prostoru (B) = 1,8 mm
- celková výška (C) = 51 mm
- průměr čepu (E) = 14 mm
Pístní sady od španělské značky Barikit
- vyznačují se zejména vyšším obsahem křemíku ve speciání slitině,což zajišťuje maximální stabilitu a vysokou únavovou pevnost
- obrábění na moderních CNC strojích zajišťuje nejlepší hladkost chodu
- kvalitní zpracování a rozměrová přesnost zajišťují optimální výkon
- písty Barikit jsou používány v sériové výrobě i pro tuninové motory
- pro vybrané písty (většinou závodní písty) používá značka Barikit exkluzivní patentovanou povrchovou úpravu BLAUZAFIR, která snižuje tření, zvyšuje výkonové vlastnosti a životnost celého motoru
- rozměr pístu = 37,96mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Rozměry/Parametry:
- kompresní výška (A) = 28,2 mm
- výška vypouknutí spalovacího prostoru (B) = 1,8 mm
- celková výška (C) = 51 mm
- průměr čepu (E) = 14 mm
Pístní sady od španělské značky Barikit
- vyznačují se zejména vyšším obsahem křemíku ve speciání slitině,což zajišťuje maximální stabilitu a vysokou únavovou pevnost
- obrábění na moderních CNC strojích zajišťuje nejlepší hladkost chodu
- kvalitní zpracování a rozměrová přesnost zajišťují optimální výkon
- písty Barikit jsou používány v sériové výrobě i pro tuninové motory
- pro vybrané písty (většinou závodní písty) používá značka Barikit exkluzivní patentovanou povrchovou úpravu BLAUZAFIR, která snižuje tření, zvyšuje výkonové vlastnosti a životnost celého motoru
- rozměr pístu = 37,97mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Rozměry/Parametry:
- kompresní výška (A) = 28,2 mm
- výška vypouknutí spalovacího prostoru (B) = 1,8 mm
- celková výška (C) = 51 mm
- průměr čepu (E) = 14 mm
Pístní sady od španělské značky Barikit
- vyznačují se zejména vyšším obsahem křemíku ve speciání slitině,což zajišťuje maximální stabilitu a vysokou únavovou pevnost
- obrábění na moderních CNC strojích zajišťuje nejlepší hladkost chodu
- kvalitní zpracování a rozměrová přesnost zajišťují optimální výkon
- písty Barikit jsou používány v sériové výrobě i pro tuninové motory
- pro vybrané písty (většinou závodní písty) používá značka Barikit exkluzivní patentovanou povrchovou úpravu BLAUZAFIR, která snižuje tření, zvyšuje výkonové vlastnosti a životnost celého motoru
- rozměr pístu = pro vrtání 40,00mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tato sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Yamaha 18U-11631-00-A0
Yamaha 18U-11631-00-00
Yamaha 18U-11631-00-X0
Yamaha 3L5-11631-00-00
Yamaha 3L5-11631-00-A0
Yamaha 3L5-11631-00-X0
Yamaha 3L5-11631-00-Y0
Yamaha 3L5-11631-A0-00
Yamaha 3L5-11631-X0-00
Yamaha 3L5-11631-Y0-00
Yamaha 4J2-11631-00-00
Yamaha 4J2-11631-00-A0
Yamaha 4J2-11631-A0-00
Yamaha 4J2-11631-X0-00
Yamaha 4J2-11631-Y0-00
Yamaha 3L5-11633-00
Yamaha 2E9-11633-00
Yamaha 260-11610-04
Yamaha 260-11601-03
Yamaha 260-11610-14
Yamaha 260-11601-13
Yamaha 260-11610-24
Yamaha 260-11601-23
Yamaha 934-50110-21
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Rozměry/Parametry:
- kompresní výška (A) = 25,25 mm
- výška vypouknutí spalovacího prostoru (B) = 2,5 mm
- celková výška (C) = 50,75 mm
- průměr čepu (E) = 10 mm
Pístní sady od španělské značky Barikit
- vyznačují se zejména vyšším obsahem křemíku ve speciání slitině,což zajišťuje maximální stabilitu a vysokou únavovou pevnost
- obrábění na moderních CNC strojích zajišťuje nejlepší hladkost chodu
- kvalitní zpracování a rozměrová přesnost zajišťují optimální výkon
- písty Barikit jsou používány v sériové výrobě i pro tuninové motory
- pro vybrané písty (většinou závodní písty) používá značka Barikit exkluzivní patentovanou povrchovou úpravu BLAUZAFIR, která snižuje tření, zvyšuje výkonové vlastnosti a životnost celého motoru
- rozměr pístu = pro vrtání 40,25mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tato sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Yamaha 18U-11631-00-A0
Yamaha 18U-11631-00-00
Yamaha 18U-11631-00-X0
Yamaha 3L5-11631-00-00
Yamaha 3L5-11631-00-A0
Yamaha 3L5-11631-00-X0
Yamaha 3L5-11631-00-Y0
Yamaha 3L5-11631-A0-00
Yamaha 3L5-11631-X0-00
Yamaha 3L5-11631-Y0-00
Yamaha 4J2-11631-00-00
Yamaha 4J2-11631-00-A0
Yamaha 4J2-11631-A0-00
Yamaha 4J2-11631-X0-00
Yamaha 4J2-11631-Y0-00
Yamaha 3L5-11633-00
Yamaha 2E9-11633-00
Yamaha 260-11610-04
Yamaha 260-11601-03
Yamaha 260-11610-14
Yamaha 260-11601-13
Yamaha 260-11610-24
Yamaha 260-11601-23
Yamaha 934-50110-21
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Rozměry/Parametry:
- kompresní výška (A) = 25,25 mm
- výška vypouknutí spalovacího prostoru (B) = 2,5 mm
- celková výška (C) = 50,75 mm
- průměr čepu (E) = 10 mm
Pístní sady od španělské značky Barikit
- vyznačují se zejména vyšším obsahem křemíku ve speciání slitině,což zajišťuje maximální stabilitu a vysokou únavovou pevnost
- obrábění na moderních CNC strojích zajišťuje nejlepší hladkost chodu
- kvalitní zpracování a rozměrová přesnost zajišťují optimální výkon
- písty Barikit jsou používány v sériové výrobě i pro tuninové motory
- pro vybrané písty (většinou závodní písty) používá značka Barikit exkluzivní patentovanou povrchovou úpravu BLAUZAFIR, která snižuje tření, zvyšuje výkonové vlastnosti a životnost celého motoru
- rozměr pístu = pro vrtání 40,50mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tato sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Yamaha 18U-11631-00-A0
Yamaha 18U-11631-00-00
Yamaha 18U-11631-00-X0
Yamaha 3L5-11631-00-00
Yamaha 3L5-11631-00-A0
Yamaha 3L5-11631-00-X0
Yamaha 3L5-11631-00-Y0
Yamaha 3L5-11631-A0-00
Yamaha 3L5-11631-X0-00
Yamaha 3L5-11631-Y0-00
Yamaha 4J2-11631-00-00
Yamaha 4J2-11631-00-A0
Yamaha 4J2-11631-A0-00
Yamaha 4J2-11631-X0-00
Yamaha 4J2-11631-Y0-00
Yamaha 3L5-11633-00
Yamaha 2E9-11633-00
Yamaha 260-11610-04
Yamaha 260-11601-03
Yamaha 260-11610-14
Yamaha 260-11601-13
Yamaha 260-11610-24
Yamaha 260-11601-23
Yamaha 934-50110-21
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Rozměry/Parametry:
- kompresní výška (A) = 25,25 mm
- výška vypouknutí spalovacího prostoru (B) = 2,5 mm
- celková výška (C) = 50,75 mm
- průměr čepu (E) = 10 mm
Pístní sady od španělské značky Barikit
- vyznačují se zejména vyšším obsahem křemíku ve speciání slitině,což zajišťuje maximální stabilitu a vysokou únavovou pevnost
- obrábění na moderních CNC strojích zajišťuje nejlepší hladkost chodu
- kvalitní zpracování a rozměrová přesnost zajišťují optimální výkon
- písty Barikit jsou používány v sériové výrobě i pro tuninové motory
- pro vybrané písty (většinou závodní písty) používá značka Barikit exkluzivní patentovanou povrchovou úpravu BLAUZAFIR, která snižuje tření, zvyšuje výkonové vlastnosti a životnost celého motoru
- rozměr pístu = pro vrtání 40,75mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tato sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Yamaha 18U-11631-00-A0
Yamaha 18U-11631-00-00
Yamaha 18U-11631-00-X0
Yamaha 3L5-11631-00-00
Yamaha 3L5-11631-00-A0
Yamaha 3L5-11631-00-X0
Yamaha 3L5-11631-00-Y0
Yamaha 3L5-11631-A0-00
Yamaha 3L5-11631-X0-00
Yamaha 3L5-11631-Y0-00
Yamaha 4J2-11631-00-00
Yamaha 4J2-11631-00-A0
Yamaha 4J2-11631-A0-00
Yamaha 4J2-11631-X0-00
Yamaha 4J2-11631-Y0-00
Yamaha 3L5-11633-00
Yamaha 2E9-11633-00
Yamaha 260-11610-04
Yamaha 260-11601-03
Yamaha 260-11610-14
Yamaha 260-11601-13
Yamaha 260-11610-24
Yamaha 260-11601-23
Yamaha 934-50110-21
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Rozměry/Parametry:
- kompresní výška (A) = 25,25 mm
- výška vypouknutí spalovacího prostoru (B) = 2,5 mm
- celková výška (C) = 50,75 mm
- průměr čepu (E) = 10 mm
Pístní sady od španělské značky Barikit
- vyznačují se zejména vyšším obsahem křemíku ve speciání slitině,což zajišťuje maximální stabilitu a vysokou únavovou pevnost
- obrábění na moderních CNC strojích zajišťuje nejlepší hladkost chodu
- kvalitní zpracování a rozměrová přesnost zajišťují optimální výkon
- písty Barikit jsou používány v sériové výrobě i pro tuninové motory
- pro vybrané písty (většinou závodní písty) používá značka Barikit exkluzivní patentovanou povrchovou úpravu BLAUZAFIR, která snižuje tření, zvyšuje výkonové vlastnosti a životnost celého motoru
- rozměr pístu = pro vrtání 41,00mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tato sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Yamaha 18U-11631-00-A0
Yamaha 18U-11631-00-00
Yamaha 18U-11631-00-X0
Yamaha 3L5-11631-00-00
Yamaha 3L5-11631-00-A0
Yamaha 3L5-11631-00-X0
Yamaha 3L5-11631-00-Y0
Yamaha 3L5-11631-A0-00
Yamaha 3L5-11631-X0-00
Yamaha 3L5-11631-Y0-00
Yamaha 4J2-11631-00-00
Yamaha 4J2-11631-00-A0
Yamaha 4J2-11631-A0-00
Yamaha 4J2-11631-X0-00
Yamaha 4J2-11631-Y0-00
Yamaha 3L5-11633-00
Yamaha 2E9-11633-00
Yamaha 260-11610-04
Yamaha 260-11601-03
Yamaha 260-11610-14
Yamaha 260-11601-13
Yamaha 260-11610-24
Yamaha 260-11601-23
Yamaha 934-50110-21
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Rozměry/Parametry:
- kompresní výška (A) = 25,25 mm
- výška vypouknutí spalovacího prostoru (B) = 2,5 mm
- celková výška (C) = 50,75 mm
- průměr čepu (E) = 10 mm
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- komprese = standard
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda 13101GBZ701
Honda 13102GEL700
Honda 13103GEL700
Honda 13011GBZ701
Honda 13011GBZ702
Honda 13011GBZ703
Honda 13012GEL701
Honda 13012GEL702
Honda 13012GEL703
Honda 13111GB2000
Honda 13115001000
Honda 9460113000
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Ocelové ventily jsou vyrobeny japonským výrobcem, který dodává do prvovýroby většiny značek japonských výrobců motocyklů, a jsou tedy plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 14721-MBN-670
Rozměry:
- průměr dříku (A): 6,6mm
- délka (L): 103,20mm
- průměr kloboučku/talířku (D): 32mm
Balení obsahuje 1 kus
Univerzální karburátor včetně elektrického sytiče
- věrná replika karburátoru
- pro 2taktní skútry
Rozměry:
- vnitřní průměr sání: 17mm
- vnější průměr pro přírubu sání: 28mm
- rozteč montážních otvorů: 35mm
- celková délka karburátoru: 64mm
Sada válce komplet - pro italské i japonské skútry
- kompletní sada pro rychlou opravu
Sada obsahuje:
- válec
- pístní sadu
- těsnění
Vhodné pro:
Aprilia Area50 / 98-00
Aprilia Gulliver50 / 96-98
Aprilia Rally50 / 96-99
Aprilia Sonic50 / 98-08
Aprilia SR50 / 94-99
Benelli 491Racing 50 / 98-01
Benelli 491RR 50 / 99-03
Benelli K2 50 / 98-01
Beta ARK50 / 97-06
Beta Eikon50 / 98-07
Italjet Dragster50 / 98-02
KTM ARK50 / 97-98
Malaguti F12Phantom 50 / 94-07
Malaguti F15Firefox 50 / 96-07
MBK Nitro50 / 97-13
Renault Campus50
Renault F1 50
Rieju First50 / 95-99
Yamaha Aerox50 / 02-13
Yamaha Jog50
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku