Prvotřídní syntetická kapalina do předních vidlic motocyklů s vyspělými a pokrokovými aditivy Putoline HPX 5R
HPX-R je závodní syntetická kapalina pro namáhané motocyklové vidlice vyrobena ze speciálních, vysoce rafinovaných, syntetických základních olejů.
Přidáním nejmodernějších pokrokových přísad je HPX-R vysoce výkonný produkt pro použití na závodní úrovni Grand Prix - jedinečné vlastnosti zajišťují rychlou reakci vidlice, zabraňují pěnění, korozi, oxidaci, opotřebení komponentů a prodlužují životnost těsnění.
HPX kapalina je vhodná pro přední vidlice jak výkonných silničních motocyklů, tak i namáhaných off-roadových motocyklů.
- zabraňuje korozi, oxidaci
- nepění
- prodlužuje životnost těsnění a brání prosakování těsnících kroužků
- vhodný pro provoz na silnici a závody silničních a terénních motocyklů.
Základní vlastnosti oleje Putoline HPX R 5W:
- hustota = 0,880 kg/l
- index viskozity = 150
- bod vznícení = 174 °C
- bod tuhnutí = - 51 °C
Objem: 20l
Putoline Oil je holandský výroce vysoce kvalitního a širokého sortimentu olejů, maziv a produktů údržby.
Specializuje se výhradně na motocykly, čtyřkolky a skútry.
Dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem ve vlastních laboratořích přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu - výrobky Putoline jsou vyráběny od základu podle vlastních receptur za použití nejmodernějších technologií a aditiv - všechny oleje jsou vyráběné za účelem dosažení dokonalosti a jedinečnosti!
Nejedná se o žádný universální olej, který velcí výrobci prodávají malým značkám, když splní podmínku minimálního odběru (jen jim vymění etiketu na obalu ...).
Originální tlumičový olej KAYABA pro motocyklové přední vidlice
- vyrobený v Japonsku (Made in Japan)
- konzistentní tlumící výkon v celém teplotním rozsahu
- minimální pěnivost
- speciální třecí vlastnosti snižující "statické tření = stiction"
- maximální ochrana proti opotřebení všech komponentů vidlice
- prodloužení životnosti těsnění (gufer) a kluzných vodících pouzder
- vyvinut pro dokonalou funkci vidlic za všech podmínek (doporučen i pro závodní použití)
- vhodný pro všechny vidlice japonských výrobců Kayaba i Showa
- balení 20L (soudek) je dodáván společně s nalévacím kohoutem
Originální olej do pérování Kayaba (KYB) nabízí nejlepší možnou funkci přední vidlice, neboť s tímto olejem byla přední vidlice vyvíjena od počátku, a tento olej je tedy nejvhodnějším řešení pro dokonalý chod a funkci pérování.
Dostupné balení: 1 litr / 5 litrů / 20 litrů / 200 litrů
Výrobce KYB je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Náhradní cartridge pro přestavbu vzduchových vidlic na pružinové (systém "Air2Spring") na motocyklech KTM 125SX+150SX+250SX + 250SXF+350SXF+450SXF + Gas-Gas MC125 + MC250F+MC450F
Neobsahuje pružinu - pružinu je potřeba dokoupit podle váhy každého jezdce! (obj.kód KT435660)
Dostupné tvrdosti - 7.6N, 8.0N, 8.4N, 8.8N, 9.2N, 9.6N, 10.0N, 10.4N
Off-road Spring System (ORSS) pro nahrazení předních vzduchových vidlic WP (model AER) používané na motocyklech značky KTM, Gas-Gas a Husqvarna.
ORSS nahrazuje originální vzduchové přední vidlice konvenčním pružinovým systémem, který může být nastaven dle hmotnosti a stylu jízdy každého jezdce. Systém eliminuje statické tření (tření při změně směru) vzniklé v důsledku vysokého tlaku vzduchu ve vzduchových vidlicích.
Stejně jako u všechny ostatní výrobky značky K-Tech jsou i tyto ORSS cartridge vyrobeny z pouze z vysoce kvalitních materiálů a zaručují zlepšení ovladatelnosti a stability motocyklu, ale také povýšení vzhledu motocyklu do kategorie "Factory".
Cartridge ORSS je připraveny k okamžité instalaci a nabízí snadné nastavení. Vlastnosti zpětné odezvy předních vidlic jsou poté konsistentní. Nastavení komprese a odskoku (rebound damping) původní vidlice zůstává plně nastavitelné, ale díky systému ORSS je dodatečná možnost nastavení předpětí pružiny pro optimální jemné doladění při změně povrchu závodní tratě (z pevného povrchu na písek).
Upozornění 1: Tato sada neobsahuje pružiny - pružiny je potřeba objednat samostatně
Upozornění 2: Tento produkt je určen výhradně pro montáž odborným servisem nebo pouze prostřednictvím autorizovaného prodejce K-Tech, který byl vyškolen k instalaci těchto produktů, existují speciální nástroje a techniky potřebné k zaručení výkonu a bezpečnosti tohoto produktu.
Značka K-Tech je výrobce mnoha tuningových a funkčních doplňků pro vyladění předních vidlic a zadních tlumičů pro offroadové i silniční použití. Specializuje se na vývoj, výrobu a servis pro zajištění bezkonkurenčního odpružení motocyklu.
Všechny produkty K-Tech jsou navrženy tak, aby pomohly zlepšit výkon a ovladatelnost motocyklu pro hobby i závodní použití.
Sortiment zahrnuje plně kompatibilní náhradní díly pro pérování (těsnící komponenty, vodící pouzdra, pružiny, trubky, pístní tyče, atd.), vlastní tuningové produkty zlepšující funkci pérování oproti originálnímu vybavení (vnitřní cartridge, systémy vnitřních pístků, kompletní přední vidlice, kompletní zadní tlumiče, adaptéry, atd.) a specializované nářadí a přípravky pro montáž i demontáž na profesionální úrovni.
Náhradní cartridge pro přestavbu vzduchových vidlic na pružinové (systém "Air2Spring") na motocyklech KTM 125SX+150SX+250SX + 250SXF+350SXF+450SXF + Gas-Gas MC125 + MC250F+MC450F
Neobsahuje pružinu - pružinu je potřeba dokoupit podle váhy každého jezdce! (obj.kód KT435660)
Dostupné tvrdosti - 7.6N, 8.0N, 8.4N, 8.8N, 9.2N, 9.6N, 10.0N, 10.4N
Off-road Spring System (ORSS) pro nahrazení předních vzduchových vidlic WP (model AER) používané na motocyklech značky KTM, Gas-Gas a Husqvarna.
ORSS nahrazuje originální vzduchové přední vidlice konvenčním pružinovým systémem, který může být nastaven dle hmotnosti a stylu jízdy každého jezdce. Systém eliminuje statické tření (tření při změně směru) vzniklé v důsledku vysokého tlaku vzduchu ve vzduchových vidlicích.
Stejně jako u všechny ostatní výrobky značky K-Tech jsou i tyto ORSS cartridge vyrobeny z pouze z vysoce kvalitních materiálů a zaručují zlepšení ovladatelnosti a stability motocyklu, ale také povýšení vzhledu motocyklu do kategorie "Factory".
Cartridge ORSS je připraveny k okamžité instalaci a nabízí snadné nastavení. Vlastnosti zpětné odezvy předních vidlic jsou poté konsistentní. Nastavení komprese a odskoku (rebound damping) původní vidlice zůstává plně nastavitelné, ale díky systému ORSS je dodatečná možnost nastavení předpětí pružiny pro optimální jemné doladění při změně povrchu závodní tratě (z pevného povrchu na písek).
Upozornění 1: Tato sada neobsahuje pružiny - pružiny je potřeba objednat samostatně
Upozornění 2: Tento produkt je určen výhradně pro montáž odborným servisem nebo pouze prostřednictvím autorizovaného prodejce K-Tech, který byl vyškolen k instalaci těchto produktů, existují speciální nástroje a techniky potřebné k zaručení výkonu a bezpečnosti tohoto produktu.
Značka K-Tech je výrobce mnoha tuningových a funkčních doplňků pro vyladění předních vidlic a zadních tlumičů pro offroadové i silniční použití. Specializuje se na vývoj, výrobu a servis pro zajištění bezkonkurenčního odpružení motocyklu.
Všechny produkty K-Tech jsou navrženy tak, aby pomohly zlepšit výkon a ovladatelnost motocyklu pro hobby i závodní použití.
Sortiment zahrnuje plně kompatibilní náhradní díly pro pérování (těsnící komponenty, vodící pouzdra, pružiny, trubky, pístní tyče, atd.), vlastní tuningové produkty zlepšující funkci pérování oproti originálnímu vybavení (vnitřní cartridge, systémy vnitřních pístků, kompletní přední vidlice, kompletní zadní tlumiče, adaptéry, atd.) a specializované nářadí a přípravky pro montáž i demontáž na profesionální úrovni.
Planžety pro seřizování průběhu, chodu, rychlosti reakce, funkce a citlivosti pérování (planžety předních vidlic a planžety zadního tlumiče)
- různým nastavením planžet (přidáním, změnou průměru nebo odebráním) se reguluje (zvyšuje nebo snižuje) rychlost a objem průtoku tlumičového oleje pro nastavení útlumu, komprese a zpětné reakce tlumiče dle individuálních požadavků jezdce a konkrétního charakteru trati
- vysoce kvalitní kalená a temperovaná uhlíková ocel SANDVIK 20C speciálně vyvinutá pro výrobu planžet tlumičů pérování nabízí pevnost a odolnost proti opotřebení, vysokou únavovou pevnost v ohybu a nárazu, dokonalou rovnost, nízkou úroveň nekovových inkluzí.
- možnost nastavení pérování přesně podle požadavků nebo konkrétních podmínek použití
- nastavení nebo úprava útlumu pomocí změny složení a sestavení planžet
- vhodné pro použití ve všech systémech odpružení značek Kayaba/KYB, Showa, Öhlins, White Power/WP, Sachs, Marzocchi, Rieger, Sölva a další.
Vnitřní průměr (d) = 16mm
Vnější průměr (D) = 22mm
Síla materiálu (H) = 0,25mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 5 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 5 kusů.
Planžety pro seřizování průběhu, chodu, rychlosti reakce, funkce a citlivosti pérování (planžety předních vidlic a planžety zadního tlumiče)
- různým nastavením planžet (přidáním, změnou průměru nebo odebráním) se reguluje (zvyšuje nebo snižuje) rychlost a objem průtoku tlumičového oleje pro nastavení útlumu, komprese a zpětné reakce tlumiče dle individuálních požadavků jezdce a konkrétního charakteru trati
- vysoce kvalitní kalená a temperovaná uhlíková ocel SANDVIK 20C speciálně vyvinutá pro výrobu planžet tlumičů pérování nabízí pevnost a odolnost proti opotřebení, vysokou únavovou pevnost v ohybu a nárazu, dokonalou rovnost, nízkou úroveň nekovových inkluzí.
- možnost nastavení pérování přesně podle požadavků nebo konkrétních podmínek použití
- nastavení nebo úprava útlumu pomocí změny složení a sestavení planžet
- vhodné pro použití ve všech systémech odpružení značek Kayaba/KYB, Showa, Öhlins, White Power/WP, Sachs, Marzocchi, Rieger, Sölva a další.
Vnitřní průměr (d) = 8mm
Vnější průměr (D) = 20mm
Síla materiálu (H) = 0,10mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 5 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 5 kusů.
Trubka venkovní přední vidlice od japonského výrobce SHOWA.
Jedná se originální díl přímo od výrobce Showa, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celé vidlice.
Tento obal přední vidlice nahrazuje originální díl OEM:
Honda 51410-MEN-A11
Výrobce Showa je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Značka Showa byla založena v roce 1938 jako dodavatel součástí pro letecký průmysl Showa Aircraft Precision Works. Velký rozsah výroby zaujímá spolupráce se značkou Hodna, se kterou značka Showa spolupracovala již před rokem 1950. Od roku 1962 je Showa rovněž dodavatel pro Harley-Davidson.
Společnost Showa Corp vyrábí tlumiče pérování, systémy řízení, diferenciály, vrtulové hřídele, plynové pružiny, čerpadla s plynule měnitelným převodem pro automobily a také systémy pohonu a přední vidlice a zadní tlumiče pro motocykly. Motocyklové a hydraulické komponenty jsou největším segmentem v sortimentu značky Showa.
Těsnící okroužek pro univerzální všeobecné použití
- o kroužek vyroben z kvalitního pryžového materiálu a odolný standardním teplotám a zatížení
- vyhovující pro použití v hydraulických, pneumatických a dalších zařízeních
- vhodné např. jako těsnění do pérování (pod zátku přední vidlice, apod.)
- balení 1 kus
Upozornění: Kroužek není vhodný pro použití v palivové soustavě, brzdové soustavě, chladící soustavě a vysokotlaké použití.
Rozměry:
vnější průměr = 17 mm
vnitřní průměr = 12 mm
síla = 2,5 mm
Těsnící okroužek pro univerzální všeobecné použití
- o kroužek vyroben z kvalitního pryžového materiálu a odolný standardním teplotám a zatížení
- vyhovující pro použití v hydraulických, pneumatických a dalších zařízeních
- vhodné např. jako těsnění do pérování (pod zátku přední vidlice, apod.)
- balení 1 kus
Upozornění: Kroužek není vhodný pro použití v palivové soustavě, brzdové soustavě, chladící soustavě a vysokotlaké použití.
Rozměry:
vnější průměr = 22 mm
vnitřní průměr = 18 mm
síla = 2 mm
Těsnící okroužek pro univerzální všeobecné použití
- o kroužek vyroben z kvalitního pryžového materiálu a odolný standardním teplotám a zatížení
- vyhovující pro použití v hydraulických, pneumatických a dalších zařízeních
- vhodné např. jako těsnění do pérování (pod zátku přední vidlice, apod.)
- balení 1 kus
Upozornění: Kroužek není vhodný pro použití v palivové soustavě, brzdové soustavě, chladící soustavě a vysokotlaké použití.
Rozměry:
vnější průměr = 6 mm
vnitřní průměr = 3 mm
síla = 1,7 mm
Těsnící okroužek pro univerzální všeobecné použití
- o kroužek vyroben z kvalitního pryžového materiálu a odolný standardním teplotám a zatížení
- vyhovující pro použití v hydraulických, pneumatických a dalších zařízeních
- vhodné např. jako těsnění do pérování (pod zátku přední vidlice, apod.)
- balení 1 kus
Upozornění: Kroužek není vhodný pro použití v palivové soustavě, brzdové soustavě, chladící soustavě a vysokotlaké použití.
Rozměry:
vnější průměr = 7 mm
vnitřní průměr = 4 mm
síla = 1,5 mm
Těsnící okroužek pro univerzální všeobecné použití
- o kroužek vyroben z kvalitního pryžového materiálu a odolný standardním teplotám a zatížení
- vyhovující pro použití v hydraulických, pneumatických a dalších zařízeních
- vhodné např. jako těsnění do pérování (pod zátku přední vidlice, apod.)
- balení 1 kus
Upozornění: Kroužek není vhodný pro použití v palivové soustavě, brzdové soustavě, chladící soustavě a vysokotlaké použití.
Rozměry:
vnější průměr = 12 mm
vnitřní průměr = 8 mm
síla = 2 mm
Podložkapro univerzální všeobecné použití
- vyhovující pro použití v hydraulických, pneumatických a dalších zařízeních
- vhodné např. jako do pérování (pod zátku přední vidlice, apod.)
- balení 1 kus
Rozměry:
vnější průměr = 38,5 mm
vnitřní průměr = 50 mm
síla = 1,4 mm
Těsnící okroužek pro univerzální všeobecné použití
- o kroužek vyroben z kvalitního pryžového materiálu a odolný standardním teplotám a zatížení
- vyhovující pro použití v hydraulických, pneumatických a dalších zařízeních
- vhodné např. jako těsnění do pérování (pod zátku přední vidlice, apod.)
- balení 1 kus
Upozornění: Kroužek není vhodný pro použití v palivové soustavě, brzdové soustavě, chladící soustavě a vysokotlaké použití.
Rozměry:
vnější průměr = 25 mm
vnitřní průměr = 21 mm
síla = 2 mm
Těsnící okroužek pro univerzální všeobecné použití
- o kroužek vyroben z kvalitního pryžového materiálu a odolný standardním teplotám a zatížení
- vyhovující pro použití v hydraulických, pneumatických a dalších zařízeních
- vhodné např. jako těsnění do pérování (pod zátku přední vidlice, apod.)
- balení 1 kus
Upozornění: Kroužek není vhodný pro použití v palivové soustavě, brzdové soustavě, chladící soustavě a vysokotlaké použití.
Rozměry:
vnější průměr = 29 mm
vnitřní průměr = 24 mm
síla = 2,4 mm
Těsnící okroužek pro univerzální všeobecné použití
- o kroužek vyroben z kvalitního pryžového materiálu a odolný standardním teplotám a zatížení
- vyhovující pro použití v hydraulických, pneumatických a dalších zařízeních
- vhodné např. jako těsnění do pérování (pod zátku přední vidlice, apod.)
- balení 1 kus
Upozornění: Kroužek není vhodný pro použití v palivové soustavě, brzdové soustavě, chladící soustavě a vysokotlaké použití.
Rozměry:
vnější průměr = 28 mm
vnitřní průměr = 24 mm
síla = 2 mm
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |