Olejové filtry MTZ jsou vyráběny jedním z největších světových výrobců filtrů a filtračních vložek na světě. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
KTM 59038046000
KTM 59038046100
KTM 59038046101
KTM 59038046144
Polaris 2520755
Vhodné pro motocykly:
Betamotor 250RR Enduro 4T 2nd Filter / 05-09
Betamotor 400RR Enduro 4T 2nd Filter / 05-09
Betamotor 450RR Enduro 4T 2nd Filter / 05-09
Betamotor 525RR Enduro 4T 2nd Filter / 05-09
KTM 450 XC ATV 2nd Filter / 08-11
KTM 525 XC ATV 2nd Filter / 08-11
KTM 250EXC Racing 2nd Filter / 03
KTM 250EXC Racing 2nd Filter / 04-06
KTM 400EXC Racing (1 Hole Air Filter) 2nd Filter / 04-05
KTM 400EXC Racing (3 Hole Air Filter) 2nd Filter / 04-05
KTM 400EXC 2nd Filter / 06-07
KTM 400SX / MXC / EXC (1 Hole Air Filter) 2nd Filter / 04-05
KTM 400SX / MXC / EXC (3 Hole Air Filter) 2nd Filter / 04-05
KTM 400XC-W 2nd Filter / 07
KTM 450SX / EXC / MXC 2nd Filter / 03-06
KTM 450EXC 2nd Filter / 07
KTM 450SMR 2nd Filter / 05-07
KTM 450XC / XC-W 2nd Filter / 07
KTM 450XC 2nd Filter / 08
KTM 520SX / MXC / EXC 2nd Filter / 99
KTM 520SX / MXC / EXC 2nd Filter / 00
KTM 520SX / MXC / EXC (1 Hole Air Filter) 2nd Filter / 01-02
KTM 520SX / MXC / EXC (3 Hole Air Filter) 2nd Filter / 01-02
KTM 525SX / MXC / EXC (1 Hole Air Flter) 2nd Filter / 03
KTM 525SX / MXC / EXC / XC / XC-W (3 Hole Air Filter) 2nd Filter / 03-07
KTM 525SMR 2nd Filter / 04-06
KTM 540SXS 2nd Filter
KTM 560SMR 2nd Filter / 07
KTM 625SXC 2nd Filter / 03-04
KTM 660 Rally E Factory Replica 2nd Filter / 06-07
KTM 660 Supermoto 2nd Filter / 02-03
KTM 660 SMC 1st Filter / 04-05
KTM 690 Duke 2nd Filter / 08-11
KTM 690 Duke R 2nd Filter / 10-11
KTM 690 Enduro 2nd Filter / 08-11
KTM 690 Enduro R 2nd Filter / 09-11
KTM 690 SMC 2nd Filter / 08-11
KTM 690 Supermoto R 2nd Filter / 07
KTM 690 Supermoto R 2nd Filter / 08-09
Polaris 450 Outlaw MXR, S 2nd Filter / 08-09
Polaris 525 Outlaw / IRS 2nd Filter / 07-11
Olejové filtry MTZ jsou vyráběny jedním z největších světových výrobců filtrů a filtračních vložek na světě. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Honda 15410-422-000
Honda 15410-422-004
Honda 15410-426-000
Honda 15410-426-010
Honda 15412-300-024
Honda 15412-300-325
Kawasaki 16099-003
Yamaha 36Y-13441-00
Vhodné pro motocykly:
Benelli 350 RS / 78-81
Benelli 350 GTS / 75-79
Benelli 354 T Touring Sport / II / 79-85
Benelli 400 GTS / 75-79
Benelli 500 Quattro / 73-76
Benelli 500 LS / 77-82
Benelli 504 Sport / 77-82
Benelli 654 T / Sport (4 Cyl 4T) / 80-86
Benelli 750 (6 Cyl 4T) / 74-80
Bimota 500 KB2 / 81-84
Bimota 900 HB2 / 82-83
Bimota 1000 KB1 / 78-82
Bimota 1000 KB3 / 83-84
Bimota 1000 YB6 / Ex-up / Tuatara / 88-90
Bimota 1100 HB3 / 83-85
Bimota 1200 YB5 / 87-88
Honda CB350 F,F1 / 73-74
Honda CB400 F,F1,F2 / 75-79
Honda CB500 / 71
Honda CB500 F Four / 72-77
Honda CB500 K1,K2,K3 / 72-74
Honda CB550 74-76
Honda CB550 F1,F2,K3,K4 (4 Cylinders) / 75-80
Honda CB550 SC Nighthawk / 82-83
Honda CB650 ZRC03 / 79
Honda CB650 CA,CBRC03 / 80-81
Honda CB650 C Custom RC05 / 80-82
Honda CB650 SC Nighthawk / 80-83
Honda CB650 SCC (SOHC) / 82-84
Honda CB650 SC (DOHC) / 83-84
Honda CB650 LC (Japan)
Honda CB750 K1-K8 / 70-78
Honda CB750 A 750 Hondamatic / 76-78
Honda CB750 F,F1,F2 / 77-78
Honda CB750 KZ,KA,KB,FZ RC01 / 79-82
Honda CB750 F-A,B,C,D,2C,2D RC04 / 80-85
Honda CB750 F Bol d'Or RC04
Honda CB750 C Custom / 80-82
Honda CB750 CA,CB,CDB Custom
Honda CB900 F-Z,A,B,C,D / 79-82
Honda CB900 Bol d 'Or / 79-82
Honda CB900 F2B,F2C,F2D / 83-84
Honda CB900 C Custom / 80-82
Honda CB900 F 900 Supersport / 79-82
Honda CB1000 C Custom / 83
Honda CBX1000 ZA (CB 1) SC03 / 78-79
Honda CBX1000 A ProLink / 80
Honda CBX1000 B,C ProLink SC06 / 80-82
Honda GL1000 Gold Wing / 75-80
Honda GL1000 L,Z,LTD / 75-79
Honda CBX1050 / 79-80
Honda CB1100 RB SC05 / 81
Honda CB1100 RC,RD SC08 / 82-83
Honda CB1100 F SC11 / 83
Honda GL1100 Gold Wing / 80-85
Honda GL1100 I Interstate / 80-83
Honda GL1100 A Aspencade / 82-83
Honda GL12SE-I / 86
Honda GL1200 AE,AF,AG,AH / 84-88
Honda GL1200 Gold Wing / 84-87
Honda GL1200 A Gold Wing Aspencade / 84-87
Honda GL1200 I Gold Wing Interstate / 84-87
Honda GL1200 Gold Wing / 90
Kawasaki EL250 B2-B3,E1-E7 Eliminator / 88-97
Kawasaki EL250 B/F EL252 F2-F6 / 96-03
Kawasaki EX250 E1,E2 (GPZ250R Ninja) / 86-87
Kawasaki EX250 F2-F19 (GPX250R Ninja) / 88-05
Kawasaki EX250 F6F,F7F Ninja 250R (USA) USA / 06-07
Kawasaki EX250 J8F,J9F,JAF,JAFA,JBF,JBFA,JCF,JCFA Ninja 250R (USA) / 08-12
Kawasaki EX250 K8F,K9F,KAF,KBF,KCF (EX250R Ninja) / 08-12
Kawasaki EX250 (EX250R Ninja) Special Edition / 12
Kawasaki EX250 F,G,R-2 (GPX250 R) (Japan) / 88
Kawasaki EX250 (ZZR250) / 98-02
Kawasaki EX250 H1,H2,H3 (ZZR250) / 90-93
Kawasaki Z400 D1,D2 (2 Cyl) / 74-75
Kawasaki Z400 D3,D4 (2 Cyl) / 76-77
Kawasaki Z400 B1-B2,G1,H, LTD (2 Cyl) / 78-80
Kawasaki Z400 J1,J2,J3 (4 Cyl) (KZ400J) / 80-83
Kawasaki Z400 M1 (KZ400 M1) / 83
Kawasaki ZR400 A1,B1 (Z400F) / 83-85
Kawasaki ZR400 C1,C2,C3,C4 Zephyr (Japan) / 89-93
Kawasaki ZX400 C2 (Z400F2) / 84-87
Kawasaki ZX400 D (GPZ400R) (Japan) / 85-86
Kawasaki ZX400F (GPX400R) (Japan)
Kawasaki KZ440 / 80-83
Kawasaki Z440 C1,C2 / 80-81
Kawasaki Z440 A1-A3, D4-D6, LTD / 80-85
Kawasaki Z440 H1,H2 / 82-84
Kawasaki Z500 B1,B2 / 79-80
Kawasaki Z500 B3 (6 Speed) / 81
Kawasaki KZ550 D1,M1,C1-C4,A1-A4 / 80-83
Kawasaki KZ550 H1,H2 / 82-84
Kawasaki KZ550 F1,F2 / 82-84
Kawasaki Z550 B1,B2 / 79-80
Kawasaki Z550 A1,A2,A3 / 80-83
Kawasaki Z550 C1,C2,C3,LTD / 81-83
Kawasaki Z550 G1-G3 (GT550) / 83-86
Kawasaki Z550 G4-G9 (GT550) / 87-01
Kawasaki ZR550 A1,A2 (Z550F) / 80-83
Kawasaki ZR550 B2-B8 Zephyr / 91-00
Kawasaki Z550 D1 Twin Shock (GPZ550) / 81
Kawasaki ZX550 H1,H2 Unitrack (GPZ550) / 82-83
Kawasaki ZX550 A1-A3 Unitrack (GPZ550) / 84-86
Kawasaki ZX550 A4-A6 Unitrack (GPZ550) 87-92
Kawasaki ZL600 A1,A2 / 86-87
Kawasaki ZL600 B1-B2 Eliminator / 95-98
Kawasaki ZX600 A1-A5 (GPZ600R) / 85-89
Kawasaki ZX600 C1-C10 (GPX600R) / 88-00
Kawasaki KR650 C1 / 93
Kawasaki KZ650 E1,LTD,F1 / 80
Kawasaki KZ650 H1,H2,H3,CSR / 78-80
Kawasaki Z650 B1,B2,B3 / 77-79
Kawasaki Z650 F1,F2 / 80-81
Kawasaki Z650 F3 / 82
Kawasaki Z650 F4 / 83
Kawasaki Z650 C1,C2,C3 / 78-79
Kawasaki Z650 SR, D1,D1A,D2,D3 / 78-80
Kawasaki KZ750 G1,LTD / 80
Kawasaki KZ750 M1,CSR / 82
Kawasaki KZ750 N1,N2 Spectre / 82-83
Kawasaki KZ750 F1,LTD / 83
Kawasaki KZ750 K1,K2,LTD / 83-84
Kawasaki Z750 E1,E2,E3 / 80-82
Kawasaki Z750 H1,H2,H3,LTD / 80-82
Kawasaki Z750 L1,L2 / 81-82
Kawasaki Z750 L3,L4 / 83-87
Kawasaki Z750 P1-P10 (GT750) / 82-96
Kawasaki ZR750 C1-C6 Zephyr / 91-95
Kawasaki ZR750 D1-D2 Zephyr / 96-99
Kawasaki ZR750 F1-F5 (ZR-7) / 99-03
Kawasaki ZR750 H1-H3 (ZR-7S) / 01-03
Kawasaki Z750 R1 (GPZ750) / 82
Kawasaki ZX750 F1,F2,F3 (GPX750R) / 86-88
Kawasaki ZX750 A1-A5,A2L (GPZ750) Unitrack / 83-89
Kawasaki ZX750 E1,E2 (GPZ750) Turbo / 84-85
Kawasaki ZX750 G2,G3 (GPZ750 R) / 85-88
Kawasaki ZX750 H2 (ZXR750) / 90
Kawasaki Z900 A4 (Z1F) / 76
Kawasaki ZL900 A1,A2 Eliminator / 85-86
Kawasaki ZX900 A1-A12 (GPZ900R) Ninja / 84-96
Kawasaki KZ1000 K1,K2,LTD,M1,M2,CSR / 81-82
Kawasaki KZ1000 J1,J2,J3 / 81-83
Kawasaki KZ1000 R1,R2 / 82-83
Kawasaki KZ1000 P1-P9 / 82-90
Kawasaki KZ1000 P10-P21 Police / 91-02
Kawasaki KZ1000 P24 Police / 05
Kawasaki Z1000 J1,J2,J3 / 81-83
Kawasaki Z1000 R2 / 83
Kawasaki Z1000 K1,K2, LTD / 81-82
Kawasaki ZG1000 A1-A20,A6F ConCours (GTR1000) / 86-06
Kawasaki ZL1000 A1,A2 Eliminator / 87-88
Kawasaki ZX1000 A1,A2,A3 (GPZ1000RX) / 86-89
Kawasaki ZX1000 B1,B2,B3 (ZX10) Tomcat (Ninja) / 88-90
Kawasaki KZ1100 B1,B2 / 81-82
Kawasaki KZ1100 L1 (LTD) 83
Kawasaki KZ1100 D1,D2 (Spectre) / 82-83
Kawasaki Z1100 A1,A2,A3 / 81-83
Kawasaki Z1100 B1,B2 / 81-82
Kawasaki Z1100 R1 / 84-86
Kawasaki ZN1100 B1,B1L,B2,LTD / 84-85
Kawasaki ZR1100 A1-A4, B1 Zephyr / 91-96
Kawasaki ZR1100 C2,C3,C4 (ZRX1100) / 96-00
Kawasaki ZX1100 B1,B2 (GPZ1100) / 81-82
Kawasaki ZX1100 A1,A2,A3 (GPZ1100) Unitrack / 83-85
Kawasaki ZX1100 E1,E2,E3 (GPZ1100) / 95-97
Kawasaki ZX1100 F1 ABS (GPZ1100ABS) / 96
Kawasaki ZX1100 C1,C2,C3,C4 (ZZ-R1100) / 90-93
Kawasaki ZX1100 D1,D2,D3,D4,D5,D6 (ZZ-R1100) / 93-98
Kawasaki ZX1100 D7,D8,D9 (ZZ-R1100) / 99-01
Kawasaki ZG1200 A1,A2,B1-B17 Voyager XIII / 89-03
Kawasaki ZRX1200 / 01-03
Kawasaki ZRX1200 R (ZR1200 A1-A6) / 01-06
Kawasaki ZRX1200 S (ZR1200S B1-B4) / 01-04
Kawasaki ZRX1200 Daeg / 09
Kawasaki ZZ-R1200 C1-C4 (ZX1200) / 02-05
Kawasaki Moto Guzzi Motorcycle
Kawasaki 350 Quattro / 354 4T / 74-75
Yamaha FZ700 T,TC / 87
Yamaha FZX700 S,SC,T,TC / 86-87
Yamaha FZ750 N,S,SC,U,UC / 85-88
Yamaha FZ750 Genesis / 87-94
Yamaha FZX750 2JE / 86-88
Yamaha FZX750 (Japan) / 90-
Yamaha FZX750 / 98
Yamaha FZR750 RT,RU Genesis 2TT / 87-88
Yamaha FZR750 R (Japan) / 89-90
Yamaha FZR750 RA,RB / 91-92
Yamaha FZR1000 Genesis 2LA / 87-88
Yamaha FZR1000 RA (EXUP) 3LE / 89-90
Yamaha FJ1100 / 84-86
Yamaha FJ1200 / 86-95
Yamaha FJ1200 A ABS / 91-95
Yamaha XJR1200 / 95-98
Yamaha XJR1200 SP / 97-98
Yamaha XJR1300 5EA,5WM / 99-06
Yamaha XJR1300 5WM / 07-15
Yamaha XJR1300 SP5EA / 99-02
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 8mm
- vnější průměr "B" = 16mm
- výška "H" = 5mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 30mm
- vnější průměr "B" = 42mm
- výška "H" = 4mm
Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference NO):
KTM 0760304240
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 35mm
- vnější průměr "B" = 42mm
- výška "H" = 4mm
Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference NO):
KTM 0760354240
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Kuličková zakrytá ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek (levnou náhradou za originální díly - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Jendá se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, velmi odolná, schopná fungovat ve vyšších otáčkách a vyžadující standardní údržbu.
Jsou vhodná pro použití v nábojích kol motocyklů, neboť se vyznačují sníženou hlučností a dosahují dlouhé životnosti. Oboustranné krytí ložisek (pryžovým těsněním) zamezuje vstupu nečistot a prodlužuje tak životnost ložiska.
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 47mm
- šířka "C" = 16mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitních materiálů pomocí moderních technologií.
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Kawasaki 16099-004
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KLT200A / 80-83
Kawasaki KLT200C1,C2 / 83-84
Kawasaki KLT250A1,A2 / 82-83
Kawasaki KLT250C1,C2,C3 Prairie / 83-85
Kawasaki KLT250P1 Police / 84
Kawasaki KLF220A1-A15 Bayou / 88-02
Kawasaki KLF250A1 Bayou / 03-11
Kawasaki KSF250A1-A4 Mojave / 87-90
Kawasaki KSF250A5-A18 Mojave / 91-04
Kawasaki KEF300A1-A6 Lakota / 95-00
Kawasaki KEF300B1-B3 Lakota / 01-03
Kawasaki KLF300A1,A2 Bayou / 86-87
Kawasaki KLF300C1-C16 Bayou / 89-04
Kawasaki KLF300A8,A9 Bayou / 96-97
Kawasaki KLF300B1-B17 Bayou / 88-04
Kawasaki Z200A1-A6 / 77-83
Kawasaki BJ250A2,A3,C2 Estrella 250 / 94-00
Kawasaki KL250A1,A1A,A2,A3,A4 / 77-81
Kawasaki KL250C,C2,L1 / 82-83
Kawasaki KL250D2-D22 (KLR250) / 84-05
Kawasaki KZ250D1,D2 / 80-81
Kawasaki KZ250W1,LTD / 83
Kawasaki Z250C1,C2,G1,G2,LTD / 81-83
Kawasaki KL600A1,B1-B4 (KLR600) / 84-90
Kawasaki KL650A1 (KLR650) / 87-16
Kawasaki KL650B1,B2,B3 Tengai (KLR650) / 89-92
Kawasaki KL650C1-C9 (KLR650) / 95-03
Kawasaki KL650EHFA,EJFA (KLR650) Camo / 17-18
Kawasaki KLX650C1-C5 / 93-97
Kawasaki KLX650A1-A3,D1 (KLX650 R) / 93-96
Kawasaki KLX650R / 93-01
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 26mm
- vnější průměr "B" = 47mm
- výška "H" = 7mm
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 26mm
- vnější průměr "B" = 38mm
- výška "H" = 5mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 26mm
- vnější průměr "B" = 35mm
- výška "H" = 6mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 28mm
- vnější průměr "B" = 47mm
- výška "H" = 7mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 12mm
- vnější průměr "B" = 28mm
- šířka "C" = 8mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 12mm
- vnější průměr "B" = 32mm
- šířka "C" = 10mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Olejové filtry PROX jsou vyráběny značkou Hiflo Filtro a nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem.
Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Yamaha 2H0-13440-90
Yamaha 4X7-13440-00
Yamaha 4X7-13440-01
Yamaha 4X7-13440-90
Yamaha 583-13440-10
Yamaha 5JX-13440-00
Vhodné pro motocykly:Vhodné pro motocykly:
Aprilia 660 Pegaso Street / Trail / Factory / 05-14
Derbi 660 Mulhacen / 06-08
Derbi 660 Mulhacen / 10-12
Jawa 650 Dakar / 09-12
Jawa 660 CZ Sportard / 13-15
Keeway 250 Land Cruiser ATV / 06-08
Keeway 250 Cruiser / 11
Keeway 250 Super Shadow / 06-08
MuZ 660 Baghira / 98-00
MuZ 660 Mastiff / 98-00
MuZ 660 Skorpion Cup / 99
MuZ 660 Skorpion Sport / Tour / Replica / 94-99
MuZ 660 Skorpion Traveller / 96-00
Sachs Roadster 125 / 98-01
Yamaha YFM600 FWAK Grizzly / 98-01
Yamaha YFM700 R-V,W,X,Y,Z,A,B,D,E,F,G Raptor1AS / 06-16
Yamaha YFM700 RSE/RSE2 - W,X,Y,Z,A,B,D,E,F,G Raptor Special Edition / 09-18
Yamaha YFM700 RSB-H Raptor / 17-19
Yamaha YFM700 RSX-H Raptor R / 17-19
Yamaha YFM700 RSP-W,X Raptor Special Edition / 07-08
Yamaha YFM700 R Raptor Gytr Edition / 07
Yamaha XV125 S Virago / 97-01
Yamaha XVS125 Drag Star / 00-04
Yamaha XC180 / 83-85
Yamaha XC200 ZA,ZB / 90-91
Yamaha FZR250 EXUP MK1,MK2 (Japan) / 89-90
Yamaha FZR250 Genesis (Japan) / 89-
Yamaha FZR250 Phaser (Japan)
Yamaha SR250 SE / 79-84
Yamaha SR250 / 85-96
Yamaha TT250 G,H,J / 80-82
Yamaha XC250 ZCT / 87
Yamaha XT250 3Y3
Yamaha XT250 TL (Japan) / 83-84
Yamaha XT250 G,H,J,K,W,A,B / 80-92
Yamaha XT250 TN,TS,TT 48Y / 85-87
Yamaha XV250 / 88-95
Yamaha XV250 G,GC,H,HC,J,JC Route 66 (USA) / 95-97
Yamaha XV250 K,KC,L,LC,M,MC,N,NC,P,PC,R,RC (USA) / 98-03
Yamaha XV250 S,SC,T,TC,V,VC,W,WC,X,XC,Y,YC Virago (USA) / 04-09
Yamaha XV250 S Virago 3LS,3L4 / 96-00
Yamaha XV250 X,Y,Z,A1,B,D,E,F,G V-Star / 08-16
Yamaha XVS250 Drag Star / 01-04
Yamaha YD250 (Japan)
Yamaha BW350 T / 87
Yamaha SR400 (Japan)
Yamaha SR4002RD / 14-16
Yamaha SRX400 (Japan)
Yamaha XT400 / 81-82
Yamaha XT400 4 Valve / 83-84
Yamaha SR500 / 78-00
Yamaha TT500 D,E,F,G / 77-80
Yamaha XT500 / 76-85
Yamaha XV500 K Virago / 83
Yamaha XV535 U 2GV / 82
Yamaha XV535 T,TC,SE,E,EC 3BT / 87-93
Yamaha XV535 S-G,GC,SG,SGC / 94-95
Yamaha XV535 S-J,JC Virago / 96-97
Yamaha XV535 DX Virago / 98-02
Yamaha XT550 J,K / 82-83
Yamaha XZ550 RJ / 82
Yamaha XZ550 RK / 83
Yamaha SRX600 (Japan) / 90-
Yamaha SRX600 1XL,1XM / 86-89
Yamaha TT600 L,N,S,T,A,B,D / 83-92
Yamaha TT600 RE1D2,5CH,5VK / 04
Yamaha XT600 N,H43F,2NF,2KF / 84-90
Yamaha XT600 E3UW,3TB / 91-95
Yamaha XT600 E3TB,DJ021 / 96-03
Yamaha XT600 KN,KH3UW,3TB / 91-95
Yamaha XT600Z Tenere / 83-91
Yamaha XVS650 Drag Star4VR / 97-04
Yamaha XVS650 A Drag Star Classic5BN / 98-05
Yamaha XVS650 V-Star Custom (USA) USA / 02-16
Yamaha XVS650 V-M V-Star Midnight Custom (USA) USA / 06-10
Yamaha XVS650 A V-Star Classic (USA) USA / 98-10
Yamaha XVS650 AT V-Star Silverado (USA) USA / 02-10
Yamaha MT-035YK / 06-12
Yamaha SZR660 / 96-98
Yamaha XT660 R 5 / 04-16
Yamaha XT660X Super Motard / 04-16
Yamaha XTZ660 Tenere / 91-99
Yamaha XT660Z Tenere (ABS) / 08-16
Yamaha XV700 / 84-87
Yamaha XTZ750 Super Tenere / 90-97
Yamaha XV750 SE / 81-83
Yamaha XV750 H,J,K,MK / 81-83
Yamaha XV750 B,D,E,F,G,H,J Virago / 92-99
Yamaha TDM850 4CM,3VD,4TX / 91-01
Yamaha TRX850 / 95-00
Yamaha TDM900 5PS / 02-12
Yamaha TDM900 A ABS / 05-12
Yamaha XV920 RH,RJ / 81-82
Yamaha XV920 J,K,MK / 82-83
Yamaha TR1 (XV1000) / 81-85
Yamaha XV1000 SE,L,LC,N,NC Virago / 83-85
Yamaha XV1000 SE / 88-89
Yamaha BT1100 Bulldog / 02-06
Yamaha XV1100 S,T,C,U,D,E,F,G,H Virago / 89-96
Yamaha XV1100 Virago / 97-00
Yamaha XVS1100 Drag Star5EL / 99-05
Yamaha XVS1100 A Drag Star Classic / 99-05
Yamaha XVS1100 V-Star Custom (USA) / 02-09
Yamaha XVS1100 V-F V-Star Custom (with Flames) (USA) / 06
Yamaha XVS1100 AW V-Star Classic (USA) / 99-09
Yamaha XVS1100 AT V-Star Silverado (USA) / 02-09
Yamaha XVS1100 M V-Star Custom Midnight (USA) / 07-09
Yamaha XC180 / 83-85
Olejové filtry MTZ jsou vyráběny jedním z největších světových výrobců filtrů a filtračních vložek na světě. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Husqvarna 800081675
Vhodné pro motocykly:
Husqvarna SM250 R / 07
Husqvarna TC250 / 02-07
Husqvarna TE250 / 02-07
Husqvarna TE410 E / 98
Husqvarna TE410 E / 99
Husqvarna TE410 E / 00
Husqvarna TE410 E / 01
Husqvarna TC450 / 02-07
Husqvarna TE450 / 02-07
Husqvarna SM450 R / 04-07
Husqvarna QM450 (ATV) / 07-08
Husqvarna TC510 / 05-07
Husqvarna TE510 / 04-07
Husqvarna SM510 R / 05-07
Husqvarna TE610 E Enduro / 98-01
Husqvarna TE610 E LT / 00
Husqvarna TE610 IE / 06-08
Husqvarna SM610 / 98-99
Husqvarna SM610 S / 00-01
Husqvarna SM610 S IE / 06-08
Olejové filtry MTZ jsou vyráběny jedním z největších světových výrobců filtrů a filtračních vložek na světě. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Italjet 210483727
Malaguti 46400200
Peugeot 756162
Piaggio 483727
Piaggio 82635R
Vhodné pro motocykly:
Adiva 125/150 AD (Benelli Adiva) / 01-06
Adiva 125 AD (Piaggio Engine) / 07-08
Adiva 250 AD (Piaggio Engine) / 06-11
Aprilia 125 Atlantic / 02-14
Aprilia 125 Mojito / 03-10
Aprilia 125 Mojito Custom / 03-05
Aprilia 125 Scarabeo (Piaggio Engine) / 03-05
Aprilia 125 Scarabeo GT / Street (Piaggio Engine) / 03-07
Aprilia 125 Sport City / 04-09
Aprilia 125 Sport City One / 08-13
Aprilia 125 Sport City Cube / 08-13
Aprilia 125 Sport City Street / 12-14
Aprilia 125 SR Max 4T / 11-15
Aprilia 125 SR Motard 4T / 12-15
Aprilia 150 Mojito / 03-08
Aprilia 150 Mojito Custom / 03-05
Aprilia 200 Atlantic / 03-08
Aprilia 200 Scarabeo (Piaggio Engine) / 03-05
Aprilia 200 Scarabeo GT / Street (Piaggio Engine) / 03-07
Aprilia 200 Sport City / 04-09
Aprilia 200 Sport City Cube / 08-13
Aprilia 250 Atlantic / 04-06
Aprilia 250 Atlantic i.e. / 06-09
Aprilia 250 Scarabeo (Piaggio Engine) / 03-05
Aprilia 250 Scarabeo GT (Piaggio Engine) / 04-06
Aprilia 250 Scarabeo i.e. / Light / 06-11
Aprilia 250 Sport City i.e. / 06-09
Aprilia 250 Sport City Cube i.e. / 08-13
Aprilia 300 Atlantic i.e. / 10-14
Aprilia 300 Scarabeo Light / Special / 09-13
Aprilia 300 Sport City Cube i.e. / Street / 08-14
Aprilia 300 SR Max / 11-15
Benelli 125 Adiva / 00-03
Benelli 150 Adiva / 00-03
Benelli 250 Adiva / 06-08
Derbi 125/150 Boulevard / 02-07
Derbi 125/150 Boulevard / 08-15
Derbi 125 GP1 E2 / Low Seat / 06-11
Derbi 125 Rambla / 08-13
Derbi 125/150 Sonar / 10-13
Derbi 125 Variant Sport 4T / 12-15
Derbi 200 Boulevard / 02-08
Derbi 250 Boulevard / 02-08
Derbi 250 GP1 / Low Seat / 06-09
Derbi 250 Rambla / 08-10
Derbi 300i Rambla / 10-13
Gilera 250 Oregon (ATV) / 07-08
Gilera 125 DNA / 01-03
Gilera 125 Nexus / 07-08
Gilera 125 Nexus i.e. / 08-15
Gilera 125 Runner VX / VXR / SC / ST / Race / 02-14
Gilera 125 Runner VX Soul / Sport / 14-15
Gilera 180 DNA / 01-03
Gilera 180 Runner VXR 4T / 00-03
Gilera 200 Runner VX / VXR / SC / ST / Race / 03-15
Gilera 250 Nexus / SP / 06-08
Gilera 300 Nexus i.e. / 08-15
Italjet 125 Dragster / 06-
Italjet 125/150 Jet Set / 01-03
Italjet 125 Torpedo (Leader engine) / 00-03
Italjet 150 Torpedo (Leader engine) / 00-03
Italjet 250 Dragster / 06-
Malaguti 125 Madison 3 (Piaggio Engine) / 06-11
Malaguti 180 R Madison / 01-02
Malaguti 200 S Madison / Rst / 02-03
Malaguti 200 F12 Phantom Max / 04-05
Malaguti 250 Madison S / RS / Rst3 / 3 IE / 04-11
Malaguti 250 F12 Phantom Max / 04-05
Peugeot 125 Looxor / 03-04
Peugeot 150 Looxor / 03-04
Peugeot 250 Geopolis Executive / 07-12
Peugeot 250 Geo RS / 08-10
Peugeot 250 Satelis Executive / Premium / 07-12
Peugeot 250 Sat RS / Black Sat / 08-12
Peugeot 300 GeoStyle / 10-13
Peugeot 300 Geopolis / Geo RS / 10-13
Peugeot 300 Satelis i.e. / 11-14
Piaggio B125 City Slicker / 02
Piaggio 125 Beverly GT / Rst / Sport / MIC / Tourer / 01-11
Piaggio 125 Beverly Rst 4T-4V i.e. / 10-15
Piaggio 125 Carnaby / 07-12
Piaggio 125 Fly / 05-13
Piaggio 125 Fly 4T-3V i.e. LEM / DT / 12-15
Piaggio 125 GTX Super Hexagon / 01-03
Piaggio 125 Liberty (Leader Engine) / 00-03
Piaggio 125 Liberty Delivery / 08-09
Piaggio 125 Liberty Rst / PTT / Sport / 04-11
Piaggio 125 Liberty MOC / Elle / 09-12
Piaggio 125 Liberty 4T-2V i.e. / PTT / 11-13
Piaggio 125/150 Liberty 4T-3V i.e. / 13-15
Piaggio 125 Liberty 4T i-Get / 16
Piaggio 125 Liberty S 4T i-Get / 16
Piaggio 125 Medley / 16
Piaggio 125 MP3 / 07-11
Piaggio 125 MP3 i.e. / HYBRID / 09-12
Piaggio 125 MP3 Yourban ERL / NRL i.e. / 11-13
Piaggio 125 Skipper ST / 00-05
Piaggio 125 Typhoon 4T / 10-16
Piaggio 125 Vespa 946 / 13
Piaggio 125 Vespa ET4 (Leader Engine) / 00-05
Piaggio 125 Vespa GT Granturismo / L / 03-09
Piaggio 125 Vespa GTS / 07-14
Piaggio 125 Vespa GTS Super i.e. / 09-15
Piaggio 125 Vespa GTS Supersport i.e. / 11-15
Piaggio 125 Vespa GTV / 07-09
Piaggio 125 Vespa GTV Navy / 08-09
Piaggio 125 Vespa LX / 05-10
Piaggio 125 Vespa LX FL / 09-10
Piaggio 125 Vespa LX i.e. / LX Touring i.e. / RosaChic / 09-13
Piaggio 125/150 Vespa LX 4T-3V i.e. / Touring / 12-14
Piaggio 125/150 Vespa LX 4T-3V i.e. Primavera / ABS / 13-15
Piaggio 125 Vespa LXV / 06-10
Piaggio 125 Vespa LXV ie./ LXV Via della Moda i.e. / 10-13
Piaggio 125 Vespa LXV Navy / 08-10
Piaggio 125 Vespa S Special / 07-10
Piaggio 125 Vespa S Special i.e. / College / 09-12
Piaggio 125 Vespa S Special i.e. 3V / 13-15
Piaggio 125 Vespa S Special Sport i.e. / 11-12
Piaggio 125 Vespa S Special Sport i.e. 3V / 13-15
Piaggio 125 Vespa 946 Bellissima / 13-15
Piaggio 125 X7 / X7 Evo i.e. / 08-12
Piaggio 125 X8 Premium / Street / 05-07
Piaggio 125 X9 / 01-02
Piaggio 125 X9 Amalfi / 01-03
Piaggio 125 X9 Evolution / 03-04
Piaggio 125 X9 Evolution / 05-07
Piaggio 125 X10 / 12-13
Piaggio 125 X-Evo / 07-08
Piaggio 125 Zip / 00-06
Piaggio 150 Fly / 05-13
Piaggio 150 Fly 4T-3V i.e. LEM / DT / 12-15
Piaggio 150 Liberty / 99-03
Piaggio 150 Liberty Sport / 08-09
Piaggio 150 Liberty MOC / Elle / 09-12
Piaggio 150 Liberty 4T-3V LEM i.e. / 13-15
Piaggio 150 Liberty 4T i-Get / 16-17
Piaggio 150 Liberty S 4T i-Get / 16
Piaggio 150 Medley / 16-18
Piaggio 150 Medley S / 18
Piaggio 150 Skipper ST / 00-05
Piaggio 150 Vespa ET4 / 00-05
Piaggio 150 Vespa GTS IE ABS E4 / 16-17
Piaggio 150 Vespa GTS Super IE ABS E4 / 16-17
Piaggio 150 Vespa LX / 05-10
Piaggio 150 Vespa LX FL / 09-10
Piaggio 150 Vespa LX i.e. / LX Touring i.e. / RosaChic / 09-12
Piaggio 150 Vespa LX 4T-3V i.e. / 12-13
Piaggio 150 Vespa LX 4T-3V i.e. / 14-15
Piaggio 150 Vespa LX Touring 4T-3V i.e. / 12-13
Piaggio 150 Vespa LX Primavera 4T-3V i.e. / 13-16
Piaggio 150 Vespa LX Primavera 4T-3V i-Get E4 / 16-17
Piaggio 150 Vespa LXV i.e. / LXV Via della Moda i.e. / 10-12
Piaggio 150 Vespa S Special / 08-10
Piaggio 150 Vespa S Special i.e. / College / 09-12
Piaggio 150 Vespa S Special i.e. 3V / 12-15
Piaggio 150 Vespa S Special Sport i.e. / 11-12
Piaggio 150 Vespa S Special Sport i.e. 3V / 12-15
Piaggio 150 Vespa Sprint ABS. 4T-3V / 15-16
Piaggio 150 Vespa Sprint 4T-3V i-Get E4 / 16-17
Piaggio 150 X8 / 06-08
Piaggio 180 GTX Super Hexagon / 01
Piaggio 180 X9 Amalfi / 01-03
Piaggio 200 Beverly GT / Rst / 01-03
Piaggio 200 Carnaby / 07-10
Piaggio 200 Liberty Rst / Sport / 04-09
Piaggio 200 Vespa GT / 04-09
Piaggio 200 X8 / 05-06
Piaggio 200 X9 / 02-03
Piaggio 200 X9 Evolution / 03-04
Piaggio 250 Beverly GT Rst / IE / Sport / Cruiser / Tourer / MIC / 04-09
Piaggio 250 Carnaby i.e. / 08-09
Piaggio 250 MP3 / MIC / LT / 06-10
Piaggio 250 Vespa GT 60 / 06-08
Piaggio 250 Vespa GTS / ABS i.e. / 05-14
Piaggio 250 Vespa GTV i.e. / Navy / 05-11
Piaggio 250 X7 / 08-09
Piaggio 250 X8 / 05-08
Piaggio 250 X9 (Honda engine) / 00-03
Piaggio 250 X9 Evolution / 04-05
Piaggio 250 X9 Evolution / 06-07
Piaggio 250 X-Evo / 07-08
Piaggio 300 Beverly Tourer i.e. / 09-11
Piaggio 300 Beverly Rst 4T-4V i.e. / 10-15
Piaggio 300 Beverly ie ABS E4 / 16-18
Piaggio 300 Carnaby Cruiser i.e. / 09-13
Piaggio 300 MP3 MIC i.e. / 10-14
Piaggio 300 MP3 LT i.e. / 10-15
Piaggio 300 MP3 4V Ibrido LT i.e. / 10-15
Piaggio 300 MP3 LT / LT Sport / Touring / 11-17
Piaggio 300 MP3 Yourban ERL / ERL LT i.e. / 11-17
Piaggio 300 MP3 Yourban LT i.e. / 18
Piaggio 300 MP3 Yourban LT Sport i.e. / 18
Piaggio 300 MP3 Sport LT / ABS / ABR / 18
Piaggio 300 Vespa GTS Super i.e. / 08-15
Piaggio 300 Vespa GTS SuperSport i.e. / 10-15
Piaggio 300 Vespa GTS Touring i.e. / 11-15
Piaggio 300 Vespa GTS i.e. / 16-18
Piaggio 300 Vespa GTV 4T-4V i.e. / 10-14
Piaggio 300 Vespa GTV Via Monte Napoleone i.e. / 10-14
Piaggio 300 Vespa GTV Via della Moda / 11-14
Piaggio 300 X7 Evo i.e. / 09-14
Piaggio 350 X10 / 12-15
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |