• 864 946 produktů skladem ihned k expedici
  • Osobní odběr ve Strakonicích od 8:00 do 16:00

Díly pro Váš motocykl

ŘETĚZY / ŘETĚZOVÁ KOLA

Spojovací článek řetězu (spojka) řetězu ČZ 520 RDO
CZ Chains

Spojovací článek řetězu (spojka) řetězu ČZ 520 RDO

Spojovací článek řetězu rozebíratelný (spojovací článek = SPOJKA) pro řetězy ČZ
- rozebíratelné spojení řetězu pomocí spojovacího článku s pojistkou/závlačkou (rozebíratelný článek řetězu = spojka)
- rozebíratelný spoj může být slabinou slabinou spojení řetězu, neboť při nesprávné instalaci se může uvolnit z uložení
- tento typ spojení řetězu je doporučen pro motocykly s nižším výkonem (nepsané pravidlo = maximální výkon 50koní nebo maximální kroutící moment 50Nm)
- vhodné pro typy řetězů 415, 420, 428, 520

Spojovací článek pro řetěz: ČZ 520 RDO (5/8"x1/4")
Provedení: těsněný řetěz (o kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)

Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Provádějte periodickou kontrolu stavu spojení řetězu!

Kdy se může „neplánovaně” spojka rozpojit?
- při špatném nebo nedostatečném nasazení zajišťující sponky/závlačky
- sponka/závlačka není pečlivě usazena v drážce nebo není ve správné pozici
- sponka/závlačka je nasazena obráceně
- při ubroušením sponky/ závlačky následkem provozu

Společnost ČZ Řetězy / ČZ Chains je tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových, pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Výroba řetězů začala v roce 1929 hlavně pro vlastní potřebu tehdy vyráběných jízdních kol ČZ a motocyklů ČZ.
Současný sortiment zahrnuje rozvodové řetězy pro automobily, motocyklové řetězy, průmyslové řetězy a speciální řetězy (více než 2000 typů řetězů).
V řetězech pro motokáry je značka ČZ světovou jedničkou (má největší podíl na světovém trhu!!)
Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech komponentů řetězů "pod jednou střechou" zabezpečuje stálou kvalitu produkce, vysokou úroveň kontroly a výrobní flexibilitu.

Řetězy ČZ jsou dodávány do prvovýroby značek Volkswagen, Škoda, Audi, Bentley, BMW, Ducati, KTM, Beta, Husqvarna, MZ, Jawa a dalších značek. A jsou prodávány po celém světě - i ve vzdálených destinacích jako například Brazílie, Austrálie, Nový Zéland, Kanada, USA, Japonsko, Malajsie, Maroko, Jihoafrická republika a další...

 
65,00 Kč
Spojovací článek řetězu (spojka řetězu) pro řetěz RK 520 KZ6 zlatá
RK Chains

Spojovací článek řetězu (spojka řetězu) pro řetěz RK 520 KZ6 zlatá

Spojovací článek řetězu rozebíratelný (spojovací článek = SPOJKA) pro japonské řetězy RK CHAIN
- rozebíratelné spojení řetězu pomocí spojovacího článku s pojistkou/závlačkou (rozebíratelný článek řetězu = spojka)
- rozebíratelný spoj může být slabinou slabinou spojení řetězu, neboť při nesprávné instalaci se může uvolnit z uložení
- tento typ spojení řetězu je doporučen pro motocykly s nižším výkonem (nepsané pravidlo = maximální výkon 50koní nebo maximální kroutící moment 50Nm)
- vhodné pro typy řetězů 415, 420, 428, 520

Spojovací článek pro řetěz: RK 520 KZ6 (5/8"x1/4")
Provedení: netěsněný řetěz (bez kroužku)
Barva: zlatá
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Provádějte periodickou kontrolu stavu spojení řetězu!

Kdy se může „neplánovaně” spojka rozpojit?
- při špatném nebo nedostatečném nasazení zajišťující sponky/závlačky
- sponka/závlačka není pečlivě usazena v drážce nebo není ve správné pozici
- sponka/závlačka je nasazena obráceně
- při ubroušením sponky/ závlačky následkem provozu

Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).

Dále řetězy značky RK používají závodní týmy v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...

 
69,00 Kč
Spojovací článek řetězu (spojka) řetězu ČZ 520 ECX
CZ Chains

Spojovací článek řetězu (spojka) řetězu ČZ 520 ECX

Spojovací článek řetězu rozebíratelný (spojovací článek = SPOJKA) pro řetězy ČZ
- rozebíratelné spojení řetězu pomocí spojovacího článku s pojistkou/závlačkou (rozebíratelný článek řetězu = spojka)
- rozebíratelný spoj může být slabinou slabinou spojení řetězu, neboť při nesprávné instalaci se může uvolnit z uložení
- tento typ spojení řetězu je doporučen pro motocykly s nižším výkonem (nepsané pravidlo = maximální výkon 50koní nebo maximální kroutící moment 50Nm)
- vhodné pro typy řetězů 415, 420, 428, 520

Spojovací článek pro řetěz: ČZ 520 ECX (5/8"x1/4")
Provedení: těsněný řetěz (x kroužek Active-Ring)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)

Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Provádějte periodickou kontrolu stavu spojení řetězu!

Kdy se může „neplánovaně” spojka rozpojit?
- při špatném nebo nedostatečném nasazení zajišťující sponky/závlačky
- sponka/závlačka není pečlivě usazena v drážce nebo není ve správné pozici
- sponka/závlačka je nasazena obráceně
- při ubroušením sponky/ závlačky následkem provozu

Společnost ČZ Řetězy / ČZ Chains je tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových, pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Výroba řetězů začala v roce 1929 hlavně pro vlastní potřebu tehdy vyráběných jízdních kol ČZ a motocyklů ČZ.
Současný sortiment zahrnuje rozvodové řetězy pro automobily, motocyklové řetězy, průmyslové řetězy a speciální řetězy (více než 2000 typů řetězů).
V řetězech pro motokáry je značka ČZ světovou jedničkou (má největší podíl na světovém trhu!!)
Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech komponentů řetězů "pod jednou střechou" zabezpečuje stálou kvalitu produkce, vysokou úroveň kontroly a výrobní flexibilitu.

Řetězy ČZ jsou dodávány do prvovýroby značek Volkswagen, Škoda, Audi, Bentley, BMW, Ducati, KTM, Beta, Husqvarna, MZ, Jawa a dalších značek. A jsou prodávány po celém světě - i ve vzdálených destinacích jako například Brazílie, Austrálie, Nový Zéland, Kanada, USA, Japonsko, Malajsie, Maroko, Jihoafrická republika a další...

 
75,00 Kč
Spojovací článek řetězu (nýtovací skobka řetězu) pro řetěz ČZ 525 SDZ
CZ Chains

Spojovací článek řetězu (nýtovací skobka řetězu) pro řetěz ČZ 525 SDZ

Spojovací článek řetězu nerozebíratelný (nýtovací spojka řetězu = SKOBKA) pro řetězy ČZ
- nerozebíratelné spojení řetězu pomocí roznýtování konce čepu nýtovacího článku (nýtovací článek řetězu = skobka)
- při správně provedeném snýtování skobky vznikne na 100% spolehlivý a bezpečný spoj řetězu
- k montáži nýtovacího článku je vždy nutné správné vybavení (nýtovací přípravek na řetězy = nýtovačka)
- tento typ spojení je vhodný pro všechny kubatury motocyklů
- vhodné pro všechny typy řetězů 415, 420, 428, 520, 525, 530

Spojovací článek pro řetěz: ČZ 525 SDZ (5/8"x 5/16")
Provedení: těsněný řetěz (x kroužek Active Ring)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)

Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Provádějte periodickou kontrolu stavu spojení řetězu!

Společnost ČZ Řetězy / ČZ Chains je tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových, pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Výroba řetězů začala v roce 1929 hlavně pro vlastní potřebu tehdy vyráběných jízdních kol ČZ a motocyklů ČZ.
Současný sortiment zahrnuje rozvodové řetězy pro automobily, motocyklové řetězy, průmyslové řetězy a speciální řetězy (více než 2000 typů řetězů).
V řetězech pro motokáry je značka ČZ světovou jedničkou (má největší podíl na světovém trhu!!)
Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech komponentů řetězů "pod jednou střechou" zabezpečuje stálou kvalitu produkce, vysokou úroveň kontroly a výrobní flexibilitu.

Řetězy ČZ jsou dodávány do prvovýroby značek Volkswagen, Škoda, Audi, Bentley, BMW, Ducati, KTM, Beta, Husqvarna, MZ, Jawa a dalších značek. A jsou prodávány po celém světě - i ve vzdálených destinacích jako například Brazílie, Austrálie, Nový Zéland, Kanada, USA, Japonsko, Malajsie, Maroko, Jihoafrická republika a další...

 
79,00 Kč
Spojovací článek řetězu (spojka řetězu) pro řetěz RK 428 SO
RK Chains

Spojovací článek řetězu (spojka řetězu) pro řetěz RK 428 SO

Spojovací článek řetězu rozebíratelný (spojovací článek = SPOJKA) pro japonské řetězy RK CHAIN
- rozebíratelné spojení řetězu pomocí spojovacího článku s pojistkou/závlačkou (rozebíratelný článek řetězu = spojka)
- rozebíratelný spoj může být slabinou slabinou spojení řetězu, neboť při nesprávné instalaci se může uvolnit z uložení
- tento typ spojení řetězu je doporučen pro motocykly s nižším výkonem (nepsané pravidlo = maximální výkon 50koní nebo maximální kroutící moment 50Nm)
- vhodné pro typy řetězů 415, 420, 428, 520

Spojovací článek pro řetěz: RK 428 SO (1/2"x5/16")
Provedení: těsněný řetěz (o-kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)

Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Provádějte periodickou kontrolu stavu spojení řetězu!

Kdy se může „neplánovaně” spojka rozpojit?
- při špatném nebo nedostatečném nasazení zajišťující sponky/závlačky
- sponka/závlačka není pečlivě usazena v drážce nebo není ve správné pozici
- sponka/závlačka je nasazena obráceně
- při ubroušením sponky/ závlačky následkem provozu

Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).

Dále řetězy značky RK používají závodní týmy v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...

 
109,00 Kč
Spojovací článek řetězu (spojka řetězu) pro řetěz RK 520 MXZ zelený
RK Chains

Spojovací článek řetězu (spojka řetězu) pro řetěz RK 520 MXZ zelený

Spojovací článek řetězu rozebíratelný (spojovací článek = SPOJKA) pro japonské řetězy RK CHAIN
- rozebíratelné spojení řetězu pomocí spojovacího článku s pojistkou/závlačkou (rozebíratelný článek řetězu = spojka)
- rozebíratelný spoj může být slabinou slabinou spojení řetězu, neboť při nesprávné instalaci se může uvolnit z uložení
- tento typ spojení řetězu je doporučen pro motocykly s nižším výkonem (nepsané pravidlo = maximální výkon 50koní nebo maximální kroutící moment 50Nm)
- vhodné pro typy řetězů 415, 420, 428, 520

Spojovací článek pro řetěz: RK 520 MXZ (5/8"x1/4")
Provedení: netěsněný řetěz (bez kroužku)
Barva: zelená

Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Provádějte periodickou kontrolu stavu spojení řetězu!

Kdy se může „neplánovaně” spojka rozpojit?
- při špatném nebo nedostatečném nasazení zajišťující sponky/závlačky
- sponka/závlačka není pečlivě usazena v drážce nebo není ve správné pozici
- sponka/závlačka je nasazena obráceně
- při ubroušením sponky/ závlačky následkem provozu

Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).

Dále řetězy značky RK používají závodní týmy v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...

 
115,00 Kč
Spojovací článek řetězu (spojka řetězu) pro řetěz RK 520 MXZ žlutý
RK Chains

Spojovací článek řetězu (spojka řetězu) pro řetěz RK 520 MXZ žlutý

Spojovací článek řetězu rozebíratelný (spojovací článek = SPOJKA) pro japonské řetězy RK CHAIN
- rozebíratelné spojení řetězu pomocí spojovacího článku s pojistkou/závlačkou (rozebíratelný článek řetězu = spojka)
- rozebíratelný spoj může být slabinou slabinou spojení řetězu, neboť při nesprávné instalaci se může uvolnit z uložení
- tento typ spojení řetězu je doporučen pro motocykly s nižším výkonem (nepsané pravidlo = maximální výkon 50koní nebo maximální kroutící moment 50Nm)
- vhodné pro typy řetězů 415, 420, 428, 520

Spojovací článek pro řetěz: RK 520 MXZ (5/8"x1/4")
Provedení: netěsněný řetěz (bez kroužku)
Barva: žlutá

Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Provádějte periodickou kontrolu stavu spojení řetězu!

Kdy se může „neplánovaně” spojka rozpojit?
- při špatném nebo nedostatečném nasazení zajišťující sponky/závlačky
- sponka/závlačka není pečlivě usazena v drážce nebo není ve správné pozici
- sponka/závlačka je nasazena obráceně
- při ubroušením sponky/ závlačky následkem provozu

Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).

Dále řetězy značky RK používají závodní týmy v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...

 
115,00 Kč
Spojovací článek řetězu (spojka řetězu) pro řetěz RK 520 MXU
RK Chains

Spojovací článek řetězu (spojka řetězu) pro řetěz RK 520 MXU

Spojovací článek řetězu rozebíratelný (spojovací článek = SPOJKA) pro japonské řetězy RK CHAIN
- rozebíratelné spojení řetězu pomocí spojovacího článku s pojistkou/závlačkou (rozebíratelný článek řetězu = spojka)
- rozebíratelný spoj může být slabinou slabinou spojení řetězu, neboť při nesprávné instalaci se může uvolnit z uložení
- tento typ spojení řetězu je doporučen pro motocykly s nižším výkonem (nepsané pravidlo = maximální výkon 50koní nebo maximální kroutící moment 50Nm)
- vhodné pro typy řetězů 415, 420, 428, 520

Spojovací článek pro řetěz: RK 520 MXU (5/8"x1/4")
Provedení: těsněný řetěz (uw kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)

Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Provádějte periodickou kontrolu stavu spojení řetězu!

Kdy se může „neplánovaně” spojka rozpojit?
- při špatném nebo nedostatečném nasazení zajišťující sponky/závlačky
- sponka/závlačka není pečlivě usazena v drážce nebo není ve správné pozici
- sponka/závlačka je nasazena obráceně
- při ubroušením sponky/ závlačky následkem provozu

Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).

Dále řetězy značky RK používají závodní týmy v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...

 
129,00 Kč
Kolečko řetězové (pastorek) 0563-10zubů ESJOT 50-13005-10 - Yamaha DT50+RD50+DTR50 + Suzuki RM50+RM60+TS50 + GT50+GSXR50 + PV50+OR5+JR50+LT50 + AP50+AC50+ALT50 + RV50+FR50+DR50+ZR50 + R70+R80+M75+S75 + Kawasaki KDX50
Esjot

Kolečko řetězové (pastorek) 0563-10zubů ESJOT 50-13005-10 - Yamaha DT50+RD50+DTR50 + Suzuki RM50+RM60+TS50 + GT50+GSXR50 + PV50+OR5+JR50+LT50 + AP50+AC50+ALT50 + RV50+FR50+DR50+ZR50 + R70+R80+M75+S75 + Kawasaki KDX50

Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.

Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).

Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.

Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.

Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.

ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...

Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.

Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KDX50 A1-A3,A6F & USA / 03-06
Suzuki RV50 France / 72-83
Suzuki AP50 / 75-78
Suzuki RM50 C/N/T USA / 78-80
Suzuki PV50 Norway / 92
Suzuki OR50 E-N,T / 79-80
Suzuki LT50 J,K,X,Y / 97-00
Suzuki LT50 E,F,G,H & USA / 84-87
Suzuki LT50 A K1 / 01
Suzuki JR50 RD USA / 83
Suzuki JR50 C/N/T/X/Z USA / 78-82
Suzuki JR50 / 83-06
Suzuki GT50 KB,KN,KX / 77-80
Suzuki GT50 France / 78
Suzuki GSXR50 USA / 87
Suzuki GSX50R / 88
Suzuki FR50 / 75-86
Suzuki DR50 / 91-94
Suzuki AC50 Norway / 99
Suzuki ALT50 D,E & USA / 83-84
Suzuki RV50 K,LM,A / 72-83
Suzuki ZR50 X1 Norway / 80-98
Suzuki ZR50 SL Norway / 83
Suzuki ZR50 SK-E,F,X,H / 84-88
Suzuki ZR50 SK Norway / 82
Suzuki ZR50 K/N Germany / 79-81
Suzuki ZR50 K-N,X / 80-84
Suzuki TS50 KN / 79
Suzuki TS50 KC,KM / 79
Suzuki TS50 ERN,T,X,Z,K / 80-84
Suzuki TS50 ERK,N,T,X Germany / 79-81
Suzuki TS50 ER Norway / 80-83
Suzuki RV50 C / 72-83
Suzuki RM60 N USA / 79
Suzuki M60 T/X/Z/D USA / 80-83
Suzuki R70 / 75-87
Suzuki M75 L/M/N USA / 74-76
Suzuki S75 M/A/B USA / 75-77
Suzuki R80 B / 70-80
Suzuki R80 N,Z,D / 70-80
Yamaha DT50 MX-S / 88-95
Yamaha RD50 MX Auto France / 74-84
Yamaha RD50 MX / 81-87
Yamaha RD50 MX / 79-80
Yamaha RD50 M Spoke Wheel / 78
Yamaha RD50 M Alloy Wheel / 79-80
Yamaha RD50 / 77-78
Yamaha DTR50 (DT50R) Germany / 89-94
Yamaha DTR50 (DT50R) Norway / 89
Yamaha DT50 MX-S Germany / 86-94
Yamaha RX50 K/L Special USA / 83-84
Yamaha DT50 MX-II Norway / 88
Yamaha DT50 MX-I, II Norway / 83-87
Yamaha DT50 MX Auto France / 86
Yamaha DT50 MX Auto France / 86-88
Yamaha DT50 MX / 81-87
Yamaha DT50 M End. Norway / 78-82
Yamaha DT50 M / 78-80
Yamaha DT50 M Germany / 78-80
Yamaha RX50 K/L Midnight Special USA / 83-84
Yamaha TY50 M / 78-81
Yamaha TY50 M Germany / 78-81
Yamaha YSR50 2AL Japan / 86-92
Yamaha YSR50 T/U/W/B/D USA / 87-92
Yamaha V70 / 76
Yamaha YZ80 A/B/C/D USA  / 74-77
Yamaha TY80 / 74-75
Yamaha RD80 MX Europe / 81-82
Yamaha RD80 MX / 82-85
Yamaha RD80 Norway / 82-86
Yamaha MX80 G/H/J USA / 80-82
Yamaha GT80 D,E,F,G,MX-G,H,J / 77-82
Yamaha GT80 A/B/C/D/E/F/G USA / 73-80
Yamaha DT80 MX / 83
Yamaha DT80 M / 82
Yamaha DT80 D/E/F/G/H/J/K USA / 77-83
Yamaha YB100 / 76-78

 
139,00 Kč
Kolečko řetězové (pastorek) 0563-11zubů ESJOT 50-13005-11 - Yamaha DT50+RD50+DTR50 + Suzuki RM50+RM60+TS50 + GT50+GSXR50 + PV50+OR5+JR50+LT50 + AP50+AC50+ALT50 + RV50+FR50+DR50+ZR50 + R70+R80+M75+S75 + Kawasaki KDX50
Esjot

Kolečko řetězové (pastorek) 0563-11zubů ESJOT 50-13005-11 - Yamaha DT50+RD50+DTR50 + Suzuki RM50+RM60+TS50 + GT50+GSXR50 + PV50+OR5+JR50+LT50 + AP50+AC50+ALT50 + RV50+FR50+DR50+ZR50 + R70+R80+M75+S75 + Kawasaki KDX50

Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.

Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).

Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.

Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.

Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.

ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...

Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.

Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KDX50 A1-A3,A6F & USA / 03-06
Suzuki RV50 France / 72-83
Suzuki AP50 / 75-78
Suzuki RM50 C/N/T USA / 78-80
Suzuki PV50 Norway / 92
Suzuki OR50 E-N,T / 79-80
Suzuki LT50 J,K,X,Y / 97-00
Suzuki LT50 E,F,G,H & USA / 84-87
Suzuki LT50 A K1 / 01
Suzuki JR50 RD USA / 83
Suzuki JR50 C/N/T/X/Z USA / 78-82
Suzuki JR50 / 83-06
Suzuki GT50 KB,KN,KX / 77-80
Suzuki GT50 France / 78
Suzuki GSXR50 USA / 87
Suzuki GSX50R / 88
Suzuki FR50 / 75-86
Suzuki DR50 / 91-94
Suzuki AC50 Norway / 99
Suzuki ALT50 D,E & USA / 83-84
Suzuki RV50 K,LM,A / 72-83
Suzuki ZR50 X1 Norway / 80-98
Suzuki ZR50 SL Norway / 83
Suzuki ZR50 SK-E,F,X,H / 84-88
Suzuki ZR50 SK Norway / 82
Suzuki ZR50 K/N Germany / 79-81
Suzuki ZR50 K-N,X / 80-84
Suzuki TS50 KN / 79
Suzuki TS50 KC,KM / 79
Suzuki TS50 ERN,T,X,Z,K / 80-84
Suzuki TS50 ERK,N,T,X Germany / 79-81
Suzuki TS50 ER Norway / 80-83
Suzuki RV50 C / 72-83
Suzuki RM60 N USA / 79
Suzuki M60 T/X/Z/D USA / 80-83
Suzuki R70 / 75-87
Suzuki M75 L/M/N USA / 74-76
Suzuki S75 M/A/B USA / 75-77
Suzuki R80 B / 70-80
Suzuki R80 N,Z,D / 70-80
Yamaha DT50 MX-S / 88-95
Yamaha RD50 MX Auto France / 74-84
Yamaha RD50 MX / 81-87
Yamaha RD50 MX / 79-80
Yamaha RD50 M Spoke Wheel / 78
Yamaha RD50 M Alloy Wheel / 79-80
Yamaha RD50 / 77-78
Yamaha DTR50 (DT50R) Germany / 89-94
Yamaha DTR50 (DT50R) Norway / 89
Yamaha DT50 MX-S Germany / 86-94
Yamaha RX50 K/L Special USA / 83-84
Yamaha DT50 MX-II Norway / 88
Yamaha DT50 MX-I, II Norway / 83-87
Yamaha DT50 MX Auto France / 86
Yamaha DT50 MX Auto France / 86-88
Yamaha DT50 MX / 81-87
Yamaha DT50 M End. Norway / 78-82
Yamaha DT50 M / 78-80
Yamaha DT50 M Germany / 78-80
Yamaha RX50 K/L Midnight Special USA / 83-84
Yamaha TY50 M / 78-81
Yamaha TY50 M Germany / 78-81
Yamaha YSR50 2AL Japan / 86-92
Yamaha YSR50 T/U/W/B/D USA / 87-92
Yamaha V70 / 76
Yamaha YZ80 A/B/C/D USA  / 74-77
Yamaha TY80 / 74-75
Yamaha RD80 MX Europe / 81-82
Yamaha RD80 MX / 82-85
Yamaha RD80 Norway / 82-86
Yamaha MX80 G/H/J USA / 80-82
Yamaha GT80 D,E,F,G,MX-G,H,J / 77-82
Yamaha GT80 A/B/C/D/E/F/G USA / 73-80
Yamaha DT80 MX / 83
Yamaha DT80 M / 82
Yamaha DT80 D/E/F/G/H/J/K USA / 77-83
Yamaha YB100 / 76-78

 
139,00 Kč
Kolečko řetězové (pastorek) 0563-12zubů ESJOT 50-13005-12 - Yamaha DT50+RD50+DTR50 + Suzuki RM50+RM60+TS50 + GT50+GSXR50 + PV50+OR5+JR50+LT50 + AP50+AC50+ALT50 + RV50+FR50+DR50+ZR50 + R70+R80+M75+S75 + Kawasaki KDX50
Esjot

Kolečko řetězové (pastorek) 0563-12zubů ESJOT 50-13005-12 - Yamaha DT50+RD50+DTR50 + Suzuki RM50+RM60+TS50 + GT50+GSXR50 + PV50+OR5+JR50+LT50 + AP50+AC50+ALT50 + RV50+FR50+DR50+ZR50 + R70+R80+M75+S75 + Kawasaki KDX50

Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.

Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).

Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.

Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.

Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.

ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...

Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.

Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KDX50 A1-A3,A6F & USA / 03-06
Suzuki RV50 France / 72-83
Suzuki AP50 / 75-78
Suzuki RM50 C/N/T USA / 78-80
Suzuki PV50 Norway / 92
Suzuki OR50 E-N,T / 79-80
Suzuki LT50 J,K,X,Y / 97-00
Suzuki LT50 E,F,G,H & USA / 84-87
Suzuki LT50 A K1 / 01
Suzuki JR50 RD USA / 83
Suzuki JR50 C/N/T/X/Z USA / 78-82
Suzuki JR50 / 83-06
Suzuki GT50 KB,KN,KX / 77-80
Suzuki GT50 France / 78
Suzuki GSXR50 USA / 87
Suzuki GSX50R / 88
Suzuki FR50 / 75-86
Suzuki DR50 / 91-94
Suzuki AC50 Norway / 99
Suzuki ALT50 D,E & USA / 83-84
Suzuki RV50 K,LM,A / 72-83
Suzuki ZR50 X1 Norway / 80-98
Suzuki ZR50 SL Norway / 83
Suzuki ZR50 SK-E,F,X,H / 84-88
Suzuki ZR50 SK Norway / 82
Suzuki ZR50 K/N Germany / 79-81
Suzuki ZR50 K-N,X / 80-84
Suzuki TS50 KN / 79
Suzuki TS50 KC,KM / 79
Suzuki TS50 ERN,T,X,Z,K / 80-84
Suzuki TS50 ERK,N,T,X Germany / 79-81
Suzuki TS50 ER Norway / 80-83
Suzuki RV50 C / 72-83
Suzuki RM60 N USA / 79
Suzuki M60 T/X/Z/D USA / 80-83
Suzuki R70 / 75-87
Suzuki M75 L/M/N USA / 74-76
Suzuki S75 M/A/B USA / 75-77
Suzuki R80 B / 70-80
Suzuki R80 N,Z,D / 70-80
Yamaha DT50 MX-S / 88-95
Yamaha RD50 MX Auto France / 74-84
Yamaha RD50 MX / 81-87
Yamaha RD50 MX / 79-80
Yamaha RD50 M Spoke Wheel / 78
Yamaha RD50 M Alloy Wheel / 79-80
Yamaha RD50 / 77-78
Yamaha DTR50 (DT50R) Germany / 89-94
Yamaha DTR50 (DT50R) Norway / 89
Yamaha DT50 MX-S Germany / 86-94
Yamaha RX50 K/L Special USA / 83-84
Yamaha DT50 MX-II Norway / 88
Yamaha DT50 MX-I, II Norway / 83-87
Yamaha DT50 MX Auto France / 86
Yamaha DT50 MX Auto France / 86-88
Yamaha DT50 MX / 81-87
Yamaha DT50 M End. Norway / 78-82
Yamaha DT50 M / 78-80
Yamaha DT50 M Germany / 78-80
Yamaha RX50 K/L Midnight Special USA / 83-84
Yamaha TY50 M / 78-81
Yamaha TY50 M Germany / 78-81
Yamaha YSR50 2AL Japan / 86-92
Yamaha YSR50 T/U/W/B/D USA / 87-92
Yamaha V70 / 76
Yamaha YZ80 A/B/C/D USA  / 74-77
Yamaha TY80 / 74-75
Yamaha RD80 MX Europe / 81-82
Yamaha RD80 MX / 82-85
Yamaha RD80 Norway / 82-86
Yamaha MX80 G/H/J USA / 80-82
Yamaha GT80 D,E,F,G,MX-G,H,J / 77-82
Yamaha GT80 A/B/C/D/E/F/G USA / 73-80
Yamaha DT80 MX / 83
Yamaha DT80 M / 82
Yamaha DT80 D/E/F/G/H/J/K USA / 77-83
Yamaha YB100 / 76-78

 
139,00 Kč
Spojovací článek řetězu (spojka řetězu) pro řetěz RK 520 XSO černá
RK Chains

Spojovací článek řetězu (spojka řetězu) pro řetěz RK 520 XSO černá

Spojovací článek řetězu rozebíratelný (spojovací článek = SPOJKA) pro japonské řetězy RK CHAIN
- rozebíratelné spojení řetězu pomocí spojovacího článku s pojistkou/závlačkou (rozebíratelný článek řetězu = spojka)
- rozebíratelný spoj může být slabinou slabinou spojení řetězu, neboť při nesprávné instalaci se může uvolnit z uložení
- tento typ spojení řetězu je doporučen pro motocykly s nižším výkonem (nepsané pravidlo = maximální výkon 50koní nebo maximální kroutící moment 50Nm)
- vhodné pro typy řetězů 415, 420, 428, 520

Spojovací článek pro řetěz: RK 520 XSO (5/8"x1/4")
Provedení: těsněný řetěz (rx kroužek)
Barva: černá

Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Provádějte periodickou kontrolu stavu spojení řetězu!

Kdy se může „neplánovaně” spojka rozpojit?
- při špatném nebo nedostatečném nasazení zajišťující sponky/závlačky
- sponka/závlačka není pečlivě usazena v drážce nebo není ve správné pozici
- sponka/závlačka je nasazena obráceně
- při ubroušením sponky/ závlačky následkem provozu

Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).

Dále řetězy značky RK používají závodní týmy v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...

 
139,00 Kč
Kolečko řetězové (pastorek) 0253-12zubů ESJOT 50-13001-12 - Honda C50 + CR50 + CR60 + CR80R + CRF110F + CF50 Chaly + MT50S + NSR50S + SS50Z + C70 + ST70 + XL75 + MBX80F + ATC70 + MTX75 + C90 Cub + Daytona 50 Sprinter
Esjot

Kolečko řetězové (pastorek) 0253-12zubů ESJOT 50-13001-12 - Honda C50 + CR50 + CR60 + CR80R + CRF110F + CF50 Chaly + MT50S + NSR50S + SS50Z + C70 + ST70 + XL75 + MBX80F + ATC70 + MTX75 + C90 Cub + Daytona 50 Sprinter

Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.

Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).

Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.

Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.

Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.

ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...

Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.

Vhodné pro motocykly:
Honda C50 / 70-80
Honda C50Z2,ZZ,L / 80-82
Honda C50E,LAG / 88
Honda CY50 (Německo) / 77-84
Honda MB5 (USA) /82
Honda MBX50SDF (Německo) / 85
Honda MBX50SDH (Německo) / 87
Honda MT50S / 80-81
Honda NSR50S-K (Německo) / 89-
Honda SS50Z / 78-80
Honda Z50 (Australie) / 82-94
Honda MBX80 (Francie) / 83
Honda ATC70 / 76-81
Honda CR50 / 83-85
Honda CR60R (USA) / 83-84
Honda CR60 / 85-86
Honda CR80R Elsinore / 80-81
Honda CR80R / 82-85
Honda CRF110F / 13-21
Honda CF50 Chaly / 79-96
Honda MTX50 (Německo) / 82-84
Honda NS50F (USA) / 90
Honda NSR50 (Japonsko)
Honda ST50 / 78
Honda XL50 / 77-85
Honda ZB50B Monkey (Německo) / 92-
Honda C70 / 75-80
Honda C70 Z2,ZZ,C / 80-82
Honda C70E Cub / 83-86
Honda C70 Passport (USA) / 80-81
Honda CF70 Chaly / 82-85
Honda ST70 K,G / 78
Honda 110 Wave (Greece/SE Asia) / 12-14
Honda 125 Innova (Greece/SE Asia) / 03-14
Honda CL70 (USA) / 77-82
Honda CT70 (USA) / 69-82, 91-94
Honda XR70R / 97-99
Honda C50 L / 82-87
Honda NSR50 S-K / 89-
Honda ST50G Dax (Německo) / 74-80
Honda ZB50 (Francie)
Honda ST70 G2 Dax (Německo) / 77-80
Honda ST70 (Francie) / 82-83
Honda ST70 Dax (Francie) / 82-98
Honda MBX75 / 84
Honda MTX75 / 87
Honda NSR75 / 90
Honda XL75 / 77-80
Honda CY80 (Francie)  
Honda CY80Z (Německo) / 81
Honda MB80 SA / 80
Honda MB80 (Německo)
Honda MB80SA (Německo) / 80-83
Honda MBX80 F / 83-86
Honda MCX80SD (Německo) / 82-87
Honda MT80SA / 80
Honda MT80 (Francie)
Honda MTX80 (Francie)  
Honda MTX80 R / 83-86
Honda MTX80 C (Německo) / 82
Honda MTX80 RSD (Německo) / 83
Honda XL80S (USA) / 80-85
Honda C90 Cub / 84-02

Daytona 50 Sprinter (Greece/SE Asia)

 
145,00 Kč
Kolečko řetězové (pastorek) 0563-13zubů ESJOT 50-13005-13 - Yamaha DT50+RD50+DTR50 + Suzuki RM50+RM60+TS50 + GT50+GSXR50 + PV50+OR5+JR50+LT50 + AP50+AC50+ALT50 + RV50+FR50+DR50+ZR50 + R70+R80+M75+S75 + Kawasaki KDX50
Esjot

Kolečko řetězové (pastorek) 0563-13zubů ESJOT 50-13005-13 - Yamaha DT50+RD50+DTR50 + Suzuki RM50+RM60+TS50 + GT50+GSXR50 + PV50+OR5+JR50+LT50 + AP50+AC50+ALT50 + RV50+FR50+DR50+ZR50 + R70+R80+M75+S75 + Kawasaki KDX50

Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.

Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).

Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.

Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.

Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.

ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...

Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.

Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KDX50 A1-A3,A6F & USA / 03-06
Suzuki RV50 France / 72-83
Suzuki AP50 / 75-78
Suzuki RM50 C/N/T USA / 78-80
Suzuki PV50 Norway / 92
Suzuki OR50 E-N,T / 79-80
Suzuki LT50 J,K,X,Y / 97-00
Suzuki LT50 E,F,G,H & USA / 84-87
Suzuki LT50 A K1 / 01
Suzuki JR50 RD USA / 83
Suzuki JR50 C/N/T/X/Z USA / 78-82
Suzuki JR50 / 83-06
Suzuki GT50 KB,KN,KX / 77-80
Suzuki GT50 France / 78
Suzuki GSXR50 USA / 87
Suzuki GSX50R / 88
Suzuki FR50 / 75-86
Suzuki DR50 / 91-94
Suzuki AC50 Norway / 99
Suzuki ALT50 D,E & USA / 83-84
Suzuki RV50 K,LM,A / 72-83
Suzuki ZR50 X1 Norway / 80-98
Suzuki ZR50 SL Norway / 83
Suzuki ZR50 SK-E,F,X,H / 84-88
Suzuki ZR50 SK Norway / 82
Suzuki ZR50 K/N Germany / 79-81
Suzuki ZR50 K-N,X / 80-84
Suzuki TS50 KN / 79
Suzuki TS50 KC,KM / 79
Suzuki TS50 ERN,T,X,Z,K / 80-84
Suzuki TS50 ERK,N,T,X Germany / 79-81
Suzuki TS50 ER Norway / 80-83
Suzuki RV50 C / 72-83
Suzuki RM60 N USA / 79
Suzuki M60 T/X/Z/D USA / 80-83
Suzuki R70 / 75-87
Suzuki M75 L/M/N USA / 74-76
Suzuki S75 M/A/B USA / 75-77
Suzuki R80 B / 70-80
Suzuki R80 N,Z,D / 70-80
Yamaha DT50 MX-S / 88-95
Yamaha RD50 MX Auto France / 74-84
Yamaha RD50 MX / 81-87
Yamaha RD50 MX / 79-80
Yamaha RD50 M Spoke Wheel / 78
Yamaha RD50 M Alloy Wheel / 79-80
Yamaha RD50 / 77-78
Yamaha DTR50 (DT50R) Germany / 89-94
Yamaha DTR50 (DT50R) Norway / 89
Yamaha DT50 MX-S Germany / 86-94
Yamaha RX50 K/L Special USA / 83-84
Yamaha DT50 MX-II Norway / 88
Yamaha DT50 MX-I, II Norway / 83-87
Yamaha DT50 MX Auto France / 86
Yamaha DT50 MX Auto France / 86-88
Yamaha DT50 MX / 81-87
Yamaha DT50 M End. Norway / 78-82
Yamaha DT50 M / 78-80
Yamaha DT50 M Germany / 78-80
Yamaha RX50 K/L Midnight Special USA / 83-84
Yamaha TY50 M / 78-81
Yamaha TY50 M Germany / 78-81
Yamaha YSR50 2AL Japan / 86-92
Yamaha YSR50 T/U/W/B/D USA / 87-92
Yamaha V70 / 76
Yamaha YZ80 A/B/C/D USA  / 74-77
Yamaha TY80 / 74-75
Yamaha RD80 MX Europe / 81-82
Yamaha RD80 MX / 82-85
Yamaha RD80 Norway / 82-86
Yamaha MX80 G/H/J USA / 80-82
Yamaha GT80 D,E,F,G,MX-G,H,J / 77-82
Yamaha GT80 A/B/C/D/E/F/G USA / 73-80
Yamaha DT80 MX / 83
Yamaha DT80 M / 82
Yamaha DT80 D/E/F/G/H/J/K USA / 77-83
Yamaha YB100 / 76-78

 
145,00 Kč
Kolečko řetězové (pastorek) 0563-14zubů ESJOT 50-13005-14 - Yamaha DT50+RD50+DTR50 + Suzuki RM50+RM60+TS50 + GT50+GSXR50 + PV50+OR5+JR50+LT50 + AP50+AC50+ALT50 + RV50+FR50+DR50+ZR50 + R70+R80+M75+S75 + Kawasaki KDX50
Esjot

Kolečko řetězové (pastorek) 0563-14zubů ESJOT 50-13005-14 - Yamaha DT50+RD50+DTR50 + Suzuki RM50+RM60+TS50 + GT50+GSXR50 + PV50+OR5+JR50+LT50 + AP50+AC50+ALT50 + RV50+FR50+DR50+ZR50 + R70+R80+M75+S75 + Kawasaki KDX50

Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.

Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).

Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.

Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.

Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.

ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...

Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.

Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KDX50 A1-A3,A6F & USA / 03-06
Suzuki RV50 France / 72-83
Suzuki AP50 / 75-78
Suzuki RM50 C/N/T USA / 78-80
Suzuki PV50 Norway / 92
Suzuki OR50 E-N,T / 79-80
Suzuki LT50 J,K,X,Y / 97-00
Suzuki LT50 E,F,G,H & USA / 84-87
Suzuki LT50 A K1 / 01
Suzuki JR50 RD USA / 83
Suzuki JR50 C/N/T/X/Z USA / 78-82
Suzuki JR50 / 83-06
Suzuki GT50 KB,KN,KX / 77-80
Suzuki GT50 France / 78
Suzuki GSXR50 USA / 87
Suzuki GSX50R / 88
Suzuki FR50 / 75-86
Suzuki DR50 / 91-94
Suzuki AC50 Norway / 99
Suzuki ALT50 D,E & USA / 83-84
Suzuki RV50 K,LM,A / 72-83
Suzuki ZR50 X1 Norway / 80-98
Suzuki ZR50 SL Norway / 83
Suzuki ZR50 SK-E,F,X,H / 84-88
Suzuki ZR50 SK Norway / 82
Suzuki ZR50 K/N Germany / 79-81
Suzuki ZR50 K-N,X / 80-84
Suzuki TS50 KN / 79
Suzuki TS50 KC,KM / 79
Suzuki TS50 ERN,T,X,Z,K / 80-84
Suzuki TS50 ERK,N,T,X Germany / 79-81
Suzuki TS50 ER Norway / 80-83
Suzuki RV50 C / 72-83
Suzuki RM60 N USA / 79
Suzuki M60 T/X/Z/D USA / 80-83
Suzuki R70 / 75-87
Suzuki M75 L/M/N USA / 74-76
Suzuki S75 M/A/B USA / 75-77
Suzuki R80 B / 70-80
Suzuki R80 N,Z,D / 70-80
Yamaha DT50 MX-S / 88-95
Yamaha RD50 MX Auto France / 74-84
Yamaha RD50 MX / 81-87
Yamaha RD50 MX / 79-80
Yamaha RD50 M Spoke Wheel / 78
Yamaha RD50 M Alloy Wheel / 79-80
Yamaha RD50 / 77-78
Yamaha DTR50 (DT50R) Germany / 89-94
Yamaha DTR50 (DT50R) Norway / 89
Yamaha DT50 MX-S Germany / 86-94
Yamaha RX50 K/L Special USA / 83-84
Yamaha DT50 MX-II Norway / 88
Yamaha DT50 MX-I, II Norway / 83-87
Yamaha DT50 MX Auto France / 86
Yamaha DT50 MX Auto France / 86-88
Yamaha DT50 MX / 81-87
Yamaha DT50 M End. Norway / 78-82
Yamaha DT50 M / 78-80
Yamaha DT50 M Germany / 78-80
Yamaha RX50 K/L Midnight Special USA / 83-84
Yamaha TY50 M / 78-81
Yamaha TY50 M Germany / 78-81
Yamaha YSR50 2AL Japan / 86-92
Yamaha YSR50 T/U/W/B/D USA / 87-92
Yamaha V70 / 76
Yamaha YZ80 A/B/C/D USA  / 74-77
Yamaha TY80 / 74-75
Yamaha RD80 MX Europe / 81-82
Yamaha RD80 MX / 82-85
Yamaha RD80 Norway / 82-86
Yamaha MX80 G/H/J USA / 80-82
Yamaha GT80 D,E,F,G,MX-G,H,J / 77-82
Yamaha GT80 A/B/C/D/E/F/G USA / 73-80
Yamaha DT80 MX / 83
Yamaha DT80 M / 82
Yamaha DT80 D/E/F/G/H/J/K USA / 77-83
Yamaha YB100 / 76-78

 
145,00 Kč
Rolna řetězu včetně ložisek (průměr 22/35mm / šířka 34,5mm) - červená
MTZ

Rolna řetězu včetně ložisek (průměr 22/35mm / šířka 34,5mm) - červená

Univerzální rolna řetězu pro motocykly a čtyřkolky
- vyrobená ze speciálního materiálu se zvýšenou odolností proti opotřebení
- vybavená kvalitními zakrytými ložisky (6900Z) s těsněním proti vodě a nečistotám
- jedná se o plnohodnotnou náhradu za originální díl (OEM)

Rozměry:
- vnitřní průměr (otvor v ložisku): 10mm
- vnitřní průměr rolny: 22mm
- vnější průměr rolny: 35mm
- šířka rolny: 34,5mm

 
145,00 Kč
Objednejte do středy, 13 hod. a zboží obdržíte ve čtvrtek.
Potřebujete zboží ještě dnes?
Vyzvědnětě si jej osobně na naší prodejně ve Strakonicích v době od 8 do 16h.
Platí pouze pro zboží označené skladem.
Doprava zdarma
při nákupu nad 2 200,00 Kč
Platí pro maloobchodní prodej do ČR
Chcete dostávat informace z našeho obchodu?

864 946 kusů zboží skladem ihned k expedici, 58 952 produktů v nabídce
14 dnů na vrácení a výměnu zakoupeného zboží
30 let zkušeností s prodejem náhradních dílů a příslušenství na všechny druhy motocyklů
Vlastní prodejna ve Strakonicích, kde si můžete zboží ihned osobně vyzvednout
Dlouhá historie firmy - na trhu od roku 1996.
Oficiální zastoupení více jak 45 značek pro Českou republiku
Odborná pomoc při výběru náhradních dílů a příslušenství na motocykly a čtyřkolky
Věrnostní program za každý nákup
ONLINE Live Chat každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin s proškoleným technikem

Motodíly od A do Z

 

 

 

MTZ Mototechnika s.r.o.

Telefon:  601 303 001  /  601 303 002

               601 303 003  /  601 303 004

E-mail: info@mototechnika.cz

Prodejna:

U Blatenského mostu 1482
(průmyslová zóna Kání Vrch)
386 01 Strakonice

Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod.

Informace

Kontakt a prodejna

Články, novinky

Doprava a platba

Obchodní podmínky

Reklamační řád

Výměna / Vrácení zboží

Ochrana osobních údajů

FAQ - Časté dotazy

Nastavení Cookies

O společnosti

Zastupované značky

Všechny prodávané značky

Velkoobchod

Profil společnosti

Historie společnoti

Podporujeme

Zapůjčení nýtovačky

Velikosti oblečení

Zboží bylo přidáno do košíku

Pokračovat Přejít do košíku