Motocyklový řetěz 420 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN.
Střední typ netěsněného řetězu v sortimentu RK je určen pro hobby použití.
Vychází z osvědčené a kvalitní řady „Heavy Duty Chain”, jenž se vyznačuje vysokou odolností, dlouhou životností a příznivou pořizovací cenou. Řetězy v této řadě jsou vyrobeny z kvalitní ušlechtilé uhlíkové oceli, dodatečně zušlechtěny technologií „kuličkování” a kalením pro maximální pevnost a životnost.
Navíc jsou všechny předepnuty pro nadstandardní výkon a minimální vytažení během provozu.
Typové označení: 420 MS (1/2x1/4)
Kvalitativní řada: Heavy Duty pro nejmenší motocykly o objemu do 80 ccm (pro silnici, offroad)
Provedení: netěsněný řetěz (bez o kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 19,9 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 420 D (pevnost 17,7 kN)
ČZ 420 Cross (pevnost 22,2 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60ti letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Zadní vodítko řetězu od italské značky UFO Plast vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1977
- vodící prvek pro vedení řetězu pod kyvnou vidlicí
- plastové vedení řetězu k montáži na kyvnou vidlici dozadu k převodníku (k zadnímu řetězovému kolu)
- díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty UFO dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí
- použitý kvalitní a flexibilní materiál disponuje vysokou odolností proti opotřebení a odolností proti nárazu
- plastové komponenty UFO nabízí vysokou odolnost pro offroadové použití v terénu i pří náročných závodních podmínkách
- při správném napnutí řetězu významně snižuje hluk a zajišťuje plynulý chod řetězu při jízdě v terénu
- vodítko řetězu pomáhá zajistit správný průvěs pohybujícího se řetězu a tím snižuje možnost spadnutí řetězu
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle originálního tvaru (OEM) a jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl - většinou mají předvrtané otvory pro jednoduchou a rychlou montáž.
Upozornění: vhodné jako náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
Zadní vodítko řetězu od italské značky UFO Plast vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1977
- vodící prvek pro vedení řetězu pod kyvnou vidlicí
- plastové vedení řetězu k montáži na kyvnou vidlici dozadu k převodníku (k zadnímu řetězovému kolu)
- díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty UFO dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí
- použitý kvalitní a flexibilní materiál disponuje vysokou odolností proti opotřebení a odolností proti nárazu
- plastové komponenty UFO nabízí vysokou odolnost pro offroadové použití v terénu i pří náročných závodních podmínkách
- při správném napnutí řetězu významně snižuje hluk a zajišťuje plynulý chod řetězu při jízdě v terénu
- vodítko řetězu pomáhá zajistit správný průvěs pohybujícího se řetězu a tím snižuje možnost spadnutí řetězu
Toto zadní vodítko řetězu nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
TM 67102.10
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle originálního tvaru (OEM) a jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl - většinou mají předvrtané otvory pro jednoduchou a rychlou montáž.
Upozornění: vhodné jako náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
Polotovar rozety pro výrobu speciálních rozet nebo atypických rozet
- polotovar zadního řetězového kola s připraveným vnějším ozubením pro daný typ řetězu
- rozeta s vnějšími zuby pro dodělání montážních otvorů a odlehčovacích otvorů dle speciální aplikace nebo individálního požadavku
- blank sprocket pro zakázkovou výrobu zadní rozety
Parametry:
- řetěz: 520
- řetěz: 5/8x1/4"
- vnější průměr: 240mm
- průměr vnitřního otvoru - přibližně 25mm
Ocelové rozety MTZ nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon. Jedná se o standardní ocelové rozety splňující všechny požadavky pro použití na všech kubaturách i aplikacích.
Většina rozet je pozinkovaná pro nejlepší ochranu proti korozi. Použitý kvalitní materiál, odolná povrchová úprava a přesné opracování zaručují bezproblémovou funkčnost a dlouhou životnost i při použití za náročných podmínek.
Ocelové rozety MTZ jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, MBK, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly, Jincheng a další ...
Polotovar rozety pro výrobu speciálních rozet nebo atypických rozet
- polotovar zadního řetězového kola s připraveným vnějším ozubením pro daný typ řetězu
- rozeta s vnějšími zuby pro dodělání montážních otvorů a odlehčovacích otvorů dle speciální aplikace nebo individálního požadavku
- blank sprocket pro zakázkovou výrobu zadní rozety
Parametry:
- řetěz: 428
- řetěz: 1/2x5/16"
- vnější průměr: 195mm
- průměr vnitřního otvoru - přibližně 25mm
Ocelové rozety MTZ nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon. Jedná se o standardní ocelové rozety splňující všechny požadavky pro použití na všech kubaturách i aplikacích.
Většina rozet je pozinkovaná pro nejlepší ochranu proti korozi. Použitý kvalitní materiál, odolná povrchová úprava a přesné opracování zaručují bezproblémovou funkčnost a dlouhou životnost i při použití za náročných podmínek.
Ocelové rozety MTZ jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, MBK, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly, Jincheng a další ...
Zadní vodítko řetězu od italské značky UFO Plast vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1977
- vodící prvek pro vedení řetězu pod kyvnou vidlicí
- plastové vedení řetězu k montáži na kyvnou vidlici dozadu k převodníku (k zadnímu řetězovému kolu)
- díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty UFO dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí
- použitý kvalitní a flexibilní materiál disponuje vysokou odolností proti opotřebení a odolností proti nárazu
- plastové komponenty UFO nabízí vysokou odolnost pro offroadové použití v terénu i pří náročných závodních podmínkách
- při správném napnutí řetězu významně snižuje hluk a zajišťuje plynulý chod řetězu při jízdě v terénu
- vodítko řetězu pomáhá zajistit správný průvěs pohybujícího se řetězu a tím snižuje možnost spadnutí řetězu
Toto zadní vodítko řetězu nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
KTM 77304070310
KTM 78104070100
KTM 78004070100
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle originálního tvaru (OEM) a jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl - většinou mají předvrtané otvory pro jednoduchou a rychlou montáž.
Upozornění: vhodné jako náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
Základní nejprodávanější přípravek na řetěz KettenMax ("pračka řetězu"). Vhodný pro použití v domácí garáži či malé dílně pro údržbu všech typů řetězů (těsněných i netěsněných). Jedinečná konstrukce umožňuje jednoduchou, rychlou, účinnou a čistou práci.
Při pravidelném používání výrazně prodlouží životnost všech komponentů řetězové sady a snižuje náklady na čisticí a mazací přípravky.
Výhody, které přinese používání přípravku KettenMax:
- perfektní vyčištění, namazání a ochrana proti korozi kompletní řetězové sady (řetězových kol i řetězu);
- prodloužení životnosti řetězu až o 200-300% - pravidelná údržba přípravkem KettenMax přináší úsporu nákladů na výměnu řetězové sady;
- snížení nutnosti údržby (napínání řetězu) - řetěz ošetřený přípravkem KettenMax bude méně napnutý (kolem 30%), což znamená mnohem více kilometrů do dalšího napínání;
- více výkonu na zadním kole - tření řetězu zapříčiňuje výkonové ztráty mezi motorem a zadní pneumatikou - používání přípravku KettenMax významně snižuje tření a přináší více výkonu (koní) na zadním kole;
- čistý rám, ráfek a pneumatika - mazivo je aplikováno rovnoměrně skrz přípravek KettenMax v dostatečném množství přímo na důležitá místa, kde je nejvhodnější řetěz mazat;
- snížení spotřeby čistícího prostředku a maziva - vše je aplikováno přesně tam, kde je potřeba - žádné plýtvání;
- tichý a spolehlivý chod řetězu a snazší řazení - používání přípravku KettenMax zabraňuje zaseknutí , drnčení a skřípání řetězu, a zároveň umožňuje snazší řazení;
- zvýšení bezpečnosti - nedostatečná nebo nesprávně provedená údržba je obvykle hlavní příčinou přetržení řetězu - zvýšené tření a tepelné zatížení řetězu zapříčinují předčasné opotřebení a oslabení řetězu;
- chrání životní prostředí - žádné zbytky nečistot a maziv, olejové skvrny, apod.
- snižuje práci s likvidací - kontaminovaný čistící přípravek, přebytky maziva a nečistoty se jednoduše zlikvidují ekologickým způsobem.
Polotovar rozety pro výrobu speciálních rozet nebo atypických rozet
- polotovar zadního řetězového kola s připraveným vnějším ozubením pro daný typ řetězu
- rozeta s vnějšími zuby pro dodělání montážních otvorů a odlehčovacích otvorů dle speciální aplikace nebo individálního požadavku
- blank sprocket pro zakázkovou výrobu zadní rozety
Parametry:
- řetěz: 428
- řetěz: 1/2x5/16"
- vnější průměr: 228mm
- průměr vnitřního otvoru - přibližně 25mm
Ocelové rozety MTZ nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon. Jedná se o standardní ocelové rozety splňující všechny požadavky pro použití na všech kubaturách i aplikacích.
Většina rozet je pozinkovaná pro nejlepší ochranu proti korozi. Použitý kvalitní materiál, odolná povrchová úprava a přesné opracování zaručují bezproblémovou funkčnost a dlouhou životnost i při použití za náročných podmínek.
Ocelové rozety MTZ jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, MBK, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly, Jincheng a další ...
Polotovar rozety pro výrobu speciálních rozet nebo atypických rozet
- polotovar zadního řetězového kola s připraveným vnějším ozubením pro daný typ řetězu
- rozeta s vnějšími zuby pro dodělání montážních otvorů a odlehčovacích otvorů dle speciální aplikace nebo individálního požadavku
- blank sprocket pro zakázkovou výrobu zadní rozety
Parametry:
- řetěz: 520
- řetěz: 5/8x1/4"
- vnější průměr: 285mm
- průměr vnitřního otvoru - přibližně 25mm
Ocelové rozety MTZ nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon. Jedná se o standardní ocelové rozety splňující všechny požadavky pro použití na všech kubaturách i aplikacích.
Většina rozet je pozinkovaná pro nejlepší ochranu proti korozi. Použitý kvalitní materiál, odolná povrchová úprava a přesné opracování zaručují bezproblémovou funkčnost a dlouhou životnost i při použití za náročných podmínek.
Ocelové rozety MTZ jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, MBK, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly, Jincheng a další ...
Polotovar rozety pro výrobu speciálních rozet nebo atypických rozet
- polotovar zadního řetězového kola s připraveným vnějším ozubením pro daný typ řetězu
- rozeta s vnějšími zuby pro dodělání montážních otvorů a odlehčovacích otvorů dle speciální aplikace nebo individálního požadavku
- blank sprocket pro zakázkovou výrobu zadní rozety
Parametry:
- řetěz: 525
- řetěz: 5/8x5/16"
- vnější průměr: 235mm
- průměr vnitřního otvoru - přibližně 25mm
Ocelové rozety MTZ nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon. Jedná se o standardní ocelové rozety splňující všechny požadavky pro použití na všech kubaturách i aplikacích.
Většina rozet je pozinkovaná pro nejlepší ochranu proti korozi. Použitý kvalitní materiál, odolná povrchová úprava a přesné opracování zaručují bezproblémovou funkčnost a dlouhou životnost i při použití za náročných podmínek.
Ocelové rozety MTZ jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, MBK, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly, Jincheng a další ...
Polotovar rozety pro výrobu speciálních rozet nebo atypických rozet
- polotovar zadního řetězového kola s připraveným vnějším ozubením pro daný typ řetězu
- rozeta s vnějšími zuby pro dodělání montážních otvorů a odlehčovacích otvorů dle speciální aplikace nebo individálního požadavku
- blank sprocket pro zakázkovou výrobu zadní rozety
Parametry:
- řetěz: 428
- řetěz: 1/2x5/16"
- vnější průměr: 261mm
- průměr vnitřního otvoru - přibližně 25mm
Ocelové rozety MTZ nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon. Jedná se o standardní ocelové rozety splňující všechny požadavky pro použití na všech kubaturách i aplikacích.
Většina rozet je pozinkovaná pro nejlepší ochranu proti korozi. Použitý kvalitní materiál, odolná povrchová úprava a přesné opracování zaručují bezproblémovou funkčnost a dlouhou životnost i při použití za náročných podmínek.
Ocelové rozety MTZ jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, MBK, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly, Jincheng a další ...
Motocyklový řetěz 520 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN
- řetězy RK se řadí mezi TOP3 světové značky vyrábějící motocyklové řetězy
- ekonomický lehký řetěz určený pro motocykly o objemu do 250 ccm.
- řetěz vhodný pro silniční a terénní motocykly.
Typové označení: 520 (5/8x1/4)
Kvalitativní řada: Standardní typ (pro hobby)
Provedení: netěsněný řetěz (bez o kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 30,4 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 520 (pevnost 29,8 kN)
ČZ 520 M (pevnost 35,0 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů. Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance, MXGP, ISDE, AMA Supercross, atd. Mezi jezdci používajícími řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo,
Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin,
Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk
Polotovar rozety pro výrobu speciálních rozet nebo atypických rozet
- polotovar zadního řetězového kola s připraveným vnějším ozubením pro daný typ řetězu
- rozeta s vnějšími zuby pro dodělání montážních otvorů a odlehčovacích otvorů dle speciální aplikace nebo individálního požadavku
- blank sprocket pro zakázkovou výrobu zadní rozety
Parametry:
- řetěz: 428
- řetěz: 1/2x5/16"
- vnější průměr: 270mm
- průměr vnitřního otvoru - přibližně 25mm
Ocelové rozety MTZ nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon. Jedná se o standardní ocelové rozety splňující všechny požadavky pro použití na všech kubaturách i aplikacích.
Většina rozet je pozinkovaná pro nejlepší ochranu proti korozi. Použitý kvalitní materiál, odolná povrchová úprava a přesné opracování zaručují bezproblémovou funkčnost a dlouhou životnost i při použití za náročných podmínek.
Ocelové rozety MTZ jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, MBK, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly, Jincheng a další ...
Rozety ESJOT jsou vyrobeny z vysoce kvalitní hliníkové slitiny AL 7075-T6 a jsou určené pro vrcholové závodní použití na offroadové motocykly (motokros, enduro).
Díky použitému nejjakostnějšímu materiálu, robotické extrémně přesné výrobě a moderním technologiím jsou rozety ESJOT jedny z nejlepších na světě.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma
Upozornění : Rozety jsou dodávány ve dvou designových provedeních.
Na snímku č.1 je zobrazena rozeta s výkresem v novém provedení.
Na snímku č.2 je obrázek rozety ve starém designu (vyfocena je rozeta v počtu zubů 50 - podle počtu zubů se mění i velikost odlehčovacích otvorů).
Po vyprodání již nebude toto provedení k dispozici.
Přední vodítko řetězu od italské značky UFO Plast vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1977
- vodící lišta řetězu pro navedení řetězu k řetězovému kolečku
- plastové vedení řetězu k montáži na kyvnou vidlici
- ochrana kyvné vidlice proti poškození od pohybujícího se řetězu
- díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty UFO dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí
- použitý kvalitní materiál disponuje vysokou odolností proti opotřebení a dlouhou stálostí barvy
- plastové komponenty UFO nabízí vysokou odolnost pro offroadové použití v terénu i pří náročných závodních podmínkách
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle originálního tvaru (OEM) a jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl - většinou mají předvrtané otvory pro jednoduchou a rychlou montáž.
Upozornění: vhodné jako náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
Ocelové rozety (převodníky) MTZ ExtraLIGHT2 byly navrženy s ohledem na co nejnižší hmotnost - jsou o 30% lehčí než standardní ocelové rozety.
- jedná se o závodní offroadové rozety z nejkvalitnějšího materiálu určené pro závodní použití
- jako jediné ocelové rozety na trhu jsou rozety MTZ ExtraLIGHT2 standardně vybaveny odbahňovacími drážkami pro odvod nečistot z prostoru zubů pro prodloužení životnosti rozety i řetězu
- díky "příhradové konstrukci" bylo dosaženo opravdu velkého odlehčení při zachování pevnosti po dobu životnosti rozety
- vnější ozubení s propracovaným modulem zubu pro správný pohyb řetězu, nízké tření a prodloužení životnosti umožňuje použití všech značek řetězů
- jsou vyráběny na moderních obráběcích strojích a splňující všechny parametry a požadavky pro použití na všech kubaturách i aplikacích při dodržení perfektní kvality a dlouhé životnosti i při vysoké úrovni odlehčení
- všechny rozety ExtraLIGHT2 jsou pozinkované pro nejlepší ochranu proti korozi v náročných podmínkách závodního použití
Hlavní výhody MTZ ExtraLIGHT2 jsou velmi nízká hmotnost, odbahňovací drážky, moderní technologie výroby a kvalitní pevnostní materiál s vysokou odolností proti opotřebení.
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma
Fotografie: vyfocena rozeta v počtu zubů 50 - podle počtu zubů se mění i velikost odlehčovacích otvorů - tedy rozeta s počtem zubů 45 má zcela odlišné (menší) odlehčovací otvory než rozeta s počtem zubů 50
Upozornění: protože se jedná o výrobek pro závodní použití je potřeba rozetu neprodleně vyměnit po době její životnosti nebo při pádu motocyklu nebo při jakémkoliv poškození v terénu, neboť může dojít k rychlé deformaci a následnému prasknutí.
Ocelové rozety MTZ ExtraLIGHT2 jsou dostupné pouze pro offroadové motocykly (motokros, závodní enduro) značek - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, Beta, Husqvarna, Gas-Gas, Sherco...
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KDX175 / 79-82
Kawasaki KDX200 / 83-06
Kawasaki KDX220R / 97-05
Kawasaki KDX250 / 89-94
Kawasaki KLX250R / 91-99
Kawasaki KLX250 D-Tracker
Kawasaki KLX250 / 94-16
Kawasaki KLX250 / 09-19
Kawasaki KLX250S / 06-19
Kawasaki KLX250SF / 09-10
Kawasaki KLX300 / 97-07
Kawasaki KLX450R / 08-19
Kawasaki KLX650 R / 93-96
Kawasaki KX125 / 80-08
Kawasaki KX250 / 82-05
Kawasaki KX500 / 83-04
Kawasaki KXF250 / 04-20
Kawasaki KXF450 / 06-20
Suzuki RM-Z250 / 04-06
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku