Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- rozměr pístu = pro vrtání 49,50mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- rozměr pístu = pro vrtání 49,50mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- rozměr pístu = pro vrtání 49,50mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- rozměr pístu = pro vrtání 50,50mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- rozměr pístu = pro vrtání 49,50mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- rozměr pístu = pro vrtání 51,00mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- rozměr pístu = pro vrtání 51,25mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- rozměr pístu = pro vrtání 51,50mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- rozměr pístu = pro vrtání 49,50mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- rozměr pístu = pro vrtání 49,00mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Rozměry pístu:
A = 49,00mm
B = 59,50mm
C = 12mm
D = 23,5mm
E= 12mm
F= 12mm
G=17mm
Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- rozměr pístu = pro vrtání 49,25mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Rozměry pístu:
A = 49,25mm
B = 59,50mm
C = 12mm
D = 23,5mm
E= 12mm
F= 12mm
G=17mm
Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- rozměr pístu = pro vrtání 49,50mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Rozměry pístu:
A = 49,50mm
B = 59,50mm
C = 12mm
D = 23,5mm
E= 12mm
F= 12mm
G=17mm
Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- rozměr pístu = pro vrtání 49,75mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Rozměry pístu:
A = 49,75mm
B = 59,50mm
C = 12mm
D = 23,5mm
E= 12mm
F= 12mm
G=17mm
Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- rozměr pístu = pro vrtání 50,00mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Rozměry pístu:
A = 50,00mm
B = 59,50mm
C = 12mm
D = 23,5mm
E= 12mm
F= 12mm
G=17mm
Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- rozměr pístu = pro vrtání 50,25mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Rozměry pístu:
A = 50,25mm
B = 59,50mm
C = 12mm
D = 23,5mm
E= 12mm
F= 12mm
G=17mm
Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- rozměr pístu = pro vrtání 50,50mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Rozměry pístu:
A = 50,50mm
B = 59,50mm
C = 12mm
D = 23,5mm
E= 12mm
F= 12mm
G=17mm
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku