Vodící pouzdro do předních vidlic (pérování) od výrobce dodávajícího do prvovýroby výrobců pérování - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná pouzdra jsou osazována v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová teflonová úprava a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celé vidlice.
Rozměry:
- vnitřní průměr "A" = 39,7mm
- vnější průměr "B" = 41,7mm
- výška "L" = 15mm
- teflonový povrch = vnější "tef-out"
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Vhodné pro motocykly:
Ducati 851 / 87-92
Triumph Speedmaster/Street Cup/Street Scrambler / 17-20
Suzuki SV650S / 03-12
Suzuki SV650 / 98-02
Triumph Street Twin / 16-20
Triumph Thruxton 1200 / 16-20
Fajfka/Botka od japonského výrobce NGK pro zapalovací svíčku
- úhel: přímá 0°
- pro průměr svíčky: 10-12mm
- odpor: 5kOhm
- provedení: pro svíčku bez koncovky/kloboučku (na závit)
- provedení: silikonová/gumová
- provedení: s kabelem 0,5m
Fajfky/botky NGK disponují odrušovacími rezistory, které potlačují různé rušivé frekvence v celkovém rozsahu a zabraňují jejich šíření, čímž nedochází k negativnímu ovlivnění nebo narušení vlastností motoru (dokonalého stavu může být dosaženo použitím odrušených zapalovacích svíček).
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
Značka NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Vhodné pro motocykly:
Honda XL250R / 82-88
Honda VF500F Interceptor / 84-87
Honda CBR600F / 89-99
Honda VF750C Magna / 93-00
Honda VF750F Interceptor / 83-84
Honda VF1100C Magna / 83-86
Kawasaki GPX750R
Kawasaki GPZ750R
Kawasaki ZL1000 Eliminator / 87-88
Kawasaki ZR1100 Zephyr / 92-97
Kawasaki ZRX1100 / 97-00
Kawasaki ZX1000 Ninja / 88-90
Suzuki GSF400 Bandit
Suzuki GSX750S Katana
Yamaha FZ750
Yamaha FZR400
Yamaha SRX600 / 85-89
Yamaha XS250 / 77-80
Olejové filtry MTZ jsou vyráběny jedním z největších světových výrobců filtrů a filtračních vložek na světě. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Tento filtr byl designován dle přesných rozměrů "domečku" olejového filtru s žebrováním, aby do něj perfektně pasoval a zároveň poskytnul maximální filtrační plochu.
Není potřeba žádná úprava nebo přidávání dodatečního distančního kroužku, apod.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Tento filtr byl vyvinut jako alternativní náhrada za micro filtr s originálním číslem dílu (OEM):
KTM 58038044000
Jednotka zapalování (CDI jednotka / modul zapalování / řídící jednotka)
- vhodné pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
Tato řídící jednotka nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kymco KGBG-E001
Vhodné pro motocykly:
Kymco People
Řídící jednotky v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a odzkoušením - každý kus je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Přepínač/vypínač světel
- univerzální vypínač/přepínač pro motocykly, čtyřkolky, skútry včetně kabeláže
- vhodný pro ovládání světel, přídavných světla nebo pro univerzální použití
- objímka pro montáž na řidítka 22 mm
- délka kabeláže 55 mm
Motocyklové zapalovací svíčky NGK jsou nejčastěji používané svíčky jak v prvovýrobě, tak i v náhradních dílech.
Většina svíček je k dispozici ve více kvalitativních variantách:
- se standardní elektrodou
- platinovou elektrodou
- iridiovou elektrodou
-rozměr klíče = 21
-rozměr závitu = M14x1,25
-délka závitu = 19mm
-varianta svíčky = Iridium-ix
Tato svíčka je ekvivalentní náhradou se svíčkami následujících výrobců:
Bosch 0242245514
Bosch W215P21
Bosch W4DP
Bosch W4DP0
Bosch W5DP0
Bosch WR5DS
Brisk LR12ZC
Champion 24-8814
Champion N7GY
Champion OE195
Champion OE195T10
Champion RN7GY
Daihatsu 99906-910X9-003
Daihatsu NDIW22
Daihatsu NDIW22A
Denso 3086
Denso 3281
Denso 5307
Denso 5607
Denso I07
Denso IW22
Denso VW22
Denso W22EP-GU
Denso W22EP-ZU
Denso W22EPG-U
Denso W22EPGU
Denso W22EPR-ZU
Denso W22EPRZ-U
Denso W22EPRZU
Denso W22EPZ-U
Denso W22EPZU
Denso W22EXR-U
Denso W22EXRU
Denso Iridium IW22
Denso Iridium 5307
Honda 98079-57832
Honda 98079-57946
Honda 9807957946
Kawasaki J4520IW22
NGK 4055
Subaru 49001-0023
Suzuki 99000-79J80-W22
Suzuki 99000-79K60-P7R
Yamaha 90793-20110
Yamaha 90793-20175
Yamaha 90793-22101
Yamaha 90890-78078
Yamaha 90890-78106
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
Značka NGK je celosvětově největším dodavatelem do prvovýroby automobilů, motocyklů, vodních skútrů. Často se podílí na vývoji nejvhodnějšího řešení pro danou aplikaci již v počáteční fázi vývoje motoru společně s konstruktéry výrobce motoru, tak aby byly splněny všechny požadavky a normy a dosažena vysoká spolehlivost, účinnost a výkon za všech provozních podmínek.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Motocyklové zapalovací svíčky NGK jsou nejčastěji používané svíčky jak v prvovýrobě, tak i v náhradních dílech.
Většina svíček je k dispozici ve více kvalitativních variantách:
- se standardní elektrodou
- platinovou elektrodou
- iridiovou elektrodou
-rozměr klíče = 16
-rozměr závitu = M10x1
-délka závitu = 19mm
-varianta svíčky = Laser Iridum-Premium
Tato svíčka je ekvivalentní náhradou se svíčkami následujících výrobců:
Champion 8698
Champion RG4PHP
Denso 5363
Denso 5390
Denso 5735
Denso I90
Denso IU01-27
Denso IU27
Denso IU27D
Honda 94701-00408
Kawasaki 92070-0014
Kawasaki E92070-0014
Suzuki 09482-00557
Suzuki 09482-00558
Yamaha 94700-00408
Yamaha 94701-00408
Yamaha 94701-00407
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
Značka NGK je celosvětově největším dodavatelem do prvovýroby automobilů, motocyklů, vodních skútrů. Často se podílí na vývoji nejvhodnějšího řešení pro danou aplikaci již v počáteční fázi vývoje motoru společně s konstruktéry výrobce motoru, tak aby byly splněny všechny požadavky a normy a dosažena vysoká spolehlivost, účinnost a výkon za všech provozních podmínek.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Sady těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z jakostních materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Horní sady "Top-End" těsnění CENTAURO vždy obsahují všechny těsnící komponenty, které jsou zapotřebí při opravě motoru:
- těsnění pod válec,
- těsnění pod hlavu,
- těsnění sání,
- těsnění výfuku,
- o-kroužky, gufera přívěry, atd.
U 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie (může se stát, že v sadě může chybět těsnění, které výrobce z nějakého důvodu nevyrábí a není tedy obsaženo v této sadě).
Všechna těsnění jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost a velmi dobrou ochranu před únikem oleje.
Produkty od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální díly, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Tlačítko startu s klemou, kabelem a konektorem pro motocykly KTM + Husaberg + Husqvarna
- vyrobeno odolného flexibilního plastu
- univerzální startovací tlačítko na motorku
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- jednotlačítkový vypínač motoru určený pro montáž na řidítka
- vhodné pro montáž na řídítka 22mm (7/8") i řidítka 28,6mm (1 1/8")
Tento přepínač lze použít jako alternativní náhrada za originální číl (OEM code):
KTM 59411074000
KTM 63011074000
KTM 78111074000
Husqvarna 59411074000
Husqvarna 63011074000
Husqvarna 78111074000
Husaberg 59411074000
Husaberg 63011074000
Husaberg 78111074000
Upozornění: přepínač je určen jako alternativní náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie! Možno použít jako univerzální tlačítko pro jiné značky motocyklů.
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 30mm
- vnější průměr "B" = 42mm
- výška "H" = 6mm
Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference NO):
KTM 0760304261
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 62mm
- šířka "C" = 17mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustranně nezakryté s drážkou na vnějším kroužku
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Vodící pouzdro do předních vidlic (pérování) od švédské značky Öhlins
- jedná se o originální díl přímo od výrobce Öhlins, který je nejvhodnější a nejdokonalejší volbou při opravně předních vidlic, cartridgí předních vidlic a zadních tlumičů, protože shodný díl je osazován v prvovýrobě
- použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji přední vidlice nebo tlumiče
Rozměry:
- vnitřní průměr "A" = 43mm
- vnější průměr "B" = 47mm
- výška "L" = 15mm
- teflonový povrch = uvnitř "tef-in"
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Značka Öhlins je významným a renomovaným výrobcem systému odpružení pro automobily a motocykly (celkově pro motosport). Produkty Öhlins se používají v různých odvětvích motosportu, jako je MotoGP, MXGP, Formule 1, FIA World Endurance Championship, FIA World Rallycross Championship, World Rally Championship, World Superbike Championship a British Superbike Championship, ISDE Six Days, Indianapolis 500, IndyCar, X-Games, atd. Značka Öhlins získala více než 300 titulů mistra světa ve všech odvětvích motosportu!
Velký objem výroby značky Öhlins je určen pro montáž v prvovýrobě motocyklů (OEM Supplier pro značky Yamaha, Ducati, BMW a Kawasaki) a také pro výrobu závodních automobilů po celém světě.
Sortiment značky Öhlins může nabídnout technologii odpružení pro širokou škálu vozidel, jako jsou motocykly, automobily, čtyřkolky, sněžné skútry a horská kola.
Spínač brzdové páčky pro motocykly Honda a další značky
- čidlo brzdového světla
- mikrospínač ovládaný páčkou brzdy
- kontrola vhodnosti použití dle fotografie (při výměně věnujte pozornost provedení spínače, neboť spínač může být stranově obrácený)
Tento spínač nahrazuje originální spínač (OEM Replacement):
Honda 35340-MGS-D31
Vhodné pro motocykly:
Honda CB125F / 15-17
Honda GLR 125 / 15-17
Honda CB125R ABS / 18-21
Honda CB400X / 19
Honda CB500F / 13-22
Honda CB500X / 13-22
Honda CB650F / 14-18
Honda CB650R / 19-23
Honda CB750 / 23
Honda CB1000R / 18-23
Honda CB1100/ 13-19
Honda CB1100EX / 17-19
Honda CB1100R / 17-19
Honda CBF300 / 22
Honda CBF125 / 21-23
Honda CBR650F / 14-18
Honda CBR125R / 13-15
Honda CBR250R / 15-16
Honda CBR300R / 15-16
Honda CBR500R / 13-22
Honda CBR600RR / 13-
Honda CBR650R / 19-23
Honda CBR1000R Fireblade / 14-19
Honda CBR1000RR Fireblade / 14-22
Honda CRF250L / 13-20
Honda CRF250M / 13-17
Honda CRF250 Rally / 18-20
Honda CRF300L / 21-23
Honda CRF300 Rally / 21-23
Honda CRF450L / 19-20
Honda CRF1000L Africa Twin / 16-19
Honda CRF1000L Adventure DCT Africa Twin / 16-19
Honda CRF1100L Africa Twin / 20-23
Honda CRF1100L Adventure DCT Africa Twin / 20-23
Honda CMX500 Rebel / 17-23
Honda CTX700N / 14-
Honda CTX1300 ABS / 14-
Honda GL1800 GoldWing / 14-23
Honda GL1800 GoldWing Tour / 18-23
Honda GL1800 DCT Gold Wing Tour / 18-23
Honda GL1800 F6B Gold Wing / 23
Honda NC700S / 12-15
Honda NC700X / 12-17
Honda NC750S / 14-18
Honda NC750X / 14-23
Honda NC750X DCT ABS / 14-23
Honda VFR800F / 14-17
Honda VFR800X Crossrunner / 13-17
Honda VFR1200F / 11-15
Honda VFR1200F DCT / 11-15
Honda VFR1200X Crosstourer / 12-18
Honda VFR1200X DCT Crosstourer / 12-18
Honda XL750 Transalp / 23-24
Honda Z125 Monkey / 19-22
Honda MSX125 / 13-23
Honda C125 Super Cub ABS / 19-22
Honda CL500A / 23
Honda WW125EX
Honda NSS750 Forza / 21
Honda NSS125 Forza / 21
Honda NSS350 Forza / 21
Honda PCX125 / 21
Honda SH125 ABS / 17-20
Honda SH150 ABS / 17-20
Honda SH300 ABS / 18-19
Honda SH350 Sporty / 21
Honda ST125 Dax ABS / 23
Honda NC700 Integra / 12-15
Honda NC750 Integra / 16-23
Honda X-ADV / 21-
Honda XADV750 / 21-
Honda TRX420F / 14-17
Honda TRX500F / 14-17
Ocelové ventily TKRJ/Vesrah jsou vyrobeny z vysoce kvalitní oceli (Premium Grade Steel) dle přesných specifikací OEM a splňují přesné rozměry a tolerance.
Jsou vyrobeny japonským výrobcem, který dodává do prvovýroby většiny značek japonských výrobců motocyklů, a jsou tedy plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), jenž nabízí efektivnější nákladový poměr než originální díl.
Nahrazuje originální díl (OEM):
Suzuki 12911-05211
Suzuki 12911-05210
rozměry:
- průměr dříku: 5,5mm
- délka: 90,3mm
- průměr kloboučku/talířku: 30mm
Balení obsahuje 1 kus
Ocelové ventily TKRJ/Vesrah jsou vyrobeny z vysoce kvalitní oceli (Premium Grade Steel) dle přesných specifikací OEM a splňují přesné rozměry a tolerance.
Jsou vyrobeny japonským výrobcem, který dodává do prvovýroby většiny značek japonských výrobců motocyklů, a jsou tedy plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), jenž nabízí efektivnější nákladový poměr než originální díl.
Nahrazuje originální díl (OEM):
Suzuki 129112-4400
Suzuki 129110-4B00
rozměry:
- průměr dříku: 5,5mm
- délka: 90,3mm
- průměr kloboučku/talířku: 30mm
Balení obsahuje 1 kus
Ocelové ventily PROX jsou vyrobeny z vysoce kvalitní oceli (Premium Grade Steel) dle přesných specifikací OEM a splňují přesné rozměry a tolerance.
Jsou vyrobeny japonským výrobcem, který dodává do prvovýroby většiny značek japonských výrobců motocyklů, a jsou tedy plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), jenž nabízí efektivnější nákladový poměr než originální díl.
Nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 5H0-12111-00
Yamaha 5H0-12111-01
Yamaha 5H0-12111-02
Yamaha 5GM-12111-00
Rozměry:
- průměr dříku (A): 6mm
- délka (L): 93,8mm
- průměr kloboučku/talířku (D): 34mm
Balení obsahuje 1 kus
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku