Kompletní vodítko řetězu od portugalského výrobce Polisport vyvinuté a zdokonalené pro použití v terénu
- vyrobeno ze speciálního materiálu odolného proti nárazu a poškození s vysokým výkonem a velmi dlouhou životností
- skládá se z vysoce odolného vnějšího pláště, jenž nahrazuje hliníkový držák, a do kterého se instaluje kluzná vložka
- prodloužené provedení zvyšuje účinnost vedení řetězu
- dodáváno v sadě včetně pouzder a příslušného montážního materiálu
- kluznou vložku lze objednat samostatně bez nutnosti nákupu kompletního vodítka
Tato speciálně vyvinutá vodítka se skládají ze 2 součástí, které se do sebe vzájemně pasují, a díky tomu není nutné demontovat z motocyklu řetěz, což v případě napevno nýtovaných řetězů umožňuje nepoškozovat jejich celistvost.
Kompletní vodítko řetězu od portugalského výrobce Polisport vyvinuté a zdokonalené pro použití v terénu
- vyrobeno ze speciálního materiálu odolného proti nárazu a poškození s vysokým výkonem a velmi dlouhou životností
- skládá se z vysoce odolného vnějšího pláště, jenž nahrazuje hliníkový držák, a do kterého se instaluje kluzná vložka
- prodloužené provedení zvyšuje účinnost vedení řetězu
- dodáváno v sadě včetně pouzder a příslušného montážního materiálu
- kluznou vložku lze objednat samostatně bez nutnosti nákupu kompletního vodítka
Tato speciálně vyvinutá vodítka se skládají ze 2 součástí, které se do sebe vzájemně pasují, a díky tomu není nutné demontovat z motocyklu řetěz, což v případě napevno nýtovaných řetězů umožňuje nepoškozovat jejich celistvost.
Kompletní vodítko řetězu od portugalského výrobce Polisport vyvinuté a zdokonalené pro použití v terénu
- vyrobeno ze speciálního materiálu odolného proti nárazu a poškození s vysokým výkonem a velmi dlouhou životností
- skládá se z vysoce odolného vnějšího pláště, jenž nahrazuje hliníkový držák, a do kterého se instaluje kluzná vložka
- prodloužené provedení zvyšuje účinnost vedení řetězu
- dodáváno v sadě včetně pouzder a příslušného montážního materiálu
- kluznou vložku lze objednat samostatně bez nutnosti nákupu kompletního vodítka
Tato speciálně vyvinutá vodítka se skládají ze 2 součástí, které se do sebe vzájemně pasují, a díky tomu není nutné demontovat z motocyklu řetěz, což v případě napevno nýtovaných řetězů umožňuje nepoškozovat jejich celistvost.
Toto vodítko nahrazuje originální díl OEM:
Honda 52146-MKE-A01
Rozpínák/snýtovač je vhodný pro všechny značky motocyklových řetězů v rozměru 520, 525, 530, 532
- není doporučeno použití pro typy řetězů značky ČZ, které nemají měkčené konce čepů pro roznýtování!
- přípravek profesionální kvality určený pro roznýtování (při zkracování nebo rozpojení řetězu) a také pro snýtování (při prodlužování nebo spojování) motocyklových řetězů
- při roznýtování nijak nepoškodí ostatní články řetězu, a při snýtování vytvoří kvalitní spoj pro bezproblémovou a dokonalou funkci řetězu a dlouhou životnost
- nýtovačka se používá ke zkrácení řetězu, nalisování bočního článku řetězu a ke snýtování řetězu roznýtováním hlavičky čepu
- promyšlená konstrukce a jednoduchá manipulace eliminují riziko "přenýtování" hlavičky čepu
- dodáváno v plastové krabičce pro uložení v garáži/dílně
- vhodné pro práci se řetězy na silničních motocyklech, cestovních endurech, offroadových motocyklech (motokros, enduro), čtyřkolkách, pracovních čtyřkolkách a UTV
Hlavní čep je možno objednat jako náhradní díl (obj.kód 84-00006A)
Racingová skládaná rozeta MTZ PRORACE s nízkou hmotností a jedinečným designem
- duralový střed s barevným eloxovaným povrchem
- ocelový ozubený věnec s odbahňovacími drážkami
Jedná se o speciální konstrukci spojení dvou materiálů za účelem vytvoření lehké rozety s dlouhou životností - použitím duralového středu se snížila hmotnost a ocelový ozubený věnec disponuje extrémně dlouhou životností.
Výroba těchto rozet byla inspirována produkty světových výrobců, kdy došlo k výrazné inovaci (v konstrukci spojení materiálů) a vylepšení rozety za účelem dosažení co nejlepších parametrů - díky designu spojení středu a věnce ve tvaru "HEXAGON" bylo zajištěno co největší plochy při záběru.
Inovativní desing spojení se svírajícím úhlem 150° vzájemně se opírajícího věnce a duralového středu umožňuje dokonalé rozložení napětí rovnoměrně do celé rozety a tak nedochází k lokálnímu namáhání nýtů či styčných ploch, což zvyšuje stabilitu rozety, bezpečnost a životnost.
Pro rozety MTZ PRORACE je použit vysoce jakostní materiál dosahující dlouhé životnosti. Ozubený věnec je vytvořen ve speciální odlehčené konstrukci spolu s inovativními "odbahňovacími" drážkami. Pro přenýtování a spojení je použito speciálních odolných nýtů pro maximální pevnost spojení.
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KDX175 / 79-82
Kawasaki KDX200 / 83-06
Kawasaki KDX220R / 97-05
Kawasaki KDX250 / 89-94
Kawasaki KLX250R / 91-99
Kawasaki KLX250 D-Tracker
Kawasaki KLX250 / 94-16
Kawasaki KLX250 / 09-19
Kawasaki KLX250S / 06-19
Kawasaki KLX250SF / 09-10
Kawasaki KLX300 / 97-07
Kawasaki KLX450R / 08-19
Kawasaki KLX650 R / 93-96
Kawasaki KX125 / 80-08
Kawasaki KX250 / 82-05
Kawasaki KX500 / 83-04
Kawasaki KXF250 / 04-20
Kawasaki KXF450 / 06-20
Suzuki RM-Z250 / 04-06
Racingová skládaná rozeta MTZ PRORACE s nízkou hmotností a jedinečným designem
- duralový střed s barevným eloxovaným povrchem
- ocelový ozubený věnec s odbahňovacími drážkami
Jedná se o speciální konstrukci spojení dvou materiálů za účelem vytvoření lehké rozety s dlouhou životností - použitím duralového středu se snížila hmotnost a ocelový ozubený věnec disponuje extrémně dlouhou životností.
Výroba těchto rozet byla inspirována produkty světových výrobců, kdy došlo k výrazné inovaci (v konstrukci spojení materiálů) a vylepšení rozety za účelem dosažení co nejlepších parametrů - díky designu spojení středu a věnce ve tvaru "HEXAGON" bylo zajištěno co největší plochy při záběru.
Inovativní desing spojení se svírajícím úhlem 150° vzájemně se opírajícího věnce a duralového středu umožňuje dokonalé rozložení napětí rovnoměrně do celé rozety a tak nedochází k lokálnímu namáhání nýtů či styčných ploch, což zvyšuje stabilitu rozety, bezpečnost a životnost.
Pro rozety MTZ PRORACE je použit vysoce jakostní materiál dosahující dlouhé životnosti. Ozubený věnec je vytvořen ve speciální odlehčené konstrukci spolu s inovativními "odbahňovacími" drážkami. Pro přenýtování a spojení je použito speciálních odolných nýtů pro maximální pevnost spojení.
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KDX175 / 79-82
Kawasaki KDX200 / 83-06
Kawasaki KDX220R / 97-05
Kawasaki KDX250 / 89-94
Kawasaki KLX250R / 91-99
Kawasaki KLX250 D-Tracker
Kawasaki KLX250 / 94-16
Kawasaki KLX250 / 09-19
Kawasaki KLX250S / 06-19
Kawasaki KLX250SF / 09-10
Kawasaki KLX300 / 97-07
Kawasaki KLX450R / 08-19
Kawasaki KLX650 R / 93-96
Kawasaki KX125 / 80-08
Kawasaki KX250 / 82-05
Kawasaki KX500 / 83-04
Kawasaki KXF250 / 04-20
Kawasaki KXF450 / 06-20
Suzuki RM-Z250 / 04-06
Racingová skládaná rozeta MTZ PRORACE s nízkou hmotností a jedinečným designem
- duralový střed s barevným eloxovaným povrchem
- ocelový ozubený věnec s odbahňovacími drážkami
Jedná se o speciální konstrukci spojení dvou materiálů za účelem vytvoření lehké rozety s dlouhou životností - použitím duralového středu se snížila hmotnost a ocelový ozubený věnec disponuje extrémně dlouhou životností.
Výroba těchto rozet byla inspirována produkty světových výrobců, kdy došlo k výrazné inovaci (v konstrukci spojení materiálů) a vylepšení rozety za účelem dosažení co nejlepších parametrů - díky designu spojení středu a věnce ve tvaru "HEXAGON" bylo zajištěno co největší plochy při záběru.
Inovativní desing spojení se svírajícím úhlem 150° vzájemně se opírajícího věnce a duralového středu umožňuje dokonalé rozložení napětí rovnoměrně do celé rozety a tak nedochází k lokálnímu namáhání nýtů či styčných ploch, což zvyšuje stabilitu rozety, bezpečnost a životnost.
Pro rozety MTZ PRORACE je použit vysoce jakostní materiál dosahující dlouhé životnosti. Ozubený věnec je vytvořen ve speciální odlehčené konstrukci spolu s inovativními "odbahňovacími" drážkami. Pro přenýtování a spojení je použito speciálních odolných nýtů pro maximální pevnost spojení.
Vhodné pro:
Kawasaki KLX400 A1 (KLX400 SR) / 03
Suzuki DR250 L,M,N,P Off Road / 90-93
Suzuki DR350 SE / 96-99
Suzuki DR350 SE (USA) / 96-99
Suzuki DR350 (Off Road Version) / 90-99
Suzuki DR-Z250 K / 01-07
Suzuki DR-Z400 SM / 05-19
Suzuki DR-Z400 SM (USA) / 20
Suzuki DR-Z400 E / 00-07
Suzuki DR-Z400 S / 00-19
Suzuki DR-Z400 S (USA) / 20
Suzuki RS175 T,X,Z (USA) / 80-82
Suzuki RM100 N,T,X,Z / 79-82
Suzuki RM125 / 80-12
Suzuki RM125 K5 (USA) / 05
Suzuki RM125 H (USA) / 87
Suzuki RM250 / 82-12
Suzuki RM250 K1,K2,K3 (USA) / 01-03
Suzuki RMX250 K,L,M,N,P,R,S,T,V,W,X,Y,K1 / 89-01
Suzuki RM-Z250 K7,K8,K9 / 07-09
Suzuki RM-Z250 L / 10-20
Suzuki RM-Z250 K7 (USA) / 07
Suzuki RM-Z450 K5,K6,K7 / 05-20
Suzuki RMX450Z L / 10-19
Suzuki TSR125(TS125R-L/R) / 90-94
Suzuki TSR200 (TS200 RM,RP) / 90-92
Racingová skládaná rozeta MTZ PRORACE s nízkou hmotností a jedinečným designem
- duralový střed s barevným eloxovaným povrchem
- ocelový ozubený věnec s odbahňovacími drážkami
Určeno pro motocykl TM
Jedná se o speciální konstrukci spojení dvou materiálů za účelem vytvoření lehké rozety s dlouhou životností - použitím duralového středu se snížila hmotnost a ocelový ozubený věnec disponuje extrémně dlouhou životností.
Výroba těchto rozet byla inspirována produkty světových výrobců, kdy došlo k výrazné inovaci (v konstrukci spojení materiálů) a vylepšení rozety za účelem dosažení co nejlepších parametrů - díky designu spojení středu a věnce ve tvaru "HEXAGON" bylo zajištěno co největší plochy při záběru.
Inovativní desing spojení se svírajícím úhlem 150° vzájemně se opírajícího věnce a duralového středu umožňuje dokonalé rozložení napětí rovnoměrně do celé rozety a tak nedochází k lokálnímu namáhání nýtů či styčných ploch, což zvyšuje stabilitu rozety, bezpečnost a životnost.
Pro rozety MTZ PRORACE je použit vysoce jakostní materiál dosahující dlouhé životnosti. Ozubený věnec je vytvořen ve speciální odlehčené konstrukci spolu s inovativními "odbahňovacími" drážkami. Pro přenýtování a spojení je použito speciálních odolných nýtů pro maximální pevnost spojení.
Inovativní desing spojení se svírajícím úhlem 150° vzájemně se opírajícího věnce a duralového středu umožňuje dokonalé rozložení napětí rovnoměrně do celé rozety a tak nedochází k lokálnímu namáhání nýtů či styčných ploch, což zvyšuje stabilitu rozety, bezpečnost a životnost.
Pro rozety MTZ PRORACE je použit vysoce jakostní materiál dosahující dlouhé životnosti. Ozubený věnec je vytvořen ve speciální odlehčené konstrukci spolu s inovativními "odbahňovacími" drážkami. Pro přenýtování a spojení je použito speciálních odolných nýtů pro maximální pevnost spojení.
Racingová skládaná rozeta MTZ PRORACE s nízkou hmotností a jedinečným designem
- duralový střed s barevným eloxovaným povrchem
- ocelový ozubený věnec s odbahňovacími drážkami
Jedná se o speciální konstrukci spojení dvou materiálů za účelem vytvoření lehké rozety s dlouhou životností - použitím duralového středu se snížila hmotnost a ocelový ozubený věnec disponuje extrémně dlouhou životností.
Výroba těchto rozet byla inspirována produkty světových výrobců, kdy došlo k výrazné inovaci (v konstrukci spojení materiálů) a vylepšení rozety za účelem dosažení co nejlepších parametrů - díky designu spojení středu a věnce ve tvaru "HEXAGON" bylo zajištěno co největší plochy při záběru.
Inovativní desing spojení se svírajícím úhlem 150° vzájemně se opírajícího věnce a duralového středu umožňuje dokonalé rozložení napětí rovnoměrně do celé rozety a tak nedochází k lokálnímu namáhání nýtů či styčných ploch, což zvyšuje stabilitu rozety, bezpečnost a životnost.
Pro rozety MTZ PRORACE je použit vysoce jakostní materiál dosahující dlouhé životnosti. Ozubený věnec je vytvořen ve speciální odlehčené konstrukci spolu s inovativními "odbahňovacími" drážkami. Pro přenýtování a spojení je použito speciálních odolných nýtů pro maximální pevnost spojení.
Vhodné pro motocykly:
Honda CR125R
Honda CR250R
Honda CR500R
Honda CRF250R
Honda CRF250X
Honda CRF450R
Honda CRF450X
Honda CRF450RX
Honda CRF450L / 19
Honda CRF150F / 03-18
Honda CRF230 / 08-10
Honda CRF230 F / 03-19
Honda XR250 III S (Baja) / 96
Honda XR250S / 96
Honda XL250S Japan
Honda XL250 (ME06) Japan
Honda CRM250 Japan
Honda XR250 Baja Japan / 97-07
Honda XR250R / 96-04
Honda XR400R / 96-04
Honda XR650R / 00-07
Racingová skládaná rozeta MTZ PRORACE s nízkou hmotností a jedinečným designem
- duralový střed s barevným eloxovaným povrchem
- ocelový ozubený věnec s odbahňovacími drážkami
Jedná se o speciální konstrukci spojení dvou materiálů za účelem vytvoření lehké rozety s dlouhou životností - použitím duralového středu se snížila hmotnost a ocelový ozubený věnec disponuje extrémně dlouhou životností.
Výroba těchto rozet byla inspirována produkty světových výrobců, kdy došlo k výrazné inovaci (v konstrukci spojení materiálů) a vylepšení rozety za účelem dosažení co nejlepších parametrů - díky designu spojení středu a věnce ve tvaru "HEXAGON" bylo zajištěno co největší plochy při záběru.
Inovativní desing spojení se svírajícím úhlem 150° vzájemně se opírajícího věnce a duralového středu umožňuje dokonalé rozložení napětí rovnoměrně do celé rozety a tak nedochází k lokálnímu namáhání nýtů či styčných ploch, což zvyšuje stabilitu rozety, bezpečnost a životnost.
Pro rozety MTZ PRORACE je použit vysoce jakostní materiál dosahující dlouhé životnosti. Ozubený věnec je vytvořen ve speciální odlehčené konstrukci spolu s inovativními "odbahňovacími" drážkami. Pro přenýtování a spojení je použito speciálních odolných nýtů pro maximální pevnost spojení.
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KDX175 / 79-82
Kawasaki KDX200 / 83-06
Kawasaki KDX220R / 97-05
Kawasaki KDX250 / 89-94
Kawasaki KLX250R / 91-99
Kawasaki KLX250 D-Tracker
Kawasaki KLX250 / 94-16
Kawasaki KLX250 / 09-19
Kawasaki KLX250S / 06-19
Kawasaki KLX250SF / 09-10
Kawasaki KLX300 / 97-07
Kawasaki KLX450R / 08-19
Kawasaki KLX650 R / 93-96
Kawasaki KX125 / 80-08
Kawasaki KX250 / 82-05
Kawasaki KX500 / 83-04
Kawasaki KXF250 / 04-20
Kawasaki KXF450 / 06-20
Suzuki RM-Z250 / 04-06
Racingová skládaná rozeta MTZ PRORACE s nízkou hmotností a jedinečným designem
- duralový střed s barevným eloxovaným povrchem
- ocelový ozubený věnec s odbahňovacími drážkami
Jedná se o speciální konstrukci spojení dvou materiálů za účelem vytvoření lehké rozety s dlouhou životností - použitím duralového středu se snížila hmotnost a ocelový ozubený věnec disponuje extrémně dlouhou životností.
Výroba těchto rozet byla inspirována produkty světových výrobců, kdy došlo k výrazné inovaci (v konstrukci spojení materiálů) a vylepšení rozety za účelem dosažení co nejlepších parametrů - díky designu spojení středu a věnce ve tvaru "HEXAGON" bylo zajištěno co největší plochy při záběru.
Inovativní desing spojení se svírajícím úhlem 150° vzájemně se opírajícího věnce a duralového středu umožňuje dokonalé rozložení napětí rovnoměrně do celé rozety a tak nedochází k lokálnímu namáhání nýtů či styčných ploch, což zvyšuje stabilitu rozety, bezpečnost a životnost.
Pro rozety MTZ PRORACE je použit vysoce jakostní materiál dosahující dlouhé životnosti. Ozubený věnec je vytvořen ve speciální odlehčené konstrukci spolu s inovativními "odbahňovacími" drážkami. Pro přenýtování a spojení je použito speciálních odolných nýtů pro maximální pevnost spojení.
Vhodné pro motocykly:
Honda CR125R
Honda CR250R
Honda CR500R
Honda CRF250R
Honda CRF250X
Honda CRF450R
Honda CRF450X
Honda CRF450RX
Honda CRF450L / 19
Honda CRF150F / 03-18
Honda CRF230 / 08-10
Honda CRF230 F / 03-19
Honda XR250 III S (Baja) / 96
Honda XR250S / 96
Honda XL250S Japan
Honda XL250 (ME06) Japan
Honda CRM250 Japan
Honda XR250 Baja Japan / 97-07
Honda XR250R / 96-04
Honda XR400R / 96-04
Honda XR650R / 00-07
Racingová skládaná rozeta MTZ PRORACE s nízkou hmotností a jedinečným designem
- duralový střed s barevným eloxovaným povrchem
- ocelový ozubený věnec s odbahňovacími drážkami
Jedná se o speciální konstrukci spojení dvou materiálů za účelem vytvoření lehké rozety s dlouhou životností - použitím duralového středu se snížila hmotnost a ocelový ozubený věnec disponuje extrémně dlouhou životností.
Výroba těchto rozet byla inspirována produkty světových výrobců, kdy došlo k výrazné inovaci (v konstrukci spojení materiálů) a vylepšení rozety za účelem dosažení co nejlepších parametrů - díky designu spojení středu a věnce ve tvaru "HEXAGON" bylo zajištěno co největší plochy při záběru.
Inovativní desing spojení se svírajícím úhlem 150° vzájemně se opírajícího věnce a duralového středu umožňuje dokonalé rozložení napětí rovnoměrně do celé rozety a tak nedochází k lokálnímu namáhání nýtů či styčných ploch, což zvyšuje stabilitu rozety, bezpečnost a životnost.
Pro rozety MTZ PRORACE je použit vysoce jakostní materiál dosahující dlouhé životnosti. Ozubený věnec je vytvořen ve speciální odlehčené konstrukci spolu s inovativními "odbahňovacími" drážkami. Pro přenýtování a spojení je použito speciálních odolných nýtů pro maximální pevnost spojení.
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KDX175 / 79-82
Kawasaki KDX200 / 83-06
Kawasaki KDX220R / 97-05
Kawasaki KDX250 / 89-94
Kawasaki KLX250R / 91-99
Kawasaki KLX250 D-Tracker
Kawasaki KLX250 / 94-16
Kawasaki KLX250 / 09-19
Kawasaki KLX250S / 06-19
Kawasaki KLX250SF / 09-10
Kawasaki KLX300 / 97-07
Kawasaki KLX450R / 08-19
Kawasaki KLX650 R / 93-96
Kawasaki KX125 / 80-08
Kawasaki KX250 / 82-05
Kawasaki KX500 / 83-04
Kawasaki KXF250 / 04-20
Kawasaki KXF450 / 06-20
Suzuki RM-Z250 / 04-06
Racingová skládaná rozeta MTZ PRORACE s nízkou hmotností a jedinečným designem
- duralový střed s barevným eloxovaným povrchem
- ocelový ozubený věnec s odbahňovacími drážkami
Jedná se o speciální konstrukci spojení dvou materiálů za účelem vytvoření lehké rozety s dlouhou životností - použitím duralového středu se snížila hmotnost a ocelový ozubený věnec disponuje extrémně dlouhou životností.
Výroba těchto rozet byla inspirována produkty světových výrobců, kdy došlo k výrazné inovaci (v konstrukci spojení materiálů) a vylepšení rozety za účelem dosažení co nejlepších parametrů - díky designu spojení středu a věnce ve tvaru "HEXAGON" bylo zajištěno co největší plochy při záběru.
Inovativní desing spojení se svírajícím úhlem 150° vzájemně se opírajícího věnce a duralového středu umožňuje dokonalé rozložení napětí rovnoměrně do celé rozety a tak nedochází k lokálnímu namáhání nýtů či styčných ploch, což zvyšuje stabilitu rozety, bezpečnost a životnost.
Pro rozety MTZ PRORACE je použit vysoce jakostní materiál dosahující dlouhé životnosti. Ozubený věnec je vytvořen ve speciální odlehčené konstrukci spolu s inovativními "odbahňovacími" drážkami. Pro přenýtování a spojení je použito speciálních odolných nýtů pro maximální pevnost spojení.
Vhodné pro:
Kawasaki KLX400 A1 (KLX400 SR) / 03
Suzuki DR250 L,M,N,P Off Road / 90-93
Suzuki DR350 SE / 96-99
Suzuki DR350 SE (USA) / 96-99
Suzuki DR350 (Off Road Version) / 90-99
Suzuki DR-Z250 K / 01-07
Suzuki DR-Z400 SM / 05-19
Suzuki DR-Z400 SM (USA) / 20
Suzuki DR-Z400 E / 00-07
Suzuki DR-Z400 S / 00-19
Suzuki DR-Z400 S (USA) / 20
Suzuki RS175 T,X,Z (USA) / 80-82
Suzuki RM100 N,T,X,Z / 79-82
Suzuki RM125 / 80-12
Suzuki RM125 K5 (USA) / 05
Suzuki RM125 H (USA) / 87
Suzuki RM250 / 82-12
Suzuki RM250 K1,K2,K3 (USA) / 01-03
Suzuki RMX250 K,L,M,N,P,R,S,T,V,W,X,Y,K1 / 89-01
Suzuki RM-Z250 K7,K8,K9 / 07-09
Suzuki RM-Z250 L / 10-20
Suzuki RM-Z250 K7 (USA) / 07
Suzuki RM-Z450 K5,K6,K7 / 05-20
Suzuki RMX450Z L / 10-19
Suzuki TSR125(TS125R-L/R) / 90-94
Suzuki TSR200 (TS200 RM,RP) / 90-92
Racingová skládaná rozeta MTZ PRORACE s nízkou hmotností a jedinečným designem
- duralový střed s barevným eloxovaným povrchem
- ocelový ozubený věnec s odbahňovacími drážkami
Jedná se o speciální konstrukci spojení dvou materiálů za účelem vytvoření lehké rozety s dlouhou životností - použitím duralového středu se snížila hmotnost a ocelový ozubený věnec disponuje extrémně dlouhou životností.
Výroba těchto rozet byla inspirována produkty světových výrobců, kdy došlo k výrazné inovaci (v konstrukci spojení materiálů) a vylepšení rozety za účelem dosažení co nejlepších parametrů - díky designu spojení středu a věnce ve tvaru "HEXAGON" bylo zajištěno co největší plochy při záběru.
Inovativní desing spojení se svírajícím úhlem 150° vzájemně se opírajícího věnce a duralového středu umožňuje dokonalé rozložení napětí rovnoměrně do celé rozety a tak nedochází k lokálnímu namáhání nýtů či styčných ploch, což zvyšuje stabilitu rozety, bezpečnost a životnost.
Pro rozety MTZ PRORACE je použit vysoce jakostní materiál dosahující dlouhé životnosti. Ozubený věnec je vytvořen ve speciální odlehčené konstrukci spolu s inovativními "odbahňovacími" drážkami. Pro přenýtování a spojení je použito speciálních odolných nýtů pro maximální pevnost spojení.
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KDX175 / 79-82
Kawasaki KDX200 / 83-06
Kawasaki KDX220R / 97-05
Kawasaki KDX250 / 89-94
Kawasaki KLX250R / 91-99
Kawasaki KLX250 D-Tracker
Kawasaki KLX250 / 94-16
Kawasaki KLX250 / 09-19
Kawasaki KLX250S / 06-19
Kawasaki KLX250SF / 09-10
Kawasaki KLX300 / 97-07
Kawasaki KLX450R / 08-19
Kawasaki KLX650 R / 93-96
Kawasaki KX125 / 80-08
Kawasaki KX250 / 82-05
Kawasaki KX500 / 83-04
Kawasaki KXF250 / 04-20
Kawasaki KXF450 / 06-20
Suzuki RM-Z250 / 04-06
Motocyklový řetěz 420 japonské výroby PROX
Prémiové závodní hnací řetězy, které vyrábí renomovaný výrobce v Japonsku (D.I.D).
Motokrosové řetězy PROX jsou sestaveny z různých komponentů, které mají svou specifickou a zásadní funkci, aby se z řetězu stal vysoce kvalitní produkt určený pro závodní použití nejvyšší světové úrovně.
Čepy se vyznačují exkluzivní úpravou čepů, která poskytuje extrémně tvrdý vnější povlak a zanechává měkčí vnitřek pro zvýšení pevnosti při současném snížení celkového opotřebení řetězu. Čepy jsou lisovány a nýtovány se čtyřnásobným vsazením pro ultra silné spojení.
Vnitřní destičky jsou navrženy ve specifickém tvaru, který umožňuje použití méně materiálu. v kombinaci s jedinečnými odlehčovacími otvory je celkově o 3% lehčí řetěz bez snížení pevnosti v tahu.
Není vhodný pro silniční použití.
Typové označení: 428 (1/2x5/16)
Kvalitativní řada: závodní řada netěsněného řetězu
Provedení: netěsněný řetěz (bez kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
RK 428 MXZ (pevnost 26,8 kN)
D.I.D 428 NZ (pevnost 25,5 kN)
Všechny řetězy PROX jsou předepjaty a předepnuty, aby se snížilo počáteční napnutí řetězu a okamžitý výkon, a standardně jsou dodávány s klipovým článkem.
Rozpínák/snýtovač je vhodný pro všechny značky motocyklových řetězů v rozměru 520, 525, 530, 532
- není doporučeno použití pro typy řetězů značky ČZ, které nemají měkčené konce čepů pro roznýtování!
- přípravek profesionální kvality určený pro roznýtování (při zkracování nebo rozpojení řetězu) a také pro snýtování (při prodlužování nebo spojování) motocyklových řetězů
- při roznýtování nijak nepoškodí ostatní články řetězu, a při snýtování vytvoří kvalitní spoj pro bezproblémovou a dokonalou funkci řetězu a dlouhou životnost
- nýtovačka se používá ke zkrácení řetězu, nalisování bočního článku řetězu a ke snýtování řetězu roznýtováním hlavičky čepu
- promyšlená konstrukce a jednoduchá manipulace eliminují riziko "přenýtování" hlavičky čepu
- dodáváno v plastové krabičce pro uložení v garáži/dílně
- vhodné pro práci se řetězy na silničních motocyklech, cestovních endurech, offroadových motocyklech (motokros, enduro), čtyřkolkách, pracovních čtyřkolkách a UTV
Hlavní čep je možno objednat jako náhradní díl (obj.kód 84-00006A)
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku