Pístní kroužek pro 2taktní motor od japonského výrobce RIK RIKEN
- vysocekvalitní pístní kroužky vyrobené z vysoce kvalitního pevného a zároveň pružného materiálu pro zajištění těsnosti mezi pístem a stěnou válce
- speciální materiál zajišťuje dokonalou funkčnost ve spalovací komoře motoru, kde jsou vystaveny tlaku hořících plynů a jejich vysoké teplotě
Rozměry:
- průměr (vrtání válce) = 51,00mm
- tloušťka (výška kroužku) = 1,5mm
Balení po 1 kuse
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Kroužek má ve volném stavu o něco větší vnější průměr než válec a pruží tak, aby pevně přiléhal ke stěnám válce a tím zajistil maximální těsnost - proveďte kontrolu vůle zámku pístních kroužků!
RIK RIKEN Corporation je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Pístní kroužky RIK RIKEN jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodné kroužky jsou osazovány v prvovýrobě.
Plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan.
Pístní kroužek pro 2taktní motor od japonského výrobce RIK RIKEN
- vysocekvalitní pístní kroužky vyrobené z vysoce kvalitního pevného a zároveň pružného materiálu pro zajištění těsnosti mezi pístem a stěnou válce
- speciální materiál zajišťuje dokonalou funkčnost ve spalovací komoře motoru, kde jsou vystaveny tlaku hořících plynů a jejich vysoké teplotě
Rozměry:
- průměr (vrtání válce) = 51,25mm
- tloušťka (výška kroužku) = 1,2mm
Balení po 1 kuse
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Kroužek má ve volném stavu o něco větší vnější průměr než válec a pruží tak, aby pevně přiléhal ke stěnám válce a tím zajistil maximální těsnost - proveďte kontrolu vůle zámku pístních kroužků!
RIK RIKEN Corporation je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Pístní kroužky RIK RIKEN jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodné kroužky jsou osazovány v prvovýrobě.
Plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan.
Pístní kroužek pro 2taktní motor od japonského výrobce RIK RIKEN
- vysocekvalitní pístní kroužky vyrobené z vysoce kvalitního pevného a zároveň pružného materiálu pro zajištění těsnosti mezi pístem a stěnou válce
- speciální materiál zajišťuje dokonalou funkčnost ve spalovací komoře motoru, kde jsou vystaveny tlaku hořících plynů a jejich vysoké teplotě
Rozměry:
- průměr (vrtání válce) = 51,50mm
- tloušťka (výška kroužku) = 1,2mm
Balení po 1 kuse
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Kroužek má ve volném stavu o něco větší vnější průměr než válec a pruží tak, aby pevně přiléhal ke stěnám válce a tím zajistil maximální těsnost - proveďte kontrolu vůle zámku pístních kroužků!
RIK RIKEN Corporation je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Pístní kroužky RIK RIKEN jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodné kroužky jsou osazovány v prvovýrobě.
Plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan.
Samostatná těsnění spojkového víka a těsnění víka zapalování jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki 11061-0259
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Multi 0812-130
Nissan 3R0-07615-0
Polaris 2520799
Polaris 3089996
Tohatsu 37-3R0076150
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Indian Scout / 15-19
Indian Scout Sixty / 17-19
Indian Scout Bobber / 18-19
Nissan NSF 15
Nissan NSF 20
Nissan NSF 25
Nissan NSF 30
Polaris 330 Trail Blazer / 12-13
Polaris 330 Trail Boss / 12-13
Polaris 400 Hawkeye HO 2x4 / 12-14
Polaris 400 Sportsman H.O. 4x4 / 12-14
Polaris 450 Sportsman H.O. / 18-19
Polaris 450 Sportsman H.O. Utility Edition / 18
Polaris 450 Sportsman HD 2x4 / 19
Polaris 500 Scrambler 4x4 / 12
Polaris 500 Sportsman HO / 12-13
Polaris 500 Sportsman Forest / Forest Tractor / 12-14
Polaris 500 Sportsman EFI Touring H.O. / 12-13
Polaris 550 Sportsman EFI / 11-14
Polaris 550 Sportsman EFI EPS / 11-14
Polaris 550 Sportsman Forest / 12-14
Polaris 550 Sportsman Touring EFI EPS / 11-14
Polaris 550 Sportsman X2 EFI / 11-13
Polaris 550 Sportsman X2 EFI INLT / EPS / LE UE / 14
Polaris 550 Sportsman XP EFI / 09-10
Polaris 550 Sportsman XP EFI LE Browning / EPS / 09-11
Polaris 550 Sportsman XP EFI w/EPS / 09-10
Polaris 550 Sportsman XP Touring EPS / 12
Polaris 550 Sportsman XP EPS HD INTL / 14
Polaris 570 Sportsman EFI / 14-18
Polaris 570 Sportsman EFI EPS / 14-18
Polaris 570 Sportsman Forest / 14-16
Polaris 570 Sportsman Forest EFI EPS / 14-16
Polaris 570 Sportsman EFI HD / 14-16
Polaris 570 Sportsman SP MD / 16-18
Polaris 570 Sportsman SP Touring / 16-19
Polaris 570 Sportsman EFI UTE HD / MD EPS / EUN / SP / Zug / 14-19
Polaris 570 Sportsman EFI X2 EPS / 16
Polaris 570 Sportsman Touring EFI / EPS / 14-19
Polaris 570 Sportsman Touring EFI INTL / 14-16
Polaris 570 Sportsman Touring Tractor EFI / 16
Polaris 570 Sportsman 6x6 / 18-19
Polaris 570 TR / 15
Polaris 850 Scrambler / 16-18
Polaris 850 Scrambler 48 / 19
Polaris 850 Sportsman X2 EFI LE / 11
Polaris 850 Sportsman XP EFI / 11
Polaris 850 Sportsman XP EFI EPS / 09-11
Polaris 850 Sportsman XP EFI LE Browning / 09-10
Polaris 850 Sportsman XP EFI LE Browning EPS / 11
Polaris 850 Sportsman XP EFI LE Nuclear Sunset / 09
Polaris 850 Sportsman XP EFI LE Orange Madness EPS / 11
Polaris 850 Sportsman XP H.O. / 12-13
Polaris 850 Sportsman XP H.O. EPS / 12-15
Polaris 850 Sportsman XP H.O. EPS LE / 13
Polaris 850 Sportsman Forest / 14-15
Polaris 850 Sportsman SP / 16-18
Polaris 850 Sportsman SP 48 / 19
Polaris 850 Sportsman High Lifter Edition / 18-19
Polaris 850 Sportsman Touring EFI EPS / 11
Polaris 850 Sportsman Touring EFI LE Super Graphite EPS / 11
Polaris 850 Sportsman Touring H.O. EPS / 12-15
Polaris 850 Sportsman Touring H.O. EPS LE / 13
Polaris 850 Sportsman Touring SP / 18-19
Polaris 850 Sportsman WV / 14
Polaris 1000 Scrambler HP H.O. EPS / 14-15
Polaris 1000 Scrambler HP H.O. EPS INTL / 14-15
Polaris 1000 Scrambler XP / 16-19
Polaris 1000 Scrambler XP Tractor / 19
Polaris 1000 Scrambler XP Zug / 19
Polaris 1000 Sportsman Touring XP / 18
Polaris 1000 Sportsman Touring / 16
Polaris 1000 Sportsman HL / 16
Polaris 1000 Sportsman XP / 16-19
Polaris 1000 Sportsman XP 48 / 19
Polaris 1000 Sportsman XP Hunter / 18
Polaris 1000 Sportsman XP High Lifting / 18-19
Polaris 1000 Sportsman XP Tractor / 19
Polaris 1000 Sportsman XP Zug / 19
Polaris 1000 Sportsman Touring Tractor / 19
Polaris 1000 Sportsman Touring XP / 19
Polaris 900 Ranger RZR XP / 11-19
Tohatsu MFS 15
Tohatsu MFS 20
Tohatsu MFS 25
Tohatsu MFS 30
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Bombardier 420256620
Bombardier 711256620
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Bombardier 500 Traxter / 99-05
Bombardier 500 Traxter XT / 99-04
Bombardier 500 Traxter XL 5 Speed / 99-05
Bombardier 500 Traxter Max 5 Speed Auto-Shift / 03-05
John Deere 500 Buck / 05
John Deere 500 Buck EX / EXT / 05
John Deere 500 Trail Buck / 05
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 26mm
- vnější průměr "B" = 37mm
- výška "H" = 7mm
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 30mm
- vnější průměr "B" = 55mm
- šířka "C" = 13mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 15mm
- vnější průměr "B" = 35mm
- šířka "C" = 11mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = zakryté
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od italské značky Athena
- jehlová ložiska Athena jsou vyráběna v Itálii stejným výrobcem, který dodává do prvovýroby italských značek
- jejich vysoká kvalita umožňuje méně častou údržbu při skvělém poměru ceny a kvality
- disponují kvalitními komponenty, které jsou použitelné v podmínkách s vysokou rychlostí otáčení za vysokých teplot i při náhlém zrychlení
- vnitřní průměr "A" = 14mm
- vnější průměr "B" = 18mm
- šířka "C" = 16,7mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 47030034000
Husqvarna 47030034000
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od italské značky Athena
- jehlová ložiska Athena jsou vyráběna v Itálii stejným výrobcem, který dodává do prvovýroby italských značek
- jejich vysoká kvalita umožňuje méně častou údržbu při skvělém poměru ceny a kvality
- disponují kvalitními komponenty, které jsou použitelné v podmínkách s vysokou rychlostí otáčení za vysokých teplot i při náhlém zrychlení
- vnitřní průměr "A" = 14mm
- vnější průměr "B" = 18mm
- šířka "C" = 16,7mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki 13033-1053
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky MTZ
- jehlová ložiska MTZ jsou vyráběna přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- vnitřní průměr "A" = 15mm
- vnější průměr "B" = 19mm
- šířka "C" = 20mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Suzuki 09263-15040
KTM 51030034000
Husqvarna 51030034000
Husaberg 51030034000
Gas-Gas 51030034000
Beta C06220300000
Aprilia
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky MTZ
- jehlová ložiska MTZ jsou vyráběna přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- vnitřní průměr "A" = 15mm
- vnější průměr "B" = 20mm
- šířka "C" = 18mm
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky MTZ
- jehlová ložiska MTZ jsou vyráběna přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- vnitřní průměr "A" = 16mm
- vnější průměr "B" = 21mm
- šířka "C" = 19,5mm
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky MTZ
- jehlová ložiska MTZ jsou vyráběna přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- vnitřní průměr "A" = 18mm
- vnější průměr "B" = 22mm
- šířka "C" = 22mm
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky MTZ
- jehlová ložiska MTZ jsou vyráběna přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- vnitřní průměr "A" = 18mm
- vnější průměr "B" = 23mm
- šířka "C" = 22mm
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku