Řídítka bezhrazdová MTZ (průměr 28,6mm = 1 1/8") určená pro offroadové hobby použití (motokros, enduro)
- hliníková motokrosová řidítka vyrobená z kvalitního duralového materiálu
- pro výrobu je použit kvalitní duralový materiál v jakostní třídě AL6061
- designová povrchová úprava ELOX (Hard Andodizing)
- řidítka jsou konstrukčně zesílená v oblasti montáže k motocyklu pro zvýšení odolnosti proti ohnutí při pádu
- konec řídítek v místě rukojeti s vroubkováním pro zabránění otáčení nebo sklouznutí rukojeti
Rozměry (pro montáž):
- průměr řidítek pro montáž rukojetí, páček, ovladačů = 22mm
- průměr řidítek pro montáž do klem = 28,6mm
Rozměry:
- šířka "A" = 802mm
- výška "F1" = 101mm
- ohyb "H" = 55mm
- prostor na klemy "B" = 200mm
Barvy: černá, modrá, červená, oranžová, zelená, zlatá, stříbrná, titan.
Důležité montážní informace: Před montáží se ujistěte, zda jsou klemy pro řidítka zbaveny všech ostrých hran. Zanedbání odstranění těchto ostrých hran může vést k závažnému poškození řidítek!
Při montáži je důležité, aby šrouby klem byly utaženy dle kroutícího momentu uvedeného v servisním manuálu Vašeho motocyklu, a aby byla mezi klemami mezera (vpředu i vzadu), jinak upravte výšku klem.
Řídítka musí být správně vyrovnána, řiďte se mřížkou k nastavení středové i úhlové pozice. Nastavení pomocí mřížky též dovoluje umístit řidítka do stejné pozice v případě, když musíte řidítka z nějakého důvodu vymontovat.
Varování: Nikdy jakkoli neupravujte řidítka! Nepokoušejte se narovnat ohnutá řidítka, pokud byla ohnuta v důsledku nehody. V případě pádu nebo nehody okamžitě vyměňte řidítka. Neodstraňujte hrazdu z řidítek.
Řídítka bezhrazdová MTZ (průměr 28,6mm = 1 1/8") určená pro offroadové hobby použití (motokros, enduro)
- hliníková motokrosová řidítka vyrobená z kvalitního duralového materiálu
- pro výrobu je použit kvalitní duralový materiál v jakostní třídě AL6061
- designová povrchová úprava ELOX (Hard Andodizing)
- řidítka jsou konstrukčně zesílená v oblasti montáže k motocyklu pro zvýšení odolnosti proti ohnutí při pádu
- konec řídítek v místě rukojeti s vroubkováním pro zabránění otáčení nebo sklouznutí rukojeti
Rozměry (pro montáž):
- průměr řidítek pro montáž rukojetí, páček, ovladačů = 22mm
- průměr řidítek pro montáž do klem = 28,6mm
Rozměry:
- šířka "A" = 795mm
- výška "F1" = 95mm
- ohyb "H" = 62mm
- prostor na klemy "B" = 205mm
Barvy = černá, modrá, červená, oranžová, zlatá, stříbrná, titan.
Důležité montážní informace: Před montáží se ujistěte, zda jsou klemy pro řidítka zbaveny všech ostrých hran. Zanedbání odstranění těchto ostrých hran může vést k závažnému poškození řidítek!
Při montáži je důležité, aby šrouby klem byly utaženy dle kroutícího momentu uvedeného v servisním manuálu Vašeho motocyklu, a aby byla mezi klemami mezera (vpředu i vzadu), jinak upravte výšku klem.
Řídítka musí být správně vyrovnána, řiďte se mřížkou k nastavení středové i úhlové pozice. Nastavení pomocí mřížky též dovoluje umístit řidítka do stejné pozice v případě, když musíte řidítka z nějakého důvodu vymontovat.
Varování: Nikdy jakkoli neupravujte řidítka! Nepokoušejte se narovnat ohnutá řidítka, pokud byla ohnuta v důsledku nehody. V případě pádu nebo nehody okamžitě vyměňte řidítka. Neodstraňujte hrazdu z řidítek.
Řídítka bezhrazdová MTZ (průměr 28,6mm = 1 1/8") určená pro offroadové hobby použití (motokros, enduro)
- hliníková motokrosová řidítka vyrobená z kvalitního duralového materiálu
- pro výrobu je použit kvalitní duralový materiál v jakostní třídě AL6061
- designová povrchová úprava ELOX (Hard Andodizing)
- řidítka jsou konstrukčně zesílená v oblasti montáže k motocyklu pro zvýšení odolnosti proti ohnutí při pádu
- konec řídítek v místě rukojeti s vroubkováním pro zabránění otáčení nebo sklouznutí rukojeti
Rozměry (pro montáž):
- průměr řidítek pro montáž rukojetí, páček, ovladačů = 22mm
- průměr řidítek pro montáž do klem = 28,6mm
Rozměry:
- šířka "A" = 802mm
- výška "F1" = 101mm
- ohyb "H" = 55mm
- prostor na klemy "B" = 200mm
Barvy: černá, modrá, červená, oranžová, zelená, zlatá, stříbrná, titan.
Důležité montážní informace: Před montáží se ujistěte, zda jsou klemy pro řidítka zbaveny všech ostrých hran. Zanedbání odstranění těchto ostrých hran může vést k závažnému poškození řidítek!
Při montáži je důležité, aby šrouby klem byly utaženy dle kroutícího momentu uvedeného v servisním manuálu Vašeho motocyklu, a aby byla mezi klemami mezera (vpředu i vzadu), jinak upravte výšku klem.
Řídítka musí být správně vyrovnána, řiďte se mřížkou k nastavení středové i úhlové pozice. Nastavení pomocí mřížky též dovoluje umístit řidítka do stejné pozice v případě, když musíte řidítka z nějakého důvodu vymontovat.
Varování: Nikdy jakkoli neupravujte řidítka! Nepokoušejte se narovnat ohnutá řidítka, pokud byla ohnuta v důsledku nehody. V případě pádu nebo nehody okamžitě vyměňte řidítka. Neodstraňujte hrazdu z řidítek.
Řídítka bezhrazdová MTZ (průměr 28,6mm = 1 1/8") určená pro offroadové hobby použití (motokros, enduro)
- hliníková motokrosová řidítka vyrobená z kvalitního duralového materiálu
- pro výrobu je použit kvalitní duralový materiál v jakostní třídě AL6061
- designová povrchová úprava ELOX (Hard Andodizing)
- řidítka jsou konstrukčně zesílená v oblasti montáže k motocyklu pro zvýšení odolnosti proti ohnutí při pádu
- konec řídítek v místě rukojeti s vroubkováním pro zabránění otáčení nebo sklouznutí rukojeti
Rozměry (pro montáž):
- průměr řidítek pro montáž rukojetí, páček, ovladačů = 22mm
- průměr řidítek pro montáž do klem = 28,6mm
Rozměry:
- šířka "A" = 802mm
- výška "F1" = 101mm
- ohyb "H" = 55mm
- prostor na klemy "B" = 200mm
Barvy: černá, modrá, červená, oranžová, zelená, zlatá, stříbrná, titan.
Důležité montážní informace: Před montáží se ujistěte, zda jsou klemy pro řidítka zbaveny všech ostrých hran. Zanedbání odstranění těchto ostrých hran může vést k závažnému poškození řidítek!
Při montáži je důležité, aby šrouby klem byly utaženy dle kroutícího momentu uvedeného v servisním manuálu Vašeho motocyklu, a aby byla mezi klemami mezera (vpředu i vzadu), jinak upravte výšku klem.
Řídítka musí být správně vyrovnána, řiďte se mřížkou k nastavení středové i úhlové pozice. Nastavení pomocí mřížky též dovoluje umístit řidítka do stejné pozice v případě, když musíte řidítka z nějakého důvodu vymontovat.
Varování: Nikdy jakkoli neupravujte řidítka! Nepokoušejte se narovnat ohnutá řidítka, pokud byla ohnuta v důsledku nehody. V případě pádu nebo nehody okamžitě vyměňte řidítka. Neodstraňujte hrazdu z řidítek.
Řídítka bezhrazdová MTZ (průměr 28,6mm = 1 1/8") určená pro offroadové hobby použití (motokros, enduro)
- hliníková motokrosová řidítka vyrobená z kvalitního duralového materiálu
- pro výrobu je použit kvalitní duralový materiál v jakostní třídě AL6061
- designová povrchová úprava ELOX (Hard Andodizing)
- řidítka jsou konstrukčně zesílená v oblasti montáže k motocyklu pro zvýšení odolnosti proti ohnutí při pádu
- konec řídítek v místě rukojeti s vroubkováním pro zabránění otáčení nebo sklouznutí rukojeti
Rozměry (pro montáž):
- průměr řidítek pro montáž rukojetí, páček, ovladačů = 22mm
- průměr řidítek pro montáž do klem = 28,6mm
Rozměry:
- šířka "A" = 802mm
- výška "F1" = 101mm
- ohyb "H" = 55mm
- prostor na klemy "B" = 200mm
Barvy: černá, modrá, červená, oranžová, zelená, zlatá, stříbrná, titan.
Důležité montážní informace: Před montáží se ujistěte, zda jsou klemy pro řidítka zbaveny všech ostrých hran. Zanedbání odstranění těchto ostrých hran může vést k závažnému poškození řidítek!
Při montáži je důležité, aby šrouby klem byly utaženy dle kroutícího momentu uvedeného v servisním manuálu Vašeho motocyklu, a aby byla mezi klemami mezera (vpředu i vzadu), jinak upravte výšku klem.
Řídítka musí být správně vyrovnána, řiďte se mřížkou k nastavení středové i úhlové pozice. Nastavení pomocí mřížky též dovoluje umístit řidítka do stejné pozice v případě, když musíte řidítka z nějakého důvodu vymontovat.
Varování: Nikdy jakkoli neupravujte řidítka! Nepokoušejte se narovnat ohnutá řidítka, pokud byla ohnuta v důsledku nehody. V případě pádu nebo nehody okamžitě vyměňte řidítka. Neodstraňujte hrazdu z řidítek.
Rukojeť plynu s ložiskem od francouzské značky Scar
- hliníková plynová rukojeť s ložiskem je mnohem pokročilejší systém než standardní plastová trubka plynu, která po pádu často praskne
- ložisko zajišťuje hladký, plynulý, beznámahový a bezproblémový chod plynu
- umožňuje jezdci otáčet plynem pohodlně a snadno, čímž umožnuje přesnější dávkování plynu
- vybavena krytým ložiskem pro snížení tření - utěsněný design ložiska zabraňuje vstupu nečistot a eliminuje tření
- přesný tvar pro snadnou montáž do originálního plynové rukojeti
- tvrdý eloxovaný povrch
- vroubkovaný protiskluzový povrch zabraňuje protáčení rukojeti
- díky použitému kvalitnímu hliníkovému materiálu AL6061-T6 trubka plynu Scar méně náchylná k poškození při pádu
Francouzská značka SCAR se specializuje na hliníkové náhradní díly a doplňky pro motocykly. V minulosti vyráběla a vyvíjela brýle krku řízení pro některé z největších společností na motocyklovém trhu a dodáva do prvovýroby těchto značek.
V současnosti jsou hlavní produkty značky Scar hliníkové stupačky, řidítka, sklopné páčky, řadičky a brýle krku řízení. Díky neustálemu vývoji a inovacím se produkty značky Scar řadí ke značkám nejvyšší světové úrovně a poskytují vysoký výkon, snížení váhy motocyklu a adekvátní životnost v náročných závodních podmínkách.
Jezdci, kteří používají nebo používali jsou: Ken Roczen, Christophe Pourcel, Sebastien Pourcel, Max Anstie, Arnaud Tonus, Christophe Charlier, Florent Richier, Gregory Aranda, Loic Larrieu, David Vuillemin, Stéphane Peterhansel, Jean Michel Bayle, Avo Leok, Jiří Čepelák, Valentin Teillet, Remi Bizouard, Livia Lancelot, Jason Clermont, Jeremy Tarroux, Thomas Chareyre, Adrien Chareyre a další...
Rukojeť plynu s ložiskem od francouzské značky Scar
- hliníková plynová rukojeť s ložiskem je mnohem pokročilejší systém než standardní plastová trubka plynu, která po pádu často praskne
- ložisko zajišťuje hladký, plynulý, beznámahový a bezproblémový chod plynu
- umožňuje jezdci otáčet plynem pohodlně a snadno, čímž umožnuje přesnější dávkování plynu
- vybavena krytým ložiskem pro snížení tření - utěsněný design ložiska zabraňuje vstupu nečistot a eliminuje tření
- přesný tvar pro snadnou montáž do originálního plynové rukojeti
- tvrdý eloxovaný povrch
- vroubkovaný protiskluzový povrch zabraňuje protáčení rukojeti
- díky použitému kvalitnímu hliníkovému materiálu AL6061-T6 trubka plynu Scar méně náchylná k poškození při pádu
Francouzská značka SCAR se specializuje na hliníkové náhradní díly a doplňky pro motocykly. V minulosti vyráběla a vyvíjela brýle krku řízení pro některé z největších společností na motocyklovém trhu a dodáva do prvovýroby těchto značek.
V současnosti jsou hlavní produkty značky Scar hliníkové stupačky, řidítka, sklopné páčky, řadičky a brýle krku řízení. Díky neustálemu vývoji a inovacím se produkty značky Scar řadí ke značkám nejvyšší světové úrovně a poskytují vysoký výkon, snížení váhy motocyklu a adekvátní životnost v náročných závodních podmínkách.
Jezdci, kteří používají nebo používali jsou: Ken Roczen, Christophe Pourcel, Sebastien Pourcel, Max Anstie, Arnaud Tonus, Christophe Charlier, Florent Richier, Gregory Aranda, Loic Larrieu, David Vuillemin, Stéphane Peterhansel, Jean Michel Bayle, Avo Leok, Jiří Čepelák, Valentin Teillet, Remi Bizouard, Livia Lancelot, Jason Clermont, Jeremy Tarroux, Thomas Chareyre, Adrien Chareyre a další...
Rozpínák/snýtovač je vhodný pro všechny značky motocyklových řetězů v rozměru 520, 525, 530, 532
- není doporučeno použití pro typy řetězů značky ČZ, které nemají měkčené konce čepů pro roznýtování!
- přípravek profesionální kvality určený pro roznýtování (při zkracování nebo rozpojení řetězu) a také pro snýtování (při prodlužování nebo spojování) motocyklových řetězů
- při roznýtování nijak nepoškodí ostatní články řetězu, a při snýtování vytvoří kvalitní spoj pro bezproblémovou a dokonalou funkci řetězu a dlouhou životnost
- nýtovačka se používá ke zkrácení řetězu, nalisování bočního článku řetězu a ke snýtování řetězu roznýtováním hlavičky čepu
- promyšlená konstrukce a jednoduchá manipulace eliminují riziko "přenýtování" hlavičky čepu
- dodáváno v plastové krabičce pro uložení v garáži/dílně
- vhodné pro práci se řetězy na silničních motocyklech, cestovních endurech, offroadových motocyklech (motokros, enduro), čtyřkolkách, pracovních čtyřkolkách a UTV
Hlavní čep je možno objednat jako náhradní díl (obj.kód 84-00006A)
Rukojeť plynu s ložiskem od francouzské značky Scar
- hliníková plynová rukojeť s ložiskem je mnohem pokročilejší systém než standardní plastová trubka plynu, která po pádu často praskne
- ložisko zajišťuje hladký, plynulý, beznámahový a bezproblémový chod plynu
- umožňuje jezdci otáčet plynem pohodlně a snadno, čímž umožnuje přesnější dávkování plynu
- vybavena krytým ložiskem pro snížení tření - utěsněný design ložiska zabraňuje vstupu nečistot a eliminuje tření
- přesný tvar pro snadnou montáž do originálního plynové rukojeti
- tvrdý eloxovaný povrch
- vroubkovaný protiskluzový povrch zabraňuje protáčení rukojeti
- díky použitému kvalitnímu hliníkovému materiálu AL6061-T6 trubka plynu Scar méně náchylná k poškození při pádu
Francouzská značka SCAR se specializuje na hliníkové náhradní díly a doplňky pro motocykly. V minulosti vyráběla a vyvíjela brýle krku řízení pro některé z největších společností na motocyklovém trhu a dodáva do prvovýroby těchto značek.
V současnosti jsou hlavní produkty značky Scar hliníkové stupačky, řidítka, sklopné páčky, řadičky a brýle krku řízení. Díky neustálemu vývoji a inovacím se produkty značky Scar řadí ke značkám nejvyšší světové úrovně a poskytují vysoký výkon, snížení váhy motocyklu a adekvátní životnost v náročných závodních podmínkách.
Jezdci, kteří používají nebo používali jsou: Ken Roczen, Christophe Pourcel, Sebastien Pourcel, Max Anstie, Arnaud Tonus, Christophe Charlier, Florent Richier, Gregory Aranda, Loic Larrieu, David Vuillemin, Stéphane Peterhansel, Jean Michel Bayle, Avo Leok, Jiří Čepelák, Valentin Teillet, Remi Bizouard, Livia Lancelot, Jason Clermont, Jeremy Tarroux, Thomas Chareyre, Adrien Chareyre a další...
Rukojeť plynu s ložiskem od francouzské značky Scar
- hliníková plynová rukojeť s ložiskem je mnohem pokročilejší systém než standardní plastová trubka plynu, která po pádu často praskne
- ložisko zajišťuje hladký, plynulý, beznámahový a bezproblémový chod plynu
- umožňuje jezdci otáčet plynem pohodlně a snadno, čímž umožnuje přesnější dávkování plynu
- vybavena krytým ložiskem pro snížení tření - utěsněný design ložiska zabraňuje vstupu nečistot a eliminuje tření
- přesný tvar pro snadnou montáž do originálního plynové rukojeti
- tvrdý eloxovaný povrch
- vroubkovaný protiskluzový povrch zabraňuje protáčení rukojeti
- díky použitému kvalitnímu hliníkovému materiálu AL6061-T6 trubka plynu Scar méně náchylná k poškození při pádu
Francouzská značka SCAR se specializuje na hliníkové náhradní díly a doplňky pro motocykly. V minulosti vyráběla a vyvíjela brýle krku řízení pro některé z největších společností na motocyklovém trhu a dodáva do prvovýroby těchto značek.
V současnosti jsou hlavní produkty značky Scar hliníkové stupačky, řidítka, sklopné páčky, řadičky a brýle krku řízení. Díky neustálemu vývoji a inovacím se produkty značky Scar řadí ke značkám nejvyšší světové úrovně a poskytují vysoký výkon, snížení váhy motocyklu a adekvátní životnost v náročných závodních podmínkách.
Jezdci, kteří používají nebo používali jsou: Ken Roczen, Christophe Pourcel, Sebastien Pourcel, Max Anstie, Arnaud Tonus, Christophe Charlier, Florent Richier, Gregory Aranda, Loic Larrieu, David Vuillemin, Stéphane Peterhansel, Jean Michel Bayle, Avo Leok, Jiří Čepelák, Valentin Teillet, Remi Bizouard, Livia Lancelot, Jason Clermont, Jeremy Tarroux, Thomas Chareyre, Adrien Chareyre a další...
Pevný stojan pod závodní motokrosový a enduro motocykl MTZ „Racer Stand Sponsor”
- podobná konstrukce stojanu jaký používají špičkové závodní týmy
- čtvercová horní deska - 26x26cm
- servisní otvor pro vypouštění oleje - průměr 10cm
- výška - 42 cm
- kovová robustní konstrukce z profilů 20x20mm
- rozlehlá základna 37x42cm proti převážení
Narážeč gufer přední vidlice je nezbytným nářadím potřebným k servisu předních vidlic.
Použití narážeče minimalizuje nebezpečí poškození gufer při montáži (jedná se o profesionální nářadí pro dokonalou a bezchybnou servisní práci).
Čtyři čepy zajišťují pevné spojení obou polovin pro dokonalé vedení.
Vyrobeno z kvalitní pevné oceli s protiskluzovým "mřížkovaným" povrchem, který zajišťuje možnost dokonalého uchopení i se znečištěnýma rukama.
Povrchová úprava - zinkování.
Balení: 1ks
Potahy sedla italského výrobce Blackbird jsou vyráběny z několika variant protiskluzových (no-slip) racingových materiálů, které poskytují jezdci příjemný a jistý pocit jízdy a velmi dobrou kontrolu nad motocyklem
- kvalitní italská výroba (100% Made in Italy)
- pevné švy a kvalitní zpracování
- přesný rozměr pro jednoduché a rychlé potažení sedla
- potahy jsou přizpůsobeny pro možnost zvýšení sedla (+15mm)
Potahy nyní vyráběné v sériové výrobě byly dříve vyvíjeny a vyráběny exklusivně pro závodní týmy, čímž byly jejich vlastnosti, funkčnost a životnost odzkoušeny v nejnáročnějších závodních podmínkách.
Produkty Blackbird používají závodní teamy i jezdci nejvyšší světové úrovně, a to jak motokrosu (MXGP, AMA Pro Motocross, atd.), tak i enduru (Enduro World Championship, Rallye Dakar, Intercontinental Rally, atd.).
Upozornění: Na fotografii zobrazeno pouze barevné provedení potahu sedla - tvar sedla na fotografii nemusí odpovídat danému modelu motocyklu.
Na fotografii je zobrazena barevná varianta potahu - nejedná se o vzor tvaru ani střihu!
Varianty potahů BLACKBIRD:
- PMD (Pyramid Tech) - varianta s protiskluzovým povrchem - potah vyrobený z jednoho kusu materiálu SGT vysoce odolného proti opotřebení (jednobarevné provedení)
- DG3 (Double Grip) - varianta s vyvýšenými svařovanými proužky/banánky v zadní části potahu - inovativní potah umožňující nastavení/posouvání váhy jezdce na zadní kolo pro dosažení dokonalé trakce (dvoubarevné provedení)
- ZEBRA (Zebra Tech) - varianta s prošívanými pruhy - potah s pruhy po téměř celé délce potahu pro nalezení optimální pozice při různém výkonu motocyklu (dvoubarevné provedení)
- DREAM (Dream Series) - varianta ve shodném barevném designu k polepům řady Dream - potah s protiskuzovou horní plochou (Anti-Slip) s bočními barevnými panely vyrobený za použití technologií PST (Printed Seat Technology) a DAT (Decal Anti-Migration Technology) pro barevnou stálost, dokonalý vzhled a pevný tvar
- TSC (Traction Stability Control) - varianta s 3D protiskluzovými plochami, na nichž pomocí nanotechnologie byly vytvarovány výstupky ve tvaru "Vulcano" a "Cone" - použitá technologie, která byla vyvinuta pro armádní použití a pro motorsport (F1), nabízí zvýšený protiskluzový efekt pro zlepšení přilnavosti, obratnosti, rovnováhy, směrového ovládání, stability, symetrie, tlumení nárazů a vylepšený kontakt mezi jezdcem a motocyklem
- TRADITIONAL (Traditional Seat Cover) - varianta určená pro starší modely motocyklů, které disponovaly velkým sedlem - potahy přesného střihu většinou s logem značky (jednobarevné i dvoubarevné provedení)
- REPLICA a MULTITRACTION - kopie potahů závodních týmů i továrních týmů, které povolili poskytnutí pro širokou veřejnost - tato varianta není dostupná pro všechny modely a značky motocyklů
Značka BLACKBIRD je jedním z největších světových výrobců motopolepů a také potahů, jenž vyrábí své výrobky pro největší světové tovární teamy a je rovněž dodavatelem do prvovýroby mnoha značek výrobců motocyklů (např. KTM) a skútrů.
Dokonalá kvalita, perfektní zpracování, jasné barvy a dlouhá životnost i v náročných podmínkách jsou důvodem používání polepů světovými továrními týmy - Yamaha Factory Racing Team MXGP, Kawasaki Racing Factory Team, Honda HRC Team, Rockstar Husqvarna Factory Racing Team, Gas-Gas Factory Team, Sherco Factory Racing Team a další...
Potahy sedla italského výrobce Blackbird jsou vyráběny z několika variant protiskluzových (no-slip) racingových materiálů, které poskytují jezdci příjemný a jistý pocit jízdy a velmi dobrou kontrolu nad motocyklem
- kvalitní italská výroba (100% Made in Italy)
- pevné švy a kvalitní zpracování
- přesný rozměr pro jednoduché a rychlé potažení sedla
- potahy jsou přizpůsobeny pro možnost zvýšení sedla (+15mm)
Potahy nyní vyráběné v sériové výrobě byly dříve vyvíjeny a vyráběny exklusivně pro závodní týmy, čímž byly jejich vlastnosti, funkčnost a životnost odzkoušeny v nejnáročnějších závodních podmínkách.
Produkty Blackbird používají závodní teamy i jezdci nejvyšší světové úrovně, a to jak motokrosu (MXGP, AMA Pro Motocross, atd.), tak i enduru (Enduro World Championship, Rallye Dakar, Intercontinental Rally, atd.).
Upozornění: Na fotografii zobrazeno pouze barevné provedení potahu sedla - tvar sedla na fotografii nemusí odpovídat danému modelu motocyklu.
Na fotografii je zobrazena barevná varianta potahu - nejedná se o vzor tvaru ani střihu!
Varianty potahů BLACKBIRD:
- PMD (Pyramid Tech) - varianta s protiskluzovým povrchem - potah vyrobený z jednoho kusu materiálu SGT vysoce odolného proti opotřebení (jednobarevné provedení)
- DG3 (Double Grip) - varianta s vyvýšenými svařovanými proužky/banánky v zadní části potahu - inovativní potah umožňující nastavení/posouvání váhy jezdce na zadní kolo pro dosažení dokonalé trakce (dvoubarevné provedení)
- ZEBRA (Zebra Tech) - varianta s prošívanými pruhy - potah s pruhy po téměř celé délce potahu pro nalezení optimální pozice při různém výkonu motocyklu (dvoubarevné provedení)
- DREAM (Dream Series) - varianta ve shodném barevném designu k polepům řady Dream - potah s protiskuzovou horní plochou (Anti-Slip) s bočními barevnými panely vyrobený za použití technologií PST (Printed Seat Technology) a DAT (Decal Anti-Migration Technology) pro barevnou stálost, dokonalý vzhled a pevný tvar
- TSC (Traction Stability Control) - varianta s 3D protiskluzovými plochami, na nichž pomocí nanotechnologie byly vytvarovány výstupky ve tvaru "Vulcano" a "Cone" - použitá technologie, která byla vyvinuta pro armádní použití a pro motorsport (F1), nabízí zvýšený protiskluzový efekt pro zlepšení přilnavosti, obratnosti, rovnováhy, směrového ovládání, stability, symetrie, tlumení nárazů a vylepšený kontakt mezi jezdcem a motocyklem
- TRADITIONAL (Traditional Seat Cover) - varianta určená pro starší modely motocyklů, které disponovaly velkým sedlem - potahy přesného střihu většinou s logem značky (jednobarevné i dvoubarevné provedení)
- REPLICA a MULTITRACTION - kopie potahů závodních týmů i továrních týmů, které povolili poskytnutí pro širokou veřejnost - tato varianta není dostupná pro všechny modely a značky motocyklů
Značka BLACKBIRD je jedním z největších světových výrobců motopolepů a také potahů, jenž vyrábí své výrobky pro největší světové tovární teamy a je rovněž dodavatelem do prvovýroby mnoha značek výrobců motocyklů (např. KTM) a skútrů.
Dokonalá kvalita, perfektní zpracování, jasné barvy a dlouhá životnost i v náročných podmínkách jsou důvodem používání polepů světovými továrními týmy - Yamaha Factory Racing Team MXGP, Kawasaki Racing Factory Team, Honda HRC Team, Rockstar Husqvarna Factory Racing Team, Gas-Gas Factory Team, Sherco Factory Racing Team a další...
Potahy sedla italského výrobce Blackbird jsou vyráběny z několika variant protiskluzových (no-slip) racingových materiálů, které poskytují jezdci příjemný a jistý pocit jízdy a velmi dobrou kontrolu nad motocyklem
- kvalitní italská výroba (100% Made in Italy)
- pevné švy a kvalitní zpracování
- přesný rozměr pro jednoduché a rychlé potažení sedla
- potahy jsou přizpůsobeny pro možnost zvýšení sedla (+15mm)
Potahy nyní vyráběné v sériové výrobě byly dříve vyvíjeny a vyráběny exklusivně pro závodní týmy, čímž byly jejich vlastnosti, funkčnost a životnost odzkoušeny v nejnáročnějších závodních podmínkách.
Produkty Blackbird používají závodní teamy i jezdci nejvyšší světové úrovně, a to jak motokrosu (MXGP, AMA Pro Motocross, atd.), tak i enduru (Enduro World Championship, Rallye Dakar, Intercontinental Rally, atd.).
Upozornění: Na fotografii zobrazeno pouze barevné provedení potahu sedla - tvar sedla na fotografii nemusí odpovídat danému modelu motocyklu.
Na fotografii je zobrazena barevná varianta potahu - nejedná se o vzor tvaru ani střihu!
Varianty potahů BLACKBIRD:
- PMD (Pyramid Tech) - varianta s protiskluzovým povrchem - potah vyrobený z jednoho kusu materiálu SGT vysoce odolného proti opotřebení (jednobarevné provedení)
- DG3 (Double Grip) - varianta s vyvýšenými svařovanými proužky/banánky v zadní části potahu - inovativní potah umožňující nastavení/posouvání váhy jezdce na zadní kolo pro dosažení dokonalé trakce (dvoubarevné provedení)
- ZEBRA (Zebra Tech) - varianta s prošívanými pruhy - potah s pruhy po téměř celé délce potahu pro nalezení optimální pozice při různém výkonu motocyklu (dvoubarevné provedení)
- DREAM (Dream Series) - varianta ve shodném barevném designu k polepům řady Dream - potah s protiskuzovou horní plochou (Anti-Slip) s bočními barevnými panely vyrobený za použití technologií PST (Printed Seat Technology) a DAT (Decal Anti-Migration Technology) pro barevnou stálost, dokonalý vzhled a pevný tvar
- TSC (Traction Stability Control) - varianta s 3D protiskluzovými plochami, na nichž pomocí nanotechnologie byly vytvarovány výstupky ve tvaru "Vulcano" a "Cone" - použitá technologie, která byla vyvinuta pro armádní použití a pro motorsport (F1), nabízí zvýšený protiskluzový efekt pro zlepšení přilnavosti, obratnosti, rovnováhy, směrového ovládání, stability, symetrie, tlumení nárazů a vylepšený kontakt mezi jezdcem a motocyklem
- TRADITIONAL (Traditional Seat Cover) - varianta určená pro starší modely motocyklů, které disponovaly velkým sedlem - potahy přesného střihu většinou s logem značky (jednobarevné i dvoubarevné provedení)
- REPLICA a MULTITRACTION - kopie potahů závodních týmů i továrních týmů, které povolili poskytnutí pro širokou veřejnost - tato varianta není dostupná pro všechny modely a značky motocyklů
Značka BLACKBIRD je jedním z největších světových výrobců motopolepů a také potahů, jenž vyrábí své výrobky pro největší světové tovární teamy a je rovněž dodavatelem do prvovýroby mnoha značek výrobců motocyklů (např. KTM) a skútrů.
Dokonalá kvalita, perfektní zpracování, jasné barvy a dlouhá životnost i v náročných podmínkách jsou důvodem používání polepů světovými továrními týmy - Yamaha Factory Racing Team MXGP, Kawasaki Racing Factory Team, Honda HRC Team, Rockstar Husqvarna Factory Racing Team, Gas-Gas Factory Team, Sherco Factory Racing Team a další...
Potahy sedla italského výrobce Blackbird jsou vyráběny z několika variant protiskluzových (no-slip) racingových materiálů, které poskytují jezdci příjemný a jistý pocit jízdy a velmi dobrou kontrolu nad motocyklem
- kvalitní italská výroba (100% Made in Italy)
- pevné švy a kvalitní zpracování
- přesný rozměr pro jednoduché a rychlé potažení sedla
- potahy jsou přizpůsobeny pro možnost zvýšení sedla (+15mm)
Potahy nyní vyráběné v sériové výrobě byly dříve vyvíjeny a vyráběny exklusivně pro závodní týmy, čímž byly jejich vlastnosti, funkčnost a životnost odzkoušeny v nejnáročnějších závodních podmínkách.
Produkty Blackbird používají závodní teamy i jezdci nejvyšší světové úrovně, a to jak motokrosu (MXGP, AMA Pro Motocross, atd.), tak i enduru (Enduro World Championship, Rallye Dakar, Intercontinental Rally, atd.).
Upozornění: Na fotografii zobrazeno pouze barevné provedení potahu sedla - tvar sedla na fotografii nemusí odpovídat danému modelu motocyklu.
Na fotografii je zobrazena barevná varianta potahu - nejedná se o vzor tvaru ani střihu!
Varianty potahů BLACKBIRD:
- PMD (Pyramid Tech) - varianta s protiskluzovým povrchem - potah vyrobený z jednoho kusu materiálu SGT vysoce odolného proti opotřebení (jednobarevné provedení)
- DG3 (Double Grip) - varianta s vyvýšenými svařovanými proužky/banánky v zadní části potahu - inovativní potah umožňující nastavení/posouvání váhy jezdce na zadní kolo pro dosažení dokonalé trakce (dvoubarevné provedení)
- ZEBRA (Zebra Tech) - varianta s prošívanými pruhy - potah s pruhy po téměř celé délce potahu pro nalezení optimální pozice při různém výkonu motocyklu (dvoubarevné provedení)
- DREAM (Dream Series) - varianta ve shodném barevném designu k polepům řady Dream - potah s protiskuzovou horní plochou (Anti-Slip) s bočními barevnými panely vyrobený za použití technologií PST (Printed Seat Technology) a DAT (Decal Anti-Migration Technology) pro barevnou stálost, dokonalý vzhled a pevný tvar
- TSC (Traction Stability Control) - varianta s 3D protiskluzovými plochami, na nichž pomocí nanotechnologie byly vytvarovány výstupky ve tvaru "Vulcano" a "Cone" - použitá technologie, která byla vyvinuta pro armádní použití a pro motorsport (F1), nabízí zvýšený protiskluzový efekt pro zlepšení přilnavosti, obratnosti, rovnováhy, směrového ovládání, stability, symetrie, tlumení nárazů a vylepšený kontakt mezi jezdcem a motocyklem
- TRADITIONAL (Traditional Seat Cover) - varianta určená pro starší modely motocyklů, které disponovaly velkým sedlem - potahy přesného střihu většinou s logem značky (jednobarevné i dvoubarevné provedení)
- REPLICA a MULTITRACTION - kopie potahů závodních týmů i továrních týmů, které povolili poskytnutí pro širokou veřejnost - tato varianta není dostupná pro všechny modely a značky motocyklů
Značka BLACKBIRD je jedním z největších světových výrobců motopolepů a také potahů, jenž vyrábí své výrobky pro největší světové tovární teamy a je rovněž dodavatelem do prvovýroby mnoha značek výrobců motocyklů (např. KTM) a skútrů.
Dokonalá kvalita, perfektní zpracování, jasné barvy a dlouhá životnost i v náročných podmínkách jsou důvodem používání polepů světovými továrními týmy - Yamaha Factory Racing Team MXGP, Kawasaki Racing Factory Team, Honda HRC Team, Rockstar Husqvarna Factory Racing Team, Gas-Gas Factory Team, Sherco Factory Racing Team a další...
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |