Brzdové destičky německé značky TRW (dříve LUCAS)
- značka TRW LUCAS je přední název v technologii brzdových destiček a brzdového obložení a je jednou z hlavních značek v oboru
- slinuté brzdové destičky LUCAS poskytují kvalitní výkon, nabízí adekvátní úroveň opotřebení ve vztahu ke způsobu použití, vykazují velmi dobrou odezvu za mokra a lépe si zachovávají výkon v extrémních situacích, jako je nouzové zastavení
- všechny směsi (mimo karbonových a dalších závodních směsí) byly vyvíjeny pro co nejmenší opotřebení brzdových kotoučů
- sortiment zahrnuje 12 různých brzdových směsí, z toho 6 směsí s certifikací ABE a TÜV
- sortiment produktů TRW Lucas nabízí brzdové destičky, brzdové kotouče, brzdové čelisti, brzdové hadice pro všechny typy motocyklů, čtyřkolek, skútrů a pro širokou škálu podmínek použití (závodní, okruhové, silniční nebo pro běžný provoz)
- brzdové komponenty TRW Lucas jsou navzájem dokonale přizpůsobeny a jejich současné použití nabízí vysokou výkonnost, spolehlivost a dlouhou životnost
- brzdové obložení TRW Lucas nabízí dobrou kompatibilitu s originálními brzdovými kotouči nebo brzdovými kotouči značky TRW Lucas
- brzdové destičky TRW Lucas jsou výrobky nejvyšší kvality, které nabízejí vysoký brzdný výkon a velkou trvanlivost
- tvar a parametry jsou přesně dle originálních brzdových destiček a jsou plně kompatibilní se všemi originálními montážními díly nebo příslušenstvím, jako jsou čepy brzdiče, centrážní plechy a další díly
- německá kvalita (Made in Germany), zárukou kvality je číslo KBA (německý úřad pro automobilovou dopravu) a testování v mnoha odborných časopisech, kde byly brzdové destičky TRW Lucas vyhodnoceny jako vynikající
- brzdové obložení TRW Lucas je šetrné k životnímu prostředí (žádný azbest, těžké kovy nebo formaldehyd se nepoužívají ve výrobním procesu)
»» směs TRW LUCAS ALLROUND (LU)
- organické brzdové destičky s keramickou podvrstvou pro retenci tepla
- univerzální osvědčená brzdová směs pro všestranné použití s dlouhou životností
- patentovaná technologie NRS
- vhodné pro všechny typy a značky brzdových kotoučů
- solidní brzdný výkon, i za mokra
»» směs TRW LUCAS SINTER OFFROAD (LUSI)
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s velmi dobrou mírou tření
- vysoká pevnost materiálu pro extrémní podmínky
- velmi dobrá trvanlivost i v písku a v blátě
- určena pro offroadové použití (motokros, enduro, čtyřkolky Quad/ATV)
»» směs TRW LUCAS SINTER RACING OFFROAD (LURASI)
- profesionální závodní brzdová směs bez antikorozní ochrany a lakování
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s velmi dobrou mírou tření
- vynikající výkon za všech podmínek a vysoký tepelný odpor
- přímá okamžitá reakce na brzdovou páčku
»» směs TRW LUCAS SINTER ROAD (LUSV a LUSH)
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s dobrým brzdným výkonem
- použitelné pro všechny aplikace, kde byly z prvovýroby použity sinterované brzdové destičky
- směs doporučená pro všechny motocykly i vysoce výkonné motocykly, cestovní motocykly pro každodenní použití
- určena pro standardní silniční provoz, protože nabízí standardní koeficient tření se standardní tepelnou odolností (není určena pro okruhové či závodní použití)
»» směs TRW LUCAS PREMIUM SINTER (LUSRT)
- prémiová brzdová směs pro nejmodernější brzdovou technologii s vysokou odolností a perfektní modulací
- nejlepší stabilita, vynikající brzdný účinek a dlouhá životnost
- patentovaná technologie NRS
- vhodné pro všechny brzdové kotouče
- určena pro závodní silniční motocykly pro amatérské závody
»» směs TRW LUCAS SINTER SCOOTER (LUSRM)
- brzdová směs speciálně vyvinutá pro větší skútry a silniční motocykly
- dobrá ovladatelnost při vysokém brzdném výkonu
- pohodlné brzdění s vysokou odolností a bez vytváření povlaku
- při standardním provozu nabízí vynikající životnost
»» směs TRW LUCAS ECONOMY (LUEC)
- organické brzdové destičky pro standardní použití
- optimální výkon po zajetí
- vysoká trvanlivost za sucha
- určena pro maloobjemové motocykly, skútry a hobby offroadové motocykly
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Aprilia 8113644
Aprilia 8113638
Yamaha 4VV-F5811-00
Yamaha 5RW-F5811-00
Yamaha 5ME-F5811-00
Yamaha 5WW-F5811-20
Yamaha 5MF-F5811-00
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
EBC FA193
GOLDFREN 098
DELTA DB2014
FERODO FDB680
BRAKING 761
GALFER 153
NEWFREN FD0196
SBS 697
VESRAH VD-948
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky německé značky TRW (dříve LUCAS)
- značka TRW LUCAS je přední název v technologii brzdových destiček a brzdového obložení a je jednou z hlavních značek v oboru
- slinuté brzdové destičky LUCAS poskytují kvalitní výkon, nabízí adekvátní úroveň opotřebení ve vztahu ke způsobu použití, vykazují velmi dobrou odezvu za mokra a lépe si zachovávají výkon v extrémních situacích, jako je nouzové zastavení
- všechny směsi (mimo karbonových a dalších závodních směsí) byly vyvíjeny pro co nejmenší opotřebení brzdových kotoučů
- sortiment zahrnuje 12 různých brzdových směsí, z toho 6 směsí s certifikací ABE a TÜV
- sortiment produktů TRW Lucas nabízí brzdové destičky, brzdové kotouče, brzdové čelisti, brzdové hadice pro všechny typy motocyklů, čtyřkolek, skútrů a pro širokou škálu podmínek použití (závodní, okruhové, silniční nebo pro běžný provoz)
- brzdové komponenty TRW Lucas jsou navzájem dokonale přizpůsobeny a jejich současné použití nabízí vysokou výkonnost, spolehlivost a dlouhou životnost
- brzdové obložení TRW Lucas nabízí dobrou kompatibilitu s originálními brzdovými kotouči nebo brzdovými kotouči značky TRW Lucas
- brzdové destičky TRW Lucas jsou výrobky nejvyšší kvality, které nabízejí vysoký brzdný výkon a velkou trvanlivost
- tvar a parametry jsou přesně dle originálních brzdových destiček a jsou plně kompatibilní se všemi originálními montážními díly nebo příslušenstvím, jako jsou čepy brzdiče, centrážní plechy a další díly
- německá kvalita (Made in Germany), zárukou kvality je číslo KBA (německý úřad pro automobilovou dopravu) a testování v mnoha odborných časopisech, kde byly brzdové destičky TRW Lucas vyhodnoceny jako vynikající
- brzdové obložení TRW Lucas je šetrné k životnímu prostředí (žádný azbest, těžké kovy nebo formaldehyd se nepoužívají ve výrobním procesu)
»» směs TRW LUCAS ALLROUND (LU)
- organické brzdové destičky s keramickou podvrstvou pro retenci tepla
- univerzální osvědčená brzdová směs pro všestranné použití s dlouhou životností
- patentovaná technologie NRS
- vhodné pro všechny typy a značky brzdových kotoučů
- solidní brzdný výkon, i za mokra
»» směs TRW LUCAS SINTER OFFROAD (LUSI)
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s velmi dobrou mírou tření
- vysoká pevnost materiálu pro extrémní podmínky
- velmi dobrá trvanlivost i v písku a v blátě
- určena pro offroadové použití (motokros, enduro, čtyřkolky Quad/ATV)
»» směs TRW LUCAS SINTER RACING OFFROAD (LURASI)
- profesionální závodní brzdová směs bez antikorozní ochrany a lakování
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s velmi dobrou mírou tření
- vynikající výkon za všech podmínek a vysoký tepelný odpor
- přímá okamžitá reakce na brzdovou páčku
»» směs TRW LUCAS SINTER ROAD (LUSV a LUSH)
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s dobrým brzdným výkonem
- použitelné pro všechny aplikace, kde byly z prvovýroby použity sinterované brzdové destičky
- směs doporučená pro všechny motocykly i vysoce výkonné motocykly, cestovní motocykly pro každodenní použití
- určena pro standardní silniční provoz, protože nabízí standardní koeficient tření se standardní tepelnou odolností (není určena pro okruhové či závodní použití)
»» směs TRW LUCAS PREMIUM SINTER (LUSRT)
- prémiová brzdová směs pro nejmodernější brzdovou technologii s vysokou odolností a perfektní modulací
- nejlepší stabilita, vynikající brzdný účinek a dlouhá životnost
- patentovaná technologie NRS
- vhodné pro všechny brzdové kotouče
- určena pro závodní silniční motocykly pro amatérské závody
»» směs TRW LUCAS SINTER SCOOTER (LUSRM)
- brzdová směs speciálně vyvinutá pro větší skútry a silniční motocykly
- dobrá ovladatelnost při vysokém brzdném výkonu
- pohodlné brzdění s vysokou odolností a bez vytváření povlaku
- při standardním provozu nabízí vynikající životnost
»» směs TRW LUCAS ECONOMY (LUEC)
- organické brzdové destičky pro standardní použití
- optimální výkon po zajetí
- vysoká trvanlivost za sucha
- určena pro maloobjemové motocykly, skútry a hobby offroadové motocykly
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Aprilia 8113651
Aprilia 8213197
Cagiva 800068794
Cagiva 800046147
Ducati 61340311A
Ducati 61340281A
Ducati 61340071A
Ducati 61340541A
Ducati 61340081A
Moto Guzzi 19654601
Moto Guzzi 276546100
Moto Guzzi 19654600
Moto Guzzi 36139666
Moto Guzzi 31654665
Moto Guzzi 27654610
MZ 9021035000
Yamaha 3SH-F5811-20
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
Braking 612
Brembo 07BB01
Brenta 3029
Brenta 4029
CL Brakes 2249
EBC FA047
Galfer FD012
Galfer FD170
Gold Fren 038
Lucas / TRW MCB75
Newfren FD0012
SBS 138
SBS 519
SBS 583
Vesrah VD-911
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Vhodné pro motocykly:
Přední
Accossato CE50
Accossato CE80
Accossato Enduro50
Accossato KR80
Agrale Elefantre 30
Alfer MC80
Alfer MC125
Alfer MC250
Alfer GR250 Enduro
Aprilia RS50 / 93-98
Aprilia RX50 / 96-98
Aprilia ETX125 / 85-86
Aprilia Leonardo125 / 95-96
Aprilia Climber200 / 93-
Aprilia MX250 / 83-
Aprilia RX250 / 86
Benelli 125 / 76
Benelli 250 / 76-
Benelli 350 / 78-
Benelli 500 / 78-
Benelli 650 / 78-
Beta KR125 / 86-
Beta ALP240 / 91-
Beta CR250 / 83-
Beta KR250 / 86-
Cagiva Cocis50 / 88-
Cagiva Lucky Explorer50 / 88-
Cagiva W4 50 / 94-
Cagiva Cocis80 / 89-
Cagiva W4 80 / 94-
Cagiva Elefant125 / 87-
Cagiva WMX125 / 86-
Cagiva Ala Blu250 / 83-
Cagiva Ala Rossa250 / 83-
Cagiva Ala Verde250 / 83-
Cagiva SSX250
Cagiva ST250
Cagiva SX250
Cagiva WMX250
Cagiva WRX250
Cagiva Ala Azzura
Cagiva Ala Blu350
Cagiva Ala Rossa350
Cagiva Ala Verde350
Cagiva SST350 / 81
Cagiva SX350 / 82
Cagiva T4 350 / 87-
Cagiva T4 500 / 87-
Cagiva WMX500 / 84
Cagiva Ala Azzurra650 / 84
ČZ 180 / 93-96
Derbi TT8
Ducati 350
Ducati 400
Ducati 500
Ducati GTL500
Ducati GTV500
Ducati Pantah500
Ducati S500
Ducati Indiana650
Fantic Caballero50 / 90-
Garelli Urka
Garelli Tiger
Gilera Arizona
Gilera HX125
Gilera RX125
Gilera RX200 Arizona
Gilera RX200
Gilera HX200
Hercules Lotus
HRD 125
Husqvarna CR125 / 85-95
Husqvarna WR125 / 86
Husqvarna WR240 / 86
Husqvarna CR250 / 85-95
Husqvarna WR400 / 86-
Husqvarna CR500
Husqvarna 510
Italjet Boss350
Italjet CX350
Italjet Road Master350
Keeway ARN50 / 10-11
Keeway Hacker50 / 08-09
Keeway ARN125 / 06-12
Keeway Hacker125 / 08-10
Keeway ARN150 / 06-09
Keeway Hacker150 / 08-10
KTM Comet50
KTM MX50
KTM RSV50
KTM MX80
KTM Baja125
KTM GS125
KTM MX125
KTM Baja250
KTM GS250
KTM MX250
KTM GS300
KTM Country
KTM GS350
KTM GS390
KTM MX495
KTM GS500
KTM MX500
KTM GXE500
KTM Enduro600 / 86-00
Laverda OR50
Laverda GS125
Laverda 350
Laverda Alpino500
Laverda PF500
Laverda RS500
Laverda OR600
Maico GM
Moto Guzzi V35 350 Florida / 86-90
Moto Guzzi V35 350 / 77-87
Moto Guzzi NTX350 / 87-90
Moto Guzzi MTX350 Nevada / 92-99
Moto Guzzi V50 500 / 77-86
Moto Guzzi V65 / 83-91
Moto Guzzi NTX650 / 87-90
Moto Guzzi NTX750 / 98-01
Moto Guzzi NTX750 Strada / 93-95
Moto Guzzi NTX750 Targa / 90-93
Moto Guzzi NTX750 Nevada / 91-01
Moto Guzzi V75 / 92-01
Moto Morini Camel501 50
PUCH
SWM S1
SWM S2
zadní
Alfer MC125
Alfer MC250
Alfer GR250 Enduro
Alfer GR300 Enduro
Alfer TX300
Aprilia Tuareg50 / 87-
Aprilia Tuono50 / 03-04
Aprilia AF1 125 / 87-
Aprilia AF1 125 Replica / 89-91
Aprilia AF1 125 Sintesi / 89-91
Aprilia AF1 125 Futura / 90-91
Aprilia AF1 125 Europa / 90-91
Aprilia AF1 125 Futura Sport / 93-03
Aprilia Clasic125 / 96-
Aprilia RS125 Extrema / 93-97
Aprilia RS125 Replica / 93-97
Aprilia RS125 / 98-06
Aprilia Tuareg125 / 86-
Aprilia Tuono125 / 03-04
Aprilia Climber200 / 93-
Aprilia RS250 / 95-02
Aprilia ETX350 / 86-
Benelli BX250 Motard / 12-13
Benelli 350 / 78-
Benelli 500 / 78-
Benelli 650 / 78-
Bimota YB 7 400
Bimota V Due 500
Bimota YB 9
Bimoto Supermono650
Bimota SB7 750
Bimota YB4 750
Bimota DB1
Bimota Mantra
Bimota DB
Bimota SB8K
Bimota SB8 1000RE
Bimota YB6
Bimota YB8
Bimota YB10
Bimota YB11
Bimota DB5 / 08-09
Bimota DB6 / 08-09
Bimota Tesi3D / 09-
Bimota DB7 / 09-
Bimota SB6 / 97-
Cagiva Cocis50 / 89-
Cagiva Supercity50 / 93
Cagiva Supercity80
Cagiva Blues125 / 88-92
Cagiva Freccia125 / 87-
Cagiva K7 125 / 91
Cagiva Mito125 / 91-
Cagiva Mito525 / 07-
Cagiva Planet125 / 88-
Cagiva Raptor125 / 03-
Cagiva Supercity125 / 94-
Cagiva W8 125 / 92-95
Cagiva Elefant350 / 85-
Cagiva River500 / 94
Cagiva Ala Azzurra650 / 84
Cagiva Elefant650 / 85-
Cagiva W16 / 93-
Cagiva Dakar750 / 87-
Cagiva Elefant750 / 87-
Ducati 350 / 75-
Ducati Desmo400 / 87
Ducati Monster400 / 95-
Ducati Supersport400 / 92-97
Ducati GTL500
Ducati GTV500
Ducati Pantah500
Ducati S500
Ducati 502 / 93-99
Ducati 550Supermono
Ducati 600Supersport
Ducati Monster600 / 93-00
Ducati M620 Monster / 03-
Ducati Multistrada620 / 03-06
Ducati Desmo650
Ducati Indiana650
Ducati 748 Biposto / 95-
Ducati 748 / 95-
Ducati 750 Supersport / 92-97
Ducati M750 Monster / 96-
Ducati SS750 / 92-98
Ducati Monster800 / 03-
Ducati 851 / 88-92
Ducati 880 / 94-95
Ducati 888 / 92-95
Ducati 900 / 92-98
Ducati 900 Supermono / 93-95
Ducati 900 Monster / 93-
Ducati 916 Strada / 94-98
Ducati M916 Monster / 01-02
Ducati 996Biposto / 99-
Ducati 998R / 02-
Ducati 998S / 02-
Ducati Monster1000 / 03-06
Ducati Monster S2R / 07
Ducati Monster S4R / 06-07
Gilera CMM
Gilera Crono125
Gilera CX125
Gilera FastBike125
Gilera GFR125
Gilera KK125
Gilera KZ125
Gilera MX125
Gilera R1 125
Gilera SP125
Gilera XR
Gilera RV200
KTM GS125
KTM MX125
KTM GS250
KTM MX250
KTM GS300
KTM Enduro600 / 86-00
Laverda OR50
Laverda GS125
Laverda 350
Laverda Alpino500
Laverda PF500
Laverda RS500
Laverda 650
Laverda LYNX650
Laverda Ghost
Laverda CUP
Laverda Diamante
Laverda 750S / 98-01
Laverda Jota1000
Malanca
Montesa
Moto Guzzi V35 350 Florida / 86-90
Moto Guzzi V35 350 / 77-87
Moto Guzzi NTX350 / 87-90
Moto Guzzi MTX350 Nevada / 92-99
Moto Guzzi V50 500 / 77-86
Moto Guzzi V65 / 83-91
Moto Guzzi NTX650 / 87-90
Moto Guzzi NTX750 / 98-01
Moto Guzzi NTX750 Strada / 93-95
Moto Guzzi NTX750 Targa / 90-93
Moto Guzzi NTX750 Nevada / 91-01
Moto Guzzi V75 / 92-01
Moto Guzzi 1000Daytona / 92-98
Moto Guzzi V10 1000 / 97-99
Moto Guzzi 1100 Sport
Moto Guzzi V11 1100 Ballabio / 03-05
Moto Guzzi V11 1100 Le Mans / 01-05
Moto Guzzi V11 1100 Sport / 99-01
Moto Guzzi V11 1100 Scura / 01-03
Moto Guzzi V11 1100 Naked / 02-03
Moto Morini Dart350 / 90-
Moto Morini Excalibur350 / 90-
Moto Morini Kanguro350 / 87-
Moto Morini New York350 / 89-
Moto Morini WS350 / 93-
Moto Morini Dart400 / 90-
MZ Scorpion660 / 95-
Norton Formula1 / 89-91
TM SMM
Yamaha TDR125 / 92
Yamaha TZR125 / 91-
Yamaha SZR660 / 96-97
Vzduchový filtr pro čínské skútry s motorem GY6 50cc (139QMA/QMB)
- kompletní airbox sání včetně vzduchového filtru
- přesná náhrada za originální filtr
- kvalitní zpracování
Rozměry:
- celková délka 430mm
- délka filtru 300mm
- průměr přívodu vzduchu 29mm
- průměr výstupu ke karburátoru 38mm
Vhodné pro:
ATU City Star
ATU Formula 2000 (YY50QT-6A)
ATU Formula One (YY50QT-6)
ATU Level 100 (ZS50QT)
ATU Retro Star (YY50QT-15)
ATU Wild Eagle (ZS50QT)
Baja BE500 50 4T
Baja Suncity SC50 4T VIN LAW / LXKS
Baja Suncity SC50 4T VIN LWGT
Baotian BT49QT-11 Retro
Baotian BT49QT-12A1 Rebel
Baotian BT49QT-12C1
Baotian BT49QT-12D Hero
Baotian BT49QT-12E Rocky
Baotian BT49QT-12F Tanco
Baotian BT49QT-12G
Baotian BT49QT-12P1 Tiger
Baotian BT49QT-20A2
Baotian BT49QT-2A Big Panther
Baotian BT49QT-2C Falcon
Baotian BT49QT-3
Baotian BT49QT-6A1
Baotian BT49QT-6A4
Baotian BT49QT-6B1
Baotian BT49QT-6B4
Baotian BT49QT-7 Smart Rider
Baotian BT49QT-9 Sprint
Baotian BT49QT-9F1 Eagle
Baotian BT49QT-9F3 Eagle
Baotian BT49QT-9R1
Baotian BT49QT-9R3
Baotian BT49QT-9S1
Baotian BT49QT-9S3
Baotian BT50QT-11 Retro
Baotian BT50QT-9 Ecobike
Benzhou City Star (YY50QT)
Benzhou Formula 2000 (YY50QT-6A)
Benzhou Formula One (YY50QT-6)
Benzhou Retro Star (YY50QT-15)
Benzhou YY50QT-14
Benzhou YY50QT-26
Buffalo Wind 50
Cyborg ACE 50ccm
Cyborg ECO 50ccm
Cyborg Retro 50ccm
Cyborg Tanco 50ccm
Cyborg Zen 50ccm
Cyborg Zest 50ccm
Dazon Diamondback 50
Eppella GMX 50 4-Takt
Ering Smart Rider 50
Flex Tech Dolphin 50
Flex Tech Fun 50
Flex Tech Hurrican X1 (JL50QT-4)
Flex Tech Hurrican X2 (YY50QT-26)
Flex Tech Sprint-10 50 (SK50QT-A)
Flex Tech Sprint-12 50 (SK50QT-B)
Flex Tech Topdrive 50 (YY50QT-14)
Flex Tech Venus 50
Fly Scooters IL Bello 50
Gorilla Motor Works Black Jack 50
Huatian HT50QT-10
Huatian HT50QT-16
Huatian HT50QT-22
Huatian HT50QT-25
Huatian HT50QT-26
Huatian HT50QT-36
Huatian HT50QT-6
Huatian HT50QT-7
Huatian HT50QT-9
Jinlun Fighter 50 (JL50QT-5)
Jinlun JL50QT-4
JMStar Accipiter 50 (JSD50QT-21C)
JMStar B09 Sunfire Racing 50 (JSD50QT-27)
JMStar Breeze 50 (JSD50QT-13)
JMStar Eagle 50 (JSD50QT-21)
JMStar Falcon 50 (JSD50QT-21A)
JMStar Sunny 50 (JSD50QT-27)
JMStar Z-Bike 50 (JSD50QT-15)
JMStar Zeus 50 (JSD50QT-15C)
Jonway Beta 50
Jonway Lambda YY50QT-21 50
Jonway YY50QT-6
Karcher KM50
Kentoya Apachee 50
Kentoya City One 50
Kentoya Extra 50
Kentoya Powermax 50
Kentoya Sole Mio 50
Kentoya Speed 50
Kentoya Zoom 50
Kingway Alien 50
Kingway Black Horse 50
Kingway Camaro 50
Kingway Cereno 50
Kingway Chinaboy 50
Kingway Cobra 50
Kingway Coliber 50
Kingway Coliber Allegro 50
Kingway Coliber Classic 50
Kingway Coliber Fartt 50
Kingway Coliber Rex 50
Kingway Coliber Smartt 50
Kingway Coliber Sport 50
Kingway Condor 50
Kingway Corvette 50
Kingway El Passo 50
Kingway Falcon 50
Kingway Fonero 50
Kingway Forever 50
Kingway Fox 50
Kingway Gallus 50
Kingway Guliver 50
Kingway Hooligan 50
Kingway Ibis 50
Kingway Koyot 50
Kingway Martinelli 50
Kingway Mosquito 50
Kingway Paulo 50
Kingway Poster 50
Kingway Quattro 50
Kingway Rocky 50
Kingway Shark 50
Kingway Swift 50
Kingway Tanco 50
Kingway Tiggero 50
Kingway Tommy 50
Kingway Touran 50
Kingway Varadero 50
Kingway Yuxin 50
Kingway Zibo 50
Kreidler Flory 50
Kreidler RMC E50
Kymco Agility 50
Kymco Agility 50 Basic
Kymco Agility 50 Carry
Kymco Agility 50 City
Kymco Agility 50 MMC
Kymco Agility 50 One
Kymco Agility 50 R
Kymco DJ 50 S
Kymco Filly 50
Kymco Sento 50
Kymco Like 50
Kymco People 50S
Kymco Super 8
Kymco Vitality 50
Kymco Yager 50 GT
Longbo LB50QT-22 50
Longbo LB50QT-6 50
Longjia LJ50QT-E
Massimo SL50QT-2 50
Mawi City Spider 50
Mawi Speed Racer 50
Mawi Street Race 50
Mawi Super Power 50
Moto Zeta Rally 50
Motofino MF50QT 50
Motofino MF50QT-2 50
Motofino MF50QT-7 50
Motorro Clea 50
Motorro Cobi 50
Motorro Desire 50 BT49QT-12
Motorro Hawk 50
Motortek Raccoon
Motowell Magnet 4T
Motowell Retrosa 50
Motowell Yoyo
Peugeot RS 900
Peugeot V-Clic
Pulse Scout BT49QT-9
Pulse Rhythm SB50QT-16
Puma Juliet 50
Puma La Vida 50
Puma Romeo 50
REX (Jinan Qingqi) Capriolo 50
REX (Jinan Qingqi) RS 400
REX (Jinan Qingqi) RS 450
REX (Jinan Qingqi) RS 460
REX (Jinan Qingqi) RS 500
REX (Jinan Qingqi) RS 900
Rieju Paseo 50
Rieju Toreo 50
Roketa Bahama MC-07 50
Roketa Maui MC-08 50
Sachs 49er (FY50QT-5)
Sachs Bee 50 (FY50QT-13)
Schwinn Hope 50
Schwinn Laguna 50
Schwinn Newport 50
Sukida Dolphin 50
Sukida Roma 50 (SK50QT-9)
Sukida Sprint-10 50 (SK50QT-A)
Sukida Sprint-12 50 (SK50QT-B)
Sukida Venus 50
SunL SL50QT-2 50
SunL SL50QT-7 50
Tank Sporty 50
Tank Urban 50
TNG Low Boy 50
Xinling XL50QT-B
Xintian (Kinroad) XT50QT
Zhongyu ZY50QT-7
Zongshen ZS50QT-4
Vzduchové filtry HifloFiltro byly vyvinuty speciálně pro moderní výkonné motory. Poskytují dokonalou ochranu motoru díky excelentní filtraci při zachování vysokého průtoku vzduchu k dosažení maximálního výkonu.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Honda 17210-MB1-000
Vzduchové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Vhodné pro motocykly:
Honda VF700C Magna (USA) / 84-86
Honda VF750C V45 Magna (RC09) / 82-83
Vzduchové filtry HifloFiltro byly vyvinuty speciálně pro moderní výkonné motory. Poskytují dokonalou ochranu motoru díky excelentní filtraci při zachování vysokého průtoku vzduchu k dosažení maximálního výkonu.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Yamaha 59C-15407-00
Vzduchové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Vhodné pro motocykly:
Yamaha XP530 TMAX / BLACK MAX / Iron Max (Left Hand Side Air Filter) / 12-16
Vzduchové filtry MTZ jsou vyráběny jedním z největších světových výrobců filtrů a filtračních vložek na světě.
Jedná se kvalitní produkty, které byly vyvinuty speciálně pro moderní výkonné motory. Poskytují dokonalou ochranu motoru díky excelentní filtraci při zachování vysokého průtoku vzduchu k dosažení maximálního výkonu. Díky vysoké kvalitě použitých materiálů a renomovanému výrobci, který disponuje moderními technologiemi výroby a kontroly kvality jsou ekvivalentní levnější náhradou za originální díl - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
- vyráběny z vysocekvalitních materiálů
- plnohodnostná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Yamaha 31A-14451-00
Vhodné pro motocykly:
Yamaha XJ900 RK Seca / 82-83
Yamaha XJ900 F (58L,4BB) / 84-93
Vzduchové filtry HifloFiltro byly vyvinuty speciálně pro moderní výkonné motory. Poskytují dokonalou ochranu motoru díky excelentní filtraci při zachování vysokého průtoku vzduchu k dosažení maximálního výkonu.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Sym 17211-LEA-000
Vzduchové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Vhodné pro motocykly:
SYM 300 Citycom /S/EFI / 07-15
Kohout palivový univerzální se závitem M16
- kovové odolné provedení s kovovou otočnou páčkou
- otočný uzávěr
- pro hadičku 6mm
- sada pro výměnu kohoutu paliva nádrže
- včetně gumového těsnění a konektoru náhradní hadice
- původní provedení s jemným závitem M16 pro 6mm palivovou hadici
Vhodné pro motocykly:
Simson
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motockly:
Honda TLM200R (Japan)
Honda TLR200D / 83
Honda TLM220R (Japan)
Honda CA125S Rebel (Francie) / 95-00
Honda MBX125FE / 84-85
Honda MBX125 (Francie)
Honda MTX125R (Francie) / 87-89
Honda NS125FG,FH / 85-88
Honda NS125RK (NSR125) / 88-89
Honda NSR125F (Francie) / 85-88
Honda MTX200RWD,RWF / 83-86
Honda MTX125R (Španělsko) / 87-88
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motockly:
Honda TLM200R (Japan)
Honda TLR200D / 83
Honda TLM220R (Japan)
Honda CA125S Rebel (Francie) / 95-00
Honda MBX125FE / 84-85
Honda MBX125 (Francie)
Honda MTX125R (Francie) / 87-89
Honda NS125FG,FH / 85-88
Honda NS125RK (NSR125) / 88-89
Honda NSR125F (Francie) / 85-88
Honda MTX200RWD,RWF / 83-86
Honda MTX125R (Španělsko) / 87-88
Řetězové pastorky japonské značky RK jsou vyráběna ze speciální prémiové legované oceli SCM-415
- ozubená kola RK disponují vysoce odolnými zuby a perfektními mechanickými vlastnostmi
- použití vysoce kvalitní středně uhlíkové oceli, která je velmi pevná, zlepšuje výkon převodu a zvyšuje odolnost převodu
- přesné obrábění s minimálními tolerancemi pro eliminaci zbytečného tření v důsledku nerovného povrchu, zvýšuje výkon a efektivitu přenosu hnací síly
- speciální tepelné zpracování oceli karburizačním kalením (Carburizing Heat Treatment) pro vysokou houževnatost, odolnost proti opotřebení a maximální životnost
- povrch řetězových kol RK je vytvrzen následným kuličkováním (Shot Peened Hardened Surface)
- některé modely předních ozubených řetězových kol značky RK disponuje odlehčovacími otvory pro snížení hmotnosti
- přední ozubená řetězová kolečka od japonské značky RK dosahují dlouhé životnosti díky použití speciální oceli (temperovaná slitinová chrom-molybdenová ocel) a tepelnému zušlechtění tvrzením a kalením
- při správné údržbě a správném nastavení řetězu nabízí řetězová kola RK s řetězy RK CHAIN velmi vysokou životnost a spolehlivost
Sortiment řetězových kol RK zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Řetězová kola RK jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Ducati, Sherco, Benelli, Fantic, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Derbi a další ...
Produkty značky RK, která je průkopníkem ve výrobě řetězů a řetězových kol, poskytují hnací mechanismus s bezchybný přenosem výkonu motoru na zadní kolo a extra kilometry navíc...
Upozornění: Používání opotřebovaných řetězových kol s novým hnacím řetězem nebo používání opotřebovaného hnacího řetězu s novými řetězovými koly sníží životnost celé řetězové sady! Zároveň sníží výkon motocyklu a může zapříčinit nehodu či závadu. Pro zajištění nejlepšího výkonu a spolehlivosti se důrazně doporučuje vyměnit obě řetězová kola a hnací řetěz současně.
Dále pravidelná údržba všech komponentů řetězové sady včetně čištění a mazání v intervalech doporučených výrobcem motocyklu zajistí nejdelší životnost a perfektní funkčnost celé řetězové sady, a plný výkon motocyklu.
Vhodné pro motocykly:
Suzuki RM250 / 82-12
Suzuki RMX250 / 89-01
Suzuki DRZ400E / 00-07
Suzuki DRZ400S / 00-20
Suzuki DRZ400SM / 05-20
Suzuki DR350 / 90-99
Suzuki DR350SE / 96-99
Suzuki DR200 / 86-20
Suzuki DR200SE/ 96-15
Suzuki DRZ250 / 01-07
Suzuki TSX250LC (TS250X) / 85-90
Suzuki SP200G,H,J (USA) / 86-88
Suzuki GSF250 (Japan) / 95
Suzuki RGV250
Suzuki SG350N Goose / 91-92
Suzuki LT250R Quadracer / 85-93
Kawasaki KLX400 / 03-06
Betamotor 350 Jonathan / 01-10
Betamotor 400 Alp 4.0 / 10-11
Betamotor 400 Supermoto / 10-11
Řetězové pastorky japonské značky RK jsou vyráběna ze speciální prémiové legované oceli SCM-415
- ozubená kola RK disponují vysoce odolnými zuby a perfektními mechanickými vlastnostmi
- použití vysoce kvalitní středně uhlíkové oceli, která je velmi pevná, zlepšuje výkon převodu a zvyšuje odolnost převodu
- přesné obrábění s minimálními tolerancemi pro eliminaci zbytečného tření v důsledku nerovného povrchu, zvýšuje výkon a efektivitu přenosu hnací síly
- speciální tepelné zpracování oceli karburizačním kalením (Carburizing Heat Treatment) pro vysokou houževnatost, odolnost proti opotřebení a maximální životnost
- povrch řetězových kol RK je vytvrzen následným kuličkováním (Shot Peened Hardened Surface)
- některé modely předních ozubených řetězových kol značky RK disponuje odlehčovacími otvory pro snížení hmotnosti
- přední ozubená řetězová kolečka od japonské značky RK dosahují dlouhé životnosti díky použití speciální oceli (temperovaná slitinová chrom-molybdenová ocel) a tepelnému zušlechtění tvrzením a kalením
- při správné údržbě a správném nastavení řetězu nabízí řetězová kola RK s řetězy RK CHAIN velmi vysokou životnost a spolehlivost
Sortiment řetězových kol RK zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Řetězová kola RK jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Ducati, Sherco, Benelli, Fantic, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Derbi a další ...
Produkty značky RK, která je průkopníkem ve výrobě řetězů a řetězových kol, poskytují hnací mechanismus s bezchybný přenosem výkonu motoru na zadní kolo a extra kilometry navíc...
Upozornění: Používání opotřebovaných řetězových kol s novým hnacím řetězem nebo používání opotřebovaného hnacího řetězu s novými řetězovými koly sníží životnost celé řetězové sady! Zároveň sníží výkon motocyklu a může zapříčinit nehodu či závadu. Pro zajištění nejlepšího výkonu a spolehlivosti se důrazně doporučuje vyměnit obě řetězová kola a hnací řetěz současně.
Dále pravidelná údržba všech komponentů řetězové sady včetně čištění a mazání v intervalech doporučených výrobcem motocyklu zajistí nejdelší životnost a perfektní funkčnost celé řetězové sady, a plný výkon motocyklu.
Vhodné pro motocykly:
Suzuki RM250 / 82-12
Suzuki RMX250 / 89-01
Suzuki DRZ400E / 00-07
Suzuki DRZ400S / 00-20
Suzuki DRZ400SM / 05-20
Suzuki DR350 / 90-99
Suzuki DR350SE / 96-99
Suzuki DR200 / 86-20
Suzuki DR200SE/ 96-15
Suzuki DRZ250 / 01-07
Suzuki TSX250LC (TS250X) / 85-90
Suzuki SP200G,H,J (USA) / 86-88
Suzuki GSF250 (Japan) / 95
Suzuki RGV250
Suzuki SG350N Goose / 91-92
Suzuki LT250R Quadracer / 85-93
Kawasaki KLX400 / 03-06
Betamotor 350 Jonathan / 01-10
Betamotor 400 Alp 4.0 / 10-11
Betamotor 400 Supermoto / 10-11
Řetězové pastorky japonské značky RK jsou vyráběna ze speciální prémiové legované oceli SCM-415
- ozubená kola RK disponují vysoce odolnými zuby a perfektními mechanickými vlastnostmi
- použití vysoce kvalitní středně uhlíkové oceli, která je velmi pevná, zlepšuje výkon převodu a zvyšuje odolnost převodu
- přesné obrábění s minimálními tolerancemi pro eliminaci zbytečného tření v důsledku nerovného povrchu, zvýšuje výkon a efektivitu přenosu hnací síly
- speciální tepelné zpracování oceli karburizačním kalením (Carburizing Heat Treatment) pro vysokou houževnatost, odolnost proti opotřebení a maximální životnost
- povrch řetězových kol RK je vytvrzen následným kuličkováním (Shot Peened Hardened Surface)
- některé modely předních ozubených řetězových kol značky RK disponuje odlehčovacími otvory pro snížení hmotnosti
- přední ozubená řetězová kolečka od japonské značky RK dosahují dlouhé životnosti díky použití speciální oceli (temperovaná slitinová chrom-molybdenová ocel) a tepelnému zušlechtění tvrzením a kalením
- při správné údržbě a správném nastavení řetězu nabízí řetězová kola RK s řetězy RK CHAIN velmi vysokou životnost a spolehlivost
Sortiment řetězových kol RK zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Řetězová kola RK jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Ducati, Sherco, Benelli, Fantic, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Derbi a další ...
Produkty značky RK, která je průkopníkem ve výrobě řetězů a řetězových kol, poskytují hnací mechanismus s bezchybný přenosem výkonu motoru na zadní kolo a extra kilometry navíc...
Upozornění: Používání opotřebovaných řetězových kol s novým hnacím řetězem nebo používání opotřebovaného hnacího řetězu s novými řetězovými koly sníží životnost celé řetězové sady! Zároveň sníží výkon motocyklu a může zapříčinit nehodu či závadu. Pro zajištění nejlepšího výkonu a spolehlivosti se důrazně doporučuje vyměnit obě řetězová kola a hnací řetěz současně.
Dále pravidelná údržba všech komponentů řetězové sady včetně čištění a mazání v intervalech doporučených výrobcem motocyklu zajistí nejdelší životnost a perfektní funkčnost celé řetězové sady, a plný výkon motocyklu.
Vhodné pro motocykly:
Suzuki SP600F (USA) / 85
Suzuki DR600S / 85-89
Suzuki DR650RSE / 90-95
Řetězové pastorky japonské značky RK jsou vyráběna ze speciální prémiové legované oceli SCM-415
- ozubená kola RK disponují vysoce odolnými zuby a perfektními mechanickými vlastnostmi
- použití vysoce kvalitní středně uhlíkové oceli, která je velmi pevná, zlepšuje výkon převodu a zvyšuje odolnost převodu
- přesné obrábění s minimálními tolerancemi pro eliminaci zbytečného tření v důsledku nerovného povrchu, zvýšuje výkon a efektivitu přenosu hnací síly
- speciální tepelné zpracování oceli karburizačním kalením (Carburizing Heat Treatment) pro vysokou houževnatost, odolnost proti opotřebení a maximální životnost
- povrch řetězových kol RK je vytvrzen následným kuličkováním (Shot Peened Hardened Surface)
- některé modely předních ozubených řetězových kol značky RK disponuje odlehčovacími otvory pro snížení hmotnosti
- přední ozubená řetězová kolečka od japonské značky RK dosahují dlouhé životnosti díky použití speciální oceli (temperovaná slitinová chrom-molybdenová ocel) a tepelnému zušlechtění tvrzením a kalením
- při správné údržbě a správném nastavení řetězu nabízí řetězová kola RK s řetězy RK CHAIN velmi vysokou životnost a spolehlivost
Sortiment řetězových kol RK zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Řetězová kola RK jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Ducati, Sherco, Benelli, Fantic, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Derbi a další ...
Produkty značky RK, která je průkopníkem ve výrobě řetězů a řetězových kol, poskytují hnací mechanismus s bezchybný přenosem výkonu motoru na zadní kolo a extra kilometry navíc...
Upozornění: Používání opotřebovaných řetězových kol s novým hnacím řetězem nebo používání opotřebovaného hnacího řetězu s novými řetězovými koly sníží životnost celé řetězové sady! Zároveň sníží výkon motocyklu a může zapříčinit nehodu či závadu. Pro zajištění nejlepšího výkonu a spolehlivosti se důrazně doporučuje vyměnit obě řetězová kola a hnací řetěz současně.
Dále pravidelná údržba všech komponentů řetězové sady včetně čištění a mazání v intervalech doporučených výrobcem motocyklu zajistí nejdelší životnost a perfektní funkčnost celé řetězové sady, a plný výkon motocyklu.
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki GPZ750R (ZX750 G2-G3) / 85-88
Kawasaki ZR1100A1-A4,B1 Zephyr / 91-97
Kawasaki ZR1100 Zephyr / RS (Japan) 92-06
Kawasaki GPZ900R A1-A3 (ZX) Ninja (USA) / 84-86
Kawasaki GPZ900R A1-A6 (ZX) Ninja / 84-96
Kawasaki ZX1100D1-D9 Ninja (ZX-11) (USA) / 93-01
Kawasaki ZZR1100 (ZX1100) / 93-01
Kawasaki ZZR1100 D (ZX-11) (Japan) / 93-01
Kawasaki ZZR1100 (ZX1100 D3-D6) (Francie) / 95-98
Kawasaki ZZR1100 (ZX1100 D1-D7) (USA) / 93-99
Kawasaki ZZR1200 (ZX1200 C1-C4) / 02-05
Kawasaki ZX14 (ZX1400) Ninja / 06-11
Kawasaki ZX14R (ZX1400 E) Ninja / 12-14
Kawasaki ZX14R (ZX1400 F) Ninja ABS / 13-20
Kawasaki ZX14R (ZX1400 J) Ninja ABS SE / 16-20
Kawasaki ZZR1400 / 06-20
Kawasaki ZZR1400 Special Edition / 13
Kawasaki ZZR1400 Performance / 11-12
Kawasaki ZZR1400 (ZX1400 FFFA,JGF,JHF,JJF) Performance Sport ABS / 15-18
Kawasaki ZX12R (ZX1200) Ninja / 00-05
Řetězové pastorky japonské značky RK jsou vyráběna ze speciální prémiové legované oceli SCM-415
- ozubená kola RK disponují vysoce odolnými zuby a perfektními mechanickými vlastnostmi
- použití vysoce kvalitní středně uhlíkové oceli, která je velmi pevná, zlepšuje výkon převodu a zvyšuje odolnost převodu
- přesné obrábění s minimálními tolerancemi pro eliminaci zbytečného tření v důsledku nerovného povrchu, zvýšuje výkon a efektivitu přenosu hnací síly
- speciální tepelné zpracování oceli karburizačním kalením (Carburizing Heat Treatment) pro vysokou houževnatost, odolnost proti opotřebení a maximální životnost
- povrch řetězových kol RK je vytvrzen následným kuličkováním (Shot Peened Hardened Surface)
- některé modely předních ozubených řetězových kol značky RK disponuje odlehčovacími otvory pro snížení hmotnosti
- přední ozubená řetězová kolečka od japonské značky RK dosahují dlouhé životnosti díky použití speciální oceli (temperovaná slitinová chrom-molybdenová ocel) a tepelnému zušlechtění tvrzením a kalením
- při správné údržbě a správném nastavení řetězu nabízí řetězová kola RK s řetězy RK CHAIN velmi vysokou životnost a spolehlivost
Sortiment řetězových kol RK zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Řetězová kola RK jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Ducati, Sherco, Benelli, Fantic, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Derbi a další ...
Produkty značky RK, která je průkopníkem ve výrobě řetězů a řetězových kol, poskytují hnací mechanismus s bezchybný přenosem výkonu motoru na zadní kolo a extra kilometry navíc...
Upozornění: Používání opotřebovaných řetězových kol s novým hnacím řetězem nebo používání opotřebovaného hnacího řetězu s novými řetězovými koly sníží životnost celé řetězové sady! Zároveň sníží výkon motocyklu a může zapříčinit nehodu či závadu. Pro zajištění nejlepšího výkonu a spolehlivosti se důrazně doporučuje vyměnit obě řetězová kola a hnací řetěz současně.
Dále pravidelná údržba všech komponentů řetězové sady včetně čištění a mazání v intervalech doporučených výrobcem motocyklu zajistí nejdelší životnost a perfektní funkčnost celé řetězové sady, a plný výkon motocyklu.
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki GPZ750R (ZX750 G2-G3) / 85-88
Kawasaki ZR1100A1-A4,B1 Zephyr / 91-97
Kawasaki ZR1100 Zephyr / RS (Japan) 92-06
Kawasaki GPZ900R A1-A3 (ZX) Ninja (USA) / 84-86
Kawasaki GPZ900R A1-A6 (ZX) Ninja / 84-96
Kawasaki ZX1100D1-D9 Ninja (ZX-11) (USA) / 93-01
Kawasaki ZZR1100 (ZX1100) / 93-01
Kawasaki ZZR1100 D (ZX-11) (Japan) / 93-01
Kawasaki ZZR1100 (ZX1100 D3-D6) (Francie) / 95-98
Kawasaki ZZR1100 (ZX1100 D1-D7) (USA) / 93-99
Kawasaki ZZR1200 (ZX1200 C1-C4) / 02-05
Kawasaki ZX14 (ZX1400) Ninja / 06-11
Kawasaki ZX14R (ZX1400 E) Ninja / 12-14
Kawasaki ZX14R (ZX1400 F) Ninja ABS / 13-20
Kawasaki ZX14R (ZX1400 J) Ninja ABS SE / 16-20
Kawasaki ZZR1400 / 06-20
Kawasaki ZZR1400 Special Edition / 13
Kawasaki ZZR1400 Performance / 11-12
Kawasaki ZZR1400 (ZX1400 FFFA,JGF,JHF,JJF) Performance Sport ABS / 15-18
Kawasaki ZX12R (ZX1200) Ninja / 00-05
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Yamaha XS500C Alloy Wheel / 76-77
Yamaha XS500A,B Spoke Wheel / 75-77
Yamaha TX650 (USA) / 72-74
Yamaha XS650 / 75-81
Yamaha XS650B,C,D,E,F,G,H,2F (USA) / 74-81
Yamaha XS650S E,F,G,H,J,K Heritage (USA) / 78-83
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku