Pístní čepy (čep do pístu) Prox pro montáž do pístu a ojnice
- dokonale přesné čepy nejvyšší kvality od originálních výrobců z Japonska
- disponují vynikající pevností, odolností a rozměrovou stálostí
- díky své vysoké kvalitě a vynikajícímu technologickému zpracován jsou dokonalou náhradou a ekvivalentem za čepy originální
Nabízí dlouhou životnost i v namáhaných místech, neboť velmi dobře odolávají extrémnímu zatížení v závodních podmínkách.
Tento pístní čep nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Zesílené spojkové pružiny (Heavy Duty) jako náhrada za originální pružiny spojky
- spojkové pružiny s vyšší tuhostí ve srovnání s originálními pružinami, vytvářejí vyšší kontaktní tlak než originální pružiny, čímž si delší dobu udržují pružnost pro dokonalý záběr spojky
- zabraňují prokluzování spojky a nabízí lepší kontrolu při ovládání spojky
Pružiny jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu (síla, průměr drátu a rozměry se mohou lišit od originálních pružin).
Počet kusů v balení: 6 ks
Rozměry pružin:
A = mm
B = mm
C = mm
D = mm
Poznámka - při výměně spojkových lamel je vhodné provést výměnu i spojkových pružin, které většinou neplní dokonalou funkci z důvodu jejich mechanického opotřebení i předchozího velkého tepelného zatížení.
Spojkové lamely plechové nebo spojkové lamely s obložením je nutno objednat samostatně.
Zesílené spojkové pružiny (Heavy Duty) jako náhrada za originální pružiny spojky
- spojkové pružiny s vyšší tuhostí ve srovnání s originálními pružinami, vytvářejí vyšší kontaktní tlak než originální pružiny, čímž si delší dobu udržují pružnost pro dokonalý záběr spojky
- zabraňují prokluzování spojky a nabízí lepší kontrolu při ovládání spojky
Pružiny jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu (síla, průměr drátu a rozměry se mohou lišit od originálních pružin).
Počet kusů v balení: 6ks
Rozměry pružin:
Vnější průměr "A" = 20mm
Vnitřní průměr "B" = 15mm
Celková výška "C" = 41mm
Průměr drátu "D" = 2,5mm
Poznámka - při výměně spojkových lamel je vhodné provést výměnu i spojkových pružin, které většinou neplní dokonalou funkci z důvodu jejich mechanického opotřebení i předchozího velkého tepelného zatížení.
Spojkové lamely plechové nebo spojkové lamely s obložením je nutno objednat samostatně.
Vysokotlaké víčko chladiče od značky IROD
- určeno pro závodní použití, neboť disponuje zvýšenou tlakovou odolností oproti originálnímu dílu
- horní hranice tlaku až 1,8 bar, což při velké zátěži motoru v terénu udrží chladící kapalinu pod bodem varu a tím zajistí neustálé chlazení motoru a může tak odvrátit případné "vyvaření" chladící kapaliny a následné vážné poškození motoru
- tato zátka chladiče nahrazuje originální uzávěr chladiče a snižuje ztráty chladicí kapaliny v důsledku přehřátí při závodní jízdě
- při použití víčka s vyšší hodnotou tlaku je nutný perfektní technický stav a plná fukčnost motocyklu!
- vhodné pro motocykly KTM, Husaberg, Husqvarna, Beta, Gas-Gas, Sherco, TM a další
Průměr vnitřní plochy (s těsněním do hrdla chladiče): 25mm
Upozornění: před instalací je potřeba zkontrolovat hodnotu meze tlaku víčka chladiče v manuálu motocyklu daného typu a roku výroby.
Vhodnost použití pro daný model a rok výroby dle průměru hrdla chladiče a hodnoty tlaku dle manuálu výrobce motocyklu.
Toto víčko chladiče je možné použít jako náhrada za originální díl:
KTM 77335016000
KTM 58035016000
KTM 59035009000
Husqvarna 77335016000
Husaberg 77335016000
Beta 020391110000
Moto TM 23010
Moto TM 23024
Sherco 3265
Husqvarna 8000A7979
Husqvarna 800043714
Husqvarna 8000A7991
Vhodné pro motocykly (Pozor! mezní tlaková hranice se může lišit oproti originálnímu dílu):
KTM 60SX
KTM 65SX
KTM 85SX
KTM 125SX
KTM 150SX
KTM 250SX
KTM 380SX
KTM 250SXF
KTM 350SXF
KTM 400SX
KTM 450SXF
KTM 500SXF
KTM 540SXC
KTM 300MXC
KTM 125EXC
KTM 200EXC
KTM 250EXC
KTM 300EXC
KTM 360EXC
KTM 380EXC
KTM 250EXCF
KTM 350EXCF
KTM 400EXC
KTM 450EXC
KTM 500EXC
KTM 530EXC
KTM 450SMR
KTM 450SX ATV
KTM 505SX ATV
KTM 640 Duke
KTM 620 LC4 Supermoto
KTM 620 LC4 Super Competition
KTM 620 EGS
KTM 620 SX
KTM 640 LC4
KTM 640 LC4 Adventure
KTM 400 LC4
KTM 400 Duke
KTM 125 LC2 Sting
KTM 625 SXC
KTM 625 SMC
KTM 660 SMC
KTM 660 Rallye
KTM 450 Rallye
KTM 950 Adventure
KTM 990 Adventure
Beta RR250
Beta RR300
Beta RR350
Beta RR390
Beta RR430
Beta RR480
Sherco SE250
Sherco SE300
Sherco SEF250
Sherco SEF300
Sherco SEF450
Sherco SEF500
Sherco Enduro 2.5i
Sherco Enduro 3.0i
vhodné pro jednotlivé modely KTM od 1992 do 2016
Vysokotlaké víčko chladiče od značky IROD
- určeno pro závodní použití, neboť disponuje zvýšenou tlakovou odolností oproti originálnímu dílu
- horní hranice tlaku až 2,0 bar, což při velké zátěži motoru v terénu udrží chladící kapalinu pod bodem varu a tím zajistí neustálé chlazení motoru a může tak odvrátit případné "vyvaření" chladící kapaliny a následné vážné poškození motoru
- tato zátka chladiče nahrazuje originální uzávěr chladiče a snižuje ztráty chladicí kapaliny v důsledku přehřátí při závodní jízdě
- při použití víčka s vyšší hodnotou tlaku je nutný perfektní technický stav a plná fukčnost motocyklu!
- vhodné pro motocykly KTM, Husaberg, Husqvarna, Beta, Gas-Gas, Sherco, TM a další
-provedení černé a stříbrné
Průměr vnitřní plochy (s těsněním do hrdla chladiče): 25mm
Upozornění: před instalací je potřeba zkontrolovat hodnotu meze tlaku víčka chladiče v manuálu motocyklu daného typu a roku výroby.
Vhodnost použití pro daný model a rok výroby dle průměru hrdla chladiče a hodnoty tlaku dle manuálu výrobce motocyklu.
Toto víčko chladiče je možné použít jako náhrada za originální díl:
KTM 77335016000
KTM 58035016000
KTM 59035009000
Husqvarna 77335016000
Husaberg 77335016000
Beta 020391110000
Moto TM 23010
Moto TM 23024
Sherco 3265
Husqvarna 8000A7979
Husqvarna 800043714
Husqvarna 8000A7991
Vhodné pro motocykly (Pozor! mezní tlaková hranice se může lišit oproti originálnímu dílu):
KTM 60SX
KTM 65SX
KTM 85SX
KTM 125SX
KTM 150SX
KTM 250SX
KTM 380SX
KTM 250SXF
KTM 350SXF
KTM 400SX
KTM 450SXF
KTM 500SXF
KTM 540SXC
KTM 300MXC
KTM 125EXC
KTM 200EXC
KTM 250EXC
KTM 300EXC
KTM 360EXC
KTM 380EXC
KTM 250EXCF
KTM 350EXCF
KTM 400EXC
KTM 450EXC
KTM 500EXC
KTM 530EXC
KTM 450SMR
KTM 450SX ATV
KTM 505SX ATV
KTM 640 Duke
KTM 620 LC4 Supermoto
KTM 620 LC4 Super Competition
KTM 620 EGS
KTM 620 SX
KTM 640 LC4
KTM 640 LC4 Adventure
KTM 400 LC4
KTM 400 Duke
KTM 125 LC2 Sting
KTM 625 SXC
KTM 625 SMC
KTM 660 SMC
KTM 660 Rallye
KTM 450 Rallye
KTM 950 Adventure
KTM 990 Adventure
Beta RR250
Beta RR300
Beta RR350
Beta RR390
Beta RR430
Beta RR480
Sherco SE250
Sherco SE300
Sherco SEF250
Sherco SEF300
Sherco SEF450
Sherco SEF500
Sherco Enduro 2.5i
Sherco Enduro 3.0i
vhodné pro jednotlivé modely KTM od 1992 do 2016
Vysokotlaké víčko chladiče od značky IROD
- určeno pro závodní použití, neboť disponuje zvýšenou tlakovou odolností oproti originálnímu dílu
- horní hranice tlaku až 1,8 bar, což při velké zátěži motoru v terénu udrží chladící kapalinu pod bodem varu a tím zajistí neustálé chlazení motoru a může tak odvrátit případné "vyvaření" chladící kapaliny a následné vážné poškození motoru
- tato zátka chladiče nahrazuje originální uzávěr chladiče a snižuje ztráty chladicí kapaliny v důsledku přehřátí při závodní jízdě
- při použití víčka s vyšší hodnotou tlaku je nutný perfektní technický stav a plná fukčnost motocyklu!
Průměr vnitřní plochy (s těsněním do hrdla chladiče): 28,5mm
Upozornění: před instalací je potřeba zkontrolovat hodnotu meze tlaku víčka chladiče v manuálu motocyklu daného typu a roku výroby.
Vhodnost použití pro daný model a rok výroby dle průměru hrdla chladiče a hodnoty tlaku dle manuálu výrobce motocyklu.
Vhodné pro motocykly (Pozor! mezní tlaková hranice se může lišit oproti originálnímu dílu):
Honda CR85+CR125+CR250+CR500
Honda CRF150R+CRF250R+CRF450R+CRF250X+CRF450X
Honda XR400+XR600+CRF110+CRF125F
Honda TRX400+TRX420+TRX450 a další
Kawasaki KX65+KX85+KX125+KX250
Kawasaki KXF250+KXF450
Kawasaki KLX450R+KVF360 Prairie+KVF650 Prairie+KVF700 Prairie a další
Suzuki RM85+RM125+RM250
Suzuki RMZ250+RMZ450+RMX450Z
Suzuki DRZ400+LTZ400+LTR450 a další
Yamaha YZ65+YZ80+YZ85+YZ125+YZ250
Yamaha YZF250+YZF400+YZF426+YZF450+WRF250+WRF400+WRF426+WRF450
Yamaha YRM125 Grizzly +YRM350 Grizzly +YFM450 Grizzly+YFM700 Grizzly+YFM250 Raptor+YFM350 RaptorYFM450 Raptor+YFM660 Raptor+YRM700 Raptor+YFZ450R+YFZ350 Banshee a další
starší modely Husqvarna
starší modely KTM
Vysokotlaké víčko chladiče od značky IROD
- určeno pro závodní použití, neboť disponuje zvýšenou tlakovou odolností oproti originálnímu dílu
- horní hranice tlaku až 2,0 bar, což při velké zátěži motoru v terénu udrží chladící kapalinu pod bodem varu a tím zajistí neustálé chlazení motoru a může tak odvrátit případné "vyvaření" chladící kapaliny a následné vážné poškození motoru
- tato zátka chladiče nahrazuje originální uzávěr chladiče a snižuje ztráty chladicí kapaliny v důsledku přehřátí při závodní jízdě
- při použití víčka s vyšší hodnotou tlaku je nutný perfektní technický stav a plná fukčnost motocyklu!
Průměr vnitřní plochy (s těsněním do hrdla chladiče): 28,5mm
Upozornění: před instalací je potřeba zkontrolovat hodnotu meze tlaku víčka chladiče v manuálu motocyklu daného typu a roku výroby.
Vhodnost použití pro daný model a rok výroby dle průměru hrdla chladiče a hodnoty tlaku dle manuálu výrobce motocyklu.
Vhodné pro motocykly (Pozor! mezní tlaková hranice se může lišit oproti originálnímu dílu):
Honda CR85+CR125+CR250+CR500
Honda CRF150R+CRF250R+CRF450R+CRF250X+CRF450X
Honda XR400+XR600+CRF110+CRF125F
Honda TRX400+TRX420+TRX450 a další
Kawasaki KX65+KX85+KX125+KX250
Kawasaki KXF250+KXF450
Kawasaki KLX450R+KVF360 Prairie+KVF650 Prairie+KVF700 Prairie a další
Suzuki RM85+RM125+RM250
Suzuki RMZ250+RMZ450+RMX450Z
Suzuki DRZ400+LTZ400+LTR450 a další
Yamaha YZ65+YZ80+YZ85+YZ125+YZ250
Yamaha YZF250+YZF400+YZF426+YZF450+WRF250+WRF400+WRF426+WRF450
Yamaha YRM125 Grizzly +YRM350 Grizzly +YFM450 Grizzly+YFM700 Grizzly+YFM250 Raptor+YFM350 RaptorYFM450 Raptor+YFM660 Raptor+YRM700 Raptor+YFZ450R+YFZ350 Banshee a další
starší modely Husqvarna
starší modely KTM
Pěnové vzduchové filtry od belgické značky DT-1 disponují velmi vysokou technologickou úrovní:
- dvě vrstvy kvalitního materiálu zabezpečují dokonalou filtraci;
- unikátní "super-seal" základna s neoprenovým povrchem zajišťuje nejlepší a nejčistší těsnící efekt na trhu bez potřeby vazelíny
- vyrobeny z vícevrstvého pěnového materiálu nejvyšší kvality
- vysoká přesnost zpracování zaručuje plnohodnotnou náhradu za originální filtr
- ruční výroba v Belgii s více než 30letou tradicí
- speciální lepidlo zabezpečuje pevnost a odolnost tvaru - švy se nebudou rozpadat ani po delším používání a několikanásobném procesu čištění
Jejich většinou upravená a zdokonalená konstrukce zvyšuje průtok vzduchu a výkon motoru, proto filtry DT-1 používají jezdci nejvyšší světové úrovně: Cairoli, Reed, Stewart, Philippaerts, Millsaps, Frossard, De Dycker a další.
Tento filtr nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki 11013-0001
Pro dokonalou funkci filtrace a prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní kapaliny na mazání pěnových vzduchových filtrů (DT1 Super Seal Foam Filter Oil - obj. kód DT-OLIE).
Pro prodloužení životnosti pěnového filtru je doporučeno použití správného přípravku na mytí pěnových vzduchový filtrů (DT1 Racing Super Seal Foam Filter Bio Cleaner - obj. kód DT-CLEANER), který nepoškozuje strukturu pěnového materiálu jako běžné chemické čistící přípravky pro domácí použití, či ředidla a jiné chemikálie.
Hadice palivová 5mm = 3/16"
- pro benzíny, oleje a další provozní kapaliny
- určena pro beztlakou dopravu benzinů, olejů, vody a vzduchu
- vhodná pro všechny motocykly, čtyřkolky, skútry, pitbike a minibike
Vnitřní průměr: 4,9mm
Vnější průměr: 8mm
Délka: 10m
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 38mm
- vnější průměr "B" = 52mm
- výška "H" = 8mm
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 40mm
- vnější průměr "B" = 80mm
- šířka "C" = 18mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Přípravek pro demontáž (stahování) setrvačníku zapalování
- stahovací přípravek rotoru, magneta zapalování pro motocykly a čtyřkolky
- vysoká kvalita zpracování s vysokou pevností a odolností
- tepelně zušlechtěno a zpracovano pro zvýšenou trvanlivost a životnost
Rozměry (parametry) stahováku:
M27 x 1,25 - PRAVÝ ZÁVIT
+
M26 x 1,50 - PRAVÝ ZÁVIT
Vhodné pro motocykly a skútry vybavené zapalováním Bosch, Motoplat nebo Ducati.
Pístní kroužek pro 2taktní motor od japonského výrobce RIK RIKEN
- vysocekvalitní pístní kroužky vyrobené z vysoce kvalitního pevného a zároveň pružného materiálu pro zajištění těsnosti mezi pístem a stěnou válce
- speciální materiál zajišťuje dokonalou funkčnost ve spalovací komoře motoru, kde jsou vystaveny tlaku hořících plynů a jejich vysoké teplotě
Rozměry:
- průměr (vrtání válce) = 56,00mm
- tloušťka (výška kroužku) = 1,2mm
- síla (šířka kroužku) = 2,0mm
Balení po 1 kuse
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Kroužek má ve volném stavu o něco větší vnější průměr než válec a pruží tak, aby pevně přiléhal ke stěnám válce a tím zajistil maximální těsnost - proveďte kontrolu vůle zámku pístních kroužků!
RIK RIKEN Corporation je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Pístní kroužky RIK RIKEN jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodné kroužky jsou osazovány v prvovýrobě.
Plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan.
Pístní kroužek pro 2taktní motor od japonského výrobce RIK RIKEN
- vysocekvalitní pístní kroužky vyrobené z vysoce kvalitního pevného a zároveň pružného materiálu pro zajištění těsnosti mezi pístem a stěnou válce
- speciální materiál zajišťuje dokonalou funkčnost ve spalovací komoře motoru, kde jsou vystaveny tlaku hořících plynů a jejich vysoké teplotě
Rozměry:
- průměr (vrtání válce) = 56,00mm
- tloušťka (výška kroužku) = 1,2mm
- síla (šířka kroužku) = 2,4mm
Balení po 1 kuse
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Kroužek má ve volném stavu o něco větší vnější průměr než válec a pruží tak, aby pevně přiléhal ke stěnám válce a tím zajistil maximální těsnost - proveďte kontrolu vůle zámku pístních kroužků!
RIK RIKEN Corporation je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Pístní kroužky RIK RIKEN jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodné kroužky jsou osazovány v prvovýrobě.
Plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan.
Pístní kroužek pro 2taktní motor od japonského výrobce RIK RIKEN
- vysocekvalitní pístní kroužky vyrobené z vysoce kvalitního pevného a zároveň pružného materiálu pro zajištění těsnosti mezi pístem a stěnou válce
- speciální materiál zajišťuje dokonalou funkčnost ve spalovací komoře motoru, kde jsou vystaveny tlaku hořících plynů a jejich vysoké teplotě
Rozměry:
- průměr (vrtání válce) = 56,25mm
- tloušťka (výška kroužku) = 1,2mm
- síla (šířka kroužku) = 2,0mm
Balení po 1 kuse
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Kroužek má ve volném stavu o něco větší vnější průměr než válec a pruží tak, aby pevně přiléhal ke stěnám válce a tím zajistil maximální těsnost - proveďte kontrolu vůle zámku pístních kroužků!
RIK RIKEN Corporation je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Pístní kroužky RIK RIKEN jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodné kroužky jsou osazovány v prvovýrobě.
Plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan.
Pístní kroužek pro 2taktní motor od japonského výrobce RIK RIKEN
- vysocekvalitní pístní kroužky vyrobené z vysoce kvalitního pevného a zároveň pružného materiálu pro zajištění těsnosti mezi pístem a stěnou válce
- speciální materiál zajišťuje dokonalou funkčnost ve spalovací komoře motoru, kde jsou vystaveny tlaku hořících plynů a jejich vysoké teplotě
Rozměry:
- průměr (vrtání válce) = 56,25mm
- tloušťka (výška kroužku) = 1,2mm
- síla (šířka kroužku) = 2,4mm
Balení po 1 kuse
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Kroužek má ve volném stavu o něco větší vnější průměr než válec a pruží tak, aby pevně přiléhal ke stěnám válce a tím zajistil maximální těsnost - proveďte kontrolu vůle zámku pístních kroužků!
RIK RIKEN Corporation je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Pístní kroužky RIK RIKEN jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodné kroužky jsou osazovány v prvovýrobě.
Plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku