Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = pro vrtání 40,00mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Vhodné pro motocykly:
Gilera DNA
Gilera Pure Jet
Gilera Runner SP Pro
Gilera Stalker
Piaggio Vespa 50 ET2
Piaggio Free 2T 50
Piaggio Liberty 50
Piaggio NRG 50
Piaggio Typhoon 50
Piaggio ZIP 50
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = pro vrtání 40,25mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Vhodné pro motocykly:
Gilera DNA
Gilera Pure Jet
Gilera Runner SP Pro
Gilera Stalker
Piaggio Vespa 50 ET2
Piaggio Free 2T 50
Piaggio Liberty 50
Piaggio NRG 50
Piaggio Typhoon 50
Piaggio ZIP 50
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = pro vrtání 40,50mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Vhodné pro motocykly:
Gilera DNA
Gilera Pure Jet
Gilera Runner SP Pro
Gilera Stalker
Piaggio Vespa 50 ET2
Piaggio Free 2T 50
Piaggio Liberty 50
Piaggio NRG 50
Piaggio Typhoon 50
Piaggio ZIP 50
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = pro vrtání 41,00mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Vhodné pro motocykly:
Gilera DNA
Gilera Pure Jet
Gilera Runner SP Pro
Gilera Stalker
Piaggio Vespa 50 ET2
Piaggio Free 2T 50
Piaggio Liberty 50
Piaggio NRG 50
Piaggio Typhoon 50
Piaggio ZIP 50
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = pro vrtání 42,00mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Vhodné pro motocykly:
Gilera DNA
Gilera Pure Jet
Gilera Runner SP Pro
Gilera Stalker
Piaggio Vespa 50 ET2
Piaggio Free 2T 50
Piaggio Liberty 50
Piaggio NRG 50
Piaggio Typhoon 50
Piaggio ZIP 50
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = 39,86mm
- komprese = standard
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Derbi 8770700001
Derbi 8770700002
Derbi 8770700003
Derbi 8770700004
Derbi 847012
Derbi 877072
Derbi 878519
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Příruba sání (difuzor / sací hrdlo) mezi motor a karburátor od italského výrobce RMS
- v sadě jsou obsaženy všechny příruby pro pro daný model, typ a rok výroby motocyklu
- plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Yamaha 4HC-13586-12
Yamaha 4HC-13586-11
Yamaha 4HC-13586-10
Yamaha 4HC-13586-00
RMS nabízí široký sortiment náhradních dílů oprav. sady vodního čerpadla, řemenice variátoru, válce a pístní sady motoru, klikové hřídele, relé dobíjení, spojkové komponenty, blinkry, zrcátka a další...
Společnost RMS Performance Parts byla založena v roce 1945, jejím zakladatelem byl Mandelli Ricardo, jehož původním záměrem byla výroba náhradních dílů na kola, tento záměr se rychle rozšířil o díly na mopedy a skútry.
Dnes je firma RMS největší druhovýrobcem náhradních dílů na skútry a jejich sortiment pokrývá běžné náhradní díly na většinu skútrů a působí nejen v Itálii, ale téměř po celé Evropě.
Zákazníci oceňují především vysokou kvalitu dílů za přijatelné ceny náhradních dílů pro všechny běžné značky a modely motocyklů a skútrů.
Pístní sady od španělské značky Barikit
- vyznačují se zejména vyšším obsahem křemíku ve speciání slitině,což zajišťuje maximální stabilitu a vysokou únavovou pevnost
- obrábění na moderních CNC strojích zajišťuje nejlepší hladkost chodu
- kvalitní zpracování a rozměrová přesnost zajišťují optimální výkon
- písty Barikit jsou používány v sériové výrobě i pro tuninové motory
- pro vybrané písty (většinou závodní písty) používá značka Barikit exkluzivní patentovanou povrchovou úpravu BLAUZAFIR, která snižuje tření, zvyšuje výkonové vlastnosti a životnost celého motoru
- rozměr pístu = 37,94mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Rozměry/Parametry:
- kompresní výška (A) = 28,2 mm
- výška vypouknutí spalovacího prostoru (B) = 1,8 mm
- celková výška (C) = 51 mm
- průměr čepu (E) = 14 mm
Ložiska japonského výrobce NTN, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 57mm
- šířka "C" = 16mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Toto ložisko nahrazuje originální ložisko OEM:
Beta C06010430000
Vhodné pro motocykly:
Beta RR125 / 18-24
Beta RR200 / 19-24
Opravárenská sada pro vodní pumpy
- profesionální opravná sada pro kompletní přetěsnění a repasi vodního čerpadla
- v sadě jsou obsaženy potřebné komponenty pro daný model, typ a rok výroby motocyklu
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
Sada obsahuje těsnící elementy pro správné provedení opravy (gufera, o-kroužky, těsnění a u některých sad je obsažena i pohonná hřídelka a ložisko).
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Sada neobsahuje náhradní čerpadlovou lopatku či vrtulku!
Tato sada nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Yamaha 93103-10800
Yamaha 93210-84800
Yamaha 93306-000Y2
Yamaha 5YP-E2450-01
Vhodné pro motocykly:
Beta RR125 Enduro 4T
Beta RR125 Motard 4T
Fantic Caballero125 Regolarita / 09-17
Fantic Caballero125 Scrambler / 18-20
Fantic Enduro125 Casa / 09-17
Fantic Enduro125 Performance / 09-17
Fantic Enduro125 Competition / 09-17
Fantic M125 Casa / 09-17
Fantic M125 Performance / 09-17
Fantic MR125 Competition / 09-17
HM-Moto CRE125 Baja
HM-Moto CRM125F
HM-Moto CSF125
Husqvarna SMR125 4T / 11-17
Husqvarna SMS125 4T / 11-17
Husqvarna TE125 4T / 11-17
Hyosung XRX125 Enduro / 14
Hyosung XRX125 Supermoto / 14
MBK Cityliner125i / 09-
MBK Skycruiser125 / 06-12
Motorhispania Gun 125 4T
Motorhispania KN1 125 4T
Motorhispania KN2 125 4T
Motorhispania RX125 4T
Motorhispania Ranger125 4T
Rieju Marathon Cross125 4T / 11-17
Rieju Marathon Pro125 4T / 11-17
Rieju Marathon SM125 4T / 10-17
Rieju Marathon SM125 Pro 4T / 10-17
Rieju RS3 125 / 11-14
Rieju RS3 125 Naked / 11-14
Yamaha MT125 / 14-19
Yamaha WR125R / 09-17
Yamaha WR125X / 09-17
Yamaha X-City125i / 08-17
Yamaha X-Max125i / 06-17
Yamaha YZF-R125 / 08-18
Opravárenská sada pro vodní pumpy
- profesionální opravná sada pro kompletní přetěsnění a repasi vodního čerpadla
- v sadě jsou obsaženy potřebné komponenty pro daný model, typ a rok výroby motocyklu
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
Sada obsahuje těsnící elementy pro správné provedení opravy (gufera, o-kroužky, těsnění a u některých sad je obsažena i pohonná hřídelka a ložisko).
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Sada neobsahuje náhradní čerpadlovou lopatku či vrtulku!
Tato sada nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Yamaha 5GM-12450-01
Yamaha 4HC-12428-10
Yamaha 93101-10090
Yamaha 93306-00004
Yamaha 93306-00006
Ložiska německého výrobce SKF, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl.
- vnitřní průměr "A" = 30mm
- vnější průměr "B" = 62mm
- šířka "C" = 20mm
- axiální vůle ložiska = C4
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 0625622064 (62206.803107)
Sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně.
Ložiska SKF poskytují vysoce kvalitní zpracování s vysokou přesností, poskytují nízké tření a umožňují vysoké rychlosti otáčení při současném snížení hluku, tepla, spotřeby energie a opotřebení. Ložiska SKF jsou nákladově efektivní alternativou a jejich konstrukce a výroba se řídí národními nebo mezinárodními rozměrovými normami. Široký sortiment valivých ložisek zahrnuje ložiska odpovídající a vyhovující mnoha výkonovým potřebám v motocyklech, čtyřkolách.
Kompletní karburátor 26mm
- s mechanickým sytičem, který lze ovládat i lankem
- vybaven akcelerační pumpičkou
- pro 4taktní motocykly a čtyřkolky s motorem o objemu 150+200+250cc
Vhodné pro motocykly a čtyřkolky:
- Honda CG150
- Bashan
- Kymco 250 KXR
- Kymco 250 KXU
- Kymco 250 MXU
- Kymco 250 Maxxer
- Kymco 250 Mongoose
- Loncin
- Kingroad
- Kingway
- Shineray
Rozměry:
- vnitřní průměr sání: 26mm
- rozteč šroubů příruby: 48mm
- vnější průměr pro filtr/airbox: 42mm
- celková délka karburátoru: 80mm
Tyto ojniční sady jsou vyráběny na Taiwanu výrobcem, jehož výrobky jsou prodávány pod různými druhovýrobními značkami.
Jsou vyrobeny z kvalitních materiálů a jsou ekvivalentním řešením pro přenos hnací energie motoru a dosažení plné úrovně výkonu.
Poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Přesná technologie výroby a kvalitní materiály zaručují adekvátní pevnost, odolnost a rozměrovou stálost.
Použitá jehlová ložiska jsou vyráběna přesně podle originální specifikace a parametrů a poskytují dobrou užitnou hodnotu.
Ojniční sada obsahuje: ojnici, spodní ojniční čep, spodní ojniční ložisko, horní ložisko pístního čepu (pro 2taktní motory), příložky (většinou 2 kusy) - obsah se může lišit v závislosti na modelu (kontrola obsahu viz. fotografie).
Rozměry:
- rozteč: 135,20 mm
- horní kolo: průměr 20 mm / šířka 16 mm
- spodní kolo: průměr 29 mm / šířka 16 mm
- spodní čep: 22mm
Tato ojniční sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Vhodné pro motocykly:
ČZ 125/453
ČZ 175/450
ČZ 250/455
ČZ 125/473
ČZ 175/470
ČZ 250/475
ČZ 125/476
ČZ 125/488
ČZ 175/477
ČZ 175/487
Jawa-ČZ 125/355
Jawa-ČZ 175/356
Pístní sady Athena nabízejí širokou škálu kovaných a litých pístů, které byly přednostně používány pro vlastní přestavbové kitové sady (sady válce pro zvýšení objemu).
- rozměr pístu = 42,95mm (pro vrtání 43,00mm)
- pístní čep = 12mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Kované písty se nabízejí jako velmi dobré řešení z hlediska výkonu a spolehlivosti, díky moderně provedeným úpravám, modifikované kompresi a povrchové úpravě(molybden/teflon).
Všechny písty jsou vyráběny dle standardů kvality EN ISO 9002, které přinášejí výrobkům vysokou spolehlivost. Dále neustálý technický vývoj a zlepšování pomáhá zdokonalování všech výrobků již od roku 1973.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Vhodné pro motocykly:
Piaggio Boxer 50
Piaggio Bravo 50
Piaggio CBA 50 cc
Piaggio Ciao 50
Piaggio PX 50
Piaggio FL 50
Piaggio Teen 50
Piaggio Free 50
Piaggio Eco 50
Piaggio Grillo 50
Piaggio SI 50 FL2
Piaggio Mix 50
Gilera CBA 50 SS
Kinetic Double Plus 50
Kinetic TFR Plus 50
Pístní sady Athena nabízejí širokou škálu kovaných a litých pístů, které byly přednostně používány pro vlastní přestavbové kitové sady (sady válce pro zvýšení objemu).
- rozměr pístu = 42,95mm (pro vrtání 43,00mm)
- pístní čep = 10mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Kované písty se nabízejí jako velmi dobré řešení z hlediska výkonu a spolehlivosti, díky moderně provedeným úpravám, modifikované kompresi a povrchové úpravě(molybden/teflon).
Všechny písty jsou vyráběny dle standardů kvality EN ISO 9002, které přinášejí výrobkům vysokou spolehlivost. Dále neustálý technický vývoj a zlepšování pomáhá zdokonalování všech výrobků již od roku 1973.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Vhodné pro motocykly:
Piaggio Boxer 50
Piaggio Bravo 50
Piaggio CBA 50 cc
Piaggio Ciao 50
Piaggio PX 50
Piaggio FL 50
Piaggio Teen 50
Piaggio Free 50
Piaggio Eco 50
Piaggio Grillo 50
Piaggio SI 50 FL2
Piaggio Mix 50
Gilera CBA 50 SS
Kinetic Double Plus 50
Kinetic TFR Plus 50
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku