Hlavní tryska karburátoru Mikuni.
- rozměr trysky = 135
- průměr závitu = M6
- délka trysky = 10,5mm
- průměr hlavičky = 8mm
- pro karburátor = Mikuni VM11/22 Series
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Hlavní tryska karburátoru Mikuni.
- rozměr trysky = 140
- průměr závitu = M6
- délka trysky = 10,5mm
- průměr hlavičky = 8mm
- pro karburátor = Mikuni VM11/22 Series
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Hlavní tryska karburátoru Mikuni.
- rozměr trysky = 65
- průměr závitu = M6
- délka trysky = 10,5mm
- průměr hlavičky = 8mm
- pro karburátor = Mikuni VM11/22 Series
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Hlavní tryska karburátoru Mikuni.
- rozměr trysky = 70
- průměr závitu = M6
- délka trysky = 10,5mm
- průměr hlavičky = 8mm
- pro karburátor = Mikuni VM11/22 Series
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Hlavní tryska karburátoru Mikuni.
- rozměr trysky = 75
- průměr závitu = M6
- délka trysky = 10,5mm
- průměr hlavičky = 8mm
- pro karburátor = Mikuni VM11/22 Series
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Hlavní tryska karburátoru Mikuni.
- rozměr trysky = 80
- průměr závitu = M6
- délka trysky = 10,5mm
- průměr hlavičky = 8mm
- pro karburátor = Mikuni VM11/22 Series
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Hlavní tryska karburátoru Mikuni.
- rozměr trysky = 85
- průměr závitu = M6
- délka trysky = 10,5mm
- průměr hlavičky = 8mm
- pro karburátor = Mikuni VM11/22 Series
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Hlavní tryska karburátoru Mikuni.
- rozměr trysky = 90
- průměr závitu = M6
- délka trysky = 10,5mm
- průměr hlavičky = 8mm
- pro karburátor = Mikuni VM11/22 Series
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Hlavní tryska karburátoru Mikuni.
- rozměr trysky = 95
- průměr závitu = M6
- délka trysky = 10,5mm
- průměr hlavičky = 8mm
- pro karburátor = Mikuni VM11/22 Series
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Držák na trysky karburátoru od japonské značky DRC
- univerzální pro většinu typů hlavních trysek
- vhodný pro udržení pořádku a zajištění, aby trysky byly vždy po ruce na svém místě
- pro 12kusů trysek
- kompaktní velikost, která nepřekáží (5x9cm)
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Honda 15412-MGS-D21
CF Moto 0DM0-013200
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Honda NC700D DCT / 12-19
Honda NC700S DCT / 12-14
Honda NC750S DCT / 14-19
Honda NC750SD DCT / 14-19
Honda NC750X DCT / 14-23
Honda NC750XD DCT / 14-23
Honda CRF1000D Africa Twin DCT / 16-19
Honda CRF1100D Africa Twin DCT / 20-23
Honda CMX1100D Rebel / 21-23
Honda NT1100D DCT / 21-23
Honda GL1800D Gold Wing DCT / 18-23
Honda 700 Integra DCT / 12-14
Honda 750 Intergra DCT / 14-20
Honda X-ADV750 / 17-23
Honda NSS750 Forza / 21-23
Honda C125A Super Cub / 22-23
Honda MSX125 Grom / 21-23
Honda Z125M Monkey / 22-23
Honda SXS1000 Pioneer 1000 / 16-23
Honda SXS1000 Talon / 19-22
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem.
Jedná se vysocekvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysocekvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnostná ná-hrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Husqvarna 8000H4235
Yamaha 1S4-E3440-00
Yamaha 38B-E3440-00
Yamaha 5D3-13440-00
Yamaha 5D3-13440-01
Yamaha 5D3-13440-02
Yamaha 5D3-13440-09
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založen v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved", a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly a čtyřkolky:
Yamaha YZ250F / 09-25
Yamaha YZF450 / 09-25
Yamaha WRF250 / 09-25
Yamaha WRF450 / 09-25
Yamaha YZF250X
Yamaha YZF450X
Yamaha WR250R / 08-20
Yamaha WR250X / 08-20
Yamaha MT125 / 15-20
Yamaha YZFR125 / 15-20
Yamaha XT250 Y,YC,Z,ZC,A,AC,B,BC,D,DC,E,EC,F,FC,G,GC,H,HC / 09-17
Yamaha YBR250 / 08-12
Yamaha Scooter YP125R X-Max 2DM / 15-16
Yamaha Scooter YP125RA X-Max ABS / 15-16
Yamaha ATV YFM250R-X,Y,Z,A,B,D Raptor / 08-13
Yamaha ATV YFM250 RSE-X,Y Raptor SE / 08-09
Yamaha ATV YFM250 RSE2-Y Raptor SE2 / 09
Yamaha ATV YFM250 RSP-A Raptor SE / 11
Yamaha ATV YFM250R Raptor SE Custom / 08
Yamaha ATV YFZ450 W,X,Y,Z,A,B,D / 07-13
Yamaha ATV YFZ450R-Y,Z,A,B,D,E,F,G,H / 09-17
Yamaha ATV YFZ450 RSE-W,X,Y,Z,A,B,D,E,F,G,H Special Edition / 07-17
Yamaha ATV YFZ450X-Z,A / 10-11
Yamaha ATV YFZ450XSE-A SE / 11
Yamaha ATV YFZ450 XBB-Z Bill Ballance Edition / 10
Yamaha ATV YFZ450 SE2-W Special Edition2 / 07
Yamaha ATV YFZ450 BB-W Bill Ballance Edition / 07
Gas Gas EC250F 4T / 12-15
Gas Gas EC300F 4T / 13-15
Gas Gas EC450F 4T / 13-15
Husqvarna SMR125 4T / 12
Husqvarna SMS4 125 4T / 11-13
Husqvarna TE125 4T / 11-13
Fantic 250 Caballero TF ES / 11-13
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 10mm
- vnější průměr "B" = 18mm
- výška "H" = 5/8mm
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Aprilia 851013
Aprilia 8509177
Husqvarna 800068278
Cagiva 800068278
Ducati 800068278
Minarelli 5305339
Yamaha 93103-10812
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 31mm
- výška "H" = 7mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 40mm
- výška "H" = 8mm
Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference NO):
Yamaha 93102-20447
Yamaha 93102-20010
Yamaha 93102-20069
Yamaha 93102-20231
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Hlavní tryska karburátoru Dell'Orto.
- rozměr trysky = 100
- průměr závitu = M5
- délka trysky = 8mm
- pro karburátor = Dell'Orto
Trysky jsou italské výroby "Made in Italy" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |