Pístní sady jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
Pístní sada obsahuje:
- píst
- pístní čep
- pístní kroužky
- pojistné kroužky pístního čepu (2 kusy)
Tato pístní sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Yamaha 1B9-11631-00
Yamaha 5D7-E1631-00
Yamaha 5D7-E1631-01
Yamaha 5D7-E1631-10
Yamaha 5D7-E1631-20
Yamaha 39D-11603-00
Yamaha 5YP-E1633-00
Yamaha 93450-16115
Vhodné pro motocykly:
Yamaha YZF-R125 / 08-18
Yamaha MT125 / 14-19
Yamaha WR125R / 09-16
Yamaha WR125X / 09-16
Yamaha X-City 125i / 08-12
Yamaha X-Max 125i / 06-19
Beta RR125 Motard
Beta RR125 Enduro
Rieju 125 Marathon Enduro
Rieju SM125 Marathon
Rieju RS3 125
Rieju RS3 NKD 125
Fantic 125 Cabellero
HM Honda CRE-F125 Enduro
HM Honda CRM-F125 SM
HM Moto CRE125 Baja
HM Moto CRMF125X Derapage
HM Moto CSF125 Locusta
Husqvarna SMS125
Husqvarna SMR125
Malaguti 125 X3M Enduro
Malaguti 125 X3M Motard
MBK 125 Cityliner
MBK 125 Evolis
MBK 125 Skycruiser
MBK 125i Skycruiser II
Motorhispania 125 Gun-R
Motorhispania KN1 125
Motorhispania MH7 125 Naked
Motorhispania RX-R 125
Motorhispania 125 Ranger
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sady jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
Pístní sada obsahuje:
- píst
- pístní čep
- pístní kroužky
- pojistné kroužky pístního čepu (2 kusy)
Tato pístní sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Honda 13011-KGG-911
Honda 13011-KGG-910
Honda 13101-KGG-911
Honda 13101-KGG-910
Honda 13111-KGG-910
Honda 94601-14000
Honda 13115-200-000
Honda 13115-250-000
Honda 13115-250-010
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Vhodné pro motocykly:
Honda NES150
Honda SES150 Dylan
Honda FES150 Pantheon
Honda FES150 S-Wing
Honda PES150 Passion
Honda PS150
Honda SH150
Honda SH150i / 05-12
Honda SH150 Scoopy
Keeway Outlook 150
Malaguti Blog
Benelli Caffe Nero 150
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = pro vrtání 40,00mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tato sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Yamaha 18U-11631-00-A0
Yamaha 18U-11631-00-00
Yamaha 18U-11631-00-X0
Yamaha 3L5-11631-00-00
Yamaha 3L5-11631-00-A0
Yamaha 3L5-11631-00-X0
Yamaha 3L5-11631-00-Y0
Yamaha 3L5-11631-A0-00
Yamaha 3L5-11631-X0-00
Yamaha 3L5-11631-Y0-00
Yamaha 4J2-11631-00-00
Yamaha 4J2-11631-00-A0
Yamaha 4J2-11631-A0-00
Yamaha 4J2-11631-X0-00
Yamaha 4J2-11631-Y0-00
Yamaha 3L5-11633-00
Yamaha 2E9-11633-00
Yamaha 260-11610-04
Yamaha 260-11601-03
Yamaha 260-11610-14
Yamaha 260-11601-13
Yamaha 260-11610-24
Yamaha 260-11601-23
Yamaha 934-50110-21
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = pro vrtání 40,50mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tato sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Yamaha 18U-11631-00-A0
Yamaha 18U-11631-00-00
Yamaha 18U-11631-00-X0
Yamaha 3L5-11631-00-00
Yamaha 3L5-11631-00-A0
Yamaha 3L5-11631-00-X0
Yamaha 3L5-11631-00-Y0
Yamaha 3L5-11631-A0-00
Yamaha 3L5-11631-X0-00
Yamaha 3L5-11631-Y0-00
Yamaha 4J2-11631-00-00
Yamaha 4J2-11631-00-A0
Yamaha 4J2-11631-A0-00
Yamaha 4J2-11631-X0-00
Yamaha 4J2-11631-Y0-00
Yamaha 3L5-11633-00
Yamaha 2E9-11633-00
Yamaha 260-11610-04
Yamaha 260-11601-03
Yamaha 260-11610-14
Yamaha 260-11601-13
Yamaha 260-11610-24
Yamaha 260-11601-23
Yamaha 934-50110-21
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = pro vrtání 40,75mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tato sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Yamaha 18U-11631-00-A0
Yamaha 18U-11631-00-00
Yamaha 18U-11631-00-X0
Yamaha 3L5-11631-00-00
Yamaha 3L5-11631-00-A0
Yamaha 3L5-11631-00-X0
Yamaha 3L5-11631-00-Y0
Yamaha 3L5-11631-A0-00
Yamaha 3L5-11631-X0-00
Yamaha 3L5-11631-Y0-00
Yamaha 4J2-11631-00-00
Yamaha 4J2-11631-00-A0
Yamaha 4J2-11631-A0-00
Yamaha 4J2-11631-X0-00
Yamaha 4J2-11631-Y0-00
Yamaha 3L5-11633-00
Yamaha 2E9-11633-00
Yamaha 260-11610-04
Yamaha 260-11601-03
Yamaha 260-11610-14
Yamaha 260-11601-13
Yamaha 260-11610-24
Yamaha 260-11601-23
Yamaha 934-50110-21
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = pro vrtání 41,00mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tato sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Yamaha 18U-11631-00-A0
Yamaha 18U-11631-00-00
Yamaha 18U-11631-00-X0
Yamaha 3L5-11631-00-00
Yamaha 3L5-11631-00-A0
Yamaha 3L5-11631-00-X0
Yamaha 3L5-11631-00-Y0
Yamaha 3L5-11631-A0-00
Yamaha 3L5-11631-X0-00
Yamaha 3L5-11631-Y0-00
Yamaha 4J2-11631-00-00
Yamaha 4J2-11631-00-A0
Yamaha 4J2-11631-A0-00
Yamaha 4J2-11631-X0-00
Yamaha 4J2-11631-Y0-00
Yamaha 3L5-11633-00
Yamaha 2E9-11633-00
Yamaha 260-11610-04
Yamaha 260-11601-03
Yamaha 260-11610-14
Yamaha 260-11601-13
Yamaha 260-11610-24
Yamaha 260-11601-23
Yamaha 934-50110-21
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sady jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
Pístní sada obsahuje:
- píst
- pístní čep
- pístní kroužky
- pojistné kroužky pístního čepu (2 kusy)
Tato pístní sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Yamaha 4HC-11631-00-97
Yamaha 4HC-11631-01
Yamaha 4HC-11636-00
Yamaha 4HC-11636-01
Yamaha 4HC-11638-00
Yamaha 4HC-11638-01
Yamaha 4JH-11633-00
Yamaha 4HC-11603-00
Yamaha 4HC-11605-00
Yamaha 4HC-11607-00
Yamaha 90468-12069
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- rozměr pístu = pro vrtání 45,00mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Rozměry pístu:
A = 45,00 mm
B = 58 mm
C = 14 mm
D = 23 mm
E = 13 mm
F = 13 mm
G = 23 mm
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- rozměr pístu = pro vrtání 45,25mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Rozměry pístu:
A = 45,25 mm
B = 58 mm
C = 14 mm
D = 23 mm
E = 13 mm
F = 13 mm
G = 23 mm
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- rozměr pístu = pro vrtání 45,50mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Rozměry pístu:
A = 45,50 mm
B = 58 mm
C = 14 mm
D = 23 mm
E = 13 mm
F = 13 mm
G = 23 mm
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- rozměr pístu = pro vrtání 45,75mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Rozměry pístu:
A = 45,75 mm
B = 58 mm
C = 14 mm
D = 23 mm
E = 13 mm
F = 13 mm
G = 23 mm
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- rozměr pístu = pro vrtání 46,00mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Rozměry pístu:
A = 46,00 mm
B = 58 mm
C = 14 mm
D = 23 mm
E = 13 mm
F = 13 mm
G = 23 mm
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- rozměr pístu = pro vrtání 46,25mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Rozměry pístu:
A = 46,25 mm
B = 58 mm
C = 14 mm
D = 23 mm
E = 13 mm
F = 13 mm
G = 23 mm
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- rozměr pístu = pro vrtání 46,50mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Rozměry pístu:
A = 46,50 mm
B = 58 mm
C = 14 mm
D = 23 mm
E = 13 mm
F = 13 mm
G = 23 mm
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- rozměr pístu = pro vrtání 46,75mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Rozměry pístu:
A = 46,75 mm
B = 58 mm
C = 14 mm
D = 23 mm
E = 13 mm
F = 13 mm
G = 23 mm
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- rozměr pístu = pro vrtání 47,00mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Rozměry pístu:
A = 47,00 mm
B = 58 mm
C = 14 mm
D = 23 mm
E = 13 mm
F = 13 mm
G = 23 mm
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku