Filtr palivový/benzínový s kovovým tělem a s kovovou filtrační mikrovložkou
- dlouhá životnost díky použitým kovovým materiálům
- univerzální palivový filtr vhodný pro motocykly, čtyřkolky, mopedy, atd.
- průměr připojení 1/4" (6mm)
- materiál KOV
- rozebíratelný benzínový filtr pro snadné čištění a údržbu
- vybaven kovovou mikrofiltrační vložkou pro nejdokonalejší filtraci paliva
- dlouhá životnost díky možnosti vyčištění filtrační mikrovložky
Rozměry:
- průměr: 28/22,5mm
- celková délka: 78mm
- délka těla filtru: 39mm
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 32mm
- vnější průměr "B" = 45mm
- výška "H" = 6,5mm
Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference NO):
KTM 0760405560
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 40mm
- vnější průměr "B" = 68mm
- šířka "C" = 15mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Kuličková ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek
- jedná se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, odolná a vyžadující standardní údržbu
- sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně
- hlavní předností těchto ložisek je velmi příznivá cena při dodržení standadních kvalitativních parametrů
- vnitřní průměr "A" = 28mm
- vnější průměr "B" = 68mm
- šířka "C" = 18mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = 63/28
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky MTZ
- jehlová ložiska MTZ jsou vyráběna přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- vnitřní průměr "A" = 15mm
- vnější průměr "B" = 19mm
- šířka "C" = 17,2mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 91103-KZ4-B01
Honda 91103-KZ4-B00
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky PROX
- jehlová ložiska PROX jsou vyráběna přesně podle OEM parametrů v Japonsku stejným výrobcem, který dodává do prvovýroby japonských i evropských značek
- osazeny vysoce kvalitně zpracovanými jehlami, které disponují dlouhou životností a nízkým koeficientem tření
- klec vyrobena z legované oceli nejvyšší kvality, jenž díky tepelné úpravě a legování disponuje tvrdším povrchem
- plnohodnotná náhrada za originální díl ("Made in Japan")
- vnitřní průměr "A" = 16mm
- vnější průměr "B" = 20mm
- šířka "C" = 22,7mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki 13033-3005
Polotovar pro výrobu vzduchového filtru
- vhodné pro výrobu jakéhokoliv typu a tvaru pěnového vzduchového filtru pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- materiál s velmi jemnou strukturou (mikrofiltr) pro vysokou účinnost filtrace vzduchu a perfektní úroveň ochrany motoru před poškozením vstupem nečistot do motoru
- filtrační materiál většinou používaný pro vlastní výrobu vzduchového filtru nebo vložky do klece vzduchového filtru
- lze přizpůsobovat a řezat dle potřeby a tvaru airboxu v motocyklu nebo držáku filtru
Vhodné pro všechny motocykly s pěnovým vzduchovým filtrem (offroad, trail, skútry, dual-sport, apod.)
Rozměry: 24x34cm
Výška materiálu: 10mm
Samostatná těsnění spojkového víka a těsnění víka zapalování PROX jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 5TA-15453-00
Yamaha 5TG-15453-00-00
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhradních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Pístní čepy (čep do pístu) pro montáž do pístu a ojnice
- alternativa k čepům renomovaných výrobců (levnou náhradou za originální díly - poskytují dobrou užitnou hodnotu - výhodný poměr cena/výkon).
- zaručují bezpečný a dlouhodobý provoz při standardních podmínkách
- nabízí hladký provoz při standardním provozu
Rozměry:
- vnější průměr = 18,05mm
- vnitřní průměr = 12,1mm
- délka čepu = 59,5mm
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Moto Guzzi 30153000
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Moto Guzzi 850 Breva / 06-11
Moto Guzzi 850 Griso / 06-11
Moto Guzzi 850 Norge / 06-11
Moto Guzzi 850 T5 / 89-05
Moto Guzzi 940 Bellagio / 07-12
Moto Guzzi 1000 Daytona ie Bip. / 94-96
Moto Guzzi 1000 Daytona ie Monop. / 94-96
Moto Guzzi 1000 Daytona RS / 97-01
Moto Guzzi 1000 Quota ie / 94-97
Moto Guzzi 1000 V10 Centauro / 97-01
Moto Guzzi 1000 V10 Centauro GT / 98-99
Moto Guzzi 1000 V10 Centauro Sport / 98-01
Moto Guzzi 1100 California / 94-96
Moto Guzzi 1100 California i / 94-00
Moto Guzzi 1100 California Aluminium / 03-04
Moto Guzzi 1100 California Aquila Nera / 09-12
Moto Guzzi 1100 California Classic / Touring / 06-12
Moto Guzzi 1100 California EV Evolution / 98-04
Moto Guzzi 1100 California EV / 05
Moto Guzzi 1100 California EV Evolution Tour. / 02-04
Moto Guzzi 1100 California i Jackal / 00-01
Moto Guzzi 1100 California EV Touring / 05-08
Moto Guzzi 1100 California Special / 99-02
Moto Guzzi 1100 California Titanium / 03-05
Moto Guzzi 1100 California Vintage / 06-13
Moto Guzzi 1100 Griso / 05-08
Moto Guzzi 1100 Quota ES / 98-01
Moto Guzzi 1100 Sport / 94-95
Moto Guzzi 1100 Sport ie / 96-00
Moto Guzzi 1100 Corsa / 99-00
Moto Guzzi 1100 Stone / 02-04
Moto Guzzi 1100 Stone / 05
Moto Guzzi 1100 Stone Metal / 02-03
Moto Guzzi 1100 Stone Touring/ 03-05
Moto Guzzi 1100 V11 Breva / 04-09
Moto Guzzi 1100 V11 / 02-03
Moto Guzzi 1100 V11 Cafe Sport / 04
Moto Guzzi 1100 V11 Coppa Italia / 04-05
Moto Guzzi 1100 V11 Le Mans / 02-05
Moto Guzzi 1100 V11 Le Mans Nero Corsa / 05
Moto Guzzi 1100 V11 Scura / 02-03
Moto Guzzi 1100 V11 Scura R / 05
Moto Guzzi 1100 V11 Sport / 98-01
Moto Guzzi 1100 V11 Sport Ballabio / 04-06
Moto Guzzi 1200 Breva / 07-12
Moto Guzzi 1200 Griso 8V 07-15
Moto Guzzi 1200 Griso 8V Special Edition / 10-15
Moto Guzzi 1200 Norge / 06-12
Moto Guzzi 1200 Norge GT 8V / 10-14
Moto Guzzi 1200 Sport 4V / 06-08
Moto Guzzi 1200 Sport 8V / Corsa / 09-13
Moto Guzzi 1200 Stelvio / 08-15
Moto Guzzi 1200 Stelvio NTX / 10-15
Moto Guzzi MGS-01 Corsa / 05-11
Filtr palivový/benzínový s prosklenným kovovým tělem
- dlouhá životnost díky použitým kovovým materiálům
- univerzální palivový filtr vhodný pro motocykly, čtyřkolky, mopedy, atd.
- průměr připojení 5/16" (8mm)
- materiál KOV/SKLO
Rozměry:
- průměr: 22mm
- celková délka: 63mm
- délka těla filtru: 31mm
Filtr palivový/benzínový
- univerzální palivový filtr vhodný pro motocykly, čtyřkolky, mopedy, atd.
- doporučeno pro tlakové systémy s palivovým čerpadlem
- průměr připojení 3/8" (10mm)
- materiál kov
Rozměry:
koncovky pro průměr hadice 10 mm
průměr filtru = 52 mm
rozteč koncovek = 103 mm
Filtr palivový/benzínový s prosklenným kovovým tělem
- dlouhá životnost díky použitým kovovým materiálům
- univerzální palivový filtr vhodný pro motocykly, čtyřkolky, mopedy, atd.
- průměr připojení 5/16" (8mm)
- materiál KOV/SKLO
Rozměry:
- průměr: 22mm
- celková délka: 63mm
- délka těla filtru: 33,5mm
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 35 mm
- vnější průměr "B" = 47 mm
- výška "H" = 7 mm
- provedení = dvoubřité
Tato sada simerinků nahrazuje originální díl (OEM Reference NO):
KTM 0760354773
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Jehla karburátoru DellOrto.
- rozměr jehly = X18
- délka jehly = mm
- pro karburátor = Dell' Orto PHBH, Dell' Orto PHPH
Jehla je italské výroby "Made in Italy" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Jehla karburátoru DellOrto.
- rozměr jehly = D56
- délka jehly = 52 mm
- pro karburátor = Dell' Orto PHBL, Dell' Orto VHST BS26 + BS28 + BD26 + BD28
Jehla je italské výroby "Made in Italy" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku