Trubka přední vidlice pro silniční motocykly
- plnohodnotná náhrada za originální díl (OEM Replacement), neboť jsou vyráběny přesně dle rozměrů a specifikace
- vysoce kvalitní materiál těla trubky s nerezavějící tvrdochormovou povrchovou úpravou (nejedná se jen o slabý povrchový chrom, ale o tvrdý technický chrom)
- vlastní vývoj a přesná výroba olejových ventilů, které jsou součástí některých trubek
- při výrobě jsou použity jen moderní technologie - digitální zpracování, laserová technologie a nejmodernější galvanické pokovování
- přesný rovný povrch s opravdu kvalitním tvrdochromem poskytuje snadný chod přední vidlice a přesnou funkci těsnících komponentů vidlice (bez váznutí či jiného selhání) a rovněž prodlužuje jejich životnost
- velmi příznivá cena srovnatelná s náklady na rovnání či přechromování poškozených trubek (kde je výsledek přesnosti) nejistý
- vysoká kvalita "Made in EU"
Rozměry:
- průměr trubky "D" = 35mm
- délka "L" = 630mm
- provedení = tvrdochrom
Tato trubka nahrazuje originální trubku (originální kód OEM):
Honda 51410-KGB-611
CENA UVEDENA ZA 1 KUS
Trubka přední vidlice pro silniční motocykly
- plnohodnotná náhrada za originální díl (OEM Replacement), neboť jsou vyráběny přesně dle rozměrů a specifikace
- vysoce kvalitní materiál těla trubky s nerezavějící tvrdochormovou povrchovou úpravou (nejedná se jen o slabý povrchový chrom, ale o tvrdý technický chrom)
- vlastní vývoj a přesná výroba olejových ventilů, které jsou součástí některých trubek
- při výrobě jsou použity jen moderní technologie - digitální zpracování, laserová technologie a nejmodernější galvanické pokovování
- přesný rovný povrch s opravdu kvalitním tvrdochromem poskytuje snadný chod přední vidlice a přesnou funkci těsnících komponentů vidlice (bez váznutí či jiného selhání) a rovněž prodlužuje jejich životnost
- velmi příznivá cena srovnatelná s náklady na rovnání či přechromování poškozených trubek (kde je výsledek přesnosti) nejistý
- vysoká kvalita "Made in EU"
Rozměry:
- průměr trubky "D" = 37mm
- délka "L" = 598mm
- provedení = tvrdochrom
Tato trubka nahrazuje originální trubku (originální kód OEM):
Honda 51410-MY5-611
Honda 51410-MY5-730
Honda 51410-MY5-860
CENA UVEDENA ZA 1 KUS
Trubka přední vidlice pro silniční motocykly
- plnohodnotná náhrada za originální díl (OEM Replacement), neboť jsou vyráběny přesně dle rozměrů a specifikace
- vysoce kvalitní materiál těla trubky s nerezavějící tvrdochormovou povrchovou úpravou (nejedná se jen o slabý povrchový chrom, ale o tvrdý technický chrom)
- vlastní vývoj a přesná výroba olejových ventilů, které jsou součástí některých trubek
- při výrobě jsou použity jen moderní technologie - digitální zpracování, laserová technologie a nejmodernější galvanické pokovování
- přesný rovný povrch s opravdu kvalitním tvrdochromem poskytuje snadný chod přední vidlice a přesnou funkci těsnících komponentů vidlice (bez váznutí či jiného selhání) a rovněž prodlužuje jejich životnost
- velmi příznivá cena srovnatelná s náklady na rovnání či přechromování poškozených trubek (kde je výsledek přesnosti) nejistý
- vysoká kvalita "Made in EU"
Rozměry:
- průměr trubky "D" = 37mm
- délka "L" = 615mm
- provedení = tvrdochrom
Tato trubka nahrazuje originální trubku (originální kód OEM):
Kawasaki 44013-1433
CENA UVEDENA ZA 1 KUS
Speciální přípravek od japonské značky DRC určený pro servisní práce na cartridgích předních vidlic
- vyvinuto ve spolupráci se světoznámou firmou na úpravu tlumičů ENZO
- pro servisní činnosti a práce na cartridgích předních vidlic (například montáž kompresního pístku, atd.)
- univerzální použití pro většinu typů cartridgí všech výrobců předních vidlic (Kayaba, Showa, White Power, Sachs, atd.)
- lze použít i jako vypouštěcí a odkapávací stojan
- vhodně zvolený hliníkový materiál nepoškodí komponenty cartridge
- balení neobsahuje kbelík, který je na fotkách
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Trubka přední vidlice pro silniční motocykly
- plnohodnotná náhrada za originální díl (OEM Replacement), neboť jsou vyráběny přesně dle rozměrů a specifikace
- vysoce kvalitní materiál těla trubky s nerezavějící tvrdochormovou povrchovou úpravou (nejedná se jen o slabý povrchový chrom, ale o tvrdý technický chrom)
- vlastní vývoj a přesná výroba olejových ventilů, které jsou součástí některých trubek
- při výrobě jsou použity jen moderní technologie - digitální zpracování, laserová technologie a nejmodernější galvanické pokovování
- přesný rovný povrch s opravdu kvalitním tvrdochromem poskytuje snadný chod přední vidlice a přesnou funkci těsnících komponentů vidlice (bez váznutí či jiného selhání) a rovněž prodlužuje jejich životnost
- velmi příznivá cena srovnatelná s náklady na rovnání či přechromování poškozených trubek (kde je výsledek přesnosti) nejistý
- vysoká kvalita "Made in EU"
Rozměry:
- průměr trubky"D" = 36mm
- délka "L" = 595mm
- provedení = tvrdochrom
Tato trubka nahrazuje originální trubku (originální kód OEM):
Yamaha 2GV-23110-00-93
CENA UVEDENA ZA 1 KUS
Trubka přední vidlice pro silniční motocykly
- plnohodnotná náhrada za originální díl (OEM Replacement), neboť jsou vyráběny přesně dle rozměrů a specifikace
- vysoce kvalitní materiál těla trubky s nerezavějící tvrdochormovou povrchovou úpravou (nejedná se jen o slabý povrchový chrom, ale o tvrdý technický chrom)
- vlastní vývoj a přesná výroba olejových ventilů, které jsou součástí některých trubek
- při výrobě jsou použity jen moderní technologie - digitální zpracování, laserová technologie a nejmodernější galvanické pokovování
- přesný rovný povrch s opravdu kvalitním tvrdochromem poskytuje snadný chod přední vidlice a přesnou funkci těsnících komponentů vidlice (bez váznutí či jiného selhání) a rovněž prodlužuje jejich životnost
- velmi příznivá cena srovnatelná s náklady na rovnání či přechromování poškozených trubek (kde je výsledek přesnosti) nejistý
- vysoká kvalita "Made in EU"
Rozměry:
- průměr trubky"D" = 38mm
- délka "L" = 590mm
- provedení = tvrdochrom
Tato trubka nahrazuje originální trubku (originální kód OEM):
Yamaha 3YX-23110-00
Yamaha 3YX-23110-01
CENA UVEDENA ZA 1 KUS
Trubka přední vidlice pro silniční motocykly
- plnohodnotná náhrada za originální díl (OEM Replacement), neboť jsou vyráběny přesně dle rozměrů a specifikace
- vysoce kvalitní materiál těla trubky s nerezavějící tvrdochormovou povrchovou úpravou (nejedná se jen o slabý povrchový chrom, ale o tvrdý technický chrom)
- vlastní vývoj a přesná výroba olejových ventilů, které jsou součástí některých trubek
- při výrobě jsou použity jen moderní technologie - digitální zpracování, laserová technologie a nejmodernější galvanické pokovování
- přesný rovný povrch s opravdu kvalitním tvrdochromem poskytuje snadný chod přední vidlice a přesnou funkci těsnících komponentů vidlice (bez váznutí či jiného selhání) a rovněž prodlužuje jejich životnost
- velmi příznivá cena srovnatelná s náklady na rovnání či přechromování poškozených trubek (kde je výsledek přesnosti) nejistý
- vysoká kvalita "Made in EU"
Rozměry:
- průměr trubky"D" = 38mm
- délka "L" = 626mm
- provedení = tvrdochrom
Tato trubka nahrazuje originální trubku (originální kód OEM):
Suzuki 51120-24B01
CENA UVEDENA ZA 1 KUS
Progresivní pružiny předních vidlic od německého výrobce Wirth Federn.
100% záruka kvality „Made in Germany“
Jsou vyrobeny z vysoce kvalitního křemíko-chromového drátu, jenž je nejvhodnějším materiálem pro výrobky pracující pod vysokým tlakem a zátěží a je odolný nárazům, dopadu zatížení nebo extrémním teplotám.
Materiál je pracovním postupem zbaven vnitřního pnutí, což zaručuje správnou funkci po celou dobu životnosti pružiny.
Nesouměrné stoupání závitů pružiny (progresivní vinutí) s lineární charakteristikou nabízí stejný efekt tlumení při různém zatížení s lepší odezvou a větší bezpečností i v extrémních situacích.
Díky své charakteristice se nejlépe hodí pro aktivní jezdce, kteří se svým strojem chtějí dosáhnout lepších jízdních vlastností - pozvolný a více komfortní začátek zdvihu vidlice a posléze vyšší tuhost v druhé polovině zdvihu.
Rozměry pružin:
- délka = 521 mm
- vnější průměr = 32 mm
- vnitřní průměr = 21,3 mm
- síla drátu = 5,0 mm
Upozornění: Pro některé typy motocyklů je při instalaci progresivních pružin nutné použití distančních podložek nebo vymezovacích trubek, které mohly být použity v prvovýrobním provedení vidlic nebo je nutné je vyrobit podle tuhosti progresivních pružin. Proto je výrobcem Wirth Federn doporučena a v podstatě vyžadována montáž kvalifikovaným mechanikem nebo specializovaným servisem, který disponuje znalostmi a zkušenostmi s nastavením pérování i celého motocyklu.
Progresivní pružiny poskytují:
- lepší přilnavost pneumatiky v průběhu jízdy (za sucha i mokra)
- dokonalejší ovladatelnost motocyklu
- zvýšenou stabilitu motocyklu
- zkrácení brzdné dráhy motocyklu
- pohodlnější zatáčení
- prodloužení životnosti pneumatik
Upozornění: Pružiny pérování jsou z důvodu jejich povahy určeny výhradně pro montáž a instalaci odborným servisem!!
Montáž a demontáž předních vidlic by měla být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným technikem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávný postup montáže či nesprávné nastavení pérování může znamenat chybnou funkci pérování, což může následně způsobit špatnou funkci a nebezpečné jízdní vlastnosti celého motocyklu.
Progresivní pružiny předních vidlic od německého výrobce Wirth Federn.
100% záruka kvality „Made in Germany“
Jsou vyrobeny z vysoce kvalitního křemíko-chromového drátu, jenž je nejvhodnějším materiálem pro výrobky pracující pod vysokým tlakem a zátěží a je odolný nárazům, dopadu zatížení nebo extrémním teplotám.
Materiál je pracovním postupem zbaven vnitřního pnutí, což zaručuje správnou funkci po celou dobu životnosti pružiny.
Nesouměrné stoupání závitů pružiny (progresivní vinutí) s lineární charakteristikou nabízí stejný efekt tlumení při různém zatížení s lepší odezvou a větší bezpečností i v extrémních situacích.
Díky své charakteristice se nejlépe hodí pro aktivní jezdce, kteří se svým strojem chtějí dosáhnout lepších jízdních vlastností - pozvolný a více komfortní začátek zdvihu vidlice a posléze vyšší tuhost v druhé polovině zdvihu.
Rozměry pružin:
- délka = 520 mm
- vnější průměr = 29,5 mm
- vnitřní průměr = 20 mm
- síla drátu = 4,8 mm
Upozornění: Pro některé typy motocyklů je při instalaci progresivních pružin nutné použití distančních podložek nebo vymezovacích trubek, které mohly být použity v prvovýrobním provedení vidlic nebo je nutné je vyrobit podle tuhosti progresivních pružin. Proto je výrobcem Wirth Federn doporučena a v podstatě vyžadována montáž kvalifikovaným mechanikem nebo specializovaným servisem, který disponuje znalostmi a zkušenostmi s nastavením pérování i celého motocyklu.
Progresivní pružiny poskytují:
- lepší přilnavost pneumatiky v průběhu jízdy (za sucha i mokra)
- dokonalejší ovladatelnost motocyklu
- zvýšenou stabilitu motocyklu
- zkrácení brzdné dráhy motocyklu
- pohodlnější zatáčení
- prodloužení životnosti pneumatik
Upozornění: Pružiny pérování jsou z důvodu jejich povahy určeny výhradně pro montáž a instalaci odborným servisem!!
Montáž a demontáž předních vidlic by měla být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným technikem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávný postup montáže či nesprávné nastavení pérování může znamenat chybnou funkci pérování, což může následně způsobit špatnou funkci a nebezpečné jízdní vlastnosti celého motocyklu.
Progresivní pružiny předních vidlic od německého výrobce Wirth Federn.
100% záruka kvality „Made in Germany“
Jsou vyrobeny z vysoce kvalitního křemíko-chromového drátu, jenž je nejvhodnějším materiálem pro výrobky pracující pod vysokým tlakem a zátěží a je odolný nárazům, dopadu zatížení nebo extrémním teplotám.
Materiál je pracovním postupem zbaven vnitřního pnutí, což zaručuje správnou funkci po celou dobu životnosti pružiny.
Nesouměrné stoupání závitů pružiny (progresivní vinutí) s lineární charakteristikou nabízí stejný efekt tlumení při různém zatížení s lepší odezvou a větší bezpečností i v extrémních situacích.
Díky své charakteristice se nejlépe hodí pro aktivní jezdce, kteří se svým strojem chtějí dosáhnout lepších jízdních vlastností - pozvolný a více komfortní začátek zdvihu vidlice a posléze vyšší tuhost v druhé polovině zdvihu.
Rozměry pružin:
- délka = 530 mm
- vnější průměr = 44 mm
- vnitřní průměr = 32 mm
- síla drátu = 6 mm
Upozornění: Pro některé typy motocyklů je při instalaci progresivních pružin nutné použití distančních podložek nebo vymezovacích trubek, které mohly být použity v prvovýrobním provedení vidlic nebo je nutné je vyrobit podle tuhosti progresivních pružin. Proto je výrobcem Wirth Federn doporučena a v podstatě vyžadována montáž kvalifikovaným mechanikem nebo specializovaným servisem, který disponuje znalostmi a zkušenostmi s nastavením pérování i celého motocyklu.
Progresivní pružiny poskytují:
- lepší přilnavost pneumatiky v průběhu jízdy (za sucha i mokra)
- dokonalejší ovladatelnost motocyklu
- zvýšenou stabilitu motocyklu
- zkrácení brzdné dráhy motocyklu
- pohodlnější zatáčení
- prodloužení životnosti pneumatik
Upozornění: Pružiny pérování jsou z důvodu jejich povahy určeny výhradně pro montáž a instalaci odborným servisem!!
Montáž a demontáž předních vidlic by měla být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným technikem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávný postup montáže či nesprávné nastavení pérování může znamenat chybnou funkci pérování, což může následně způsobit špatnou funkci a nebezpečné jízdní vlastnosti celého motocyklu.
Progresivní pružiny předních vidlic od německého výrobce Wirth Federn.
100% záruka kvality „Made in Germany“
Jsou vyrobeny z vysoce kvalitního křemíko-chromového drátu, jenž je nejvhodnějším materiálem pro výrobky pracující pod vysokým tlakem a zátěží a je odolný nárazům, dopadu zatížení nebo extrémním teplotám.
Materiál je pracovním postupem zbaven vnitřního pnutí, což zaručuje správnou funkci po celou dobu životnosti pružiny.
Nesouměrné stoupání závitů pružiny (progresivní vinutí) s lineární charakteristikou nabízí stejný efekt tlumení při různém zatížení s lepší odezvou a větší bezpečností i v extrémních situacích.
Díky své charakteristice se nejlépe hodí pro aktivní jezdce, kteří se svým strojem chtějí dosáhnout lepších jízdních vlastností - pozvolný a více komfortní začátek zdvihu vidlice a posléze vyšší tuhost v druhé polovině zdvihu.
Rozměry pružin:
- délka = 520mm
- vnější průměr = 35mm
- vnitřní průměr = 24mm
- síla drátu = 5,5mm
Upozornění: Pro některé typy motocyklů je při instalaci progresivních pružin nutné použití distančních podložek nebo vymezovacích trubek, které mohly být použity v prvovýrobním provedení vidlic nebo je nutné je vyrobit podle tuhosti progresivních pružin. Proto je výrobcem Wirth Federn doporučena a v podstatě vyžadována montáž kvalifikovaným mechanikem nebo specializovaným servisem, který disponuje znalostmi a zkušenostmi s nastavením pérování i celého motocyklu.
Progresivní pružiny poskytují:
- lepší přilnavost pneumatiky v průběhu jízdy (za sucha i mokra)
- dokonalejší ovladatelnost motocyklu
- zvýšenou stabilitu motocyklu
- zkrácení brzdné dráhy motocyklu
- pohodlnější zatáčení
- prodloužení životnosti pneumatik
Upozornění: Pružiny pérování jsou z důvodu jejich povahy určeny výhradně pro montáž a instalaci odborným servisem!!
Montáž a demontáž předních vidlic by měla být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným technikem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávný postup montáže či nesprávné nastavení pérování může znamenat chybnou funkci pérování, což může následně způsobit špatnou funkci a nebezpečné jízdní vlastnosti celého motocyklu.
Progresivní pružiny předních vidlic od německého výrobce Wirth Federn.
100% záruka kvality „Made in Germany“
Jsou vyrobeny z vysoce kvalitního křemíko-chromového drátu, jenž je nejvhodnějším materiálem pro výrobky pracující pod vysokým tlakem a zátěží a je odolný nárazům, dopadu zatížení nebo extrémním teplotám.
Materiál je pracovním postupem zbaven vnitřního pnutí, což zaručuje správnou funkci po celou dobu životnosti pružiny.
Nesouměrné stoupání závitů pružiny (progresivní vinutí) s lineární charakteristikou nabízí stejný efekt tlumení při různém zatížení s lepší odezvou a větší bezpečností i v extrémních situacích.
Díky své charakteristice se nejlépe hodí pro aktivní jezdce, kteří se svým strojem chtějí dosáhnout lepších jízdních vlastností - pozvolný a více komfortní začátek zdvihu vidlice a posléze vyšší tuhost v druhé polovině zdvihu.
Rozměry pružin:
- délka = 510mm
- vnější průměr = 34mm
- vnitřní průměr = 23,5mm
- síla drátu = 5,2mm
Upozornění: Pro některé typy motocyklů je při instalaci progresivních pružin nutné použití distančních podložek nebo vymezovacích trubek, které mohly být použity v prvovýrobním provedení vidlic nebo je nutné je vyrobit podle tuhosti progresivních pružin. Proto je výrobcem Wirth Federn doporučena a v podstatě vyžadována montáž kvalifikovaným mechanikem nebo specializovaným servisem, který disponuje znalostmi a zkušenostmi s nastavením pérování i celého motocyklu.
Progresivní pružiny poskytují:
- lepší přilnavost pneumatiky v průběhu jízdy (za sucha i mokra)
- dokonalejší ovladatelnost motocyklu
- zvýšenou stabilitu motocyklu
- zkrácení brzdné dráhy motocyklu
- pohodlnější zatáčení
- prodloužení životnosti pneumatik
Upozornění: Pružiny pérování jsou z důvodu jejich povahy určeny výhradně pro montáž a instalaci odborným servisem!!
Montáž a demontáž předních vidlic by měla být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným technikem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávný postup montáže či nesprávné nastavení pérování může znamenat chybnou funkci pérování, což může následně způsobit špatnou funkci a nebezpečné jízdní vlastnosti celého motocyklu.
Progresivní pružiny předních vidlic od německého výrobce Wirth Federn.
100% záruka kvality „Made in Germany“
Jsou vyrobeny z vysoce kvalitního křemíko-chromového drátu, jenž je nejvhodnějším materiálem pro výrobky pracující pod vysokým tlakem a zátěží a je odolný nárazům, dopadu zatížení nebo extrémním teplotám.
Materiál je pracovním postupem zbaven vnitřního pnutí, což zaručuje správnou funkci po celou dobu životnosti pružiny.
Nesouměrné stoupání závitů pružiny (progresivní vinutí) s lineární charakteristikou nabízí stejný efekt tlumení při různém zatížení s lepší odezvou a větší bezpečností i v extrémních situacích.
Díky své charakteristice se nejlépe hodí pro aktivní jezdce, kteří se svým strojem chtějí dosáhnout lepších jízdních vlastností - pozvolný a více komfortní začátek zdvihu vidlice a posléze vyšší tuhost v druhé polovině zdvihu.
Rozměry pružin:
- délka pružiny: 450 mm
- vnější průměr pružiny: 38mm
- vnitřní průměr pružiny: 27,6mm
- síla drátu: 5,2mm
Upozornění: Pro některé typy motocyklů je při instalaci progresivních pružin nutné použití distančních podložek nebo vymezovacích trubek, které mohly být použity v prvovýrobním provedení vidlic nebo je nutné je vyrobit podle tuhosti progresivních pružin. Proto je výrobcem Wirth Federn doporučena a v podstatě vyžadována montáž kvalifikovaným mechanikem nebo specializovaným servisem, který disponuje znalostmi a zkušenostmi s nastavením pérování i celého motocyklu.
Progresivní pružiny poskytují:
- lepší přilnavost pneumatiky v průběhu jízdy (za sucha i mokra)
- dokonalejší ovladatelnost motocyklu
- zvýšenou stabilitu motocyklu
- zkrácení brzdné dráhy motocyklu
- pohodlnější zatáčení
- prodloužení životnosti pneumatik
Upozornění: Pružiny pérování jsou z důvodu jejich povahy určeny výhradně pro montáž a instalaci odborným servisem!!
Montáž a demontáž předních vidlic by měla být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným technikem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávný postup montáže či nesprávné nastavení pérování může znamenat chybnou funkci pérování, což může následně způsobit špatnou funkci a nebezpečné jízdní vlastnosti celého motocyklu.
Progresivní pružiny předních vidlic od německého výrobce Wirth Federn.
100% záruka kvality „Made in Germany“
Jsou vyrobeny z vysoce kvalitního křemíko-chromového drátu, jenž je nejvhodnějším materiálem pro výrobky pracující pod vysokým tlakem a zátěží a je odolný nárazům, dopadu zatížení nebo extrémním teplotám.
Materiál je pracovním postupem zbaven vnitřního pnutí, což zaručuje správnou funkci po celou dobu životnosti pružiny.
Nesouměrné stoupání závitů pružiny (progresivní vinutí) s lineární charakteristikou nabízí stejný efekt tlumení při různém zatížení s lepší odezvou a větší bezpečností i v extrémních situacích.
Díky své charakteristice se nejlépe hodí pro aktivní jezdce, kteří se svým strojem chtějí dosáhnout lepších jízdních vlastností - pozvolný a více komfortní začátek zdvihu vidlice a posléze vyšší tuhost v druhé polovině zdvihu.
Rozměry pružin:
- délka = 400mm
- vnější průměr = 37,1mm
- vnitřní průměr = 25,9mm
- síla drátu = 5,6mm
Upozornění: Pro některé typy motocyklů je při instalaci progresivních pružin nutné použití distančních podložek nebo vymezovacích trubek, které mohly být použity v prvovýrobním provedení vidlic nebo je nutné je vyrobit podle tuhosti progresivních pružin. Proto je výrobcem Wirth Federn doporučena a v podstatě vyžadována montáž kvalifikovaným mechanikem nebo specializovaným servisem, který disponuje znalostmi a zkušenostmi s nastavením pérování i celého motocyklu.
Progresivní pružiny poskytují:
- lepší přilnavost pneumatiky v průběhu jízdy (za sucha i mokra)
- dokonalejší ovladatelnost motocyklu
- zvýšenou stabilitu motocyklu
- zkrácení brzdné dráhy motocyklu
- pohodlnější zatáčení
- prodloužení životnosti pneumatik
Upozornění: Pružiny pérování jsou z důvodu jejich povahy určeny výhradně pro montáž a instalaci odborným servisem!!
Montáž a demontáž předních vidlic by měla být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným technikem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávný postup montáže či nesprávné nastavení pérování může znamenat chybnou funkci pérování, což může následně způsobit špatnou funkci a nebezpečné jízdní vlastnosti celého motocyklu.
Progresivní pružiny předních vidlic od německého výrobce Wirth Federn.
100% záruka kvality „Made in Germany“
Jsou vyrobeny z vysoce kvalitního křemíko-chromového drátu, jenž je nejvhodnějším materiálem pro výrobky pracující pod vysokým tlakem a zátěží a je odolný nárazům, dopadu zatížení nebo extrémním teplotám.
Materiál je pracovním postupem zbaven vnitřního pnutí, což zaručuje správnou funkci po celou dobu životnosti pružiny.
Nesouměrné stoupání závitů pružiny (progresivní vinutí) s lineární charakteristikou nabízí stejný efekt tlumení při různém zatížení s lepší odezvou a větší bezpečností i v extrémních situacích.
Díky své charakteristice se nejlépe hodí pro aktivní jezdce, kteří se svým strojem chtějí dosáhnout lepších jízdních vlastností - pozvolný a více komfortní začátek zdvihu vidlice a posléze vyšší tuhost v druhé polovině zdvihu.
Rozměry pružin:
- délka = 395mm
- vnější průměr = 37mm
- vnitřní průměr = 26mm
- síla drátu = 5,5mm
Upozornění: Pro některé typy motocyklů je při instalaci progresivních pružin nutné použití distančních podložek nebo vymezovacích trubek, které mohly být použity v prvovýrobním provedení vidlic nebo je nutné je vyrobit podle tuhosti progresivních pružin. Proto je výrobcem Wirth Federn doporučena a v podstatě vyžadována montáž kvalifikovaným mechanikem nebo specializovaným servisem, který disponuje znalostmi a zkušenostmi s nastavením pérování i celého motocyklu.
Progresivní pružiny poskytují:
- lepší přilnavost pneumatiky v průběhu jízdy (za sucha i mokra)
- dokonalejší ovladatelnost motocyklu
- zvýšenou stabilitu motocyklu
- zkrácení brzdné dráhy motocyklu
- pohodlnější zatáčení
- prodloužení životnosti pneumatik
Upozornění: Pružiny pérování jsou z důvodu jejich povahy určeny výhradně pro montáž a instalaci odborným servisem!!
Montáž a demontáž předních vidlic by měla být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným technikem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávný postup montáže či nesprávné nastavení pérování může znamenat chybnou funkci pérování, což může následně způsobit špatnou funkci a nebezpečné jízdní vlastnosti celého motocyklu.
Progresivní pružiny předních vidlic od německého výrobce Wirth Federn.
100% záruka kvality „Made in Germany“
Jsou vyrobeny z vysoce kvalitního křemíko-chromového drátu, jenž je nejvhodnějším materiálem pro výrobky pracující pod vysokým tlakem a zátěží a je odolný nárazům, dopadu zatížení nebo extrémním teplotám.
Materiál je pracovním postupem zbaven vnitřního pnutí, což zaručuje správnou funkci po celou dobu životnosti pružiny.
Nesouměrné stoupání závitů pružiny (progresivní vinutí) s lineární charakteristikou nabízí stejný efekt tlumení při různém zatížení s lepší odezvou a větší bezpečností i v extrémních situacích.
Díky své charakteristice se nejlépe hodí pro aktivní jezdce, kteří se svým strojem chtějí dosáhnout lepších jízdních vlastností - pozvolný a více komfortní začátek zdvihu vidlice a posléze vyšší tuhost v druhé polovině zdvihu.
Rozměry pružin:
- délka = 566 mm
- vnější průměr = 31 mm
- vnitřní průměr = 22 mm
- síla drátu = 5,8 mm
Upozornění: Pro některé typy motocyklů je při instalaci progresivních pružin nutné použití distančních podložek nebo vymezovacích trubek, které mohly být použity v prvovýrobním provedení vidlic nebo je nutné je vyrobit podle tuhosti progresivních pružin. Proto je výrobcem Wirth Federn doporučena a v podstatě vyžadována montáž kvalifikovaným mechanikem nebo specializovaným servisem, který disponuje znalostmi a zkušenostmi s nastavením pérování i celého motocyklu.
Progresivní pružiny poskytují:
- lepší přilnavost pneumatiky v průběhu jízdy (za sucha i mokra)
- dokonalejší ovladatelnost motocyklu
- zvýšenou stabilitu motocyklu
- zkrácení brzdné dráhy motocyklu
- pohodlnější zatáčení
- prodloužení životnosti pneumatik
Upozornění: Pružiny pérování jsou z důvodu jejich povahy určeny výhradně pro montáž a instalaci odborným servisem!!
Montáž a demontáž předních vidlic by měla být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným technikem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávný postup montáže či nesprávné nastavení pérování může znamenat chybnou funkci pérování, což může následně způsobit špatnou funkci a nebezpečné jízdní vlastnosti celého motocyklu.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku