Univerzální štelovací (seřizovací) šroub bohatosti palivové směsi v karburátoru Keihin pro jednoduché a rychlé seřízení bez nutnosti použití šroubováku nebo jiného speciálního nástroje.
Vybaven všemi komponenty pro okamžitou instalaci:
- pružinkou, o-kroužkem
- viditelným číslováním přesné nastavení.
Vhodný pro většinu motocyklů osazených karburátorem FCR KEIHIN: Honda, Kawasaki, KTM, Suzuki, Yamaha a další ...
Tento šroub nahrazuje originální díl "ADJUST SCREW CPL. FCR-MX":
KTM 59031017100
Kawasaki 16014-0004
Honda 16016-KSC-671
Honda 16016-KSE-671
Yamaha 5NL-14105-00
Suzuki 13279-29F00
Suzuki 13271-29F00
Suzuki 13295-26E00
Suzuki 13295-29F00
Suzuki 13291-26E00
Suzuki 13291-29F00
Suzuki K1601-40004
Ložiska japonského výrobce NTN, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 35mm
- vnější průměr "B" = 72mm
- šířka "C" = 17mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně. Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 56mm
- šířka "C" = 16mm
- axiální vůle ložiska = C4
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = 63/22
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ložiska japonského výrobce NTN, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 30mm
- vnější průměr "B" = 62mm
- šířka "C" = 16mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně. Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Nástroj na odstranění ložiskového kroužku v krku řízení
- stahovák kroužku ložiska krku řízení bez poškození vnitřní stěny krku řízení
- univerzální použití pro různé značky a modely motocyklů, čtyřkolek
- vhodné pro průměry krku řízení od 39 do 57 mm
- přípravek k demontáži vnějšího kroužku kuželových ložisek, které jsou používány v krku řízení motocyklů
- kvalitní a profesionální nástroj zajišťuje efektivní provedení opravy
- nástroj pro odstranění ložisek krku řízení na motocyklu je vyroben z kovového materiálu
- čtyři kontaktní body zajišťují rovnoměrné rozložení síly při demontáži
- délka 305 mm
Ložiska japonského výrobce NTN, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 47mm
- šířka "C" = 12mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = SC04A34CS24PX Specialized Bearing
Sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně. Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Sady těsnění horní MTZ jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Horní sada těsnění obsahuje:
- těsnění pod válec
- těsnění pod hlavu
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!! (může se stát, že v této těsnící sadě chybí těsnění, o-kroužek nebo gufero, které lze objednat samostatně nebo je součástí jiné produktové sady).
Vhodné pro motocykly:
Yamaha YP125 Majesty / 98-09
Yamaha XN125 Teos
Yamaha XQ125
Yamaha XQ150
MBK YP125 Skyliner / 98-09
MBK Doodo125
MBK Thunder125
Malaguti Madison125 / 99-05
Malaguti F12 / 03-07
Benelli Velvet125 / 99-03
Italjet Jupiter125 / 01-02
Italjet Milenium125 / 00-02
Spodní jehlová ložiska od značky Prox jsou vysoce kvalitní japonská jehlová ložiska pro nejtěžší provoz a použití v závodních podmínkách
- jehlová ojničním ložiska do spodního oka ojnice na klikové hřídeli s dokonalou tolerancí
- disponují přesným tvarem a počtem jehel jako originální díly
- rozměrově přesné a technologicky precizně zpracované jehly dokonale přenáší radiální sílu i při vyšším zatížení
- nabízí hladký provoz a odolávají vyšším otáčkám
- vysoká kvalita zpracování, dokonalá konstrukce klece pro vyšší zatížení, dokonalá struktura materiálu pro dlouhou životnost i v náročných podmínkách použití
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 28mm
- šířka "C" = 16mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 93310-422L1
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Repase klikové hřídele = přelisování+vycentrování klikové hřídele
- kompletní oprava (rozlisování, výměna ojnice, slisování, vyvážení a vycentrování)
- precizní oprava na kvalitních přístrojích pro dosažení nejnižší tolerance
- dobře provedená repase klikové hřídele s novou ojnicí snižuje hlučnost a vibrace motoru, a prodlužuje životnost všech komponentů motoru (píst, ojnice, ložiska)
- servisní interval výměny ojniční sady je uveden v manuálu výrobce motocyklu
- dodržování servisního intervalu zlepšuje výkon motoru a snižuje možnost poškození motoru jak drobné, kdy se z ojnice začnou uvolňovat/drolit drobné částečky/špony, které se usazují uvnitř bloku motoru, tak i fatální, kdy může dojít až k přetržení ojnice, která následně poškodí kartery, píst, ventily
Jedná se o nadstadardní službu v rámci komplexní pomoci a zákaznického servisu při opravě motoru, kterou LZE OBJEDNAT POUZE SPOLEČNĚ S OJNIČNÍ SADOU - repasi provádíme pouze společně se zakoupením dílů na www.mototechnika.cz (nelze objednat samostatně bez dílů).
Cena je závislá na typu klikové hřídele - přesná cena opravy bude před opravou upresněna a předem potvrzena při přijetí klikové hřídele ve Strakonicích.
Vyšší cena je například pro opravy složitějších klikových hřídelí (s nalisovanými ozubenými koly, s nalisovanými ložisky, klikové hřídele pro víceválcové motory), klikové hřídele s oplechováním (například Honda CR250), velké klikové hřídele motocyklů vyšších kubatur (motocykly 500-750cc) nebo odlehčené klikové hřídele (některé KTM 4takty).
Příklad ceny víceprací:
- cena práce za výměnu nalisovaného ložiska nebo nalisovaného vnitřního kroužku ložiska na klice je 150Kč (demontáž starého ložiska a nalisování nového ložiska/nového kroužku ložiska)
- cena práce za demontáž rozvodového ozubeného kolečka z klikové hřídele (například Yamaha YZF-R125, WR125) je 250Kč
Univerzální karburátor 25mm
- pro 2taktní motocykly 50cc
Rozměry:
- vnitřní průměr sání: 17mm
- rozteč šroubů pro přírubu sání: 42mm
- vnější průměr pro filtr/airbox: 35mm
- celková délka karburátoru: 71mm
Vhodné pro motocykly:
Honda NH50 / 85-95
Honda SFX50 / 96-00
Honda SGX50 / 97-98
Honda SH50 / 96-00
Honda SJ50 Bali / 95-01
Honda SXR50 / 98-00
Honda NH50 / 90
Honda SA50 / 91-95
Honda SJ50 / 99
Kymco Grand Dink 50 / 05-18
Kymco Top Boy 50 / 03
Kymco Vitality 50 / 04-18
Kymco Agility 50 / 11-18
Kymco Dink 50 / 01-06
Kymco Super9 / 00-10
Kymco TopBoy 50 / 00-06
Kymco Yager / 05-17
Kymco Yup 50 / 02-09
Kymco People 50 / 00-18
Kymco Like 50 / 11-19
Kymco Super8 / 08-19
Peugeot Elystar 50 / 06-14
Peugeot TKR50 / 00-03
Peugeot Vivacity 50 / 04-07
Sady těsnění horní MTZ jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Horní sada těsnění obsahuje:
- těsnění pod válec
- těsnění pod hlavu
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!! (může se stát, že v této těsnící sadě chybí těsnění, o-kroužek nebo gufero, které lze objednat samostatně nebo je součástí jiné produktové sady).
Vhodné pro motocykly:
Yamaha X-City250 / 07-12
Yamaha X-Max250 / 05-13
Yamaha YP250 Majesty / 96-03
Aprilia Leonardo250 / 99-04
Benelli Velvet250 / 99-03
Malaguti Madison250 / 99-01
MBK Skyliner250 / 00-01
Kleště pro montáž/demotnáž spojkového koše pro většinu typů a značek motocyklů a čtyřkolek s mokrou spojkou
- montážní kleště slouží pro přidržení vnitřního spojkového koše (unašeče)
- čepy o výšce 8mm na zadní straně kleští mohou být rovněž použity pro přidržení setrvačníku, převodových kol, atd.
- nastavitelná šířka (přibližně do 13cm)
- doporučeno pro hranaté ozubení
- vyrobeno kvalitní oceli se zlepšenými čelistmi
- jedná se o kvalitní nářadí konstruované dle původního originálního nářadí Harley Davidson 91042 a Yamaha YM-91042
Upozornění: nedoporučuje se pro náboje spojky (spojkové unašeče) ve tvaru V nebo ve tvaru půlkola. Zároveň nebude plně fungovat na spojkových koších a unašečích s obrácenými vnitřními náboji spojky.
Výrobek nahrazuje přípravek pro demontáž spojky od firmy Motion Pro 08-0008.
Sada přípravků pro montáž ložisek a pouzder
- sada obsahuje přípravky pro přesnou a snadnou montáž na hřídel nebo do otvoru, do náboje, apod.
- vhodné pro použití pro motocykly, čtyřkolky, automobily
- nářadí k zamezení poškození dílů při montáži
- dodáváno v pevném plastovém kufříku
- součátí jsou 3 madla (rukojeti) s protiskluzovým vroubkováním v různých velikostech
Průměry adaptérů obsažených v sadě: 10/12; 12/14; 14/16; 15/17; 16/18; 18/20; 20/22; 22/24; 25/27; 28/30; 30/34; 32/36; 35/40; 38/42mm
Kompletní karburátor pro motocykly Yamaha
- pro 2taktní motocykly jako například Yamaha PW50
Rozměry:
- vnitřní průměr = 23mm
- vnitřní průměr = 21mm
- celková délka karburátoru = 70mm
Tento karburátor je vhodný jako alternativní náhrada za originální karburátor (OEM Replacement):
Yamaha 5PG-14101-00
Yamaha 5PG-14101-10
Yamaha 5PG-14101-11
Yamaha 4X4-14101-00
Upozornění: univerzální karburátor není přesně určen pro přesný rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
Univerzální karburátor PHBG17.5 (průměr 17)
- pro 2taktní motocykly Minarelli AM6
Rozměry:
- vnitřní průměr sání: 24mm
- vnější průměr pro přírubu sání: 30mm
- vnější průměr pro filtr/airbox:závit M32
- celková délka karburátoru: 72mm
Vhodné pro motocykly:
Aprilia AF1
Aprilia Pegaso
Aprilia RS
Aprilia RX
Aprilia Red Rose
Aprilia Tuareg
Rieju MRT
Rieju MRX
Rieju SMX
Rieju RR
Rieju RRX
Rieju RS-1
Rieju RS-2
Rieju Spyke
Rieju Tango
Yamaha DT50 / 92-05
Yamaha TZR50 / 96-06
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = 39,85mm
- komprese = standard
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Derbi 8770700001
Derbi 8770700002
Derbi 8770700003
Derbi 8770700004
Derbi 847012
Derbi 877072
Derbi 878519
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |