Potahy sedla italského výrobce Blackbird jsou vyráběny z několika variant protiskluzových (no-slip) racingových materiálů, které poskytují jezdci příjemný a jistý pocit jízdy a velmi dobrou kontrolu nad motocyklem
- kvalitní italská výroba (100% Made in Italy)
- pevné švy a kvalitní zpracování
- přesný rozměr pro jednoduché a rychlé potažení sedla
- potahy jsou přizpůsobeny pro možnost zvýšení sedla (+15mm)
Potahy nyní vyráběné v sériové výrobě byly dříve vyvíjeny a vyráběny exklusivně pro závodní týmy, čímž byly jejich vlastnosti, funkčnost a životnost odzkoušeny v nejnáročnějších závodních podmínkách.
Produkty Blackbird používají závodní teamy i jezdci nejvyšší světové úrovně, a to jak motokrosu (MXGP, AMA Pro Motocross, atd.), tak i enduru (Enduro World Championship, Rallye Dakar, Intercontinental Rally, atd.).
Upozornění: Na fotografii zobrazeno pouze barevné provedení potahu sedla - tvar sedla na fotografii nemusí odpovídat danému modelu motocyklu.
Na fotografii je zobrazena barevná varianta potahu - nejedná se o vzor tvaru ani střihu!
Varianty potahů BLACKBIRD:
- PMD (Pyramid Tech) - varianta s protiskluzovým povrchem - potah vyrobený z jednoho kusu materiálu SGT vysoce odolného proti opotřebení (jednobarevné provedení)
- DG3 (Double Grip) - varianta s vyvýšenými svařovanými proužky/banánky v zadní části potahu - inovativní potah umožňující nastavení/posouvání váhy jezdce na zadní kolo pro dosažení dokonalé trakce (dvoubarevné provedení)
- ZEBRA (Zebra Tech) - varianta s prošívanými pruhy - potah s pruhy po téměř celé délce potahu pro nalezení optimální pozice při různém výkonu motocyklu (dvoubarevné provedení)
- DREAM (Dream Series) - varianta ve shodném barevném designu k polepům řady Dream - potah s protiskuzovou horní plochou (Anti-Slip) s bočními barevnými panely vyrobený za použití technologií PST (Printed Seat Technology) a DAT (Decal Anti-Migration Technology) pro barevnou stálost, dokonalý vzhled a pevný tvar
- TSC (Traction Stability Control) - varianta s 3D protiskluzovými plochami, na nichž pomocí nanotechnologie byly vytvarovány výstupky ve tvaru "Vulcano" a "Cone" - použitá technologie, která byla vyvinuta pro armádní použití a pro motorsport (F1), nabízí zvýšený protiskluzový efekt pro zlepšení přilnavosti, obratnosti, rovnováhy, směrového ovládání, stability, symetrie, tlumení nárazů a vylepšený kontakt mezi jezdcem a motocyklem
- TRADITIONAL (Traditional Seat Cover) - varianta určená pro starší modely motocyklů, které disponovaly velkým sedlem - potahy přesného střihu většinou s logem značky (jednobarevné i dvoubarevné provedení)
- REPLICA a MULTITRACTION - kopie potahů závodních týmů i továrních týmů, které povolili poskytnutí pro širokou veřejnost - tato varianta není dostupná pro všechny modely a značky motocyklů
Značka BLACKBIRD je jedním z největších světových výrobců motopolepů a také potahů, jenž vyrábí své výrobky pro největší světové tovární teamy a je rovněž dodavatelem do prvovýroby mnoha značek výrobců motocyklů (např. KTM) a skútrů.
Dokonalá kvalita, perfektní zpracování, jasné barvy a dlouhá životnost i v náročných podmínkách jsou důvodem používání polepů světovými továrními týmy - Yamaha Factory Racing Team MXGP, Kawasaki Racing Factory Team, Honda HRC Team, Rockstar Husqvarna Factory Racing Team, Gas-Gas Factory Team, Sherco Factory Racing Team a další...
Mikrometr pro měření horní úvratě 2taktních motorů
- mikrometr s krokem 0,1mm
- umožňuje změřit horní úvrať (Top Dead Center = TDC) pro zjištění tolerance předpsané výrobcem motocyklu
- vhodné pro závit M14
Zrcátko zpětné od značky Vicma
- přesné rozměry a montážní uchycení - plnohodnotná náhrada za originální díl
- vysoká kvalita zpracování i použitých materiálů
- zrcátka Vicma jsou používána i prvovýrobně značek Yamaha, Suzuki, Peugeot, Bombardier, Rieju, Gas-Gas, Derbi, Motorhispania a další
Balení obsahuje 1 kus
Upozornění:
- zrcátko je dle výrobce vhodné pro uvedené modely a roky výroby - kontrola obsahu a provedení viz. fotografie!!
Toto zrcátko nahrazuje originální zrcátko (OEM Replacement):
Suzuki 56600-12FA0
Suzuki 56600-03F10
Suzuki 56600-03FB0
Suzuki 56600-03FB1
Suzuki 56600-17G20
Balení (1 ks)
Vhodné pro motocykly:
Suzuki GZ125 Marauder / 02-07
Suzuki GZ250 Marauder / 02-10
Suzuki AN400 Burgman / 03-06
Suzuki VZ800 Intruder / 05-08
Suzuki VL1500 Intruder / 98-08
Zrcátko zpětné od značky Vicma
- přesné rozměry a montážní uchycení - plnohodnotná náhrada za originální díl
- vysoká kvalita zpracování i použitých materiálů
- zrcátka Vicma jsou používána i prvovýrobně značek Yamaha, Suzuki, Peugeot, Bombardier, Rieju, Gas-Gas, Derbi, Motorhispania a další
Balení obsahuje 1 kus
Upozornění:
- zrcátko je dle výrobce vhodné pro uvedené modely a roky výroby - kontrola obsahu a provedení viz. fotografie!!
Toto zrcátko nahrazuje originální zrcátko (OEM Replacement):
Suzuki 56500-12FA0
Suzuki 56500-03F10
Suzuki 56500-03FB0
Suzuki 56500-03FB1
Suzuki 56500-17G20
Balení (1 ks)
Vhodné pro motocykly:
Suzuki GZ125 Marauder / 02-07
Suzuki GZ250 Marauder / 02-10
Suzuki AN400 Burgman / 03-06
Suzuki VZ800 Intruder / 05-08
Suzuki VL1500 Intruder / 98-08
Stojan pro zvedání motocyklu - varianta "Motokros / Závodní enduro".
V pracovní poloze nadzvedne obě kola motocyklu nad zem pro možnost servisních činností (mazání řetězu, demontáž předního nebo zadního kola, apod.).
Gumová protiskuzová deska proti poškození rámu motocyklu a proti možnosti pádu motocyklu ze stojánku.
- základní výška = 30 cm
- pracovní výška = 41 cm
Robustní kovová konstrukce, zesilující křížová vazba a silnostěnné materiály zajišťují vysokou odolnost a dlouhou životnost.
Nosnost = 120kg
Upozornění - není určeno pro manipulaci na šikmých nebo nerovných plochách a před zvedáním je motocykl na stojanu potřeba vystředit, aby došlo ke správnému rozložení hmotnosti (navíc je doporučeno vždy motocykl při zvednání nejlépe přizvedávat, neboť při přetížení dojde k deformaci zvedací páky).
Vyloučení práv z vadného plnění (Vyloučení záruky) - zvedací páka se v 99% případů deformuje v bodě montáže k tělu stojanu (u navařené trubičky), protože tam dochází k největšímu zatížení. Při přetížení a špatné manipulaci zejména na šikmých nebo nerovných plochách dojde k částečné a málokdy viditelné deformaci páky, neboť páka se ohýbá směrem dovnitř následkem velké síly snažící se nadzvednout břememo (motocykl). Stačí první špatná manipulace nebo přetížení, po kterém nemusí být deformace páky zřetelně viditelná, ale materiál se tzv. "načne". A potom i při další byť správné manipulaci se opakovaným zvednáním deformace zvětšuje a dojde k nevratnému poškození páky.
Toto poškození není způsobeno vadou materiálu nebo konstrukční vadou výrobku, ale jedná se o nesprávnou manipulaci a nesprávné používání výrobku, které není předmětem reklamace, ani není součástí záruky!!
Vždy postupujte dle návodu k obsluze, který je ke stojanu přiložen.
Stojan pro zvedání motocyklu - varianta "Motokros / Závodní enduro".
V pracovní poloze nadzvedne obě kola motocyklu nad zem pro možnost servisních činností (mazání řetězu, demontáž předního nebo zadního kola, apod.).
Gumová protiskuzová deska proti poškození rámu motocyklu a proti možnosti pádu motocyklu ze stojánku.
- základní výška = 30 cm
- pracovní výška = 41 cm
Robustní kovová konstrukce, zesilující křížová vazba a silnostěnné materiály zajišťují vysokou odolnost a dlouhou životnost.
Nosnost = 120kg.
Upozornění - není určeno pro manipulaci na šikmých nebo nerovných plochách a před zvedáním je motocykl na stojanu potřeba vystředit, aby došlo ke správnému rozložení hmotnosti (navíc je doporučeno vždy motocykl při zvednání nejlépe přizvedávat, neboť při přetížení dojde k deformaci zvedací páky).
Vyloučení práv z vadného plnění (Vyloučení záruky) - zvedací páka se v 99% případů deformuje v bodě montáže k tělu stojanu (u navařené trubičky), protože tam dochází k největšímu zatížení. Při přetížení a špatné manipulaci zejména na šikmých nebo nerovných plochách dojde k částečné a málokdy viditelné deformaci páky, neboť páka se ohýbá směrem dovnitř následkem velké síly snažící se nadzvednout břememo (motocykl). Stačí první špatná manipulace nebo přetížení, po kterém nemusí být deformace páky zřetelně viditelná, ale materiál se tzv. "načne". A potom i při další byť správné manipulaci se opakovaným zvednáním deformace zvětšuje a dojde k nevratnému poškození páky.
Toto poškození není způsobeno vadou materiálu nebo konstrukční vadou výrobku, ale jedná se o nesprávnou manipulaci a nesprávné používání výrobku, které není předmětem reklamace, ani není součástí záruky!!
Vždy postupujte dle návodu k obsluze, který je ke stojanu přiložen.
Stojan pro zvedání motocyklu - varianta "Motokros / Závodní enduro".
V pracovní poloze nadzvedne obě kola motocyklu nad zem pro možnost servisních činností (mazání řetězu, demontáž předního nebo zadního kola, apod.).
Gumová protiskuzová deska proti poškození rámu motocyklu a proti možnosti pádu motocyklu ze stojánku.
- základní výška = 30 cm
- pracovní výška = 41 cm
Robustní kovová konstrukce, zesilující křížová vazba a silnostěnné materiály zajišťují vysokou odolnost a dlouhou životnost.
Nosnost = 120kg
Upozornění - není určeno pro manipulaci na šikmých nebo nerovných plochách a před zvedáním je motocykl na stojanu potřeba vystředit, aby došlo ke správnému rozložení hmotnosti (navíc je doporučeno vždy motocykl při zvednání nejlépe přizvedávat, neboť při přetížení dojde k deformaci zvedací páky).
Vyloučení práv z vadného plnění (Vyloučení záruky) - zvedací páka se v 99% případů deformuje v bodě montáže k tělu stojanu (u navařené trubičky), protože tam dochází k největšímu zatížení. Při přetížení a špatné manipulaci zejména na šikmých nebo nerovných plochách dojde k částečné a málokdy viditelné deformaci páky, neboť páka se ohýbá směrem dovnitř následkem velké síly snažící se nadzvednout břememo (motocykl). Stačí první špatná manipulace nebo přetížení, po kterém nemusí být deformace páky zřetelně viditelná, ale materiál se tzv. "načne". A potom i při další byť správné manipulaci se opakovaným zvednáním deformace zvětšuje a dojde k nevratnému poškození páky.
Toto poškození není způsobeno vadou materiálu nebo konstrukční vadou výrobku, ale jedná se o nesprávnou manipulaci a nesprávné používání výrobku, které není předmětem reklamace, ani není součástí záruky!!
Vždy postupujte dle návodu k obsluze, který je ke stojanu přiložen.
Stojan pro zvedání motocyklu - varianta "Motokros / Závodní enduro".
V pracovní poloze nadzvedne obě kola motocyklu nad zem pro možnost servisních činností (mazání řetězu, demontáž předního nebo zadního kola, apod.).
Gumová protiskuzová deska proti poškození rámu motocyklu a proti možnosti pádu motocyklu ze stojánku.
- základní výška = 30 cm
- pracovní výška = 41 cm
Robustní kovová konstrukce, zesilující křížová vazba a silnostěnné materiály zajišťují vysokou odolnost a dlouhou životnost.
Nosnost = 120kg
Upozornění - není určeno pro manipulaci na šikmých nebo nerovných plochách a před zvedáním je motocykl na stojanu potřeba vystředit, aby došlo ke správnému rozložení hmotnosti (navíc je doporučeno vždy motocykl při zvednání nejlépe přizvedávat, neboť při přetížení dojde k deformaci zvedací páky).
Vyloučení práv z vadného plnění (Vyloučení záruky) - zvedací páka se v 99% případů deformuje v bodě montáže k tělu stojanu (u navařené trubičky), protože tam dochází k největšímu zatížení. Při přetížení a špatné manipulaci zejména na šikmých nebo nerovných plochách dojde k částečné a málokdy viditelné deformaci páky, neboť páka se ohýbá směrem dovnitř následkem velké síly snažící se nadzvednout břememo (motocykl). Stačí první špatná manipulace nebo přetížení, po kterém nemusí být deformace páky zřetelně viditelná, ale materiál se tzv. "načne". A potom i při další byť správné manipulaci se opakovaným zvednáním deformace zvětšuje a dojde k nevratnému poškození páky.
Toto poškození není způsobeno vadou materiálu nebo konstrukční vadou výrobku, ale jedná se o nesprávnou manipulaci a nesprávné používání výrobku, které není předmětem reklamace, ani není součástí záruky!!
Vždy postupujte dle návodu k obsluze, který je ke stojanu přiložen.
Počítadlo motohodin Prox vibrační (bezdrátové) s možností nastavení citlivosti (High / Low) a vymazatelným časem (například pro servisní interval)
Displej provozních hodin je dostupný při zapnutém i vypnutém motoru.
Dokonalé epoxidové zapouzdření zajišťuje vysokou odolnost proti vodě a nárazuvzdornost!
Parametry / Funkce:
- pracuje na všech 2taktních i 4taktních motorech včetně novějších vstřikovacích motorů
- snadná instalace (jednoduché plug&play)
- možnost druhého odpočtu, který lze vymazat na 0 (například pro servisní interval)
- nastavení citlivosti (High / Low)
- bez potřeby napájení (osazeno baterií utěsněnou uvnitř počítadla).
- 100% epoxidové zapouzdření
- zaznamenává a zobrazuje až do 99999 motohodin
Sada pro vyvýšení řidítek od japonské značky ZETA
- universální použití pro všechny typy řídítek o průměru 28,6mm (1 1/8")
- vhodné pro motocykly, čtyřkolky, skútry
- vyrobeno z vysoce kvalitního duralového materiálu AL7009-T6
- povrchová úprava kvalitní elox (anoziding)
Zvýšení řidítek o 19mm oproti originálnímu stavu.
Sada je vhodná pro montáž na původní klemy o průměru 28,6mm.
Vhodné pro klemy s roztečí šroubů 38-42mm.
Průměr upínacího šroubu: 8mm
Součastí balení jsou i šrouby.
Sada pro vyvýšení řidítek od japonské značky ZETA
- universální použití pro všechny typy řídítek o průměru 28,6mm (1 1/8")
- vhodné pro motocykly, čtyřkolky, skútry
- vyrobeno z vysoce kvalitního duralového materiálu AL7009-T6
- povrchová úprava kvalitní elox (anoziding)
Zvýšení řidítek o 30mm oproti originálnímu stavu.
Sada je vhodná pro montáž na původní klemy o průměru 28,6mm.
Vhodné pro klemy s roztečí šroubů 38-42mm.
Průměr upínacího šroubu: 8mm
Součastí balení jsou i šrouby.
Nastavitelná hrazda na řídítka od japonské značky ZETA
- vhodná pro motocykly, které nemají od výrobce řidítka vybavená hrazdou
- na řídítka lze následně připevnit držák na telefon, navigace nebo nabíječka USB
- délku hrazdy lze nastavit v 5 stupních pomocí speciální rozpěrky
- vyrobena z vysoce pevného hliníku
- prodloužený design klem umožňuje přichycení kabeláže
- pro dokonalý vzhled i na dražších motocyklech disponuje pískovanou povrchovou úpravou a následným černým eloxem
- univerzální použití pro řidítka o průměr 22mm (řidítka 7/8") = kompatibilní s různými typy řidítek (pro většinu značek a typů motocyklových řidítek)
Rozměry:
- šířka udávaná výrobcem: 202-258 mm
- max. roztěč klem: 220-280 mm
- průměr hrazdy: 22,2 mm
- délka tyčky hrazdy: 185-240 mm
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Kompletní sada šroubů pro uchycení plastů od japonské značky ZETA.
- vyrobeno z vysoce kvalitního duralu AL7009-T6 ("letecký dural" používaný v leteckém průmyslu)
- obráběno na moderních CNC obráběcích strojích
- snížení hmotnosti oproti originálním šroubům
- dokonale přesné rozměry (přesná náhrada za originální díl - bez nutnosti úprav)
- povrchová úprava - kvalitní odolný elox (žádná možnost koroze)
Sada obsahuje šrouby pro:
- přední tabulku
- kryty předních vidlic
- spojlery
- bočnice
Přepínač sdružený univerzální - model Yamaha
Univerzální přepínač pro motocykly, čtyřkolky, skútry s mnoha funkcemi včetně kabeláže pro ovládání:
- blinkry se 3 polohami: vpravo / vlevo / vypnout
- světel se 3 polohami: potkávací světla / dálková světla / vypnuto
- světelné houkačky
- zvukové houkačky (klaksonu)
- startéru (startovací tlačítko)
- chcípáku (vypínač motoru)
- varovných blinkrů
Barva: černá
Materiál: odolný plast
Rozměry: šířka 49mm
Kabeláž: 9 kabelů (6 pin + 3pin)
Délka kabeláže: 41cm
Uzamykatelné víčko nádrže
- víko nalévacího hrdla nádrže se zámkem pro zajištění palivové nádrže motocyklu
- zamykací víčko palivové nádrže vyrobené z kvalitního materiálu
- uzávěr nádrže přesných rozměrů vhodný jako náhrada za originální víčko (bez nutnosti úprav)
- dodáváno s vložkou zámku a s klíči
Rozměry:
- "A" vnější průměr závitu = 69mm
- "B" vnitřní průměr závitu = 64mm
- "C" největší vnější průměr = 104,5mm
Toto víčko nahrazuje originální díl OEM:
Vhodné pro motocykly:
Suzuki DRZ70 / 08-13
Suzuki DRZ125 / 03-17
Suzuki RMZ250 / 07-09
Suzuki DRZ400E / 00-07
Suzuki LTA50 / 04-05
Suzuki LTZ50 / 06-
Suzuki LTZ250 QuadSport / 04-
Suzuki LTF400 KingQuad / 08-11
Suzuki LTZ400 QuadSport / 04-13
Suzuki LTA400F KingQuad / 08-11
Suzuki LTR450 QuadRacer / 06-11
Suzuki LTA500F Vinson / 04-07
Kohout palivový kompletní
- sada pro výměnu kohoutu paliva nádrže
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
Tento kohout nahrazuje originální kohout OEM:
Suzuki 44300-08F00
Suzuki 44300-08F11
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |