Sady těsnění horní jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!! (může se stát, že v této těsnící sadě chybí těsnění, o-kroužek nebo gufero, které lze objednat samostatně nebo je součástí jiné produktové sady).
Vhodné pro motocykly:
Peugeot Jet50
Peugeot Ludix50
Peugeot Speedfight3 50LC
Peugeot Speedfight 4 50LC
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Arctic Cat 3436-005
Kawasaki 52010-S002
Suzuki 16510-19B00
Suzuki 16510-24501
Suzuki 16510-25C00
Sym 15400-L4A-000
Sym 15400-L4A-0002
Yamaha 5RU-13440-00
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Arctic Cat 250 / 99-05
Arctic Cat 300 / 98-05
Betamotor 125 Alp 4T / 00-05
Betamotor 200 Alp 4T / 00-15
Betamotor 200 Urban / Urban Special / 08-16
Kawasaki KH125 / 03-06
Kawasaki KLX125 / 03-06
Suzuki LTF160 M,N,P,R,S,T,V,W / 91-98
Suzuki LTF160 X,Y,K1,K2 / 99-02
Suzuki LT160 K3,K4 Quadrunner / 03-04
Suzuki LT230 GEF,GEG / 85-87
Suzuki LT230 SF,SG,SH,SJ / 85-88
Suzuki LTF230 G,H / 86-87
Suzuki LT230 E- H,J,K,L,M,N,P / 86-93
Suzuki LT250 EF,EFF,EFG / 85-86
Suzuki LTF250 J,K,L,M,N,P,R,S,T,V,W,X,Y,K1,K2 Quadrunner / 88-02
Suzuki LTF250 K3,K4,K5,K6,K7,K8,K9,L0-L6 Ozark / 03-16
Suzuki LTZ250 K4,K5,K6,K7,K8,K9 Quadsport / 04-09
Suzuki LT4WD H,J,K,L,M,N,P,R,S,T,V,W,X / 87-99
Suzuki LTF4WD X M,N,P,R,S,T,V,W King Quad / 91-99
Suzuki LT300 EH,EJ,EK / 87-89
Suzuki LTF300F King Quad / 00-02
Suzuki DR125SE Raider / 85-96
Suzuki DR125SJ / 97
Suzuki DR125SE,X,Y / 98-00
Suzuki DRZ125 K3-K9,L0-L6 / 03-16
Suzuki DRZ125 L K3-K9,L0-L6 / 03-19
Suzuki RV125 K3,K4,K5,K6 Van Van / 03-06
Suzuki RV125 K7,K8,K9,L0-L6 Van Van / 07-16
Suzuki SP125 G,H,J / 86-88
Suzuki DR200 S- G,H,J,K,L,M / 86-91
Suzuki DR200 S-L5,L6 / 15-19
Suzuki DR200SE / 96-14
Suzuki RV200 Van Van / 16-19
Suzuki AN250 Burgman / 99-07
Suzuki AN400 Burgman / 99-06
SYM 400i MaxSym / 11-15
SYM 600i MaxSym / 16
Yamaha CP250 Morphous (USA) / 06-08
Yamaha YP400 Majesty / 04-14
Yamaha YP400R/RA X-Max / 13-19
Olejové filtry MTZ jsou vyráběny jedním z největších světových výrobců filtrů a filtračních vložek na světě. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Suzuki 16510-38240
Vhodné pro motocykly:
Suzuki VL125 Intruder LC / 00-06
Suzuki DR250 S-Z,E,F,G,H,JSJ41A / 82-88
Suzuki DR250 L,M,N,P Off Road / 90-93
Suzuki DR250 S-L,M,N,P,ER,ES,ET / 90-96
Suzuki DR250 SE-P,R,S,T,V Off Road / 93-99
Suzuki DRZ250 K1,K2,K3,K4,K5,K6,K7 / 01-07
Suzuki GN250 SZ,EZ,D,F,J,M,N,P,R,S,T / 82-00
Suzuki GZ250 Marauder / 99-00
Suzuki GZ250 K4-K9,L0 Marauder / 04-10
Suzuki GZ250 L0 / 10
Suzuki SP250 Z,D,F / 82-85
Suzuki TU250 X / 98-00
Suzuki TU250 X-K9,L0,L1-L5 / 09-15
Suzuki TU250 X-L6-L9 / 16-19
Suzuki VL250 Intruder LC / 00-04
Suzuki DR350 SL,SM,SN / 90-93
Suzuki DR350 SE-R,S,T,V,W,X,Y / 94-00
Suzuki DR350 L,M,N,P,R,S,T,V / 90-98
Suzuki DR350 L,M,N,P,R,S,T,V Off Road / 90-98
Suzuki SG350 N Goose (Japan) / 91-92
Betamotor 350 Alp 4.0 / 03-18
Betamotor 350 Euro / 01-12
Betamotor 350 Jonathon / 01-12
Betamotor 351 Jonathon / 06-16
Betamotor 350 Motard 4.0 / 03-16
Olejové filtry MTZ jsou vyráběny jedním z největších světových výrobců filtrů a filtračních vložek na světě. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Suzuki 16510-37440
Suzuki 16510-37450
Vhodné pro motocykly:
Suzuki DR500 SX,SZ,X,Z,D / 81-83
Suzuki DR500 Z,D Off Road / 83-84
Suzuki SP500 X,Z,D / 81-83
Suzuki DR600 S-SU,R,RU,F,G,H,J SN41A / 85-89
Suzuki DR600 R-L,UL,M,UM / 90-91
Suzuki DR600 RSE-M / 91
Suzuki SP600 F / 85
Suzuki DR650 RSE-L,M,N,P,R,S,T SP43,44B / 90-96
Suzuki DR650 S-L5,L6 / 15-16
Suzuki DR650 SE-V,W,X,Y,K-K9,L0-L4 / 97-14
Suzuki DS650 SN,SP / 92-93
Suzuki LS650 FG,FH,PG,PH,PJ,PK Savage (Belt) / 86-90
Suzuki LS650 PL,PM,PN,PR,PS,PT,PV,PW,PX,PY Savage (Belt) / 91-00
Suzuki LS650 PK1,PK2,PK3,PK4 Savage (Belt) / 01-04
Suzuki LS650 K5,K6,K7,K8,K9 Savage (Belt) / 05-09
Suzuki S40 Boulevard / 05-16
Suzuki XF650 Freewind / 97-02
Suzuki DR750 SJ,SUJ,SK,SUK Big SR41B / 88-89
Suzuki DR800 SK,SL,SULSR43A/B / 88-90
Suzuki DR800 SM,SUM SR43A/B / 91
Suzuki DR800 SN,SUN,SP,SUP,SR,SUR,SS,SUS,SV,SUVSR43A/B / 92-00
CCM 644 Dual Sport
CCM 644 R30
Sachs 650 Roadster / 00-05
Olejové filtry MTZ jsou vyráběny jedním z největších světových výrobců filtrů a filtračních vložek na světě. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Yamaha 2H0-13440-90
Yamaha 4X7-13440-00
Yamaha 4X7-13440-01
Yamaha 4X7-13440-90
Yamaha 583-13440-10
Yamaha 5JX-13440-00
Vhodné pro motocykly:
Aprilia 660 Pegaso Street / Trail / Factory / 05-14
Derbi 660 Mulhacen / 06-08
Derbi 660 Mulhacen / 10-12
Jawa 650 Dakar / 09-12
Jawa 660 CZ Sportard / 13-15
Keeway 250 Land Cruiser ATV / 06-08
Keeway 250 Cruiser / 11
Keeway 250 Super Shadow / 06-08
MuZ 660 Baghira / 98-00
MuZ 660 Mastiff / 98-00
MuZ 660 Skorpion Cup / 99
MuZ 660 Skorpion Sport / Tour / Replica / 94-99
MuZ 660 Skorpion Traveller / 96-00
Sachs Roadster 125 / 98-01
Yamaha YFM600 FWAK Grizzly / 98-01
Yamaha YFM700 R-V,W,X,Y,Z,A,B,D,E,F,G Raptor1AS / 06-16
Yamaha YFM700 RSE/RSE2 - W,X,Y,Z,A,B,D,E,F,G Raptor Special Edition / 09-18
Yamaha YFM700 RSB-H Raptor / 17-19
Yamaha YFM700 RSX-H Raptor R / 17-19
Yamaha YFM700 RSP-W,X Raptor Special Edition / 07-08
Yamaha YFM700 R Raptor Gytr Edition / 07
Yamaha XV125 S Virago / 97-01
Yamaha XVS125 Drag Star / 00-04
Yamaha XC180 / 83-85
Yamaha XC200 ZA,ZB / 90-91
Yamaha FZR250 EXUP MK1,MK2 (Japan) / 89-90
Yamaha FZR250 Genesis (Japan) / 89-
Yamaha FZR250 Phaser (Japan)
Yamaha SR250 SE / 79-84
Yamaha SR250 / 85-96
Yamaha TT250 G,H,J / 80-82
Yamaha XC250 ZCT / 87
Yamaha XT250 3Y3
Yamaha XT250 TL (Japan) / 83-84
Yamaha XT250 G,H,J,K,W,A,B / 80-92
Yamaha XT250 TN,TS,TT 48Y / 85-87
Yamaha XV250 / 88-95
Yamaha XV250 G,GC,H,HC,J,JC Route 66 (USA) / 95-97
Yamaha XV250 K,KC,L,LC,M,MC,N,NC,P,PC,R,RC (USA) / 98-03
Yamaha XV250 S,SC,T,TC,V,VC,W,WC,X,XC,Y,YC Virago (USA) / 04-09
Yamaha XV250 S Virago 3LS,3L4 / 96-00
Yamaha XV250 X,Y,Z,A1,B,D,E,F,G V-Star / 08-16
Yamaha XVS250 Drag Star / 01-04
Yamaha YD250 (Japan)
Yamaha BW350 T / 87
Yamaha SR400 (Japan)
Yamaha SR4002RD / 14-16
Yamaha SRX400 (Japan)
Yamaha XT400 / 81-82
Yamaha XT400 4 Valve / 83-84
Yamaha SR500 / 78-00
Yamaha TT500 D,E,F,G / 77-80
Yamaha XT500 / 76-85
Yamaha XV500 K Virago / 83
Yamaha XV535 U 2GV / 82
Yamaha XV535 T,TC,SE,E,EC 3BT / 87-93
Yamaha XV535 S-G,GC,SG,SGC / 94-95
Yamaha XV535 S-J,JC Virago / 96-97
Yamaha XV535 DX Virago / 98-02
Yamaha XT550 J,K / 82-83
Yamaha XZ550 RJ / 82
Yamaha XZ550 RK / 83
Yamaha SRX600 (Japan) / 90-
Yamaha SRX600 1XL,1XM / 86-89
Yamaha TT600 L,N,S,T,A,B,D / 83-92
Yamaha TT600 RE1D2,5CH,5VK / 04
Yamaha XT600 N,H43F,2NF,2KF / 84-90
Yamaha XT600 E3UW,3TB / 91-95
Yamaha XT600 E3TB,DJ021 / 96-03
Yamaha XT600 KN,KH3UW,3TB / 91-95
Yamaha XT600Z Tenere / 83-91
Yamaha XVS650 Drag Star4VR / 97-04
Yamaha XVS650 A Drag Star Classic5BN / 98-05
Yamaha XVS650 V-Star Custom (USA) USA / 02-16
Yamaha XVS650 V-M V-Star Midnight Custom (USA) USA / 06-10
Yamaha XVS650 A V-Star Classic (USA) USA / 98-10
Yamaha XVS650 AT V-Star Silverado (USA) USA / 02-10
Yamaha MT-035YK / 06-12
Yamaha SZR660 / 96-98
Yamaha XT660 R 5 / 04-16
Yamaha XT660X Super Motard / 04-16
Yamaha XTZ660 Tenere / 91-99
Yamaha XT660Z Tenere (ABS) / 08-16
Yamaha XV700 / 84-87
Yamaha XTZ750 Super Tenere / 90-97
Yamaha XV750 SE / 81-83
Yamaha XV750 H,J,K,MK / 81-83
Yamaha XV750 B,D,E,F,G,H,J Virago / 92-99
Yamaha TDM850 4CM,3VD,4TX / 91-01
Yamaha TRX850 / 95-00
Yamaha TDM900 5PS / 02-12
Yamaha TDM900 A ABS / 05-12
Yamaha XV920 RH,RJ / 81-82
Yamaha XV920 J,K,MK / 82-83
Yamaha TR1 (XV1000) / 81-85
Yamaha XV1000 SE,L,LC,N,NC Virago / 83-85
Yamaha XV1000 SE / 88-89
Yamaha BT1100 Bulldog / 02-06
Yamaha XV1100 S,T,C,U,D,E,F,G,H Virago / 89-96
Yamaha XV1100 Virago / 97-00
Yamaha XVS1100 Drag Star5EL / 99-05
Yamaha XVS1100 A Drag Star Classic / 99-05
Yamaha XVS1100 V-Star Custom (USA) / 02-09
Yamaha XVS1100 V-F V-Star Custom (with Flames) (USA) / 06
Yamaha XVS1100 AW V-Star Classic (USA) / 99-09
Yamaha XVS1100 AT V-Star Silverado (USA) / 02-09
Yamaha XVS1100 M V-Star Custom Midnight (USA) / 07-09
Yamaha XC180 / 83-85
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Daelim 15412-KN6-9612
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Daelim VC125 / 96-
Daelim VS125 Evolution / 97-05
Daelim VT125 Evolution / 97-05
LML 125 Star 4T / 09-13
LML 125 Star CVT 4T / 12-15
LML 150 Star CVT 4T / 09-15
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 24mm
- vnější průměr "B" = 46mm
- výška "H" = 6mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Toto gufero nahrazuje originální gufero OEM:
Aprilia 3EBN000043
Italjet 337106031
Suzuki 0928424001
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 35mm
- výška "H" = 7mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 17mm
- vnější průměr "B" = 35mm
- výška "H" = 7 / 7,5mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 30mm
- výška "H" = 7mm
Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference NO):
Honda 91201-GC8-004
Honda 91201-GC8-003
Kawasaki 92049-1541
Kawasaki 92049-0134
Peugeot 769713
Peugeot 720960
Peugeot 706450
Yamaha 93102-20814
Yamaha 93102-20108
Yamaha 93101-20008
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 32mm
- výška "H" = 7mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Kuličková ložiska EBI/MGK jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek
- jedná se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, odolná a vyžadující standardní údržbu
- sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně
- hlavní předností těchto ložisek je velmi příznivá cena při dodržení standadních kvalitativních parametrů
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 42mm
- šířka "C" = 8mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Kuličková zakrytá ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek (levnou náhradou za originální díly - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Jendá se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, velmi odolná, schopná fungovat ve vyšších otáčkách a vyžadující standardní údržbu.
Jsou vhodná pro použití v nábojích kol motocyklů, neboť se vyznačují sníženou hlučností a dosahují dlouhé životnosti. Oboustranné krytí ložisek (pryžovým těsněním) zamezuje vstupu nečistot a prodlužuje tak životnost ložiska.
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 42mm
- šířka "C" = 16mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitních materiálů pomocí moderních technologií.
Kuličková zakrytá ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek (levnou náhradou za originální díly - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Jendá se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, velmi odolná, schopná fungovat ve vyšších otáčkách a vyžadující standardní údržbu.
Jsou vhodná pro použití v nábojích kol motocyklů, neboť se vyznačují sníženou hlučností a dosahují dlouhé životnosti. Oboustranné krytí ložisek (pryžovým těsněním) zamezuje vstupu nečistot a prodlužuje tak životnost ložiska.
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 62mm
- šířka "C" = 17mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitních materiálů pomocí moderních technologií.
Sady těsnění horní jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!! (může se stát, že v této těsnící sadě chybí těsnění, o-kroužek nebo gufero, které lze objednat samostatně nebo je součástí jiné produktové sady).
Olejové sítko pro čínské motocykly a čtyřkolky
- vhodné pro obsahy 250cc
Rozměry:
- vnější průměr gumičky: 26mm
- vnější průměr těla sítka: 18mm
- celková délka bez gumičky: 28mm
- celková délka včetně gumičky: 30mm
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |