Pěnové vzduchové filtry od belgické značky DT-1 disponují velmi vysokou technologickou úrovní:
- dvě vrstvy kvalitního materiálu zabezpečují dokonalou filtraci;
- unikátní "super-seal" základna s neoprenovým povrchem zajišťuje nejlepší a nejčistší těsnící efekt na trhu bez potřeby vazelíny
- vyrobeny z vícevrstvého pěnového materiálu nejvyšší kvality
- vysoká přesnost zpracování zaručuje plnohodnotnou náhradu za originální filtr
- ruční výroba v Belgii s více než 30letou tradicí
- speciální lepidlo zabezpečuje pevnost a odolnost tvaru - švy se nebudou rozpadat ani po delším používání a několikanásobném procesu čištění
Jejich většinou upravená a zdokonalená konstrukce zvyšuje průtok vzduchu a výkon motoru, proto filtry DT-1 používají jezdci nejvyšší světové úrovně: Cairoli, Reed, Stewart, Philippaerts, Millsaps, Frossard, De Dycker a další.
Rozměry:
- vnitřní průměr příruby (montážní průměr) = 92 mm
- vnější průměr molitanu = 120 mm
- výška molitanu = 147 mm
- výška příruby = 16 mm
- celková délka filtru (včetně příruby) = 163 mm
Tento filtr nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
CanAm 707800216
Pro dokonalou funkci filtrace a prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní kapaliny na mazání pěnových vzduchových filtrů (DT1 Super Seal Foam Filter Oil - obj. kód DT-OLIE).
Pro prodloužení životnosti pěnového filtru je doporučeno použití správného přípravku na mytí pěnových vzduchový filtrů (DT1 Racing Super Seal Foam Filter Bio Cleaner - obj. kód DT-CLEANER), který nepoškozuje strukturu pěnového materiálu jako běžné chemické čistící přípravky pro domácí použití, či ředidla a jiné chemikálie.
Jehla karburátoru Keihin.
- rozměr jehly = J7SA / D510
- délka jehly = 46,5mm
- pro karburátor = Keihin
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Jehla karburátoru Mikuni
- rozměr jehly = N24B / D759
- délka jehly = 59,4mm
- pro karburátor = Mikuni
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Tato jehla karburátoru nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Kawasaki 16009-1235
Kawasaki 16017-1253
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KL600
Kawasaki KLR600
Kawasaki GPX600
Jehla karburátoru Mikuni
- rozměr jehly = N74C / D760
- délka jehly = 57,9mm
- pro karburátor = Mikuni
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Tato jehla karburátoru nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Kawasaki 16009-1537
Kawasaki 16017-0055
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KLR600 Tengai
Kawasaki KLR650
Kawasaki KL650
Jehla karburátoru Mikuni
- rozměr jehly = N1TB / D761
- délka jehly = 62,6mm
- pro karburátor = Mikuni
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Tato jehla karburátoru nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Kawasaki 16009-1794
Kawasaki 16017-0055
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KLX650
Kawasaki KLX650R
Kleště na pojistné kroužky (kleště na segrovky) s výměnnými nástavci
- kompletní sada pro montáž a demontáž pojistných kroužků
- 4 nástavce (90°, 45° a 2x rovný)
- jedny kleště nahradí osm kleští
- možnost nasazení nástavců jako roztahovací nebo jako svírací
- kvalitní materiál i zpracování
Spodní jehlová ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců (levnou náhradou za originální díly - poskytují dobrou užitnou hodnotu - výhodný poměr cena/výkon).
- zaručují bezpečný a dlouhodobý provoz při standardních podmínkách
- rozměrově přesné a technologicky dobře zpracované jehly dobře přenáší radiální sílu
- nabízí hladký provoz při standardním provozu
Rozměry:
- vnitřní průměr "A" = 18mm
- vnější průměr "B" = 24mm
- šířka "C" = 12mm
Spodní jehlová ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců (levnou náhradou za originální díly - poskytují dobrou užitnou hodnotu - výhodný poměr cena/výkon).
- zaručují bezpečný a dlouhodobý provoz při standardních podmínkách
- rozměrově přesné a technologicky dobře zpracované jehly dobře přenáší radiální sílu
- nabízí hladký provoz při standardním provozu
Rozměry:
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 26mm
- šířka "C" = 12mm
Zámek (vložka zámku) k zabezpečení motocyklu
- robustní, kvalitní provedení a zpracování
- nahrazuje originální zámek
- kvalitní kovový materiál (mosaz+ocel)
- součástí balení jsou dva klíče
- sortiment zahrnuje více provedení a typů, které se liší délkou vložky a čepem, a dle typu jsou vhodné pro zamknutí krku řízení, sedačky a bočních schránek, apod.
Parametry:
- průměr těla vložky = 12 mm
- průměr čepu = 10 mm
- průměr osazení čepu = 7,5 mm
- krok zámku (otočení bubínku) = 45°
Upozornění: vhodnost použití zámku pro daný model a rok výroby motocyklu dle fotografie a nákresu
Zámek (vložka zámku) k zabezpečení motocyklu
- robustní, kvalitní provedení a zpracování
- nahrazuje originální zámek
- kvalitní kovový materiál (mosaz+ocel)
- součástí balení jsou dva klíče
- sortiment zahrnuje více provedení a typů, které se liší délkou vložky a čepem, a dle typu jsou vhodné pro zamknutí krku řízení, sedačky a bočních schránek, apod.
Parametry:
- průměr těla vložky = 12 mm
- průměr čepu = 10 mm
- průměr osazení čepu = 7,5 mm
- krok zámku (otočení bubínku) = 45°
Upozornění: vhodnost použití zámku pro daný model a rok výroby motocyklu dle fotografie a nákresu
Zámek (vložka zámku) k zabezpečení motocyklu
- robustní, kvalitní provedení a zpracování
- nahrazuje originální zámek
- kvalitní kovový materiál (mosaz+ocel)
- součástí balení jsou dva klíče
- sortiment zahrnuje více provedení a typů, které se liší délkou vložky a čepem, a dle typu jsou vhodné pro zamknutí krku řízení, sedačky a bočních schránek, apod.
Parametry:
- průměr těla vložky = 12 mm
- průměr čepu = 10 mm
- krok zámku (otočení bubínku) = 45°
Upozornění: vhodnost použití zámku pro daný model a rok výroby motocyklu dle fotografie a nákresu
Zámek (vložka zámku) k zabezpečení motocyklu
- robustní, kvalitní provedení a zpracování
- nahrazuje originální zámek
- kvalitní kovový materiál (mosaz+ocel)
- součástí balení jsou dva klíče
- sortiment zahrnuje více provedení a typů, které se liší délkou vložky a čepem, a dle typu jsou vhodné pro zamknutí krku řízení, sedačky a bočních schránek, apod.
Parametry:
- průměr těla vložky = 12 mm
- průměr čepu = 10 mm
- krok zámku (otočení bubínku) = 45°
Upozornění: vhodnost použití zámku pro daný model a rok výroby motocyklu dle fotografie a nákresu
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 35mm
- výška "H" = 7 / 9mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Toto gufero nahrazuje originální gufero OEM:
Suzuki 09289-22008
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Pístní kroužek pro 2taktní motor od japonského výrobce RIK RIKEN
- vysocekvalitní pístní kroužky vyrobené z vysoce kvalitního pevného a zároveň pružného materiálu pro zajištění těsnosti mezi pístem a stěnou válce
- speciální materiál zajišťuje dokonalou funkčnost ve spalovací komoře motoru, kde jsou vystaveny tlaku hořících plynů a jejich vysoké teplotě
Rozměry:
- průměr (vrtání válce) = 55,00mm
- tloušťka (výška kroužku) = 1,0mm
Balení po 1 kuse
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Kroužek má ve volném stavu o něco větší vnější průměr než válec a pruží tak, aby pevně přiléhal ke stěnám válce a tím zajistil maximální těsnost - proveďte kontrolu vůle zámku pístních kroužků!
RIK RIKEN Corporation je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Pístní kroužky RIK RIKEN jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodné kroužky jsou osazovány v prvovýrobě.
Plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan.
Pístní kroužek pro 2taktní motor od japonského výrobce RIK RIKEN
- vysocekvalitní pístní kroužky vyrobené z vysoce kvalitního pevného a zároveň pružného materiálu pro zajištění těsnosti mezi pístem a stěnou válce
- speciální materiál zajišťuje dokonalou funkčnost ve spalovací komoře motoru, kde jsou vystaveny tlaku hořících plynů a jejich vysoké teplotě
Rozměry:
- průměr (vrtání válce) = 56,00mm
- tloušťka (výška kroužku) = 0,8mm
Balení po 1 kuse
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Kroužek má ve volném stavu o něco větší vnější průměr než válec a pruží tak, aby pevně přiléhal ke stěnám válce a tím zajistil maximální těsnost - proveďte kontrolu vůle zámku pístních kroužků!
RIK RIKEN Corporation je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Pístní kroužky RIK RIKEN jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodné kroužky jsou osazovány v prvovýrobě.
Plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan.
Pístní kroužek pro 2taktní motor od japonského výrobce RIK RIKEN
- vysocekvalitní pístní kroužky vyrobené z vysoce kvalitního pevného a zároveň pružného materiálu pro zajištění těsnosti mezi pístem a stěnou válce
- speciální materiál zajišťuje dokonalou funkčnost ve spalovací komoře motoru, kde jsou vystaveny tlaku hořících plynů a jejich vysoké teplotě
Rozměry:
- průměr (vrtání válce) = 67,00mm
- tloušťka (výška kroužku) = 1,0mm
Balení po 1 kuse
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Kroužek má ve volném stavu o něco větší vnější průměr než válec a pruží tak, aby pevně přiléhal ke stěnám válce a tím zajistil maximální těsnost - proveďte kontrolu vůle zámku pístních kroužků!
RIK RIKEN Corporation je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Pístní kroužky RIK RIKEN jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodné kroužky jsou osazovány v prvovýrobě.
Plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku