Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Honda C50 / 70-80
Honda C50Z2,ZZ,L / 80-82
Honda C50E,LAG / 88
Honda CY50 (Německo) / 77-84
Honda MB5 (USA) /82
Honda MBX50SDF (Německo) / 85
Honda MBX50SDH (Německo) / 87
Honda MT50S / 80-81
Honda NSR50S-K (Německo) / 89-
Honda SS50Z / 78-80
Honda Z50 (Australie) / 82-94
Honda MBX80 (Francie) / 83
Honda ATC70 / 76-81
Honda CR50 / 83-85
Honda CR60R (USA) / 83-84
Honda CR60 / 85-86
Honda CR80R Elsinore / 80-81
Honda CR80R / 82-85
Honda CRF110F / 13-21
Honda CF50 Chaly / 79-96
Honda MTX50 (Německo) / 82-84
Honda NS50F (USA) / 90
Honda NSR50 (Japonsko)
Honda ST50 / 78
Honda XL50 / 77-85
Honda ZB50B Monkey (Německo) / 92-
Honda C70 / 75-80
Honda C70 Z2,ZZ,C / 80-82
Honda C70E Cub / 83-86
Honda C70 Passport (USA) / 80-81
Honda CF70 Chaly / 82-85
Honda ST70 K,G / 78
Honda 110 Wave (Greece/SE Asia) / 12-14
Honda 125 Innova (Greece/SE Asia) / 03-14
Honda CL70 (USA) / 77-82
Honda CT70 (USA) / 69-82, 91-94
Honda XR70R / 97-99
Honda C50 L / 82-87
Honda NSR50 S-K / 89-
Honda ST50G Dax (Německo) / 74-80
Honda ZB50 (Francie)
Honda ST70 G2 Dax (Německo) / 77-80
Honda ST70 (Francie) / 82-83
Honda ST70 Dax (Francie) / 82-98
Honda MBX75 / 84
Honda MTX75 / 87
Honda NSR75 / 90
Honda XL75 / 77-80
Honda CY80 (Francie)
Honda CY80Z (Německo) / 81
Honda MB80 SA / 80
Honda MB80 (Německo)
Honda MB80SA (Německo) / 80-83
Honda MBX80 F / 83-86
Honda MCX80SD (Německo) / 82-87
Honda MT80SA / 80
Honda MT80 (Francie)
Honda MTX80 (Francie)
Honda MTX80 R / 83-86
Honda MTX80 C (Německo) / 82
Honda MTX80 RSD (Německo) / 83
Honda XL80S (USA) / 80-85
Honda C90 Cub / 84-02
Daytona 50 Sprinter (Greece/SE Asia)
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Honda C50 / 70-80
Honda C50Z2,ZZ,L / 80-82
Honda C50E,LAG / 88
Honda CY50 (Německo) / 77-84
Honda MB5 (USA) /82
Honda MBX50SDF (Německo) / 85
Honda MBX50SDH (Německo) / 87
Honda MT50S / 80-81
Honda NSR50S-K (Německo) / 89-
Honda SS50Z / 78-80
Honda Z50 (Australie) / 82-94
Honda MBX80 (Francie) / 83
Honda ATC70 / 76-81
Honda CR50 / 83-85
Honda CR60R (USA) / 83-84
Honda CR60 / 85-86
Honda CR80R Elsinore / 80-81
Honda CR80R / 82-85
Honda CRF110F / 13-21
Honda CF50 Chaly / 79-96
Honda MTX50 (Německo) / 82-84
Honda NS50F (USA) / 90
Honda NSR50 (Japonsko)
Honda ST50 / 78
Honda XL50 / 77-85
Honda ZB50B Monkey (Německo) / 92-
Honda C70 / 75-80
Honda C70 Z2,ZZ,C / 80-82
Honda C70E Cub / 83-86
Honda C70 Passport (USA) / 80-81
Honda CF70 Chaly / 82-85
Honda ST70 K,G / 78
Honda 110 Wave (Greece/SE Asia) / 12-14
Honda 125 Innova (Greece/SE Asia) / 03-14
Honda CL70 (USA) / 77-82
Honda CT70 (USA) / 69-82, 91-94
Honda XR70R / 97-99
Honda C50 L / 82-87
Honda NSR50 S-K / 89-
Honda ST50G Dax (Německo) / 74-80
Honda ZB50 (Francie)
Honda ST70 G2 Dax (Německo) / 77-80
Honda ST70 (Francie) / 82-83
Honda ST70 Dax (Francie) / 82-98
Honda MBX75 / 84
Honda MTX75 / 87
Honda NSR75 / 90
Honda XL75 / 77-80
Honda CY80 (Francie)
Honda CY80Z (Německo) / 81
Honda MB80 SA / 80
Honda MB80 (Německo)
Honda MB80SA (Německo) / 80-83
Honda MBX80 F / 83-86
Honda MCX80SD (Německo) / 82-87
Honda MT80SA / 80
Honda MT80 (Francie)
Honda MTX80 (Francie)
Honda MTX80 R / 83-86
Honda MTX80 C (Německo) / 82
Honda MTX80 RSD (Německo) / 83
Honda XL80S (USA) / 80-85
Honda C90 Cub / 84-02
Daytona 50 Sprinter (Greece/SE Asia)
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KDX50 A1-A3,A6F & USA / 03-06
Suzuki RV50 France / 72-83
Suzuki AP50 / 75-78
Suzuki RM50 C/N/T USA / 78-80
Suzuki PV50 Norway / 92
Suzuki OR50 E-N,T / 79-80
Suzuki LT50 J,K,X,Y / 97-00
Suzuki LT50 E,F,G,H & USA / 84-87
Suzuki LT50 A K1 / 01
Suzuki JR50 RD USA / 83
Suzuki JR50 C/N/T/X/Z USA / 78-82
Suzuki JR50 / 83-06
Suzuki GT50 KB,KN,KX / 77-80
Suzuki GT50 France / 78
Suzuki GSXR50 USA / 87
Suzuki GSX50R / 88
Suzuki FR50 / 75-86
Suzuki DR50 / 91-94
Suzuki AC50 Norway / 99
Suzuki ALT50 D,E & USA / 83-84
Suzuki RV50 K,LM,A / 72-83
Suzuki ZR50 X1 Norway / 80-98
Suzuki ZR50 SL Norway / 83
Suzuki ZR50 SK-E,F,X,H / 84-88
Suzuki ZR50 SK Norway / 82
Suzuki ZR50 K/N Germany / 79-81
Suzuki ZR50 K-N,X / 80-84
Suzuki TS50 KN / 79
Suzuki TS50 KC,KM / 79
Suzuki TS50 ERN,T,X,Z,K / 80-84
Suzuki TS50 ERK,N,T,X Germany / 79-81
Suzuki TS50 ER Norway / 80-83
Suzuki RV50 C / 72-83
Suzuki RM60 N USA / 79
Suzuki M60 T/X/Z/D USA / 80-83
Suzuki R70 / 75-87
Suzuki M75 L/M/N USA / 74-76
Suzuki S75 M/A/B USA / 75-77
Suzuki R80 B / 70-80
Suzuki R80 N,Z,D / 70-80
Yamaha DT50 MX-S / 88-95
Yamaha RD50 MX Auto France / 74-84
Yamaha RD50 MX / 81-87
Yamaha RD50 MX / 79-80
Yamaha RD50 M Spoke Wheel / 78
Yamaha RD50 M Alloy Wheel / 79-80
Yamaha RD50 / 77-78
Yamaha DTR50 (DT50R) Germany / 89-94
Yamaha DTR50 (DT50R) Norway / 89
Yamaha DT50 MX-S Germany / 86-94
Yamaha RX50 K/L Special USA / 83-84
Yamaha DT50 MX-II Norway / 88
Yamaha DT50 MX-I, II Norway / 83-87
Yamaha DT50 MX Auto France / 86
Yamaha DT50 MX Auto France / 86-88
Yamaha DT50 MX / 81-87
Yamaha DT50 M End. Norway / 78-82
Yamaha DT50 M / 78-80
Yamaha DT50 M Germany / 78-80
Yamaha RX50 K/L Midnight Special USA / 83-84
Yamaha TY50 M / 78-81
Yamaha TY50 M Germany / 78-81
Yamaha YSR50 2AL Japan / 86-92
Yamaha YSR50 T/U/W/B/D USA / 87-92
Yamaha V70 / 76
Yamaha YZ80 A/B/C/D USA / 74-77
Yamaha TY80 / 74-75
Yamaha RD80 MX Europe / 81-82
Yamaha RD80 MX / 82-85
Yamaha RD80 Norway / 82-86
Yamaha MX80 G/H/J USA / 80-82
Yamaha GT80 D,E,F,G,MX-G,H,J / 77-82
Yamaha GT80 A/B/C/D/E/F/G USA / 73-80
Yamaha DT80 MX / 83
Yamaha DT80 M / 82
Yamaha DT80 D/E/F/G/H/J/K USA / 77-83
Yamaha YB100 / 76-78
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KDX50 A1-A3,A6F & USA / 03-06
Suzuki RV50 France / 72-83
Suzuki AP50 / 75-78
Suzuki RM50 C/N/T USA / 78-80
Suzuki PV50 Norway / 92
Suzuki OR50 E-N,T / 79-80
Suzuki LT50 J,K,X,Y / 97-00
Suzuki LT50 E,F,G,H & USA / 84-87
Suzuki LT50 A K1 / 01
Suzuki JR50 RD USA / 83
Suzuki JR50 C/N/T/X/Z USA / 78-82
Suzuki JR50 / 83-06
Suzuki GT50 KB,KN,KX / 77-80
Suzuki GT50 France / 78
Suzuki GSXR50 USA / 87
Suzuki GSX50R / 88
Suzuki FR50 / 75-86
Suzuki DR50 / 91-94
Suzuki AC50 Norway / 99
Suzuki ALT50 D,E & USA / 83-84
Suzuki RV50 K,LM,A / 72-83
Suzuki ZR50 X1 Norway / 80-98
Suzuki ZR50 SL Norway / 83
Suzuki ZR50 SK-E,F,X,H / 84-88
Suzuki ZR50 SK Norway / 82
Suzuki ZR50 K/N Germany / 79-81
Suzuki ZR50 K-N,X / 80-84
Suzuki TS50 KN / 79
Suzuki TS50 KC,KM / 79
Suzuki TS50 ERN,T,X,Z,K / 80-84
Suzuki TS50 ERK,N,T,X Germany / 79-81
Suzuki TS50 ER Norway / 80-83
Suzuki RV50 C / 72-83
Suzuki RM60 N USA / 79
Suzuki M60 T/X/Z/D USA / 80-83
Suzuki R70 / 75-87
Suzuki M75 L/M/N USA / 74-76
Suzuki S75 M/A/B USA / 75-77
Suzuki R80 B / 70-80
Suzuki R80 N,Z,D / 70-80
Yamaha DT50 MX-S / 88-95
Yamaha RD50 MX Auto France / 74-84
Yamaha RD50 MX / 81-87
Yamaha RD50 MX / 79-80
Yamaha RD50 M Spoke Wheel / 78
Yamaha RD50 M Alloy Wheel / 79-80
Yamaha RD50 / 77-78
Yamaha DTR50 (DT50R) Germany / 89-94
Yamaha DTR50 (DT50R) Norway / 89
Yamaha DT50 MX-S Germany / 86-94
Yamaha RX50 K/L Special USA / 83-84
Yamaha DT50 MX-II Norway / 88
Yamaha DT50 MX-I, II Norway / 83-87
Yamaha DT50 MX Auto France / 86
Yamaha DT50 MX Auto France / 86-88
Yamaha DT50 MX / 81-87
Yamaha DT50 M End. Norway / 78-82
Yamaha DT50 M / 78-80
Yamaha DT50 M Germany / 78-80
Yamaha RX50 K/L Midnight Special USA / 83-84
Yamaha TY50 M / 78-81
Yamaha TY50 M Germany / 78-81
Yamaha YSR50 2AL Japan / 86-92
Yamaha YSR50 T/U/W/B/D USA / 87-92
Yamaha V70 / 76
Yamaha YZ80 A/B/C/D USA / 74-77
Yamaha TY80 / 74-75
Yamaha RD80 MX Europe / 81-82
Yamaha RD80 MX / 82-85
Yamaha RD80 Norway / 82-86
Yamaha MX80 G/H/J USA / 80-82
Yamaha GT80 D,E,F,G,MX-G,H,J / 77-82
Yamaha GT80 A/B/C/D/E/F/G USA / 73-80
Yamaha DT80 MX / 83
Yamaha DT80 M / 82
Yamaha DT80 D/E/F/G/H/J/K USA / 77-83
Yamaha YB100 / 76-78
Spojovací článek řetězu nerozebíratelný (nýtovací spojka řetězu = SKOBKA) pro japonské řetězy RK CHAIN
- nerozebíratelné spojení řetězu pomocí roznýtování konce čepu nýtovacího článku (nýtovací článek řetězu = skobka)
- při správně provedeném snýtování skobky vznikne na 100% spolehlivý a bezpečný spoj řetězu
- k montáži nýtovacího článku je vždy nutné správné vybavení (nýtovací přípravek na řetězy = nýtovačka)
- tento typ spojení je vhodný pro všechny kubatury motocyklů
- vhodné pro všechny typy řetězů 415, 420, 428, 520, 525, 530
Nýtovací článek pro řetěz: RK 520 GXW (5/8"x1/4")
Provedení: těsněný řetěz (XW-kroužek)
Barva: červená
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Provádějte periodickou kontrolu stavu spojení řetězu!
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Spojovací článek řetězu nerozebíratelný (nýtovací spojka řetězu = SKOBKA) pro japonské řetězy RK CHAIN
- nerozebíratelné spojení řetězu pomocí roznýtování konce čepu nýtovacího článku (nýtovací článek řetězu = skobka)
- při správně provedeném snýtování skobky vznikne na 100% spolehlivý a bezpečný spoj řetězu
- k montáži nýtovacího článku je vždy nutné správné vybavení (nýtovací přípravek na řetězy = nýtovačka)
- tento typ spojení je vhodný pro všechny kubatury motocyklů
- vhodné pro všechny typy řetězů 415, 420, 428, 520, 525, 530
Nýtovací článek pro řetěz: RK 520 GXW (5/8"x1/4")
Provedení: těsněný řetěz (XW-kroužek)
Barva: zelená
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Provádějte periodickou kontrolu stavu spojení řetězu!
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Honda C50 / 70-80
Honda C50Z2,ZZ,L / 80-82
Honda C50E,LAG / 88
Honda CY50 (Německo) / 77-84
Honda MB5 (USA) /82
Honda MBX50SDF (Německo) / 85
Honda MBX50SDH (Německo) / 87
Honda MT50S / 80-81
Honda NSR50S-K (Německo) / 89-
Honda SS50Z / 78-80
Honda Z50 (Australie) / 82-94
Honda MBX80 (Francie) / 83
Honda ATC70 / 76-81
Honda CR50 / 83-85
Honda CR60R (USA) / 83-84
Honda CR60 / 85-86
Honda CR80R Elsinore / 80-81
Honda CR80R / 82-85
Honda CRF110F / 13-21
Honda CF50 Chaly / 79-96
Honda MTX50 (Německo) / 82-84
Honda NS50F (USA) / 90
Honda NSR50 (Japonsko)
Honda ST50 / 78
Honda XL50 / 77-85
Honda ZB50B Monkey (Německo) / 92-
Honda C70 / 75-80
Honda C70 Z2,ZZ,C / 80-82
Honda C70E Cub / 83-86
Honda C70 Passport (USA) / 80-81
Honda CF70 Chaly / 82-85
Honda ST70 K,G / 78
Honda 110 Wave (Greece/SE Asia) / 12-14
Honda 125 Innova (Greece/SE Asia) / 03-14
Honda CL70 (USA) / 77-82
Honda CT70 (USA) / 69-82, 91-94
Honda XR70R / 97-99
Honda C50 L / 82-87
Honda NSR50 S-K / 89-
Honda ST50G Dax (Německo) / 74-80
Honda ZB50 (Francie)
Honda ST70 G2 Dax (Německo) / 77-80
Honda ST70 (Francie) / 82-83
Honda ST70 Dax (Francie) / 82-98
Honda MBX75 / 84
Honda MTX75 / 87
Honda NSR75 / 90
Honda XL75 / 77-80
Honda CY80 (Francie)
Honda CY80Z (Německo) / 81
Honda MB80 SA / 80
Honda MB80 (Německo)
Honda MB80SA (Německo) / 80-83
Honda MBX80 F / 83-86
Honda MCX80SD (Německo) / 82-87
Honda MT80SA / 80
Honda MT80 (Francie)
Honda MTX80 (Francie)
Honda MTX80 R / 83-86
Honda MTX80 C (Německo) / 82
Honda MTX80 RSD (Německo) / 83
Honda XL80S (USA) / 80-85
Honda C90 Cub / 84-02
Daytona 50 Sprinter (Greece/SE Asia)
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KX60 / 83-03
Kawasaki KX65 / 00-23
Kawasaki KX80 / 86-00
Kawasaki KX85 / 01-23
Kawasaki KX100 J2,N1 / 87-21
Suzuki RM60 / 03
Suzuki RM65 / 03-06
Suzuki RM100 / 03
Yamaha YZ60 / 81-84
Yamaha TT-R50 / 06-19
Yamaha TT-R90 / 00-07
Yamaha TT-R110 / 08-18
Yamaha RZ50
Yamaha V50
Yamaha V75 / 77
Yamaha V80
Yamaha V90 / 75-78
Yamaha MX100 / 79-83
Yamaha RT100 / 90-00
Yamaha LB50 3M Bop
Yamaha LB50 Chappy / 78-94
Yamaha LB80 / 76-78
Yamaha LB80 Chappy / 89-
Yamaha RD80-LC1 / 82-
Yamaha DT50 / 88-96
Yamaha DTR50 (DT50R) / 88-96
Yamaha DT100 / 77-83
Yamaha BW80 / 86-90
Yamaha PW80 Y-Zinger / 83-85
Yamaha PW80 / 91-06
Yamaha RS100 / 80-82
Yamaha RSX100 (RXS100) / 84-
Yamaha 115 Crypton S / 18-19
Yamaha FS80 SE
Yamaha YB100 / 79-94
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KX60 / 83-03
Kawasaki KX65 / 00-23
Kawasaki KX80 / 86-00
Kawasaki KX85 / 01-23
Kawasaki KX100 J2,N1 / 87-21
Suzuki RM60 / 03
Suzuki RM65 / 03-06
Suzuki RM100 / 03
Yamaha YZ60 / 81-84
Yamaha TT-R50 / 06-19
Yamaha TT-R90 / 00-07
Yamaha TT-R110 / 08-18
Yamaha RZ50
Yamaha V50
Yamaha V75 / 77
Yamaha V80
Yamaha V90 / 75-78
Yamaha MX100 / 79-83
Yamaha RT100 / 90-00
Yamaha LB50 3M Bop
Yamaha LB50 Chappy / 78-94
Yamaha LB80 / 76-78
Yamaha LB80 Chappy / 89-
Yamaha RD80-LC1 / 82-
Yamaha DT50 / 88-96
Yamaha DTR50 (DT50R) / 88-96
Yamaha DT100 / 77-83
Yamaha BW80 / 86-90
Yamaha PW80 Y-Zinger / 83-85
Yamaha PW80 / 91-06
Yamaha RS100 / 80-82
Yamaha RSX100 (RXS100) / 84-
Yamaha 115 Crypton S / 18-19
Yamaha FS80 SE
Yamaha YB100 / 79-94
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Daelim VC125 / 96-99
Daelim VL125 Daystar / 00-07
Daelim VT125 Evolution / 98-02
Daelim 100 Altino
Daelim VC125S / 96-99
Daelim VJ125 Roadwin / 04-07
Daelim VJF125R Roadwin FI / 08-16
Daelim VL125FI Daystar II / 08-11
Daelim VS125 / 97-99
Daelim VS125 Evolution / 00-03
Daelim VT125 Evolution / 98-02
Honda EZ90 Cub / 90-92
Honda CB100 / 76-77
Honda CB100NA / 78-86
Honda SL100 (USA) / 69-72
Honda XL100K (USA) / 74-76
Honda XL100 (USA) / 77-78
Honda CB125S (USA) / 84-85
Honda CB125TT (USA) / 90
Honda CG125 (Brazil) / 85-92
Honda CG125 (Brazil) / 93-98
Honda CG125 (Brazil) / 87-97
Honda CG125M1 / 02-05
Honda CG125 / 06
Honda CT125 D,E,F,G,H,K / 83-89
Honda CT125 (USA) / 77
Honda XL125S / 80-82
Honda XL125S (USA) / 79-85
Honda XLS125 (Francie)
Honda XL185S / 79-93
Honda CT200 Auto AG / 82-89
Honda TL125 S/K2 / 73-76
Honda CB125S (USA) / 73-82
Honda CB125 J/N / 78-79
Honda CB125 T / 78-88
Honda CB125 RSD / 83-86
Honda CBX125 / 79-82
Honda CD125TC Benly / 82-85
Honda CD125T
Honda CG125 All (Japan) / 77-84
Honda CG125E / 98
Honda CG125 / 99-00
Honda CG125W / 01
Honda CG125 Titan (Brazil) / 00-03
Honda CL125 (USA) / 73-74
Honda CM125C Custom / 82-97
Honda CM125T (Francie)
Honda CT125C / 82
Honda MTX125 R / 83-94
Honda NX125 (USA) / 88-90
Honda NX125 (Japan) / 88-90
Honda SL125 K1,S1 / 76-80
Honda XL125K2,K3 / 78-79
Honda XL125 (USA) / 74-78
Honda XL125 K,S / 76-79
Honda XL125R ProLink / 82-87
Honda CD185T / 78-82
Honda CM185T (Německo) / 77-81
Honda CM185T (USA) / 78-79
Honda CT185D / 82-83
Honda XR185 / 79
Honda CD200TB Benly / 80-85
Honda CM200TA,TB Custom / 81-84
Honda CM200T Twinstar (USA) / 80-82
Honda NX125 / 89-90
Honda NX125 Transcity / 89-98
Honda XL125J / 88
Derbi 125 Baja SM / 06-08
Derbi 125 Cross City / 07-14
Kymco 150STR (Greece/SE Asia) / 10-
Kymco ATV 50KXR / 04-07
Kymco ATV 90KXR / 05-07
Kymco ATV 90 Maxxer / 05-07
SYM XS125
Thumpstar Pit Bikes All Models 100cc+
X-Sport Pit Bikes All Models 100cc+
Kreidler 125 Mustang / 98-00
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Suzuki GN125 R (Germany) / 94-96
Suzuki ALT125 D,E,F,G / 83-86
Suzuki LT125 D,E,F,G,H / 83-87
Suzuki DR100 D,E,F,G,H,J,K,L (USA) 83-90
Suzuki SP100 D (USA) / 83
Suzuki DF125 / 83
Suzuki DR100 K,L (Australia) / 89-90
Suzuki RM100 / 76-82
Suzuki RM125 / 76-79
Suzuki DR125 S / 80-85
Suzuki DR125 Z,D,E (USA) / 82-84
Suzuki GN125 Z/D (USA) / 82-83
Suzuki GN125 E / 92-98
Suzuki GN125 (France) / 92-98
Suzuki GN125 / 99-00
Suzuki GS125 (Drum Brake) / 79-82
Suzuki GS125 ES (Disc Brake) / 83-96
Suzuki GS125 ES / 97-00
Suzuki SP125 Z,D (USA) / 82-83
Kreidler 125 Enduro DD (BSD) / 08-14
Kreidler 125 Street DD / 09-13
Kreidler 125 Supermoto DD (ASD) / 08-14
Kreidler 125 Supermoto DT / 07-08
Yamaha YT125 G,H (Tri Moto) / 80-81
HMZ HMZ125 Cruise I / 96-
Hyosung 125 Cruise I / 97
Univerzální rolna řetězu pro motocykly a čtyřkolky
- originální provedení dle Honda
- s jednou stranou zakrytou pro větší ochranu a prodloužení životnosti ložisek
- perforovaný design pro snížení hlučnosti a hladší chod řetězu
- vyrobená ze speciálního materiálu se zvýšenou odolností proti opotřebení
- vybavená kvalitními zakrytými ložisky (608-2Z nebo 608-2RS) s těsněním proti vodě a nečistotám
Rozměry:
- vnitřní průměr (otvor v ložisku): 8mm
- vnější průměr rolny: 38mm
- šířka rolny: 23mm
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Yamaha TDR50 (Japan) / 88
Yamaha TZR80 RR / 96
Yamaha YZ80 K / 83
Yamaha YZ80 (USA) / 81-82,84,86-01
Yamaha MX100 (USA) / 74-78
Yamaha RS100 (USA) / 75-76
Yamaha DT100 (USA) / 74-76
Yamaha DT100 / 76-80
Yamaha RS100 / 76-80
Yamaha F1Z 110 (Greece/SE Asia)
Yamaha DT125 LC (Francie) / 87
Yamaha DT125 LC / 82-88
Yamaha DT125 (USA) / 74-80
Yamaha RD125 (USA) / 74-76
Yamaha RD125 LC2 YPVS / 85-87
Yamaha RDZ125 (Japan) / 87-89
Yamaha RS125 UR,MR / 75
Yamaha RZ125 (Japan) / 85
Yamaha TZR125 / 88-93
Yamaha SR125 (Francie) / -82
Yamaha SR125 SE / 80-94
Yamaha SR125 / 95-03
Yamaha MX125 (USA) / 74-76
Yamaha YZ125 (USA) / 74-76
Yamaha XT125
Yamaha XT125 (Francie) / 82-93
Yamaha XT125R / 05-07
Yamaha XT125 X / 05-07
Yamaha XTZ125 / 02-04
Yamaha YBR125 / 05-06
Yamaha Z125 (Greece/SE Asia)
Yamaha AG175
Yamaha AG175 F
Yamaha DT175 / 74-77,84-96
Yamaha DT175 (USA) / 74-81
Yamaha MX175 (USA) / 74-75,77-81
Yamaha RT180 A,B,D,E,G,H,J,K / 90-98
Yamaha SR185 / 81-82
Yamaha AG200 / 84-94
Yamaha RD200 (USA) / 70-76
Yamaha RD200 DX / 75-77
Yamaha XT200 (Australia)
Yamaha XT200 (Japan)
Yamaha XT200 (USA) / 82-83
Yamaha XT225 (Disc Brake) / 93-02
Yamaha XT225 Serow (Drum Brake) / 92-07
Yamaha FZR250 EXUP (Japan) / 89-
Yamaha FZR250 Genesis (Japan) / 89-
Yamaha FZR250 Fazer (Japan)
Suzuki RM80 (USA) / 82-01
Suzuki RM85 (USA) / 02-20
Suzuki RM85 (Big Wheel) (USA) / 02-18
Suzuki RV90 (USA) / 72-77
Suzuki TS90 R Honcho (USA) / 71
Suzuki TS90 J Rover (USA) / 72
Suzuki DS100 (USA) / 78-81
Suzuki TF100 / 81-
Suzuki TM100 (USA) / 74-75
Suzuki TS100 (USA) / 73-81
Suzuki DS125 (USA) / 79-81
Suzuki TF125 / 81-
Suzuki RM125 M (USA) / 75
Suzuki TM125 (USA) / 73-75
Suzuki TS125 (USA) / 78-81
Suzuki 150 Gixxer (Brazil)
Suzuki DR125 SM / 08-13
Jincheng 125 Abila / 07-08
Kawasaki KD80 M1-M8 / 80-87
Kawasaki G 3,4,5 (USA) / 70-75
Kawasaki MC90 G (USA) / 70-75
Kawasaki KE100 (USA) / 76-01
Kawasaki KD100 M1-M4 (USA) / 76-79
Kawasaki KH100 B7-B8 (USA) / 76-77
Kawasaki KM100 A1-A7 (USA) / 76-82
Kawasaki Z125 (Greece/SE Asia)
Kawasaki KD175 A1-A4 (USA) / 76-79
Kawasaki KE175 (USA) / 76-78,80-83
Kawasaki KV175 A1-A9 / 81-89
Malaguti 125 X3M Enduro / 07-08
Malaguti 125 X3M Motard / 07-08
Peugeot 125 XPS CT / 05-07
Rieju 125 RS2 Naked / 06-09
Rieju 125 RS2 Matrix / 06-09
Rieju 125 RS2 Pro / 07-10
Rieju 125 RS3 / 10-15
Rieju 125 RS3 Naked / 10-15
Rieju 125 SMX / 05-08
Rieju 125 Tango / 06-15
Rieju 125 Tango Pro / 07-10
Rieju 125 MRX / SMX / 05-08
Rieju 125 NKD Naked / 06-08
Honda CT110 / 79-83,86-94
Honda CT110 Trail 110 (USA) / 80
Honda CT110 (Australia) / 99-00
Beta 125 RR Enduro / 07-12
Beta 125 RR Motard / 07-12
Derbi 125 Senda SM 4T (Yamaha Motor) / 04-07
Řetězová kola MTZ jsou vyráběna s ohledem na dobrou kvalitu, dlouhou životnost a příznivou cenu. Použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu.
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Použitá speciální ocel je dále precizně tepelně zušlechtěna pod přísnou kontrolou na hodnoty, díky nimž je dosaženo skvělé kombinace pevnosti a tvrdosti.
Moderní technologie výroby umožňuje dosažení vysoké přesnosti rozměrů pro jednoduchou a rychlou montáž. MTZ řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly a další ...
Řetězová kola MTZ jsou vyráběna s ohledem na dobrou kvalitu, dlouhou životnost a příznivou cenu. Použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu.
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Použitá speciální ocel je dále precizně tepelně zušlechtěna pod přísnou kontrolou na hodnoty, díky nimž je dosaženo skvělé kombinace pevnosti a tvrdosti.
Moderní technologie výroby umožňuje dosažení vysoké přesnosti rozměrů pro jednoduchou a rychlou montáž. MTZ řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly a další ...
Náhradní čepy pro rozpínák / snýtovač řetězu (obj. číslo 84-00006-JT).
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku