Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Ducati 090549960
Ducati 44440034A
Ducati 44440035A
Ducati 44440038A
Ducati 44440171A
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Bimota 750 DB1,S,SR / 85-89
Bimota 851 Tesi 1D / 90-91
Bimota 900 DB2 / SR / 92-98
Bimota 900 DB3 / 95-99
Bimota 900 DB4 / 99-02
Bimota 900 Tesi 1D / 92-96
Bimota 1000 DB5 S,R / 05-15
Bimota 1000 DB6 Delirio / 06-15
Bimota 1000 Tesi 3D / Naked / 07-15
Bimota 1078 DB10 Bimotard / 11-15
Bimota 1078 RE / 11-15
Bimota 1078 DBX / 12-15
Bimota 1098 DB7 / 08-14
Bimota 1100 SB6 / R / 94-99
Bimota 1198 DB8 / 12-15
Bimota 1198 DB9 Brivido / 11-15
Bimota 1198 DB11,VLX / 12-14
Bimota 1200 DB12 Tourist / 12-14
Cagiva 350 Alazzurra TL,GT
Cagiva 650 Alazzurra Sports / 82-88
Cagiva 650 Alazzurra GT Sports / 82-88
Cagiva 750 Elefant / Lucky Explorer / 93-97
Cagiva 900 Elefant IE GT / Lucky Explorer / 90-92
Cagiva 900 Elefant / Luck Explorer / 93-97
Cagiva 900 Grand Canyon / 90-92
Gilera 125 Arcore
Gilera 150 Arcore
Ducati 350 Pantah
Ducati 350F3
Ducati 350 Indiana
Ducati 400SS Junior Super Sport / 92-94
Ducati 400 Monster (Japan Only) / 01-08
Ducati 400 Monster Dark (Japan Only) / 02-05
Ducati 400 Scrambler Sixty2 / 16
Ducati 600 Monster / 93-01
Ducati 600SL Pantah Sports / 81-85
Ducati 600SS / 93-98
Ducati 620 Monster i.e. / 03-06
Ducati 620 Monster Dark i.e. / 04-05
Ducati 620 Monster Dark / 06
Ducati 620 Monster Dark MD Monodisco / 04
Ducati 620 S Monster i.e. / 02-03
Ducati 620 Multistrada / 06
Ducati 620 Multistrada Dark / 06
Ducati 620 Sport / 03
Ducati 650 Indiana Custom / 86-88
Ducati 659 Monster (Australia Only) / 11-14
Ducati 695 Monster / 07-08
Ducati 696 Monster / 09-14
Ducati 748 Biposto / 95-99
Ducati 748SP / 94-98
Ducati 748SPS / 99
Ducati 748 / 01-03
Ducati 748 R / S / 00-02
Ducati 749 / 03-06
Ducati 749R / 04-06
Ducati 749S / 03-06
Ducati 750 F1 MKII / 85-87
Ducati 750 Paso / 86-90
Ducati 750 Sport / 88-90
Ducati 750 Sport / 01-02
Ducati 750SS / 91-02
Ducati 750 Indiana Custom / 87-88
Ducati 750 Monster / 96-01
Ducati 750 Monster i.e. / 02
Ducati 750 Monster i.e. Dark / 02
Ducati 795 Monster / 12-15
Ducati 796 Monster / 11-15
Ducati 796 Hypermotard / 10-12
Ducati 796 Monster / 17
Ducati 797 Monster / 18
Ducati 797 Monster + / 18
Ducati 800 Monster i.e. / 03-04
Ducati 800 Monster S2R / 05-07
Ducati 800 Monster Dark S2R / 05-06
Ducati 800 Scrambler Cafe Racer / 18-19
Ducati 800 Scrambler Classic / 15-18
Ducati 800 Scramer Desert Sled / 18-19
Ducati 800 Scrambler Flat Track Pro / 15-16
Ducati 800 Scrambler Full Throttle / 15-19
Ducati 800 Scrambler Icon / 15-19
Ducati 800 Scrambler Urban Enduro / 15-16
Ducati 800 Scrambler Mach 2 / 17-18
Ducati 800 Sport / 03
Ducati 800 SS / 03-07
Ducati 821 Hypermotard / SP / 13-18
Ducati 821 Hyperstrada / 13-18
Ducati 821 Monster / Dark / Stripe / 14-17
Ducati 848 / 08-10
Ducati 848 Evo / 11-13
Ducati 848 Evo Corse Special Edition / 12-13
Ducati 848 Streetfighter / 12-16
Ducati 851 Strada / 89-92
Ducati 888 Strada / 92-94
Ducati 900 Monster / 93-01
Ducati 900 Monster i.e. / 02
Ducati 900 Monster i.e. Dark / 02
Ducati 900 MH / 01
Ducati 900 S Monster / 98
Ducati 900 S2 / 79-85
Ducati 900 Sport / 02
Ducati 900 Super Sport / 90-02
Ducati 900 Super Light / 92-97
Ducati 900 FE / 98
Ducati 906 Paso Sports / 88-91
Ducati 907 I.E. / 90-93
Ducati 916 Monster S4 / 01-03
Ducati 916 Strada/Biposto/SP / 93-98
Ducati 916 SPS / 93
Ducati 916 Senna / 96-98
Ducati 916 SPS Fogarty Replica (Ltd. Edition) / 99
Ducati 916 ST4 / 99-03
Ducati 939 Hypermotard / 16-19
Ducati 939 Hypermotard SP / 16-19
Ducati 939 Hyperstrada / 16-18
Ducati 939 Supersport / 17-19
Ducati 939 Supersport S / 17-19
Ducati 944 ST2 / 97-03
Ducati 950 Hypermotord / 19
Ducati 950 Multistrada / 18
Ducati 989 Desmosedici RR / 08
Ducati 992 S2R 1000 / 06
Ducati 992 ST3 / 04-07
Ducati 992 ST3 S (ABS) (USA) / 07
Ducati 996 Biposto / 99
Ducati 996 Monster S4R / 04-06
Ducati 996 SPS / 99
Ducati 996 / 00-01
Ducati 996R / 01
Ducati 996S / 01
Ducati 996 Sport Touring 4S / 01
Ducati 996 ST4 S / 02-05
Ducati 996 ST4 S (ABS) / 03-05
Ducati 998 / 02-03
Ducati 998R, S / 02
Ducati 998 Monster S4R Testastretta / 07-08
Ducati 998 Monster S4R Testastretta S / 07-08
Ducati 998 Monster S4R Tricolore S / 08
Ducati 999 / 03-06
Ducati 999R,S / 03-06
Ducati 1000DS / 04-06
Ducati 1000DS S / 05-06
Ducati 1000GT Sportclassic / 07-10
Ducati 1000GT Sportclassic Touring / 09
Ducati 1000 Monster i.e. / 03-05
Ducati 1000 S Monster i.e. / 04-05
Ducati 1000 Monster S2R / 07-08
Ducati 1000 SS / 03-05
Ducati 1000 Sport / 06
Ducati 1000 Sport S / 07-09
Ducati 1000 Sport Biposto / 07-08
Ducati 1000 Sport Monoposto (Japan Only) / 07
Ducati 1000 Smart / 06
Ducati 1098 07-08
Ducati 1098 R, S / 07-08
Ducati 1099 Streetfighter, S / 09-13
Ducati 1100 Monster / 08-10
Ducati 1100 Monster Evo / 11-13
Ducati 1100 Monster S / 08-10
Ducati 1100 Monster Diesel / 13-14
Ducati 1100 Multistrada, S / 07-09
Ducati 1100 Hypermotard / S 08-09
Ducati 1100 Hypermotard Evo / 10-11
Ducati 1100 Hypermotard Evo / 12
Ducati 1100 Hypermotard SP Evo / 10-11
Ducati 1100 Hypermotard SP Evo Corse Edition / 12
Ducati 1198 / 09-10
Ducati 1198R / 09
Ducati 1198R Corse SE / 10
Ducati 1198S / 09-10
Ducati 1198S Corse SE / 10
Ducati 1198SP / 11
Ducati 1198 Diavel / 11-18
Ducati 1198 Diavel AMG / 12
Ducati 1198 Diavel Carbon / 11-18
Ducati 1198 Diavel Cromo / 12-14
Ducati 1198 Diavel Dark / 13-14
Ducati 1198 Diavel Strada / 13-15
Ducati 1198 Diavel Titamium / 16
Ducati 1200 Monster / 14-19
Ducati 1200 Monster S / 14-19
Ducati 1200 Monster S Stripe / 16-17
Ducati 1200 Monster R / 16-19
Ducati 1200 Multistrada / 10-16
Ducati 1200 Multistrada DVT / 16
Ducati 1200 Multistrada DVT Sport Pack / 16
Ducati 1200 Multistrada DVT Urban Pack / 16
Ducati 1200 Multistrada Enduro / 16-18
Ducati 1200 Multistrada Enduro Pro / 18
Ducati 1200 Multistrada S / 10-17
Ducati 1200 Multistrada S DVT / 16
Ducati 1200 Multistrada S DVT Urban Pack / 16
Ducati 1200 Multistrada S GT / 10-16
Ducati 1200 Multistrada S Pikes Peak / 12-17
Ducati 1200 Multistrada S Touring / 10-17
Ducati 1200 Multistrada S Touring D-Air / 15-17
Ducati 1200 Multistrada S Touring D-Air DVT / 16
Ducati 1262 Xdiavel / 16-17
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Harley Davidson 63793-01K
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Harley Davidson VRSCA V-Rod / 02-06
Harley Davidson VRSCAW V-Rod (EFI) / 07-09
Harley Davidson VRSCB V-Rod / 04-05
Harley Davidson VRSCD Night Rod / 06
Harley Davidson VRSCD Night Rod (EFI) / 07-08
Harley Davidson VRSCDX Night Rod Special (EFI) / 07-17
Harley Davidson VRSCDX V-Rod 10th Anniversary Edition / 12
Harley Davidson VRSCF V-Rod Muscle / 09-17
Harley Davidson VRSCR Street Rod / 06
Harley Davidson VRSCR Street Rod (EFI) / 07
Harley Davidson VRSCSE Screamin' Eagle V-Rod / 05
Harley Davidson VRSCX (EFI) / 07
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Aprilia 0956745
Buell Q1064.1AM
Can-Am 420956745
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Aprilia 1000cc Aprilia Long Filter for use with Extended Filter Cover / 04-10
Buell 1125 CR / 09-10
Buell 1125 R / 09-10
Can-Am 990 GS Spyder / 08
Can-Am 990 GS Spyder SE5 / 09
Can-Am 990 GS Spyder SM5 / 09
Can-Am 990 RS Spyder SM5 / 10-12
Can-Am 990 RS Spyder SE5 / 10-12
Can-Am 990 RT Spyder SE5 / 10-12
Can-Am 990 RT Spyder SM5 / 10-12
Can-Am 990 RT Spyder SM5 LTD / 11-12
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Hyosung 16510HP8900HAS
Suzuki 16510-61A31
Suzuki 16510-96J00
Gladiator 0180-011300-0B00
Linhai 35223
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
CF Moto CF500 - 3
CF Moto CF500 - 5 / 5A
CF Moto CF118 Engine 500cc
CF Moto 700 X-Lander
Goes 450X
Goes 520 Max
Goes 520 CUV UTX
Goes 625i X6 Max 4x4
Goes 625i X6 Max 4x4 Ltd.
Goes 725i S
Hyosung TE450 (ATV) / 08-11
Apache 500 RLX 4x4 Landowner
Quadzilla 500 XLC
Quadzilla 500 CUV E 2x4 / 4x4
Quadzilla 500 ES 4x4
Quadzilla 500 RS5 2x4 / 4x4
Quadzilla 600 RS 6 EFI
New Force 500L Hunter
Linhai 500
Linhai 550
Linhai T-Boss
Linhai Promax
Journeyman Gladiator 510
Journeyman Gladiator 530
Journeyman Gladiator X5
Journeyman Gladiator X6
Gladiator RX510
Gladiator RX530
Gladiator X550
Gladiator UTV 530
Gladiator UTV 630 EFI
Gladiator Z6
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 37mm
- výška "H" = 6mm
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 40mm
- výška "H" = 7mm
Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference NO):
Yamaha 93102-20485
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 38mm
- výška "H" = 7mm
Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference NO):
Yamaha 93102-22419
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Pístní kroužek pro 2taktní motor od japonského výrobce RIK RIKEN
- vysocekvalitní pístní kroužky vyrobené z vysoce kvalitního pevného a zároveň pružného materiálu pro zajištění těsnosti mezi pístem a stěnou válce
- speciální materiál zajišťuje dokonalou funkčnost ve spalovací komoře motoru, kde jsou vystaveny tlaku hořících plynů a jejich vysoké teplotě
Rozměry:
- průměr (vrtání válce) = 45,25mm
- tloušťka (výška kroužku) = 1,5mm
Balení po 1 kuse
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Kroužek má ve volném stavu o něco větší vnější průměr než válec a pruží tak, aby pevně přiléhal ke stěnám válce a tím zajistil maximální těsnost - proveďte kontrolu vůle zámku pístních kroužků!
RIK RIKEN Corporation je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Pístní kroužky RIK RIKEN jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodné kroužky jsou osazovány v prvovýrobě.
Plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan.
Pístní kroužek pro 2taktní motor od japonského výrobce RIK RIKEN
- vysocekvalitní pístní kroužky vyrobené z vysoce kvalitního pevného a zároveň pružného materiálu pro zajištění těsnosti mezi pístem a stěnou válce
- speciální materiál zajišťuje dokonalou funkčnost ve spalovací komoře motoru, kde jsou vystaveny tlaku hořících plynů a jejich vysoké teplotě
Rozměry:
- průměr (vrtání válce) = 45,50mm
- tloušťka (výška kroužku) = 1,5mm
Balení po 1 kuse
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Kroužek má ve volném stavu o něco větší vnější průměr než válec a pruží tak, aby pevně přiléhal ke stěnám válce a tím zajistil maximální těsnost - proveďte kontrolu vůle zámku pístních kroužků!
RIK RIKEN Corporation je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Pístní kroužky RIK RIKEN jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodné kroužky jsou osazovány v prvovýrobě.
Plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan.
Pístní kroužek pro 2taktní motor od japonského výrobce RIK RIKEN
- vysocekvalitní pístní kroužky vyrobené z vysoce kvalitního pevného a zároveň pružného materiálu pro zajištění těsnosti mezi pístem a stěnou válce
- speciální materiál zajišťuje dokonalou funkčnost ve spalovací komoře motoru, kde jsou vystaveny tlaku hořících plynů a jejich vysoké teplotě
Rozměry:
- průměr (vrtání válce) = 45,75mm
- tloušťka (výška kroužku) = 1,5mm
Balení po 1 kuse
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Kroužek má ve volném stavu o něco větší vnější průměr než válec a pruží tak, aby pevně přiléhal ke stěnám válce a tím zajistil maximální těsnost - proveďte kontrolu vůle zámku pístních kroužků!
RIK RIKEN Corporation je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Pístní kroužky RIK RIKEN jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodné kroužky jsou osazovány v prvovýrobě.
Plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan.
Pístní kroužek pro 2taktní motor od japonského výrobce RIK RIKEN
- vysocekvalitní pístní kroužky vyrobené z vysoce kvalitního pevného a zároveň pružného materiálu pro zajištění těsnosti mezi pístem a stěnou válce
- speciální materiál zajišťuje dokonalou funkčnost ve spalovací komoře motoru, kde jsou vystaveny tlaku hořících plynů a jejich vysoké teplotě
Rozměry:
- průměr (vrtání válce) = 46,00mm
- tloušťka (výška kroužku) = 1,5mm
Balení po 1 kuse
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Kroužek má ve volném stavu o něco větší vnější průměr než válec a pruží tak, aby pevně přiléhal ke stěnám válce a tím zajistil maximální těsnost - proveďte kontrolu vůle zámku pístních kroužků!
RIK RIKEN Corporation je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Pístní kroužky RIK RIKEN jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodné kroužky jsou osazovány v prvovýrobě.
Plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan.
Pístní kroužek pro 2taktní motor od japonského výrobce RIK RIKEN
- vysocekvalitní pístní kroužky vyrobené z vysoce kvalitního pevného a zároveň pružného materiálu pro zajištění těsnosti mezi pístem a stěnou válce
- speciální materiál zajišťuje dokonalou funkčnost ve spalovací komoře motoru, kde jsou vystaveny tlaku hořících plynů a jejich vysoké teplotě
Rozměry:
- průměr (vrtání válce) = 46,25mm
- tloušťka (výška kroužku) = 1,5mm
Balení po 1 kuse
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Kroužek má ve volném stavu o něco větší vnější průměr než válec a pruží tak, aby pevně přiléhal ke stěnám válce a tím zajistil maximální těsnost - proveďte kontrolu vůle zámku pístních kroužků!
RIK RIKEN Corporation je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Pístní kroužky RIK RIKEN jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodné kroužky jsou osazovány v prvovýrobě.
Plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan.
Pístní kroužek pro 2taktní motor od japonského výrobce RIK RIKEN
- vysocekvalitní pístní kroužky vyrobené z vysoce kvalitního pevného a zároveň pružného materiálu pro zajištění těsnosti mezi pístem a stěnou válce
- speciální materiál zajišťuje dokonalou funkčnost ve spalovací komoře motoru, kde jsou vystaveny tlaku hořících plynů a jejich vysoké teplotě
Rozměry:
- průměr (vrtání válce) = 46,50mm
- tloušťka (výška kroužku) = 1,5mm
Balení po 1 kuse
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Kroužek má ve volném stavu o něco větší vnější průměr než válec a pruží tak, aby pevně přiléhal ke stěnám válce a tím zajistil maximální těsnost - proveďte kontrolu vůle zámku pístních kroužků!
RIK RIKEN Corporation je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Pístní kroužky RIK RIKEN jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodné kroužky jsou osazovány v prvovýrobě.
Plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan.
Pístní kroužek pro 2taktní motor od japonského výrobce RIK RIKEN
- vysocekvalitní pístní kroužky vyrobené z vysoce kvalitního pevného a zároveň pružného materiálu pro zajištění těsnosti mezi pístem a stěnou válce
- speciální materiál zajišťuje dokonalou funkčnost ve spalovací komoře motoru, kde jsou vystaveny tlaku hořících plynů a jejich vysoké teplotě
Rozměry:
- průměr (vrtání válce) = 46,75mm
- tloušťka (výška kroužku) = 1,5mm
Balení po 1 kuse
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Kroužek má ve volném stavu o něco větší vnější průměr než válec a pruží tak, aby pevně přiléhal ke stěnám válce a tím zajistil maximální těsnost - proveďte kontrolu vůle zámku pístních kroužků!
RIK RIKEN Corporation je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Pístní kroužky RIK RIKEN jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodné kroužky jsou osazovány v prvovýrobě.
Plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan.
Pístní kroužek pro 2taktní motor od japonského výrobce RIK RIKEN
- vysocekvalitní pístní kroužky vyrobené z vysoce kvalitního pevného a zároveň pružného materiálu pro zajištění těsnosti mezi pístem a stěnou válce
- speciální materiál zajišťuje dokonalou funkčnost ve spalovací komoře motoru, kde jsou vystaveny tlaku hořících plynů a jejich vysoké teplotě
Rozměry:
- průměr (vrtání válce) = 47,00mm
- tloušťka (výška kroužku) = 1,5mm
Balení po 1 kuse
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Kroužek má ve volném stavu o něco větší vnější průměr než válec a pruží tak, aby pevně přiléhal ke stěnám válce a tím zajistil maximální těsnost - proveďte kontrolu vůle zámku pístních kroužků!
RIK RIKEN Corporation je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Pístní kroužky RIK RIKEN jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodné kroužky jsou osazovány v prvovýrobě.
Plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan.
Pístní kroužek pro 2taktní motor od japonského výrobce RIK RIKEN
- vysocekvalitní pístní kroužky vyrobené z vysoce kvalitního pevného a zároveň pružného materiálu pro zajištění těsnosti mezi pístem a stěnou válce
- speciální materiál zajišťuje dokonalou funkčnost ve spalovací komoře motoru, kde jsou vystaveny tlaku hořících plynů a jejich vysoké teplotě
Rozměry:
- průměr (vrtání válce) = 49,00mm
- tloušťka (výška kroužku) = 1,2mm
Balení po 1 kuse
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Kroužek má ve volném stavu o něco větší vnější průměr než válec a pruží tak, aby pevně přiléhal ke stěnám válce a tím zajistil maximální těsnost - proveďte kontrolu vůle zámku pístních kroužků!
RIK RIKEN Corporation je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Pístní kroužky RIK RIKEN jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodné kroužky jsou osazovány v prvovýrobě.
Plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku