Motorový olej Putoline Scooter 4T je polosyntetický motorový olej pro 4-taktní skútry.
Nejnovější generace technologie aditiv zajišťuje optimální ochranu motoru proti opotřebení, a to i u motorů se systémem „start/stop“. Vyvinut pro optimální úsporu paliva při použití v novějších generacích moderních 4-taktních skútrů.
Olej zabezpečuje snížení spotřeby oleje a zaručuje výbornou viskozitu při nízkých teplotách, která výrazně zabraňuje startovacímu opotřebení. Disponuje vynikajícími čisticími vlastnostmi pro dlouhodobý a optimální výkon motoru a vynikajícími mazacími vlastnostmi po celou dobu životnosti.
Viskozita: 10W-30
Základní vlastnosti motorového čtyřtaktního oleje Putoline Scooter 4T:
- klasifikace = API SN; ACEA A3/B4
- výkonností specifikace = JASO MB
- hustota = 0,861 kg/l
- index viskozity = 160
- bod vznícení = 230 °C
- bod tuhnutí = -39 °C
Objem: 1litr
Putoline Oil je světoznámý dodavatel širokého sortimentu olejů, maziv a přípravků pro údržbu.
Specializuje se a vyrábí pouze a výhradně výrobky pro motocykly, skútry a čtyřkolky, což značku Putoline činí jedinečnou mezi opravdovými prvovýrobci olejů!
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu a dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Značka je součástí koncernu KroonOil, který vyrábí oleje již od roku 1906. Díky podpoře vlastních laboratoří a velkého technologického zázemí si značka Putoline klade za cíl neustále zdokonalovat své výrobky za pomoci nejmodernější technologií, což má i ve svém mottu "Putoline Oil, Driven by Technology!".
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Olejové filtry Hiflo Filtro v provedení RACING COMPETITION s nástavcem na klíč:
- vybaveny vysoce výkonným filtračním třívláknovým médiem
- zdokonalená filtrace pro optimální výkon i při závodním použití
- vysoká kapacita a lepší průtok oleje
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Ducati 090549960
Ducati 44440034A
Ducati 44440035A
Ducati 44440038A
Ducati 44440171A
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Bimota 750 DB1,S,SR / 85-89
Bimota 851 Tesi 1D / 90-91
Bimota 900 DB2 / SR / 92-98
Bimota 900 DB3 / 95-99
Bimota 900 DB4 / 99-02
Bimota 900 Tesi 1D / 92-96
Bimota 1000 DB5 S,R / 05-15
Bimota 1000 DB6 Delirio / 06-15
Bimota 1000 Tesi 3D / Naked / 07-15
Bimota 1078 DB10 Bimotard / 11-15
Bimota 1078 RE / 11-15
Bimota 1078 DBX / 12-15
Bimota 1098 DB7 / 08-14
Bimota 1100 SB6 / R / 94-99
Bimota 1198 DB8 / 12-15
Bimota 1198 DB9 Brivido / 11-15
Bimota 1198 DB11,VLX / 12-14
Bimota 1200 DB12 Tourist / 12-14
Cagiva 350 Alazzurra TL,GT
Cagiva 650 Alazzurra Sports / 82-88
Cagiva 650 Alazzurra GT Sports / 82-88
Cagiva 750 Elefant / Lucky Explorer / 93-97
Cagiva 900 Elefant IE GT / Lucky Explorer / 90-92
Cagiva 900 Elefant / Luck Explorer / 93-97
Cagiva 900 Grand Canyon / 90-92
Gilera 125 Arcore
Gilera 150 Arcore
Ducati 350 Pantah
Ducati 350F3
Ducati 350 Indiana
Ducati 400SS Junior Super Sport / 92-94
Ducati 400 Monster (Japan Only) / 01-08
Ducati 400 Monster Dark (Japan Only) / 02-05
Ducati 400 Scrambler Sixty2 / 16
Ducati 600 Monster / 93-01
Ducati 600SL Pantah Sports / 81-85
Ducati 600SS / 93-98
Ducati 620 Monster i.e. / 03-06
Ducati 620 Monster Dark i.e. / 04-05
Ducati 620 Monster Dark / 06
Ducati 620 Monster Dark MD Monodisco / 04
Ducati 620 S Monster i.e. / 02-03
Ducati 620 Multistrada / 06
Ducati 620 Multistrada Dark / 06
Ducati 620 Sport / 03
Ducati 650 Indiana Custom / 86-88
Ducati 659 Monster (Australia Only) / 11-14
Ducati 695 Monster / 07-08
Ducati 696 Monster / 09-14
Ducati 748 Biposto / 95-99
Ducati 748SP / 94-98
Ducati 748SPS / 99
Ducati 748 / 01-03
Ducati 748 R / S / 00-02
Ducati 749 / 03-06
Ducati 749R / 04-06
Ducati 749S / 03-06
Ducati 750 F1 MKII / 85-87
Ducati 750 Paso / 86-90
Ducati 750 Sport / 88-90
Ducati 750 Sport / 01-02
Ducati 750SS / 91-02
Ducati 750 Indiana Custom / 87-88
Ducati 750 Monster / 96-01
Ducati 750 Monster i.e. / 02
Ducati 750 Monster i.e. Dark / 02
Ducati 795 Monster / 12-15
Ducati 796 Monster / 11-15
Ducati 796 Hypermotard / 10-12
Ducati 796 Monster / 17
Ducati 797 Monster / 18
Ducati 797 Monster + / 18
Ducati 800 Monster i.e. / 03-04
Ducati 800 Monster S2R / 05-07
Ducati 800 Monster Dark S2R / 05-06
Ducati 800 Scrambler Cafe Racer / 18-19
Ducati 800 Scrambler Classic / 15-18
Ducati 800 Scramer Desert Sled / 18-19
Ducati 800 Scrambler Flat Track Pro / 15-16
Ducati 800 Scrambler Full Throttle / 15-19
Ducati 800 Scrambler Icon / 15-19
Ducati 800 Scrambler Urban Enduro / 15-16
Ducati 800 Scrambler Mach 2 / 17-18
Ducati 800 Sport / 03
Ducati 800 SS / 03-07
Ducati 821 Hypermotard / SP / 13-18
Ducati 821 Hyperstrada / 13-18
Ducati 821 Monster / Dark / Stripe / 14-17
Ducati 848 / 08-10
Ducati 848 Evo / 11-13
Ducati 848 Evo Corse Special Edition / 12-13
Ducati 848 Streetfighter / 12-16
Ducati 851 Strada / 89-92
Ducati 888 Strada / 92-94
Ducati 900 Monster / 93-01
Ducati 900 Monster i.e. / 02
Ducati 900 Monster i.e. Dark / 02
Ducati 900 MH / 01
Ducati 900 S Monster / 98
Ducati 900 S2 / 79-85
Ducati 900 Sport / 02
Ducati 900 Super Sport / 90-02
Ducati 900 Super Light / 92-97
Ducati 900 FE / 98
Ducati 906 Paso Sports / 88-91
Ducati 907 I.E. / 90-93
Ducati 916 Monster S4 / 01-03
Ducati 916 Strada/Biposto/SP / 93-98
Ducati 916 SPS / 93
Ducati 916 Senna / 96-98
Ducati 916 SPS Fogarty Replica (Ltd. Edition) / 99
Ducati 916 ST4 / 99-03
Ducati 939 Hypermotard / 16-19
Ducati 939 Hypermotard SP / 16-19
Ducati 939 Hyperstrada / 16-18
Ducati 939 Supersport / 17-19
Ducati 939 Supersport S / 17-19
Ducati 944 ST2 / 97-03
Ducati 950 Hypermotord / 19
Ducati 950 Multistrada / 18
Ducati 989 Desmosedici RR / 08
Ducati 992 S2R 1000 / 06
Ducati 992 ST3 / 04-07
Ducati 992 ST3 S (ABS) (USA) / 07
Ducati 996 Biposto / 99
Ducati 996 Monster S4R / 04-06
Ducati 996 SPS / 99
Ducati 996 / 00-01
Ducati 996R / 01
Ducati 996S / 01
Ducati 996 Sport Touring 4S / 01
Ducati 996 ST4 S / 02-05
Ducati 996 ST4 S (ABS) / 03-05
Ducati 998 / 02-03
Ducati 998R, S / 02
Ducati 998 Monster S4R Testastretta / 07-08
Ducati 998 Monster S4R Testastretta S / 07-08
Ducati 998 Monster S4R Tricolore S / 08
Ducati 999 / 03-06
Ducati 999R,S / 03-06
Ducati 1000DS / 04-06
Ducati 1000DS S / 05-06
Ducati 1000GT Sportclassic / 07-10
Ducati 1000GT Sportclassic Touring / 09
Ducati 1000 Monster i.e. / 03-05
Ducati 1000 S Monster i.e. / 04-05
Ducati 1000 Monster S2R / 07-08
Ducati 1000 SS / 03-05
Ducati 1000 Sport / 06
Ducati 1000 Sport S / 07-09
Ducati 1000 Sport Biposto / 07-08
Ducati 1000 Sport Monoposto (Japan Only) / 07
Ducati 1000 Smart / 06
Ducati 1098 07-08
Ducati 1098 R, S / 07-08
Ducati 1099 Streetfighter, S / 09-13
Ducati 1100 Monster / 08-10
Ducati 1100 Monster Evo / 11-13
Ducati 1100 Monster S / 08-10
Ducati 1100 Monster Diesel / 13-14
Ducati 1100 Multistrada, S / 07-09
Ducati 1100 Hypermotard / S 08-09
Ducati 1100 Hypermotard Evo / 10-11
Ducati 1100 Hypermotard Evo / 12
Ducati 1100 Hypermotard SP Evo / 10-11
Ducati 1100 Hypermotard SP Evo Corse Edition / 12
Ducati 1198 / 09-10
Ducati 1198R / 09
Ducati 1198R Corse SE / 10
Ducati 1198S / 09-10
Ducati 1198S Corse SE / 10
Ducati 1198SP / 11
Ducati 1198 Diavel / 11-18
Ducati 1198 Diavel AMG / 12
Ducati 1198 Diavel Carbon / 11-18
Ducati 1198 Diavel Cromo / 12-14
Ducati 1198 Diavel Dark / 13-14
Ducati 1198 Diavel Strada / 13-15
Ducati 1198 Diavel Titamium / 16
Ducati 1200 Monster / 14-19
Ducati 1200 Monster S / 14-19
Ducati 1200 Monster S Stripe / 16-17
Ducati 1200 Monster R / 16-19
Ducati 1200 Multistrada / 10-16
Ducati 1200 Multistrada DVT / 16
Ducati 1200 Multistrada DVT Sport Pack / 16
Ducati 1200 Multistrada DVT Urban Pack / 16
Ducati 1200 Multistrada Enduro / 16-18
Ducati 1200 Multistrada Enduro Pro / 18
Ducati 1200 Multistrada S / 10-17
Ducati 1200 Multistrada S DVT / 16
Ducati 1200 Multistrada S DVT Urban Pack / 16
Ducati 1200 Multistrada S GT / 10-16
Ducati 1200 Multistrada S Pikes Peak / 12-17
Ducati 1200 Multistrada S Touring / 10-17
Ducati 1200 Multistrada S Touring D-Air / 15-17
Ducati 1200 Multistrada S Touring D-Air DVT / 16
Ducati 1262 Xdiavel / 16-17
Pístní kroužek pro 2taktní motor od italské značky VERTEX
- vysocekvalitní pístní kroužky vyrobené z vysoce kvalitního pevného a zároveň pružného materiálu pro zajištění těsnosti mezi pístem a stěnou válce
- speciální materiál zajišťuje dokonalou funkčnost ve spalovací komoře motoru, kde jsou vystaveny tlaku hořících plynů a jejich vysoké teplotě
Rozměry:
- průměr (vrtání válce) = 39,90mm
- tloušťka (výška kroužku) = 1,0mm
Balení po 1 kuse
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Kroužek má ve volném stavu o něco větší vnější průměr než válec a pruží tak, aby pevně přiléhal ke stěnám válce a tím zajistil maximální těsnost - proveďte kontrolu vůle zámku pístních kroužků!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 38mm
- vnější průměr "B" = 52mm
- výška "H" = 7mm
Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference NO):
KTM 0760385273
Beta C02010010 000
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Klíč na olejové filtry (nástrčná hlavice) pro jednoduchou montáž a demontáž olejového filtru.
Vybaven otvorem (čtyřhran) pro nasazení ráčny gola-sady o rozměru 3/8".
- vnitřní průměr hlavice - 74 mm
- počet vnitřních hran hlavice - 14 hran
- pro montáž s klíčem nebo s ořechem
Vhodné pro olejové filtry:
HF160 (BMW, Husqvarna, Bimota)
HF163 (BMW)
HF551 (Moto Guzzi)
HF552 (Moto Guzzi, Benelli)
Klíč na olejové filtry (nástrčná hlavice) pro jednoduchou montáž a demontáž olejového filtru.
Vybaven otvorem (čtyřhran) pro nasazení ráčny gola-sady o rozměru 3/8".
- vnitřní průměr hlavice - 74 mm
- počet vnitřních hran hlavice - 14 hran
- připojovací otvor pro gola-sadu - čtyřhran 3/8"
Vhodné pro olejové filtry:
HF160 (BMW, Husqvarna, Bimota)
HF163 (BMW)
HF551 (Moto Guzzi)
HF552 (Moto Guzzi, Benelli)
Klíč na olejové filtry (nástrčná hlavice) pro jednoduchou montáž a demontáž olejového filtru.
Vybaven otvorem (čtyřhran) pro nasazení ráčny gola-sady o rozměru 3/8".
- vnitřní průměr hlavice - 80 mm
- počet vnitřních hran hlavice - 15 hran
- připojovací otvor pro gola-sadu - čtyřhran 3/8"
Vhodné pro olejové filtry:
HF134 (Suzuki)
HF202 (Honda, Kawasaki)
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 17mm
- vnější průměr "B" = 40mm
- šířka "C" = 12mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 0625062035
Husqvarna 0625062035
Husaberg 0625062035
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 52mm
- šířka "C" = 15mm
- axiální vůle ložiska = C4
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Tato páčka je alternativní náhradou originálního ložiska (originální kód OEM):
Yamaha 93306-20597
Yamaha 93306-20529
Yamaha 93306-20504
Yamaha 93306-20513
Yamaha 93306-20517
Yamaha 93306-20517-09
Yamaha 93306-20523
Yamaha 93306-20539
Yamaha 93306-20544
Yamaha 93306-20552
Yamaha 93306-20557
Yamaha 93306-20568
Yamaha 93306-20569
Yamaha 93306-20572
Yamaha 93306-20573
Yamaha 93306-20583
Yamaha 93306-205A3
Yamaha 93306-205Y0
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky PROX
- jehlová ložiska PROX jsou vyráběna přesně podle OEM parametrů v Japonsku stejným výrobcem, který dodává do prvovýroby japonských i evropských značek
- osazeny vysoce kvalitně zpracovanými jehlami, které disponují dlouhou životností a nízkým koeficientem tření
- klec vyrobena z legované oceli nejvyšší kvality, jenž díky tepelné úpravě a legování disponuje tvrdším povrchem
- plnohodnotná náhrada za originální díl ("Made in Japan")
- vnitřní průměr "A" = 12mm
- vnější průměr "B" = 16mm
- šířka "C" = 15,2mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki 13033-028
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky PROX
- jehlová ložiska PROX jsou vyráběna přesně podle OEM parametrů v Japonsku stejným výrobcem, který dodává do prvovýroby japonských i evropských značek
- osazeny vysoce kvalitně zpracovanými jehlami, které disponují dlouhou životností a nízkým koeficientem tření
- klec vyrobena z legované oceli nejvyšší kvality, jenž díky tepelné úpravě a legování disponuje tvrdším povrchem
- plnohodnotná náhrada za originální díl ("Made in Japan")
- vnitřní průměr "A" = 14mm
- vnější průměr "B" = 18mm
- šířka "C" = 17,2mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki 13033-1053
Polosyntetický dvoutaktní motorový olej vyvinutý pro silniční a terénní motocykly, skútry a čtyřkolky, které se používají za běžních podmínek. Je vhodný pro předředěné (premix) a samomazací (autolube) vstřikovací systémy motocyklů. Doporučený mísící poměr je 2-4%, není-li uvedeno výrobcem motoru jinak.
Základní vlastnosti motorového dvoutaktního oleje Putoline S2:
- klasifikace = API TC, ISO-L-EGD
- výkonností specifikace = JASO FD
- hustota = 0,870 kg/l
- index viskozity = 129
- bod vznícení = 100 °C
- bod tuhnutí = - 24 °C
Objem: 1litr
Putoline Oil je světoznámý dodavatel širokého sortimentu olejů, maziv a přípravků pro údržbu.
Specializuje se a vyrábí pouze a výhradně výrobky pro motocykly, skútry a čtyřkolky, což značku Putoline činí jedinečnou mezi opravdovými prvovýrobci olejů!
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu a dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Značka je součástí koncernu KroonOil, který vyrábí oleje již od roku 1906. Díky podpoře vlastních laboratoří a velkého technologického zázemí si značka Putoline klade za cíl neustále zdokonalovat své výrobky za pomoci nejmodernější technologií, což má i ve svém mottu "Putoline Oil, Driven by Technology!".
Syntetický dvoutaktní nízkokouřivý motorový olej na bázi systému "Putoline MRH Additive",který je vhodný pro předředěné (premix) a samomazací (autolube) vstřikovací systémy motocyklů. Nabízí plné spalování pro udržení čistoty motoru, minimální kouřivost, nízké uhlíkové usazeniny, zabraňuje zanášení a selhávání zapalovací svíčky a prodlužuje živostnost všech komponentů motoru. Doporučen především pro silniční motocykly a všechny motocykly s přívěrou. Mísící poměr 2-4%, není-li uvedeno výrobcem motoru jinak.
Základní vlastnosti motorového dvoutaktního oleje Putoline TTSport:
- klasifikace = API TC, TISI, ISO-L-EGD
- výkonností specifikace = JASO FD
- hustota = 0,855 kg/l
- index viskozity = 153
- bod vznícení = 122 °C
- bod tuhnutí = -39 °C
Objem: 1litr
Putoline Oil je světoznámý dodavatel širokého sortimentu olejů, maziv a přípravků pro údržbu.
Specializuje se a vyrábí pouze a výhradně výrobky pro motocykly, skútry a čtyřkolky, což značku Putoline činí jedinečnou mezi opravdovými prvovýrobci olejů!
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu a dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Značka je součástí koncernu KroonOil, který vyrábí oleje již od roku 1906. Díky podpoře vlastních laboratoří a velkého technologického zázemí si značka Putoline klade za cíl neustále zdokonalovat své výrobky za pomoci nejmodernější technologií, což má i ve svém mottu "Putoline Oil, Driven by Technology!".
Příruba karburátoru.
Plnohodnotná náhrada za originální díl.
Originální číslo dílu: 830939
Příruba karburátoru.
Plnohodnotná náhrada za originální díl.
Vhodné pro motocykly:
Derbi GPR50 Nude / 04-08
Derbi GPR 50R / 97-03
Derbi GPR50 Racing / 04-13
Derbi Senda 50R / 97-03
Derbi Senda 50 DRD / 97-13
Derbi DRD50R
Derbi Senda 50 Racer / 99-05
Derbi Senda 50 X-Treme / 02-18
Derbi Senda 50R SM
Derbi Senda 50R Supermoto
Derbi SM50 DRD
Derbi SM50 EVO
Derbi SM50 Racing
Derbi SM50 Racer
Derbi Bultaco Astro 50
Derbi Bultaco Lobito 50
Aprilia RS50 / 06-10
Aprilia RS4 / 11-18
Aprilia RX50 Enduro / 08-18
Aprilia SX50 SM / 06-18
Aprilia SX50 Supermoto
Gilera GSM50
Gilera SMT50 / 04-18
Gilera RCR50 / 04-18
Gilera Zulu 50 / 00-02
Gilera GSM 50
Gilera H@K 50
Gilera GPR50 / 99-05
Příruba karburátoru.
Plnohodnotná náhrada za originální díl.
Vhodné pro motocykly:
Kymco Dink125 / 97-06
Kymco Dink150 / 97-02
Kymco Grand Dink125 / 01-10
Kymco Grand Dink150 / 01-11
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku