Univerzální štelovací (seřizovací) šroub bohatosti palivové směsi v karburátoru Keihin pro jednoduché a rychlé seřízení bez nutnosti použití šroubováku nebo jiného speciálního nástroje.
Vybaven všemi komponenty pro okamžitou instalaci:
- pružinkou, o-kroužkem
- viditelným číslováním přesné nastavení.
Vhodný pro většinu motocyklů osazených karburátorem FCR KEIHIN: Honda, Kawasaki, KTM, Suzuki, Yamaha a další ...
Tento šroub nahrazuje originální díl "ADJUST SCREW CPL. FCR-MX":
Keihin N446-26A00
KTM 59031017100
Kawasaki 16014-0004
Honda 16016-KSC-671
Honda 16016-KSE-671
Yamaha 5NL-14105-00
Suzuki 13279-29F00
Suzuki 13271-29F00
Suzuki 13295-26E00
Suzuki 13295-29F00
Suzuki 13291-26E00
Suzuki 13291-29F00
Suzuki K1601-40004
Ložiska japonského výrobce NTN, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 35mm
- vnější průměr "B" = 72mm
- šířka "C" = 17mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně. Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 56mm
- šířka "C" = 16mm
- axiální vůle ložiska = C4
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = 63/22
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ložiska japonského výrobce NTN, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 30mm
- vnější průměr "B" = 62mm
- šířka "C" = 16mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně. Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Nástroj na odstranění ložiskového kroužku v krku řízení
- stahovák kroužku ložiska krku řízení bez poškození vnitřní stěny krku řízení
- univerzální použití pro různé značky a modely motocyklů, čtyřkolek
- vhodné pro průměry krku řízení od 39 do 57 mm
- přípravek k demontáži vnějšího kroužku kuželových ložisek, které jsou používány v krku řízení motocyklů
- kvalitní a profesionální nástroj zajišťuje efektivní provedení opravy
- nástroj pro odstranění ložisek krku řízení na motocyklu je vyroben z kovového materiálu
- čtyři kontaktní body zajišťují rovnoměrné rozložení síly při demontáži
- délka 305 mm
Ložiska japonského výrobce NTN, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 47mm
- šířka "C" = 12mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = SC04A34CS24PX Specialized Bearing
Sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně. Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Sady těsnění horní MTZ jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Horní sada těsnění obsahuje:
- těsnění pod válec
- těsnění pod hlavu
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!! (může se stát, že v této těsnící sadě chybí těsnění, o-kroužek nebo gufero, které lze objednat samostatně nebo je součástí jiné produktové sady).
Vhodné pro motocykly:
Yamaha YP125 Majesty / 98-09
Yamaha XN125 Teos
Yamaha XQ125
Yamaha XQ150
MBK YP125 Skyliner / 98-09
MBK Doodo125
MBK Thunder125
Malaguti Madison125 / 99-05
Malaguti F12 / 03-07
Benelli Velvet125 / 99-03
Italjet Jupiter125 / 01-02
Italjet Milenium125 / 00-02
Spodní jehlová ložiska od značky Prox jsou vysoce kvalitní japonská jehlová ložiska pro nejtěžší provoz a použití v závodních podmínkách
- jehlová ojničním ložiska do spodního oka ojnice na klikové hřídeli s dokonalou tolerancí
- disponují přesným tvarem a počtem jehel jako originální díly
- rozměrově přesné a technologicky precizně zpracované jehly dokonale přenáší radiální sílu i při vyšším zatížení
- nabízí hladký provoz a odolávají vyšším otáčkám
- vysoká kvalita zpracování, dokonalá konstrukce klece pro vyšší zatížení, dokonalá struktura materiálu pro dlouhou životnost i v náročných podmínkách použití
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 28mm
- šířka "C" = 16mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 93310-422L1
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Repase klikové hřídele = přelisování+vycentrování klikové hřídele
- kompletní oprava (rozlisování, výměna ojnice, slisování, vyvážení a vycentrování)
- precizní oprava na kvalitních přístrojích pro dosažení nejnižší tolerance
- dobře provedená repase klikové hřídele s novou ojnicí snižuje hlučnost a vibrace motoru, a prodlužuje životnost všech komponentů motoru (píst, ojnice, ložiska)
- servisní interval výměny ojniční sady je uveden v manuálu výrobce motocyklu
- dodržování servisního intervalu zlepšuje výkon motoru a snižuje možnost poškození motoru jak drobné, kdy se z ojnice začnou uvolňovat/drolit drobné částečky/špony, které se usazují uvnitř bloku motoru, tak i fatální, kdy může dojít až k přetržení ojnice, která následně poškodí kartery, píst, ventily
Jedná se o nadstadardní službu v rámci komplexní pomoci a zákaznického servisu při opravě motoru, kterou LZE OBJEDNAT POUZE SPOLEČNĚ S OJNIČNÍ SADOU - repasi provádíme pouze společně se zakoupením dílů na www.mototechnika.cz (nelze objednat samostatně bez dílů).
Cena je závislá na typu klikové hřídele - přesná cena opravy bude před opravou upresněna a předem potvrzena při přijetí klikové hřídele ve Strakonicích.
Vyšší cena je například pro opravy složitějších klikových hřídelí (s nalisovanými ozubenými koly, s nalisovanými ložisky, klikové hřídele pro víceválcové motory), klikové hřídele s oplechováním (například Honda CR250), velké klikové hřídele motocyklů vyšších kubatur (motocykly 500-750cc) nebo odlehčené klikové hřídele (některé KTM 4takty).
Příklad ceny víceprací:
- cena práce za výměnu nalisovaného ložiska nebo nalisovaného vnitřního kroužku ložiska na klice je 150Kč (demontáž starého ložiska a nalisování nového ložiska/nového kroužku ložiska)
- cena práce za demontáž rozvodového ozubeného kolečka z klikové hřídele (například Yamaha YZF-R125, WR125) je 250Kč
Univerzální karburátor 25mm
- pro 2taktní motocykly 50cc
Rozměry:
- vnitřní průměr sání: 17mm
- rozteč šroubů pro přírubu sání: 42mm
- vnější průměr pro filtr/airbox: 35mm
- celková délka karburátoru: 71mm
Vhodné pro motocykly:
Honda NH50 / 85-95
Honda SFX50 / 96-00
Honda SGX50 / 97-98
Honda SH50 / 96-00
Honda SJ50 Bali / 95-01
Honda SXR50 / 98-00
Honda NH50 / 90
Honda SA50 / 91-95
Honda SJ50 / 99
Kymco Grand Dink 50 / 05-18
Kymco Top Boy 50 / 03
Kymco Vitality 50 / 04-18
Kymco Agility 50 / 11-18
Kymco Dink 50 / 01-06
Kymco Super9 / 00-10
Kymco TopBoy 50 / 00-06
Kymco Yager / 05-17
Kymco Yup 50 / 02-09
Kymco People 50 / 00-18
Kymco Like 50 / 11-19
Kymco Super8 / 08-19
Peugeot Elystar 50 / 06-14
Peugeot TKR50 / 00-03
Peugeot Vivacity 50 / 04-07
Karburátor pro motocykly Simson.
Rozměry:
- vnitřní průměr sání = 16 mm
- rozteč děr = 40 mm
- vnější průměr pro filtr/airbox = 30 mm
- vnitřní průměr pro filtr/airbox = 26 mm
- celková délka karburátoru = 71 mm
Vhodné pro motocykl:
Simson S50 / 75-80
Simson S51Enduro
Simson S53Enduro
Simson S70Enduro [M741]
Simson S83Enduro
Simson SD50 Albatros
Simson SR50
Simson SR80
Simson Albatros50
Simson Habicht50 / 96-02
Simson Habicht80 / 96-02
Simson S51 / 80-90
Simson S53 / 90-96
Simson S70 / 83-90
Simson S83 / 91-96
Simson SD50
Simson Spatz 25 / 96-01
Simson Sperber25
Simson Sperber50 / 96-002
Simson Sperber80 / 96-02
Simson Star50 / 96-02
Simson Star80Classic / 96-02
Sady těsnění horní MTZ jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Horní sada těsnění obsahuje:
- těsnění pod válec
- těsnění pod hlavu
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!! (může se stát, že v této těsnící sadě chybí těsnění, o-kroužek nebo gufero, které lze objednat samostatně nebo je součástí jiné produktové sady).
Vhodné pro motocykly:
Yamaha X-City250 / 07-12
Yamaha X-Max250 / 05-13
Yamaha YP250 Majesty / 96-03
Aprilia Leonardo250 / 99-04
Benelli Velvet250 / 99-03
Malaguti Madison250 / 99-01
MBK Skyliner250 / 00-01
Kleště pro montáž/demotnáž spojkového koše pro většinu typů a značek motocyklů a čtyřkolek s mokrou spojkou
- montážní kleště slouží pro přidržení vnitřního spojkového koše (unašeče)
- čepy o výšce 8mm na zadní straně kleští mohou být rovněž použity pro přidržení setrvačníku, převodových kol, atd.
- nastavitelná šířka (přibližně do 13cm)
- doporučeno pro hranaté ozubení
- vyrobeno kvalitní oceli se zlepšenými čelistmi
- jedná se o kvalitní nářadí konstruované dle původního originálního nářadí Harley Davidson 91042 a Yamaha YM-91042
Upozornění: nedoporučuje se pro náboje spojky (spojkové unašeče) ve tvaru V nebo ve tvaru půlkola. Zároveň nebude plně fungovat na spojkových koších a unašečích s obrácenými vnitřními náboji spojky.
Výrobek nahrazuje přípravek pro demontáž spojky od firmy Motion Pro 08-0008.
Sada přípravků pro montáž ložisek a pouzder
- sada obsahuje přípravky pro přesnou a snadnou montáž na hřídel nebo do otvoru, do náboje, apod.
- vhodné pro použití pro motocykly, čtyřkolky, automobily
- nářadí k zamezení poškození dílů při montáži
- dodáváno v pevném plastovém kufříku
- součátí jsou 3 madla (rukojeti) s protiskluzovým vroubkováním v různých velikostech
Průměry adaptérů obsažených v sadě: 10/12; 12/14; 14/16; 15/17; 16/18; 18/20; 20/22; 22/24; 25/27; 28/30; 30/34; 32/36; 35/40; 38/42mm
Kompletní karburátor pro motocykly Yamaha
- pro 2taktní motocykly jako například Yamaha PW50
Rozměry:
- vnitřní průměr = 23mm
- vnitřní průměr = 21mm
- celková délka karburátoru = 70mm
Tento karburátor je vhodný jako alternativní náhrada za originální karburátor (OEM Replacement):
Yamaha 5PG-14101-00
Yamaha 5PG-14101-10
Yamaha 5PG-14101-11
Yamaha 4X4-14101-00
Upozornění: univerzální karburátor není přesně určen pro přesný rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
Univerzální karburátor PHBG17.5 (průměr 17)
- pro 2taktní motocykly Minarelli AM6
Rozměry:
- vnitřní průměr sání: 24mm
- vnější průměr pro přírubu sání: 30mm
- vnější průměr pro filtr/airbox:závit M32
- celková délka karburátoru: 72mm
Vhodné pro motocykly:
Aprilia AF1
Aprilia Pegaso
Aprilia RS
Aprilia RX
Aprilia Red Rose
Aprilia Tuareg
Rieju MRT
Rieju MRX
Rieju SMX
Rieju RR
Rieju RRX
Rieju RS-1
Rieju RS-2
Rieju Spyke
Rieju Tango
Yamaha DT50 / 92-05
Yamaha TZR50 / 96-06
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku