Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Honda C50 / 70-80
Honda C50Z2,ZZ,L / 80-82
Honda C50E,LAG / 88
Honda CY50 (Německo) / 77-84
Honda MB5 (USA) /82
Honda MBX50SDF (Německo) / 85
Honda MBX50SDH (Německo) / 87
Honda MT50S / 80-81
Honda NSR50S-K (Německo) / 89-
Honda SS50Z / 78-80
Honda Z50 (Australie) / 82-94
Honda MBX80 (Francie) / 83
Honda ATC70 / 76-81
Honda CR50 / 83-85
Honda CR60R (USA) / 83-84
Honda CR60 / 85-86
Honda CR80R Elsinore / 80-81
Honda CR80R / 82-85
Honda CRF110F / 13-21
Honda CF50 Chaly / 79-96
Honda MTX50 (Německo) / 82-84
Honda NS50F (USA) / 90
Honda NSR50 (Japonsko)
Honda ST50 / 78
Honda XL50 / 77-85
Honda ZB50B Monkey (Německo) / 92-
Honda C70 / 75-80
Honda C70 Z2,ZZ,C / 80-82
Honda C70E Cub / 83-86
Honda C70 Passport (USA) / 80-81
Honda CF70 Chaly / 82-85
Honda ST70 K,G / 78
Honda 110 Wave (Greece/SE Asia) / 12-14
Honda 125 Innova (Greece/SE Asia) / 03-14
Honda CL70 (USA) / 77-82
Honda CT70 (USA) / 69-82, 91-94
Honda XR70R / 97-99
Honda C50 L / 82-87
Honda NSR50 S-K / 89-
Honda ST50G Dax (Německo) / 74-80
Honda ZB50 (Francie)
Honda ST70 G2 Dax (Německo) / 77-80
Honda ST70 (Francie) / 82-83
Honda ST70 Dax (Francie) / 82-98
Honda MBX75 / 84
Honda MTX75 / 87
Honda NSR75 / 90
Honda XL75 / 77-80
Honda CY80 (Francie)
Honda CY80Z (Německo) / 81
Honda MB80 SA / 80
Honda MB80 (Německo)
Honda MB80SA (Německo) / 80-83
Honda MBX80 F / 83-86
Honda MCX80SD (Německo) / 82-87
Honda MT80SA / 80
Honda MT80 (Francie)
Honda MTX80 (Francie)
Honda MTX80 R / 83-86
Honda MTX80 C (Německo) / 82
Honda MTX80 RSD (Německo) / 83
Honda XL80S (USA) / 80-85
Honda C90 Cub / 84-02
Daytona 50 Sprinter (Greece/SE Asia)
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KDX50 A1-A3,A6F & USA / 03-06
Suzuki RV50 France / 72-83
Suzuki AP50 / 75-78
Suzuki RM50 C/N/T USA / 78-80
Suzuki PV50 Norway / 92
Suzuki OR50 E-N,T / 79-80
Suzuki LT50 J,K,X,Y / 97-00
Suzuki LT50 E,F,G,H & USA / 84-87
Suzuki LT50 A K1 / 01
Suzuki JR50 RD USA / 83
Suzuki JR50 C/N/T/X/Z USA / 78-82
Suzuki JR50 / 83-06
Suzuki GT50 KB,KN,KX / 77-80
Suzuki GT50 France / 78
Suzuki GSXR50 USA / 87
Suzuki GSX50R / 88
Suzuki FR50 / 75-86
Suzuki DR50 / 91-94
Suzuki AC50 Norway / 99
Suzuki ALT50 D,E & USA / 83-84
Suzuki RV50 K,LM,A / 72-83
Suzuki ZR50 X1 Norway / 80-98
Suzuki ZR50 SL Norway / 83
Suzuki ZR50 SK-E,F,X,H / 84-88
Suzuki ZR50 SK Norway / 82
Suzuki ZR50 K/N Germany / 79-81
Suzuki ZR50 K-N,X / 80-84
Suzuki TS50 KN / 79
Suzuki TS50 KC,KM / 79
Suzuki TS50 ERN,T,X,Z,K / 80-84
Suzuki TS50 ERK,N,T,X Germany / 79-81
Suzuki TS50 ER Norway / 80-83
Suzuki RV50 C / 72-83
Suzuki RM60 N USA / 79
Suzuki M60 T/X/Z/D USA / 80-83
Suzuki R70 / 75-87
Suzuki M75 L/M/N USA / 74-76
Suzuki S75 M/A/B USA / 75-77
Suzuki R80 B / 70-80
Suzuki R80 N,Z,D / 70-80
Yamaha DT50 MX-S / 88-95
Yamaha RD50 MX Auto France / 74-84
Yamaha RD50 MX / 81-87
Yamaha RD50 MX / 79-80
Yamaha RD50 M Spoke Wheel / 78
Yamaha RD50 M Alloy Wheel / 79-80
Yamaha RD50 / 77-78
Yamaha DTR50 (DT50R) Germany / 89-94
Yamaha DTR50 (DT50R) Norway / 89
Yamaha DT50 MX-S Germany / 86-94
Yamaha RX50 K/L Special USA / 83-84
Yamaha DT50 MX-II Norway / 88
Yamaha DT50 MX-I, II Norway / 83-87
Yamaha DT50 MX Auto France / 86
Yamaha DT50 MX Auto France / 86-88
Yamaha DT50 MX / 81-87
Yamaha DT50 M End. Norway / 78-82
Yamaha DT50 M / 78-80
Yamaha DT50 M Germany / 78-80
Yamaha RX50 K/L Midnight Special USA / 83-84
Yamaha TY50 M / 78-81
Yamaha TY50 M Germany / 78-81
Yamaha YSR50 2AL Japan / 86-92
Yamaha YSR50 T/U/W/B/D USA / 87-92
Yamaha V70 / 76
Yamaha YZ80 A/B/C/D USA / 74-77
Yamaha TY80 / 74-75
Yamaha RD80 MX Europe / 81-82
Yamaha RD80 MX / 82-85
Yamaha RD80 Norway / 82-86
Yamaha MX80 G/H/J USA / 80-82
Yamaha GT80 D,E,F,G,MX-G,H,J / 77-82
Yamaha GT80 A/B/C/D/E/F/G USA / 73-80
Yamaha DT80 MX / 83
Yamaha DT80 M / 82
Yamaha DT80 D/E/F/G/H/J/K USA / 77-83
Yamaha YB100 / 76-78
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KDX50 A1-A3,A6F & USA / 03-06
Suzuki RV50 France / 72-83
Suzuki AP50 / 75-78
Suzuki RM50 C/N/T USA / 78-80
Suzuki PV50 Norway / 92
Suzuki OR50 E-N,T / 79-80
Suzuki LT50 J,K,X,Y / 97-00
Suzuki LT50 E,F,G,H & USA / 84-87
Suzuki LT50 A K1 / 01
Suzuki JR50 RD USA / 83
Suzuki JR50 C/N/T/X/Z USA / 78-82
Suzuki JR50 / 83-06
Suzuki GT50 KB,KN,KX / 77-80
Suzuki GT50 France / 78
Suzuki GSXR50 USA / 87
Suzuki GSX50R / 88
Suzuki FR50 / 75-86
Suzuki DR50 / 91-94
Suzuki AC50 Norway / 99
Suzuki ALT50 D,E & USA / 83-84
Suzuki RV50 K,LM,A / 72-83
Suzuki ZR50 X1 Norway / 80-98
Suzuki ZR50 SL Norway / 83
Suzuki ZR50 SK-E,F,X,H / 84-88
Suzuki ZR50 SK Norway / 82
Suzuki ZR50 K/N Germany / 79-81
Suzuki ZR50 K-N,X / 80-84
Suzuki TS50 KN / 79
Suzuki TS50 KC,KM / 79
Suzuki TS50 ERN,T,X,Z,K / 80-84
Suzuki TS50 ERK,N,T,X Germany / 79-81
Suzuki TS50 ER Norway / 80-83
Suzuki RV50 C / 72-83
Suzuki RM60 N USA / 79
Suzuki M60 T/X/Z/D USA / 80-83
Suzuki R70 / 75-87
Suzuki M75 L/M/N USA / 74-76
Suzuki S75 M/A/B USA / 75-77
Suzuki R80 B / 70-80
Suzuki R80 N,Z,D / 70-80
Yamaha DT50 MX-S / 88-95
Yamaha RD50 MX Auto France / 74-84
Yamaha RD50 MX / 81-87
Yamaha RD50 MX / 79-80
Yamaha RD50 M Spoke Wheel / 78
Yamaha RD50 M Alloy Wheel / 79-80
Yamaha RD50 / 77-78
Yamaha DTR50 (DT50R) Germany / 89-94
Yamaha DTR50 (DT50R) Norway / 89
Yamaha DT50 MX-S Germany / 86-94
Yamaha RX50 K/L Special USA / 83-84
Yamaha DT50 MX-II Norway / 88
Yamaha DT50 MX-I, II Norway / 83-87
Yamaha DT50 MX Auto France / 86
Yamaha DT50 MX Auto France / 86-88
Yamaha DT50 MX / 81-87
Yamaha DT50 M End. Norway / 78-82
Yamaha DT50 M / 78-80
Yamaha DT50 M Germany / 78-80
Yamaha RX50 K/L Midnight Special USA / 83-84
Yamaha TY50 M / 78-81
Yamaha TY50 M Germany / 78-81
Yamaha YSR50 2AL Japan / 86-92
Yamaha YSR50 T/U/W/B/D USA / 87-92
Yamaha V70 / 76
Yamaha YZ80 A/B/C/D USA / 74-77
Yamaha TY80 / 74-75
Yamaha RD80 MX Europe / 81-82
Yamaha RD80 MX / 82-85
Yamaha RD80 Norway / 82-86
Yamaha MX80 G/H/J USA / 80-82
Yamaha GT80 D,E,F,G,MX-G,H,J / 77-82
Yamaha GT80 A/B/C/D/E/F/G USA / 73-80
Yamaha DT80 MX / 83
Yamaha DT80 M / 82
Yamaha DT80 D/E/F/G/H/J/K USA / 77-83
Yamaha YB100 / 76-78
Univerzální rolna řetězu pro motocykly a čtyřkolky
- vyrobená ze speciálního materiálu se zvýšenou odolností proti opotřebení
- vybavená kvalitními zakrytými ložisky (6900Z) s těsněním proti vodě a nečistotám
- jedná se o plnohodnotnou náhradu za originální díl (OEM)
Rozměry:
- vnitřní průměr (otvor v ložisku): 10mm
- vnitřní průměr rolny: 22mm
- vnější průměr rolny: 35mm
- šířka rolny: 34,5mm
Hlavní tryska karburátoru Keihin.
- rozměr trysky = 108
- průměr závitu = M5
- délka trysky = 8mm
- průměr hlavičky = 6mm
- pro karburátor = Keihin 99101-393 Series
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Hlavní tryska karburátoru Keihin.
- rozměr trysky = 112
- průměr závitu = M5
- délka trysky = 8mm
- průměr hlavičky = 6mm
- pro karburátor = Keihin 99101-393 Series
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Hlavní tryska karburátoru Keihin.
- rozměr trysky = 117
- průměr závitu = M5
- délka trysky = 8mm
- průměr hlavičky = 6mm
- pro karburátor = Keihin 99101-393 Series
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Hlavní tryska karburátoru Keihin.
- rozměr trysky = 118
- průměr závitu = M5
- délka trysky = 8mm
- průměr hlavičky = 6mm
- pro karburátor = Keihin 99101-393 Series
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Hlavní tryska karburátoru Keihin.
- rozměr trysky = 138
- průměr závitu = M5
- délka trysky = 8mm
- průměr hlavičky = 6mm
- pro karburátor = Keihin 99101-393 Series
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Hlavní tryska karburátoru Keihin.
- rozměr trysky = 162
- průměr závitu = M5
- délka trysky = 8mm
- průměr hlavičky = 6mm
- pro karburátor = Keihin 99101-393 Series
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Hlavní tryska karburátoru Keihin.
- rozměr trysky = 75
- průměr závitu = M5
- délka trysky = 8mm
- průměr hlavičky = 6mm
- pro karburátor = Keihin 99101-393 Series
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Hlavní tryska karburátoru Keihin.
- rozměr trysky = 92,5
- průměr závitu = M5
- délka trysky = 8mm
- průměr hlavičky = 6mm
- pro karburátor = Keihin 99101-393 Series
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Hlavní tryska karburátoru Mikuni.
- rozměr trysky = 108
- průměr závitu = M5
- délka trysky = 9,1mm
- průměr hlavičky = 8mm
- pro karburátor Mikuni VM, Mikuni BS, Mikuni BST a Mikuni BSW
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki Z650
Kawasaki Z1
Kawasaki Z900
Kawasaki Z1000
Kawasaki Z1300
Kawasaki H1
Kawasaki H2
Yamaha XS400
Yamaha XS750
Yamaha XS1100
Yamaha XJ900
Yamaha FJ1200
Suzuki GS550
Suzuki GS750
Suzuki GS850
Suzuki GS1000
Suzuki GT380
Suzuki GT550
Suzuki GT750
a další
Hlavní tryska karburátoru Mikuni.
- rozměr trysky = 113
- průměr závitu = M5
- délka trysky = 9,1mm
- průměr hlavičky = 8mm
- pro karburátor Mikuni VM, Mikuni BS, Mikuni BST a Mikuni BSW
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki Z650
Kawasaki Z1
Kawasaki Z900
Kawasaki Z1000
Kawasaki Z1300
Kawasaki H1
Kawasaki H2
Yamaha XS400
Yamaha XS750
Yamaha XS1100
Yamaha XJ900
Yamaha FJ1200
Suzuki GS550
Suzuki GS750
Suzuki GS850
Suzuki GS1000
Suzuki GT380
Suzuki GT550
Suzuki GT750
a další
Hlavní tryska karburátoru Mikuni.
- rozměr trysky = 147.5
- průměr závitu = M5
- délka trysky = 9mm
- průměr hlavičky = 6mm
- pro karburátor = Mikuni N102/221 Series
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Hlavní tryska karburátoru Mikuni.
- rozměr trysky = 157.5
- průměr závitu = M5
- délka trysky = 9mm
- průměr hlavičky = 6mm
- pro karburátor = Mikuni N102/221 Series
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku