Pomocník startu Launch Control od německého výrobce XTRIG
- duralové tělo s kloubovým spojem (s čepem) pro snadnou instalaci bez nutnosti demotnáže vidlice
- čep kloubového spoje je vyráběn z vysoce jakostního a odolného materiálu
- instalace protikusu na plastové kryty předních vidlic pomocí 4 šroubů pro pevné spojení a funkčnost
- vysoká kvalita a přesnost zpracování - vyrobeno v Německu ("Made in Germany")
- vyvinuto pro snížení a zablokování pozice přední vidlice, aby se zabránilo zvednutí předního kola při akceleraci po startu
- odklápěcí konstrukce umožňuje montáž během několika minut a není třeba demontovat vidlici
- vyrobeno z eloxovaného hliníku a oceli pro úsporu hmotnosti a dostatečnou odolnost
- po startu je více výkonu použito k akceleraci a tím získání lepší pozice v závodě
- pomocník se skládá z objímky, která se montuje na trubku přední vidlice a segmentu, který se montuje na plastové kryty předních vidlic
- použitelné na originální i neoriginální kryty vidlic
- přípravek na motokrosové motocykly pro ideální start k dosažení Holeshotu
Výrobky německé značky XTRIG vznikají od hrubého návrhu až po hotový výrobek ve vlastní výrobě, což poskytuje možnost rychle a individuálně reagovat na požadavky zákazníků a na změny provedení či konstrukce. To je jedním z důvodů proč jsou produkty XTRIG používány závodními tými nejvyšší světové úrovně nebo jako originální doplňkové tuningové vybavení (například KTM Power Parts, Sherco Racing Parts, apod.), kde je kladen důraz na maximální využití potenciálu motocyklu v nejtvrdších podmínkách.
XTRIG Racing Technology se snaží zpřístupnit nejlepší a nejkvalitnější produkty na trhu jak pro závodní týmy všech úrovní, tak i amatérské a hobby jezdce, kteří chtějí vylepšit svůj motocykl nebo kteří chtějí zlepšit svůj výkon použitím profesionálního vybavení, jenž používají jezdci v MXGP, ISDE, AMA...
Funkčnost produktů Xtrig je nepřetržitě testována jak použitím na závodech nejvyšší světové úrovně, tak i na speciálně vyvinutých testovacích zařízeních. Jakmile ze strany profesionálních mechaniků nebo závodníků vznikne podnět či myšlenka pro zdokonalení, tak se automaticky spustí proces pro vylepšení. Spojení vyškolených zaměstnanců, nejmodernějších výrobních strojů a sofistikovaný výrobní proces zaručuje vysokou kvalitu všech produktů XTRIG.
Pomocník startu Launch Control od německého výrobce XTRIG
- duralové tělo s kloubovým spojem (s čepem) pro snadnou instalaci bez nutnosti demotnáže vidlice
- čep kloubového spoje je vyráběn z vysoce jakostního a odolného materiálu
- instalace protikusu na plastové kryty předních vidlic pomocí 4 šroubů pro pevné spojení a funkčnost
- vysoká kvalita a přesnost zpracování - vyrobeno v Německu ("Made in Germany")
- vyvinuto pro snížení a zablokování pozice přední vidlice, aby se zabránilo zvednutí předního kola při akceleraci po startu
- odklápěcí konstrukce umožňuje montáž během několika minut a není třeba demontovat vidlici
- vyrobeno z eloxovaného hliníku a oceli pro úsporu hmotnosti a dostatečnou odolnost
- po startu je více výkonu použito k akceleraci a tím získání lepší pozice v závodě
- pomocník se skládá z objímky, která se montuje na trubku přední vidlice a segmentu, který se montuje na plastové kryty předních vidlic
- použitelné na originální i neoriginální kryty vidlic
- přípravek na motokrosové motocykly pro ideální start k dosažení Holeshotu
Výrobky německé značky XTRIG vznikají od hrubého návrhu až po hotový výrobek ve vlastní výrobě, což poskytuje možnost rychle a individuálně reagovat na požadavky zákazníků a na změny provedení či konstrukce. To je jedním z důvodů proč jsou produkty XTRIG používány závodními tými nejvyšší světové úrovně nebo jako originální doplňkové tuningové vybavení (například KTM Power Parts, Sherco Racing Parts, apod.), kde je kladen důraz na maximální využití potenciálu motocyklu v nejtvrdších podmínkách.
XTRIG Racing Technology se snaží zpřístupnit nejlepší a nejkvalitnější produkty na trhu jak pro závodní týmy všech úrovní, tak i amatérské a hobby jezdce, kteří chtějí vylepšit svůj motocykl nebo kteří chtějí zlepšit svůj výkon použitím profesionálního vybavení, jenž používají jezdci v MXGP, ISDE, AMA...
Funkčnost produktů Xtrig je nepřetržitě testována jak použitím na závodech nejvyšší světové úrovně, tak i na speciálně vyvinutých testovacích zařízeních. Jakmile ze strany profesionálních mechaniků nebo závodníků vznikne podnět či myšlenka pro zdokonalení, tak se automaticky spustí proces pro vylepšení. Spojení vyškolených zaměstnanců, nejmodernějších výrobních strojů a sofistikovaný výrobní proces zaručuje vysokou kvalitu všech produktů XTRIG.
Pružiny předních vidlic a zadních centrálních tlumičů anglické značky K-TECH
- jedná se o racingové pružiny určené pro vysokou zátěž s identifikací a rozlišením dle hmotnosti jezdce pro správné určení hmotnostního (nosného) indexu
- nabízí maximální průhyb bez deformace s vynikající trvanlivostí pro stálý kontakt s povrchem a rychlou reakci na nerovnosti pro zdokonalenou ovladatelnost a bezpečnou jízdu
- vyrobeny ze speciální chromovokřemíkové pružinové oceli pro zajištění správné funkce pružení po celou dobu životnosti pružiny
- výroba s moderními technologickými postupy, kvalitní tepelné zušlechtění a vysoká přesnost tolerance pro kvalitní funkci odpružení
Rozměry pružiny:
- vnější průměr pružiny: 63 mm
- délka pružiny: 130 mm
- pružiny zadního centrálního tlumiče jsou opatřeny odolným lesklým nástřikem pro zajištění maximální ochrany před korozí a případným poškozením pružiny
- pružiny pro přední vidlice disponují speciální povrchovou úpravou z důvodu snížení tření o vnitřní povrch tlumiče a ostatní komponenty pro zachování plné funkčnosti
Sortiment pružin do předních vidlic a pružin zadního tlumiče zahrnuje motocykly: Honda / Kawasaki / Suzuki / Yamaha / KTM / Gas-Gas / Husqvarna / Beta / Aprilia
Aplikace pružin je uvedena pro standardní provedení motocyklu! Před objednáním je potřeba zkontrolovat verzi/model motocyklu, neboť některé značky vyráběly motocykly v různých edicích (Limited, Six-Days, Factory, Replica, apod.), které byly osazovány nestandardním pérováním s rozdílnými komponenty.
Pro přesné určení nejvhodnější tuhosti pružiny dle hmotnosti jezdce (bez výstroje!) nás kontaktujte telefonicky nebo emailem.
Speciálně konstruovaný narážeč gufer předních vidlic od japonské značky DRC
- součástí dodávky jsou 2 vnitřní plastovéch adaptéry pro rozsah vidlic 26-39mm
- lze použít pro všechny konvenční a obrácené přední vidlice (up-side-down forks)
- speciální tvarované ocelové tělo pro přesné ovládání při použití nízké ovládací síly
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Speciálně konstruovaný narážeč gufer předních vidlic od japonské značky DRC
- součástí dodávky 5 různých rozměrů plastových adaptérů
- lze použít pro všechny konvenční a obráceně přední vidlice
- speciální tvarované ocelové tělo pro přesné ovládání při použití nízké ovládací síly
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Sada pro snížení motocyklu ZETA LOWERING KIT od japonské značky ZETA
- vhodné pro přední vidlice WP / White Power (XPLOR vidlice)
- díly mají dokonale přesné rozměry (přesná náhrada za originální díl - bez nutnosti úprav)
- snížení o 30mm
- nezkracuje délku vidlice při zkrácené pozici vidlice
- zaručen dostatečný prostor mezi kolem při snížené pozici
Dodáváno v sadě.
Vhodné pro motocykly:
KTM 150EXC / 20-23
KTM 250EXC / 17-23
KTM 300EXC / 17-23
KTM 250EXCF / 17-23
KTM 350EXCF / 17-23
KTM 450EXCF / 17-23
KTM 500EXCF / 17-23
KTM 125XCW / 17-20
KTM 150XCW / 17-23
KTM 250XCW / 17-23
KTM 300XCW / 17-23
KTM 350XCFW / 20-23
KTM 500XCFW / 20-23
Husqvarna TE150 / 17-23
Husqvarna TE250 / 17-23
Husqvarna TE300 / 17-23
Husqvarna FE250 / 17-23
Husqvarna FE350 / 17-23
Husqvarna FE450 / 17-23
Husqvarna FE501 / 17-23
Husqvarna 701 Enduro / 19-23
Gas-Gas EC250 / 21-23
Gas-Gas EC300 / 21-23
Gas-Gas ECF250 / 21-23
Gas-Gas ECF350 / 21-23
Sherco 125SE Racing / 18-19
Sherco 250SE Racing / 19
Sherco 300SE Racing / 19
Sherco 250SEF Racing / 19
Sherco 300SEF Racing / 19
Sherco 450SEF Racing / 19
Sherco 125SE Six Days / 18
Sherco 250SE Six Days / 18
Sherco 300SE Six Days / 18
Sherco 250SEF Six Days / 18
Sherco 300SEF Six Days / 18
Sherco 450SEF Six Days / 18
Sherco 250SE Factory / 18
Sherco 300SE Factory / 18
Sherco 250SEF Factory / 18
Sherco 300SEF Factory / 18
Sherco 400SEF Factory / 18
Originální kompresní pístek (kompletní včetně pouzder a těsnění) do předních vidlic (pérování) od japonského výrobce KYB.
Originální náhradní díl do předních vidlic (pérování) od japonského výrobce KYB.
Jedná se o originální díl přímo od výrobce KYB (Kayaba), který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celé vidlice.
Výrobce KYB je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek) a řadí se mezi světovou špičku.
Originální KAYABA tlumičový olej pro zadní tlumiče motocyklů a čtyřkolek
- vyrobený v Japonsku (Made in Japan)
- poskytuje nepřekonatelný výkon
- konzistentní tlumící výkon v celém teplotním rozsahu
- minimální pěnivost
- speciální třecí vlastnost snižující statické tření = stiction
- maximální ochrana proti opotřebení všech komponentů
- prodloužení životnosti těsnění (gufer) a kluzného vodícího pouzdra
- vyvinut pro dokonalou funkci vidlic za všech podmínek (doporučen i pro závodní použití)
- upozornění: při nakládání s produktem dodržujde zásady bezpečnosti a hygieny práce!
Originální olej do pérování Kayaba (KYB) nabízí nejlepší možnou funkci zadního tlumiče, neboť s tímto olejem byl zadní tlumič vyvíjen od počátku, a tento olej je tedy nejvhodnějším řešení pro dokonalý chod a funkci pérování.
Doporučen i pro použití na ostatních tlumičích značek Öhlins, White Power, Showa.
Dostupné balení: 1 litr / 5 litrů / 20 litrů / 200 litrů
Výrobce KYB je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Originální tlumičový olej KAYABA pro motocyklové přední vidlice
- vyrobený v Japonsku (Made in Japan)
- konzistentní tlumící výkon v celém teplotním rozsahu
- minimální pěnivost
- speciální třecí vlastnosti snižující "statické tření = stiction"
- maximální ochrana proti opotřebení všech komponentů vidlice
- prodloužení životnosti těsnění (gufer) a kluzných vodících pouzder
- vyvinut pro dokonalou funkci vidlic za všech podmínek (doporučen i pro závodní použití)
- vhodný pro všechny vidlice japonských výrobců Kayaba i Showa
Originální olej do pérování Kayaba (KYB) nabízí nejlepší možnou funkci přední vidlice, neboť s tímto olejem byla přední vidlice vyvíjena od počátku, a tento olej je tedy nejvhodnějším řešení pro dokonalý chod a funkci pérování.
Dostupné balení: 1 litr / 5 litrů / 20 litrů / 200 litrů
Výrobce KYB je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Víčka/Zátky přední vidlice od japonské značky ZETA s integrovaným nastavováním pružení pro možnost úpravy nastavení pérování bez nutnosti použití nářadí - rychlé, přesné a jednoduché nastavení.
- vyrobeno z vysoce kvalitního duralu AL7000 ("letecký dural" používaný v letecké průmyslu)
- nastavení bez nářadí provedeno během krátké doby s vysokou přesností
- integrované odvzdušení se změněnou pozicí - nehrozí poškození jako při použití odvzdušňovacích ventilků
Dodáváno v páru.
Vhodné pro modely:
Yamaha WR250R / 07-17
Yamaha WR250X / 07-17
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány jak hobby jezdci, tak i profesionálními závodníky nejvyšší světové úrovně kvůli jejich vysoké kvalitě a závodnímu provedení.
Víčka/Zátky přední vidlice od japonské značky ZETA s integrovaným nastavováním pružení pro možnost úpravy nastavení pérování bez nutnosti použití nářadí - rychlé, přesné a jednoduché nastavení.
- vyrobeno z vysoce kvalitního duralu AL7000 ("letecký dural" používaný v letecké průmyslu)
- nastavení bez nářadí provedeno během krátké doby s vysokou přesností
- integrované odvzdušení se změněnou pozicí - nehrozí poškození jako při použití odvzdušňovacích ventilků
Dodáváno v páru.
Vhodné pro modely:
Honda CRF150R / 07-23
Honda CR80 / 96-07
Honda CR85 / 96-07
Suzuki RM85 / 02-22
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány jak hobby jezdci, tak i profesionálními závodníky nejvyšší světové úrovně kvůli jejich vysoké kvalitě a závodnímu provedení.
Pružiny předních vidlic a zadních centrálních tlumičů anglické značky K-TECH
- jedná se o racingové pružiny určené pro vysokou zátěž s identifikací a rozlišením dle hmotnosti jezdce pro správné určení hmotnostního (nosného) indexu
- nabízí maximální průhyb bez deformace s vynikající trvanlivostí pro stálý kontakt s povrchem a rychlou reakci na nerovnosti pro zdokonalenou ovladatelnost a bezpečnou jízdu
- vyrobeny ze speciální chromovokřemíkové pružinové oceli pro zajištění správné funkce pružení po celou dobu životnosti pružiny
- výroba s moderními technologickými postupy, kvalitní tepelné zušlechtění a vysoká přesnost tolerance pro kvalitní funkci odpružení
Rozměry pružiny:
- vnější průměr pružiny: 85 mm
- délka pružiny: 260 mm
- pružiny zadního centrálního tlumiče jsou opatřeny odolným lesklým nástřikem pro zajištění maximální ochrany před korozí a případným poškozením pružiny
- pružiny pro přední vidlice disponují speciální povrchovou úpravou z důvodu snížení tření o vnitřní povrch tlumiče a ostatní komponenty pro zachování plné funkčnosti
Sortiment pružin do předních vidlic a pružin zadního tlumiče zahrnuje motocykly: Honda / Kawasaki / Suzuki / Yamaha / KTM / Gas-Gas / Husqvarna / Beta / Aprilia
Aplikace pružin je uvedena pro standardní provedení motocyklu! Před objednáním je potřeba zkontrolovat verzi/model motocyklu, neboť některé značky vyráběly motocykly v různých edicích (Limited, Six-Days, Factory, Replica, apod.), které byly osazovány nestandardním pérováním s rozdílnými komponenty.
Pro přesné určení nejvhodnější tuhosti pružiny dle hmotnosti jezdce (bez výstroje!) nás kontaktujte telefonicky nebo emailem.
Pružiny předních vidlic a zadních centrálních tlumičů anglické značky K-TECH
- jedná se o racingové pružiny určené pro vysokou zátěž s identifikací a rozlišením dle hmotnosti jezdce pro správné určení hmotnostního (nosného) indexu
- nabízí maximální průhyb bez deformace s vynikající trvanlivostí pro stálý kontakt s povrchem a rychlou reakci na nerovnosti pro zdokonalenou ovladatelnost a bezpečnou jízdu
- vyrobeny ze speciální chromovokřemíkové pružinové oceli pro zajištění správné funkce pružení po celou dobu životnosti pružiny
- výroba s moderními technologickými postupy, kvalitní tepelné zušlechtění a vysoká přesnost tolerance pro kvalitní funkci odpružení
Rozměry pružiny:
- vnější průměr pružiny: 89 mm
- délka pružiny: 250 mm
- pružiny zadního centrálního tlumiče jsou opatřeny odolným lesklým nástřikem pro zajištění maximální ochrany před korozí a případným poškozením pružiny
- pružiny pro přední vidlice disponují speciální povrchovou úpravou z důvodu snížení tření o vnitřní povrch tlumiče a ostatní komponenty pro zachování plné funkčnosti
Sortiment pružin do předních vidlic a pružin zadního tlumiče zahrnuje motocykly: Honda / Kawasaki / Suzuki / Yamaha / KTM / Gas-Gas / Husqvarna / Beta / Aprilia
Aplikace pružin je uvedena pro standardní provedení motocyklu! Před objednáním je potřeba zkontrolovat verzi/model motocyklu, neboť některé značky vyráběly motocykly v různých edicích (Limited, Six-Days, Factory, Replica, apod.), které byly osazovány nestandardním pérováním s rozdílnými komponenty.
Pro přesné určení nejvhodnější tuhosti pružiny dle hmotnosti jezdce (bez výstroje!) nás kontaktujte telefonicky nebo emailem.
Pružiny předních vidlic a zadních centrálních tlumičů anglické značky K-TECH
- jedná se o racingové pružiny určené pro vysokou zátěž s identifikací a rozlišením dle hmotnosti jezdce pro správné určení hmotnostního (nosného) indexu
- nabízí maximální průhyb bez deformace s vynikající trvanlivostí pro stálý kontakt s povrchem a rychlou reakci na nerovnosti pro zdokonalenou ovladatelnost a bezpečnou jízdu
- vyrobeny ze speciální chromovokřemíkové pružinové oceli pro zajištění správné funkce pružení po celou dobu životnosti pružiny
- výroba s moderními technologickými postupy, kvalitní tepelné zušlechtění a vysoká přesnost tolerance pro kvalitní funkci odpružení
Rozměry pružiny:
- vnější průměr pružiny: 89 mm
- délka pružiny: 250 mm
- pružiny zadního centrálního tlumiče jsou opatřeny odolným lesklým nástřikem pro zajištění maximální ochrany před korozí a případným poškozením pružiny
- pružiny pro přední vidlice disponují speciální povrchovou úpravou z důvodu snížení tření o vnitřní povrch tlumiče a ostatní komponenty pro zachování plné funkčnosti
Sortiment pružin do předních vidlic a pružin zadního tlumiče zahrnuje motocykly: Honda / Kawasaki / Suzuki / Yamaha / KTM / Gas-Gas / Husqvarna / Beta / Aprilia
Aplikace pružin je uvedena pro standardní provedení motocyklu! Před objednáním je potřeba zkontrolovat verzi/model motocyklu, neboť některé značky vyráběly motocykly v různých edicích (Limited, Six-Days, Factory, Replica, apod.), které byly osazovány nestandardním pérováním s rozdílnými komponenty.
Pro přesné určení nejvhodnější tuhosti pružiny dle hmotnosti jezdce (bez výstroje!) nás kontaktujte telefonicky nebo emailem.
Pružiny předních vidlic a zadních tlumičů K-TECH.
Jedná se o racingové pružiny s identifikací a rozlišením dle hmotnosti jezdce pro správné určení hmotnostního (nosného) indexu.
Pružiny jsou vyrobeny ze speciální uhlíkové pružinové oceli pro zajištění správné funkce pružení po celou životnost pružiny.
Rozměry pružiny:
- vnější průměr pružiny: 85 mm
- délka pružiny: 260 mm
-Zadní pružiny centrálního tlumiče jsou opatřeny speciálním práškovým lakem pro zajištění maximální ochrany před korozí a případným poškozením pružiny.
-Pružiny pro přední vidlice jsou opatřeny tzv. fosfátováním povrchu a to z důvodu snížení tření o vnitřní povrch tlumiče a ostatní komponenty pro zachování plné funkčnosti všech vnitřních komponentů.
Sortiment pružin pro přední vidlice a pro zadní tlumiče dostupný pro motocykly: beta / honda / yamaha / suzuki / kawasaki / ktm
Pružiny předních vidlic a zadních centrálních tlumičů anglické značky K-TECH
- jedná se o racingové pružiny určené pro vysokou zátěž s identifikací a rozlišením dle hmotnosti jezdce pro správné určení hmotnostního (nosného) indexu
- nabízí maximální průhyb bez deformace s vynikající trvanlivostí pro stálý kontakt s povrchem a rychlou reakci na nerovnosti pro zdokonalenou ovladatelnost a bezpečnou jízdu
- vyrobeny ze speciální chromovokřemíkové pružinové oceli pro zajištění správné funkce pružení po celou dobu životnosti pružiny
- výroba s moderními technologickými postupy, kvalitní tepelné zušlechtění a vysoká přesnost tolerance pro kvalitní funkci odpružení
Rozměry pružiny:
- vnější průměr pružiny: 89 mm
- délka pružiny: 250 mm
- pružiny zadního centrálního tlumiče jsou opatřeny odolným lesklým nástřikem pro zajištění maximální ochrany před korozí a případným poškozením pružiny
- pružiny pro přední vidlice disponují speciální povrchovou úpravou z důvodu snížení tření o vnitřní povrch tlumiče a ostatní komponenty pro zachování plné funkčnosti
Sortiment pružin do předních vidlic a pružin zadního tlumiče zahrnuje motocykly: Honda / Kawasaki / Suzuki / Yamaha / KTM / Gas-Gas / Husqvarna / Beta / Aprilia
Aplikace pružin je uvedena pro standardní provedení motocyklu! Před objednáním je potřeba zkontrolovat verzi/model motocyklu, neboť některé značky vyráběly motocykly v různých edicích (Limited, Six-Days, Factory, Replica, apod.), které byly osazovány nestandardním pérováním s rozdílnými komponenty.
Pro přesné určení nejvhodnější tuhosti pružiny dle hmotnosti jezdce (bez výstroje!) nás kontaktujte telefonicky nebo emailem.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |