Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 7mm
- vnější průměr "B" = 19mm
- šířka "C" = 6mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Samostatná jehlová ložiska pro přepákování a uložení kyvné vidlice.
- vnitřní průměr "A" = 16 mm
- vnější průměr "B" = 22 mm
- šířka "C" = 16 mm
- typ ložiska = provedení s vnitřní klecí
Jednořadá jehlová ložiska nízkého průřezu s vysokou únosností - provedení s vnitřním kroužkem (klecí), který slouží k vedení velkého počtu jehlových válečků a zabraňuje jejich vypadávání z ložiska.
Významným znakem jehlových ložisek je jejich vysoká únosnost při malé výšce profilu. Tím splňují tato ložiska požadavek kladený na lehké konstrukce: přenášet v malém prostoru velký výkon.
Jednořadá axiální jehlová ložiska jsou vybavena tvarově stálou klecí pro spolehlivé udržení a vedení velkého počtu jehel. Velmi malé odchylky průměru těchto jehel umožňují těmto ložiskům přenášet velká axiální a rázová zatížení. Konce jehel jsou opracované pro úpravu styku mezi oběžnými drahami a jehlami, což zabraňuje špičkám napětí na koncích jehel a prodlužuje se provozní životnost ložisek.
Axiální jehlová ložiska poskytují vysoký stupeň tuhosti a únosnosti v minimálním axiálním prostoru.
Sada oranžových odrazek
- oranžové odrazky obdélníkový tvar
- univerzální odrazka na motocykly a skútry s homologací pro silniční provoz
- připevnění pomocí dvou šroubů
- homologace E4
Rozměry:
95x28 mm
rozteč šroubů = 50mm
Balení 2 ks
RMS nabízí široký sortiment náhradních dílů oprav. sady vodního čerpadla, řemenice variátoru, válce a pístní sady motoru, klikové hřídele, relé dobíjení, spojkové komponenty, blinkry, zrcátka a další...
Společnost RMS Performance Parts byla založena v roce 1945, jejím zakladatelem byl Mandelli Ricardo, jehož původním záměrem byla výroba náhradních dílů na kola, tento záměr se rychle rozšířil o díly na mopedy a skútry.
Dnes je firma RMS největší druhovýrobcem náhradních dílů na skútry a jejich sortiment pokrývá běžné náhradní díly na většinu skútrů a působí nejen v Itálii, ale téměř po celé Evropě.
Zákazníci oceňují především vysokou kvalitu dílů za přijatelné ceny náhradních dílů pro všechny běžné značky a modely motocyklů a skútrů.
Relé blinkrů / přerušovač blinkrů vhodný pro motocykly
- vhodné rovněž pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
Kompaktní rélé/přerušovač vyrobené z kvalitních komponentů od renomovaného výrobce pro dosažení maximální bezporuchovosti a dlouhé životnosti.
- 12V
- 2 pólové (2 kontakty)
- s gumovým držákem/příchytkou
- výrobce neudává maximalní zatížení
Toto relé naharzuje originální díl OEM:
Yamaha 5XW-H3350-00
Yamaha 5XW-H3350-01
RMS 246120060
Spojovací článek řetězu rozebíratelný (spojovací článek = SPOJKA) pro japonské řetězy RK CHAIN
- rozebíratelné spojení řetězu pomocí spojovacího článku s pojistkou/závlačkou (rozebíratelný článek řetězu = spojka)
- rozebíratelný spoj může být slabinou slabinou spojení řetězu, neboť při nesprávné instalaci se může uvolnit z uložení
- tento typ spojení řetězu je doporučen pro motocykly s nižším výkonem (nepsané pravidlo = maximální výkon 50koní nebo maximální kroutící moment 50Nm)
- vhodné pro typy řetězů 415, 420, 428, 520
Spojovací článek pro řetěz: RK 520 MXU (5/8"x1/4")
Provedení: těsněný řetěz (uw kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Provádějte periodickou kontrolu stavu spojení řetězu!
Kdy se může „neplánovaně” spojka rozpojit?
- při špatném nebo nedostatečném nasazení zajišťující sponky/závlačky
- sponka/závlačka není pečlivě usazena v drážce nebo není ve správné pozici
- sponka/závlačka je nasazena obráceně
- při ubroušením sponky/ závlačky následkem provozu
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní týmy v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Žárovka pro motocykly a automobily v kvalitním provedení s dlouhou životností a spolehlivostí
- konstrukce odolná proti vibracím s kvalitním sklem pro vysokou svítivost
- žárovky v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každá je plně funkční
- žárovky jsou vhodné pro použití v motocyklech, skútrech, čtyřkolkách i automobilech
Upozornění: vhodnost použití žárovky pro daný model a rok výroby motocyklu dle fotografie a nákresu
Parametry:
- kategorie:
- napětí: 6V
- výkon: 25/25W
- patice: P15d
- typ: standardní, 2 vláknová, čirá
- použití: hlavní světlomet
Doporučení: pravidelně kontrolujte stav osvětlení a funkci žárovek! Funkce světel i blinkrů je důležitá pro bezpečnost všech účastníků silničního provozu.
Gumový držák přední masky pro upevnění přední masky se světlem nebo světlometu nebo chráničů rukou.
- univerzální provedení pro uchycení světlometu, apod.
- antivibrační gumové pásky eliminují nežádocí vibrace
- jednoduchá a rychlá montáž i demontáž bez nutnosti použití nářadí
- vhodné pro offroadové motocykly (enduro)
Délka pásku: 192 mm
Šířka pásku: 24 mm
Balení: 1 ks
Olejové filtry PROX jsou vyráběny značkou Hiflo Filtro a nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem.
Jedná se vysocekvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysocekvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnostná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Tento filtr oleje nahrazuje originální díl (OEM code):
TM Racing F66510
Yamaha 1S7-E3440-00
Yamaha 1S7-E3440-10
Yamaha 38B-E3440-00
Yamaha 38B-E3440-01
Yamaha 5YP-E3440-00
Vhodné pro motocykly:
Betamotor 125RR Enduro / 10-21
Betamotor 125RR Motard / 10-21
Fantic 125 Caballero / 08-15
Fantic 200 Caballero / 11-15
Fantic 250 Caballero / 08-15
Gas-Gas ECF250 / 10-11
HM CREF125X / 08-15
HM CRM125FX Derapage / 08-15
HM CRM125FX Competition / 08-15
HM 125 Scrambler City / 11-15
HM 125 Trail Locusta / 11-15
HM 125 Urban City / 11-15
HM 200 Scrambler City / 11-15
HM 200 Trail Locusta / 11-15
HM 200 Urban City / 11-15
MBK 125 Citycruiser / 07-11
MBK 125 Cityliner / 07-15
MBK 125 Skycruiser / 06-15
Rieju 125 Marathon
Rieju 125 Pro Enduro
Rieju 125 Pro Motard
Rieju 125 RS3 / 09-11
Rieju 250 Marathon / 09-11
Rieju 450 Marathon / 09-11
TM Racing MXF250 / 08-24
TM Racing MXF300 / 17-24
TM Racing MXF450 / 11-24
TM Racing MXF530 / 07-24
TM Racing ENF250 / 08-24
TM Racing ENF300 / 17-24
TM Racing ENF450 / 11-24
TM Racing ENF530 / 07-24
Yamaha YFZ450 / 04-06
Yamaha 115 Crypton S / 18-19
Yamaha WR125R / 09-16
Yamaha WR125X / 09-16
Yamaha YZF-R125 / 08-14
Yamaha XG250 Tricker / 05-08
Yamaha XT250X / 08-12
Yamaha YZF250 / 03-08
Yamaha WRF250 / 03-08
Yamaha WRF450 / 03-08
Yamaha YZF450 / 03-08
Yamaha VP125 X-City / 07-15
Yamaha YP125R X-Max / 06-14
Yamaha YP125RA X-Max ABS / 11-17
Yamaha YP125R X-Max Business ABS / 11
Yamaha T135 Cypton X / 07-18
Yamaha X-Max 300 / 17-22
Yamaha CZD300 X-Max / 17-22
Yamaha MWD300 Tricity / 20-23
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 17mm
- vnější průměr "B" = 35mm
- výška "H" = 8mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Podložka pod ventil od japonského výrobce Tourmax
- samostatné podložky pro vymezení ventilové vůle
- přesným tepelným zušlechtěním bylo dosaženo nejlepší kombinace tvrdosti a pružnosti materiálu pro maximální životnost a nižší opotřebení podložek i ventilů
- precizní broušení s vysokou přesností zaručuje dokonalou toleranci pro přesné vymezení vůle ventilu
- vyrobeny z vysoce kvalitní oceli
- každá podložka ventilu je označena mírou
- průměr podložky ventilu: 25,00mm
- výška podložky: 2,85mm
- balení: 1ks
- určeno pro motocykly Honda, Yamaha, Triumph a další...
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Vhodné pro motocykly:
Honda CB750C Custom
Honda CB750K
Honda CB750F2 Bol d’Or
Honda CB900F Bol d’Or
Honda CB1100R
Honda CBX1000
Honda CBX1000 Pro Link
Triumph America 865
Triumph Bonneville 800
Triumph Bonneville 865
Triumph Daytona 750
Triumph Daytona 900
Triumph Daytona 955
Triumph Daytona 1000
Triumph Speedmaster 800
Triumph Speedmaster 865
Triumph Scrambler 865
Triumph Speed Triple 750
Triumph Speed Triple 900
Triumph Speed Triple 955
Triumph Thruxton 900
Triumph Sprint 900
Triumph Sprint 900 Trident
Triumph Sprint 955ST
Triumph Adventurer 900
Triumph Legend 900
Triumph Masterblaster 955SS
Triumph Rocket 2300 III
a další...
Hlavní tryska karburátoru Mikuni.
- rozměr trysky = 100
- průměr závitu = M6
- délka trysky = 10,5mm
- průměr hlavičky = 8mm
- pro karburátor = Mikuni VM11/22 Series
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Plastové komponenty světoznámé italské značky UFO Plast vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1977
- díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty UFO dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí
- použitý prvotřídní materiál rovněž disponuje dlouhou stálostí barvy a dokonalým adhezním povrchem pro nalepení polepů
- plastové komponenty UFO nabízí vysokou odolnost pro offroadové použití v terénu i pří náročných závodních podmínkách
- plasty na motorku od značky UFO umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení podle modelu)
- vysoká kvalita zpracování 100% Made in Italy
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle originálního tvaru (OEM) a jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl - mají předvrtané otvory pro jednoduchou a rychlou montáž.
Upozornění: vhodné jako náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
Výrobky značky UFO se za posledních 40 let staly velmi úspěšným a žádaným zbožím díky třem velmi důležitým faktorům - moderní design, výběr kvalitních materiálů a pečlivá kvalita zpracování.
Značka UFO je výrobce vysoce kvalitních plastů a komponentů, který dodává plasty i do prvovýroby evropských značek motocyklů. Zároveň jsou plasty UFO používány týmy z MXGP a ostatních závodů nejvyšší světové úrovně.
Sortiment zahrnuje plastové díly pro nejposlednější modely offroadových motocyklů všech značek (Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, Husqvarna, Gas-Gas, Rieju, Beta). A také plasty Vintage Plastics pro veterány (Maico, Villa, Ancillotti, Gilera, Fantic, Husqvarna, Cagiva a další).
Plastové komponenty světoznámé italské značky UFO Plast vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1977
- díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty UFO dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí
- použitý prvotřídní materiál rovněž disponuje dlouhou stálostí barvy a dokonalým adhezním povrchem pro nalepení polepů
- plastové komponenty UFO nabízí vysokou odolnost pro offroadové použití v terénu i pří náročných závodních podmínkách
- plasty na motorku od značky UFO umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení podle modelu)
- vysoká kvalita zpracování 100% Made in Italy
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle originálního tvaru (OEM) a jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl - mají předvrtané otvory pro jednoduchou a rychlou montáž.
Upozornění: vhodné jako náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
Výrobky značky UFO se za posledních 40 let staly velmi úspěšným a žádaným zbožím díky třem velmi důležitým faktorům - moderní design, výběr kvalitních materiálů a pečlivá kvalita zpracování.
Značka UFO je výrobce vysoce kvalitních plastů a komponentů, který dodává plasty i do prvovýroby evropských značek motocyklů. Zároveň jsou plasty UFO používány týmy z MXGP a ostatních závodů nejvyšší světové úrovně.
Sortiment zahrnuje plastové díly pro nejposlednější modely offroadových motocyklů všech značek (Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, Husqvarna, Gas-Gas, Rieju, Beta). A také plasty Vintage Plastics pro veterány (Maico, Villa, Ancillotti, Gilera, Fantic, Husqvarna, Cagiva a další).
Plastové komponenty světoznámé italské značky UFO Plast vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1977
- díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty UFO dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí
- použitý prvotřídní materiál rovněž disponuje dlouhou stálostí barvy a dokonalým adhezním povrchem pro nalepení polepů
- plastové komponenty UFO nabízí vysokou odolnost pro offroadové použití v terénu i pří náročných závodních podmínkách
- plasty na motorku od značky UFO umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení podle modelu)
- vysoká kvalita zpracování 100% Made in Italy
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle originálního tvaru (OEM) a jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl - mají předvrtané otvory pro jednoduchou a rychlou montáž.
Upozornění: vhodné jako náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
Výrobky značky UFO se za posledních 40 let staly velmi úspěšným a žádaným zbožím díky třem velmi důležitým faktorům - moderní design, výběr kvalitních materiálů a pečlivá kvalita zpracování.
Značka UFO je výrobce vysoce kvalitních plastů a komponentů, který dodává plasty i do prvovýroby evropských značek motocyklů. Zároveň jsou plasty UFO používány týmy z MXGP a ostatních závodů nejvyšší světové úrovně.
Sortiment zahrnuje plastové díly pro nejposlednější modely offroadových motocyklů všech značek (Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, Husqvarna, Gas-Gas, Rieju, Beta). A také plasty Vintage Plastics pro veterány (Maico, Villa, Ancillotti, Gilera, Fantic, Husqvarna, Cagiva a další).
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KDX50 A1-A3,A6F & USA / 03-06
Suzuki RV50 France / 72-83
Suzuki AP50 / 75-78
Suzuki RM50 C/N/T USA / 78-80
Suzuki PV50 Norway / 92
Suzuki OR50 E-N,T / 79-80
Suzuki LT50 J,K,X,Y / 97-00
Suzuki LT50 E,F,G,H & USA / 84-87
Suzuki LT50 A K1 / 01
Suzuki JR50 RD USA / 83
Suzuki JR50 C/N/T/X/Z USA / 78-82
Suzuki JR50 / 83-06
Suzuki GT50 KB,KN,KX / 77-80
Suzuki GT50 France / 78
Suzuki GSXR50 USA / 87
Suzuki GSX50R / 88
Suzuki FR50 / 75-86
Suzuki DR50 / 91-94
Suzuki AC50 Norway / 99
Suzuki ALT50 D,E & USA / 83-84
Suzuki RV50 K,LM,A / 72-83
Suzuki ZR50 X1 Norway / 80-98
Suzuki ZR50 SL Norway / 83
Suzuki ZR50 SK-E,F,X,H / 84-88
Suzuki ZR50 SK Norway / 82
Suzuki ZR50 K/N Germany / 79-81
Suzuki ZR50 K-N,X / 80-84
Suzuki TS50 KN / 79
Suzuki TS50 KC,KM / 79
Suzuki TS50 ERN,T,X,Z,K / 80-84
Suzuki TS50 ERK,N,T,X Germany / 79-81
Suzuki TS50 ER Norway / 80-83
Suzuki RV50 C / 72-83
Suzuki RM60 N USA / 79
Suzuki M60 T/X/Z/D USA / 80-83
Suzuki R70 / 75-87
Suzuki M75 L/M/N USA / 74-76
Suzuki S75 M/A/B USA / 75-77
Suzuki R80 B / 70-80
Suzuki R80 N,Z,D / 70-80
Yamaha DT50 MX-S / 88-95
Yamaha RD50 MX Auto France / 74-84
Yamaha RD50 MX / 81-87
Yamaha RD50 MX / 79-80
Yamaha RD50 M Spoke Wheel / 78
Yamaha RD50 M Alloy Wheel / 79-80
Yamaha RD50 / 77-78
Yamaha DTR50 (DT50R) Germany / 89-94
Yamaha DTR50 (DT50R) Norway / 89
Yamaha DT50 MX-S Germany / 86-94
Yamaha RX50 K/L Special USA / 83-84
Yamaha DT50 MX-II Norway / 88
Yamaha DT50 MX-I, II Norway / 83-87
Yamaha DT50 MX Auto France / 86
Yamaha DT50 MX Auto France / 86-88
Yamaha DT50 MX / 81-87
Yamaha DT50 M End. Norway / 78-82
Yamaha DT50 M / 78-80
Yamaha DT50 M Germany / 78-80
Yamaha RX50 K/L Midnight Special USA / 83-84
Yamaha TY50 M / 78-81
Yamaha TY50 M Germany / 78-81
Yamaha YSR50 2AL Japan / 86-92
Yamaha YSR50 T/U/W/B/D USA / 87-92
Yamaha V70 / 76
Yamaha YZ80 A/B/C/D USA / 74-77
Yamaha TY80 / 74-75
Yamaha RD80 MX Europe / 81-82
Yamaha RD80 MX / 82-85
Yamaha RD80 Norway / 82-86
Yamaha MX80 G/H/J USA / 80-82
Yamaha GT80 D,E,F,G,MX-G,H,J / 77-82
Yamaha GT80 A/B/C/D/E/F/G USA / 73-80
Yamaha DT80 MX / 83
Yamaha DT80 M / 82
Yamaha DT80 D/E/F/G/H/J/K USA / 77-83
Yamaha YB100 / 76-78
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KDX50 A1-A3,A6F & USA / 03-06
Suzuki RV50 France / 72-83
Suzuki AP50 / 75-78
Suzuki RM50 C/N/T USA / 78-80
Suzuki PV50 Norway / 92
Suzuki OR50 E-N,T / 79-80
Suzuki LT50 J,K,X,Y / 97-00
Suzuki LT50 E,F,G,H & USA / 84-87
Suzuki LT50 A K1 / 01
Suzuki JR50 RD USA / 83
Suzuki JR50 C/N/T/X/Z USA / 78-82
Suzuki JR50 / 83-06
Suzuki GT50 KB,KN,KX / 77-80
Suzuki GT50 France / 78
Suzuki GSXR50 USA / 87
Suzuki GSX50R / 88
Suzuki FR50 / 75-86
Suzuki DR50 / 91-94
Suzuki AC50 Norway / 99
Suzuki ALT50 D,E & USA / 83-84
Suzuki RV50 K,LM,A / 72-83
Suzuki ZR50 X1 Norway / 80-98
Suzuki ZR50 SL Norway / 83
Suzuki ZR50 SK-E,F,X,H / 84-88
Suzuki ZR50 SK Norway / 82
Suzuki ZR50 K/N Germany / 79-81
Suzuki ZR50 K-N,X / 80-84
Suzuki TS50 KN / 79
Suzuki TS50 KC,KM / 79
Suzuki TS50 ERN,T,X,Z,K / 80-84
Suzuki TS50 ERK,N,T,X Germany / 79-81
Suzuki TS50 ER Norway / 80-83
Suzuki RV50 C / 72-83
Suzuki RM60 N USA / 79
Suzuki M60 T/X/Z/D USA / 80-83
Suzuki R70 / 75-87
Suzuki M75 L/M/N USA / 74-76
Suzuki S75 M/A/B USA / 75-77
Suzuki R80 B / 70-80
Suzuki R80 N,Z,D / 70-80
Yamaha DT50 MX-S / 88-95
Yamaha RD50 MX Auto France / 74-84
Yamaha RD50 MX / 81-87
Yamaha RD50 MX / 79-80
Yamaha RD50 M Spoke Wheel / 78
Yamaha RD50 M Alloy Wheel / 79-80
Yamaha RD50 / 77-78
Yamaha DTR50 (DT50R) Germany / 89-94
Yamaha DTR50 (DT50R) Norway / 89
Yamaha DT50 MX-S Germany / 86-94
Yamaha RX50 K/L Special USA / 83-84
Yamaha DT50 MX-II Norway / 88
Yamaha DT50 MX-I, II Norway / 83-87
Yamaha DT50 MX Auto France / 86
Yamaha DT50 MX Auto France / 86-88
Yamaha DT50 MX / 81-87
Yamaha DT50 M End. Norway / 78-82
Yamaha DT50 M / 78-80
Yamaha DT50 M Germany / 78-80
Yamaha RX50 K/L Midnight Special USA / 83-84
Yamaha TY50 M / 78-81
Yamaha TY50 M Germany / 78-81
Yamaha YSR50 2AL Japan / 86-92
Yamaha YSR50 T/U/W/B/D USA / 87-92
Yamaha V70 / 76
Yamaha YZ80 A/B/C/D USA / 74-77
Yamaha TY80 / 74-75
Yamaha RD80 MX Europe / 81-82
Yamaha RD80 MX / 82-85
Yamaha RD80 Norway / 82-86
Yamaha MX80 G/H/J USA / 80-82
Yamaha GT80 D,E,F,G,MX-G,H,J / 77-82
Yamaha GT80 A/B/C/D/E/F/G USA / 73-80
Yamaha DT80 MX / 83
Yamaha DT80 M / 82
Yamaha DT80 D/E/F/G/H/J/K USA / 77-83
Yamaha YB100 / 76-78
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku